PDA

Volledige versie bekijken : Een club, een dame.



Dolfie
4 februari 2013, 21:51
Bezoekje aan sixsens en een onvergetelijk dagje met volgens mij t bestbewaarde geheim van de club, want er zijn nergens recensies over haar te vinden :p Ik zal de andere ijsberen, die haar ongetwijfeld al ontdekt hebben, maar niet willen delen, dus respecteren en haar naam niet vermelden :) Dat maakt t ook eens zo leuk om naar sixsens te gaan en deze dame te zoeken/ontdekken voor de rest :)


Wat is het nut van dit forum als je de dames info niet wil delen!!!!
Daar gaat het hier toch om niet???
Ik en vele anderen me dunkt hebben niet veel aan de rest van je recensie Newbear...ik wil erg graag de dames info om een volgend bezoek te prepareren:rolleyes:

Grtz,Dolfie

seksenfun
4 februari 2013, 22:00
Ik zou een geweldige recensie willen schrijven, eentje waar je meteen de hand van naar je lul beweegt. Maar ach... daar dient dit forum toch niet voor. Wie deelt hier nu? Je houdt toch lekker alles voor jezelf. Een clubdame heb je toch voor jou alleen?!

Een paar tipjes van de sluiter wil ik toch lichten. Het was in een club in Duitsland, de club bestaat nog geen dertig jaar, de club oogde mooi, mooie dames ook. Een van die mooie dames prikte ik voor enkele uren op mijn paal. Jong, wat was die dame geweldig. In alle opzichten subliem. Nog nooit meegemaakt. Ontdekt ze.

Hopelijk kunnen jullie hier je voordeel mee doen. Ik was toch duidelijk, niet :smoke:?

Nibor76
4 februari 2013, 22:34
En als ze dan wel schrijven dan schrijven ze "de details hou ik voor mezelf".

Vaak gaat het om de details de details is vaak het service pakket en als er een upscaling was dan weet je dat ze wel eens iets extra's doet en niet een standaard programma afwerkt.
Uiteraard weten wij heus wel dat er ook een klik en sympathie aanwezig moet zijn.

NB100
5 februari 2013, 08:08
Je hebt een aanknopingspunt: er is nergens een recensie over haar te vinden. Dus niet Ive...

uurtje
5 februari 2013, 10:18
newbear, er zijn voldoende sites op het internet waar je raadseltjes, spelletjes en puzzels kunt spelen. Daarnaast zijn er voldoende hulpverlenende instanties waar je terecht kunt als je een probleem hebt v.w.b aandacht of andere gedragsstoornissen.... Doe dat niet hier, in deze vorm en met jouw status....

Dalton
5 februari 2013, 10:51
NEWBEAR vertelt wat hij heeft beleefd en dat is goed.
Hij is niet verplicht om een naam van de dame te vertellen maar het zou wel makkelijker voor de andere ijsberen zijn.
Maar waarom hem dan gelijk als een psychopaat aan te merken is wel een beetje overdreven UURTJE en denk je dat het zo is waarschuw je gewoon BADSLIPPERS die lost dit op met een glimlach en dan is alles weer oke.

NB100
5 februari 2013, 11:49
Gezellig zeg, ik dacht inderdaad om gewoon eens even mijn ervaring met Sixsens te delen. Ik snap ook wel dat het primaire doel van dit forum is om andere ijsberen wat te helpen in hun keuze van dames, en het is echt niet mijn bedoeling om spelletjes te spelen ofzo...

Ikzelf heb, eerlijk toegegeven, alvorens ik voor de eerste keer eens naar zo'n club ging, redelijk wat recensies doorgelezen. Vooral om een idee te hebben wat ik ervan kan verwachten. En inderdaad als er een naam genoemd wordt met redelijk wat negatieve kritiek bij, zal die wel in mijn achterhoofd blijven zitten. In die zin vind ik het wel zinvol. Omgekeerd zal een schitterende recensie van iemand anders mij persoonlijk nooit aanzetten om meteen met een bepaalde dame te willen kameren. Smaken verschillen nu eenmaal en de service van de dames is nu eenmaal ook niet bij iedereen hetzelfde. Een dame kan best willen tongzoenen met de ene en totaal niet met de andere (slechte adem, roker, slecht gebit, ...), ze kan veel toelaten bij de ene en echt haar tijd nemen omdat hij haar respectvol behandelt en een andere die haar als een stuk vlees behandelt zo snel mogelijk uit de kamer willen...

