PDA

Volledige versie bekijken : Vijf dames openen luxebordeel in Flensburg



wayne r
6 februari 2013, 07:32
Gisteren op RTL2 - Das Magazin : 5 dames uit Flensburg (waaronder Eve Deluxe, Jordan Night & Kada Love) openen een nieuw luxebordeel in hun thuisstad :

http://www.dailymotion.com/video/xxb4q5_eve-deluxe-jordan-night-kada-love-selbst-ist-die-frau_sexy

Heb het nog niet helemaal bekeken maar gezien de borstomvang van de dames :tietjes: lijkt het me iets voor Megaboob om deze club te gaan uittesten.:biggrin:

jaro
6 februari 2013, 11:21
Leuke reportage van deze tent! Voor de siliconen en tatoo lovers een absolute aanrader, ben alleen benieuwd of de toppers er ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Gezien de informatie op hun site www.grenzclub.com sluit ik dit niet uit.
Nu is Flensburg vanuit Adam. niet de meest ideale verbinding zeg maar 1200km totaal, dus ik zal er de deur niet plat lopen.
An sich een intressante opname cq reklame van dit oord aldaar.

wayne r
6 februari 2013, 12:30
De toppers zullen waarschijnlijk in eerste instantie dienen om volk te trekken.
En als je ze daar dan al kunt strikken, zal het niet aan de standaard clubprijzen zijn volgens mij?? (prijzen zijn volgens de website af te spreken met de dame dus ...)
Net even Flensburg ge-google-mapped en gezien dat de club inderdaad niet weggelegd is voor de modale Belg/Hollander maar eerder voor de Deense lotgenoten onder ons.

Piet Plezier
6 februari 2013, 13:10
Ik heb ook ff het filmpje bekeken wat een nepwijven zeg. Met die opgeblazen tieten en lippen, en dan zullen we het nog maar niet over die tattoos hebben.Nee daar zal ik niet snel naartoe gaan.

savesexer
6 februari 2013, 17:10
www.grensclub.com

Ik geloof dat Luisa (voormalig Babylon) er tussenstaat. Die is wel erg ver uitgeweken.

Megaboob
6 februari 2013, 18:12
Voor mij als liefhebber inderdaad zeer aantrekkelijk om eens te bezoeken als al deze siliconen dames er zijn!

megaboob

Willi69
6 februari 2013, 18:39
www.grensclub.com
=> http://www.grenzclub.com ;)

krukar
6 februari 2013, 20:30
609 km enkele rit vanaf amsterdam :hammer:

Wie gaat daar in nomansland nou een saunaclub openen, binnen 2 maanden falliet?

MiniME
6 februari 2013, 20:56
De toppers zullen waarschijnlijk in eerste instantie dienen om volk te trekken.
En als je ze daar dan al kunt strikken, zal het niet aan de standaard clubprijzen zijn volgens mij?? (prijzen zijn volgens de website af te spreken met de dame dus ...)

Als je die zogenaamde "toppers" gezien hebt, zal de prijs van hen een stuk lager(!) moeten zijn dan de beauties die we normaal in onze clubs aantreffen. Wat een lelijke silliconen troela's zeg :eek:

Die Eva doet trouwens (net als Melanie Moon, etc) veel aan parties. Is, los van haar matige looks, ook niet echt een topper op de "werkvloer". Dan zijn bv Sexy Susy, Gundula, etc een heel stuk hoger nivo.

Kortom: leuk bericht, maar alleen Megaboob zal een keer naar Denemarken afreizen en dan hier dan verslag doen :cool:

Bezitos
6 februari 2013, 22:24
:badidea[1]:Volledig mee eens, het ziet er niet uit (naar mijn mening). Ik ga daar geen diesel aan verspillen.