Volledige versie bekijken : Kitty (Hongaarse/Roemeense)
X_tofke
11 februari 2013, 00:53
Naam : Kitty
Nationaliteit / taal : Roemeens/Hongaarse, duits
Leeftijd : 23 jaar
Haarkleur/lengte : lang Bruin/blond/rood hangt van de lichtinval af
Ogen : hemelsblauw met een gouden twinkel
Lengte : 1.70m/59 kg
Postuur / Cupmaat : stevig / B-C cup (naturel en mooi gevormd)
Tatoeage / Piercing : navel piercing
Service : PZC, (Tong)zoenen, Beffen, GFE en oh zo veel meer
Prijs: 50 euro per half uur
Prachtige jonge dame, het begin verliep nogal stroef, ze lag languit op de sofa en leek eigenlijk niet geinteresseerd, doch toen ze voorbijwandelde moest ik wel aan Eddy vragen wie deze schoonheid was. Dus off we go, zoals gezegd was het begin nogal aan de stroeve kant, zodat ik zelfs de idee vatte om een andere dame te zoeken.
Doch ergens in die ongelofelijk mooie ogen begonnen er plots lichtjes te twinkelen, mogelijk vond ze mijn gezever toch wel grappig zodat er al hier en daar een zoentje afkon.... dit werden er al spoedig wat meer en nu werd er ook al wat gestreeld... pieter jan die nog op rust was van de nicoletta sessie begon zich te roeren en vond dat een nieuwe kamergang wel moest kunnen ....
Shall i surprize you zei Kitty met een geil stemmetje in mijn oor..... hey schat guess what .... altijd in voor een surprizeke
Kitty ging resoluut voor een kleinere doch warme kamer eens binnen zag je gewoon de ondeugd in die ogen .... ze had er zin in en zou haar zin ook krijgen... wat volgde was een pijpbeurt die zijn weerga niet kende .... super zalig ook al kan ik niet zeggen waar die tong en handen allemaal tegelijk aanwezig waren ... immens geil.... en bij de volgende oh my god zei ze superleuk ja hier ben ik .....
Jasje aan en laat ons gaan varen.... ze stapte op als op de brommer en gaf me daar een sessie zoals er niet dikwijls gegeven wordt.... aldra ging rubbertje 2 vol en lagen we lekker lui naast mekaar op bed.... die ogen bleven me maar opgeilen ... ongelofelijk...
en toen deed ik iets wat ik normaal nooit doe, we begonnen te zoenen en via die prachtige borsten zakte ik af naar haar venusheuveltje, na wat ik denk voor haar een goeie befbeurt geweest moet zijn was er een wild katje gewekt en ze moest en zou me nog eens laten komen....
Here jezus toen ik dacht dat dit echt wel niet mogelijk was haalde ze haar volledige truckendoos boven .... na de orale sessie kwam ze wederom bovenop en even later zat ik bovenop de koning te rijk .... uiteindelijk in haar mondje gekomen (wel met rubbertje) en was helemaal verloren toen ze zei.... give me your children .... :)
Voorwaar een pareltje - eens ontdooid kan ik haar enkel omschrijven als mysterieus, zalig, ondeugend, lief, geil, etc....
Herhalingsgevaar 300 %
One could fall in love oh so easily..... an angel at your side
vrije jongen
11 februari 2013, 06:18
Even wat duidelijkheid over de afkomst: Hongaarse minderheid in Roemenie. Dus als je filosofie identiteit koppelt aan taal, een Hongaarse; als deze identiteit koppelt aan landsgrenzen, Roemeense. Voor de rest weinig toe te voegen aan de post hierboven;).
BefBeer
11 februari 2013, 10:49
Heet ze nu Kitty of Lena?
BefBeer
"Kitty (Hongaarse / Roemeense)
Naam : Lana
Nationaliteit / taal : Roemeense..."
vrije jongen
11 februari 2013, 15:13
Dit gaat over Kitty, Lena is me ook na aan het hart... maar dan om de Leffe's die ze inschenkt;).
MiniME
11 februari 2013, 21:04
Kitty komt dus uit de Hongaarse enclave in noord Roemenie en spreekt beide talen dus goed. Genetisch is ze echter Hongaarse.
Zoals al geschreven in algemene posting, geen katje om zonder handschoentjes aan te pakken :cool:
Service pakker veel uitgebreider, kan minimaal FT en MMT aan worden toegevoegd.
Werkt trouwens al sinds oktober in Babylon.
PS: Lena komt uit Rusland en kan ook heel goed dansen! :cool:
Toulouse-Lautrec
11 februari 2013, 22:26
PS: Lena komt uit Rusland en kan ook heel goed dansen!
En die MiniME kan er ook wat van...... samen swingden ze vorige week de pan uit, fantastisch om te zien! :) ;)
MiniME
12 februari 2013, 08:33
En die MiniME kan er ook wat van...... samen swingden ze vorige week de pan uit, fantastisch om te zien! :) ;)
hehe.........ben blij dat tenminste 1 iemand het leuk vond :freu:
We wachten uiteraard nog wel op je verslag van jou maiden visit in Babylon! :cool:
Toulouse-Lautrec
12 februari 2013, 08:39
We wachten uiteraard nog wel op je verslag van jou maiden visit in Babylon!Het zit in de pen...
lustman
22 februari 2013, 08:46
Deze dame is al een tijdje een blikvanger in Babylon wegens haar verschijning en charisma dat rond haar hangt. Ondertussen een druk bezette dame geworden.