Daarom dat de naam van de dame in kwestie mij ook onbelangrijk lijkt. Ze heeft toevallig dezelfde muzieksmaak en interesses als mij, we voelden elkaar goed aan, dus t was enorm leuk. Geeft geen garanties voor iemand anders. Ik heb het ook al meegemaakt dat ik met een 'toppertje' volgens iedereen naar de kamer ging en dat ik in de gang van andere ijsberen 'thumps up' en 'goede keuze' kreeg toegeroepen, maar dat op de kamer ze mij totaal niets deed. Letterlijk mij gewoon niet opgewonden kreeg omdat er geen 'klik' was voor mij.

Mij leek het gewoon leuk om eens op een wat ludiekere manier een 'recensie' te schrijven. Maar aangezien er een aantal mensen zijn, die hier tegen mijn verwachtingen in, aanstoot aan nemen, zal ik hier in de toekomst van afzien.
Mijn boodschap was gewoon: leuke club, vriendelijke dames - ook al lijken ze op eerste zicht soms ongeinteresseerd, ze zijn t niet - en alleen al voor de bovenvernoemde dame, zou ik zeker terug gaan.

EDIT: mijn snelle reactie van deze morgen, was idd als ik t zo zie nogal dom. Op de trein snel even reageren via de gsm op een forum als je nog half slaapt, is nooit een goed idee. Ik kan snappen dat die geinterpreteerd kan worden als er een spelletje van maken. Helemaal dus niet de bedoeling. Mijn excuses daarvoor.

Badslippers
5 februari 2013, 12:29
Gezellig zeg, ik dacht inderdaad om gewoon eens even mijn ervaring met Sixsens te delen.

En dat heb je gedaan Newbear. Laat je niet gek maken door een paar commentaren want recensies worden ook gelezen door ijsberen die alleen lezen en geen commentaar toevoegen. Je moet maar zo denken, zolang je verhaal opmerkingen oproept bij anderen, heb je een goede recensie geschreven. Begin je pas zorgen te maken als je een verslag schrijft en er komt geen enkele reactie. Zo . . . nu gauw nomineren.

uurtje
5 februari 2013, 12:56
BS,bedankt voor het aanbod. Mocht ik ooit hulpbehoevend gaan worden ben jij de eerste waar ik een beroep op doe...:)

uurtje
5 februari 2013, 12:57
newbear......wel blijven schrijven hoor...daar gaat het om.......en er mag terug geschoten worden......:)

NB100
5 februari 2013, 13:09
Geen Probleem Uurtje. t grappige is dat ik zelf in de geestelijke gezondheidszorg werk. Dus er moet al veel gebeuren voor ik ergens echt aanstoot aan neem.

Als je me ooit tegenkomt in Sixsens, spreek me gerust aan. Ik ben de redelijk volgetattoëerde met de warrige haren.

Goedemorgenallemaal
5 februari 2013, 14:03
Ik ben de redelijk volgetattoëerde met de warrige haren.
Man of vrouw? Ik ken best wel wat dames in clubs die ook aan deze beschrijving voldoen.

Stief
5 februari 2013, 14:17
Man of vrouw? Ik ken best wel wat dames in clubs die ook aan deze beschrijving voldoen.

Volgens mij bestaat daar nog geen recensie van :hah:

Big30
5 februari 2013, 18:08
EDIT: mijn snelle reactie van deze morgen, was idd als ik t zo zie nogal dom. Op de trein snel even reageren via de gsm op een forum als je nog half slaapt, is nooit een goed idee. Ik kan snappen dat die geinterpreteerd kan worden als er een spelletje van maken. Helemaal dus niet de bedoeling. Mijn excuses daarvoor.
Om te beginnen welkom op het IJBF en bedankt voor je Sixsens verslag! Schrijf gewoon zoals jij dunkt dat het goed is en zoals jij de info over wilt brengen!! Dat je dan zo af en toe wat commentaar zult krijgen dat hoort er een beetje bij maar daar zou ik me niet al te veel van aantrekken.

Tuurlijk is het waar dat als je namen noemt een recensie wat meer info geeft maar de reden waarom je het bij nb je eerste recensie wat anders hebt gedaan geef je zelf ook al aan en daar kan ik goed inkomen.

