PDA

Volledige versie bekijken : Leve de Koning Willem !!!



Big30
28 januari 2013, 18:11
Waar is dat feestje :biggrin:?

KONINGIN BEATRIX DOET AFSTAND VAN TROON

http://www.nu.nl/binnenland/3015341/koningin-beatrix-doet-afstand-van-troon.html

KONING WILLEM, dat komt dus allemaal goed ;)!

Badslippers
28 januari 2013, 18:17
Voor de persoon Beatrix heb ik respect hoewel ik tegen het gegeven ben dat je door middel van bloedlijn en erfopvolging koning of koningin kunt worden en dan de scepter mag zwaaien. Ceremoniële functie lijkt me het beste. Als bindmiddel in de samenleving ten tijde van crisis en onheil maar ook tijdens feestelijke gelegenheden zie ik wel een taak(je).
Waarschijnlijk zullen de aandelen Heineken flink gaan stijgen nu Prins Pils de troon mag bestijgen.

Dalton
28 januari 2013, 19:42
Bij deze verklaar ik mezelf tot republikein en ben verkiesbaar om het land te regeren.
Hiermee zullen we eerst de bezittingen die de koninklijke in de 200 jaar bij elkaar geroofd hebben in diverse provincies terug geven aan de echte eigenaren plus rente die ze in al die jaren hebben misgelopen.
Indien hier nog ijsberen zijn die denken DALTON lult uit zijn nek kijk dan eens in de geschiedenisboeken en daar staat het bewijs zwart op wit soms met een gekleurd plaatje.
Het is tevens een goed uitgekiend plan om nu af te treden want de aanklacht tegen de schoonvader en tevens wat heel natuurlijk is de vader van maxima begint vaste vormen te krijgen.
Wij als normaal denkende mensen die kunnen ze niks wijs maken en vooral wanneer een minister van landbouw die bij een bestuur hoort welke de mensenrechten met voeten hebben getreden en ook nog eens zoveel mensen hebben laten verdwijnen hier niet van op de hoogte was dat geloven wij als nederlanders echt niet maar onze belastingcenten worden wel weer in de verkeerde mensen geinvesteerd terwijl de armoede hier in nederland met de dag groter wordt.
Het schijnt een gewoonte te zijn dat onze koninkskinderen iedere keer weer de verkeerde mensen in de armen valt.
Waarom moet dat iedere keer hier in nederland gebeuren er zijn genoeg normale mensen zonder een verleden op deze wereld.
Laat deze regering het geld wat voor de ondersteuning en het behoudt van ons koninkrijk is bedoeld eens onder de armen in ons land verdelen,zodat de menden weer eens een fatsoenlijke maaltijd kunnen klaarmaken en niet voor 5 euro een maaltijd bereiden,zoals onze minister ZALM die nu het hoofd van de abn-amro is met 750.000 euro en dus ambtenaar is maar omdat hij zo goed was bij de dsb bank maar toch op de fles ging.
Schandelijk gewoon zoals hij in de keuken bij een dame met een uitkering een maaltijd met een kippevleugeltje stond te bereiden omdat deze dame makkelijk van die uitkering kon leven,dit is niet uit mijn duim gezogen maar gezien op onze nederlandse tv die dat netjes uitgezonden hebben.
Bos onze minister van financien die het heel erg vond wanneer de salarissen boven de balkenende-norm waren gaf hem dacht ik toch iets teveel maar hij kwam van een goede bank die ondanks zijn inspanningen toch op de fles ging en dus niet zo'n goede bank was.
De abn-amro bank is wel een goede bank want daar gaan al onze belastingcenten die we nu betalen naar toe anders valt hij ook om.
Het is maar goed dat in duitsland de saunaclubs eten en drinken erbij geven anders verhongerde ik ook nog eens.

sofaking
28 januari 2013, 19:55
Gelukgewenst met jullie nieuwe vorst. :smile:
Wordt dat Koning Willem ( zoals hier in de titel , zo ja de hoeveelste ?) of Koning Willem-Alexander (dat zal dan wel I zijn zeker ?)

Ik ken er 2 die stikjaloers zijn vandaag. Héhé. Philippe de Belgique en Charles of the United Kingdom. :angryfire::angryfire::wand:

Willi69
28 januari 2013, 20:15
http://www.austria-lustenau.info/forum/images/smilies/huldigen.gif

Big30
28 januari 2013, 20:20
Wordt dat Koning Willem ( zoals hier in de titel , zo ja de hoeveelste ?) of Koning Willem-Alexander (dat zal dan wel I zijn zeker ?)