Aardige dame die ruim de tijd neemt voor kennismaking en een goede , maar beperkte service geeft. Sommige zaken gaan niet spontaan , zoals beffen probeert ze te ontwijken en ook stevig door neuken is niet aan de orde. Althans dit is mijn ervaring , die van vrije jongen en de duivenmelker. Misschien als er meer dan 50€ aan te pas komt dat er dan meer kan ?
Besluit : zeker niet slecht , maar komt niet in mijn persoonlijke Babylon top 5.
MiniME
22 februari 2013, 10:16
Aardige dame die ruim de tijd neemt voor kennismaking en een goede , maar beperkte service geeft. Sommige zaken gaan niet spontaan , zoals beffen probeert ze te ontwijken en ook stevig door neuken is niet aan de orde. Althans dit is mijn ervaring , die van vrije jongen en de duivenmelker. Misschien als er meer dan 50€ aan te pas komt dat er dan meer kan ?
Besluit : zeker niet slecht , maar komt niet in mijn persoonlijke Babylon top 5.
Zo zie je dat het per ijsbeer kan verschillen. Uitgebreid service pakket en zeker in Babylon top-5 van 2013, o nee, dan moet ik hier bewust minder positief schrijven natuurlijk, anders komen er andere beertjes op af, nu begrijp ik de tactiek van Lustman :biggrin:
MiniME
21 maart 2013, 13:12
Wel of niet positief over deze dame schrijven maakt niet meer uit. Voorlopig zullen we haar even moeten missen in Babylon. :(
X_tofke
29 maart 2013, 02:52
is ze met vakantie of definitief weg :-( ??? ?
MiniME
29 maart 2013, 07:14
is ze met vakantie of definitief weg :-( ??? ?
Minimaal 6 maanden van het Babylon toneel. Maar je weet natuurlijk nooit. :cool:
Mitchi68
15 juli 2013, 20:10
Aandacht, aandacht: Kitty zou vermoedelijk al in Augustus naar de babylon terugkeren.
Ik heb het zopas vernomen van de mond van een franstalige ijsbeer die een absolute fan is van haar en die zich op de hoogte houdt bij Der Cheffe.
Het valt dus te bevestigen, maar er is hoop :)
peterp095
28 juli 2013, 11:00
Kitty is sedert gisteren namiddag terug in Babylon.
X_tofke
28 juli 2013, 21:21
oh die andere muze .... en ik geraak de eerste 2 weken nie weg ......
zonde zonde zonde
Mitchi68
30 juli 2013, 08:45
en wat moet ik dan zeggen?
Sinds begin juli ben ik er niet meer geweest...en moet nog tot in de loop van september wachten :-(
lustman
1 augustus 2013, 13:15
Groot was men verbazing toen ik Kitty aantrof aan de bar. Blijkbaar net terug aan de slag en was het haar eerste werkdag. Ik kreeg een spontane zoen van haar en ze bezorgde me een drankje. Ik nodigde haar uit voor een gesprek op de bank. Van het één komt het ander...ha, ha !
Intense top-sessie die goed voorzien was van GFE en een stevig eindigende climax. Blij dat deze topper weer in het huis is. :freu:
MiniME
3 augustus 2013, 11:12
Heel goed dat deze muze weer terug is! Ze ziet er (zoals altijd) weer goed uit, heerlijke body, maar noge belangrijker: super attitude!
Houdt de juiste afstrand tussen DVP en ijsbeer, zonder verlies van intimiteit. Geen CUUP achtige toestanden dus met dit meisje, maar wel prima GFE / PSE ervaring mogelijk op de kamer (of in de tuin :biggrin:).
Op dit moment eigenlijk 1 van de weinige redenen om naar Babylon af te reizen. Rest van de bezetting wisselend, met nog 1 andere topper (zie recensie).
Verder komen beide tuinen met dit weer goed tot hun recht. Niet teveel zon, lekkere BBQ en dus prima toeven!
X_tofke
25 augustus 2013, 23:47
@minime : helemaal terecht
ook wederom een supersessie achter de rug.... echter driewerf helaas ze vertrekt na dit of volgend week terug op vakantie naar de thuisbasis en zal pas eind oktober terug in Babylon vertoeven....
vrije jongen
26 augustus 2013, 14:20
Staat inderdaad nog maar tot Donderdag op de aanwezigheidslijst... dus maar even wachten met mijn volgende Babylon bezoek:frown:.
joo
29 augustus 2013, 12:19
Prachtig meisje die ik maar net mislopen heb, doordat ik reeds in ver gevorderde presales was geraakt met Lara. Shame on me! Wat een figuur, is heel groot en kanjers van prachtige naturelle borsten.
woods25
30 augustus 2013, 16:53
Kommt vielleicht Ende Oct 13 wieder
Gruß
woods25
MiniME
31 augustus 2013, 08:22
Hou de website maar in de gaten in september! :-)
X_tofke
16 november 2013, 00:32
She's back en in top form .... de beste sessie so far en als jullie mijn eerdere commentaren lezen dan zegt dit wel voldoende denk ik....
perfect match
oh i am in love ;-)))
why not me
14 december 2013, 10:40
afwezig
4-5 maanden :eek:
vrije jongen
17 maart 2014, 16:50
Staat weer op de lijst!!! verdomme net nu Julia weg is... argghh
why not me
17 maart 2014, 17:11
Ja, Ja, Ja
Kitty is terug !
licky luke
17 maart 2014, 18:43
Wat een geluk, net nou ik volgende week twee keer naar Babylon mag!
