PDA

Volledige versie bekijken : Alexi ( Duitse) (GT)



Rex
24 september 2006, 12:13
Haarkleur/-lengte : Blond, lang
Lengte dame : klein maar fijn, schat zo'n 1.50 m
Postuur/Cupmaat : slank, kleine borstjes en een onzettend lekkere kont, wow.....
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 20 jaar
Tatoeages/Piercings : tatoo in de vorm van 2 bloemen op haar rug boven haar billen
Service: uitmuntend , PZC, vingeren, beffen, fantastisch neuken
Voordelen: alleen maar
Nadelen:????????????
Tijdsduur :1,5 uur
Prijs :100 euries
Extra’s bij het bezoek: was niet nodig
Achtergrond : Heeft in clubs in Frankfurt gewerkt en is nu sinds 9 dagen in GT


Gisteren in GT, deze kleine meid een tijdje zitten observeren meerdere malen oogcontact, je kent het wel en dan naast haar gaan zitten.
Wat een leuke spontane en zeer jonge, maar al heel ervaren Duitse.......................Gezellig wat zitten kletsen en gedronken en daarna de kamer op. Toen ze terug kwam van het sleuteltje halen kwam ze met een big smile op me af lopen en begon me ten overstaan van andere aanwezigen vol op mijn mond te zoenen, heerlijk.....................:luvlove:

Op de kamer fantastisch, zoent werkelijk heerlijk, pijpen doet ze uitstekend en ze laat zich ook heerlijk klaar likken. Daarna verschillende standjes doorgenomen en in de voor mij favoriete doggy stand afgevuurd...:fuck:

Ik kan niets anders zeggen dan dat zij echt een geweldig lekker ding is waarmee ik ongelooflijk lekkere sex heb gehad. En dat voor een meisje van 20 jaar. Ik heb daar niets van gemerkt. Integendeel zelfs ze kwam heel ervaren over en al heel erg volwassen, zeer zelfverzekerd en absoluut in voor geweldige sex....................SUPER!!!!!!!!!!!!!

Rex
15 oktober 2006, 16:33
Gisteren weer heerlijk genoten van deze geweldige kleine duitse kanjer.
Helaas was het gisteren voor de laatste keer met haar, want ze zal nooit meer terug keren in GT, vertelde ze....................:wink: