PDA

Volledige versie bekijken : Maximale kamertijd ...



seqoya
13 februari 2013, 08:03
lijkt me een mooi moment voor een enquete Big30 !!

Een maximale kamertijd moet ingevoerd worden bij drukke tijden in de club als de wachttijden teveel oplopen: Ja geen mening Nee

Carlitos
13 februari 2013, 09:02
Pannenkoeken komt steeds minder voor, maar als ik het doe wil ik dat doen wanneer het mij uitkomt. Dus ik ben een tegenstander van deze regel. Straks in mei mogen we ook al niet meer roken in de clubs, waar gaat dit allemaal naar toe!!!

Bosco
13 februari 2013, 09:41
Helemaal eens met Gert-Jan.......Ik betaal dus ik bepaal!!
Pannenkoeken doe ik toch al maanden niet meer.... of zijn sessies van 2 uur ook al pannenkoeken? Is er een minimaal tijd aan verbonden voordat je het onder de noemer pannenkoeksessie kan noemen?

Znipper
13 februari 2013, 10:15
Voorstander, tijdens drukte, van maximale kamertijd.

Argument 'ik betaal, dus ik bepaal', gaat mijns inziens niet op. Zo kan een relatief kleine groep pannenkoekers een hele grote groep - potentiële - kamergangers 'gijzelen'.

Echter ook deze klanten hebben 60€ toegang betaald en hebben evenveel recht op een kamer (maar kunnen gewoonweg niet).

Carlitos
13 februari 2013, 10:51
Is er een minimaal tijd aan verbonden voordat je het onder de noemer pannenkoeksessie kan noemen?

Vanaf 1,5 uur!

SuperPuss
13 februari 2013, 10:56
Ik vind maximale kamertijden veel te kort door de bocht... Hoewel mijn pannekoek-praktijken zich grotendeels in de bars/lounges hebben afgespeeld en ik dus niet continu kamers bezette, "bezette" ik wel de DVP... Mooie tussenoplossing, maar niet de keus van iedere ijsbeer en niet van iedere DVP

Carlitos
13 februari 2013, 11:09
Zo kan een relatief kleine groep pannenkoekers een hele grote groep - potentiële - kamergangers 'gijzelen'. Echter ook deze klanten hebben 60€ toegang betaald en hebben evenveel recht op een kamer (maar kunnen gewoonweg niet).

En ook pannenkoekers hebben die €50-60 betaald, en hoe groot zal die groep pannenkoekers zijn? Ik schat in dat er niet meer dan 20% pannenkoekers zijn. En pannenkoekers kunnen ook eens tot de groep "gegijzelden" horen, dus slachtoffer van hun eigen tekortkoming....:huch:

En trouwens je hebt het recht om binnen te komen en gebruik te maken van de faciliteiten in de club. En het recht om gebruik te maken van een "vrije" kamer met een dame....;)

salitos
13 februari 2013, 11:24
En trouwens je hebt het recht om binnen te komen en gebruik te maken van de faciliteiten in de club. En het recht om gebruik te maken van een "vrije" kamer met een dame....;)

Precies dat geldt dus voor allemaal en als dan blijkt dat we met zoveel hongerige beren zijn dat de wachttijden oplopen moeten we dus allemaal wat water bij de wijn doen.
Maar de beslissing ligt bij de club, denk dat als er te veel klachten over komen ze wel zo slim zullen zijn om op bepaalde tijden een max in te stellen

Jack42
13 februari 2013, 11:46
Deel het aantal kamers/hutjes van de club in tweeën, een gedeelte van de kamers voor de pannenkoeken (65% :biggrin:) en een gedeelte voor de snelneukers.
Wie het allemaal moet bijhouden en hoe is mij een raadsel. :confused: (in GT iets voor de neefjes Ace2 en seqoya?)

Veel kans dat ik volgende week donderdag seqoya zal komen plagen door dan een pannenkoeksessie te plannen in GT. ;)

Opa57
13 februari 2013, 12:13
Geduld is een schone zaak, waarom ook al over dit onderwerp discuteren.? Neem het hoe het komt en geef een ieder de vrijheid om wel of
geen wachttijden te accepteren. Ook 'baal' momenten hebben een functie...... (Of behoor ik tot de oude garde?)

