PDA

Volledige versie bekijken : Dortmund, Linienstrasse 27, Monica (from russia with love)



marcelasnl
17 januari 2013, 20:58
Een paar maand geleden spotte ik een leuk blond ding in haus27, venster 114 (haus27 is het eerste gebouw links als je de linienstrasse inrijdt).

Aangezien ze mij duidelijk een meisje leek dat alleen gewone sex aanbied en keine ausgefallene sachen, heb ik haar eigenlijk nooit bezocht.
Door de rustige winterperiode haar een paar weken terug toch een bezoekje gebracht.

Monica is russische, 1m65, maatje 36, cup-B echt, blond halflang haar en een heel schattig gezichtje (best een knap ding). Schat haar tussen 21 en 25 jaar oud.

Afgesproken een 20min durend soft-sm sessie met oliemassage, poppers en facesitting.
Ik wist dat ze een mooie zwarte glansbikini heeft en gevraagd of ze deze aan wilde trekken.

Eerst staand naast het bed wat gestreeld en opgewarmd voor we na 5min op bed belanden.
Eerst begon ze met een rustige oliemassage en mocht haar wat beffen en haar borsten strelen.
Het duurde niet lang voor ze wat dominante werd en ze begon wat aan mijn ballen te trekken, tepels te knijpen en hard aan mijn paal te sjorren.
Hierop volgend ging ze met haar volle vrouwelijke kont op mijn gezicht zitten en beveelde mij haar kont te likken, terwijl ze me flink begon af te trekken. Had net wat flinke scheuten poppers gesnoven, dus dit werd een wild einde.

Al met al deed ze een goede poging voor een soft-sm sessie, maar het is duidelijk dat deze blonde russische vooral het standaard ruhrpakket doet a 30 euro. Miste teveel in de sessie om van een echt kinky sessie te spreken.