PDA

Volledige versie bekijken : Zwaar verliefd op een DVP, advies gevraagd!



bensin
15 januari 2013, 20:12
Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.

aamu
15 januari 2013, 20:35
Als je er vanaf wil moet je haar niet meer bezoeken :)

krukar
15 januari 2013, 20:40
Zoals aamu al zegt, die club niet meer bezoeken maar een andere club. Ik heb één keer in de "gevarenzone" gezeten en gelukkig was ik toen bewust genoeg om mijzelf een halt toe te roepen, sindsdien houd ik altijd net genoeg afstand bij de dames om niet verliefd te worden. Denk niet dat een romance met een dvp ooit tot een langdurig succes kan/zal leiden.

popey01
15 januari 2013, 20:53
Klopt helemaal de dames wie het ook mag zijn,zijn alleen maar op geld uit,ik ben daar in het verleden ook een paar keer ingetrapt.
Als het ze het dan niet bevalt of niet genoeg geld krijgen is de volgende aan de beurt.
Een relatie met een dvp zal nooit lang duren of met een hoop problemen en gezeur.
Nee een dvp moet je alleen maar neuken en niet in de zielige praatjes trappen.
Ja beren sorry maar ik ben er voorheen ook ingetrapt.

uurtje
15 januari 2013, 20:56
het forum staat er vol mee.............en ik ben blij dat het voor mij jaren geleden is...:)

marcelasnl
15 januari 2013, 21:05
Verliefd worden is de ultieme sm-belevenis. Het is regelrechte zelfpijniging. Terwijl jij thuis aan haar denkt, neukt zij een andere vent op datzelfde moment.
Hoe wil je ermee klaar komen voor je haar weer ziet dat ze ondertussen alweer tientallen mannen heeft gehad? en van die mannen is er waarschijnlijk ook nog wel één verliefd op haar. Dus ook nog concurrentie.
Beste oplossing dus: Niet meer bezoeken.

Vroeger ook wel eens verliefd geweest en baalde dan als de dame opeens was vertrokken uit die rosse buurt. Ook haar telnr deed het opeens niet meer.
Een week later wandel je weer en moet je noodgedwongen een nieuwe dame gaan uitzoeken. En dan kom je erachter dat die andere dames ook geweldig zijn en je veel eerder en vaker van dame had moeten wisselen.

SuperPuss
15 januari 2013, 22:56
Als de liefde van 1 kant komt: nooit meer (haar club zolang zij er nog werkt) bezoeken...

Als het wederzijds is: wanneer je kunt accepteren dat zij dit beroep blijft uitoefenen en jij daar mee om denkt te kunnen gaan, er vol voor gaan!!! En er op vertrouwen dat er ook goede menselijke DVPs zijn en jij 1 daarvan hebt getroffen...

Bezitos
16 januari 2013, 00:16
Niet in 9 van 10 gevallen, maar in 99 van de 100 gevallen zal blijken dat het niet wederzijds is. Als je wilt testen of het toch die ene uitzondering is moet je in ieder geval zeer terughoudend zijn met geld. Kijk of ze ook geinteresseerd is als je nauwelijks geld uitgeeft. Ga ook bij jezelf na of dit werkelijk is wat je wilt of dat je na verloop van tijd toch de afwisseling mist. Sec6

Dalton
16 januari 2013, 00:18
Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.

Waarom van een verliefdheid afkomen,het is toch heerlijk wanneer je dat overkomt.
Gewoon doorgaan met verliefd zijn dat is het mooiste in je leven,lekker jezelf laten misbruiken totdat je geen adem meer kan halen,zalig dat pijpen en neuken vooral wanneer je verliefd bent.
Ik word iedere week weer opnieuw verliefd en heb daar nog nooit spijt van gehad ,maak me geen zak uit welke dvp het is als mijn zak maar heerlijk geleegd wordt dan is alles oke.
De vlindertjes in mijn buik gaan altijd aardig te keer.
Dr.ALBERT SCHWEIZER,musicus,theoloog,schrijver en arts was een man met een grote liefde voor alles wat leefde en hij kwam tot de volgende woorden:IK BEN LEVEN DAT LEVEN WIL TEMIDDEN VAN LEVEN DAT LEVEN WIL:
Het was niet zijn bedoeling om te komen tot verafgoding van het leven,maar tot respect en respect komt van het latijnse woord dat zowel zien als ontzien betekent.
Symbolisch gezegd,we moeten inzien dat we van de vrucht mogen snoepen maar de vruchtdrager moeten we laten staan.

Badslippers
16 januari 2013, 00:29
Ik zou zeggen. Zet je printer aan, snor onderstaande berichten op en print ze uit. Na het lezen ben je 100% genezen. Zo niet dan heeft Aamu je toch echt de allerbeste tip gegeven (ook, al beslaat hij maar 1 regel). Veel succes maar vooral veel leesplezier.

Mijn advies: geniet er van zo lang het duurt, kap er mee als het stress gaat opleveren.


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?22566-SFL-mijn-relatie-met-een-DVP-de-story!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4363-CUUP-Mijn-relatie-met-een-FKK-dame-De-Soap


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23103-Eenzijdige-verliefdheid
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13245-GFE-GFE-GFE-verliefd-verloofd-getrouwd-genaaid-en-gescheiden
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1478-Hoe-vaak-ben-je-verliefd-geweest-op-een-hoertje
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19138-info-voor-de-getrouwde-verliefde-verloofde-ijsbeer
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14405-lezen-v-h-relaas-van-cuup-verliefd-op-dvp
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10602-Verliefd-op-een-Dame-Van-Plezier
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24709-Verliefd-op-een-dame-Joop-vat-het-nog-even-samen
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21107-Verliefdheid-van-beide-kanten

(@Dalton: doe die kurk nou eens op de whiskyfles)
Maar je hebt wel gelijk ouwe zuiper ! ! ! Genieten daar gaat het om.

van lotje gekrikt
16 januari 2013, 08:09
Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.

Gewoon ten huwelijk vragen. Kan jou het schelen!
Als ze 'ja' zegt, en je bent eenmaal getrouwd, ben je ZO van je verliefdheid af.
Werkt altijd....

noglangnietuitgewandeld
16 januari 2013, 09:13
In geval van verliefdheid op een DVP, bezoek je best zo veel mogelijk andere DVP's. Dan neuk je jezelf er vanzelf overheen. Duurt even, maar werkt uiteindelijk altijd perfekt. En is bepaald niet onaangenaam.

Befke
16 januari 2013, 10:11
.../...Ik word iedere week weer opnieuw verliefd en heb daar nog nooit spijt van gehad.../...

Dalton, ik ken je niet, maar dit is me uit het hart gegrepen.
Bensin is er weliswaar niet mee geholpen want ik denk dat hij aan een ander soort verliefdheid ten prooi is gevallen dan de soort waar jij het over hebt en waar ik me ook aan overgeef: telkens wanneer ik met een betaalde geliefde het matras bezoedel ben ik ook tot over mijn oren verliefd.
Is zij de enige, de ware.
Mijn Madonna, mijn hoer.
En vaak ook nog siddert het nog een paar dagen na.
Maar dat is daar.
In het paradijs der vleselijke lusten.

Bensin heeft moeite twee werelden gescheiden te houden - en ik geef toe: in mijn eerste wandeljaren is het me ook wel eens overkomen: dat je met een meisje vrijt, en je dan denkt dat er meer is dan een uitstekend klant contact.
Onthoud echter dat de vrouw dit werk in eerste instantie voor het geld doet.
Het is fijn voor haar als een klant aardig is voor haar, haar met respect behandelt. Maar als die klant echte gevoelens voor haar toont is dat ook lastig voor haar omdat zo iets het vaak moeilijker maakt een professioneel soort afstand te bewaren dat ze nodig heeft om haar werk te kunnen doen.

Bensin, jongen (mag ik "Jongen" zeggen? Ja - dat mag ik), geniet van je vlinders, ze zijn geweldig en ze zijn prachtig maar laat je niet gek maken.
Maak ook en vooral dat lieve zachte geile meisje niet gek: tien tegen een dat ze je anus likt omdat ze daar geld mee verdient, en niet omdat ze je zo lief vindt. En als je je rug hebt gekeerd is er een andere klant. Sommige zijn net zo aardig als jij of nog aardiger (ze zou bijvoorbeeld mij kunnen treffen), voor sommige zal ze wat meer doen dan voor sommige anderen, maar uiteindelijk zijn ze allemaal in eerste instantie een flappentap. De kachel moet roken.
Maak je geen illusies - zolang ze niet zegt: "Laat maar zitten - jij hoeft niet meer te betalen. Ik hou van je en wil mijn leven met je delen." En zelfs dan.

Cynisch?
Natuurlijk.

Sterkte, jongen.

satanic surfer
16 januari 2013, 10:51
Advies in deze lijkt me geen makkie, want wat wil je ermee aan, that's the question? Wil je van je "verliefdheid" af, naja dan kan je een hele rits opties aanspreken zoals daar in willekeurige volgorde enkele voorbeelden van zijn:

* haar "beste" concullega boeken en ns kijken wat haar respons is...
* haar ns nauwgezet in de gaten houden, toekijken hoe ze na de douche van sessiebeer X zonder verpinken begint te muilen met sessiebeer Y, onderwijl nog sessiebeer Z in de wachtrij zettend mits een flukse tongzoen onderweg naar de sleutelophaling
* haar ns uitnodigen om een stapje in de wereld te zetten buiten de club (non-betalend)
* effe praten met heerschappen met kilometers op de teller
* haar ontlopen door andere clubs op te zoeken waar wel iets voor te zeggen is an sich...

An sich makkelijk zat om door die illusionaire ballon door te prikken lijkt me...


wil je de verliefdheid op hetzelfde peil houden?

* vooral doorgaan waarmee je bezig bent, dus blijven betalen voor de illusie
* je van andere beren geen moer aantrekken en genieten van het moment

Makkelijk zat lijkt me, hiermede schiet je enkel geen meter op en blijf je watertrappelen wat je wel een brevet van superlieve stammbeer oplevert, doch ongetwijfeld ook een hap uit het budget waar je vroeg of laat kopschuddend bij zal denken, hoe heb ik zoooo blind kunnen zijn...


Wil je de verliefdheid op z'n waarheidsgehalte onderzoeken en desnoods all the way gaan??

Naja: the truth, the whole truth and nothing but the truth dien je haar mede te delen, en mal gucken wat haar respons is... gemakkelijkheidshalve kan ik u al meededelen wat het antwoord zal zijn: bollocks, a load of bollocks uiteraard... Dames in deze tak van beroepsuitoefening zijn zelden zinnens om hun leven om te gooien, laat staan met een hoerenloper (laat dit bij uitbreiding de laagste soort der manspersonen zijn in de ogen van zowat elke DVP), laat staan definitief, dus indien je die stap wenst te zetten; dan wens ik u veel sterkte, een onuitputbare berg geld en een goed huwelijkscontract toe...

beste groeten, ss

KevinK
16 januari 2013, 12:48
Punt 3 van satanic surfer is de beste test. Dan merk je meestal dat de verliefdheid niet wederzijds is.
Verder: kijk eens naar je leeftijd en die van haar. Zouden jullie in een normale situatie bij elkaar passen? Wat is haar opleidingsniveau, interesses etc?

bad pritt
16 januari 2013, 12:48
Is het met een aktieve dvp.
Zo ja dan is er maar 1 advies mogelijk.

Stop er zo snel mogelijk mee.
Zeg haar dat je haar leuk vind en alle goeds toewenst en ga nooit meer met haar naar de kamer.
Zoek haar niet meer op, heb je er moeite mee wissel de club en neuk andere dames, dat zet alles weer in perspectief.

De verliefdheidsgrens moet je met een dvp NOOIT overgaan, een aktieve dvp trekt je financieel en emotioneel leeg bij verliefdheid, ook als die wederzijds is en zelfs als je er gratis op mag. Een goede relatie wordt het toch NOOIT. ( ja ik ben cynisch en gehard door de praktijk)

Carlitos
16 januari 2013, 12:52
De simpelste en hardste oplossing is eigenlijk haar observeren tijdens haar werk. Kijk hoe ze reageert op andere mannen, daar zit gewoon een patroon in. Als je weleens met vrienden gaat, laat een vriend van jou haar neuken, daar wordt je echt ziek van. Maar dan weet je ook dat het een h**r is, het is haar werk jou die illusie geven dat er een bepaalde connectie bestaat. Anders een vriend die ze niet kent, haar uit laten horen door wat langer op de kamer te vertoeven. Hij hoeft haar niet eens te neuken of andere sexuele handelingen te laten verrichten.

Ik zelf heb het 1 keer mee gemaakt, alweer een dik jaar geleden, nadat ze uit de DVP wereld was gestapt en niets meer met me te maken wilde hebben. Heeft het nog maanden geduurd voordat ik haar uit mijn hoofd kon zetten, soms echt ziek ervan. Ik heb mezelf gezworen dat het me nooit meer zal gebeuren, en als steun heb ik mijn vrienden Bram en Seth die me dan op het goede pad brengen.

Weet je zeker dat ze ook verliefd op jouw is, of wil je daar op een bepaalde manier achterkomen?

Andersom kan het ook, een DVP die echt verliefd op me was. Dan zijn er diverse dingen die je doet om haar te testen. Het begint met niet meer te betalen voor je kamer bezoeken. Dan buiten afspreken en wat gaan shoppen, eten en dan een hotel. Maar bij mij liep het echt uit de klauwen, de dagen buiten kon ze gewoon niet van me afblijven, constant wilde ze TZ in het openbaar. Of carsex in de parkeer garage. Voor sommigen een feest, maar als het leeftijdsverschil zo groot is dat ze mijn 25-jarige dochter kan zijn. Dan is het alleen maar beschamend. Dat ik niets voor kamergangen hoefde te betalen was leuk. Maar buiten betaalde zij dus ook alles, eten, drinken en hotel!
In de club is ze dan niet meer weg te slaan van je, andere dames neuken is taboe en ruzie maken met mijn vrienden omdat ze mij naar andere clubs trokken. Iedere dag bellen, of eigenlijk storen, want er moet ook gewerkt worden. Een dag zonder telefonisch contact was een ramp, 10 keer erger dan mijn ex-vrouw.
Maar dan komt een moment dat je haar geur ruikt en haar dan al begint te haten, Bram en Seth verklaarden me voor gek. Maar ik was haar zat. Enkele dagen later vertrok ze naar Zuid Duitsland en af en toe wat SMS berichten gewisseld.

Niet lang daarna werd door een dame in ACA aan mij de liefde verklaard. Bij de bovenstaande dame waren alle signalen duidelijk, maar deze dame speelde naar mijn mening een spel. Maar dat ik moest blijven betalen voor kamergangen, geen bezoekjes buiten de club lukten en ze gebracht werd door 2 mannen in een auto met Spaans kenteken. Dat was voor mijn voldoende om dat allemaal niet te geloven. Ik had geen gevoelens voor haar en was alleen uit op gratis sex. Want die was heel erg goed. Haar duidelijk gemaakt dat ik geen interesse had om de hierboven staande redenen, wilde ze toch echt benadrukken dat de liefde echt was. Maar wel constant blijven bellen en SMSen.
Om mijn standpunt duidelijk te maken heb ik mijn bezoeken daarna veel vriendinnen uit haar clubje gedaan, een ander mobiel nummer genomen en ACA niet veel meer bezocht.

Maar ik wens je in ieder geval heel veel succes, en sterkte want ze gaat je pijn doen dat is 100% zeker.

Iamlonely
16 januari 2013, 15:52
Beste Bensin,

Als je inmiddels al het goed bedoelde advies van vriend Badslippers hebt opgevolgd, ben je je nu door een stapel papier aan het wroeten die je ogen zou moeten openen! Zo niet, dan kan ik je nog wel een story aan de hand doen!

Ook ik ging in het begin van mijn carrière in de fout! Het was niet met een Oostblok meisje waar overigens niks mis mee hoeft te zijn, maar gewoon een Nederlandse die werkte in een saunaclub! De sex behoort nog steeds tot de allerbeste ervaringen die ik heb gehad en als ze morgen voor de deur staat zou ik er zo weer opkruipen om daarna veel sneller als toen weer afscheid te nemen!

Hoe groeit zoiets? Op de kamer vliegen de vonken ervan af, je denkt jezus lijkt wel gewoon of ik met een vriendinnetje lig te naaien thuis!
De zogenaamde GFE expierence, na de sex volgt er een praatje en jullie hebben dezelfde interesses en denken hetzelfde over het leven.
Normaal ga je elkaar dan ook buiten de club om zien, winkelen, naar het strand, bioscoop, uit eten, hotelletje ( ik heb ooit in 7 dagen 7 van der valk hotels aan een beddentest onderworpen kris kras door Nederland ) en vanzelfsprekend komt het moment dat ze ook gewoon bij je thuis verblijft! Voor tijd buiten de club dien je natuurlijk niet te betalen want er is sprake van liefde, niet van een werkrelatie!
In mijn geval kwam ze dan meestal een week, ik zette haar af bij de club, ging werken en pikte haar laat in de nacht weer op!

Op een gegeven moment begon het werken haar steeds zwaarder te vallen en ik vertelde haar dat het haar keuze was wat ze deed! Stoppen of doorgaan.
Het enige vervelende was wel dat ze toen een tijdje bleef wisselen van clubs. We hebben daar vaak hele discussies over gehad!
Ik kende de club waar ze werkte, wist met wie ze daar in aanraking kwam en dat het daar veilig was! Die korte periode dat ze drie clubs versleet waren de zwaarste uit de hele relatie, ieder moment had ik het idee van straks belt ze er is iets mis, lastige klanten enz.
Deze periode luidde echter wel het definitieve einde in van haar tijd als DVP, ze had het helemaal gehad met het wereldje! Ok jouw keuze geen probleem!

Echter na een maand of vier was alles ineens over! Met stomheid geslagen en mijn lot accepterend ging het leven verder tot ze weer belde!
Ik heb wat problemen met het e.a. kun je niet een keer langskomen jij bent daar goed in, wil je er voor mij naar kijken!
Toen had ik nee moeten zeggen, maar goedgelovig en behulpzaam als ik ben zat ik 3 dagen later bij haar in de huiskamer.
Haar toenmalige vriend was werken en zou voorlopig nog niet thuiskomen. Ik loste de problemen op, leende haar wat geld en je kunt wel raden waar wij uiteindelijk belandde! Tot zover nog eigenlijk niets aan de hand ik was al bijna thuis toen ik sms kreeg .... is binnen bel je morgen!

De volgende dag belde ze me en vertelde hoe fijn het allemaal was geweest gisteren enzovoort, maar ik vertelde haar blijf nou gewoon bij je vriend het wordt niks.
Een paar dagen later weer sms weet niet wat te doen....is opgepakt en heeft ook al 3 maanden de huur niet betaald, moet van de week uit mijn appartement en kan nergens wonen. Ik had de boot af moeten houden, maar ook nu weer sprong ik voor haar in de bres. Ik reed op stel en sprong naar haar toe, sprak met haar huurbaas en vertelde dat ik het restant wel zou betalen, ging op zoek naar andere woonruimte voor haar in de omgeving ze wou toch daar in de buurt blijven en 2 dagen later verhuisde ze met mijn hulp naar een prachtig chalet in de bossen.

Ik reis veel voor mijn werk en ben daarom niet altijd thuis, dus besloot dat het beter was zo i.p.v. dat ze direct bij mij introk! Dat kreeg ik natuurlijk overal met geen mogelijkheid uitgelegd want waar kwam ze ineens vandaan!? Ik betaalde iedere maand het chalet, gaf haar iedere week een paar honderd voor boodschappen enzovoort!
Maar als ik daar kwam was natuurlijk altijd alles op en de koelkast leeg! Schoenen, jurken, tassen, sieraden die had ze inmiddels in overvloed!
Na een half jaar was ik het zat, al dat reizen en dan ook nog iedere keer naar haar paar dagen en weer weg ik had geen sociaal leven meer over in mijn eigen omgeving!
Ze kwam bij mij wonen maar dat veranderde weinig, als ik thuiskwam was de koelkast nog altijd leeg ook al liet ik nog zoveel geld thuis alles was op!

Op een gegeven moment was de maat echt vol, ik vertelde haar dat het van mij niet meer hoefde! Ze barstte in woede uit, begon me te slaan en te schoppen en van alles naar mijn hoofd te slingeren! Ik zei je hebt twee keuzes of je belt een taxi naar het station en gaat naar je ouders of ik breng je weg! Het werd het tweede en onderweg werd het halve interieur van mijn auto nog gesloopt! Ik zei ok dan rijdt ik nu naar het station en ga je vandaar verder met de trein of ik zet je er hier ter plekke uit de keuze is aan jou! Uiteindelijk heeft ze de weg naar het station al schreeuwend, maar zonder slopen uitgezeten! Daarna kwam er nog een vervolg, maar dat is minder relevant en niet geschikt om hier neer te schrijven maar beren die mij goed kennen weten dit verhaal!

Wat wil ik hier mee zeggen? BEGIN ER NOOIT AAN! JE KOMT ER NOOIT MEER VAN AF!

Altijd zullen ze je weten te vinden, spelen precies in op je gevoelens want dat is hun werk en sex is een middel om doelen te bereiken!
Ik bezoek nog steeds clubs met regelmaat, heb favorieten, maar zodra ik het gevoel heb dat het uit de hand loopt zet ik mezelf voor de spiegel en vraag me af waar ben je nou mee bezig!? Ik kan meiden heel leuk gaan vinden, maar als ik het gevoel heb dat ik verliefd wordt zeg ik dit tegen die persoon, praten we er samen over en kappen ermee! Ik vind dat een meisje waar ik normaal gesproken altijd mee kamer het recht heeft om te weten waarom we niet meer kameren, want het ligt niet aan haar maar aan mij! Ik zal nooit trouwen, wil geen vriendin en investeer al het geld wat ik zou moeten investeren in een relatie of zogenaamde liefde liever aan mijn eigen PLEZIER EN PIK!:)

Picasso 1
16 januari 2013, 16:30
Bensin, gewoon de andere Christina neuken, de Hongaarse :biggrin:.

phoenix
16 januari 2013, 17:05
ehm vraag of ze jou wat geld kan lenen, je hebt vergeten wat eme te nemen, als met jou buiten de club is, dus twee voorwaarden, buiten de club afspreken en vraag om wat geld...

sofaking
16 januari 2013, 17:30
Waarom wisselen jullie eigenlijk GSM nummers uit met de dames ? Daarmee nodig je ze toch uit in je privé-sfeer ? En het lijkt me zo klaar als een klontje dat éénmaal zo een jonge, knappe sex-queen in je privéleven getreden is, de kans op verliefdheid aanzienlijk is.
Gewoon geen contactkanalen creëren buiten het lijfelijk aanwezig zijn in de club. Daar geniet je van de seks. Voor een liefje of kameraadje kan je best elders gaan zoeken.

Ik begrijp wel dat het spannend is om een DVP in je adressenboek te hebben, maar als je van jezelf weet dat je susceptibel bent tot verliefdheid of "verzotheid" (om eens een nieuw woord uit te vinden, als "ik ben verzot op"). Dan kan je volgens mij best alle mogelijkheden tot contact leggen buiten de club uitsluiten en dus nooit, never telefoonnrs. uitwisselen.

Eventueel zou je een anoniem e-mail adres kunnen geven waarmee je zou kunnen informeren over haar beschikbaarheid binnen de club. Maar zelfs dat houdt het risico in dat je uiteindelijk dagelijks contacten gaat leggen uit verlangen naar die goeie tijd die je met haar gehad hebt.