Red Devil
13 februari 2013, 12:25
Geduld is een schone zaak, waarom ook al over dit onderwerp discuteren.? Neem het hoe het komt en geef een ieder de vrijheid om wel of geen wachttijden te accepteren
En anders ga je in het vervolg naar een andere club.
"Stemmen met je voeten" heet dat. Of "vrije markt".

Groeten,
:teuflisch:

Toulouse-Lautrec
13 februari 2013, 12:26
Lange wachttijden in een club zorgen voor ergernis en kunnen verschillende oorzaken hebben:

- Te weinig kamers
- Te veel beren
- Te veel pannenkoekers

Die ergernis los je dus niet op door alleen het pannenkoeken aan banden te leggen.
Mogelijk moet het aantal beren afnemen (maar dat wil de club niet) of moeten er kamers bijkomen.

Als een club dat niet doet kun je maar 2 dingen doen:
Naar een andere club gaan of de wachttijden voor lief nemen.

Wanneer beren massaal de club verlaten om reden van de lange wachttijden ziet de club zijn inkomsten dalen en zal zich wellicht achter de oren krabben en misschien toch wel kamers bijbouwen en/of een regeling treffen voor de pannenkoekers.

Neem je de wachttijden voor lief, moet je ook niet mopperen.

seqoya
13 februari 2013, 12:52
Deel het aantal kamers/hutjes van de club in tweeën, een gedeelte van de kamers voor de pannenkoeken (65% :biggrin:) en een gedeelte voor de snelneukers.
Wie het allemaal moet bijhouden en hoe is mij een raadsel. :confused: (in GT iets voor de neefjes Ace2 en seqoya?)

Veel kans dat ik volgende week donderdag seqoya zal komen plagen door dan een pannenkoeksessie te plannen in GT. ;)

hahahahahahah Jack ik jaag je erzelf uit na anderhalf uur... ik volg je naar je kamer dat ik weet waar je zit en dan loop ik na 1,5 uur naar binnen!! kijken of je ligt te slapen !!

vrije jongen
13 februari 2013, 13:28
Als je een bepaalde kamer meer dan 5 uur bezet houdt: kamerhuur betalen... hoeveel kost een dagdeel in de Geleen ook al weer, iets van 250?;).

Twinangel
13 februari 2013, 13:37
Ik vind het a-sociaal wanneer kamers voor de hele dag worden afgehuurd. Je kunt ook pannenkoeken bakken buiten de kamer, met als grote voordeel dat de meter dan niet loopt. Wil je sexuele handelingen plegen ga je dan toch weer naar de kamer? Wanneer ik een DVP wel aardig vind, pas ik deze methode toe. Ik geef de dame daarbij de volledige vrijheid om af en toe een rondje te lopen voor een andere beer. Wanneer er een klik is met een dame is dit dan ook geen enkel probleem. Zo ben je bijna de hele avond in gezelschap van je favoriete dame, op vrijwillige basis, zonder dat dit klauwen met geld kost. Wanneer de dame alleen aan het geld denkt zal ze dit niet snel doen. Het mooie is dat wanneer de dame haar rondje maakt, ze je goed in de gaten houdt of je niet vreemd gaat:)

Znipper
13 februari 2013, 13:54
Lange wachttijden in een club zorgen voor ergernis en kunnen verschillende oorzaken hebben:

- Mogelijk moet het aantal beren afnemen (maar dat wil de club niet) of moeten er kamers bijkomen. .

Als een club dat niet doet kun je maar 2 dingen doen:
Naar een andere club gaan of de wachttijden voor lief nemen.


Er is ook nog een andere optie:

Zorg voor een betere uitnutting van de huidige capaciteit. Kortom, stel een maximale tijd in.

Gevolg is dat je een paar pannenkoekers als klant kwijt raakt maar een veelvoud aan poffertjes er voor terug krijgt. Resultaat: meer beren & meer winst voor de club.