6870
6871
Kijk nou eens, dat nodigt toch uit voor een frisse duik...?
lustman
18 maart 2014, 23:08
Kitty zag er stralend uit en had weer veel succes. De fanclub was blijkbaar aanwezig voor deze Hongaarse topper...kamer op kamer af.
Bubbelbader
22 maart 2014, 15:09
WachtrijKitty had het in de middag godsallemekrakende druk. Was kamer op en kamer af. In de avond had ze wat tijd om tot zichzelf te komen en tot mij. Wat opviel dat ze vaker 10" sessies maakt dan 30" sessies.
Ben nu twee keer met haar op de kamer geweest enig vaardige stuurmanskunst bij deze beauty in wel handig. Zeker niet als eerste op de dag met haar gaan of als de druk (erg) hoog is.
licky luke
22 maart 2014, 15:21
WachtrijKitty had het in de middag godsallemekrakende druk. Was kamer op en kamer af. In de avond had ze wat tijd om tot zichzelf te komen en tot mij. Wat opviel dat ze vaker 10" sessies maakt dan 30" sessies.
Ben nu twee keer met haar op de kamer geweest enig vaardige stuurmanskunst bij deze beauty in wel handig. Zeker niet als eerste op de dag met haar gaan of als de druk (erg) hoog is.
Dat is voor mij dus een uitdaging want ik kan me goed "inhouden"...
Dat ze dan maar eens probeert om mij binnen 10 minuten van de kamer af te krijgen, gna gna...
(en als het haar wel lukt krijgt ze de welgemeende complimenten van mij!) :biggrin:
Bubbelbader
22 maart 2014, 19:49
Was ze in het najaar nog lichtelijk gebruind, nu heeft ze meer haar natural shine. Eigenlijk best jammer dat kleurtje doet haar goed, maar dat geldt voor de meeste vrouwen.
MiniME
15 april 2014, 19:55
Helaas weer haar laatste dag vandaag, ze zal weer paar maanden afwezig zijn.
Toch slim deze dame: omdat ze er tijdje niet is geweest, verdient ze in die maand echt enorm veel (10-12 sessies per dag x 30 dagen => 15-20K), waarna ze heerlijk paar maanden pauze neemt, totdat er weer geld nodig is. Beter dan maandenlang elke dag met 1-2 sessies genoegen moeten nemen en maar afwachten.........
vrije jongen
25 augustus 2014, 17:12
-->wieder da!:):freu::betrunken:
Kwant
31 augustus 2014, 01:35
Confirmed, wat een mooi gezicht!
Bubbelbader
19 september 2014, 18:58
Wieder da, aber.....
Kitty is niet meer de Kitty van een jaar of wat geleden. Ze is niet meer zo mooi gebruind, ze is niet meer de ingetogen zichzelf. Ze ziet wit, nee bleek, de frivole zelfverzekerde uitstraling is er niet meer. Haar billen zijn niet meer gelijk, ze loopt een beetje mank.
Zo jammer dat zo´n dame zichzelf zo slecht verzorgd, nog afgezien van haar fysieke probleem.
Haar gesproken maar het is een totaal andere vrouw dan weleer. Echt zonde en jammer.
lustman
19 september 2014, 19:09
Wieder da, aber.....
Kitty is niet meer de Kitty van een jaar of wat geleden. Ze is niet meer zo mooi gebruind, ze is niet meer de ingetogen zichzelf. Ze ziet wit, nee bleek, de frivole zelfverzekerde uitstraling is er niet meer.
Haar gesproken maar het is een totaal andere vrouw dan weleer. Echt zonde en jammer.
Inderdaad die indruk heb ik ook. Ze voelt zich een beetje teveel de madam en doet uit de hoogte. Bij mij is ze hierdoor al een tijdje afgeschreven. Maar geen probleem er zijn betere alternatieven in Babylon.
MiniME
20 september 2014, 08:56
Kitty is inderdaad niet meer voor elke ijsbeer een lot uit de loterij, wat vroeger wel zo was. Zelf heb ik gelukkig nog steeds zeer goede klik en ervaring met haar en prima sessies, en dat geldt voor meer stammies, maar bij sommige ijsberen gaat ze op de automatische piloot, en dat is jammer.
Uit de hoogte zou ik haar zeker niet willen noemen (zeker niet in vergelijking met bv Alexa) maar selectief ge-desinteresseerd wel.
Optisch nog steeds top, zeker in secretaresse outfit vorige week was ze zeer appetijtelijk.
MiniME
4 oktober 2014, 12:56
Weer voor paar maanden afwezig, begin 2015 mogelijk weer terug.
woods25
5 oktober 2014, 11:26
Sie sagte mir daß Sie medio November wieder kommt für 3 bis 4 wochen
Gruß
woods25
de duisburg spesjalist
5 oktober 2014, 13:59
Sie sagte mir daß Sie medio November wieder kommt für 3 bis 4 wochen
Gruß
woods25 dat heeft ze mijn ook verteld we zien het van zelf gelukig heeft babylon een eigen website waar op staat welke dames er op welke dag aanwezig zijn :rolleyes:
satanic surfer
2 maart 2015, 17:30
wieder da bis anfang April...
deket
2 maart 2015, 18:37
Good news, een topper. Maar blijkbaar komt er een inflatie op mijn evaluaties, zie Oase.