Big30
16 januari 2013, 18:24
Behalve de links van BS en de FAQ van MJ waar ook wat nuttige links staan is dit topic ook verplicht leesvoer voor beginnende en gevorderde beren, zeker voor zij die even de weg kwijt zijn of weer met de voetjes op de grond moeten komen:

De 8 FKK-geboden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39-De-8-FKK-geboden&highlight=geboden)

aamu
16 januari 2013, 19:21
Misschien nog wat tips om het voortaan niet zo ver te laten komen:

Zodra je een dame 'leuk' vind, zoek direct een 2e die je ook 'leuk' vind. Niet voor een trio, maar zodat je nooit helemaal dol ben op 1 dame. Het zet direct in perspectief waarom wij deze hobby hebben - omdat we aan 1 dame niet genoeg hebben :)
Probeer (is niet altijd makkelijk) om niet 2x achter elkaar met dezelfde dame op kamer te gaan. In een club als je pannekoekt is het misschien lastig, maar forceer je dan om minstens een 'vreemd' clubbezoek er tussen te doen, voordat je weer bij haar club komt. Het liefst in de club zelf met een ander meisje - maar dat komt niet altijd je GFE ten goede :)

SuperPuss
16 januari 2013, 19:42
Waarom wisselen jullie eigenlijk GSM nummers uit met de dames ? Daarmee nodig je ze toch uit in je privé-sfeer ? En het lijkt me zo klaar als een klontje dat éénmaal zo een jonge, knappe sex-queen in je privéleven getreden is, de kans op verliefdheid aanzienlijk is.
Gewoon geen contactkanalen creëren buiten het lijfelijk aanwezig zijn in de club. Daar geniet je van de seks. Voor een liefje of kameraadje kan je best elders gaan zoeken.

Wat mij betreft hoeft het uitwisselen van GSM-nummers niet onmiddellijk tot problemen te leiden. Het kan van beschikbaarheidscheck tot gewone vriendschap faciliteren. En daar kan het prima bij blijven... Ik word (godzijdank) niet op elke mooie vrouw waar ik een telefoonnummer mee uitwissel verliefd!!!

En dan nog... Verliefdheid is niet beheersbaar, wat je ermee doet wel. Maar ik heb, ondanks dat ik zowel financieel als emotioneel geen kleerscheuren heb opgelopen aan een avontuur met een DVP en een wederzijdse verliefdheid met een andere, besloten gewoon een DVP niet meer te bezoeken als ik mezelf richting verliefdheid voel glijden. Zal mocht het ooit weer gebeuren haar eerlijk vertellen waarom we nooit meer gaan kameren, maar het daar ook bij laten...

(denk ik nu nog... ...)

Bluebear
16 januari 2013, 19:58
Ja, Big, die 8 geboden hadt ik aan het begin van mijn "ijsberencarriere" moeten lezen. Zeer nuttige info !! Hier nog een die alle klassieke beginnersfouten heeft begaan. Als er dan toch gebiecht moet worden dan maar meteen in de biechtstoel. Ik heb al enkele gebeden van "Iamlonely" gedaan. Dat helpt toch wel, zo'n streng katholieke ijsbeer in ons midden. Bidt voor ons zondaars, nu tot in het uur van onze dood. Amen. Langzaam begin ik de beginnersfouten van me af te werpen, maar verharden tot de notoire "hoerenloper" verrek ik toch eeuwig.""Bluebear" kan de gevoelsfactor toch maar moeilijk afzetten. Een gruwelijke valkuil, ik weet het. Stoer en fier lopend door de club, een watje als de perfecte GFE-DVP hem aanhaalt en als was in haar handen is voor haar. Maar weest gerust, mede-ijsberen, er ontwikkelt zich al een gezond laagje eelt op mijn goedhartige ziel. :liefde:

rmjhexe
16 januari 2013, 20:15
Je moet de rol van haar pimp overnemen, kan je gratis met haar neuken, en ze geeft je al haar geld af!!

skinny-lover
17 januari 2013, 02:23
Is het met een aktieve dvp.
Zo ja dan is er maar 1 advies mogelijk.

Stop er zo snel mogelijk mee.
Zeg haar dat je haar leuk vind en alle goeds toewenst en ga nooit meer met haar naar de kamer.
Zoek haar niet meer op, heb je er moeite mee wissel de club en neuk andere dames, dat zet alles weer in perspectief.

De verliefdheidsgrens moet je met een dvp NOOIT overgaan, een aktieve dvp trekt je financieel en emotioneel leeg bij verliefdheid, ook als die wederzijds is en zelfs als je er gratis op mag. Een goede relatie wordt het toch NOOIT. ( ja ik ben cynisch en gehard door de praktijk)

Ah joh! BP, van jou had ik anders verwacht! :hah:

Een leuke anekdote ...... Een maat van mij rijdt altijd incourante auto's die heel slecht bekend staan. Waar marktplaats vol mee staat met defecte exemplaren ... Hij koopt ze voor een drol en ....... Rijdt ze allemaal over de 500.000km heen! Zonder de zo vaak voorkomende problemen! :baeh: Heeft hij geluk? Nee, hij komt uit het vak, weet precies de valkuilen en waar preventief op te letten! Hij herkent, heeft kennis en kunde ....... en ziet het als een uitdaging!

Zo is het met liefde en een DVP ook! Je hebt de statistieken tegen :frown: .... het is allemaal gedoemd te mislukken als je op de cijfers en de verhalen afgaat maar dat maakt voor sommigen de uitdaging ultiem :eek: ........

Bij verliefdheid geldt dat je eerst ontdekt of dat wederzijds is ....... of lijkt :rolleyes: ..... Want net 'als met een gewone vrouw' is niet alles altijd wat het lijkt!

Als je meent signalen te zien dat de liefde/verliefdheid wederzijds is dan laat je het financiele weg! Je betaalt haar niet meer, als ze je wil zien is dat ook immers haar keuze uit liefde toch? Sja, velen zullen redeneren dat sommige DVP's slim zat zijn, jou als 'vette vis' voor niets doen om je het gevoel te geven om vervolgens de rest van hun leven van jouw inkomen of vermogen te genieten .......

Doe daarom nooit 'dik' .... Geef ze het gevoel dat je helemaal geen 'vette vis' bent, kleding, details en je auto maken het verschil ........

Leuke horen? :biggrin: Ik lig een tijdje terug bij een DVP op kamer die ik ooit 1 keer betaalde .... een kennismaking die bijzonder was met een klik op menselijk en sexueel vlak waar vele andere zeer mooie ervaringen bij in de schaduw staan. Ik kon haar niet meer als DVP zien, slechts als mens, vrouw en dan een heel bijzondere!
Na meer dan een jaar goed contact geeft ze aan dat ze me wil, niet als klant, maar zomaar.... De genegenheid, aantrekkingskracht en alles is de hele tijd aanwezig geweest...... Na een enorme intensivering van het contact lig ik maanden later op bed met een peukje :smoke: iets te lezen..... Terwijl zij van de wasbak terugloopt ziet zij de tot de draad versleten zolen van mijn o zo lekker zittend bordeel-schoeisel :eek: ....

Ze schrikt ervan, wijst me op mijn schoenen en biedt me aan met haar, op haar kosten te gaan winkelen en een paar nieuwe schoenen te halen als ik het geld niet heb :annieengel: ..... Je ziet, het bestaat, de DVP die een man zo leuk vindt dat ze geen geld van hem wil, bij hem wil zijn zelfs als ze denkt dat hij nog geen geld voor nieuwe schoenen heeft en dus alles behalve 'een vette vis'!

Iedereen die nu gaat roepen dat dit de uitzonderingen zijn ..... "yeah right!". Zeker in de statistieken! Maar ze bestaan dus wel!

Voor de Topic Starter geldt dus maar 1 ding: "Geeft zij tekenen van wederzijdse verliefdheid, hoe goed kan jij die inschatten of ze integer zijn en hoe leuk vind jij het die enorme uitdaging aan te gaan?"

Ik wens je heeeeeel veel succes, plezier en liefde toe!

O ja, voor alle anderen geldt natuurlijk dat wat je zelf ( nog) niet meemaakte NIET per definitie niet kan of niet bestaat! :asshole:

bad pritt
17 januari 2013, 08:11
@SkinnyHet spelletje met dvp en prive kontakt binnen of buiten een club ken ik heel goed.Hier even geen "stoere" verhalen, ook omdat het prive dates waren.Maar ik hen daardoor super gfe gehad soms over lange periodes.Met sommige vrouwen hebnik nog kontakt, met 1 een soort lat relatie met rustperiodes van enkele maanden ( wie ben ik om advies te geven haha) maar als je emotioneel betrokken raakt bij een dvp haalje heel erg veel problemen op je hals.1 ding hebben ze bijna allemaal gemeen: veel problemen, vaak ook een persoonlijkheid waarmee het moeilijk is in een normale job te functioneren, soms kinderen zonder ziektekostenverzekering op de achtergrond dus als ze geen ziektekostenverzekering hebben (velen) kun je voor die ellende ook betalen, ze hebben doorgaans zeker in de p6 crises geldnood.Ze weten niet wat ze met hun leven willen en kennen en kunnen niks anders, ze dromen van werk buiten de P6 maar voor vrijwel iedereen geld hier dromen zijn bedrog.Toch zoek ik te vaak een persoonlijke band maar ik ga geen relaties meer aan, wel een vriendschap maar geen exclusiviteits arrangementen. Hoewel de eerlijkheid me gebied te zeggen dat dat ook financiele voordelen heeft gehad, maar dat raakte ikmaan de andere kant weer kwijt met uitgaven aan de dames waar ik iets te heftig girlfriend mee speelde en die met ellende zaten die opgelost moest worden.
Omdat ik een cynische klootzak en hard kan zijnnben bleef t binnen mijn financiele perken.Ik kan en wil ik geen ontwikkelingshulp doen.Met de dame waar ik die lat mee heb geef ik nooit geld die red zochzelf maar een serieuze relatie is het ook niet.Soms denk ik weleens what the fuck am i doing, i am lonely dat zal het wel zijn.Maar inmidels beschouw ik haar als goede vriendin die ik goed ken.Maar verliefd nee een beetje, een echte relatie nee ik wil clubs blijven bezoeken.Dus ik speel zelf ook nog wel mijn spelletjes maar bij zwarte geldgaten of bij onkontroleerbare verliefdheid haak ik af.Maar als je een onervaren beer bent of te naiv of niet hard genoeg kun je er emotioneel en financieel flink ingaan en snel ook.Bovendien welke kerel wil dat zijn vrouw als hoer werkt,
dus bij een langdurige relatie moet ze stoppen maar daar ontstaat de finaciele afgrond en ze kan niks anders.

Dus vandaar mijn advies verliefd worden op een dvp geen strak plan.
Run while you still can !

Gondolas9
17 januari 2013, 08:57
Bij het lezen van al deze reacties vraag ik me wel eens af wat er mis is met mij.

Al die beren die (aan de lopende band) dvp-vriendinnetjes hebben die op hen verliefd zijn, die alles voor hen over hebben... En als die beren het beu zijn, dumpen ze die meiden, en meteen ligt er een volgende aan hun voeten te kronkelen.

En nee, het heeft niks te maken met en eventuele langetermijnstrategie van de betreffende dvp, nee, het is Ware Liefde?

Wat maakt mannen die hun soelaas zoeken in de betaalde liefde zo oneindig aantrekkelijk bij vrouwen die hun (klein)dochter zouden kunnen zijn? Waarom maak ik dat in real life nooit mee? Dat vraag ik me echt af.

Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile:) een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?

bad pritt
17 januari 2013, 09:07
Bij het lezen van al deze reacties vraag ik me wel eens af wat er mis is met mij.

Al die beren die (aan de lopende band) dvp-vriendinnetjes hebben die op hen verliefd zijn, die alles voor hen over hebben... En als die beren het beu zijn, dumpen ze die meiden, en meteen ligt er een volgende aan hun voeten te kronkelen.

En nee, het heeft niks te maken met en eventuele langetermijnstrategie van de betreffende dvp, nee, het is Ware Liefde?

Wat maakt mannen die hun soelaas zoeken in de betaalde liefde zo oneindig aantrekkelijk bij vrouwen die hun (klein)dochter zouden kunnen zijn? Waarom maak ik dat in real life nooit mee? Dat vraag ik me echt af.

Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile:) een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?


Bespeur ik daar enige jalouzie onder al dat cynisme ?
Maar je hoeft niet jalours te zijn hoor big G.
Zo geweldig is het ook niet of kun je alleen maar selektief lezen ?
En als je het nooit hebt meegemaakt zal een topic je ook niet op weg helpen.(mocht je dat al willen haahaha)

Lees je ook nog even de laatste zinnen van Skinny ?

Iamlonely
17 januari 2013, 09:39
.Soms denk ik weleens what the fuck am i doing, i am lonely dat zal het wel zijn.
Dus vandaar mijn advies verliefd worden op een dvp geen strak plan.
Run while you still can !

Hier slaat Bad Pritt de spijker op de kop!

Ergens denk ik dat ongeveer 99% van de mannen in de clubs dit zijn om uiteenlopende redenen!
Van deze 99% heeft 50% zich bij hun lot neergelegd en gekozen voor een eenzaam bestaan zonder wederhelft!
Het gevaar zit hem in de 49% de zgn. "Zwevende Kiezers" deze hopen misschien nog ooit iemand tegen het lijf te lopen waar ze lief, leed en sex mee kunnen delen!:rolleyes:
Nu is vaak gebleken dat zwevende kiezers van doorslaggevend belang kunnen zijn en zo is het ook bij het bestaansrecht van de clubs en de inkomsten van de engeltjes!
Die paar geharde, gepocht en gemazelde klootzakken zonder gevoelens zijn niet zo interessant, het zijn juist de gevoelige en oprecht geïnteresseerde ijsberen die uit kunnen groeien tot Big Fishes! :betrunken:
Ik ken maar een enkeling die clubs bezoekt, gelukkig getrouwd is, zijn vrouw wel eens mee neemt naar de club en ook gewoon met haar belt als hij in de club is!
Alle Hulde voor deze man en groot respect, maar zoals ik al zei een enkeling! Het is er maar eentje, one, eins, uno!

Dalton
17 januari 2013, 15:52
Het zit namelijk zo in het leven en niet anders iedere hoerenloper die naar de hoeren gaat waar dan ook gaat bij een dame naar binnen voor te neuken en niet om verliefd te worden en degene die hier vertellen dat ze verliefd zijn geworden op een dvp hebben gewoon een begeleider nodig om door het leven te komen.
Dit zijn toch de zwakkere onder ons die ook altijd staan te twijfelen of ze de blonde,rooie of zwarte zullen nemen nooit weten wat ze precies willen en misschien ook nog nooit lekker verwend zijn door een dame hoer of geen hoer.
Dat machio gelul van hier boven over dvp's die alles voor je doen en welke je niet hoeft te betalen omdat je zo goed bent is om je rot te lachen.
Bij mij komt zo af en toe ook nog wel eens een dvp op bezoek en zou heel graag liever langer blijven dan die 3 dagen,wat heerlijk is wanneer 3 dagen lang een dame in der blootje bij je thuis rondloopt en wanneer je even op de bank ligt bij te komen van het neuken en zij dan weer heel voorzichtig naar je toekomt en weer begint met het blasen op mijn pielemans.
Dit is echt geen liefde maar gewoon leuk voor de dame dat ze weer eens een poosje rust heeft en aan de greep van het cirqui is ontsnapt,terwijl ze weet wat ze bij mij krijgt.
Het is toch van de zotte dat een dame van 23jaar verliefd is op een oude knar.
Deze dames zoeken echt wel zelf een leuke jongen uit van rond de 20 waarmee ze kunnen pronken en geen opa..
Iedereen heeft zo zijn byzonderheden waarmee ze een dame gelukkig kunnen maken en bij mij is dat die mooie brede glimlach waarmee ik iedere dvp betoverd en hypnotiseerd om zodoende lekker van dat sappige natte kutje gebruik te kunnen maken.
De meeste dvp's hebben zeker een pooier waarmee ze lopen te pronken en natuurlijk haar vriendje is en waar ze alles voor doen zodat haar vriendje op zoek kan gaan naar nog een paar vriendinnetjes zodat hij nog meer geld binnen krijgt om een nog grotere auto te kopen en de gouden ketting nog dikker wordt en hij trots met de borst vooruit kan vertellen bij zijn vrienden kijk dat heb ik.
Wanneer hij zijn neus niet goed afveegt dan zitten er witte stipjes aan en is hij weer helemaal gelukkig tot het volgende snuifje,die hij gul met zijn vrienden deeld omdat er toch genoeg binnenkomt.
Dat is waar de meeste dvp's voor leven MAAR er zijn uitzonderingen die het verdiende geld netjes sparen en het niet langer doen om hun droom waar te maken en al deze dvp's gaan voor de euro's want ze moeten zelf ook entree betalen en telefoon kaarten kopen plus kleding maar vooral de kapper en de nagels noem maar op.
Dat kan niet alleen met de liefde betaald worden maar alleen harde euro's zo is het leven en niet anders.
Wat iedere ijsbeer meemaakt is leuk om hier te vertellen en dat je nooit hoef te betalen is ook mooi maar daar geloof ik geen ene sikkepit van.
Wanneer een dame met mij de kamer opgaat en ze wil geen geld hebben dan geef ik haar een fooi die zo groot is als haar tarief met een fooi daar bovenop zo blijft het zakelijk.

KevinK
17 januari 2013, 15:56
Hier slaat Bad Pritt de spijker op de kop!

Ergens denk ik dat ongeveer 99% van de mannen in de clubs dit zijn om uiteenlopende redenen!
Van deze 99% heeft 50% zich bij hun lot neergelegd en gekozen voor een eenzaam bestaan zonder wederhelft!
Het gevaar zit hem in de 49% de zgn. "Zwevende Kiezers" deze hopen misschien nog ooit iemand tegen het lijf te lopen waar ze lief, leed en sex mee kunnen delen!:rolleyes:
Nu is vaak gebleken dat zwevende kiezers van doorslaggevend belang kunnen zijn en zo is het ook bij het bestaansrecht van de clubs en de inkomsten van de engeltjes!
Die paar geharde, gepocht en gemazelde klootzakken zonder gevoelens zijn niet zo interessant, het zijn juist de gevoelige en oprecht geïnteresseerde ijsberen die uit kunnen groeien tot Big Fishes! :betrunken:
Ik ken maar een enkeling die clubs bezoekt, gelukkig getrouwd is, zijn vrouw wel eens mee neemt naar de club en ook gewoon met haar belt als hij in de club is!
Alle Hulde voor deze man en groot respect, maar zoals ik al zei een enkeling! Het is er maar eentje, one, eins, uno!

Bedoel je nu dat slechts 1% van alle beren getrouwd is?

Iamlonely
17 januari 2013, 16:12
Bedoel je nu dat slechts 1% van alle beren getrouwd is?

Nee, maar dan kreeg het bericht wel een heel hoog Maurice de Hond gehalte!

99% is eenzaam getrouwd of niet getrouwd is hierbij geen criteria.

Big30
17 januari 2013, 19:00
Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile:) een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?
U vraagt wij draaien, zie:
Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33094-Hoe-hou-ik-als-beer-al-die-oprecht-en-diep-verliefde-vrouwen-van-mijn-lijf)

Dalton
17 januari 2013, 19:18
U vraagt wij draaien, zie:
Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33094-Hoe-hou-ik-als-beer-al-die-oprecht-en-diep-verliefde-vrouwen-van-mijn-lijf)

Veel knoflook eten en jezelf volspuiten met oldspice dan lopen de dvp's gillend bij je weg of ze kijken doods en onverschillig langs je heen he BADDPRITT.

Zultbroek81
17 januari 2013, 19:59
Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.

trigootje
17 januari 2013, 21:46
Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.

Een grote emmer met koud water over je kop gooien en wakker worden!

Newlife
17 januari 2013, 22:04
Gewoon lekker genieten, alert blijven op haar gedrag en als daar niets op aan te merken valt dan kan het heel leuk zijn, mits het buiten de club uiteraard van beide kanten om het leuk te vinden om elkaar te zien en geen kosten worden gerekend.

Badslippers
17 januari 2013, 23:26
en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.

Je schildert hier een heel herkenbaar beeld want wat herken ik me daar goed in. Overkomt me wekelijks: "Ben jij Badslippers? Goh, wat een teleurstelling. Ik had een grote, stoere en viriele kerel verwacht en nu sta ik hier met een doorsnee kereltje die door Spaan en Vermegen ooit als "De gewone man" (http://www.youtube.com/watch?v=mggBCA0ZJAQ&list=PL673C25E92FE2D77D) werd neergezet."


Gewoon lekker genieten, alert blijven op haar gedrag en als daar niets op aan te merken valt dan kan het heel leuk zijn, mits het buiten de club uiteraard van beide kanten om het leuk te vinden om elkaar te zien en geen kosten worden gerekend.

Ja zo zie ik het toch ook meer. Allemaal dat negatieve gezever over relaties en slinkse haaien die je beurs leegtrekken en een dolk in je rug steken als je de getraliede deur achter je dicht getrokken hebt. Overal waar mensen zijn ontstaan relaties vooral als je elkaar vaker ziet. Dat is niks nieuws. Wat maakt dat nou uit als je met een mooie dame een wandelingetje maakt en iets drinkt en eet buiten de club. Ik voel me dan de koning te rijk want zo vaak wandel ik niet met een lekker jong mokkeltje over de "Königsallee" in "Düsseldorf".

Ook nog nooit problemen gehad met wie betaalt wat. Dat ging altijd vanzelf. En dan weer lekker naar de club, de kamer op, lekker met dat natte foefje spelen en gewoon afrekenen in het kleedhok. Het lijkt wel of sommige ijsberen die dames voortdurend examen laten doen. "Eens kijken of ik haar buiten de club gratis mag neuken. Daarna kijk ik of ze mijn drankjes afrekent. En ze moet ook maar met haar beroep stoppen want dan is het echte liefde.". Alsof je een pennenlikkende boekhouder bent. Die wilt ook altijd dat zijn kasboek in balans is.

Wat ik ook niet begrijp is dat veel ijsberen altijd weer op de verkeerde vrouwen vallen. Je hebt toch tegelijk in de smiezen wat voor vlees je in de kuip hebt of je moet "witte staar" hebben, dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Want hierboven is het al vaker gezegd. Heel veel vrouwen hebben zoveel problemen daar kun je een multidisciplinair team op zetten en dan nog worden de problemen alleen maar groter. Net zoals er ijsberen rondlopen die een pan los hebben liggen zo zijn er ook dames die niet sporen. Daar moet je geen tijd aan verkwisten.

Ik ga ook weleens met Sophietje een bak koffie drinken en o jee als ze iets voor zichzelf koopt en ik wil de beurs trekken. Dan slaat ze me nog net niet tegen de vlakte bij de kassa. Wij hebben ook helemaal geen seks buiten de club. Gewoon een gezellig dagje zodat die meid even een verzetje heeft en niet met de benen wijd hoeft. Dat heb ik ook met een dame in "GT" gedaan en die heb ik een horloge gekocht want ze kon de tijd niet goed in de gaten houden en deed zichzelf altijd te kort.

Kijk, ijsberen die echt een vrouw voor het leven zoeken die moeten gewoon vaak naar de supermarkt gaan en dan met het karretje tegen het karretje van een mooi wijf rijden en dan een gesprek beginnen of ter plekke het Europees Schadeformulier invullen. Dan heb je tegelijk contact. Maar als je gewoon eens een gezellig dagje uit wil met een mooie dame, kun je gerust een dame uit de club meenemen maar laat haar geen examen doen dat ze het goed met je voor heeft en oprecht is en al dat soort flauwekul. 's Avonds weer naar de club brengen, weer een hapje eten, lekker neuken en gewoon afrekenen. En als die meid jarig is, neem je een kadootje mee als je dat leuk vindt. Je koopt toch ook een kadootje voor je moeder als ze jarig is? Nee, ze is geen dvp als je dat denkt. Nogmaals, als het leuk en gezellig is niks mis mee en als het alleen maar kommer en kwel is dan ben je gewoon een sukkel als je daar mee doorgaat.

skinny-lover
18 januari 2013, 00:00
Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.

