Volledige versie bekijken : Alice
Admin
4 februari 2013, 15:30
https://www.ijsberenforum.com/img/vm/alice.JPG (www.villa-marisol.de)
Opa57
4 februari 2013, 17:50
NEEN, Dit is absoluut niet (mijn) Alice zoals boven omschreven. Moeilijk te zien omdat de foto van de achterzijde is genomen, maar het zou goed Anja kunnen zijn.. (Zie omschrijving) !!
Admin
4 februari 2013, 18:12
NEEN, Dit is absoluut niet (mijn) Alice zoals boven omschreven. Moeilijk te zien omdat de foto van de achterzijde is genomen, maar het zou goed Anja kunnen zijn.. (Zie omschrijving) !!
Deze foto is toch duidelijk de voorzijde....
Dalton
4 februari 2013, 18:51
Deze foto is toch duidelijk de voorzijde....
Hoe zie je dat?
Josef
4 februari 2013, 20:13
Hoe zie je dat?
Nou ze heeft niet haar hand in de kontzak!
Hendrikdeleuter
5 februari 2013, 00:05
En verder lijkt het mij geen cupje A, maar wie weet meer van haar kwaliteiten??
Speelkwartier
5 februari 2013, 15:17
Is wel Alice op de foto. Draadje van opa gaat over Elena dat is een kleine met rood haar en een brilletje.
Erru
5 februari 2013, 15:33
Dit is duidelijk de voorkant, kijk maar naar het hangertje aan de ketting!!!!!!!!!!!!!!!!!
casio007
26 september 2013, 21:23
Gisteren heb ik met deze Alice in Wonderland gekamerd.
Op de bank gelijk een relaxte indruk.
Deze dame weet een man te teasen.
Maar ook is er een leuk gesprek te voeren.
Het teasen is toch wel het leukste.
Daarna op kamer.
Dat heb ik geweten.
Deze dame weet precies wat een man wil.
Kom gauw terug en dan wat langer en meer.
phoenix
26 september 2013, 22:45
lijkt op alice van bochum, voorheen florence uit fun garden...., want deze alice werkt ondertussen ook niet meer in freude
Hendrikdeleuter
26 september 2013, 23:09
Deze Alice is echt iemand anders als Florence, die heel lang bij Fungarden heeft gewerkt.
casio007
12 maart 2014, 19:39
Vandaag dus weer met Alice.
Het is eigenlijk een copy van mijn vorige verslag.
Zij weet precies wat een man wil.
Echt een professional.
Heerlijk dank je wel.
Hopelijk tot snel weer.
phoenix
1 januari 2015, 21:16
In het nieuwe jaar..samen met roemeense alice een heerlijk start gemaakt .toen het vuurwerk voorbij was en ik helaas niet bij de tombola aanwezig was, ja wel fijn als we de volgende keer tijden te horen krijgen. Ook alice nam de tijd en kwam lekker inde kno bij me liggen , toen ik een gezellig en goed gesprek had gehad met de oude veelvraat van saunaclubs in duitsland...de heer bad pritt. Het werd tijd, want deze spontane volslanke dame die al bijna dertig was vertelde ze me, kwam bij me liggen en ook zij knuffelde, zoende, ( zonder rook lucht --enige echte minpuntje van olivia trouwens) en gaf me met haar betoverende glimlach het gevoel, da tik het jaar kon beginnen. Het klikte, wat waarschijnlijk voor meer beren geldt, want deze dame was de hele avond en nacht druk bezet. Ze weet je te raken met haar kussen, haar mooie volle reet...een vaste boezem en ene natte kut die zich lekker laat gaan.net als bij olvia, mag je haar na het vingeren, wat likwerk, rustig maar diep penetreren, dat vind ze lekker, geen komedie bij haar gemerkt...ook bij olivia nauwelijks die indruk gekregen. Uiteindelijk mocht ik lekker vanachter mijn zaad doneren in het zelf meegebrachte one toch condoompkje...ze had het gevoel gekregen dat er geen condoom omheen had gezeten...nou dat zegt dus genoeg dacht ik zo!
Wentelt Eefje
2 januari 2015, 23:06
Alice was mijn laatste wip in 2014, had daarna net genoeg tijd om opgefrist en bijgekomen aan het kijken naar vuurwerk te beginnen. Aangenaam teasen en (Duits) kletsen in de bar, heerlijk wat mij betreft profi gestarte kamer met uitstekend zoenen en neuken en continu oogcontact!!! Ze liet na een poosje de professionaliteit duidelijk varen en gaf zich geheel over aan diep en lang gevingerd worden met meer vingers en liet zich likken tot het gaatje. Ze reed mij intens en intiem naar een heerlijk goed gevuld rubbertje toe en ik zou al snel ook voor haar als eerste wip in 2015 hebben gekozen als het lot niet (gelukkig voor zowel phea als mij) anders beschikt had. Herhalingsgevaar zeer hoog als ik ooit weer zou betalen voor sex... .... ...
cath.leen
12 november 2015, 12:51
Weet iemand, of ze weer terug is?
mrourke
12 november 2015, 13:42
Antwoord, neen.
mrourke
14 november 2015, 09:39
Up date. Gisteren aanwezig, heb haar in de oogjes gekeken.
cath.leen
15 november 2015, 05:40
Up date. Gisteren aanwezig, heb haar in de oogjes gekeken.
Ik was er ook. (Dat weet je wel.)
Maar ik was de hele tijd met mijn favoriete bezig, dat ik niet alle dames had kunnen zien.
Bedankt voor de antwoord.
SAS
15 november 2015, 18:44
Ja dat heb ik wel gezien!;)
Cupido
17 november 2015, 13:41
Hebben we het over dezelfde Alice? Want ik ben er laatst ook met een Alice naar de kamer geweest, maar die was begin 20 de hierboven beschreven Alice is toch echt al een aantal jaren ouder.
paaj
20 november 2015, 22:38
Ik twijfel ook. Kan het zijn dat er meerdere alices zijn. Ben met een oudere geweest en dat was een geweldige ervaring.