Toulouse-Lautrec
13 februari 2013, 14:24
Als alternatief zou de club dan voor de diehard-pannekoekers, die consequent langer dan b.v. 2 uur pannenkoeken, nog een win-win regeling met het dichtstbijzijnde hotel kunnen treffen.

Maar dat alléén zal de wachttijden niet oplossen, wel een hoop ergernis.

Picasso 1
13 februari 2013, 14:41
Ik schat in dat er niet meer dan 20% pannenkoekers zijn.

Dat dacht ik eerst ook maar o.a. de voorlopige stand van deze enquête doet een hoger percentage vermoeden. Het zou zomaar eens tegen de 50% kunnen liggen :eek:.

Hendrikdeleuter
13 februari 2013, 15:03
Iets minder dames, kan het probleem van bezette kamers ook oplossen!!! :roll3:

anali
13 februari 2013, 15:26
Iets minder dames, kan het probleem van bezette kamers ook oplossen!!! :roll3:

Das dus hetzelfde als de maximumsnelheid op de autosnelweg verhogen zodat de voertuigen sneller van die autosnelweg af zijn...:confused:

Znipper
13 februari 2013, 16:03
Dat dacht ik eerst ook maar o.a. de voorlopige stand van deze enquête doet een hoger percentage vermoeden. Het zou zomaar eens tegen de 50% kunnen liggen :eek:.

Goede kans dat pannenkoekers, tov de ijsberen populatie, hier oververtegenwoordigd zijn.

vrije jongen
13 februari 2013, 16:47
Goede kans dat pannenkoekers, tov de ijsberen populatie, hier oververtegenwoordigd zijn.

Misschien heb je gelijk hoor, maar wat is je redenatie? Info over meiden/andere clubs hoeven ze niet en info delen over hun eigen meisje doen de meesten ook niet;).

Picasso 1
13 februari 2013, 16:56
Info over meiden/andere clubs hoeven ze niet en info delen over hun eigen meisje doen de meesten ook niet;).
Delen van info over de gepannekoekte dames gebeurt inderdaad sporadisch maar recensies lezen over interessante dames gebeurt volgens mij volop. Voornamelijk of de dame wel of niet zoent. Wil je dat voor een bepaalde dame de drempel van gepannekoekt worden sterk wordt verhoogd, dan hoef je dus alleen maar te schrijven dat ze niet zoent.

Jack42
13 februari 2013, 17:24
Delen van info over de gepannekoekte dames gebeurt inderdaad sporadisch maar recensies lezen over interessante dames gebeurt volgens mij volop. Voornamelijk of de dame wel of niet zoent. Wil je dat voor een bepaalde dame de drempel van gepannekoekt worden sterk wordt verhoogd, dan hoef je dus alleen maar te schrijven dat ze niet zoent.

Verrek nu snap ik waarom SS altijd schreef dat er dames zijn die bij hem nooit zoenden en bij mij wel. Dolletjes. ;)

MiniME
13 februari 2013, 18:27
Delen van info over de gepannekoekte dames gebeurt inderdaad sporadisch maar recensies lezen over interessante dames gebeurt volgens mij volop. Voornamelijk of de dame wel of niet zoent. Wil je dat voor een bepaalde dame de drempel van gepannekoekt worden sterk wordt verhoogd, dan hoef je dus alleen maar te schrijven dat ze niet zoent.

Deze tactiek werkt alleen in clubs waar dat niet standaard is...................worden die nog steeds bezocht? O ja, dat is waar ook, daar gaan juist die pannenkoekberen heen, en die denken dan dat als ze 1 tongzoen krijgen, ze mr perfect zijn en worden gelijk verliefd en gaan uren met die dame de kamer op................ :biggrin:

ilovethaigirls
13 februari 2013, 18:45
Ik heb uiteraard neen gestemd :tongue:

LittleJoe
13 februari 2013, 19:05
Delen van info over de gepannekoekte dames gebeurt inderdaad sporadisch maar recensies lezen over interessante dames gebeurt volgens mij volop. Voornamelijk of de dame wel of niet zoent. Wil je dat voor een bepaalde dame de drempel van gepannekoekt worden sterk wordt verhoogd, dan hoef je dus alleen maar te schrijven dat ze niet zoent.