Je hebt helemaal gelijk Spankoooow! :freu: Ze staan NIET allemaal in de rij, er zijn er zelfs genoeg die me helemaal niet zien staan! Een heel enkele keer is er zelfs wel een die mijn geld niet wil hebben en me niet betalend op kamer wil hebben!
En ja, ook waar, ik heb niet dat body-builders-lijf, niet de kop van Brad Pitt, niet de uitstraling van Schwarzenecker, maar mijn kop lijkt een beetje op George Cloony, nou ja, mijn kop op zijn kont! :hammer:

Er zitten gemiddeld 400 vrouwen in Duisburg, daarvan verloopt de populatie enorm, het aantal verschillende vrouwen dat ik gezien heb in 2 jaar wandelen daar zal een stuk of 1500 zijn? Van die 1500 vrouwen zijn er in 2 jaar tijd 3 geweest waar ik 'min of meer een verhouding' mee kreeg en die me daar wilden zien, buiten de 'setting van de Vulkaan' en die niet meer door mij betaald wilden worden. Je hebt dus helemaal gelijk als je zegt dat ze niet voor me vallen. 99,8 % viel dus duidelijk niet voor me! :freu:

Waar de uitdaging ligt? Het is niet de uitdaging! Zoals al zo vaak, ook door anderen verwoord heeft iedereen een andere manier van wandelen. De één gaat voor de platte porno, de ander vindt t leuk lang gestreeld te worden, een wat intiemer contact te onderhouden, de één wil een praatje, de één wat diepgaander dan de ander daar waar de ander bang is dat praten alleen maar van zijn tijd afgaat. Stop toch eens te geloven dat jouw beleving en manier van wandelen de enige ( juiste ) is en accepteer dat anderen het anders beleven.

Op Hookers kan je ook genoeg lezen in berichten van de dames dat geen klant hetzelfde is, ze allemaal een andere manier van benadering vragen en andere wensen hebben. En dan hebben we het niet over de standjes.

Waarom ik naar de hoeren ga? Misschien voor mij een bewuste beslissing, een veilige tussenweg. Niet meer een relatie willen met een 'niet-DVP' door mijn eerder opgedane levens-ervaringen. Misschien zoek ik nog wel een stuk intimiteit, werkelijk contact en net wat meer dan de platte wip van €30 voor 20 minuten. Misschien is het veilige wel dat de onmogelijkheden maken dat het waarschijnlijk nooit tot een volwaardige 'normale' relatie zal kunnen komen.


Het zit namelijk zo in het leven en niet anders iedere hoerenloper die naar de hoeren gaat waar dan ook gaat bij een dame naar binnen voor te neuken en niet om verliefd te worden en degene die hier vertellen dat ze verliefd zijn geworden op een dvp hebben gewoon een begeleider nodig om door het leven te komen.
Dit zijn toch de zwakkere onder ons die ook altijd staan te twijfelen of ze de blonde,rooie of zwarte zullen nemen nooit weten wat ze precies willen en misschien ook nog nooit lekker verwend zijn door een dame hoer of geen hoer.
Dat machio gelul van hier boven over dvp's die alles voor je doen en welke je niet hoeft te betalen omdat je zo goed bent is om je rot te lachen.
Wat iedere ijsbeer meemaakt is leuk om hier te vertellen en dat je nooit hoef te betalen is ook mooi maar daar geloof ik geen ene sikkepit van.
Wanneer een dame met mij de kamer opgaat en ze wil geen geld hebben dan geef ik haar een fooi die zo groot is als haar tarief met een fooi daar bovenop zo blijft het zakelijk.

Als ik weet dat een dame serieus het geld nodig heeft dan geef ik ook een fooi, minstens zo groot als wat ze normaal verdiend zou hebben. Er zijn echter dames die wanneer ze werkelijk geen DVP meer voor je willen zijn, dat NIET accepteren, boos worden en beledigd zijn. Alle zeilen bijzetten en zeggen dat het een cadeautje is om iets leuks mee te doen voor zichzelf of hun dierbaren helpt dan niet altijd. Brad Pitt weet wel wie ik bedoel met de temperamentvolle Gazelle die laaiend werd als ik het lef had om nog mijn portemonnee te pakken in haar bijzijn. Dat had de relatie verstoord.

O ja, ik weet niet waar jij meent te lezen waar anderen schrijven 'dat ze zo goed zijn' ...... Dat wordt nergens geschreven namelijk. Je schrijft ook dat je 'er geen sikkepit van gelooft' ..... Jouw geloof, jouw goed recht. Deze 2 gecombineerd laten mij denken dat je er zelf van droomt, maar dat je schijnbaar van mening bent dat je er niet 'goed genoeg' voor bent? Er zijn hier minimaal 2 schrijvers die in meer of mindere mate op de hoogte zijn van de relaties nu en in het verleden. Ik voel me niet geroepen jou te gaan voorzien van 'bewijs'. Volg je eigen geloof, maar realiseer je daarbij dat waar je niet in gelooft je ook nooit zal overkomen.



Het vage is, skinny-lover schrijft al die wazige verhalen over verliefde dvp's ook op hookers. Ben een jaar geleden al gestopt zijn onzin te lezen.
Als die dvp's echt allemaal verliefd op hem waren, waar haalt hij dan dan de tijd vandaan om al die lange verhalen over verliefde dvp's hier en op hookers te schrijven?
Hij heeft dan wel iets beters te doen i.p.v. in eenzaamheid hier en op hookers een hoop onzin te schrijven.

Mooi argument! Ik ben ondersteboven! Doe je huiswerk eens, ga je bezig houden met wat en wanneer ik schrijf. Reken uit hoeveel tijd dat in beslag neemt en je zal zien dat het kleine beetje schrijven wat ik doe geen belemmering is om 2 avonden/nachten in Duisburg te wandelen en verder ook nog een alles behalve eenzaam leven te leiden :rofl: . Ik wil je wel bedanken voor je bezorgdheid daaromtrent!

Dan nog even tot slot:

Zoals altijd weer zijn er zat wandelaars die van mening zijn dat je naar de ho*eren gaat om te neuken. Die zitten daarvoor op hun plek en niet anders. Klanten die graag wat meer aandacht hebben, die andere wensen hebben, sexueel of menselijk die bestaan niet of die hebben het niet begrepen of ze hebben dringend hulp nodig.

Die dames, sja, die doen maar 1 ding! Zo veel mogelijk geld in zo weinig mogelijk tijd verdienen. Ver van huis, ver van hun familie hebben zij op hun werkplek geen behoefte zoals iedereen in een normale baan aan een praatje, wat sociaal contact, iemand waar ze op kunnen vertrouwen, iemand die ze om raad kunnen vragen, iemand waar ze mee kunnen lachen, iemand waar ze een traantje bij mogen laten. Nee, DVP's zijn gelukkig geen mensen, worden nooit verliefd, hoeven geen vriendschap maar willen alleen maar geneukt worden voor de centen!

Iedereen die dat gelooft degradeert de DVP tot een NIET-MENS, en niets anders. Nog een laatste leuke? Eén van de meest gewaardeerde DVP's ooit, vol lovende kritieken, omdat ze zo geweldig neukte, zo geweldig pijpte, zo leuk is, zo .....................

Die sprak ik onlangs. Denken jullie nu echt dat zij de beste neuk- en pijp- techniek had? Nee, die DVP peilde de wandelaar, analyseerde hem vanaf het eerste moment dat ze hem ziet, vanaf het eerste woord dat hij zei, vanaf de eerste tel dat hij uit zijn kleren was en vervolgens iedere seconde dat ze hem verwende. Door haar enorme betrokkenheid voelde zij feilloos aan wat de klant wilde, hoe hij het lekker vond, wel of geen praatje, lang of kort en zelfs waarover. Sterker nog, haar betrokkenheid was zo oprecht dat ze sommigen van jullie nog steeds mist!

Die betrokkenheid maakte dat velen van jullie haar zo waardeerden, dat daardoor de dienstverlening zo goed ervaren werd. Elke 'beetje hulp-verlener' zal je kunnen uitleggen dat de hoge waardering voor het geweldige neuk- en pijp-werk ontstond in je hersenen en niet door ( alleen ) het fysieke. Als jullie nou eens ietsje meer betrokken zouden zijn bij de dame die je bezoekt, haar niet alleen maar als 'Neuk- en Pijp- pop zien maar als mens, dan zal je merken als het oprecht en eerlijk is, dat daar soms meer uit ontstaat. Al was het maar een stukje respect van de dame, een stukje sympathie en soms, heel soms bij een werkelijke klik zelfs iets meer? :rolleyes:
Ook als je er niet uitziet als Schwarzenecker, Brad Pitt of George Cloony, maar als je net als ik een klein, mager teleurstellend manneke :angst: bent. O ja, voor degenen die voor altijd, gewoon lekker de 'vastgestelde tijd' verwend willen worden voor het standaard bedrag, ook prima!

Misschien dat het op dat spotje van postbus 51 over tolerantie ook eens over DVP's en wandelaars moet gaan. Dat wandelaars en DVP's eens leren te tolereren dat andere wandelaars en DVP's op een andere manier 'hun ding doen' dan zij zelf en dan niet persé denken dat het niet waar is of dat die ander niet spoort.

Nog veel wandel-plezier allemaal! :asshole:

skinny-lover
18 januari 2013, 01:03
Het vage is, skinny-lover schrijft al die wazige verhalen over verliefde dvp's ook op hookers. Ben een jaar geleden al gestopt zijn onzin te lezen.
Als die dvp's echt allemaal verliefd op hem waren, waar haalt hij dan dan de tijd vandaan om al die lange verhalen over verliefde dvp's hier en op hookers te schrijven?
Hij heeft dan wel iets beters te doen i.p.v. in eenzaamheid hier en op hookers een hoop onzin te schrijven.

Soms, soms heb je opeens dat gevoel dat je iemand kent! :eek: Dan herken je de schrijfstijl, de woordkeuze, de opbouw van berichten, de voorkeuren, de plaatsen van bezoeken, de voorliefde voor bepaalde niet alledaagse handelingen! De 'wikipedia' die hij samenstelt met hoeveel ramen, in welke Duitse plaatsen en zo nog wat meer zaken die hem intrigeren .......

Dan opeens blijkt na nader technisch onderzoek inderdaad de persoon bij jou bekend te zijn onder de naam 'Stefdev' van Hookers. Door onmin met anderen die ik ken, betrek jij mij opeens bij 'de ban' die je daar als 'Stefdev' opgelegd kreeg. Vervolgens ga je mij stalken met PB's op Hookers onder je nieuwe acount 'sharonneke' , allerlei waardeloze taal bezigen ( o.a. 'jij en je Duisburgse homo-vriendjes' en nog wat meer onaardige zaken). Als ik je vervolgens vriendelijk vraag mij niet te benaderen maar je het toch doet, ik aan je stijl van schrijven herken dat je daar ook de 'gebande' Stefdev bent en dit meldt, vraag om een ip-controle waaruit blijkt dat jij het bent ....... Sja, welkom in de 21ste eeuw, waar sommigen een hele bink zijn achter de anonimiteit van hun toetsenbord!

Dan zakt mijn broek af :asshole: als je het hier weer persoonlijk meent te moeten spelen op mij als persoon! Ga je ding doen joh( ik heb ook geen oordeel over jouw SM-voorliefde al zijn daar zat prima onderbouwde theorieën op los te laten ), laat mij mijn ding doen en wees je er nog eens van bewust dat ik nooit een rol speelde in jouw geschillen die je op Hookers had. Die geschillen had je met anderen en omdat jij meende, dat zij het aardig met mij konden vinden, hoorde ik in jouw beleving bij 'de tegen-partij'. Ik had nooit een mening over jou of je geschil wat je met anderen daar had, behalve over je houding naar mij, zonder dat ik er enige rol in had.

Je opstelling hier is me nu in ieder geval meer dan duidelijk!

Onthoud je dus van meningen :thefinger: over mensen die je niet kent en over situatie's die je niet kent en waar je niet bij bent! Mijn dank is groot !

skinny-lover
18 januari 2013, 01:23
Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.

Gelukkig maakte jij zelf ook vergelijkbare taferelen mee, alsik uit je post van 16-10-2010 mag citeren:

dit is niet altijd het geval.erzijn toch echt uitzonderingen.ik heb een paar keer gratis sex gehad met een dvp 3 keer in eindhoven,was een poolse vrouw rond 35 jaar blond grote borsten.ze vondt me echt leuk en voelde zich ontzettend aangetrokken tot mij.heerlijke vrouw,telkens als ik mn knip wilde trekken duwde ze mn hand weg,en zij ze dat het plezier wederzijds was.het was ook zeker geen standaard sex natuurlijk.in duisburg2 keer, 1 keer gratis bij een turks meisje .was s'middags was haar eerste( klant) ,ik merkte dat ze heel erg geil werd ze bood me van alles aan maar ik wilde nog een beetje rond kijken.opeens kuste ze me en trok me op bed in haar kamer.heb deze ook niet hoeven te betalen wilde ze niet allebei heerlijk genoten.en bij alexa in haus 21 wilde ik betalen was de eerste keer dat ik haar bezocht.wilde haar geld geven en ze zij toen was machst du? ze begon me te kussen toen ging ze op haar knieen en pijpte me heb ik haar lekker gebeft en geneukt.dit is maar 1 keer gebeurd helaas .andere keren gewoon wel betaalt ,vindt ik ook best maar de eerste keer met haar was toch het beste .en 2 keer in denhaag geleenstraat een turks italiaanse vrouw was toen 17 jaar zij 36 mooie vrouw.ik liep langs haar met mn maat en ze wilde een trio met ons.mn maat weigerde,ik vondt het wel ok wilde graag binnen bij haar.op de kamer begon ze mij te kussen ,ik zou dat toen nooit gedaan hebben aangezien ik zo verlegen was(haar kussen).ik heb wel een half uur liggen vrijen met haar en toen over naar het serieuzere werk.dat was een fantastische ervaring die zal ik nooit meer vergeten ,ben er 2uur binnen geweest per bezoek ze kwam telkens spuitend klaar drijfnat.ik heb haar nooit meer gezien,helaas.en nog 1 keer in de passage met een meisje genaamd stacey poolse dame,heb haar nummer gehad paar keer afgesproken,naar film geweest was erg leuk maar wilde hier ook niks voor hebben,is ook terug naar polen gegaan.veel dames begrijpen ook niet dat ik nog vrijgezel ben maar.ik kan zeggen dat het me prima bevalt zo.

Gelukkig maar :freu: , ik was al bang dat ik de enige was die dit soort zorgwekkende belevenissen meemaakte waar je hulp voor nodig hebt, maar gelukkig kom jij zelf een eind in de buurt! :hah: Nou is het gelukkig wel begrijpelijk, want JIJ ziet er wel uit zoals de dames graag zien, getuige je opmerking 'veel dames begrijpen ook niet dat ik nog vrijgezel ben' ....... Nou ja, dat verklaart in ieder geval waarom jou overkomt 'wat niet kan en niet bestaat', nu nog een verklaring vinden waarom het mij dan overkomt! Want de dames snappen van mij maar al te goed ( kijk naar mijn Avatar! ) waarom ik vrijgezel ben :rofl:

Zultbroek81
18 januari 2013, 06:00
Ja skinny het is mij ook meerdere keren overkomen.maar jou overkomt het wekelijks.ik heb het over een langere periode.
En idd ik ga dagelijks naar de gym en ik zie er goed uit ;)

de duisburg spesjalist
18 januari 2013, 08:44
Ag skinny kennen we allemaal Door zijn lange verhalen.

Ma er zijn er genoeg waar ik het leuk mee heb en niet altijd de beurs trek als het gordijntje gesloten is. Waarom omdat er dames zijn die ook is wat anders willen een goed gesprek samen wat eten en blij zijn om in de ogen van de dvp een normaal gesprek te kunnen voeren

OM DAAR VAN UIT TE GAAN DAT DE DAME VERLIEFT OP JE IS VIN IK NOGAL VER GEZOCHT EN STOM ALS JE ER ZULKE VERGALLEN OVER SCHRIJF .EN VERLIEF WORDEN OP EEN DAME HEB JE ZELF IN DE HAND GEWOON VAAK GENOEG VAN DVP VERANDEREN HET IS MA EEN TIP

Ik zelf heb nog met een aantal dames contact die het vak uit gestapt zijn ma mijn een geweldige vent vinden en ze min of meer geholpen heb het vak uit te stappen door met ze te praten hoe hun de toekomst zien en wat ze zelf er mee willen het zet dames aan het denken.

DAMES WERKEN IN GEEN ENKEL BORDEEL OM DAAR DE WARE MAN TEGEN TE KOMEN VAAK ZIJN HET DE BESTE ACTEURS EN ZOUDEN ZO IN GTST MEE KUNNEN SPELEN ALS JE EEN BEETJE MEE ACTEER IS HET VERBLIJF VAAK LEUKER DAT IS EEN FIJT

:annieengel::annieengel::annieengel:

SFL
18 januari 2013, 11:17
Verliefd op een dame van plezier??? Dat is nu de vraag die je hier moet stellen!!!
Aan ijsberen die hoog van de toren brullen dat het hen nooit overkomt en je vervolgens uitlachen dat jou dat weer moet overkomen!!!
Maar goed, je moeder zal niet trots op jou zijn, wanneer je thuis om advies gaat vragen... Om die reden heb ik dan ook mijn verhaal ooit eens gedaan op dit forum.
2x zelfs! Maar ach, volgens mij heeft 90% van de ijsberen het al meegemaakt, maar kregen ze waarschijnlijk niet allemaal de kansen die jij of ik gekregen hebben.
Laat ons eerlijk blijven: de beste DVP, dat is nog steeds diegene die zakelijk en professioneel blijft en in alle talen zwijgt over haar privéleven...
Laat staan dat ze jou toelaat in haar privé! Maar dan nog, het zijn ook maar mensen en ze kunnen ook een klik, goede seks of fellere gevoelens ervaren.
Dan spreek ik wel over een absolute minderheid, want voor de meeste is seks hun job en om dan nog verschil te voelen is het vaak moeilijk.
Na alles wat ze meemaken, blijf ik ervan overtuigd dat een groot deel van de DVP's kotst van altijd datzelfde te leveren, de hoerenlopers en heel wat rare wensen.
Je hebt dus altijd echte mannenhaters, maar ook dames die diep in de shit zitten (pooiers, verslavingen, drugs, spiralen van geweld...etc).
Die twee doelgroepen zijn wijven die om de verkeerde reden met je gevoelens gaan spelen. Niet alleen psychische spelletjes, maar ze laten zich ook zwanger maken of zorgen dat ze op de een of ander manier aanspraak kunnen maken op jouw spaarvarken. Die zijn gevaarlijk. Nog gevaarlijker zijn de psychopaten die helemaal verknipt zijn in hun kop en niet eens meer weten wat liefde is.

In mijn eerste geval had ik een combinatie van zo'n mentaal zieke en eentje met hogere doelen. Zij was van plan zwanger te worden om zich zo aan mij te binden en harde valluta te innen.
Ik heb geluk gehad en kon mezelf met veel moeite losmaken van haar. Ik geef grift toe, dat ze me dolverliefd gekregen had en dat ik nadien behoorlijk heb zitten treuren. Maar ze was een goede actrice die echt blijk gaf van verliefdheid en die al mijn mensenkennis compleet in twijfel trok. Zoals Ace2 ooit zei tegen mij: als het nog maar in de verste verte op stront lijkt of ruikt, dan is het waarschijnlijk ook stront. Die kleine details had ik dan ook wel gezien, maar in grote lijnen was ze té overtuigend en kon ik het niet geloven of aanvoelen. Dus bij het minste dat jij je ergens vragen bij stelt, stel die vragen dan niet aan haar, maar breek meteen de relatie of wat dan ook wat jullie onderhouden. Als je vragen stelt krijg je toch meer leugens... En liegen is hun beroep, vergeet dat nooit!

In mijn tweede case, verliep het me allemaal makkelijker. Van begin tot eind had ik er een goed gevoel bij en ik ben ook nooit direct in een relatie gestapt met deze tweede dame. We groeiden naar elkaar toen en leerden elkaar privé ook veel beter kennen alvorens we op elkaar verliefd werden. Met haar ben ik nu nog samen en we hebben goede afspraken. Maar dat wil niet zeggen dat alles makkelijk zal verlopen voor jou. Ook deze dame was mentaal beschadigd door de job, ze heeft een andere cultuur, andere andere achtergrond en moest haar mannetje staan in een wereld waar de doorsnee westerling niet hard genoeg voor is. Dus vroeg of laat krijg je toch probleempjes met het spook uit haar verleden of nare gevolgen vanwege haar cariere als hoer. Mijn liefje is nu meer dan een jaar geleden gestopt met haar job en deed dit speciaal voor mij. Dus dat zit wel goed. Ze is financieel ook niet afhankelijk van mij en heeft zelf haar werk, weliswaar minder betaald dan de prostitutie. Ik heb dus ook de ups en downs beleeft, en heb doorgebeten waar een doorsnee vent het voor bekeken zou houden... Maar dan alleen omdat ik zo zeker was van haar en omdat ik ook mijn achtergrond heb.

Raad ik een dame uit de clubs af? Neen, hoewel ik dat beter wel zou doen!
Raad ik het aan wanneer de kans zich toch voordoet? Ja, op voorwaarde dat je niet meteen te hard van stapel loopt en dat je je eigen beperkingen kent. Als je na 2minuten ejaculeert en die dame zegt dat je goed in bed bent, dan kan je het beter niet geloven (tenzij je 2 uur voorspel biedt)... Wanneer je in het echte leven nog nooit een dame te pakken kreeg van haar uiterlijke kaliber, dan is het in dit geval ook een onrealistische droom en wanneer jullie beiden over een relatie praten, maar je neukt nog steeds met condoom en je dient haar te betalen, dan ben je een achterlijke kloot en verdien je enkel een trap tegen je ballen.

In een echte relatie bespreek je de toekomst en beperk je je niet tot het hier en nu... Want dat is wel degelijk de mentaliteit bij een meerderheid van de DVP's. Hier en nu telt, de rest zien we wel.
Ze moet uit zichzelf overwegen om met de job te stoppen voor jou en niet op jouw aandringen. In het slechtste geval blijft ze haar job wel uitoefenen, maar moeten er duidelijk afspraken zijn. Toch schat ik de kansen in dat geval laag in. Ookal ben je niet vlug jaloers, bezitterig of hebben jullie de perfecte verstandhouding; wanneer je van haar houdt, dan kan je er normaal gezien niet mee leven dat ze die job doet!
Zoals gezegd neuk je gaandeweg zonder condoom (als alles veilig en getest is) en betaal je niet meer voor haar liefde. En dan nog, moet je uitkijken... Indien er na de eerste 5 afspraakjes buiten de club om niet om geld gebedeld werd en er geen onverwachte probleempjes boven kwamen drijven, dan mag je iets zekerder gaan zijn over haar... Maar het blijft uitkijken en alert zijn!

Dalton
18 januari 2013, 12:12
Wijs gesproken SFL een dame van plezier die geld vangt voor haar diensten beschouwen hun klant als het minste wat er op deze aarde rondloopt en zullen ook nooit verliefd op een klant worden maar bezorg je wel een illusie wanneer ze op prive gebied iets van je willen wat ze anders nooit krijgen om zo toch verder te kunnen met hun rooskleurig bestaan.
Vooral wanneer ze het vak iedere dag uitoefenen en het weer eens tijd wordt dat ze een maandje met vakantie willen dan komt het acteer talent van de dvp's weer goed tevoorschijn.
Zoals iedereen weet zal een of andere ijsbeer wel weer in een val trappen die zo opgezet wordt dat hij niets merkt en vlot met de euro's over de brug komt.
Het is zoals in de natuur daar worden door de stropers ook vallen gezet om de dieren te vangen en bekijk een dvp maar als een jaagster wat ze in werkelijkheid ook doen om aan buit te komen.

de duisburg spesjalist
18 januari 2013, 15:03
Dalton zeg nooit nooit er zijn dames verlieft op hun klant het zijn ook mensen met gevoel ma als je er over schrijf ben je een grote klootzak zulke dingen hou je voor je zelf gaat niemand wat aan.

Ik ken mensen in mijn wandel kring die er mee samen zijn gaan wonen en het gaat nog goed ook samen een huisje gekocht .zij een gewone baan voor 24 uur in de week druk aan het oefenen om een gezinnetje te krijgen de hond hebben ze al :biggrin:

Het is dus niet onmogelijk ma het zouden er 1 op de 1000 zijn waar het goed mee gaat en werkelijk bij elkaar blijven

mijn advies is zoek het niet op en hou je hoofd koel meestal lost het vanzelf op en ga niet speciaal voor 1 dame na een club .
Geniet van het leven als beer en al dat vrouwelijk schoon om je heen dat is toch het mooiste wat je kan wensen.