kan me geen fuck schelen. Zij itegelijkerten met Iman de knapsre en geeft de beste Service bij Babylon. De dag dat zij beiden tegelijkertijd in de bab zitten ga ik nog eens voor trio. Is weer wat geleden. Aanwezigheidslijst eens volgen hoewel die niet altijd up to day is, heb dat ook a aan Eddy doorgegeven
satanic surfer
2 maart 2015, 19:45
geen nood om AWListe in de smiezen te houden...7/7 aanwezig zoals doorgaans tijdens haar passages...nothing new...Qua evaluaties gaan er al geruime tijd meer en meer de mindere richting uit, maar alla...dat is uiteraard interpretatievatbaar en kunnen Babstammis waarschijnlijk beter inschatten...is maar een trendje...
rudolph
12 maart 2015, 17:24
Vorige weet Kitty een dertigtal minuutje onder handen genomen. Mijn ervaring met haar is dat als je haar laat genieten je minstens evenveel terug krijgt. Ik heb maar voor 30 min betaald maar heb zeker 45 min gekamerd en dan hebben we 't nog niet gehad over de pre-sales. Leuke ervaring, niet uitzonderlijk!
Mijn eerste keer een week gelden in deze geile omgeving, was mijn verjaardag dus gratis naar binnen.
Tijdjes rond gekeken welke dame ik mijn goesting als eerste zou geven.....steeds gingen mijn ogen op midden sofa waar deze dame heerlijk op lag gedrapeerd.
uit eindelijk naast haar gekropen om kennis te maken....duurde 5 seconden want haar mond vond als de mijne en dit heeft een paar minuten geduurd.......kamer......
Wat een tooper:freu:
Bis snell
jos5185
1 april 2015, 18:10
Goedenavond
Kitty is weer weg voor een aantal maanden maar ik heb afgelopen maandag nog even van en met haar genoten.
Ik merkte op haar rug een tatoeage van een muziek sleutel op en op mijn opmerking dat ik jaren lang saxofoon heb gespeeld kon ik bij Kitty niet meer stuk want dat was haar favoriete instrument.
Ik heb de recensies van Kitty eens doorgelezen en het lijkt wel of er 3 Kitty's zijn met mijn marine achtergrond noem ik ze even Kitty mk 1, 2, en 3.
Kitty mk1 was perfect prachtig lichaam en uitstekende service vorig jaar was er Kitty mk2 minder mooi lichaam liep zelfs mank en had ook een attitude.
Nu heb ik maandag Kitty mk3 ontmoet een prachtig lichaam uitstekende service en niets te merken over een attitude.
Na wat verkennend babbelen en speeksel uitwisseling wilde ik wel eens het nieuwe deel van het huis bekijken.
Wij trokken naar kamer 13 ben trouwens niet bijgelovig,
Kitty houdt ervan verwend te worden moet je wel een klein half uurtje voor uittrekken maar dan geeft ze zich ook helemaal met als gevolg een beste natte plek op het bed dwars door alle lakens heen ik vond dat niet echt een probleem maar zij was er niet echt blij mee want het bleek haar eigen kamer te zijn waar ze die nacht moest slapen aaai.
Enfin beetje droog gemaakt en daarna heerlijk geneukt in diverse standjes zoals gezegd Kitty heeft een heerlijk lichaam met fantastisch houvast.
Geëindigd in doggy met uitzicht op haar heerlijke kontje waarin ze tenminste volgens de Babylon website je ook kan ontvangen, iets om naar uit te zien voor een volgende keer over een paar maanden.
Groetjes jos
ojeee wat jammer, deze mooie verleidelijke knappe sexy topper ffff ni is:rolleyes:
why not me
20 mei 2015, 01:11
She is back..
jos5185
20 mei 2015, 08:47
En of ze terug is!!!
Gisteren heerlijke sessie met haar gehad het was nog even twijfelen of ik met Nicole of met Kitty zou gaan maar de beslissing werd makkelijk want Nicole was op de kamer en Kitty was vrij en daar moet je van profiteren want dat is uitzonderlijk!
Nadat ik wat gegeten had ging het naar de kamer voor een uurtje en er volgde weer een buitengewoone lekkere sessie, wat maakt Kitty nu zo speciaal ik weet het niet echt 1 ding kan ik wel noemen sommige andere dames gaan op een dusdanige manier liggen als ze je aan het pijpen zijn dat je net nergens bij kunt, Kitty gaat zodanig liggen dat je juist wel overal bij kunt God wat is die meid lenig ;-)
Na afloop zouden we samen een leffe gaan drinken maar bij de theke stond al een ijsbeer te wachten hij sprong bijna een meter in de lucht toen hij Kitty zag dus heb ik mijn biertje maar alleen opgedronken :'(
Daarmee kom ik meteen bij het volgens mij enigste nadeel van Kitty ze heeft geen after-sales niet dat ze dat niet zou willen ze krijgt er gewoon de kans niet toe :-(
Groetjes jos
jos5185
20 mei 2015, 09:15
Oeps
Nog wat vergeten, Kitty is er nog voor 4 weken daarna verdwijnt ze weer naar Hongarije tot medio augustus.
Is maar beter ook voor de andere dames kunnen ze ook nog wat verdienen.
Groetjes jos
de duisburg spesjalist
20 mei 2015, 09:48
Oeps
Nog wat vergeten, Kitty is er nog voor 4 weken daarna verdwijnt ze weer naar Hongarije tot medio augustus.
Is maar beter ook voor de andere dames kunnen ze ook nog wat verdienen.