Jongens toch, ja ik lig alleen maar te slapen op de kamer :hah:
Nee de meid op de kamer zoent niet :smkiss:
De dames doen het volledig onder dwang :huch:

Bovendien trek ik me weinig of niks aan van recensies over dames, omdat ik het toch vergeet en de dame bij de ene wel en een andere weer niet het een of andere doet. Nu kun je nog meer vragen stellen waarom bij de ene wel en de andere niet. Dus ook een enquête maken die alle dames verplichten bij alle ijsberen het zelfde te doen. :tongue:

Om zeker te zijn van lange wachttijden kun je dus maar beter naar drukke clubs gaan, zoals GT met +- 70 meiden en over de 100 beren en ja 25 kamers, dus als elke beer op de kamer wilt en gewoon een half uurtje gaat, is de laatste binnen de 2 uurtjes op de kamer :annieengel:, dus succes verzekerd.

Je kunt natuurlijk ook nog altijd naar ACA gaan

BefBeer
13 februari 2013, 19:51
Max 1 uur als het druk is. Gewoon sociale houding naar beer en dvp.

Heb zelf max tussen 1 en 1-half uur kamer sessie.
Eenmaal me bezondigt aan 3 of 4 uur. Weet niet meer.
Hoefde maar een faire deal te maken trouwens.

BefBeer

seqoya
14 februari 2013, 08:17
kijk er wel van op dat de meerderheid nog voor pannekoeken is dus als die 20 mannen tegelijk in GT zijn is er de gehele dag geen kamer meer over.... zou mooi zijn om dat een keer mee te maken... kijken of de leiding van GT dan wel een keer ingrijpt....

Dus heren Pannekoekers... maak samen een afspraak en bezet GT !!

wervelwind
14 februari 2013, 08:58
Ik ben niet geïnteresseerd in korte wipjes. Dan kan ik net zo goed zelf ff trekken, dat is ook lekker en een stuk goedkoper.
Ik ga alleen naar clubs als ik een paar weekenden geen sex heb gehad met echte vriendinnen, en ik doe zelden aan vluggertjes. Dus in een club wil ik meer dan een mooie dame die mij in een half uur afwerkt. Vind ik een dame die aan mijn wensen voldoet (GFE, slim, grappig en lekker) dan blijf ik graag een uur of 2 op de kamer. Dan is er ook tijd om wat leukere dingen te doen dan standaardwerk. Mocht er een pannenkoekverbod komen dan zou ik 2x een uur gaan.

Carlitos
14 februari 2013, 09:02
kijk er wel van op dat de meerderheid nog voor pannekoeken is dus als die 20 mannen tegelijk in GT zijn is er de gehele dag geen kamer meer over

De kans dat alle 20 voorstanders gelijk in GT zijn, is nihil. De kans dat die allemaal tegelijk op de kamer zijn, is nihil. De kans dat jij samen in GT bent met al die pannenkoekers, is nihil.

Dus waar maak jij je nu druk om.... Om die ene verdwaalde pannenkoeker?

Znipper
14 februari 2013, 09:21
kijk er wel van op dat de meerderheid nog voor pannekoeken is dus als die 20 mannen tegelijk in GT zijn is er de gehele dag geen kamer meer over.... zou mooi zijn om dat een keer mee te maken... kijken of de leiding van GT dan wel een keer ingrijpt....

Dus heren Pannekoekers... maak samen een afspraak en bezet GT !!

Kijken of de leiding ingrijpt?

Ik spreek niet over een zondag ... maar op een drukke zaterdag is de kans, denk ik, 100%. Durf ik wel een maandsalarisje (t's een aalmoes, maar toch ;-)) om te verwedden.

Picasso 1
14 februari 2013, 13:09
De kans dat alle 20 voorstanders gelijk in GT zijn, is nihil. De kans dat die allemaal tegelijk op de kamer zijn, is nihil. De kans dat jij samen in GT bent met al die pannenkoekers, is nihil.

Dus waar maak jij je nu druk om.... Om die ene verdwaalde pannenkoeker?

