PDA

Volledige versie bekijken : een keer wat anders.....



uurtje
8 februari 2013, 08:09
Nog niet zo heel lang wakker zit ik hier in mijn hotelbed ergens in Düsseldorf en surf een beetje op mijn favo site. Over verslaving gesproken......:)))

Vrijwel iedereen kan in een FKK club (of party, of flatrate of of of of of...) voldoende dames aan de haak slaan middels een klein rechthoekig motivatiebriefje. Nou hebben veel clubs gisteren geadverteerd met "Altweiber". Leuk.......maar hoe is het authentieke "Altweiber" nou op straat? Geen probleem, ik heb mij opgeofferd voor jullie.

Na aankomst in het hotel rond 1200uur niet in het ijsberenkostuum gesprongen maar in een ander kostuum. Op voorhand uiteraard wel nagedacht wat ik ging dragen want er zaten natuurlijk wel eisen aan verbonden. Denk vooral aan opbergmogelijkheden, draagbaarheid en het feit dat je het zowel binnen als buiten draagt.
Wat opvallend was, was het feit dat het wel leek alsof de halve stad vrij had. Daarnaast was ook iedereen hard aan de zuip. Er waren mensen die om 1300uur al niet aanspreekbaar waren. Niet slim.....hahahahahahahahahahaha. Zowel het "Ordnungsamt" als de "Polizei" hielden een behoorlijk oogje in het zeil.
Uiteraard waren (bijna) alle kroegen al open. Los van de karnevalskrakers waren er ook kroegen die alleen metal, rock, techno of 80's speelden. Wellicht niet de echte gedachte achter Karneval maar wel een alternatief voor sommigen.
Ende dames dan? Boaahhhhh....allereerst heb ik mijn ogen uitgekeken. Niet meer te filmen. En ja, ze waren benaderbaar. Zeer, zeer benaderbaar....:))
Achteraf was het trouwens maar goed dat ik een "Doppelzimmer" had. En ja, de nachtfee is vertrokken....anders zou ik hier nu niet zitten schrijven, LOL.
Persoonlijk geloof ik niet dat je een clubbezoek met zo een dag kunt vergelijken. Maar voor de rekenmeesters onder ons; het is niet echt goedkoop, een dag stappen (eten en drinken) en een hotelbezoekje laat de teller net niet de 200Euro aantikken. Het had wel een stuk goedkoper gekund want het hotel was van het wat duurdere soort.........

Tot zover "Altweiber" zolas het hoort...:)