Groetjes jos
daar zit je toch weer een beetje naast jos er zijn genoeg damens in babylon die er wat verdienen als kitty er ook is oa alice kesja angie ezv kitty is een mooie verschijning ma echt niet de geilste ;)
jos5185
20 mei 2015, 12:11
daar zit je toch weer een beetje naast jos er zijn genoeg damens in babylon die er wat verdienen als kitty er ook is oa alice kesja angie ezv kitty is een mooie verschijning ma echt niet de geilste ;)
Het was meer als grapje bedoeld en voor PSE ervaringen moet je inderdaad niet bij Kitty zijn trouwens al die dames die jij opnoemde schitterden gisteren door al dan niet langere afwezigheid met als gevolg dat Kitty zo'n beetje de enige was die kamerde.
Groetjes jos
de duisburg spesjalist
20 mei 2015, 16:53
Het was meer als grapje bedoeld en voor PSE ervaringen moet je inderdaad niet bij Kitty zijn trouwens al die dames die jij opnoemde schitterden gisteren door al dan niet langere afwezigheid met als gevolg dat Kitty zo'n beetje de enige was die kamerde.
Groetjes jos
ik heb met kitty overigens wel een pse ervaring en het is een slimme meid die ik met plezier neuk kitty snap het als een van de weinigen dvp s even 4 weken werken en dan weer na huis geen maanden in de zelfde club hangen ;)
X_tofke
27 mei 2015, 00:49
Blijkbaar een paar uren voor de jos langs geweest in het oord van plezier en ook op mijn beurt een super sessie met Kitty gehad.
Voor de fans is zij de max
Sessie van bijna 2u gemaakt en 3 orgasmes later moe en voldaan verder gegaan.
Voor mij blijft zij nummer 1 en alleen voor haar al zou ik nog terug gaan voor ze naar het thuisfront trekt.
Elke euro meer dan waard.
MAAR ik ben dan ook een fan
Dus niet geheel onpartijdig
Ondanks dat sommige anders beweren Is Kitty nog steeds een top act, zowel buiten als op de kamer. Ze moet je wel Ok vinden, anders wordt het nix
Sphinx
15 juni 2015, 20:18
Well I started out... down a dirty road
Started out... all alone
And the sun went down.. as I crossed the hill
And the town lit up... the world got still
I'm learning to fly... but I ain't got wings
Coming down... is the hardest thing
Well the good ol' days... may not return
And the rocks might melt... and the sea may burn
geknipt uit mn bericht
In het momentje van keuzeverwarring voor de eerste ronde speelde de factor "zeldzaamheid" een grote rol, want hoe vaak zal het iemand lukken om Kitty aan te spreken die net van een kamer komt en wat fruit zitten eten? Ik kan haar vervolgens uitleggen waar ik zolang gebleven ben (ze wist nog niet van mn sportongelukje) en dan gaat ze zich even opknappen. Terwijl ik zit te wachten raak ik met Shana in gesprek en kom erachter dat Iman inderdaad afwezig is en Katja lang bezet door meerdere stamgasten. Dan is Kitty weer terug, die Shana grinnikend beloofd me heel te laten voor vanavond :smile2: De vorige keer was me al opgevallen dat Kitty ook een ontstressende manier van opgeilen heeft en dat had ik wel nodig die week.
Tom Petty (https://www.youtube.com/watch?v=s5BJXwNeKsQ) speelt weer een rustig riffje met een paar Travelling Wilbury's in zijn achtergrondkoor en net zoals die poolcleaner in dat clipje wordt ik gewoon door haar ingepakt.Ze had er na wat fanfare-kunsten geen bezwaar tegen dat ik haar grootste pluspunten eens van dichtbij ging onderzoeken en liet zich daarna bij een befpauze behoorlijk gaan als ik de flinke vlek in het laken interpreteer :baby2: Ze gaat ook wat dieper zoenen en laat zich na gummierung langzaam over me heen zakken. Maar hoewel het nog langzaam begint, uiteindelijk liggen we toch in missio te rammelen voor het met een luide knal afgelopen is :lostit: BAM! WGSA-rating: 9/10 blijft gehandhaafd.
MiniME
16 juni 2015, 18:37
Ondanks dat sommige anders beweren Is Kitty nog steeds een top act, zowel buiten als op de kamer. Ze moet je wel Ok vinden, anders wordt het nix
Helaas, na donderdag is Kitty weer even weg.........vooral jammer voor de (potentiele) liefhebbers die komende vrijdag naar Babylon :cool:
de duisburg spesjalist
16 juni 2015, 19:40
aan alle goede komt een end :biggrin:
jos5185
17 juni 2015, 12:05
Helaas, na donderdag is Kitty weer even weg.........vooral jammer voor de (potentiele) liefhebbers die komende vrijdag naar Babylon :cool:
Tot medio augustus vertelde ze mij
Gr jos
MiniME
3 augustus 2015, 16:16
Goed nieuws, weer terug in Babylon! :freu:
pips
16 augustus 2015, 20:47
Kitty is top _ en dit weet ze
de duisburg spesjalist
17 augustus 2015, 16:05
Kitty is top _ en dit weet ze
kitty is gewild om haar uiterlijk ma niet de beste dvp van babylon ;)
Curva Metea
17 augustus 2015, 16:58
Kitty is 120% GFE! Super kussen, helaas te zacht pijpen, maar als ze je aankijkt en je spuit in haar mond is dat meer dan hemels.