Het was kroonprins Willem Alexander dus zal hij denk ik als Koning ook wel zo heten. Dat is dus ook zo hoor ik net, dus niet WillemIV.

Maar voor ons Beren is en blijft het gewoon Koning Willem2 :tongue:.

LittleJoe
28 januari 2013, 20:26
Gelukgewenst met jullie nieuwe vorst. :smile:
Wordt dat Koning Willem ( zoals hier in de titel , zo ja de hoeveelste ?) of Koning Willem-Alexander (dat zal dan wel I zijn zeker ?)


denk nr. 4, maarja als belg ken ik niet zoveel van nederholland :)

T&A Addict
28 januari 2013, 20:56
Willem de Vierde wordt het. Een Ajax-fan en drinkebroer op de troon en lekker ding aan zijn zij, het worden mooie tijden in ons land.

uurtje
28 januari 2013, 21:20
Brood en spelen om het plebs maar tevreden te houden..............

Big30
28 januari 2013, 21:31
http://s1.postimage.org/vc6b4sx4v/IMG_20130128_WA0003.jpg

Big30
28 januari 2013, 21:44
http://s1.postimage.org/832jlx3gf/IMG_20130128_WA0006.jpg

Nibor76
28 januari 2013, 21:58
Gefeliciteerd.

http://ilikeoranje.com/foto/big/KONING%20WILLEM%20BIER.jpg

Jansen
28 januari 2013, 22:39
Door de Vergrijzing is Beatrix afgetreden wat geen verlies is voor rechts Nederland.

Alexander en Maxima veel succes en nu is het juist goed dat Willem zijn andere nick name gaat gebruiken

Na Willem1 en Willem2 als forum leden mag Willem4 hier ook welkom geheten worden.

SFL
28 januari 2013, 23:31
SFL for president :smile2:

felrops
29 januari 2013, 07:21
Laat ons hopendat onze Albert nog enige tijd blijft zitten.

egon, Dr. Rammler
29 januari 2013, 08:25
ich will Kaiser Wilhelm II. wiederhaben...

Goedemorgenallemaal
29 januari 2013, 08:41
Willem de Vierde wordt het. Een Ajax-fan en drinkebroer op de troon en lekker ding aan zijn zij, het worden mooie tijden in ons land.
Niemand is volmaakt, zelfs onze Vorst niet.
Daarnaast acht ik het niet ondenkbaar dat we, ondanks onze Vaderandse voorliefde voor "Moederfiguren als Vorst" met de toekomstige Koning een wat warmere, welhaast menselijker persoonlijkheid krijgen, zonder de overdreven "ik wil net doen alsof ik gewoon ben" mentaliteit van zijn grootmoeder.


Het enige wat me irriteert dat Nederland weer gekleineerd wordt door de eigen pers. En nu moeten de Belgen niet gaan lachen want bij vergelijkbare situaties doen jullie precies hetzelfde...
Er wordt meteen gekeken naar wat de buitenlandse pers er van zegt. op NU.nl zelfs als top artikel.

Lekker belangrijk. Zal me de reet roesten, waarom moeten we dat opeens belangrijk vinden?

LittleJoe
29 januari 2013, 09:14
Willem de Vierde wordt het. Een Ajax-fan en drinkebroer op de troon en lekker ding aan zijn zij, het worden mooie tijden in ons land.

Troonsafstand Beatrix - Geen Willem IV maar koning Willem-Alexander
Willem-Alexander zal zich vanaf zijn inhuldiging tot Nederlands staatshoofd koning Willem-Alexander noemen. Velen hadden verwacht dat hij zichzelf Willem IV zou gaan noemen, maar dat is blijkens een bericht van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) niet het geval.

Bron: http://nieuws.be.msn.com/buitenland/troonsafstand-beatrix-geen-willem-iv-maar-koning-willem-alexander

Dalton
29 januari 2013, 10:09
Niemand is volmaakt, zelfs onze Vorst niet.
Daarnaast acht ik het niet ondenkbaar dat we, ondanks onze Vaderandse voorliefde voor "Moederfiguren als Vorst" met de toekomstige Koning een wat warmere, welhaast menselijker persoonlijkheid krijgen, zonder de overdreven "ik wil net doen alsof ik gewoon ben" mentaliteit van zijn grootmoeder.


Het enige wat me irriteert dat Nederland weer gekleineerd wordt door de eigen pers. En nu moeten de Belgen niet gaan lachen want bij vergelijkbare situaties doen jullie precies hetzelfde...
Er wordt meteen gekeken naar wat de buitenlandse pers er van zegt. op NU.nl zelfs als top artikel.

Lekker belangrijk. Zal me de reet roesten, waarom moeten we dat opeens belangrijk vinden?

