PDA

Volledige versie bekijken : Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?



Gondolas9
17 januari 2013, 08:57
Bij het lezen van al deze reacties vraag ik me wel eens af wat er mis is met mij.

Al die beren die (aan de lopende band) dvp-vriendinnetjes hebben die op hen verliefd zijn, die alles voor hen over hebben... En als die beren het beu zijn, dumpen ze die meiden, en meteen ligt er een volgende aan hun voeten te kronkelen.

En nee, het heeft niks te maken met en eventuele langetermijnstrategie van de betreffende dvp, nee, het is Ware Liefde?

Wat maakt mannen die hun soelaas zoeken in de betaalde liefde zo oneindig aantrekkelijk bij vrouwen die hun (klein)dochter zouden kunnen zijn? Waarom maak ik dat in real life nooit mee? Dat vraag ik me echt af.

Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile:) een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?

Bluebear
17 januari 2013, 19:08
Niet wassen !!! :e010[1]:

sofaking
17 januari 2013, 20:10
Zeg dat het je stoort als ze rookt
Vraag een maat om haar een fake ijbf recensie van jouw hand te tonen.



Als dat allemaal niet werkt dan....


Maak haar haar expres nat bij het douchen. :angst:



Ik ben een onmens, ik weet het. :teuflisch:

Big30
17 januari 2013, 20:20
Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile:) een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?
Gewoon jezelf zijn en dan komt het allemaal wel goed :biggrin:! Ware liefde bestaat echt wel hoor, zeker bij een groot leeftijd en cultuurverschil. Zoals je weet ontstaan de meeste huwelijken op het werk, dus zie een club of laufhaus bezoek als werk en ziedaar suc6 gegarandeerd :tongue:.

LittleJoe
17 januari 2013, 20:41
bij het douchen koud water gebruiken, zijn ze zo weg :rofl:

Clinic
17 januari 2013, 21:28
Tegen der been aan zeiken onder de douche (alleen omdat het energiebesparend werkt, niet omdat je het gewoon lache vindt).

Gewoon een relatie beginnen met 1 dvp, die zorgt er wel voor dat de rest je geen blik meer waardig vind.



(alles van horen zeggen natuurlijk :-))

Nibor76
17 januari 2013, 21:36
Je gebit even uitgebreid poetsen, je verkalkte teennagels knippen, in je neus poeren, aan je kont krabben en daarna aan je vinger ruiken.

Wel zorgen dat anderen het niet zien anders kun je gelijk naar een andere club :)

Picasso 1
18 januari 2013, 05:33
Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?

Aandacht van dames die niet naar de smaak van de ijsbeer zijn of lelijk gevonden worden, wordt ervaren als storend en irritante gejaag. Aandacht van voor ijsberen interessante en aantrekkelijke meiden komt natuurlijk vanwege oprechte interesse en begin van een verliefdheid.

Wil je ze van je lijf houden dan is de oplossing heel simpel: Doe alsof ze lelijk zijn!