Bosco
18 januari 2013, 15:33
3395

Picasso 1
18 januari 2013, 17:07
Verliefd op een dame van plezier??? Dat is nu de vraag die je hier moet stellen!!!

Mensen dienen zich ook serieus af te vragen of ze echt verliefd zijn. De schoonheid van een dame waar je je sterk door aangetrokken voelt en of de aandacht die je krijgt op een moment dat je daar behoefte aan had maken dat je naar de aanwezigheid van zo'n dame verlangt als je haar niet opnieuw aantreft. Voordat je het weet wordt dat verlangen obsessief en meen je verliefd te zijn. Stel je die zelfde dame voor als flink in kilo's aangekomen en met een wat verouderde gezicht en ga serieus na wat er dan nog van je 'verliefdheid' overblijft. Verliefdheid is vaak geen verliefdheid maar jezelf in de maling nemen.

Big30
18 januari 2013, 17:46
@ de duisburg spesjalist

Dit topic is niet bedoeld om concreet met voorbeelden te komen dat pietje of jantje wel eens wat marietje of anna wat hebben afgesproken. Dat soort concrete info wordt niet op prijs gesteld en laten we hier achterwege.

Willem2
19 januari 2013, 09:15
1 en ander opgeschoond.
De betreffende heren krijgen een interne mail.
Geen bedreigingen en voortzetting van ruzies uit een ander forum :cool:

Rudi_NL
19 januari 2013, 19:31
Zwaar verliefd op een DVP, advies gevraagd!

Trouw met haar, bedrijf de liefde met haar en zet haar achter de ramen.
Nog belangrijker: zorg ervoor dat je een graantje mee pikt van de opbrengsten.
En wordt vooral niet verliefd op een "huisje-boompje-beestje-vrouw" want die kosten uiteindelijk echt kapitalen.
:frown:

At your service!!! jullie Senior-Adviseur relatiebemiddelingen Rudi_NL.
Ik snap eigenlijk niet waarom ik zelf nog single ben???
:smile2:

Zelf ben ik verliefd (geweest) op Kim van PSR.
Leuke en aardige dame waar ik echt een klik mee heb.
Advies: gewoon deze club niet meer bezoeken (hoe jammer het ook is).
:mad:

Dalton
20 januari 2013, 00:12
Verliefd zijn is toch geen schande ik ben zelfs nog helemaal hoteltebotel van SHERRY(KEIZERIN VAN CHINA).maar alleen omdat ik ook eens de KEIZER VAN CHINA wil zijn.

Bluebear
21 januari 2013, 17:10
Speciaal voor de tot over hun oren verliefde ijsberen. Neem de tekst goed in je op. Sterkte!!! :exactly[1]:

http://www.youtube.com/watch?v=Ce1wRqx2e2o

Bluebear
21 januari 2013, 17:47
Nog eentje om het af te leren. Ik kon het niet laten. 2 Nummers uit de "BLUEBEAR" TOP 20. Sentimentele ijsbeer, dat ik er loop. :k014[1]:

http://www.youtube.com/watch?v=lvZSKf3YsSE

sofaking
21 januari 2013, 20:26
Verliefdheid lijkt sterker dan cultuur-of-andere verschillen.
En dan kunnen bier en muziek misschien wat soelaas brengen, ja. https://www.youtube.com/watch?v=f6KJdsgPz24

bensin
26 januari 2013, 15:50
Allen die gereageerd hebben. Ik dank jullie voor alle Tips en Adviezen. Ik kan er wat mee, doe er wat mee, komt dus goed. Nogmaals Thanks!!!!

savesexer
7 februari 2013, 08:18
Het is beslist prettig dat je zo'n fantastische klik hebt met een dame maar pas op....

Op dit forum staan verschillende verhalen van ijsberen die verliefd werden op een DVP en de uiteindelijke gevolgen. Ik kan ze niet onmiddellijk terug vinden maar als je wat graaft..........

Viel spass zondag.

Hendrikdeleuter
7 februari 2013, 09:57
Zie onder andere hier,


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33005-Zwaar-verliefd-op-een-DVP-advies-gevraagd!

NB100
7 februari 2013, 12:08
Ik heb nog niet gevonden hoe k iemand 'bedank' voor een post, dus zeg ik t maar even in reply. zeer informatief om te lezen, maar zo'n vaart loopt t nog niet. Ik kom net uit een relatie van 8 jaar, waarvan t laatste half jaar een 'open relatie' was, dus ik heb momenteel wel voldoende "friends with benefits". En ik ben nog relatief jong (33), dus een relatie hoeft ook even niet voor deze jongen.

Ik heb in elk geval nog een hele resem berichtjes gehad nadat ik thuis was. Maar laten we eerlijk zijn; het is een DVP, ze woont in Bulgarije, heeft een dochtertje en een ex waar ze wsl graag zo ver mogelijk uit de buurt wil zijn. En ze zei ook dat ze een man wil, die haar 'alles kan geven'. En ze houdt van hip hop. Dusja, ze zal veel uit de kast moeten halen om mij te overtuigen van oprechtheid.

Momenteel zit ik in de 'we maken er een leuk avontuurtje van' fase. Verliefdheid spreken we niet echt van. Maar ik zou idd niet nee zeggen tegen gewoon eens wat met haar drinken ofzo buiten de club. Gevaarlijk pad, ok. Maar wat iemand doet als beroep, definieert haar niet 100%. Zij doet het om haar dochter een beter leven te geven. Kan ik helemaal inkomen. Maar anderzijds zal ze dan ook wel verliefdheid willen spelen om haar dochter een beter leven te kunnen geven. Maar sowieso, na een relatie van 8 jaar die gewoon ineens stopt, ben ik ervan overtuigd dat elke relatie een hoop toneel bevat. Dus go with the flow and enjoy the ride is mijn moto.

Ik ben een cynisch persoon (geworden) ok, ze heeft uren bij mij in de zetel gelegen, maar t was niet alsof er veel potentiële klanten aanwezig waren. Ik had bij t weggaan ook ergens verwacht dat ze wel nog aanstalten zou maken om een fooi te vragen ofzo. Heeft ze niet gedaan, al ging ze wel mee naar de kleedkamers. Ook heeft ze me haar echte naam gegeven op t einde van de dag. Heeft zitten zoeken naar contactmogelijkheden als ze terug in Bulgarije is over enkele weken en daar een hele tijd blijft. En laten we eerlijk zijn, dan heeft ze niets aan mijn geld ofzo. 't Is allemaal heel erg dubbel, dus ik ga er niet teveel bij nadenken.

En uiteindelijk, twee oorspronkelijk niet geplande bezoekjes aan Sixsens: 80 eurootjes, enkele uurtjes met haar op de kamer, paar honderd eurootjes. En daarvoor krijg ik twee zondagen plezier en een minieme kans dat t idd wat zou kunnen worden. Dat beetje geld maakt me niet uit, dat ik die twee zondagen niet met een andere dame zal kameren, maar enkel met haar, is ook geen straf. Dus momenteel heb ik niets te verliezen, dan mischien mijn hart. En daar heeft ze niet veel aan, want dat is recentelijk gebroken en vertrappeld :)

Ik had gehoopt dat er misschien nog iemand ervaring met haar had, omdat ik idd wel nieuwsgierig ben of ze zo tegen meerdere mannen doet.

dbd67
7 februari 2013, 13:28
Als je 10 of 20? berichten hebt geplaatst komt er links onderin een thanks button vrij.
Ik zou zeggen gebruik je gezond verstand sommige vrouwen kunnen het heel mooi brengen.

de duisburg spesjalist
7 februari 2013, 17:19
Ik heb nog niet gevonden hoe k iemand 'bedank' voor een post, dus zeg ik t maar even in reply. zeer informatief om te lezen, maar zo'n vaart loopt t nog niet. Ik kom net uit een relatie van 8 jaar, waarvan t laatste half jaar een 'open relatie' was, dus ik heb momenteel wel voldoende "friends with benefits". En ik ben nog relatief jong (33), dus een relatie hoeft ook even niet voor deze jongen.

Ik heb in elk geval nog een hele resem berichtjes gehad nadat ik thuis was. Maar laten we eerlijk zijn; het is een DVP, ze woont in Bulgarije, heeft een dochtertje en een ex waar ze wsl graag zo ver mogelijk uit de buurt wil zijn. En ze zei ook dat ze een man wil, die haar 'alles kan geven'. En ze houdt van hip hop. Dusja, ze zal veel uit de kast moeten halen om mij te overtuigen van oprechtheid.

Momenteel zit ik in de 'we maken er een leuk avontuurtje van' fase. Verliefdheid spreken we niet echt van. Maar ik zou idd niet nee zeggen tegen gewoon eens wat met haar drinken ofzo buiten de club. Gevaarlijk pad, ok. Maar wat iemand doet als beroep, definieert haar niet 100%. Zij doet het om haar dochter een beter leven te geven. Kan ik helemaal inkomen. Maar anderzijds zal ze dan ook wel verliefdheid willen spelen om haar dochter een beter leven te kunnen geven. Maar sowieso, na een relatie van 8 jaar die gewoon ineens stopt, ben ik ervan overtuigd dat elke relatie een hoop toneel bevat. Dus go with the flow and enjoy the ride is mijn moto.

Ik ben een cynisch persoon (geworden) ok, ze heeft uren bij mij in de zetel gelegen, maar t was niet alsof er veel potentiële klanten aanwezig waren. Ik had bij t weggaan ook ergens verwacht dat ze wel nog aanstalten zou maken om een fooi te vragen ofzo. Heeft ze niet gedaan, al ging ze wel mee naar de kleedkamers. Ook heeft ze me haar echte naam gegeven op t einde van de dag. Heeft zitten zoeken naar contactmogelijkheden als ze terug in Bulgarije is over enkele weken en daar een hele tijd blijft. En laten we eerlijk zijn, dan heeft ze niets aan mijn geld ofzo. 't Is allemaal heel erg dubbel, dus ik ga er niet teveel bij nadenken.

En uiteindelijk, twee oorspronkelijk niet geplande bezoekjes aan Sixsens: 80 eurootjes, enkele uurtjes met haar op de kamer, paar honderd eurootjes. En daarvoor krijg ik twee zondagen plezier en een minieme kans dat t idd wat zou kunnen worden. Dat beetje geld maakt me niet uit, dat ik die twee zondagen niet met een andere dame zal kameren, maar enkel met haar, is ook geen straf. Dus momenteel heb ik niets te verliezen, dan mischien mijn hart. En daar heeft ze niet veel aan, want dat is recentelijk gebroken en vertrappeld :)

Ik had gehoopt dat er misschien nog iemand ervaring met haar had, omdat ik idd wel nieuwsgierig ben of ze zo tegen meerdere mannen doet. Ik zou zeggen zet de weker en wordt wakker. of speel het spel mee en kijk waar het schip strand ma vergeet niet dat een dvp ook een mens is. ik weet ook wel dat er wandelaars zijn waar onder ik. die een hele tijd op de kamer van een dame zijn zonder de beurs te treken en de broek te laten zakken samen wat eten of buiten werk tijd van de dvp wat leuke dingen doen met de dame. ma ik zou dat hier niet neer gaan pennen 99% raak je ze na verloop van tijd uit het oog en dan is je hard voor de 2e keer gebroken :wink:

NB100
7 februari 2013, 17:54
Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.

de duisburg spesjalist
7 februari 2013, 18:15
Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.dat is je eigen keuze niemand kan jou zegen trap er niet in. het is jou gevoel ma de meeste dames kunnen zeer goed acteren . ik ga hier niet veder op in ma als je wat te vragen heb kan je mijn gerust een pm stuuren

bad pritt
7 februari 2013, 18:45
Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.

Als niet zo ervaren ijsbeer begeeft je je op zeer glad ijs, er kan meer fout gaan dan je hart breken.
Maar aangezien je zeer ervaren ijsberen toch niet gelooft ( zou ik ook niet doen) die het allemaal al gezien en gedaan hebben, zou ik zeggen go with the flow hopelijk kabbelt het beekje verder zonder de waterval naar beneden.

Als ik je postst lees beleef je niks speciaals maar is het gewoon vrij standaard dvp gedrag, jij bent speciaal, jij bent..zoals de DB spesjalist zegt t zijn hele goede actrices. Kijk maar eens of ze zonder geld opereert bij jou dat kan wat meer zeggen en dan nog niet verstandig allemaal, en relatie beginnen vanuit een kennismaking in de p6 is gedoemd te mislukken.

Dit beroep van haar definieert haar veel meer dan jij denkt, maar eigen ervaringen zul je toch bij elkaar moeten sprokkelen.

de duisburg spesjalist
7 februari 2013, 18:51
wijs geschreven bp lopen leer je ook met vallen en op staan . ik raad hem aan om niet alles op het forum te zetten wand je weet zelf het wordt toch niet geloofd je wordt er eerde om uit gelagen ma genoeg hier over

NB100
8 februari 2013, 11:43
nog 1 laatste reactie ;)

Het staat nu onder 'zwaar verliefd op een DVP", maar dat is echt niet t geval. En uiteraard geloof ik de ervaren ijsberen. Ik heb zelf al die bedenkingen gemaakt voor ik mijn nummer gaf zelfs...

Ik ben misschien wat te sociaal (bewogen), maar mij maakt t echt niet uit, als zij me nog twee weekjes de illusie kan geven van een soort verliefdheid, betaal ik daar graag voor. Het is gewoon leuk voor mij, t helpt haar vooruit aangezien ze zeker is van een paar uurtjes werk op zondag (als t in Sixsens naar mijn gevoel wat rustiger is). En ik kan heel goed snappen dat je als DVP je op dat vlak wat zeker wil stellen. Niks mis mee, zolang ze maar minstens goed acteert en ik het voor meer dan 50% (liefst 75%) geloof op t moment zelf. Laten we eerlijk zijn, voor de verdiensten voor twee uurtjes rustige, lieve sex met mij, is het goed mogelijk dat ze met 4 anderen in bed moet kruipen, die haar misschien minder liggen. En ze moet die vier ook nog vinden om t zelfde te verdienen. Logisch dat ze wat investeert in een klant die geen probleem maakt over de tijd en eigenlijk geen hoge eisen stelt. Aan mijn kant, als zij even soepel is in wat extra aandacht/aftersales buiten de kamer, is dat voor mij mooi meegenomen en ben ik ook soepel. Tenslotte is t voor mij leuker om in de bar wat te kunnen praten en knuffelen met een mooie dame, dan wat voor me uit te staren en te roken. :) Ik heb de zekerheid van een leuke ervaring, mis even de spanning van een nieuwe ontdekking. Maar dat maak ik dan achteraf wel goed.

Bovendien is ze echt wel top (voor mij) Ze doet wat ik lekker vind en ze doet dat schitterend. En voor mij is t ook leuker als ik wat vertrouwen heb in de dame en ze mij kan overtuigen dat t voor haar ook leuk is.

De discussie is te snel overgegaan op een verliefdheid en haar in je privésfeer binnen brengen. Terwijl er voor mij inderdaad wel t risico is van 'verliefd te worden', maar dan zijn we nog ver van de privesfeer enzo. Het is hierboven zeer mooi gezegd en ik wordt ook elke dag/elke keer wel even verliefd, maar daarom doe ik er nog niks mee. Ik denk dat ik in mijn 'korte carriere' met een 20tal DVP's op de kamer geweest ben. Twee in Yin Yang klikte het heel goed mee, maar ik kom er niet meer. Denk ik soms aan ze? uiteraard, maar ik ga niet speciaal voor hen naar YY, als t in Sixsens leuker is. In Sixsens is nog een dame waar ik enorm goed mee kan opschieten en waarmee er een klik is. Maar voor deze 4 dames waarmee t echt top was, zijn er dus 16 die mij weinig tot niets deden, waarbij ik zelfs niet kon klaarkomen.
Dus ja, ik investeer graag in de dames bij wie t wel aangenaam is. :) En deze laatste staat bovenaan wat dat betreft.

Ik denk dat iedere ijsbeer wel iets anders zoekt in het "wandelen", de ene jaagt op grote borsten, de andere op het perfecte kontje. Ik jaag op een sprankeltje romantiek in een ongewone omgeving. En die laatste ervaring was op dat vlak gewoon top. Om heel eerlijk te zijn; het mooiste lichaam en een onbeperkte service zouden mij niet eens geil krijgen als de dame zich emotioneel heel duidelijk compleet afschermt.

In het dagelijkse leven heb ik genoeg 'friends with benefits' en tot voor kort ook een 'open relatie'. Het is voor mij compleet onlogisch om enkel voor sex naar zo'n club te gaan en te betalen voor iets dat ik ook gewoon gratis kan krijgen. Ik zoek bijzondere ervaringen in een redelijk apart wereldje. Daar betaal ik voor en dat deel ik op dit forum. Ik apprecieer al de bezorgdheden en al het advies. En je kan ermee lachen of je kan met me inzitten. Maakt voor mij niet uit. Ik ben nu dol op 'Barbara' omdat ze ergens iets losmaakt EN geweldig is in bed EN ze me even speciaal kan doen voelen. En verder dan dat, gaan we nu echt niet nadenken. :)

Dus ja, als ze buiten de werkuren iets zou willen gaan drinken ofzo, zal ik daar uiteraard niet 'neen' tegen zeggen. Het is gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker mooie lieve dames. En ja, jullie hebben allemaal gelijk dat dat enorme risico's kan inhouden. Maar ik ga er graag vanuit dat iedereen goed is, tot ze het tegendeel bewijzen.

kort samengevat: geen verliefdheid, wel fascinatie en plannen voor een verdere ontdekkingstocht, maar nuchter genoeg om geen verwachtingen te hebben.

skinny-lover
9 februari 2013, 16:52
Als niet zo ervaren ijsbeer begeeft je je op zeer glad ijs,

en relatie beginnen vanuit een kennismaking in de p6 is gedoemd te mislukken.

Dit beroep van haar definieert haar veel meer dan jij denkt, maar eigen ervaringen zul je toch bij elkaar moeten sprokkelen.

Wat een wijze woorden weer BP! :freu:

Even een kanttekening, wist je dat 80% van alle relaties gedoemd zijn te mislukken? Bij een relatie met een DVP is die kans nog veel groter!

Een klik, wat extra aandacht en de andere omschreven gebeurtenissen kunnen gewoon klantenbinding zijn. Voor mij geldt dat een dame pas echt wat om je geeft als er helemaal geen financiële intenties meer LIJKEN te zijn, je met haar andere dingen doet, op stap gaat ( zonder shoppen op jouw kosten ), en ze ook echt de liefde wil bedrijven met je zonder dat je daar voor MAG betalen.

Ook dan blijft het glad ijs, ervaring en mensenkennis zijn dan een beetje vereisten, gewoon genieten van de situatie mag ook!

O ja, dat als je hier wat neerschrijft, anderen vinden dat je dat beter niet kan doen omdat men je toch niet gelooft of uitlacht ...... Dat bepaal je allemaal zelf of je je dat aantrekt of niet. Mij maakt dat geen zak uit, degenen die mij goed kennen en met mij wandelen weten wel beter.

Voorlopig is er nog niets aan de hand, genieten en je kop erbij houden. Nog 1 tip: Binnen de meeste culturen van de dames geldt dat als ze 'voor je gaan' en zeker als ze onbetaald met jou de liefde bedrijven dat ze automatisch ook het condoom achterwege willen laten. Besef dat de ene dame 'vaker verliefd is ' dan de ander, dat je dus een hoop 'voorgangers' hebt gehad. Bedenk je ook dat er genoeg dames zijn die ooit via pooiers zijn komen werken die al talloze DVP's aan een baan hielpen, en ze allemaal ook 'zelf geprobeerd hebben' ..... meestal allemaal zonder condoom.

Daar zit een risico, een risico wat jij zelf in moet schatten. Als je verstandig bent gebruik je nog steeds wel een condoom, maar kan dat worden opgevat als 'hij vertrouwt me niet' wat vaak weer niet samen gaat met 'haar verliefd' zijn op jou en omgekeerd. Zo zal het vaak voor haar aanvoelen.

Komt het zover, bereid je dan voor op hoe je het lief en charmant gaat brengen dat je wel zo'n ding wilt gebruiken! Oja, velen zijn ook niet 'on birth-control' , dat kan je vragen en dan als goede reden noemen...... Je wilt NOG even geen kids met haar .............

Have FUN!

de duisburg spesjalist
9 februari 2013, 18:09
Wat een wijze woorden weer BP! :freu:

Have FUN! Dit zijn mijn woorden alleen skinny moet er een lang verhaal van maken

Big30
9 februari 2013, 18:13
@DS,

Probeer eens zoals in dit geval onnodige lange full kwoots te vermijden ;). Kwoot alleen dat gedeelte wat functioneel is in je bericht.

LittleJoe
9 februari 2013, 19:12
@DS,

Kwoot alleen dat gedeelte wat functioneel is in je bericht.

Zoals deze... :tongue:

Wijze grijze
20 maart 2013, 19:18
Het topic was eigenlijk al afgesloten, zonder dat ik er een bijdrage aan kon leveren.
Inmiddels ben ik ook ervaringsdeskundige. Zie Is Wijze Grijze een klootzak? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33572-Het-Wijze-Grijze-hoekje&p=307432#post307432)

Ma doare in pula
10 juli 2013, 16:04
Mensen dienen zich ook serieus af te vragen of ze echt verliefd zijn. De schoonheid van een dame waar je je sterk door aangetrokken voelt en of de aandacht die je krijgt op een moment dat je daar behoefte aan had maken dat je naar de aanwezigheid van zo'n dame verlangt als je haar niet opnieuw aantreft. Voordat je het weet wordt dat verlangen obsessief en meen je verliefd te zijn. Stel je die zelfde dame voor als flink in kilo's aangekomen en met een wat verouderde gezicht en ga serieus na wat er dan nog van je 'verliefdheid' overblijft. Verliefdheid is vaak geen verliefdheid maar jezelf in de maling nemen.

Vaak is de verliefdheid al over als je haar beter leert kennen, d.w.z. langere perioden met haar optrekt, met haar op vakantie gaat, etc... Dan blijken het vaak airheads te zijn en dat levert alleen maar irritatie op.

KevinK
10 juli 2013, 16:21
Vaak is de verliefdheid al over als je haar beter leert kennen, d.w.z. langere perioden met haar optrekt, met haar op vakantie gaat, etc... Dan blijken het vaak airheads te zijn en dat levert alleen maar irritatie op.

Maar aangezien veel ijsberen ook airheads zijn, merken ze dit niet en houdt de verliefdheid gewoon aan.

deket
10 juli 2013, 17:04
er zijn mannen,meestal zonder veel ervaring,die denken wanneer een meid uit een club of bar naar hun lacht,lieve rol speelt en hem belangrijk voor haar doet voelen,dat zij verliefd is,;helemaal fout.
en indien je echt verliefd zou worden,op tijd stopzetten,tenzij je neigingen zou hebben jezelf te pijnigen in de mentale sm-sfeer,

Ma doare in pula
10 juli 2013, 17:21
Niet in 9 van 10 gevallen, maar in 99 van de 100 gevallen zal blijken dat het niet wederzijds is. Als je wilt testen of het toch die ene uitzondering is moet je in ieder geval zeer terughoudend zijn met geld. Kijk of ze ook geinteresseerd is als je nauwelijks geld uitgeeft. Ga ook bij jezelf na of dit werkelijk is wat je wilt of dat je na verloop van tijd toch de afwisseling mist. Sec6

Als het wederzijds is, dan naai je d'r voor niks. En zelfs dan moet je nog oppassen dat het niet iets is van "die sukkel een tijdje voor niks laten naaien en dan op het juiste moment voor de grote klapper gaan".

Goedemorgenallemaal
10 juli 2013, 19:07
Vaak is de verliefdheid al over als je haar beter leert kennen, d.w.z. langere perioden met haar optrekt, met haar op vakantie gaat, etc...
Da's echt niet alleen zo met DVP's

Hunziker
10 juli 2013, 19:27
Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.