Weet je wat mij vroeger altijd gergerd heeft aan onze lieve prins bernard dat hij echt teveel jenever zoop en de afspraak die hij met hitler al had gemaakt om gouverneur van nederland te worden onder het bewind van hitler.
Wanneer hij een speech moest houden stond er bij zijn spreekgestoelte altijd een limonade glas wat helemaal gevuld was met jenever en geen water om zijn keel te smeren.
Hij heeft een goed kleinkind die zijn voorbeeld op den duur wel zal volgen.
Tevens zal hij van zijn schoonvader wel de trukjes leren om de mensen waar hij een hekel aan heeft te laten verdwijnen,want deze man heeft ervaring genoeg opgedaan in het bewind dat ze voerden in ARGENTINIE.

Goedemorgenallemaal
29 januari 2013, 16:02
Weet je wat mij vroeger altijd gergerd heeft aan onze lieve prins bernard dat hij echt teveel jenever zoop en de afspraak die hij met hitler al had gemaakt om gouverneur van nederland te worden onder het bewind van hitler.

Eens te meer een bewijs dat een alcoholverbod in Clubs wel eens een goed idee kan zijn, van alcohol krijg je rare gedachten...
Maar je opmerking over een waterglas met jenever en toespraken moet ik tegenspreken, eigen ervaring die twee keer dat ik hem meemaakte.
Jenever zuipen als water wil nog niet zeggen dat je jenever zuipt uit een waterglas.

Dalton
29 januari 2013, 16:32
Eens te meer een bewijs dat een alcoholverbod in Clubs wel eens een goed idee kan zijn, van alcohol krijg je rare gedachten...
Maar je opmerking over een waterglas met jenever en toespraken moet ik tegenspreken, eigen ervaring die twee keer dat ik hem meemaakte.
Jenever zuipen als water wil nog niet zeggen dat je jenever zuipt uit een waterglas.

Wat is er toch met jullie aan de hand volgens mij valt het lezen van een verslag helemaal verkeerd bij jullie want waar staat dat,hij had altijd een limonadeglas
bij zich staan wat vol zat met jenever en geen water,waar hij tijdens het praten steeds een slokje van nam om zijn keel te smeren.
Ben je wel eens bij zijn toespraken,die gedaan werden in de BILDERBERGGROEP,geweest,zo ja dan moet je dat weten.

Big30
29 januari 2013, 21:30
http://www.joop.nl/fileadmin/pics2012/2feb/Willem_Alexander_620.jpg

Big30
19 april 2013, 22:13
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/ik-ben-geen-nummer/

Geniaal!

Hendrikdeleuter
19 april 2013, 23:20
http://www.youtube.com/watch?v=ClGSJjgWaDg

Ook geweldig!!!

Goedemorgenallemaal
21 april 2013, 21:54
Het zal allemaal wel.... krijgen we een kroningskorting als we in Duitsland in de clubs met ons paspoort zwaaien op 30 april? Ik krijg wel eens de indruk dat de Duitsers veel meer dwepen met ons koningshuis dan wij, er veel meer belang aan hechten. Was 1 van de hoofdoelen van de Duitse invasie ook niet het gevangen nemen van ons koningshuis?

Hmm, ik klink wel erg cynisch, alsof ik anti-koningshuis ben... Het mag allemaal wel wat minder qua poeha en uitgaven maar daar houdt het ook wel mee op. En die Hollandse Peuterkneuterigheid rond het koningshuis, ja daar wordt ik ook wel eens moe van maar dat doen "we"zelf, daar kunnen ze ook niks aan doen. We hebben ook geen alternatief. Wat? Een republiek? Da's in de kaart spelen van die Oer Hollandse mopperend betweters van een (Nieuw-) Republikeins Genootschap. Wat wordt ik daar moe van, ik heb meteen al mijn witte overhemden in de containers van het Leger des Heils gegooid.

Gondolas9
22 april 2013, 08:17
http://www.maximemmen.nl/

Courtesy GeenStijl.

bergm550
22 april 2013, 08:59
Interessante documentaire van "Andere Tijden" over de troonsbestijging van Beatrix in Amsterdam in 1980 en de rellen die er op deze dag plaatsvonden ondersteund met beeldmateriaal. "Geen woning, geen kroning" was een van de leuzen.

Bij de plechtigheid waren meer als 59 staatshoofden en leden van de andere Europese vorstenhuizen aanwezig, wat veel kopzorgen gaf bij de wethouders, burgemeester en de ministers omtrent de veiligheid.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1338472

Hopen dat het dit jaar wat rustiger blijft.