En dat is precies waar het om gaat. Inzicht in het pannekoekgehalte op drukke dagen. We dachten altijd dat maar een paar kamers op deze manier door pannekoekers bezet worden maar ondertussen wordt duidelijk dat het wel eens veel meer zou kunnen zijn. Twintig hier doet me vermoeden dat er honderden zijn die niet op het forum zitten en daar hoeft maar een fractie van aanwezig te zijn op drukke dagen en je krijgt de wachttijdpoppen aan het dansen.

Aan alle pannenkoekers die hier ´nee´ gestemd hebben, bedankt voor het cijferinzicht want hiermee hebben we voldoende onderbouwend materiaal om bij de clubs een wetsvoorstel in te dienen met een daaraan gerelateerde gedragscode gepaard met hoge boete bedingen ;).

Carlitos
14 februari 2013, 13:23
En dat is precies waar het om gaat. Inzicht in het pannekoekgehalte op drukke dagen. We dachten altijd dat maar een paar kamers op deze manier door pannekoekers bezet worden maar ondertussen wordt duidelijk dat het wel eens veel meer zou kunnen zijn. Twintig hier doet me vermoeden dat er honderden zijn die niet op het forum zitten en daar hoeft maar een fractie van aanwezig te zijn op drukke dagen en je krijgt de wachttijdpoppen aan het dansen.

De enige manier om hier een correct inzicht in te krijgen, is Bosbeer de lijst van kamergangen laten bemachtigen in GT. Alleen tijden zonder namen zou al voldoende kunnen zijn. Dan weten gelijk of er veel pannenkoekers zijn en of Bosbeer echt zijn naam kan waarmaken als Star Reporter van GT.....;)

Want ik ben nog altijd van mening dat het allemaal wel meevalt.

lukske
14 februari 2013, 13:32
ja wij betalen om voor hoelang wij op de kamer blijven het moet vrijblijvend zijn

Toulouse-Lautrec
14 februari 2013, 13:35
Pannenkoeken op afspraak. Is dat al ergens genoemd?

De club kan dan "pannenkoek-uren" plannen op de slappe dagen c.q. uren. Daar heeft iedereen voordeel van.
Alleen moeten de diehard-pannenkoekers zich dan wat flexibeler opstellen.

De normale maximale kamertijd zou dan b.v. op 1,5 uur gesteld kunnen worden.

Bosco
14 februari 2013, 13:43
Pannenkoeken op afspraak. Is dat al ergens genoemd?

De club kan dan "pannenkoek-uren" plannen op de slappe dagen c.q. uren. Daar heeft iedereen voordeel van.
Alleen moeten de diehard-pannenkoekers zich dan wat flexibeler opstellen.

De normale maximale kamertijd zou dan b.v. op 1,5 uur gesteld kunnen worden.

En wat als de pannenkoekers nu een drukke baan hebben, en als enige mogelijkheid op zaterdag kunnen?

Toulouse-Lautrec
14 februari 2013, 13:46
En wat als de pannenkoekers nu een drukke baan hebben, en als enige mogelijkheid op zaterdag kunnen?Zondag is het over het algemeen ook niet druk in de clubs en ik mag aannemen dat de meesten onder ons dan een vrije dag hebben.

Bosco
14 februari 2013, 14:03
Zondag is het over het algemeen ook niet druk in de clubs en ik mag aannemen dat de meesten onder ons dan een vrije dag hebben.

De zondag is voor velen geen optie! Familiedag met de kids enz..... Plus zo'n saunadag is toch behoorlijk slopend wat je de volgende dag wel voelt, en dat is niet prettig werken.

Toulouse-Lautrec
14 februari 2013, 14:13
De zondag is voor velen geen optie! Familiedag met de kids enz..... Plus zo'n saunadag is toch behoorlijk slopend wat je de volgende dag wel voelt, en dat is niet prettig werken.
Ik lees voortdurend dat pannenkoekers zich op de kamer erg relaxed gedragen en veel slapen, dus dat mag het probleem niet zijn. Dat is ook voor het meisje prettig na de drukke zaterdag.
En wat betreft getrouwde pannenkoekers, die zijn héél creatief in het verantwoorden van hun afwezigheid.