Als je van haar wilt afkomen. Huur de dvd reeks Sopranos; genoeg advies daarin.
Nee zonder dollen. Geen ervaring maar ik test ze wel eens (heerlijk dat psychologische). Zelfs zonder verliefdheid werkt onderstaande goed om te kijken of een dame eigenlijk "iets" met je op heeft of totaal niets. Altijd een leuke test :-) Ik begrijp goed dat het lastig kan zijn. Wat werkt is toch ergens laten uitkomen op een geschil, of het nu geld is, aandacht is, zoek iets wat haar dermate kan irriteren.
Bij de meeste dames is dit geld, teveel aandacht (dat het haar omgeving: haar vriend gaat storen en dan ook op haar werkt en zij dan bij jou terug ermee komt, heerlijk zo weet ik weer zeker dat ze een vriend heeft als ze het over haar vrienden/omgeving heeft..die dat opmerken. Het leven is zo simpel wat dat aangaat) of dat je afspraken met haar niet nakomt waardoor ze dacht dat ze al iets $$$ in de pocket had.

Bijvoorbeeld je hebt tekort geld bij je, kijken wat haar reactie is. Als het heel zakelijk is, dan zo vals als de nacht, ga de confrontatie aan, want een compromis is er altijd. Bij haar niet, vals!
Stel haar ergens in teleur, bijvoorbeeld een toezegging (cadeau/afspraak) zeg dat het niet doorgaat, kijk dan maar eens wat haar reactie is: geldwolvinnetje/golddiggertje wordt opeens goed wakker. En als het überhaupt voorkomt dat ze iets met jou valt goed te maken en ze rekent die uren gewoon lekker door (dan wilde ze niets goed maken en heeft ze niets met jou op maar alleen met haar portemonnee). Netjes normaal zoals altijd afscheid nemen en dan nooit meer iets van je laten horen. Dat werkt het beste, ze zal het niet direct kunnen plaatsen ;) Maar weet naderhand wel dat jij niet met je laat sollen. :tongue:

Het uitlaten lopen op een flinke ruzie is het beste om er een mooie punt van te maken en BOEM die erachter te zetten.
Wordt nooit verliefd op zo n DVP, ze hebben allemaal een vriend en soms een vriendin (bi als de nacht). Echt allemaal en zijn vaak vreselijk goede actrices: Stuk voor stuk hebben de DVPs de toneelschool gedaan en speelden leerling :biggrin:

In mijn optiek zijn one-night-stands bij het uitgaan nog eerlijker dan een DVPer als het om geld, aandacht en afspraken gaat. Wat dat aangaat is een echte studente leuker.
99,9 procent van de DVPers zijn er maar voor een ding: geld en denken overdag al na wat ze ermee gaan doen, bijvoorbeeld: TUV auto nog doen, oorbellen, nieuwe kleding, vakantie etc. Voorbeelden uit mijn ervaring.
Dat gaat 18 uur per dan in het koppie om. Ze zijn vaak simpel van gedachte maar uiterst scherp als het op geld/tijd aankomt.
Tot slot nog een tip val nooit verliefd op de kop de ogen...want dan ben je eerder verloren. Dat je haar lichaam mooi vindt prima. Maar ogen dat is zeer gevaarlijk, pas daar voorop.
Na de vrijpartij in je gedachte bijvoorbeeld zeggen: "bitch ik heb je gepakt of je nu wilde of niet". Dit maakt ook psychologisch iets aan in je hoofd. Want echte liefde werkt van twee kanten, bij een relatie zou zoiets veel minder voorkomen.

Copyright 2011. Uit Hunziker zijn roman reeks: "Bitch spel psychologie eens!"

eagelke
10 juli 2013, 19:54
Ikzelf heb het meermaals meegemaakt, echter heb ik geleerd om het woord verliefdheid in het betaalde wereldje in een andere context te zien.
Ik word dagelijks verliefd: op mensen om me heen, klanten, ... en ja... dvp's. Het is voor mij daarom belangrijk om te achterhalen waarom ik verliefd word.

Als een collega de laatste weken straalt omdat ze een aantal meevallen heeft gehad in haar persoonlijke leven, op financieel vlak, ... dan straalt ze dat vaak over naar mij en word ik verliefd. Is het daarom oprechte verliefdheid die meteen in verband gebracht moet worden met 'daar wil ik iets mee beginnen'? Neen! Het is een momentopname, net zoals elk begin van een relatie waarbij je (nog) geen ogen hebt voor dagelijkse situaties als de afwas doen, rekeningen betalen, ... Op die manier is het gemakkelijk verliefd worden - daarom dat ik ook zo snel verliefd wordt.

Bij een dvp loopt dit voor mij vergelijkbaar. Je ziet mekaar 1x per maand, neukt alsof te sterren naar beneden vallen, hebt gezellige babbels over hoe je waarden en normen je hele zijn bepalen en je voelt dat er overeenkomsten met haar zijn. Echter zijn je waarden en normen ook weer momentopnames die vele mensen in bijvoorbeeld stressvolle situaties overboord gooien of lijken te vergeten. Slechts wanneer je met de afwijkende gedragingen van mekaar in bijvoorbeeld stressvolle situaties kan omgaan, dan link ik verliefdheid pas aan 'daar wil ik iets mee beginnen'. Ik geloof niet dat je, wanneer je mekaar enkel in haar club ontmoet, echt kan spreken over verliefdheid.

Ikzelf link dergelijke ervaringen meestal aan vriendschap. En ja, ik heb in het verleden dit soort vriendschap ook vaak verward met verliefdheid. Ik zag ooit (een jaar of 3 geleden) een dame buiten de club waar ze werkte (in Belgisch Limburg). We gingen samen wat drinken, ik kwam bij haar op hotel, ...
Ik diende haar buiten de club niet te betalen en restaurantrekeningen werden mooi gedeeld door 2 (of om de beurt betaald). Echter in de club zelf verplichtte ik mezelf om haar te blijven betalen. Op dat moment was ze immers aan het werk en tijdens het werken kost tijd nu eenmaal geld. We kwamen zeer goed overeen van in het begin. OK, soms keek zij of ik wel wat vreemd op en we maakten wel eens ruzie, maar doen goede vrienden dat dan nooit?!
Na een tijd bekende ze me haar verliefdheid. Ik had haar 3 maanden niet meer betaald voor seks en we zagen (en neukten) mekaar 2 tot 4 keer per week.
Het heeft me moeite gekost, maar heb haar moeten zeggen dat ik genoot van haar tijd, maar niet klaar was voor een relatie met iemand waarvan ik weet dat ze door de dag haar benen spreidt voor andere mannen. Van ophouden moest ze immers niet weten: ze sprak niet goed Nederlands en zicht op een andere job was er niet echt.
Om het haar gemakkelijk te maken heb ik dan ook besloten het contact min of meer te verbreken. Daarna nog wel enkele keren in de club waar ze werkte binnen gesprongen. Ze heeft dit steeds goed opgepakt en we hebben nog lang die zogenaamde verliefdheid in ons sekscontact kunnen brengen.

Op dit moment maak ik (ongeveer) hetzelfde mee. Een dame waarbij de klik anders en intenser is dan ik gewend ben, die me een cadeautje meebrengt als ze op vakantie gaat, en waarvoor ik al enige tijd niet meer moet betalen voor extra services die ze aanbiedt. (wel nog haar uurloon) Bezoekje buiten de club zit eraan te komen en we hebben af en toe contact via SMS.

Echter weet ik zeker dat ik de vriendschap niet wil omruilen voor verliefdheid omdat ik weet dat van het moment dat een voetbalcoach zijn contract tekent voor het eerste elftal, hij ook onmiddellijk zijn ontslag boven het hoofd haalt.

Mijn mening: geniet ervan zolang het duurt. Echter zorg ervoor dat het je niet te fel naar de kop stijgt. Vergeet niet dat hoog vliegen heel laag vallen kan (en waarschijnlijk ook zal) impliceren! Probeer een juist evenwicht te vinden. Probeer ook over je gevoelens met mekaar te praten (dan ken je ook onmiddellijk haar reactie) en vooral, probeer eerlijk te zijn (wat eerlijkheid ook inhoudt voor een dvp).
Mijn schatje zei me onlangs tijdens het samen zitten: I really, really, really like you. Terwijl ze me een cadeautje gaf. Met de lessen die ik reeds trok, wordt het dan keer op keer moeilijk om mijn eigen gevoelens te herkennen en te plaatsen! Ik ben dan maar met haar mee de kamer opgegaan en haar eens goed geneukt en beseft: 'i really, really, really like you too'.

We zien wel waar 't ons brengt...

Edith zegt me dat we misschien eens in elk bericht over verliefdheid eens de naam + club van de dame moeten plaatsen op wie we verliefd worden. Wedden dat daar ruzie van komt onder de beren? :-)

de duisburg spesjalist
10 juli 2013, 20:17
www.youtube.com/watch?v=Qme3Z-R5ER0

Hunziker
10 juli 2013, 20:40
voor alle gebroken harten op dit forum

[url]www.youtube.com/watch?=551Q6CHDKVI

link werkt niet..

de duisburg spesjalist
10 juli 2013, 20:58
link werkt niet.. ja ik heb het voor elkaar

sofaking
10 juli 2013, 21:27
https://www.youtube.com/watch?v=h7PR2AfCvUw

An dich hab' ich gedacht.

Ma doare in pula
10 juli 2013, 21:49
Edith zegt me dat we misschien eens in elk bericht over verliefdheid eens de naam + club van de dame moeten plaatsen op wie we verliefd worden. Wedden dat daar ruzie van komt onder de beren? :-)

Nou, dan weten alle beren die geilen op de desbetreffende dame meteen waar ze aan toe zijn. Lijkt me alleen maar goed voor die beren.

vakantieganger24
23 juli 2013, 11:36
Interessante topic. Ik heb een paar weken geleden een heel aardige nederlandse kerel leren kennen in een club met wie ik nadien een paar keer nog naar andere clubjes ben gegaan. Een paar dagen geleden belde hij mij huilend op. Hij zat er helemaal doorheen omdat een meisje uit het vak vertelde dat ze al een vriend had. Het is een mooie energieke zongebruinde eind dertiger dus ik snap werkelijk niet waarom hij zich zo druk maakt om zoiets. Onder die stoere uistraling zit dan blijkbaar toch een zacht ei. Ik heb hem het advies gegeven om gewoon eens op badoo te kijken voor een normaal vriendinnetje, sindsdien heeft hij zich daar op gestort en hij heeft al zijn eerste dinner date gehad. Ik hoop dat deze afleiding hem wat troost geeft. Ik zal om privacy redenen zijn naam niet vermelden want ik geloof dat hij weleens vaker in die club komt.

bad pritt
23 juli 2013, 12:18
Een zonnebank gebruinde eind dertiger wie zou dat nou zijn ?:rolleyes:

bad pritt
23 juli 2013, 13:05
Heb hem al vaak horen snotteren om een sletje..wat een zacht ei is het ook.
Hij gelooft teveel in die wereld en al die onzin en dat hij echt een populaire jongen is maar hij doet niet meer dan goed kijken en als de meiden ten einde raad zijn omdat ze geen klantjes hebben dan benaderd hij ze en doet ze oneerbare voorstellen en pocht dan over de service, zo een meisje maakt hem dan wijs dat hij er goed uitziet en dat gelooft hij graag, ondanks zijn vatsige pens, is makkelijker dan aftrainen.

Maar het is allemaal onzin !
Wakker worden !!!!!

vakantieganger24
23 juli 2013, 16:11
Ik sprak ook een keer in een club een meisje dat mij vol trost vertelde dat ze een klant had wijsgemaakt dat ze dringend geld nodig had voor
de operatie van haar kindje. Terwijl hij in de veronderstelling was dat hij een relatie met haar had heeft hij haar een paar duizend euro gegeven. Ze deed
alsof ze helemaal gek op hem was maar deed het ondertussen ook gewoon met een schoonmaker van de club. Om zo'n misbruik te maken van iemands vertrouwen
vind ik echt walgelijk en toen ik het er een keer over had met een andere kerel die daar weleens komt vertelde hij mij dat ze het ook tegen hem verteld had!
Een andere keer sprak ik ook een meisje in een andere club dat mij vertelde dat ze er alleen maar werkte om een keer een vermogende kerel helemaal verliefd te
maken en een klapper te maken. Waarom deze meiden mij dit vertellen weet ik eigenlijk niet. Zouden ze denken dat bij mij toch
al geen poen te halen is of dat ik gewoon wakker ben, wie zal het zeggen. Gelukkig is het mij zelf nog nooit overkomen.

MiniME
23 juli 2013, 16:21
Helaas bekend gegeven. Heb al vaak nieuwe meisjes in het vak door de meer ervaren DVPs een hele korte cursus horen geven over he je zo snel mogelijk veel geld verdient. Kern van dat betoog is dan altijd dat je moet zorgen dat een kerel hotel de botel op je wordt, dan is er veel te verdienen, met weinig moeite.

Dus inderdaad: wake up! Het is onderdeel van de training van veel van dit soort meisjes! :cool:

vakantieganger24
23 juli 2013, 16:26
Helaas bekend gegeven. Heb al vaak nieuwe meisjes in het vak door de meer ervaren DVPs een hele korte cursus horen geven over he je zo snel mogelijk veel geld verdient. Kern van dat betoog is dan altijd dat je moet zorgen dat een kerel hotel de botel op je wordt, dan is er veel te verdienen, met weinig moeite.

Dus inderdaad: wake up! Het is onderdeel van de training van veel van dit soort meisjes! :cool:

voor iedereen die een cursusje hoeren en snoeren wil volgen

http://sexclubmanagement.nl/opleidingen.htm

http://www.joop.nl/wereld/detail/artikel/16452_snelcursus_prostitutie_in_spanje_werk_verzek erd/

bad pritt
23 juli 2013, 16:29
Ik sprak ook een keer in een club een meisje dat mij vol trost vertelde dat ze een klant had wijsgemaakt dat ze dringend geld nodig had voor
de operatie van haar kindje. Terwijl hij in de veronderstelling was dat hij een relatie met haar had heeft hij haar een paar duizend euro gegeven. Ze deed
alsof ze helemaal gek op hem was maar deed het ondertussen ook gewoon met een schoonmaker van de club. Om zo'n misbruik te maken van iemands vertrouwen
vind ik echt walgelijk en toen ik het er een keer over had met een andere kerel die daar weleens komt vertelde hij mij dat ze het ook tegen hem verteld had!
Een andere keer sprak ik ook een meisje in een andere club dat mij vertelde dat ze er alleen maar werkte om een keer een vermogende kerel helemaal verliefd te
maken en een klapper te maken. Waarom deze meiden mij dit vertellen weet ik eigenlijk niet. Zouden ze denken dat bij mij toch
al geen poen te halen is of dat ik gewoon wakker ben, wie zal het zeggen. Gelukkig is het mij zelf nog nooit overkomen.

hahaa dat eerste is mij overkomen, maar was niet verliefd, eerder mix uit gewoonte gedrag- had daar altijd een vriendinnetje rondlopen (Mima , Sonia, Sharon, Nora ea)..en ik vond haar zielig ( sjakie syndroom iemand willen helpen)
Duizenden euro's waren het ook niet ik denk 1500 euro's aan haar besteed maar verder wel alles gratis gehad dus zuiver zakelijk gezien break even of lichte winst hahaha maar emotioneel wel beschadigd omdat ze een bitch was en misbruik van me maakte.
Leergeld vakantie ganger, en ook wel lol met haar gehad en af en toe hete dates met haar gehad buiten, ik ben altijd geweest van head first en niet laf een beetje van dit en een beetje van dat...life is a gamble, roll the dice...and don't cry about it later.;)

Heb veel en veel meer cadeutjes gehad dan dat ik afgezet ben dus.....dat relativeert het ook wel weer.

Wat doe jij allemaal in die clubs, vakantuieganger?, opereer jij een hulplijn voor saunaclubgangers dat je zoveel van die jankverhalen kent ?

rmjhexe
23 juli 2013, 16:35
Denk dat veel dames de naïeve klanten die denken dat de tatoo op haar arm van haar broer is en wijsmaken dat hun kind geopereerd moet worden en ze er geld voor nodig hebben zorgvuldig uitzoeken en ondertussen trots tegen hun collega, s vertellen dat ze weer zo, n kneus in de vingers hebben. Het brengt meer op dan wippen , zo,n type betaald dan 2000 euro en gaat 6 x van bil in een30 euro club met haar. Zo stom zijn ze niet , ondertussen klussen ze bij en de ijsbeer denkt de ware gevonden te hebben

vakantieganger24
23 juli 2013, 16:43
Wat doe jij allemaal in die clubs, vakantuieganger?, opereer jij een hulplijn voor saunaclubgangers dat je zoveel van die jankverhalen kent ?

@BP het zijn de dames zelf die een boekje open doen bij me. Ik vind het allemaal wel vermakelijk zo tussen de kamer sessies door met een kopje koffie

bad pritt
23 juli 2013, 16:44
@BP het zijn de dames zelf die een boekje open doen bij me. Ik vind het allemaal wel vermakelijk zo tussen de kamer sessies door met een kopje koffie

Dat is het ook maar kijk uit dat ze je niet doctor phil gaan noemen hahaha

vakantieganger24
23 juli 2013, 16:47
Dat is het ook maar kijk uit dat ze je niet doctor phil gaan noemen hahaha

weet je dat een heleboel dames bij doctor phil een opgezwollen klit krijgen. Een man die hun begrijpt ..
het beste wat je kunt doen is mee spelen, net doen alsof je hun wilt mee laten delen in je vermogen wat nog vast staat, maar over 1 jaar tot uitkering komt...

ga gewoon naar een luxe badkamer speciaal zaak en alles en maak daar wat foto'tjes met jezelf op de voorgrond. Toon al die foto's op je tablet en zeg tegen zo'n meid dit leven wil ik met jou delen en ik haal jou hier uit. Dan heb je een jaar lang een gratis girl friend experience en kun je hun financieel leegtrekken in plaats van andersom

bad pritt
23 juli 2013, 16:49
Denk dat veel dames de naïeve klanten die denken dat de tatoo op haar arm van haar broer is en wijsmaken dat hun kind geopereerd moet worden en ze er geld voor nodig hebben zorgvuldig uitzoeken en ondertussen trots tegen hun collega, s vertellen dat ze weer zo, n kneus in de vingers hebben. Het brengt meer op dan wippen , zo,n type betaald dan 2000 euro en gaat 6 x van bil met haar. Zo stom zijn ze niet , ondertussen klussen ze bij en de ijsbeer denkt de ware gevonden te hebben

Het gaat ook om inschatten, als je vrij naief bent prik je er niet doorheen , kan wel zeggen dat je mij niet snel bij de neus neemt.Degene die me getild heeft voelde ook wel wat voor me dat merkte ik aan veel dingen, vroeg nooit om geld wilde niks, maar ze veranderde er is iets gebeurd in de relationele sfeer in roemenie dat deed mij de das om of beter ik was eerlijk gezegd heel blij dat ik van dat kind met al die problemen af was want het was een zwart gat en met 1500 euro ben ik er goed vanaf gekomen nog.

De andere dames hebben me nooit een cent gekost, dus waar zeur ik over....?
EWn nu houd ik de boot af behalve bij een of 2 dames hahaaha ik ben onverbeterlijk sorry.

vakantieganger24
23 juli 2013, 16:55
Het gaat ook om inschatten, als je vrij naief bent prik je er niet doorheen , kan wel zeggen dat je mij niet snel bij de neus neemt.Degene die me getild heeft voelde ook wel wat voor me dat merkte ik aan veel dingen, vroeg nooit om geld wilde niks, maar ze veranderde er is iets gebeurd in de relationele sfeer in roemenie dat deed mij de das om of beter ik was eerlijk gezegd heel blij dat ik van dat kind met al die problemen af was want het was een zwart gat en met 1500 euro ben ik er goed vanaf gekomen nog.

De andere dames hebben me nooit een cent gekost, dus waar zeur ik over....?
EWn nu houd ik de boot af behalve bij een of 2 dames hahaaha ik ben onverbeterlijk sorry.

@ bad pritt je houd mijn respect want je durft nog steeds te leven.

Ma doare in pula
24 juli 2013, 10:03
Denk dat veel dames de naïeve klanten die denken dat de tatoo op haar arm van haar broer is


Hehehe. Ken er toevallig wel eentje die echt de naam van het kind van haar zusje op haar onderarm heeft laten inkten.

999 van de 1.000 keer is het inderdaad gewoon de naam van haar lover natuurlijk, net zoals inwonende neefjes e.d. gewoon lovers zijn. Heb het weleens meegemaakt dat een dame met een klant op pad ging en haar neefje ging mee. Dat was gewoon haar vent, die zat er gezellig bij terwijl mevrouw en meneer elkaar op het terras zaten te strelen en af te lebberen. Als meneer even naar de WC was, dan kreeg mevrouw weer wat instructies van haar neefje.

Als die man belde, werd ze ook gesoufleerd. In feite deed ze niks anders dan wat instemmende geluiden maken aan de telefoon en na-papegaaien wat het neefje influisterde. Als de klant smste met de dame, dan smste ze in feite met het neefje, want mevrouw kon geen Engels schrijven. Etc...

vakantieganger24
24 juli 2013, 10:53
Hehehe. Ken er toevallig wel eentje die echt de naam van het kind van haar zusje op haar onderarm heeft laten inkten.

999 van de 1.000 keer is het inderdaad gewoon de naam van haar lover natuurlijk, net zoals inwonende neefjes e.d. gewoon lovers zijn. Heb het weleens meegemaakt dat een dame met een klant op pad ging en haar neefje ging mee. Dat was gewoon haar vent, die zat er gezellig bij terwijl mevrouw en meneer elkaar op het terras zaten te strelen en af te lebberen. Als meneer even naar de WC was, dan kreeg mevrouw weer wat instructies van haar neefje.

Als die man belde, werd ze ook gesoufleerd. In feite deed ze niks anders dan wat instemmende geluiden maken aan de telefoon en na-papegaaien wat het neefje influisterde. Als de klant smste met de dame, dan smste ze in feite met het neefje, want mevrouw kon geen Engels schrijven. Etc...

@ma doara pula; hoe bedoel je ik heb weleens mee gemaakt? ben jijzelf die sul die het overkomen is of anders kan je niet zeggen dat je weleens mee gemaakt hebt ..

Ma doare in pula
24 juli 2013, 10:55
@ma doara pula; hoe bedoel je ik heb weleens mee gemaakt? ben jijzelf die sul die het overkomen is of anders kan je niet zeggen dat je weleens mee gemaakt hebt ..

Ik ken die lui en was er bij. Als ik die sul zou zijn geweest, zou ik dat van die smsjes niet gezien kunnen hebben natuurlijk.

vakantieganger24
24 juli 2013, 12:24
Ik ken die lui en was er bij. Als ik die sul zou zijn geweest, zou ik dat van die smsjes niet gezien kunnen hebben natuurlijk.

Het is helemaal niet logisch dat je daarbij bent geweest en dus heb je het zelf niet mee gemaakt.

Volgens mij heb jij gewoon eens ergens iets gehoord en zegt nu dat je het zelf mee gemaakt hebt

Ma doare in pula
24 juli 2013, 12:28
Het is helemaal niet logisch dat je daarbij bent geweest en dus heb je het zelf niet mee gemaakt.

Volgens mij heb jij gewoon eens ergens iets gehoord en zegt nu dat je het zelf mee gemaakt hebt

Nee, ik geloof niks van verhalen die ik ergens heb gehoord. Zijn vaak broodje aap verhalen. Heb dit met eigen ogen gezien.

Bluebear
24 juli 2013, 16:55
weet je dat een heleboel dames bij doctor phil een opgezwollen klit krijgen. Een man die hun begrijpt ..
het beste wat je kunt doen is mee spelen, net doen alsof je hun wilt mee laten delen in je vermogen wat nog vast staat, maar over 1 jaar tot uitkering komt...


Vandaar dat de dames mij "Sugardaddy" noemen. Ik dacht dat ik gewoon veel dochters had. Ik mag het ook graag roepen als ik op de billetjes sla in "doggystyle": "Who's your daddy?". :tongue: :biggrin:

eagelke
1 augustus 2013, 10:57
Eagelke's Michelle avontuur: deel 1
Dat dit bericht ooit in dit topic zou belanden, zullen enkele collega's beren reeds van ver hebben zien aankomen.

