Volledige versie bekijken : Gabriela (Braziliaanse) ex-Chanel GT
Haarkleur/-lengte : Zwart kort
Lengte dame : +/- 1,70
Postuur/Cupmaat : normaal, c-cup, blanke huid
Nationaliteit/Taal : Braziliaans, spreekt Duits, engels en spaans
Leeftijd : 23 jaar
Tatoeages/Piercings : ja
Service: PZC, nmc, voorzichtig zoenen
Voordelen: geile hoerige uitstraling
Nadelen: geen tongzoenen
Service: PZC, nmc, voorzichtig zoenen
Ik ben vergeten te vermelden dat ze geen vingers in haar poesje toelaat, maar wel FT doet.
.......................Wij liepen de donkere gang in en ik bleef staan en vroeg angstig: “Woh bringst du mir hin?” Glimlachend draaide Chanel zich om en kromde haar wijsvinger waarmee ze aangaf dat ik moest komen. “Meine mutti hat mir gesagt niemahl mit eine unbekannte frau im donkel mit zu gehen.” Veel tijd om een vervolg aan die zin te geven had ik niet. Chanel trok mij ruw mee in de kamer. Snel brachten wij het laken in gereedheid zodat onze vreugdesappen rond konden vliegen. Op onze knieeen zaten wij bij elkaar en wij streelden elkaar. Voorzichtig werd er gezoend, maar tongzoenen zou ik het niet willen noemen. Ze kroop tussen mijn benen en begon te pijpen. Naar mijn mening iets te snel, maar ze deed het behoorlijk goed. Ik had echter geen zin in een snelle afwerksessie dus legde ik haar op haar buik. Ik ging voorzichtig op haar rug zitten en startte met mijn massage (hoe voorspelbaar ben ik eigenlijk?). Ik had niet echt de indruk dat het haar erg opwond. Dus verkorte ik mijn ritueel. Ik moet zeggen dat haar poesje iets van vochtigheid liet voelen toen ik daar met een vinger langs ging, maar veel was het niet. Uiteindelijke spreidde ik haar benen en ging zoenend over haar buik, naar haar benen om vervolgens voorzichtig te gaan beffen. Al snel werd haar poesje kletsnat, maar of dat veel zegt weet ik niet. Ze kreunde wat en riep de hele tijd: “Ohhhh yeah…….oh baby…..yeah…….gooddddddd……………..oh baby……….” Het klonk allemaal best gemaakt. Ik liet mijn plezier er niet door vergallen en ik befte door. Ik mocht haar daarbij niet vingeren en braaf als ik kan zijn deed ik dat ook niet. Na een goed kwartier werd ze wat rustiger en kreunde ze wat minder van die onzinwoordjes. Ineens ging haar buik raar op en neer en zuchtte ze een paar diep uit en duwde mij weg. Ik legde haar op haar buik en gaf nog snel een after-massage, waarop Chanel zuchtte: “Oh my god, du bist gut. Kommst du von himmel?” “Allmost” antwoordde ik “I come from the mountain of Olympus” Ik kreeg geen verdere reactie of vragen.
Na de after-massage gingen wij tegen elkaar aan liggen en zoenden elkaar voorzichtig. Al snel kroop Chanel naar beneden om mij een pijpbeurt te geven. Het kostte wel wat tijd, maar ze deed het zeer naar behoren en het eindigde in haar keel.
Chanel is een lekker geile hoerige meid met een sensueel lichaam. Ik zal zeker nog eens gebruik maken van haar diensten, maar ik weet niet of dat snel is.
BSesamstraat
29 juli 2011, 02:09
Ik weet niet wat ze vandaag had. Maar ze zocht me keer op keer op. En wilde naar de kamer me maar iets hield me tegen. Maarje na een kwartiertje op geilen toch maar een sleutel laten halen. En ik geloof het nog steeds niet... Kwam bijna 2 uur later de kamer af...ze was ECHT naturgeil. Ze was wild, ze tongde en likte waar ze kon ;). Ze kwam meerdere keren sidderend klaar en toen m'n tong ook niet meer kon kwam er een trillend speeltje uit haar tas. En samen met m'n vingers heb ik haar gaatjes verwend. Ook vingeren wilde ze graag en ook tongen ging echt diep. Na bijna een uur pijpen en likken zegt ze ik wil je sperma...... En dat kreeg ze ;).... Echt overal zat het... Haar gezicht,borsten en haren zaten flink onder en ze was zo gei
Dat ze mn pik nog diep in haar keeltje zoog en daarna de laatste druppel er uit zoog en m'n staaf flink schoon likte zover mogelijk ;)
Herhaling??? Zeker en langer;)
Echt een nymf
Bert.......Wie is deze geile nymf?????? Die moet ik morgen ook eens ff van dichtbij bekijken......