Znipper
14 februari 2013, 14:19
ja wij betalen om voor hoelang wij op de kamer blijven het moet vrijblijvend zijn

Hier gaat het ietwat scheef. Je betaalt voor de diensten van een DVP. Deze verricht ze bij voorkeur op een kamer. Het zou sjiek zijn als je uitgesext bent, en de kamer dus niet meer nodig hebt, (lekker handje gaat vasthouden, of een tukkie doen) dat je dat in een gemeenschappelijke ruimte zou doen. Dit maakt de kamer weer vrij voor een collega ijsbeer. Is wel zo sociaal.

Voor de oplossing van het argument " maar maar .... dan moet ik zelf op een sleutel gaan wachten! " moet je als eerste je collega pannenkoekers aankijken. Zij zorgen er immers voor dat de beperkte kamer capaciteit onevenredig verdeeld wordt.

Willem2
14 februari 2013, 14:45
Actie verspreid den pannenkoek is begonnen ..... :biggrin: ;)

LittleJoe
14 februari 2013, 15:07
Ik lees voortdurend dat pannenkoekers zich op de kamer erg relaxed gedragen en veel slapen, dus dat mag het probleem niet zijn. Dat is ook voor het meisje prettig na de drukke zaterdag.
En wat betreft getrouwde pannenkoekers, die zijn héél creatief in het verantwoorden van hun afwezigheid.

Oei er heeft iemand geslapen op de kamer, dus iedere pannenkoek krijgt nu die stempel van je.
Maar een tegenvoorstel heb ik ook, ga zelf op zondag als je weet dat het dan rustig is, flexibel kun je toch ook zelf zijn of niet? Dan zijn meteen je klachten opgelost!
Ik zelf heb nog nooit geslapen op de kamer, en ja tussen het gebeuren door doe ik het rustig en ontspannend, maar tijdens het gebeuren is het toch iets anders, niet dat ik dan gelijk de plinten afbreek, maar krijg toch meermaals te horen dat ik voor een "oude man" een betere uithouding heb dan een twintiger (mag toch ook een beetje fier zijn).
Alleen al het idee dat iemand mij ga zeggen hoe lang ik mag neuken.

En heb je al het rekensommetje gemaakt aantal beren/kamers, denk het niet, want dat wil je dus niet horen.

de duisburg spesjalist
14 februari 2013, 15:13
Ik heb een oplossing vaar Julie probleem neem een tentje mee zet die in de club geen wacht tijden meer voor een kamer :biggrin:

pannenkoeken

bosbeer
14 februari 2013, 15:46
De enige manier om hier een correct inzicht in te krijgen, is Bosbeer de lijst van kamergangen laten bemachtigen in GT. Alleen tijden zonder namen zou al voldoende kunnen zijn. Dan weten gelijk of er veel pannenkoekers zijn en of Bosbeer echt zijn naam kan waarmaken als Star Reporter van GT.....;)

Want ik ben nog altijd van mening dat het allemaal wel meevalt.

Ik denk dat die mafkees van een Bosbeer wel belangrijkere zaken te doen heeft dan zich met deze onzin bezig te houden.

de duisburg spesjalist
14 februari 2013, 15:56
Misschien is het tijd voor een heel ander concept bijvoorbeeld een sauna club camping dan kan iedereen zijn vouw wagen caravan camper of tent mee nemen :biggrin:

of met ze alle na de vulkaan kamers genoeg :hammer:

bosbeer
14 februari 2013, 16:08
De kans dat alle 20 voorstanders gelijk in GT zijn, is nihil. De kans dat die allemaal tegelijk op de kamer zijn, is nihil. De kans dat jij samen in GT bent met al die pannenkoekers, is nihil.

Dus waar maak jij je nu druk om.... Om die ene verdwaalde pannenkoeker?

Dit vind ik de enige juiste conclusie. Het enige wat je er nog aan zou kunnen toevoegen is, dat als er toch toevallig een handvol pannenkoekers tegeljk aanwezig zijn, de club maar had moeten zorgen voor meer kamers. En dan bedoel ik niet een grote kamer in drieën delen tot een afmeting van 3 wc-tjes. Hoewel dat misschien toch wel mooie kamertjes zijn voor die pannenkoekers.....