Ik hoop dat ik overkom als een nuchtere kerel in mijn posts die weet waar hij mee bezig is tijdens het bezoeken van mijn favoriete dame (ik zal ze Michelle noemen) in Club X. Immers hou ik ervan om voldoende te relativeren en bovendien nooit als een kieken zonder kop naar huis te rijden na een clubbezoek. De 2u in de wagen geven me een kans om alles een plaatsje te geven en te beseffen dat ik tegen 160km/u terug naar de realiteit aan het rijden ben.

Maar toch dreig ik me af en toe te verliezen in mijn impulsieve gedrag en zotte kuren, zeker wanneer Michelle mijn hoofd weer op hol heeft gebracht.

Bij deze de start van een verhaal, voorlopig zonder einde - het speelt zich immers allemaal nog af op dit moment :-)

Reeds een jaar of 2 kom ik in Duitsland voor vertier, nadat ik gedurende enkele jaren veel te veel had betaald voor seks in België, en Nederland voor mij te weinig te bieden had. Nu, begrijp me niet verkeerd, ik heb bakken leuke ervaringen opgedaan in een straal van 50km van mijn woning. Echter ben ik iemand die graag verder kijkt dan zijn neus lang is en graag avonturen opzoekt. Na bezoekjes aan Pauschalclub Bochum, de A-strasse in Aken, de fuckfactory in GT, het walhalla HP, was het me allemaal genoeg geweest. Ik zoek actief een GFE, waarbij een dame me speciaal doet voelen (daar betaal ik immers voor) en hou van rust in een laat-maar-bollen-sfeertje, iets wat ik in HP wel had gevonden, maar dan weer net te weinig :-) . Dit vond ik in al mijn bezoekjes niet terug, wel leuke seks uiteraard. Momenteel heb ik verschillende favoriete clubs (YY, HP, ...) dito dames, maar over mijn bezoekjes aan Michelle in Club X hou ik voorlopig in alle talen mijn mond. Voor diegenen die een vermoeden hebben, vraag ik toch enige discretie om zowel mijn als Michelle's privacy toch een beetje te waarborgen.

In die tijd las ik vaak over Club X, en de leuke taferelen die zich daar afspeelden met leuke dames. Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken, immers hou ik van avontuur, en op een mooie woensdagochtend draaide ik de parking van Club X op. De rit ernaartoe bestond uit het doorlopen van de recensies die ik in de loop van weken had gelezen. De dames werden op mijn lijstje nog een laatste maal in volgorde verplaatst terwijl ik mijn sigaret uit het raam gooide en het portier opende. Mooie club, dacht ik nog, en best wel rustig om 11u - precies waar ik van hou.
De ontvangst was warm, de rondleiding des te meer met al dat vrouwelijk schoon. Ik was GT-normen gewend en werd niet teleurgesteld bij het zien van de eerste dames. Tijdens het afrekenen aan de balie verscheen Michelle, ze keek me diep in de ogen en zei: 'Oh my god, wat een knappe man ben jij!' Nu, ondanks je dergelijk iets steeds met een flinke korrel zout moet nemen, werd mijn ego gestreeld, immers vond ik Michelle een prachtige dame. Tijd voor veel praten was er echter nog niet, ik moest me immers nog douchen en mijn vaste ritueel voltooien: koffietje en sigaretje in de zon op 't terras. Zelfs een knaller als Michelle kan mij niet van mijn gewoonten doen afwijken. De kat uit de boom kijken, da's wat ik graag doe. Althans voor een uurtje dan!

Ontbijten doe ik zelden in clubs, ook niet in het dagelijkse leven als ik moet gaan werken. Mijn lichaam is er ondertussen zo gewoon aan geworden, dat elke hap die ik eet voor 12u als een baksteen op mijn maag weegt. Toch heb ik me laten verleiden door een broodje kaas. Michelle zag me aanschuiven aan het buffet en kwam langs me staan. Ze fluisterde me in mijn oor dat ze graag een broodje wilde met salami, hetgeen ik voor haar smeerde. Samen nog een drankje besteld en ons in een hoekje terug getrokken om samen wat te eten. Tot dan liep alles gesmeerd. Ik hou er immers niet van om opgejaagd te worden voor mijn 50€, en dat had Michelle blijkbaar onmiddellijk in de smiezen. Na een uurtje keuvelen heb ik dan toch maar besloten om naar de kamer te gaan. Immers is een klik in de zetel voor mij vlug gemaakt, echter dient deze voor mij op de kamer ook bevestigd te worden. Wat volgde was een hemels 1,5 uur vol plezier, gekkigheid en bovendien lekkere seks. Precies wat ik zocht, de club leek me een leuke dag te gaan bieden. Schade: 1u afgerekend, 0,5u 'kado' gekregen. Mooi, investeren in je klanten noem ik dat! Op dat moment was ik nog volop van plan om verschillende dames uit te testen, niets vermoedend...

Nu, Eagelke heeft het moeilijk om bij overaanbod aan dames een keuze te maken. Ook neig ik steeds terug te grijpen naar vaste waarden waarvan ik weet dat het goed zit. Na enkele uren genieten van de wellness en het eten in Club X, toch maar eens opnieuw contact gezocht met Michelle. Ze had het doorheen de dag erg druk, vele mannen die met haar wilden kameren. Geen probleem voor mij, ze doet immers haar job. Tot ze na een kamergang enkele collega beren (die dachten een volgnummer te hebben) uit de weg duwde om bij me te komen zitten in de zetel. Tof, net waar ik op rekende, dacht ik, de boze blikken van mijn collega's negerend. De voor mij knapste dame uit de club kwam langs me zitten voor een babbeltje van een uur, terwijl ze in dat uur allicht wat geld had kunnen verdienen. We hebben gepraat over haar, over mij, ons verdiepend in mekaar, om dan al lachend weer naar de oppervlakte te zwemmen en te beseffen dat 't oprecht klikte tussen ons op een manier waarop het goed klikt tussen een klant en een dvp. Op geen enkel moment kwam haar intentie om te vragen naar een kamerbezoek. Had ik er zelf niet achter gevraagd, had die er misschien ook niet gekomen. Wie weet...?!

Toch hebben we een vervolg gebreid aan het eerste kamerhoofdstuk, waarbij passie deze keer centraal stond - mekaar opeten, zoals ik dat noem. Ik had er alvast een nieuwe favoriete dame en club bij, het zou een mooie periode gaan worden.
Terwijl ik naar huis reed, probeerde ik alles een plaats te geven. Dit lukte me aardig, immers heb ik zonet een paar uur met een dvp doorgebracht! Toch kan ik bezoekjes als deze steeds moeilijk vergeten en plande ik een nieuwe clubdag, een week later.
Da's toch waar 't immers allemaal om draait: een leuke dag hebben, 't gevoel hebben dat je je geld goed geïnvesteerd hebt... Dan zit een herhaling er voor mij steeds wel in.

Een week later draaide ik de kraan van de douche dicht op het zelfde uur als de week ervoor. Ik was deze keer als eerste beer in Club X aanwezig en de dames waren zich nog volop aan het klaarmaken. 'Komt goed uit.', dacht ik nog, 'Dan verloopt mijn clubritueel geheel volgens wens.' Tijdens mijn sigaretje op 't terras zag ik doorheen de gordijnen Michelle de bar binnen komen. Het duurde niet lang of ze kreeg me in het oog en vloog naar me toe. Haar tasje met gsm, geld, make-up en condooms had ze onderweg op de grond laten vallen, dat kon haar niet zo veel schelen. 'Gurita mea', zei ze, 'you back?'. In mijn Jean-Marie-Pfaff Duits sprak ik: 'Naturlich bin ich back :-)', hetgeen haar in 't lachen deed uitbarsten. Een innige tongzoen heette me welkom, waarna ze haar tasje ging halen en een koffie voor haar meebracht. De dag bleek achteraf minstens even mooi te worden dan mijn eerste bezoek, het relativeren op weg naar huis al wat moeilijker.

Echter is er iets aan de Duitse Autobahn wat me steeds weer met de neus op de feiten probeert te drukken, keiharde realiteit met af en toe wat schrikmomenten als je met 160km/u in een flits wordt voorbijgestoken door iemand die het noorden nog wat feller kwijt is dan ikzelf. Ik denk dan altijd, 'Goh, die moest gisteren ergens zijn, zo snel!' Ik hou van wat snelheid, daarom keerde ik 2 dagen erna weer terug!

Wordt vervolgd...

eagelke
1 augustus 2013, 11:51
Eagelke's Michelle avontuur: deel 2



Jongens waren we - maar aardige jongens. Al zeg ik 't zelf. We zijn nu veel wijzer, stakkerig wijs zijn we, behalve Bavink, die mal geworden is. Wat hebben we al niet willen opknappen. We zouden hun wel eens laten zien hoe 't moest.


De bezoekjes die volgden op mijn kennismaking met Michelle volgden elkaar snel op, hetgeen financieel moeilijk werd voor me. Immers heb ik thuis een aantal vaste kosten waarmee ik rekening moet houden. Ik laat bovendien niet graag rekeningen onbetaald, er zijn nu eenmaal dingen die voorgaan op het maken van plezier. Ik hou er niet van, maar er zit niets anders op dan je te schikken naar verplichtingen. Ik heb echter steeds maatschappelijke waarden en normen hoog in het vaandel gedragen, bezoek aan dames van plezier is mijn zonde, mijn manier om mezelf los te rukken van alles wat moet en niet mag. Waarom dit vertellen? Zelfs in het begaan van mijn zonde, blijf ik mezelf zijn. Ik heb respect voor alles en iedereen die ik op mijn weg tegen kom, ook al is verdorvenheid vaak datgene waarmee ik word omringd. Keuzes die ik maak, dingen die ik doe of laat, ... gebeuren slechts af en toe impulsief afwijkend van het besef van realiteit. Dit komt omdat ik geloof in 't goede van iedereen, ookal zit dit vaak te diep om naar boven te komen. Hieruit maak ik fouten, en heb ik in het verleden vaak zware lessen moeten trekken. Dit heeft me 'slechts' mensenkennis opgeleverd waar ik gebruik van maak om de nodige conclusies te kunnen trekken uit alles wat op me af komt.

Michelle's plaats hierin is duidelijk, ik besloot haar toegang te geven tot een zone waar nog niet vaak dvp's konden komen. De zone waarin ik mezelf open stelde voor het sluiten van vriendschap. Ik verwar niet graag verliefdheid met vriendschap, immers is de factor 'seks' hierin een storend element die net als alcohol je perceptievermogen en gezond verstand aantast. Uiteraard hou ik van plezier maken, maar plezier is vaak zo oppervlakkig met een dvp, haast zo oppervlakkig dat er bij dat besef geen plezier meer aan te pas komt voor mij. De kick zit voor mij vaak in 'hoe ver kan ik gaan', zonder respect voor mezelf en de dame uit het oog te verliezen.
Deze houding doet het goed bij de dames heeft me het verleden geleerd. Echter heeft het verleden me ook geleerd dat indien het evenwicht tussen respect voor jezelf en respect voor de dame verstoord wordt, dit voor pijnlijke taferelen zorgt. De dame hanteert immers niet altijd hetzelfde evenwicht... Pijnlijk, ja. Duur, ja. Aardig, ja! Maar oh, 'We zijn nu veel wijzer geworden, stakkerig wijs zijn we, al zeg ik het zelf.'

Michelle was de enige dame waar ik nog mee kamerde in de komende bezoeken. Ik wilde de relatie klant/dvp behouden, dus stond erop haar steeds de nodige financiële vergoeding te geven. Echter waren sessies van +3u geen uitzondering, waarvoor ze dan slechts een 100€ aanrekende. Ze stond erop dat ze de klik die we hadden ook eer wilde aandoen door er niet veel geld voor te vragen.

Eén keer gebeurde zelfs 't volgende:

Nooit geld geleend aan een dvp. Wel min of meer andersom :-) In een clubbezoekje onlangs had mijn favoriete dvp van dat moment (een roemeense) zin om te kameren. Ik gaf aan geen geld meer te hebben en enkel nog een drankje te nuttigen en daarna naar huis te gaan. Hier wilde ze echter niet van weten. Ze heeft me mee naar boven genomen en me in de oor gefluisterd 'dat ze het nog wel zou krijgen'. Achteraf netjes het geld terugbetaald uiteraard, inclusief een presentje voor haar leuke gebaar. Ik voelde me er overigens niet ongemakkelijk bij... immers kwam het initiatief volledig van haar.
Misschien naief, maar ik denk dat ik er ook geen problemen mee zou hebben om aan deze dame geld te ontlenen...
Die dag wisselden we nummers uit, zodat we mekaar op de hoogte konden houden van mijn bezoeken aan haar en haar afwezigheden in de club. Immers zou ze de week erna voor 10 dagen terug naar Roemenië trekken voor een bezoekje aan de familie.

De 10 dagen die volgden waren lang, gelukkig hebben we mekaar enkele keren gesproken via telefoon. Haar Duits is echter niet echt heel goed via de telefoon (face to face kan je nog wat gebaren) dus het blijft behelpen met communiceren.
Toen ze weer in Club X terug keerde, tekende ik diezelfde dag natuurlijk weer present! De Belgische Chocolade die ik mee had werd door haar (en natuurlijk de andere dames) erg gesmaakt. De dag begon met wat bijpraten op het terras, waarop ze plots zei dat ze iets moest gaan halen. Ze kwam terug met een stijlvol horloge dat ze had gekocht voor me in Roemenië, als cadeautje omdat ik zoveel respect voor haar had. Ze had tegen haar mama verteld dat ze in Duitsland een leuke jongen had leren kennen waar ze zich goed bij voelde, goed mee kon praten, ... De mama was dan ook mee het horloge gaan kopen. Ik stond met de mond vol tanden. Nu staat Roemenië bij mijn weten bekend om zijn fake-industrie, het ging mij om het gebaar - ze gaf me immers 't gevoel dat ze een deel van 't geld dat ik haar betaalde voor haar diensten wilde teruggeven.
Het kamerbezoek erna was onbeschrijflijk... In het heetst van de strijd hebben we puur natuur van mekaar genoten, iets wat ik nog nooit in mijn wandelcarrière had geriskeerd. We waren beiden terughoudend, maar een blik in mekaars ogen heeft ons beiden overtuigd. Erna heb ik wel even met wat schrik gezeten, echter boezemde mijn impulsieve vertrouwen mij ook goede hoop in. Immers hebben we iets speciaals, moest ik nog steeds niet extra betalen (integendeel, 50€ voor 1,5u) voor de extra diensten, ... Ik denk dat je in dat geval er wel voor 90% zeker van mag zijn dat ze dit niet met (vele) andere beren doet. (ze heeft me onlangs ook bevestigd dat dit een blijk van haar vriendschap is voor mij - en dat niemand anders dit van haar krijgt)
Vriendschap met seks, dacht ik nog! Geen haar op mijn hoofd dat toen aan gevoelens te kweken dacht, hetgeen we mekaar ook steeds weer afraadden.

De weg naar huis reed ik braafjes de 130km/u die aanbevolen wordt. Ik reed de realiteit tegemoet, maar wilde het weerzien wel zo lang mogelijk uitstellen. Haha, wat een oen ben ik toch. Steeds maar weer willen verwijzen naar wat ik heb geleerd, en toch weer geloven in het beste in de mens :-)
Je kan laag vallen, maar door compleet gebrek aan het opbrengen van vertrouwen, blijf je immers maar aan de grond staan...

Wordt vervolgd...

eagelke
1 augustus 2013, 12:50
Eagelke's Michelle avontuur: deel 3
Zoals nagenoeg elke dvp, heeft ook Michelle een reden waarvoor ze dit werk doet (waarover later meer). Ze heeft me bovendien in al die tijd geen enkele indruk gegeven dat er een pooier in het spel is. Ik heb ook meerdere keren haar handy in handen gehad dus ze geeft me alvast de indruk dat ze volledig open kaart speelt.
Ook Michelle heeft momenten dat het haar niet gaat: ze klaagt dan over hoofdpijn door de immer durende muziek in de club, lichamelijke klachten door het uitoefenen van haar beroep, vermoeidheid door het gebrek aan slaap en de nachtmerries die ze krijgt, ... Toch vertelt ze me vaak dat ze die dingen vergeet wanneer ik aanwezig ben. Het is voor haar een manier om even alles aan de kant te zetten, te genieten van de leuke momenten zondermeer...
Om mijn dankbaarheid en respect voor haar te uiten kreeg ik onlangs het volgende idee: twee dagen ontspanning in Thermae 2000, 's avonds een bezoekje aan Holland Casino en tussenin een overnachting zonder verplichtingen op hotel. Ze zag het helemaal zitten, 2 dagen vakantie! Via vakantieveilingen.nl (jongens, daar valt wat te rapen!) had ik alles op de kop kunnen tikken voor nog geen 100€. Verlof gevraagd op 't werk, geen probleem! Alles viel op zijn pootjes terecht.

De dagen ervoor had ik haar via sms reeds warm gemaakt door af te tellen (5 nights, 4 nights, ... 1 night!). De dag van ons vertrek hadden we om 10u00 afgesproken buiten aan de club. 's ochtends om 7u30 toen ik opstond, las ik echter een sms van haar, gestuurd om 2u31: 'morgen no good arbait baby'. Dit kon ze toch niet menen?! Diende ik mijn volgende les weer te trekken, ja?
Aangezien ik de twee komende dagen niets had gepland en bovendien een overnachting in een hotel had geboekt, ben ik dan toch maar naar Club X gereden. (de tickets voor Thermae 2000 waren niet op datum, die gebruik ik een andere keer wel op)
Daar aangekomen kwam ze wenend naar me toe. Ze vertelde me dat ze niet mocht van het management, immers waren vele dames op vakantie en om de bezetting op niveau te houden kreeg geen enkele dame verlof. Niet de enige reden, blijkt achteraf. Ze heeft me enkele weken erna verteld dat ze me eerst nog wat beter wilde leren kennen vooraleer ze 2 dagen meeging. Eigenlijk begreep ik dat wel, 2 dagen in een vreemd land met een wildvreemde ijsbeer, zonder dat ook maar iemand van onze plannen af wist... Een gezonde portie argwaan, leek mij. Ik liet het niet aan mijn hart komen, ik was immers bij Michelle in Club X, had 's avonds een overnachting in een Junior Suite in Valkenburg mét gratis tickets voor Holland Casino! Ik zou er het beste van maken!

Om het goed te maken, heeft Michelle me één van de kamergangen van die dag cadeau gedaan, voor de onkosten van 't hotel. Dit had van mij niet gemoeten, maar ze stond erop! Ze beloofde me ook dat we dit in de nabije toekomst wel eens zouden overdoen! Die dag, Michelle had immers nog steeds nood aan ontspanning, hebben we alles rustig aan gedaan. Samen wat drinken, eten, lekker genieten op de kamer! Ze heeft ook de leuke gewoonte gekweekt om na de seks even in slaap te vallen in mijn armen... Ik voel aan haar dat ze tot rust komt, en dat bovendien ook erg nodig heeft! Erg jammer dat ze niet mee ging op hotel! Immers was ik oprecht in mijn bedoelingen om haar rust en ontspanning te bieden! Dit was geenszins een poging om gratis seks te verkrijgen... Anyway, het mocht niet baten. Rond 19u is ze nogmaals aan de receptie gaan vragen om terug te komen met een nein.

Niet getreurd, voor eagelke was 't tijd om een stapje in de wereld te gaan zetten. Gedurende een avondje BlackJack ben ik dan tot rust gekomen en heb ik de gelegenheid gekregen om de dag te verteren. Ik stond terug bij af... Ik nam me voor om de volgende dag naar Sixsens te trekken, waar ik natuurlijk in de buurt was. Ik wilde vooral even met de neus op de feiten gedrukt worden dat ik nog steeds verwarde verliefdheid kon opbrengen voor andere dames. Hetgeen ik met Michelle had was toeval, een gelukje dat nu eindelijk zijn ware aard heeft getoond...

Net voor ik met Diana de kamer in dook, kreeg ik een SMS van Michelle: 'Sorry for yesterday baby, i like you and i miss you!'
'Haha, zal wel!', dacht ik. 'Kom, Diana, geef me wat lekkers!' Echter Diana dacht er anders over... (zie recensie) Meteen de slechtste ervaring uit mijn wandelcarrière, en dit had niet eens te maken met het feit dat mijn hoofd bij Michelle zat. De dame in kwestie vond 't nodig om tot 3 keer het spel te onderbreken waardoor mijn lul verder wegkroop dan tijdens mijn studentendoop in 2003: in een string in de sneeuw rollen! Had dit zo moeten zijn, was dit het lot m.a.w.? Ik weet het niet!
Totaal gedegouteerd en impulsief heb ik de sessie onderbroken en ben ik gaan douchen waarna ik mijn kleren heb aangedaan en de auto ben ingesprongen, uiteraard richting Club X!

In Club X was Michelle terughoudend, anders dan anders! Ik besloot niet rond te pot te draaien en haar een sleutel te doen halen voor een 'private conversation'.
Ze heeft in dat gesprek alles op tafel (ofja, op bed) gegooid: ze doet dit werk 8 maanden en is van plan om in december/januari ermee te kappen. Reden voor dit werk: een huis gebouwd in Roemenië wat met een normaal Roemeens salaris natuurlijk niet mogelijk is. Haar vader is overleden, haar moeder woont in een krot en haar broer heeft ook problemen. 'Oppassen, eagelke! Het wordt gevaarlijk!' De waarschuwingen, voorkomend uit mijn verwarde voorgangers hun ervaringen met dergelijke vriendschap schoten me door het hoofd!
Echter kwam, net zoals al die keren ervoor, nergens de insinuatie dat ze geld nodig had op dit moment. Ze heeft een goede planning uitgekiend die haar over x aantal maanden uit de problemen moet helpen, en verwacht hiervoor geen hulp van mij. Sterker nog, ze wil na dit werk een normale job in Duitsland zoeken. De reden voor haar gedrag de laatste dagen werd me ook duidelijk: het werd haar allemaal te pijnlijk om me 'slechts' 1x per week te zien. Ook de gedachte dat ik verliefd op haar zou worden en hartpijn zou hebben van het werk dat ze doet, zou haar erg kwetsen! Dit alles heeft meegespeeld in het feit dat ze het had laten afweten voor onze tweedaagse...
Ik kon niet anders dan toegeven dat ik wat voor haar voelde. Immers was dat besef er tijdens de rit vanuit Sixsens naar Club X er wel gekomen. 'I like you, really!', stamelde ik dan maar... temeer omdat ik haar wilde doen inzien dat er maar 1 manier zou zijn om dit alles te vermijden: mekaar niet meer zien!
Ze vertelt me over haar collega's die mannen opvrijen om meer geld te zien, extra presentjes te krijgen, ... En belooft me dit nooit te doen bij mij, immers wil ze in alle opzichten laten zien dat wat ze doet ook oprecht is.

De knuffel die volgde was intens en bracht warmte, bovenop de 28° die de dag reeds warm was! De kamergang zoals steeds, warm, puur natuur... Het is me opgevallen dat ze na de seks geen oog meer heeft voor het zweet dat van mijn voorhoofd over haar kleine tieten loopt. Ze lijkt te genieten van het intieme contact dat ik te bieden heb, inclusief daarbij horend vocht :-) Na een kus op de mond gaat ze zelfs zo ver dat ze met getuite lippen een druppel op mijn neus opslorpt... Dit vind ik bijzonder intiem! Ze vertelt me na de seks dat ze steeds uitkijkt naar een kamergang met mij, omdat deze resulteert in een orgasme door 't gebrek aan een condoom. Terwijl we beiden opdrogen door de ventilator laat ze haar handen zachtjes over haar eigen lichaam en dat van mij gaan, genietend van de stilte die er nu heerst...