BSesamstraat
29 juli 2011, 23:17
Ze is vrij groot en heb lange zwarte haren. Ze heb een nieuwe herkenbare tattoo op haar zij( salemander) en ze lacht altijd en loopt bijna altijd topless en haar vriendin is josie maar die is iets donkerder en loopt vaak met een rood geruit rokje aan.
Ik weet genoeg Bertje.......Obrigado!!!!
Jovibeer
2 augustus 2011, 16:39
Ik heb haar afgelopen zaterdag wel mogen vingeren....alleen dan wel met een condoom om mijn vinger (lijkt wel een beetje......standaard te worden voor mij :frown:) Verder was de sessie met haar wel aardig. Ook het tongzoenen ging wat afstandelijk, maar lukte me net......telkens net haar tong uit haar mond naar mij toe.....maar niet echt door zoenen.
Ace2
13 augustus 2011, 22:42
..................Haar vriendin Chanel is weer anders. Duidelijk iets ouder en waakt als het waren over Jossy. Ze zegt niet veel en kijkt met een ietswat nors gezicht de barruimte in. Vreemd genoeg geeft haar dat een geile hoerige uitstraling die ze op de kamer redelijk waar maakt, maar ook daar blijkt ook bij haar een stuk onwennigheid. Ik zou haar die dag kameren en dat was voor de tweede keer. Chanel kan wel een relaxe houding veinzen, maar haar gekreun en geile handelingen blijven in mijn ogen iets teveel gespeeld. Op de kamer deed ze geil en er was zeker meer mogelijk dan enkele maanden geleden. Zoenen was echter nog beperkt en mijn penis werd continue schoongemaakt met die natte tissues, vanwege het voorvocht. Ik gun iedereen zijn hygiene en zal niet tegen een dame zeggen dat ze daar mee moet stoppen, maar geil is anders. Dat kan natuurlijk alleen bij mij zijn, maar misschien ben ik wel iets kieskeuriger geworden.......................
..................... Eenmaal in de barruimte liep ik naar een speelautomaat waar Chanel zat. Ze keek chagrijnig de barruimte in, waarschijnlijk vanwege een gebrek aan klandizie. “Bist du langweilig?” vroeg ik en op dat moment rolde mijn kauwgum uit mijn mond die ik nog net met mijn tong kon opvangen. “Jetzt nicht mehr” zei ze schuddebuikend van het lachen. Later die dag zou Badslippers tegen mij zeggen dat ik moest oppassen dat mijn ziel mijn lichaam niet zou willen verlaten, vanwege al mijn egotripperij (egotripperij?). Toen ik echter bij Chanel stond maakte ik mij alleen zorgen dat mijn kauwgum mijn lichaam niet wilde verlaten. Chanel trok mij naar haar toe: “du muss mit imm zimmer hilfen meine langweilige gefuhl weg zu massieren. Dass machst du gut” Ik zat tussen haar benen geklemd en dacht dat ik haar best eens een herkansing kon geven, temeer daar ik net Nyca naar de kamer zag vertrekken. Zoals gezegd was de sessie redelijk goed, al blijft het voor mij allemaal net iets te klinisch, iets te gespeeld, iets te profi en iets te weinig zoenen. Voor de rest mag veel: vingeren (vaginaal en anaal), beffen en FT. Eigenlijk zou je toch moeten denken dat er weinig te klagen zou moeten zijn?.....................
seqoya
25 augustus 2011, 12:00
gisteren met deze dame goede sessie gehad...uitgebreid tongen... beffen, vingeren... daarna lekker geneukt en in haar mondje gekomen tijdens 69 ... uur op kamer geweest ... lekker ding en zeker voor herhaling vatbaar !!
Fritzzz
26 november 2013, 14:09
Gespot in Magnum !
Deepreamer
26 mei 2014, 20:33
Laut Inserat (http://www.6profis.de/fkk-club/toenisvorst/happy-garden/gabriela-3068.html) jetzt im PHG als Gabriela. Kann das jemand bestätigen? :confused:
Willi69
26 mei 2014, 20:46
Nee. :redface: Werde sie aber im Auge behalten... :cool:
Picasso 1
26 mei 2014, 21:00
Dat zijn Magnum foto's die nu ook onder PHG worden getoond. Als je 100 dames wil treffen zul je dus langs beide clubs moeten. :rofl:
De laatste weken onder haar GT-naam, Chantal, in GT zien rond lopen (en dat is weer een andere dan de Braziliaanse Chanel)
Willi69
26 mei 2014, 21:39
Laut Inserat (http://www.6profis.de/fkk-club/toenisvorst/happy-garden/gabriela-3068.html) jetzt im PHG als Gabriela. Kann das jemand bestätigen? :confused:
Und bevor Du aus Langeweile weiterfragst: auch die anderen Mädels kommen mir nicht bekannt vor. :rolleyes:
Picasso 1
27 mei 2014, 01:44
De laatste weken onder haar GT-naam, Chantal, in GT zien rond lopen (en dat is weer een andere dan de Braziliaanse Chanel)
Deze foto's Inserat (http://www.6profis.de/fkk-club/toenisvorst/happy-garden/gabriela-3068.html) zijn van de dame die in het verleden in GT werkte met de naam Chanel en tegenwoordig in Magnum werkt met de naam Gabriela. Chantal heb ik recentelijk ook in GT gezien, en in Yinyang, en in Magnum, en in......maar dat is de dame uit de foto's niet.