MiniME
29 augustus 2015, 17:27
Voor de liefhebbers: nog tot en met dinsdag aanwezig. Dan weer paar maanden weg helaas.
VAZKOR
29 augustus 2015, 18:17
Voor de liefhebbers: nog tot en met dinsdag aanwezig. Dan weer paar maanden weg helaas.
Ik zag ze afgelopen zondag, tegen mij zei ze dat ze in Oktober terug is. :confused:
Nu maar afwachten of dat waar is, natuurlijk.
Ik schrijf later meer, dit wou ik snel even kwijt in antwoord.
VAZKOR
21 september 2015, 22:21
HELLO KITTY TIME
Uit recensie van BABYLON (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=447147#post447147)23 Augustus 2015
Het werd tijd voor wat waarschijnlijk mijn enige kamergang zou worden. Maar Kitty was nergens te bekennen. Toch stress op deze luie Zondag in een te rustige club? Wat als ze een ganse dag door een pannenkoek wordt geboekt? :eek: Ik vroeg aan de bardame waar ze was, zocht ze overal. Toch wat zenuwen die dag voor een dame te pakken te krijgen. Maar ze was zich gewoon laten masseren.
12698
Ze jaagde niet. Geen van hen, trouwens. Dat verschil hebben we weer: in Mondial en Samya waren ze ook niet zo jagerig ingesteld maar komen ze je wel actief begroeten. Ik besloot dan maar Kitty te benaderen en vroeg om samen presale-gewijs buiten te gaan liggen kennismaken. Ze leek daar eerst niet veel zin in te hebben. Geen vlot begin :/ Aldaar vroeg ze 2x wanneer we op kamer gingen. Er is nochtans echt geen haast hier, de beren waren erg dun gezaaid en veel ging ik er die hele dag ook niet zien. Het moet hier een wild feest geweest zijn de Zaterdag dat er zo weinig vuur in zat.
Ik weet dat ik geen grote prater ben, zeker niet in het Duits, dat bemoeilijkt een goede presales en de klik wat maar heb toch beter meegemaakt. Vraag me soms af hoe die pannenkoeken dat bij elkaar lullen en waarover ze het dan hebben: de vrouw, de kindjes, de hobby, het weer?
Ik streelde haar lekkere lijf en schone grote borsten. Uiteindelijk hield ik het nier meer uit: we trokken naar een kamer helemaal achteraan de bar op het gelijkvloers. Intussen had ik mijn verwachting wat minder hoog gesteld door die afstandelijkheid van haar. Hard-to-get-mode.
Op kamer bond ze haar lange haar bijeen in een knot. Dat doen ze nu veel, die dames. Dat is makkelijker voor blowjobs. Alleen was dat orale nu niet op mijn menu. Weer die lichte verbazing. We streelden en knuffelden wat, dat wil zeggen dat deed ik voornamelijk. Het condoom werd snel omgedaan voor het standaard standje 'dame-on-top' zodat ik goed zicht heb op dat lekkere lijf terwijl ik met die mooie grote tieten kan spelen. *Ja, ik val in herhaling :tongue:*
Deze keer bepaalde ik het ritme wat: we neukte trager, sneller, trager, stopten, weer sneller en o zo lekker. Zij speelde goed in en eindelijk kwam het los tussen ons was er al meer iets dat op een klik leek. Die tempowisselingen brachten me na 10 minuten of iets meer naar een geweldig hoogtepunt. Dat orgasme hield ik best erg lang vast. Ik paste zelfs een yoga-leef-in-het-nu techniekje toe. De dames weten dan even niet meer hoe het er aan toe gaat: is die nu aan het klaarkomen, is het al gebeurd of wat doet die nou? Achteraf lagen we tevreden naast elkaar, deze keer praatten we openlijker dan in de onhandige presales. Plots had ik er weer zin in. Die Kitty is echt een lekker ding. Ze waarschuwde dat een tweede maal klaarkomen 50€ extra was. Niet elke dame hier past dit toe. Gabriëlla vorig jaar zei dat ook. Daarop stelde ik een uur voor want, duh, dat is ook 100€. Ze haalde nog een condoom en we gingen er weer voor.
12699
Met ervaring en door veel kamers te maken, leer je en ik dacht terug aan Nadja in Sakura. Die had mooi blond haar maar bond dat ook samen en ik vroeg niet dat lekker lang te laten hangen. Dus vroeg ik Kitty haar haar los te doen. Aarzelend deed ze dat maar dan werd ik bedolven onder die waterval van haar prachtige dikke lange bruine haren. *Haar-fetisj-momentje :betrunken:*
Dit werd nu pas echt een feest! De tweede maal seksen was zelfs nog beter dan de eerste en technisch is Kitty heel goed. Geil keek ze me aan, verleidend, zotmakend heerlijk :roll:. Na het klaar komen weer strelen en praten en ineens had ik wat ze "post-coital tristesse" noemen :redface:. Ja hoor, op google-opgezocht. Kennen jullie dat ook? Ja, de seks was zo verdomde goed dat deze kerel even een dipje kreeg! Ze streelde me nu. Het werd wat intiemer en ineens begon ze terug speels te verleiden. Er kwam zowaar weer leven in kleine Vazkor. Ze keek me verwonderd aan en vroeg of er echt nog een derde keer in zat?
Ik stelde me in op een extra 50€ en we neukten een derde keer. Zij deed dat prachtige lange haar weer los en zat weer on top. Alles gebeurde on top. En ik haalde het wel om een derde keer neukend klaar te komen. Niks handmatigs. Dit is er een record bij! :freu: Dit heb ik nooit eerder gehad.