Wordt vervolgd

eagelke
1 augustus 2013, 13:58
Eagelke's Michelle avontuur: deel 4

Michelle besluit me zonder mijn vraag ernaar, toe te laten tot haar privé sfeer. Ze geeft me toegang tot haar Facebook account (haar echte naam kende ik immers al even) waardoor we goedkoop kunnen communiceren via de chatfunctie. Bovendien installeer ik Google Translate op mijn gsm, hetgeen haar toelaat in haar moedertaal te typen zodat taal ons niet in de weg staat om open te zijn t.o.v. mekaar.
Dagelijks stuurt ze me enkele boodschappen waarin ze vertelt dat ze me mist, wat ze aan het doen is, ...
Bovendien ontvang ik geregeld foto's van haar, zowel in haar werkkledij als foto's die genomen zijn terwijl ze winkelt. De ene foto toont een gelukkige dame die er van geniet om met me te converseren, de andere foto toont dan weer een pruillipje waarmee ze duidelijk wil maken dat de dag niets mooi te bieden heeft, dat ze me mist of dat ze gewoon heimwee heeft naar Roemenië. Ik wordt op de hoogte gehouden van gebeurtenissen in de club, waarbij ik meermaals moet lezen dat ze door een collega of een klant is bestolen van geld, kleren, oplader van de gsm, ...
Ze heeft het niet gemakkelijk, maar probeert me zo weinig mogelijk te betrekken in de problemen. Ik stel haar wel voor dat ik nog een oplader van het type dat ze nodig heeft heb liggen thuis. Ze is heel dankbaar als ik deze de keer erna bij heb.

We beseffen beiden dat waar we mee bezig zijn gevaarlijk is voor ons allebei. Immers voelen de andere beren aan dat ze weinig beschikbaar is wanneer ik er ben, hebben haar collega's en het management door dat er wat aan de hand is, ... en, draai het of keer het hoe je het wil... Elk bezoek kost me minimaal 120€ (inkom + benzine + haar inkom - die ik steevast blijf betalen), iets wat ik natuurlijk niet kan blijven volhouden. Toch voelen we aan mekaar dat we 't allebei nodig hebben om mekaar te zien, al is het maar voor even. Bovendien probeer ik mezelf door bezoekjes aan andere clubs (YY, HP) af en toe op andere gedachten te brengen met enkele leuke dames die ik daar ken... Het lukt me echter niet om me weer op de sporen te krijgen...

Onlangs had ik personeelsfeest op het werk, een leuke bedoening. Ik ben 's avonds rond 22u op 't feest vertrokken en door een impulsieve actie reed ik rond 00u00 de parking van Club X op. Na het douchen loop ik in de gang Michelle letterlijk tegen het lijf. Ze is zeer verrast om me te zien en haar hart gaat zwaar tekeer. Helemaal uit haar doen haalt ze 2 red bulls uit de frigo van de club (goh, ze weet dat ik dat graag drink als ik net uit de auto stap :-) ) en neemt me mee naar een afgelegen hoekje. Als twee tortelduifjes trekken we ons terug van de rest van de club. De rest van de dames heeft ondertussen door dat ik er ben en besteden geen aandacht aan ons, behalve een sporadische glimlach als Michelle en ik in het schateren losbarsten na één of ander grapje... Die avond werd er wel gekamerd maar niet geneukt... enkel gekust, geknuffeld en genoten van de rust! Om half 4 de club via de achterdeur verlaten (was immers gesloten om 02u00) om rond de ochtend thuis weer aan te komen.

Eagelke was op dit punt relatief zeker van de oprechtheid van Michelle. Immers zou een breuk op dat moment me geen financiële schade bezorgen, emotioneel des te meer. Dit gold voor haar uiteindelijk ook, dus ik beschouwde 't als een berekend risico, hetgeen je neemt met elke niet-dvp waarmee je wat begint. Kosten van uitjes waren vergelijkbaar met een reguliere date, inclusief etentje, booze en kamer voor seks... Dit leek me een mooi evenwicht om te behouden, zowel Michelle als ikzelf konden ons erin vinden.

Weken gaan voorbij, met leuke bezoekjes en weinig noemenswaardige gebeurtenissen die vermeld dienen te worden. Oprechtheid en vooral veel plezier en kriebels vormen sinds weken de basis van onze contacten.
Tot op den duur bij mij de drang weer knaagt om haar buiten de club te ontmoeten. Niet per sé een hotel, maar mekaar constant zien in de club geeft in mijn ogen een vertekend beeld van de band die we op dat moment hebben. Ik stel haar voor om op een rustige zomerdag uit te halen om 10u00 voor wat dagelijkse dingen. Ze gaat akkoord en enkele weken geleden stop ik om 10u00 voor de deur van Club X. Met een SMS laat ik haar weten dat ik er ben, en onmiddellijk daarna gaat de telefoon. Een duidelijk pas wakkere Michelle maakt me duidelijk dat ze (zoals steeds) een SMS verwachtte om te zeggen dat ik in Limburg zou vertrekken, voor haar 't signaal dat ze nog 2u heeft om zich nog eens om te draaien en zich klaar te maken. Datgene was ik nu 's ochtends (min of meer bewust) vergeten. Immers wist ik dat ze pas rond half 4 in haar bed lag, en ik wilde een fitte Michelle mee op pad. Anyway, 20 minuten later kwam ze vers gedoucht tikken op het raampje van mijn wagen. In tussentijd waren er heel wat dames van Club X mijn wagen gepasseerd, allemaal wetende wie ik was en op wie ik wachtte. Best wel leuk, zelfs een praatje met één van de dames kon er van af. Ze lijken 't ons allemaal wel te gunnen.
Michelle had me enkele dagen daarvoor aangegeven dat ze van bloemen houdt. Aangezien ik best romantisch kan zijn maar hierin ook niet wil overdrijven, had ik 's ochtends een roos gekocht. Een traantje van haar werd weggepinkt bij het aannemen ervan, dat had ik weer goed geregeld! :-)

We reden naar een plaatselijk postkantoor, Michelle diende immers nog wat geld naar haar moeder op te sturen voor het huis. Tijdens het invullen van de papieren liet ze me haar paspoort zien waar een redelijk oude foto op stond. Alles wat op 't paspoort stond, strookte met hetgeen ze me tot dan toe had verteld. Weer een bewijs voor me dat ze oprecht is geweest in al die tijd. Ze stak 400€ in de enveloppe, waarop ik zei dat de administratieve kosten (ongeveer 30€) van mij zouden komen, waardoor ze 30€ extra in de enveloppe kon steken. (achteraf in Club X heeft ze me dit in natura terug betaald, wat in mijn ogen niet had gemoeten)
Daarna zijn we gaan winkelen, fruit, make-up, koekjes, chips, ... Ge kent dat wel hé.... Ik doe haar een paar badslippers cadeau, een bolletjesmotief moet haar aan mij doen denken, vertel ik al lachend... Ze kijkt me aan alsof ze me ter plekke wil verte(de)ren, we kussen kort en maken ruimte voor een koffietje op een terrasje.
'Vandaag', begint ze, 'wil ik slechts met 1 iemand kameren!'. Ik kijk haar vragend aan, we zijn immers niet in Club X dus een kamergang zit er niet echt in. Ze geeft me aan dat ze haar inkom reeds heeft betaald omdat ze overnachtte in de club, dus dat het goed zou zijn om tegen de middag terug te keren. Eten + drinken is immers in de entreeprijs inbegrepen. Omdat 't buiten best wel warm was en omdat ik weet dat ze door haar bleke huid niet echt veel zon kan verdragen, ga ik akkoord. We drinken onze koffie leeg en trekken terug naar Club X.
Michelle hield die dag woord: van 10u30 tot 20u30 heeft ze enkel aandacht voor mij gehad. Hiervan brachten we ongeveer 4,5u op de kamer door en heb ik haar slechts 1 uur betaald. Er waren genoeg beren aanwezig die een kamergang wel zagen zitten, eentje daarvan kwam zelfs tijdens een gesprek in de zetel tussen ons in zitten om Michelle te overtuigen om mee te gaan naar de kamer. Echter had ze haar zinnen gezet op mij en had ze 't er voor over om die dag nagenoeg geen inkomsten te genereren.
Die dag kwam de Theke naar ons toe terwijl we in de zetel zaten. Ze was op de hoogte van ons uitstapje en de roos die ik haar had gegeven, en kwam even haar respect voor onze gevoelens betuigen. Ik viel prompt achterover in de stoel. Nu weet ik dat Michelle slechts door de andere dames vaak scheef wordt bekeken omdat ze redelijk gewild is door de beren, echter veronderstelde ik dat het management elke vorm van hetgeen wij op dit moment hebben graag wil vermijden. Ik veronderstel dat Michelle goed gezien is bij de Theke, en ik nam de woorden dankbaar in ontvangst!

Om 20u30 die dag maakte ik haar wakker (ze had ongeveer 20 minuutjes geslapen) omdat ik nog verplichtingen had in België. Ze bleef liever liggen op de kamer en was dus niet van plan om nog te gaan werken die avond. We hebben uitgebreid en emotioneel afscheid genomen van mekaar die avond. Wetende dat een volgend bezoekje er allicht wat langer zal uitblijven als de voorbije weken. (mede omdat ik mezelf nog wat wil pijnigen)

De dag van vandaag plan ik nog steeds de datum van mijn volgende bezoek aan haar. Impulsief genomen stap ik nu in mijn wagen, toch wil ik voor mezelf het ook leefbaar houden. Ik kan er niet meer omheen, er is wel degelijk wat tussen Michelle en ikzelf. De waarschuwingen die ik kreeg van o.a. BlueBear, MiniMe zijn opgeslorpt als een spons en zitten nooit ver in mijn geheugen. Echter hoop ik met dit verhaal de zaken ook wat te plaatsen. Ik ben nog steeds zo voorzichtig als ik maar kan zijn, hoewel dit natuurlijk minder nuchter als voorheen is. Ik geloof erin dat er een oprechte klik is, zonder hiermee ook maar te denken aan het feit of dit uberhaupt slaagkansen zou hebben! We genieten ervan zolang het duurt, en dit is met vallen en opstaan. Vooral via Facebook merk ik dat ze sterk wisselende gemoedstoestanden heeft, hoewel je dat uiteraard via een chat moeilijker naar waarheid kan interpreteren.

Volgend bezoekje is vóór ze in augustus weer een tijdje naar Roemenië vertrekt en zal zich buiten de club afspelen. Ze moet immers schoenen gaan kopen en ik heb haar beloofd om haar voor de eerste keer in haar leven te laten kennis maken met... jawel, een zwembad!

Dit wordt hoe dan ook naar alle waarschijnlijkheid vervolgd...

Waarom ik dit schrijf? Ten eerste schrijf ik graag dingen van me af! Ik ben er van overtuigd dat bepaalde stukken andere beren bekend voorkomen en enige vorm van nuancering kunnen impliceren. Indien je er wat mee kan... graag gedaan! Indien niet, even goede vrienden!

aamu
1 augustus 2013, 14:09
Mooi en op bepaalde punten ook herkenbaar verhaal eagelke:)

Succes ermee! Stort jezelf niet in 7 sloten tegelijk en dan houdt je er iig een mooie ervaring en tijd aan over.

KevinK
1 augustus 2013, 14:25
Ze moet schoenen kopen. Dat is wel heel toepasselijk.

eagelke
1 augustus 2013, 14:29
Ze moet schoenen kopen. Dat is wel heel toepasselijk.
Hoe bedoel je?

KevinK
1 augustus 2013, 14:32
Omdat pooiers ook wel schoenenverkopers genoemd worden op dit forum.

eagelke
1 augustus 2013, 15:56
Omdat pooiers ook wel schoenenverkopers genoemd worden op dit forum.
Laten we 't dan maar op toevallig houden, aangezien ze voor het zelfde geld gewoon sokken nodig had :-)

piranha
1 augustus 2013, 18:02
Leuk verhaal, maar toch, na je verhaal gelezen te hebben én moest ik in jou schoenen staan zijn er twee punten die bij mij de rode vlag zouden doen wapperen. Maar halverwege terugdraaien heeft natuurlijk nu geen zin meer anders zul je het nooit weten. Veel plezier en wees voorzichtig.

eagelke
1 augustus 2013, 18:36
Leuk verhaal, maar toch, na je verhaal gelezen te hebben én moest ik in jou schoenen staan zijn er twee punten die bij mij de rode vlag zouden doen wapperen. Maar halverwege terugdraaien heeft natuurlijk nu geen zin meer anders zul je het nooit weten. Veel plezier en wees voorzichtig.

Welke twee punten bedoel je?

piranha
1 augustus 2013, 21:30
Welke twee punten bedoel je?

Kan zijn dat ik de situatie ten onrechte fout interpreteer en ook m'n achterdocht tegenover dvp's is misschien een reden....maar :

Punt één :

Bovendien ontvang ik geregeld foto's van haar, zowel in haar werkkledij als foto's die genomen zijn terwijl ze winkelt.

Wel leuk voor jouw die sexy foto's in haar "workoutfit", maar die foto's hou jij misschien wel eeuwig bij. Volgens mij wil geen enkele dame; als die ene dag komt waarop ze kapt met dit werk; iemand in het bezit is van foto's waarop te zien is als dvp laat staan eraan herinnert wordt. Kwestie van vertrouwen natuurlijk, ik zou het zien als iemand die m'n kop op hol probeert te brengen met gewaagde foto's (wat echt niet zou lukken).

Punt twee :
Ze geeft me aan dat ze haar inkom reeds heeft betaald omdat ze overnachtte in de club, dus dat het goed zou zijn om tegen de middag terug te keren. Eten + drinken is immers in de entreeprijs inbegrepen. Omdat 't buiten best wel warm was en omdat ik weet dat ze door haar bleke huid niet echt veel zon kan verdragen, ga ik akkoord.

Je pikt haar om 10.00hr op, rijdt naar het postkantoor (= gratis taxi) met haar, koopt wat prularia en gaat een koffie drinken op een terrasje bij een zomerse dag. Jij waarschijnlijk denkend van wat gaan we vanmiddag doen? Beetje shoppen (windowshoppen wel te verstaan), beetje wandelen, cinemake doen misschien en als kers op de taart vanavond leuk restaurantje zoeken om romantisch te dineren, weet ik veel? Maar dan dropt ze de bom en wil madame reeds na enkele uren terug naar de club. Ik neem aan dat ze in de club slaapt en na jouw nu toch enkele maanden te kennen en ook holderdebolder van jouw is, ga ik er vanuit dat die meid er toch ook wel eens naar uitkijkt om een dag uit dat kot met blerende muziek weg te zijn, maar nee na enkele uren wil ze terug. Haar inkom reeds betaald???? Wat kan haar die 50€ schelen met die fikse kortingen die jij krijgt op de kamergangen. Bleke huid??? Gaat ze met jouw toch lekker in een shopping mall rondhangen of niemand zegt dat je buiten op een terras hoeft te gaan zitten in de blakke zon, ga gewoon binnen zitten.

Uiteraard heeft ze de rest van de dag wel enkel met jouw doorgebracht in de club maar dit zou mij toch aan het denken zetten. Ik zou zoiets denken van waarom wou ze terug naar die club, wil ze soms geen tijd met me doorbrengen buiten de club? Als ik het goed lees heeft ze de eerste keer dat jullie buiten de club wilden afspreken ook het zaakje geannuleerd omdat ze moest werken. Waar of niet waar?

Misschien gewoon twee onbeduidende details die ik hier opsom, maar vergeet niet "the devil is in the details".

Toch veel geluk en plezier gewenst met je avontuur.

eagelke
1 augustus 2013, 22:16
piranha, ik begrijp je argwaan eigenlijk perfect. Om eerlijk te zijn sta ik bij die dingen ook wel stil, echter probeer ik die dingen ook wel te plaatsen (misschien ten onrechte)


Kwestie van vertrouwen natuurlijk, ik zou het zien als iemand die m'n kop op hol probeert te brengen met gewaagde foto's (wat echt niet zou lukken).
Ik denk dat ze er vooral nu nog niet bij stil staat, maar ook dat ze dergelijke vertrouwen ondertussen wel voor me kan opbrengen. De foto's spreken nog redelijk tot de verbeelding, dus ik denk dat je 't dit geval wat ver zoekt. Echter ben ik geen allesweter en zal de tijd allicht hierin raad brengen.


Je pikt haar om 10.00hr op, rijdt naar het postkantoor (= gratis taxi) met haar, koopt wat prularia en gaat een koffie drinken op een terrasje bij een zomerse dag. Jij waarschijnlijk denkend van wat gaan we vanmiddag doen? Beetje shoppen (windowshoppen wel te verstaan), beetje wandelen, cinemake doen misschien en als kers op de taart vanavond leuk restaurantje zoeken om romantisch te dineren, weet ik veel? Maar dan dropt ze de bom en wil madame reeds na enkele uren terug naar de club. Ik neem aan dat ze in de club slaapt en na jouw nu toch enkele maanden te kennen en ook holderdebolder van jouw is, ga ik er vanuit dat die meid er toch ook wel eens naar uitkijkt om een dag uit dat kot met blerende muziek weg te zijn, maar nee na enkele uren wil ze terug. Haar inkom reeds betaald???? Wat kan haar die 50€ schelen met die fikse kortingen die jij krijgt op de kamergangen. Bleke huid??? Gaat ze met jouw toch lekker in een shopping mall rondhangen of niemand zegt dat je buiten op een terras hoeft te gaan zitten in de blakke zon, ga gewoon binnen zitten.

Ik wist op voorhand wel dat we maar een paar uur buiten konden zijn. Ik had hoogstens een koffie en een lunch gepland. 't postkantoor was 10 minuten wandelen en ze heeft de baas van de club, die normaal gezien met de dames rondrijdt, verteld dat ze te voet zou gaan. Ze had dus al een gratis taxi, echter wilde ze liever mijn gratis taxi :-) 't Was inderdaad een domper dat ze daarna rechtstreeks terug weer naar de club wilde gaan. Ik kan tig redenen aanhalen waarom ze dit zou doen, echter ben ik misschien dan gewoon wat smoesjes in haar plaats aan het zoeken?
Het management verwacht haar in de club, ze houdt graag vast aan vertrouwde omgevingen, ze wil heel graag seks met me - aangezien we 't zc doen en ze een orgasme vaak echt wel kan gebruiken, ... Ach ja, zoveel redenen waar allicht overal wel iets van aan is, toch zal de werkelijke reden pas naar boven komen in 't slot van deze soap :-)
Blijft natuurlijk een feit dat ze 't vorige uitstapje ook heeft geannuleerd (wat ze dan op gebied van aandacht wel goed maakt). Toch blijft ze me verrassen: daarnet via FB immers een IM gekregen met de vraag of ik wil meegaan naar Roemenië. Ik ben niet van plan om erop in te gaan, hoewel ze onderdak + eten & drinken voor me zou voorzien.

Ik denk ook vaak aan het volgende: misschien verwachten we hetzelfde plichtsbesef bij dergelijke dames gewoon te vaak? Immers, zoals je in één van mijn vorige berichten kan lezen zijn mijn beste maten van Turkse afkomst... Afspraken maken echter gaat van geen kanten met die gasten, 't zit in hun cultuur dat ze heel impulsief zijn en geen enkele vorm van plichtsbesef kunnen opbrengen op gebied van afspraken maken. Je kan perfect een feestje geven en 's avonds merken dat ze niet komen opdagen, zonder te verwittigen. Da's bij hen gewoon algemeen aanvaard, bij ons kan dit niet. Zit 't daarom fout met de goodwill van de dame?!

Let op, terwijl ik dit probeer te plaatsen, sla ik ondertussen je goede raad op! Kudos voor je feedback in ieder geval!

sofaking
1 augustus 2013, 22:53
Is dit weer een CUUP relaas, maar dan in de omgekeerde zin ?

eagelke
1 augustus 2013, 23:20
Is dit weer een CUUP relaas, maar dan in de omgekeerde zin ?
Hoewel ik sommige, hier nog niet beschreven, details wel herken uit dat relaas, is 't voor mij gelukkig (nog) niet zo ingewikkeld.

Eddy_V
2 augustus 2013, 00:04
Jaja, het leven is mooi dus geniet ervan en net zoals de drank reclame: "met mate".
in dat laatste schuilt het addertje onder het gras...
Roemeense meisjes houden van kinderen en liefst zo snel mogelijk. Misschien hier niet van toepassing maar ik zou rekening houden met goed/slecht nieuws nav jullie puur natuur bezigheden. Je zal de eerste niet zijn die kinderbijslag mag gaan overmaken!
Haar beste verzekering voor de bouw van het huis.
Ben ik nu te cynisch? Ik hoop het voor jou, want het leven is mooi!

aamu
2 augustus 2013, 09:38
... Ach ja, zoveel redenen waar allicht overal wel iets van aan is, toch zal de werkelijke reden pas naar boven komen in 't slot van deze soap :-)

Inderdaad. Achteraf zullen de meeste puzzelstukjes samenvallen. Dat is een mooi verlichtingsmomentje en dat heet vervolgens ervaring :)

Leef en geniet! Maar zorg dat je niet te diep ergens ingezogen wordt waar je in vast komt te zitten...
Luister niet alleen naar je hart, maar ook vooral naar je verstand. Je hart verraad je, je verstand niet :)

KevinK
2 augustus 2013, 11:17
Het valt me op dat veel dvp's zeggen een eigen huis in Roemenië te hebben gekocht, ook al zijn ze pas een jaar of 20.

de duisburg spesjalist
2 augustus 2013, 12:28
Het valt me op dat veel dvp's zeggen een eigen huis in Roemenië te hebben gekocht, ook al zijn ze pas een jaar of 20. ag kevink iedereen moet een droom hebben

duivenmelker
2 augustus 2013, 12:41
De dag van vandaag plan ik nog steeds de datum van mijn volgende bezoek aan haar. Impulsief genomen stap ik nu in mijn wagen, toch wil ik voor mezelf het ook leefbaar houden. Ik kan er niet meer omheen, er is wel degelijk wat tussen Michelle en ikzelf. De waarschuwingen die ik kreeg van o.a. BlueBear, MiniMe zijn opgeslorpt als een spons en zitten nooit ver in mijn geheugen. Echter hoop ik met dit verhaal de zaken ook wat te plaatsen. Ik ben nog steeds zo voorzichtig als ik maar kan zijn, hoewel dit natuurlijk minder nuchter als voorheen is. Ik geloof erin dat er een oprechte klik is, zonder hiermee ook maar te denken aan het feit of dit uberhaupt slaagkansen zou hebben! We genieten ervan zolang het duurt, en dit is met vallen en opstaan.

Waarom ik dit schrijf? Ten eerste schrijf ik graag dingen van me af! Ik ben er van overtuigd dat bepaalde stukken andere beren bekend voorkomen en enige vorm van nuancering kunnen impliceren. Indien je er wat mee kan... graag gedaan! Indien niet, even goede vrienden!


Ga ervoor en geniet ervan . Het zijn iedere keer terug de beste ervaringen die je beleefd . Zolang ze niet van je profiteerd .
Je gaat naar de club voor haar en je weet dat je een fantastische ervaring zal beleven iedere keer terug .

dexter123
2 augustus 2013, 14:49
Zoals ik er tegenaan kijk, vind dit meisje je echt leuk, maar is/blijft ze ook loyaal naar thuis. Er moeten centen binnenkomen, en mevrouw is wel zo verstandig om niet alles op te geven. Wie weet heeft haar familie in haar 'geinvesteerd' om in Duitsland te werken? Dan voelt ze ook druk om voor hen terug te verdienen, en de club weet dat maar al te goed, dus vandaar die opmerking naar jullie: gevoelens OK, maar eerst werken. Tegelijk is het een jonge meid met allemaal andere gevoelens, en daar ben jij nu onderdeel van. Prima toch?

MiniME
2 augustus 2013, 15:16
Nou, mooi verhaal Eagelke, en je bent je duidelijk ook bewust van de gevaren en valkuilen, genieten maar wel wakker blijven dus!

Mij viel het FB detail op: is dit ook haar echte account? Veel DVPs hebben meerdre FB accounts, waarbij er 1 voor echt prive is, en 1 voor DVP land (ijsberen hebben dit trouwens ook :biggrin:).

Als het haar echte (enige!) FB account is, dan is dat idd teken van vertrouwen en goed nieuws (voor jou).

Enjoy maar blijf alert!

eagelke
2 augustus 2013, 15:33
Mij viel het FB detail op: is dit ook haar echte account? Veel DVPs hebben meerdre FB accounts, waarbij er 1 voor echt prive is, en 1 voor DVP land (ijsberen hebben dit trouwens ook :biggrin:).