Ik verwacht trouwens niet dat Chanel/Gabriella naar PHG zal gaan tenzij eenmalig of enkele keren hooguit door financiële prikkels van Magnum in het vooruitzicht.
Een beetje verwarrend. De dame van dit topic zit dus nog steeds in Magnum en heet daar Gabriela? Is ook de dame waarvan de foto's zijn geplaatst?
Hebben we ook nog deze dame die nu in GT werkzaam zou zijn:
Gabriella (Braziliaans) ex-Magnum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21085-Gabriella-%28Braziliaans%29-ex-Magnum/page2&highlight=gabriela)
Tip: probeer een naam van een dame meteen te linken aan een topic (indien natuurlijk een topic bestaat) want anders wordt dat weer een zoekspelletje!
Van een Braziliaans Duitse Chantal kan ik dan weer geen topic vinden, misschien dat iemand deze aan kan maken!
Deepreamer
27 mei 2014, 14:52
Also mir geht es um folgende Dame (und ich bin mir ziemlich sicher, daß dies auch der richtige Thread ist)...
Früher tätig im GT als Chanel, dann später im Magnum als Gabriela. Wenn ich mir die Fotos in dem Inserat ansehe, dann ist sie das auf den Fotos ohne jeden Zweifel, denn ich war mehrmals mit ihr im GT auf dem Zimmer.
Meine Beschreibung seinerzeit:
Chanel ist aus Brasilien, 23 Jahre, bildhübsches Gesicht, recht heller Teint, 175cm groß, lange schwarze Haare, C-Cups, "stabile" kurvige Figur, einige Tattoos (Lendengegend links: Drache, Schulter rechts: Schmetterling, eines auf dem linken Unterschenkel, eines auf dem rechten Fuß). Chanel spricht sehr gut Deutsch.
Der erste Bericht von mir war aus 05/2011, mittlerweile ist sie demnach 26. Besonderes "Erkennungsmerkmal": Sie ist entweder auf dem Zimmer oder vor dem Spielautomat. :biggrin:
Und bevor Du aus Langeweile weiterfragst: auch die anderen Mädels kommen mir nicht bekannt vor. :rolleyes:
Keine Angst, mich interessieren nur Thea und Gabriela.
P.S.: Meine Frage war übrigens, wer ihre Anwesenheit bestätigen kann und nicht, wer ihre Anwesenheit nicht bestätigen kann. :rolleyes:
Willi69
27 mei 2014, 14:58
P.S.: Meine Frage war übrigens, wer ihre Anwesenheit bestätigen kann und nicht, wer ihre Anwesenheit nicht bestätigen kann. :rolleyes:
Auch eine negative Antwort ist eine Antwort. ;)
precies !! Ik wil ook graag weten of ze nu in phg zit...dat is een reden om phg eens te gaan bezoeken na 2 jaar ... blijft een lekker ding ..
Willi69
5 juni 2014, 19:34
Keine Angst, mich interessieren nur Thea und Gabriela.
Auch wenn Dir die Antwort wieder nicht gefallen wird (das Risiko gehe ich ein), habe ich den Sachverhalt geklärt. :biggrin:
Irgendwo (Werbeagentur?) scheint es zu einem Missverständnis gekommen zu sein - die Mädels, die unter PHG gelistet sind, arbeiten dort definitiv nicht und das ist auch nicht geplant. Was natürlich nicht ausschließt, dass einige Mädels doch pendeln... :rolleyes:
climberbart
26 juni 2014, 00:06
Ik denk dat het deze Gabriela betreft die vanuit Magnum is overgekomen:
Gabriela (Braziliaanse) ex-Chanel GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33128-Gabriela-%28Braziliaanse%29-ex-Chanel-GT&p=373509&highlight=gabriela#post373509)
Als ik die beschrijvingen lees, zou dat best eens zo kunnen zijn. Alleen maar goeie berichten. Ik heb helaas geen tijd om komende week langs te gaan. Het is best ff rijden vanuit de hoofdstad. En julie en aug ben ik in Frankrijk en Italie. Na ja, ze zal er na de zomer ook nog wel zijn.