Kitty is een wonderdame die zag dat deze jongen terug moest opgebeurd worden en een derde keer aanbood. We hadden het uur zeker overschreden maar het was genoeg voor mij. Deze ene sessie was er al 3 waard. Een wereldwijf! Een fenomeen! Jammer van die professionele houding in het begin.
C'était un phénomène, elle n'était pas humaine
Le genre de femme qui change le plus grand délinquant en gentleman
Une beauté sans pareille,
Tout le monde veut s'en emparer
http://www.youtube.com/watch?v=rMltoD1jCGI
Tussen de seks door had ik haar nog gezegd dat ik massagegel annex glijmiddel had, een volle fles. Zij heeft er een die eender is maar de hare was die dag leeg. Ik bood haar de mijne aan wat ze graag aanvaardde.
Bij het afrekenen stelde ik me dus in op 150€. Ik gaf ze briefje per briefje en voor ik eend erde kon uithalen, zei ze ineens 'Thank you' en vroeg naar de massagegel. :confused: Ja, ik weet het wel: veel ijsberen zouden haar die 3e 50€ toch gegund hebben. Als ik echter meer van die briefjes heb, deed ik dat ook maar m'n verdiend budget is te beperkt voor dat soort vrijgevigheid. Ik was wat blij dat ze al met 100€ tevreden was en die massagegel wisselde van eigenaar. Ik vroeg haar wanneer ze terugkeerde naar Babylon en ze zei in Oktober. Dat zullen we best maar afwachten: Kitty is wel van Hongarije maar ze woont dicht tegen de Roemeense grens aan...
Kitty
- Afstandelijk in presales en op kamer in het begin
- Professioneel
+ Technisch goed
+ Klik op kamer maar niet meteen
+ Lekker op alle gebied, 3x klaarkomen is me alleen met haar overkomen dus als dit mij met al m'n onzekerheid lukt moet ze goed zijn
+ Betaling 3x klaarkomen voor de prijs van 2: waarom? Het is hoe dan ook een dikke plus.
Ik hoop bij een herhaling dat dit niet van 0 te herbeginnen is maar dat we beter 'afgestemd' zijn. Score: ****
Dit was cfr. Nadja van Sakura op veel vlakken. Daar zou Kitty een van de mindere zijn. Babylon is eenmaal geacht een serviceclub te zijn en ik ga die vergelijking vaak maken.
Nog maar eens:
Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it
The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it
http://www.youtube.com/watch?v=waU75jdUnYw
Na de powersessie met Kitty leefde ik op een wolk en met de topsessie nazinderend keerde ik terug in de relax-sfeer om te genieten en uit te rusten.
MiniME
19 oktober 2015, 20:49
En ze is weer terug! :freu:
Alexander de Grote
21 oktober 2015, 16:19
Eens kijken naar de recensies, want het was top en werd alleen maar minder.
MiniME
22 oktober 2015, 16:29
Eens kijken naar de recensies, want het was top en werd alleen maar minder.
Het is zeker geen allemansvriendinnetje meer. Als je goede klik met haar hebt, top sex ervaring, zo niet, dan kun je beter een andere dame selecteren.
Voor mij is ze nog steeds top, niet alleen qua sex, ook qua inhoud, pre- en after sales, gewoon bijkletsen, eten, drinken, etc.
bettman
26 oktober 2015, 08:29
En ze is weer terug! :freu:
Das war dieses Mal aber nur ein kurzes Gastspiel der ungarischen Schönheit! Sie ist leider schon wieder weg! :eek:
satanic surfer
26 oktober 2015, 15:03
Euh, gewoon aanwezig dixit Bekannten heute en dat zal nog wel een maandje zo zijn meen ´k...Dit in tegenstelling tot 2 dames die tijdens het verjaardagsfeest zaterdag buitengekickt werden, of althans 1 wiens vriendinnetje begrijpelijkerwijs volgde(Antonia)...Vreemd vreemd vreemd allemaal, a,l,c,o,h.o.l
MiniME
26 oktober 2015, 18:25
Euh, gewoon aanwezig dixit Bekannten heute en dat zal nog wel een maandje zo zijn meen ´k...Dit in tegenstelling tot 2 dames die tijdens het verjaardagsfeest zaterdag buitengekickt werden, of althans 1 wiens vriendinnetje begrijpelijkerwijs volgde(Antonia)...Vreemd vreemd vreemd allemaal, a,l,c,o,h.o.l
Inderdaad is Kitty nog gewoon aanwezig, om precies te zijn: nog 2 weken, dan is ze weer weg (en komt naar verwachting dan pas in 2016 weer terug.
Goed dat Antoina weer weg is, komt beter tot haar recht in afwerk plekken met veel toeristen zoals Palace in Frankfurt :cool:
lustman
14 november 2015, 23:26
Ondertussen meer dan een jaar geleden dat ik met haar op de kamer was. Na een leuk gesprek en tongzoen sessie op de bank richting kamer vertrokken. Uiteindelijk een goede prijs kwaliteit sessie met deze knappe dame. Behaalde zonder veel moeite de Babylon standaard. Score : 8/10.
