PDA

Volledige versie bekijken : Elisa (Roemeense)

Big30
7 februari 2013, 23:01
Naam : Elisa

Haarkleur/-lengte : Halflang bruin/rood

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Normaal, B-Cup (maar MB mag best een FF cup hier lezen :biggrin:)

Nationaliteit/Taal : Roemeense, Steenkolen Engels

Leeftijd : 20 jaar

Tatoeages/Piercings : - / -

Service : Bovengemiddeld goed, TZ, PZC, FT.

Op het moment van uitbuiken na de maaltijd gezeten op een bankje in de bar genietend van een espresso besloot deze dame me gezelschap te houden. Meer concreet begon ze me terwijl ik met mijn gedachten nog 80 km verderop was vol op de bek te zoenen en ze vleide haar tegen me aan. Ze bleef maar liggen en zat wat zeg maar te flikflooien en ik vond het wel OK. Afgesproken dat nadat het uitbuikproces ten einde was en de douche was opgezocht we elkaar weer zouden treffen.
Aldus geschiedde en we verplaatsten ons naar de kamer beneden waar je ook andere spelletje kunt spelen maar dat was niet haar ding. TZ in combinatie met een laten we zeggen orale begaafdheid wel :tongue:! Na dit zogeheten voorspel staande uitgevoerd werd het bed opgezocht en werden 2 standjes gedurende 15 min gebezigd waarbij ze laten we zeggen hard meewerkte. Klaarkomen gebeurde met wat men een 1/2 FT kunnen noemen.

Na 30 min richting lockers ons verplaatst en daar de transactie naar tevredenheid van beide partijen rond gemaakt.

Vertelde nieuw te zijn in het vak, maar dan heeft ze wel ergens een goede school doorlopen. Toen ik later in de bar sprak met een PHG stamgast zei die "das nen goeije dien met dat bruine haar daar". Ik zei dat ik dat wel kon beamen ;).

Leuke beetje gekke meid met een bovengemiddelde service, niets mis mee!