Lekker blijven schrijven en net als BS zal ik je ook nomineren want zeker nieuwe schrijvers mogen best een steuntje en blijk van waardering krijgen.

de duisburg spesjalist
5 februari 2013, 18:31
Ik schrijf ook alles op wat ik op me lip heb liggen als als het niet door de beugel kan wordt er van zelf gewist en krijg je een vriendelijk pm van een van de administator :biggrin:

Willi69
5 februari 2013, 18:55
Een paar tipjes van de sluiter wil ik toch lichten. Het was in een club in Duitsland, de club bestaat nog geen dertig jaar, de club oogde mooi, mooie dames ook.
=> PHG?`:cool:

seksenfun
5 februari 2013, 19:53
Als je me ooit tegenkomt in Sixsens, spreek me gerust aan. Ik ben de redelijk volgetattoëerde met de warrige haren.

Reacties geven mensen nooit zomaar. Als een beer de dame haar naam niet wil vernoemen is dat zijn goed recht. Dat weet ik en vind ik ook. Het is ook de andere beren hun recht om te vissen. Ieder kan zo zijn reden hebben. Ik hou de mooiste ervaring nooit voor mezelf. Ik zie daar het nut niet van in, ik ben dan ook heel erg sociaal op alle vlakken. Als ik al recensies niet neerpen (tijdgebrek, ik heb nog wat anders te doen in mijn leven dan ace2 te spelen - grapje -), zijn het de "grijze mussen".
Maar goed, ik kom terug to the point. Ik had het wel door newbear. Je was pas in Sixsens en je vertelde me in de sauna dat je het maar niks vond daar, dat je na een uurtje weer weg zou gaan. Ik vertelde je net dat ik het daar heel erg naar m'n zin heb, net en vooral omwille van de super dames daar met hun super service. Een beetje verbaast keek ik dan ook als ik jou na negen uur 's avonds nog steeds in de club zag. M'n verbazing verdween toen ik jou telkens in gezelschap zag van die mooie slanke dame met (ik dacht) rode bikiniset aan. Ik weet haar naam niet dus kan ik jouw geheim hier nu niet blootleggen. Echter, zij is zeker ook mijn type. Zodra ik er mee geweest ben, zal er overal wat over haar staan (hihihi). Ook dat is mijn recht. Ik weet in elk geval dat zij er voor gezorgd heeft dat jij je mening over Sixsens helemaal herzag. Goed voor jou. Ze heeft meer dan enkel goede seks aan jou gegeven. Ze heeft er voor gezorgd dat een baaldag (begin) omgezet werd in een schitterende herinnering :smoke:.

seksenfun
5 februari 2013, 19:54
=> PHG?`:cool:

toch niet :smoke:

Costana
5 februari 2013, 19:58
Mja uiteindelijk blijft het tamelijk nutteloze info.... wel info ja, maar zijn we niets mee.
Soit ik kom daar toch nooit dus doe maar verder zo.

savesexer
6 februari 2013, 07:45
Mja uiteindelijk blijft het tamelijk nutteloze info.... wel info ja, maar zijn we niets mee.
Soit ik kom daar toch nooit dus doe maar verder zo.

Sluit ik mij bij aan. Het is leuke sex proza maar spijtig genoeg ontbreekt de kern van de zaak, het doel van dit forum, voor mij althans. Al van in het begin van mijn wandelcarrière is dit forum en de ervaringen mijn vademecum. En natuurlijk had ik weleens een minder leuke sessie met een hier beschreven topper maar meestal was het 'spot on'. Ik blijf goede ervaringen achterna 'chasen' en delen en heb spijtig genoeg aan die van Newbear niet veel.

vrije jongen
6 februari 2013, 11:51
Nou, nou... niet allemaal over Newbear heen vallen. Als ik hier pas net zou zijn gaan lezen, zou ik ook hebben gedacht dat het niet gepast is dames te benoemen. Het 'stilhouden' van namen is schering en inslag... ik snap niet waarom de wat langer schrijfende beren hier mee wegkomen en een nieuwe schrijver (die zich ook alleen maar aan de forum mores aanpast) wordt 'aangepakt'. Het enige verschil dat ik opmerk is dat hier de seks tenminste nog aan bod komt:freu:... in de vele berichten waar de schrijver niet verder komt dan 'het was goed' :cool:, valt het waarschijnlijk niet op dat de naam ook niet genoemd wordt...kan je weer verder lezen over al dat kattekwaad dat de andere forumleden uitspookten. Nog een gemis aan Newbear's post lijkt me zo.


Ik zou een geweldige recensie willen schrijven, eentje waar je meteen de hand van naar je lul beweegt. Maar ach... daar dient dit forum toch niet voor. Wie deelt hier nu? Je houdt toch lekker alles voor jezelf. Een clubdame heb je toch voor jou alleen?!

Helaas ben ik bang dat SEF hier groot inzicht laat zien:cool:. Volgens mij valt het de meeste lezers niet eens meer op.