VAZKOR
17 januari 2016, 12:44
Wanneer komt ze terug dit jaar? Enig idee iemand? De vorige keer dat ik het haar vroeg was ze correct geweest in haar antwoord.
satanic surfer
17 januari 2016, 16:15
Zou me weinig verbazen als ze voor de aanstaande feestjes alla Geburtstagparty Cheffe, YBF/Youppie-party en -tig birthdayparties ras weer opduikt...Zo ergens eind komende week ofzo...Doch dat is niet gebaseerd op info van haar ofzo, dus ietwat onzeker. Simpelweg de AWL in de gaten houden Vazkor, of een update in haar topic. Ze is wat dat betreft verstandig, werkt een maandje of 2 bijna onafgebroken (7op7) en neemt dan een maandje ofzo vrij totdat de stammies van haar weer smachtend in de rij staan..An sich geen verkeerd businessplan.
Ascari
29 februari 2016, 00:48
Ze staat op de aanwezigheidslijst van Babylon: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
pret
29 februari 2016, 10:59
Het leventje als themedame is zeker niet bevallen. :biggrin:
de duisburg spesjalist
29 februari 2016, 17:53
Ze staat op de aanwezigheidslijst van Babylon: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
mooie dame een goede reden om na babylon af te rijzen
deket
1 maart 2016, 09:00
Een topper, en een van de knapste van Babylon, de andere beauty Melinda vind ik een stuk minder, tz wel graag en ft no problem maar pijpen en neuken zonder gevoel, Kitty daarintegen,,,, ze behoort tot een Hongaarse minderheid die woonachtig zijn in Roemeense en daar stiefmoederlijk behandeld worden
Piet Rodebaard
8 augustus 2016, 07:34
Pic from "Nachtladies" :
16648
Piet Rodebaard
8 augustus 2016, 08:24
I have met Kitty twice in Babylon. Never disappointed !
Day 1 (Oct 2015):
I crossed her in the morning (she was free for a while, but I didn't know her name, and suspected a bad plan), I waited a bit (mistake) !
After, a (stupid) guy booked her from 12 to 17h at least ! After this long while, I finally spoke to her (it was my turn).
In sofa, we speak about different topic, even culture, she seems clever and the feeling is great.
In room, great session with delicate & sweet hugs, kisses and exciting blowjob and positions.
Day 2 (Mar 2016):
Met in the morning, I immediately book her, no waiting like last time !
Since last time, she took some extra kilos, but still charming girl.
Session in room was still the same quality. I do remember when she looks at me while she's doing blowjob. Omg !
=> Great feeling, big vibes ! Hope to see her soon ! :wink2:
satanic surfer
24 augustus 2016, 10:28
Wieder da...heeft nogal veel in de zon gelegen een heeft een komische rastafrisur derzeit...tja
deket
24 augustus 2016, 18:15
Begrijp ik nu goed dat zij ook extensies liet zetten?
zonde, vind haar wel een raspaardje.
VAZKOR
24 augustus 2016, 18:19
Begrijp ik nu goed dat zij ook extensies liet zetten?
zonde, vind haar wel een raspaardje.
:angst::eek:
spirou
30 augustus 2016, 16:43
First meeting with Kitty last week. A great value of the club. ;)Wonderful woman who knows how to take a man to the paradise. One hour with her is not enough. I think the lady could give much more ! I like her sexual way : I was not with a professional but with a real friend. Sex-friend. I had great pleasure to move her plump body and nice tits in doggy and cow-girl. Mouth, tongue and hands so much active and soft for delicious sensations for me:betrunken:. And she's very sensitive with fingers games and pussy licking above the mirror for example...I understand friends of mine who are Kitty addicted ! It was my turn. Great satisfaction. I will come back to see her...:)
Bredero
30 augustus 2016, 22:10
Volgens doorgaans welingelichte bronnen aan haar laatste verblijf in Elsdorf bezig. Zou hierna niet meer terugkeren wegens andere plannen met haar leven.
pret
30 augustus 2016, 22:39
Volgens doorgaans welingelichte bronnen aan haar laatste verblijf in Elsdorf bezig. Zou hierna niet meer terugkeren wegens andere plannen met haar leven.
Dat had ze eerder ook gedaan.
Piet Rodebaard
3 oktober 2016, 11:19
Dear "fans" of Kitty, here's my last report about her.
I've met Kitty on 8 september in Babylon. Once arrived around 11am, I immediately choosed her sofa (she was free) for a 3rd meeting.
She immediately spoke about her : it was her LAST DAY in Babylon (for ever !!!!!) :eek:
Despite she was in the planning for the following days, she explained me she wanted to let like this, otherwise it should be a bit crazy.
She talked about her life-project, her wish to make babies (even this year), and professional plans (in agriculture, or something), so, she already felt at home, because she had to prepare her luggages the same night, to leave Germany for ever !
By the way, once in room, she didn't sabotage the session, she even made me happy : nice & sweet blowjob, once she aked me (with a sensual low voice) : "You liiiike?" (omg).
After a short cunni, I explored several positions with her, and we talked quite much.
Nice & pleasant session.
So, it's definitely over, Kitty left and quit this job !
Thank you, Kitty, and all the best for you, in your new life in Hungary ! :wink2:
Sjeufke
3 oktober 2016, 23:31
Tina zou ook nooit meer terug komen vertelde ze in december. Ineens was ze er weer. Ze was er tot volle tevredenheid van Sjeuf!
Kesha zie ik ook nog wel terugkomen (vraag me niet waarom :rolleyes:)
Voor Kitty zelf hoop ik dat we haar niet terugzien.....! Voor ons.......(zelf invullen)
ianik
25 november 2016, 22:43
can someone ask Kitty where is Melinda (ex bab ex sixsens) they were friend I think