Bosco
14 februari 2013, 16:15
De beste pannenkoekkamers in GT zijn de kamers met badkamer!! :thefinger:

Picasso 1
14 februari 2013, 16:16
En wat als de pannenkoekers nu een drukke baan hebben, en als enige mogelijkheid op zaterdag kunnen?
Dan gaat daten voor een relatie niet lukken en is de rest opgezadeld met lange wachttijden door pannenkoeken.

Bosco
14 februari 2013, 16:36
Dan gaat daten voor een relatie niet lukken en is de rest opgezadeld met lange wachttijden door pannenkoeken.

TADAAAAA :freu: :baeh:

Toulouse-Lautrec
14 februari 2013, 17:21
@ LittleJoe


Oei er heeft iemand geslapen op de kamer, dus iedere pannenkoek krijgt nu die stempel van je.
Ik zelf heb nog nooit geslapen op de kamer, en ja tussen het gebeuren door doe ik het rustig en ontspannend . . . . .

Nee hoor, maak je geen zorgen, het was geen poging tot stigmatiseren, maar slechts een reactie op de stelling dat pannenkoeken een afmattende bezigheid zou zijn.

ga zelf op zondag als je weet dat het dan rustig is, flexibel kun je toch ook zelf zijn of niet?

Klopt, dat is ook de reden waarom ik overvolle clubs met drukke dagen en lange wachttijden mijd. (En ik ben niet de enige.)

En heb je al het rekensommetje gemaakt aantal beren/kamers, denk het niet, want dat wil je dus niet horen.

Ja hoor, wil ik best horen.

Let wel, ik zie het wachttijdenprobleem in club helemaal niet als een uitsluitend pannenkoekenprobleem.
Zie mijn eerste bericht in dit topic:


Lange wachttijden in een club zorgen voor ergernis en kunnen verschillende oorzaken hebben:

- Te weinig kamers
- Te veel beren
- Te veel pannenkoekers

Die ergernis los je dus niet op door alleen het pannenkoeken aan banden te leggen.
Mogelijk moet het aantal beren afnemen (maar dat wil de club niet) of moeten er kamers bijkomen.

Als een club dat niet doet kun je maar 2 dingen doen:
Naar een andere club gaan of de wachttijden voor lief nemen.

Wanneer beren massaal de club verlaten om reden van de lange wachttijden ziet de club zijn inkomsten dalen en zal zich wellicht achter de oren krabben en misschien toch wel kamers bijbouwen en/of een regeling treffen voor de pannenkoekers.

Neem je de wachttijden voor lief, moet je ook niet mopperen.

en die regeling voor pannenkoekers zou dan kunnen zijn:


Als alternatief zou de club dan voor de diehard-pannekoekers, die consequent langer dan b.v. 2 uur pannenkoeken, nog een win-win regeling met het dichtstbijzijnde hotel kunnen treffen.

Maar dat alléén zal de wachttijden niet oplossen, wel een hoop ergernis.
of:


Pannenkoeken op afspraak. Is dat al ergens genoemd?

De club kan dan "pannenkoek-uren" plannen op de slappe dagen c.q. uren. Daar heeft iedereen voordeel van.
Alleen moeten de diehard-pannenkoekers zich dan wat flexibeler opstellen.

De normale maximale kamertijd zou dan b.v. op 1,5 uur gesteld kunnen worden.

Moet toch kunnen?

LittleJoe
14 februari 2013, 17:58
@ LittleJoe

https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=302737#post302737)
Pannenkoeken op afspraak. Is dat al ergens genoemd?

De club kan dan "pannenkoek-uren" plannen op de slappe dagen c.q. uren. Daar heeft iedereen voordeel van.
Alleen moeten de diehard-pannenkoekers zich dan wat flexibeler opstellen.

De normale maximale kamertijd zou dan b.v. op 1,5 uur gesteld kunnen worden.





Moet toch kunnen?