Haha, MiniMe, ik heb haar broer tussen de vrienden zien staan. Ik denk niet dat die echt gelukkig zou zijn moest hij weten wat 't zusje allemaal uitspookt in Duitsland :-)
Het is ook de naam die op haar paspoort staat én alle informatie is openbaar. Geen dubieuze foto's te bekennen, enkel foto's van familie en haarzelf..

Ik vermoed dus dat 't haar echte (en enige) account is :-)

KevinK
2 augustus 2013, 16:15
Wat is eigenlijk het leeftijdsverschil tussen jullie? Is het een verschil dat in de wereld buiten de clubs ook mogelijk zou zijn?

eagelke
2 augustus 2013, 16:24
KevinK, ze is 4 jaar jonger.

KevinK
2 augustus 2013, 16:42
KevinK, ze is 4 jaar jonger.

Dat maakt het van haar kant in ieder geval niet ongeloofwaardig. Bij grote verschillen zou er direct een lampje moeten gaan branden.

van lotje gekrikt
2 augustus 2013, 17:03
Toch blijft ze me verrassen: daarnet via FB immers een IM gekregen met de vraag of ik wil meegaan naar Roemenië. Ik ben niet van plan om erop in te gaan, hoewel ze onderdak + eten & drinken voor me zou voorzien.


Als je haar echt zo leuk vindt, zou ik hier nou juist wel op ingaan.
Wat heb je te verliezen? Boek voor de zekerheid een hotelletje (kost geen drol daar), en kijk gewoon eens wat de situatie daar dan is.
Ze zal je echt niet (laten) beroven. Of misschien ook wel, maar dat overleef je wel, en dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Gouden Rolex wel thuis laten.
Als ze je bij haar familie introduceert, weet je in ieder geval dat het haar serieus is, anders zou ze dat nooit doen.
Wel onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Als haar huis groter is dan dat van jou, juist niet.

Maar serieus: Ik zou die aanbieding niet zomaar terzijde schuiven.

eagelke
2 augustus 2013, 17:14
Ik heb getwijfeld, maar ik krijg geen verlof meer in de zomer. Volgende verlof is weer in November, dat heb ik haar wel laten weten.

eagelke
6 augustus 2013, 17:48
Eagelke's Michelle avontuur: Deel 5
Ondanks eagelke vaak voornemens opstelt om er beter van te worden - daar maakt men voornemens immers meestal voor - worden deze voornemens, zo'n beetje als een retorische vraag, vaak ontkracht vooraleer ze gemaakt worden. Immers was 't de bedoeling om eens alles op een rijtje te zetten en komende vrijdag een nieuwe date met Michelle te regelen.
Afgelopen vrijdag echter kreeg ik opnieuw de impulsieve gedachte om van op mijn werk rechtstreeks naar Club X te rijden. 2 uur daarna, het moest zo'n 23u46 geweest zijn, reed ik mijn auto voor op't stekje dat zich het dichtst bij de toegangsdeur van Club X bevindt.
Michelle had ik tot dan nog niet ingelicht over mijn plannen... 'Goed,' dacht ik, 'ze houdt er immers wel van om verrast te worden... ' Toen ik de club binnen kwam ben ik me rechtstreeks gaan douchen. Niet zozeer de hele dag werk, maar vooral de autorit kruipt in de kleren. En dat mag gerust letterlijk genomen worden, 't t-shirt dat ik droeg had ik weg kunnen gooien, moest ik geen vertrouwen hebben in de wasmachine. Nu ben ik niet vlug vies van mezelf echter, toch naar de medemens (lees: clubdames) toe was een douche wenselijk - waar ik dan ook geen problemen maak op dat moment.

In de douche werd ik door enkele dames herkend en verwelkomd met een knuffel of een verre 'hallo, alles gut?'. Juist enkele nieuwe gezichten bekeken me alsof ze me nog nooit hadden gezien - een blik die dus volkomen op zijn plaats was!
Na de douche de bar binnen gestapt en mijn oog vlug de club doen scannen naar Michelle. Ik zag ze vrijwel onmiddellijk zitten in een hoekje, met haar slimme telefoon onder de tafel - verdiept in één of ander spelletje. Mezelf in een hoekje verbergend, bestelde ik een koffie en stelde vast dat Michelle mijn aanwezigheid niet had opgemerkt. Vanuit verschillende locaties in de club merkte ik echter wel al wat gegiechel en geloer op richting mij, daarna richting Michelle. Er waren vorige keer wel wat dames die op de hoogte zijn van haar verovering, echter had haar mondje niet stilgestaan deze keer. Met mijn koffie in de hand ging ik richting Michelle en vroeg daar aangekomen in mijn Jean-Marie Pfaff Duits: 'Excusier, is't dieze pletse frei?' Of ze 't nu verstaan had of niet, weet ik nog steeds niet. Ik denk echter dat ze mijn stem herkende en prompt haar telefoon (ze was Bubble Blaster aan 't spelen) op de grond liet vallen terwijl ze mij rond de nek vloog. Ze had me duidelijk niet verwacht, haar hart ging tekeer als gek. Mocht ik eetbaar geweest zijn, had er allicht niet veel van me over geschoten nadat ze klaar was met haar ontvangst...

Ik haalde haar nog wat te drinken aan de bar en voegde me weer aan haar zijde, al vragend hoe haar dag tot nu toe was geweest. Bleek dat 't een rustige dag was, niet veel verdiensten... Maar daar wilde ze niet over praten, duidelijk - ze riep immers enkele van de nieuwe gezichten tot bij haar en stamelde 'dit is de gast waarover ik je vertelde' (waarbij ze eigenlijk gewoon mijn naam zei - dus niet 'gast'). Prompt kwamen enkele dames zich voorstellen, zeggend dat ze al veel over me hadden gehoord. Bleek achteraf dat 't vriendinnetjes van Michelle waren. Ze had met enkele nieuwelingen een band kunnen leggen, hetgeen ik wel goed vond voor haar. Immers voelde ze zich de laatste tijd wat alleen in Club X. Misschien dat ze nu haar ei toch wat meer kwijt kan aan mensen die haar écht begrijpen en weten wat er door haar heen gaat. Uiteindelijk kan ze vertellen, en kan ik me in haar situatie proberen te verplaatsen - echter als ze spreekt over hoe 't voelt om een prostituee ver van huis te zijn met de problemen die in mijn leven allicht nooit gaan voorkomen, kan je niet anders dan ja knikken en neen schudden...

Nog voor de koffie koud was, stelde ze voor om naar buiten te gaan, 'voor je sigaretje, zei ze'. Toch leuk als een dame jou en je gewoonten kent, niet? Dankbaar liet ik haar voorgaan nadat ik de buitendeur had geopend. In de tuin plaatsten we ons lichtelijk verstrengeld in mekaar op één van de ligbankjes. Terwijl ik rookte, vertelde ze over de gebeurtenissen van de voorbije dagen. Af en toe namen we tijd voor stilte, hetgeen versterkt werd door het oogcontact dat dan vanzelfsprekend volgde. Buiten op het terras zijn nog enkele beren zich klaar aan het maken voor het laatste kamerbezoek van de dag - je voelt de spanning tussen de nog aanwezige dames om nog wat geld te scoren. Inmiddels is 't bijna half 1 en de club sluit om 2u zijn deuren. Alles is plots mogelijk, er wordt heftig gepresaled - niemand zit nog alleen.

Wat een geluk dat ik me niet in deze heisa bevind, immers heeft Michelle geen haast en vraagt zelfs niet naar een kamergang. We praten wat over koetjes en kalfjes terwijl we beiden naar de donkere sterrenhemel kijken - romantiek ten top, als je hiervoor valt. Eagelke is best een romanticus, bewijze het verhaal van de roos, toch tracht ik hier niet in te overdrijven. Immers verwacht een vrouw (niet zozeer een dvp) vaak meer en meer, dat wil ik graag van in het begin in de hand houden! Toch genoten we er beiden van - bewijze haar opmerking 'in Roemenië is de hemel nog donkerder', waarmee ze allicht de lichtvervuiling bedoelde die zowat 90% van de sterren weerhield om 't licht op mijn netvlies te projecteren. Het voelt allemaal zo vertrouwd, voegt ze eraan toe... Ik kan niet anders dan haar gelijk geven, het voelt immers verdomd vertrouwd!
Een perfecte avond waar niets nog aan toegevoegd moest worden, besloten we! Het had gerust nog tot 2u mogen duren! Het intense zoenmoment dat volgde bracht me op andere gedachten. Onwijs veel honger kreeg ik in haar! Ze weet dan dat ze me op dat moment best niets in de weg moet leggen, behalve haar ranke lichaam, als 't even kan!

Het drankje werd omgeruild in een sleutel, de romantische sterrenhemel voor de betonnen plafonds van Club X! Michelle houdt van romantiek en steekt enkele kaarsen aan waarna ze 't licht op de kamer dooft. In een sfeer waarop je nog net ziet dat je slechts met 2 aanwezig bent in de kamer, stelde ik 't vertrouwen in mijn tast. Michelle kwam naakt naast me liggen, het briesje dat deze actie teweeg bracht, deed het haar op mijn armen overeind komen....

Kijk, eagelke neukt graag vanuit het niets. Graag ook nog in combinatie met opzwepende clubmuziek en drank als voorspel in een setting waarin seks centraal staat (zie intermezzo (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34805-eagelke-heet-zich-welkom&p=326281#post326281) voor wat toelichting). Toch kan ik ook erg genieten van een romantische opbouw als deze, zeker wanneer het gezelschap me ook dicht bij het hart ligt...

Ik lig op mijn zijde en zie de contouren van Michelles lichaam door het kaarslicht flakkeren tegen de muur. Onze handen zoeken zich een weg naar de plekjes waarvan we weten dat de ander er knettergek van genot van wordt. Voor Michelle is dit trouwens de regio waar haar rug overgaat naar haar strakke billetjes, de streek net onder haar navel en net onder haar schouderbladen... Al gauw voel ik aan haar tong dat ze ervan geniet: het wilde tongzoenen van 'ik ben blij je terug te zien' gaat over in oncontroleerbare natte halen die me smeken om meer. Ik laat mijn handen zich een weg zoeken vanaf haar schouders over haar rug naar beneden. Bij haar billen aangekomen laat ik een vinger flirten met haar kontgaatje waarna ik verder ga naar haar inmiddels nat geworden kutje... Op sommige momenten hebben we niet veel nodig, van het moment dat ik haar voel schokken van genot terwijl ik haar clitoris nat maak, heeft ze mijn lul al vast en duwt zich tegen me aan. Ze is niet van plan om er gras over te laten groeien... Diepe lange stoten zijn 't enige wat haar op dit moment kan blussen, immers weet ik van Michelle dat als ze me zegt 'now fuck me for real', dat ik de romantiek aan de kant moet laten... 'Fuck me for real', zei ze! Haar orgasme dat snel volgt is intens, haast zo intens dat haar warme kutje me het wit uit mijn ogen probeert te zuigen. Ik hou het niet lang meer en dat laat ik haar weten. 'I want your crème', zegt ze dan steeds... Net voor ik klaarkom gooi ik haar van haar zij op haar rug en zet me recht om m'n opgespaarde lading op haar lieve tepels te zwaaien! Het zweet drupt inmiddels van mijn voorhoofd, wat Michelle niet deert. 'Very good', zegt ze, en ze laat haar armen los boven haar hoofd liggen terwijl mijn 'crème' van haar tietjes langs haar armen in de handdoek onder ons rolt.
In het moment dat daarop volgt zwijgen we beiden, mekaar met de ogen vertellend dat we voldaan waren. 'Zo moet dat', gaat ze blijkbaar akkoord...

Nieuwsgierig naar haar tripje naar Roemenië volgende week, vraag ik haar welke plannen ze heeft. Ze vertelt me dat haar broer in het ziekenhuis ligt voor wat maagproblemen, hetgeen op korte termijn zou geopereerd moeten worden. 'Heb je geld nodig?', vraag ik haar wetende dat zij deze operatie zal moeten betalen. 'Neen', zegt ze, 'ik heb nog wel wat geld opzij gezet voor noodgevallen.'
Ik stel haar voor om haar volgende week naar de luchthaven te brengen, ik moet toch in de buurt zijn voor mijn werk. Uiteraard ziet ze dit zitten, 't spaart haar immers een taxi uit en ik kan bij haar blijven in de wachtperiode tussen het verkrijgen van de tickets en het inchecken... Nogmaals vraagt ze of ik mee ga met haar. Ik vertel haar dat ik in November nog wel eens verlof kan krijgen, dan zouden we wel kunnen gaan!

Plots krijgt ze het benauwd... Op mijn vraag wat er scheelt, antwoordt ze dat ze vaak terug denkt aan het moment dat haar vader overleed. Ze was in die periode van plan om op vrijdag naar Roemenië te trekken, maar omdat de weekends steevast veel geld opbrachten, vertelde ze haar vader dat ze na het weekend wel zou komen. Tijdens dat weekend krijgt ze in een nare droom haar vader te zien. Een akelige ervaring die 's ochtends vroeg door een gemiste oproep van haar moeder uiteindelijk plaats kreeg. Haar vader zou die nacht overleden zijn geweest. 'Als 't erop aankomt, is geld maar papier', zegt ze, 'ik had toen mijn plannen moeten volgen en voor het weekend moeten gaan. Ik ga 't mezelf nooit vergeven.' Ik ben niet zo goed in die momenten, ik weet vaak wel wat ik moet zeggen, maar niet hoe die persoon op mijn kijk op de dood reageert. Je hebt mensen die daar aanstoot aan nemen, en je hebt mensen die begrijpen waar ik 't over heb... Ik vraag haar dan maar wat voor iemand haar vader voor haar was... Terwijl ik luisterde naar haar verhalen, besefte ik dat het haar deugd deed om er nog eens over te kunnen praten. Het sluitingsuur werd door ons ruim overschreden toen we uiteindelijk gingen douchen.

'Volgende week ben ik er weer', fluisterde ik haar toe... 'Bedankt voor vanavond, het was een mooie dag', kreeg ik als antwoord.

't moet vaak niet veel zijn, datgene wat mensen bij mekaar tot rust brengt. Vertrouwen in mekaar opbrengen is gemakkelijker dan velen denken...

Wordt vervolgd...

eagelke
6 augustus 2013, 23:02
Eagelke's Michelle avontuur: Deel 5b
Het schrijven van deze stukjes heeft een goede invloed op mijn kijk op alle gebeurtenissen. Ze verplichten me tijdens 't wikken en wegen van mijn woorden ook woorden af te wegen t.o.v. de situatie. Als je er op die manier achteraf nog eens over dient na te denken, komen vaak ook details naar boven die tijdens de bezoekjes nog niet belangrijk leken.

Zo viel me laatst op dat haar GSM om 1u30 nog overging. De naam op 't display kon ik niet lezen, echter vond ik 't in enige zin gewoon vreemd dat er op dat uur nog iemand zou bellen. Nu, ik weet dat er nog minimaal één klant haar nummer heeft, hiervan zou ze achteraf wel spijt gekregen hebben omdat deze klant haar niet met rust laat. Haar 't voordeel van de twijfel gunnend, maak ik me er op dat moment dan ook niet druk over. Ik krijg wel vaker in 't midden van de nacht nog een telefoontje van één of andere zatte kloot die me even wil inlichten dat hij/zij op 'n supergoed feestje zit. Blijkt dan meestal achteraf dat 't gewoon happy hour was in 't bruine café in mijn dorp... Referentie en nuance, twee (bijna) alles verklarende begrippen!

Zoals je weet blijf ik ook steeds op mijn hoede. Er zijn een aantal zaken die me bezig houden. Ik kan perfect aanvaarden dat een dvp geheimen heeft, ookal klikt het goed en geeft ze je aan eerlijk te zijn. Ik denk dat iedereen wel zo zijn geheimen heeft t.o.v. de buitenwereld. Welke grens stel je aan geheimen, trouwens. Is 't aanvaardbaar om voor een levenspartner te verzwijgen dat je ooit naar de hoeren bent geweest? Is 't aanvaardbaar om te verzwijgen dat je je partner ooit hebt bedrogen? Is 't aanvaardbaar om aan je ouders te vertellen dat je in een café werkt, terwijl je eigenlijk 't speelgoed bent van enkele geile beren die op één dag zoveel geld uitgeven dan een heel gezin op een maand in Roemenië verdient? Vraag is dus waar de grens ligt tussen het moedwillig liegen om iemand kwaad te berokkenen, of iets verzwijgen om iemand geen pijn te doen...

In het proberen te begrijpen van Michelles gedachtengang, is me af en toe opgevallen dat ze heel erg gesteld is op haar zusje van 6 jaar. Af en toe verspreekt ze zich, en heeft ze 't over 'haar kind', maar dat zou te maken hebben volgens haar met het feit dat ze enige tijd heeft ingestaan voor de opvoeding van 't meisje...
Ik kan me perfect inbeelden dat ze 't hebben van een kind verzwijgt. De advocaten van de duivel onder ons zullen hier allicht hun theorie over hebben, immers kan ze ook een vriend hebben e.d. Toch bedenk ik voor mezelf dat ik een kind uit een vorige relatie misschien ook wel zou verzwijgen, gewoon om niet te riskeren dat je opeens aan de kant wordt geschoven. Maakt het die persoon op dat moment minder oprecht in haar gevoelens? Moeilijke kwestie, vind ik, weet ik, voel ik...

In mijn ogen doet ze ook niet echt moeite om 't echt voor me te verzwijgen... Ze verspreekt zich soms zo duidelijk, dat ze wel moet denken dat ik een oen ben dat ik 't niet zou gehoord hebben... Ik denk dan ook dat ze 't verwacht om er ooit mee geconfronteerd te worden. Die confrontatie komt er misschien volgende week.
Ik plan immers een brief naar haar te schrijven die haar 't leven in Duitsland even moet doen vergeten. Een brief die je als tiener van je vakantieliefje kreeg, net voor je op weg terug naar huis vertrok. Een brief die instemt tot nadenken zolang je wegblijft, om daarna met de ultieme antwoorden op de vragen of vragen op de antwoorden in de brief de telefoon te nemen, mekaar op te bellen en te beseffen dat je beiden genoeg hebt nagedacht om een wijze beslissing te nemen in hoe het nu verder moet. Maar ook een brief die de zaken samenvat tot hoe ze zijn, of tot hoe je wil dat ze zijn... of toch net niet... Anyway, 't vel papier heeft tot nu toe slechts de vorm van hoe 't in de printer gestoken wordt... ik moet er eens over gaan nadenken... Als ze volgende week op't vliegtuig stapt, zal ik haar wel wat stof tot nadenken in haar handen duwen.

Genoeg over mijn plannen, even terug over hetgeen afgelopen zondag gebeurde.
Zondag vertoefde ik met enkele vrienden aan de Belgische kust. 't mooie weer aldaar lokte ons via de E313 en de E40 naar Middelkerke, één van de badplaatsen die volgens de typische Belgische lintbebouwing zijn volgestouwd met appartementen aan de bebouwbare zijde van de dijk... (da's hetgeen waar de Nederlanders uit Cadzand zo jaloers op zijn, niet? ;))
Ik maakte een foto van de golven met mijn mobiel zwitsers zaktelefoontje en stuurde dat via FB naar Michelle met de boodschap: 'volgende keer, jij en ik?'
Afgelopen vrijdag sprak Michelle me immers tijdens het sterrenhemel-moment aan op 't feit dat ze met mij graag op een strand naar de sterrenhemel zou willen kijken.
2 minuten later kreeg ik bericht waarin ze duidelijk liet merken dat ze niet gelukkig was dat ik haar niet had ingelicht, ik zou haar meegevraagd kunnen hebben... 'Laat me gerust!', stuurde ze erna. Michelle laat zich als een typische vrouw gelden, dacht ik nog... onbegrijpbaar :)
Ze ging hier zelfs zo ver in dat ze een foto stuurde van haar en een man in één of andere club. Nu zag ik op de foto's dat 't haar broer betrof in een café in Roemenië, maar zij wist niet dat ik dit doorhad. Ach ja, dergelijke kuren ben ik eigenlijk wel gewend van vrouwen... Je maakt ze jaloers op 't één of 't ander, en zij doen er een schepje bovenop... Toen ik liet doorschijnen dat ik wel wist wie er op de foto stond, gaf ze 't ook snel weer op. Ik hou wel van vrouwen die ook op tijd kunnen stoppen met dergelijk kinderachtig gedoe. 't is allemaal goed bedoeld en 't doet je wel beseffen dat je iets voor ze betekent, maar 't is ook oh zo vermoeiend...
Anyway, ze bood ook even snel haar verontschuldigingen aan voor haar gedrag, 't zou een zware dag op't werk geweest zijn. Wie ben ik om daar geen begrip voor te hebben? Hoewel een hele dag verschillende mensen neuken op mij allicht minder op mijn gemoed zou werken, dat even volledig terzijde.

Eagelke vindt van zichzelf dat hij de zaakjes nog redelijk goed onder controle heeft. Er zijn vast en zeker sterke gevoelens voor Michelle, zeker na afgelopen vrijdag.
Echter is de autorit van 2u de perfecte manier om toch genoeg afstand te bewaren zodat het allemaal niet te snel loopt. Genieten van 't moment, da's voor mij de boodschap nu. Nemen ze me dit ooit af, heb ik 't toch maar gehad :)


Wordt vervolgd...

Saruman
7 augustus 2013, 14:31
eagelke ik heb vandaag jouw verhaal gelezen.

Geniet van deze periode in je leven.
Respect is inderdaad tweerichtingsverkeer, en volgens mij komt het ook van beide kanten.
Uit wat ik heb gelezen, kan ik toch opmaken dat je niet met een golddigger te maken hebt, maar met een dame die jou echt leuk vindt.
Ze is misschien jouw droomvrouw, en jij bent voor haar een rustpunt in een hectisch wereldje.

Ergens in jullie beide achterhoofden beseffen jullie wellicht dat dit een tijdelijke situatie is ...
Vroeg of laat gaat ze terug naar Roemenië, en blijft daar dan wonen, ver van jou.
Maar tot dan is er niks mis mee om van elkaar te genieten.

Mocht je toch een bezoek brengen aan haar familie in haar thuisland, dan weet je nooit wat er nog van kan komen.
Er zullen misschien ook nog wel enkele - tot nu toe goed verborgen - lijken uit de kast vallen, en het is dan aan jou hoe je hiermee omgaat.
Maar je bent nuchter genoeg denk ik.

Ik wens je in ieder geval veel succes!
Saruman

Flyerke
9 augustus 2013, 20:47
Good luck eagelke:)

Don Rudo
5 oktober 2013, 21:40
Algemeen: van die (ex?)ijsberen die nu met hun ex-dvp thuis op de bank zitten, lees je op dit forum natuurlijk niet veel, dus misschien gaat dit soort verhalen wel.vaker goed dan je zou denken. :p
Eagelke: als je nog een update hebt, zou tof zijn.

licky luke
6 oktober 2013, 08:05
Eagelke: als je nog een update hebt, zou tof zijn.

Tja Eagelke, wellicht kun je een aantal beren uit hun lijden verlossen door een volgend deelte schrijven...
Je hebt er al lang (genoeg?) de tijd voor gehad om een mooie tekst te bedenken...
Mijn steun heb je inieder geval!

VAZKOR
18 augustus 2016, 14:37
Eagelke vindt van zichzelf dat hij de zaakjes nog redelijk goed onder controle heeft. Er zijn vast en zeker sterke gevoelens voor Michelle, zeker na afgelopen vrijdag.
Echter is de autorit van 2u de perfecte manier om toch genoeg afstand te bewaren zodat het allemaal niet te snel loopt. Genieten van 't moment, da's voor mij de boodschap nu. Nemen ze me dit ooit af, heb ik 't toch maar gehad :)


Wordt vervolgd...

En hoe is dit verhaal nu afgelopen?

Pietjepik
5 september 2016, 21:33
Waarschijnlijk tranendal met veel gezeik en dame die nog steeds hoer is. Te verwachten wending in een
Sprookje waar hoertjes de heks spelen.

Jan Verplancke
6 september 2016, 22:24
En hoe is dit verhaal nu afgelopen?

Hij is Gold Member bij WU.

seko
9 augustus 2017, 13:31
WTF heb juist het hele verhaal van CUUP gelezen. Had een heel ander einde verwacht fuck man