PDA

Volledige versie bekijken : Jolanda (Roemeense) ex-PHG/LR

MichelJ
14 januari 2012, 01:09
Naam : Jolanda
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
Lengte dame : 1.55
Postuur/Cupmaat : Normaal / C
Tatoeages/Piercings : Ja / Navel
Service:
Voordelen: Lekkere borsten, vriendelijk meisje
Nadelen: Denkt dat pijpen met de hand moet
Tijdsduur : 15 min
Extra's: Ze valt op door haar ballerina-schoentjes

ksie
14 januari 2012, 11:23
Ik kan bovenstaande ervaring die ik enkele weken geleden had delen.
Ze ziet er goed uit met mooie naturelle borsten. Ik heb voorafgaand aan kamerbezoek gevraagd of ze deed aan tongzoenen waarop ze bevestigend antwoorde. Op de kamer was het echter na een tongzoen al snel afgelopen. Ook het pijpen was inderdaad van een beperkt nivo. Voor mij is er dan ook geen herhalingsgevaar.
De reden dat ze op lage schoenen loopt is gelegen in het feit dat ze circa drie weken geleden van de trap is gevallen en hierbij haar enkel had verstuikt die daarna flink was opgezet. Voor haar enkels is het de eerste weken niet goed om op schoenen met hoge hakken te lopen. Dit wil ze wel want zonder hakken lijkt ze maar klein (wat ze ook is).

Willi69
9 april 2012, 11:37
Trotz der schlechten Kritiken hier im Forum habe ich mal einen Versuch mit Jolanda gewagt, weil ich sie optisch sehr interessant finde. :tongue: Außerdem hätte es ja sein können, dass sie ihren Service verbessert hat. :wink: Das ist aber nicht so, außer schlecht wichsen kann sie gar nichts. :a_alarm13: Daher glatter Abbruch. :redface:

MichelJ
2 februari 2013, 15:32
-> LR

rolo
8 april 2013, 08:29
Ik had Jolanda de week hiervoor even gesproken en ze had me verteld dat ze graag de kamer op ging en met een `mag het een beetje meer zijn` geen probleem te hebben. Het feit dat ze gitzwarte ogen heeft en haar wenkbrouwen afwisselend in driehoekjes trok deden me haar uitstraling niet vergeten, ook is ze heeeeeel gebruind en draagt van die bikini`s die een prachtige cameltoe geven, toen licht blauw nu rood :tongue:

Had jullie berichten gelezen en dacht haar vooral te moeten mijden. Een duitse ervarings deskundige in de sauna vertelde mij dat ze wel goed `durch zu ficken is`dus dat gaf weer hoop. Echter zie haar zaterdag rond lopen en dat lijf met de uitdagende ogen deden mij wankelen. Nu vind in uiterste ervaringen wel prettig, kom ik niet in een sleur. Dus het idee om na een geweldige gfe met Michele vervolgens te worden afgezeken door Jolanda wel wat hebben, ook de uitdaging om van een hopeloos kamerbezoek toch het beste er van te maken motiveerde mij, volgende week maar eens kijken of mijn ziekenverzekering ook geestelijke hulp dekt :roll3:

Dus na enige aarzelen en rond lopen merkte ik dat ik gewoon begon te zweten van het idee deze uitdaging aan te gaan, nog even gedouced en besloten recht op mijn doel af te gaan. In de bar zat ze op een kruk die tegenover de bar stond, recht tegenover haar Tania die me al een paar keer gelonkt had maar ik was er niet op in gegaan. Das altijd een beetje een drempel, een meisje benaderen onder die zowat naast iemend staat waar je net nee tegen hebt gezegt. Maar ja, in een panische poging Jolanda aangesproken die op mijn opnings poging doodleuk zie `wass bist du an het machen` ik; `ich verzuch dich an zu kwatschen` zei; `must du eine sluchel` ik; `eh, ja` en ze was al vertrokken. Dit was een schokkerend begin en het kon alleen maar slechter worden, joepie. Onder het waakzaam oog van Tania de bar verlaten en bijna kon ik het hoongelach van allen in de bar horen. :huch:

Op de kamer bleek Jolanda eigenlijk heel lief, haar ogen zijn betoverend en ze heeft een heel lekker vol lichaam. Laat ik het zo zeggen dat ik heel tevreden was geweest als me dit 10 jaar geleden bij een raambezoek was overkomen. Maar na jaren van pure ubersex in saunaclubs stak dit er mager tegen af. Pijpen was heeeeeel ingetogen en het neuken ging met beperkende lichaamsposities. Maar rukken dat ze kan, het heeft het idee dat je een trainingsapparaat bent in de fitnessclub. En jahoor, dit was het moment om er toch nog een geweldige sessie van te maken: we zijn tegenover elkaar gaan zitten en ze heeft me afgerukt terwijl ik haar in die diepzwarte bodemloze ogen heb gekeken, langzaam heb ik haar ertoe bewogen hele geile praat uit te slaan terwijl ze me controleerde. Terwijl het vuur in haar ogen aanwakkerde leek het erop dat ze dit wel leuk vond, een tweemaal ouder vent verbaal op en neer jojo-en en hem aan zijn joistick sturen. :angryfire:

Dus; ervaring opmerkelijk, herhaling twijfelachtig

Megaboob
20 april 2013, 23:09
Jolanda verleidde me met haar donkere ogen, bruine lijf, en fine C cup naturel tot een kamersessie, door me op de bank al lekker op te geilen met haar lichaam en borsten. Ze gaf op de kamer wat korte tongzoenen, en een fijne pzc, maar zette die niet door zodat ik tot een hoogtepunt komen komen, wat ietwat jammer was. Mar niet te lang getreurd, met lekkere sex met haar on totp toch weer prima klaargekomen, en een standaard, maar goed half uurtje met deze dame doorgebracht. Ik zal voor Jolanda niet specifiek terugkomen naar LR, maar ze is zeker niet slecht, en was op dat moment gewoon een prima keuze voor me.