Pannenkoeken op afspraak doe ik al, ik vraag mijn favo altijd op voorhand of ze dan ook kan :tongue:, zou nu werkelijk een stap te ver gaan om het aan U ook te vragen of je akkoord ga :gruebel:

1,5 uur is wel echt tekort, ik altijd minium 2uurtjes op de kamer, dat is voor mij zelf geen pannenkoek tijd, die starten vanaf 6 uurtjes. :biggrin:

Toulouse-Lautrec
14 februari 2013, 18:12
zou nu werkelijk een stap te ver gaan om het aan U ook te vragen of je akkoord ga

Nee hoor, ik plan niks, dat moet je dan met de club doen. Die weten precies wanneer er slappe dagen c.q. uren zijn.

1,5 uur is wel echt tekort, ik altijd minimum 2 uurtjes op de kamer

Dus pannenkoektijd begint bij 1,5 of 2 uur.

Picasso 1
14 februari 2013, 18:20
TADAAAAA :freu: :baeh:

Omdat de hardwerkende pannenkoeken geen tijd hebben om te daten zitten we nu dus klaarblijkelijk met de gebakken peren.

Bluebear
14 februari 2013, 18:47
TADAAAAA :freu::baeh:

Picasso 1
14 februari 2013, 19:39
TADAAAAA :freu: :baeh:

TADAAAAA :freu::baeh:

Inmiddels is me duidelijk hoe de pannenkoeken in slaap vallen op de kamer ----> zuigend aan een tiet :baby2:

Volgens mij hebben ze net iets te vaak moeten horen: voor straf mag je een week niet van de kamer :eek:

Jansen
14 februari 2013, 22:24
Ik heb gekozen voor iets anders.

Dit omdat je nooit kan bepalen hoelang iemand op de kamer met een meisje wil blijven,dit is totaal onze zaak niet.

Maar wat wel bepaald mag worden is dat pannekoeken en andere bankhangers de meiden niet aan zich binden voor een uren lang gezever en dan nog niet naar de kamer gaan.
Laat deze frustieberen dan de meiden ook betalen om het gezever aanhoren.
En dat ook de club rekening houd dat de grootbetalers de meiden niet langer kunnen afkopen dan max. 3 uur.

Dit heeft niks te maken met Louana of andere grootverdieners die Ik dan mis zou lopen omdat ik dan gewoon 2 andere meiden wel vind om die langs de plinten te nemen. :freu:

Big30
14 februari 2013, 22:58
Volgens mij hebben ze net iets te vaak moeten horen: voor straf mag je een week niet van de kamer :eek:
Dus als straf moeten pannenkoeken op de kamer blijven en hebben ze geen straf dan moeten ze juist mee naar de kamer :tongue:.

Tendeert allemaal erg naar dwang en wordt misschien tijd een zelfhulppraatgroep van pannenkoeken te gaan richten, bij voorkeur samenkomst op een drukke zaterdagavond uiteraard :biggrin:.

Picasso 1
14 februari 2013, 23:10
.....bij voorkeur samenkomst op een drukke zaterdagavond uiteraard :biggrin:.

Het bizarre is inderdaad dat de meeste pannenkoeken die we kennen zich bovendien ook nog eens voor de meeste feesten aanmelden. Theoretisch beschouwd zijn die pannenkoeken dus erg gezellige gasten....

seqoya
19 februari 2013, 08:35
deze enquete loopt nog niet echt he... zo weinig beren hebben wat ingevuld

mentholbear
24 november 2017, 20:14
Mij eens overkomen. Een pannenkoeken verbod. Na 2 uur van de kamer af en minimaal een uur afstomen :angryfire:

En dan niet eens direct mijn schuld. Ik zei geregeld dat andere gasten ook de gelegenheid moesten krijgen. Maar werd geclaimd. Hey, wacht eens... Nu herinner ik me dat ik dus al eerder geclaimd werd! Soms wilde een dame niet met de aanwezige klanten en als die een kamervraag kregen, werd ik zelfs verzocht om weer mee naar boven te gaan zodat ze 'niet beschikbaar' waren... :rolleyes:

Dus behalve een pannenkoek verbod zou er imho ook een claimverbod moeten komen :tongue: