PDA

Volledige versie bekijken : Vreemd gaan met een vriendinnetje van een DVP



Carlitos
15 februari 2013, 12:19
Maar toen kwam andrea naar de kino ze keek ze ging zitten draaide zich om en zat met haar telefoon wat te doen,ik zag al aan haar gezicht dat er iets was.
De pijp sessie stopte eigenlijk ook meteen.

Denk als ik volgende keer weer kom ben ik nog steeds lucht voor andrea,maar dan zal ik eens vragen waarom ze zo reageerd als ze nog wil praten:P

Nou Bikkel, wat denk je zelf. Je verteld dat je altijd met Andrea gaat, maar dan komt ze in de Kino binnen en ziet haar "vriendin" op je leuter sabbelen.....

Dat valt bij geen enkele vaste DVP in goede aarde. In H7 niet, in ACA niet, Magnum of LR. Je bent een lopende geldbuidel! Het draait om uren en niet om love! In ACA maakten 2 dames ruzie omdat eentje denkt dat de ander me van haar af heeft gepakt. Als je daar in 3 bezoekjes 10 uur maakt, dan houden ze van je en willen je niet meer los laten. Maar gelukkig ben ik de klant en ik bepaal. Vroeger dacht ik nog weleens dat het mijn charme en fantastisch lichaam was. Maar niets is minder waar.

Uit deze reactie van haar kun je ook wel weer een voordeel halen, want je bent toch die geldbuidel, ook voor die lieve Andrea. Jij bepaalt welke kant dit verhaal op gaat! Succes, ik zal morgen eens kijken of ze nog steeds slechte zin heeft....;)

bad pritt
15 februari 2013, 12:23
Andreea was of deed boos om jou onder druk te zetten jij was immers haar stamgast en ze wil jou niet kwijt en weer of meer aan zich binden, of ze mag je echt wat meer en is dan zoals elke vrouw boos dat je haar "bedrogen" hebt hoe gek dat ook klinkt in een puff.

Carlitos
15 februari 2013, 14:05
Later hoorde ik dat Annabella tegen dat meisje gezegd had dat ik haar "vaste klant" was en dat ze daarom van mij moest afblijven.


Jij betaald en bepaald. maar ook in clubs hebben ze rangordes. Als bv Lisa van GT zegt dat je niet moet pre-salen, doe je dat niet. Simpel als wat. Nu weet ik niet hoe dat in H7 is, maar er zal zeker een rangorde zijn of gewoon de sterkste wint!

Piet Plezier
15 februari 2013, 14:55
Jij betaald en bepaald. maar ook in clubs hebben ze rangordes. Als bv Lisa van GT zegt dat je niet moet pre-salen, doe je dat niet. Simpel als wat. Nu weet ik niet hoe dat in H7 is, maar er zal zeker een rangorde zijn of gewoon de sterkste wint!

Gert-jan die met het meeste geld die wint.

Carlitos
15 februari 2013, 15:02
Gert-jan die met het meeste geld die wint.

Bij klanten/beren wel ja. Maar de rangorde in een club wordt niet bepaald door geld denk ik.

Bosco
15 februari 2013, 15:33
Zijn vaak de meiden die wat langer werkzaam bij de club zijn, of te wel behoren tot het meubilair. Zijn vaak ook de wat oudere dames die dan ook een potje kunnen breken bij het mangement.

LittleJoe
15 februari 2013, 21:47
Bij klanten/beren wel ja. Maar de rangorde in een club wordt niet bepaald door geld denk ik.

Klopt, die ervaring heb ik ook al gehad. Een stukje uit
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=292339#post292339


ik weet ondertussen dat Claudia in het zelfde land als ik woon en dat ze perfact Frans spreekt, heb haar nummer in mijn handy zitten, alleen jammer dat ze maar tot 19 dec in LR blijft volgens wat ze me vertelde.
Samen gaan douchen en terwijl we elkaar zaten in te soppen was er een soort spoedvergadering in de sauna met 3-4 roemse waaronder Alexia. Ik vreesde ondertussen voor mijn leven.
Plots staat daar een roemse voor ons en begint me verwijten te maken, weist du was du gemachts hast?, du gehört zu Alexia,, du bist ihren Gast! Nu mijn spelletje liep dus een beetje uit de hand en aan zo'n brutaliteit maakte ik maar direct een einde. Ich gehöre keinen, nur zu meine Frau die zu hause ist und sonst mach ich noch immer was ich will. Alexia haaste zich met haar door te sturen voor dat ze ons prille geluk verdere schade kon toebrengen. Maak dat nu mee!

En 3 dagen later
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=292524#post292524


Claudia kwam me beleefd begroeten met een kusje, maar verder toonde ze totaal geen interesse in mij... en ik heb zo'n flauw vermoeden waarom.

Er is wel degelijk een bepaalde rangorde en ze zullen die ook wel verdedigen vermoed ik. En ze ondersteunen elkaar er in, op een bepaald moment staat een een nieuwe meid dus tegenover een overmacht. Waarschijnlijk ook de reden dat Claudia de club vroeger verlaten heeft en terug in België werkt.

bad pritt
16 februari 2013, 05:29
Fijnschieter ik heb ook geweld van deze dame meegemaakt,mze bedreigde me ooit met een glas dat ze stuk wilde slaan.Een andere dame hield haar tegen.Ik heb je gewaarschuwt knoop niks aan met haar.Die meid is een wolf in schaapskleren, gewelddadig,agressief, een afrikaanse van de straat, ook naar andere meiden toe dominant en agressief.Heren u bent gewaarschuwd! Ze kan snel flippen als je wat closer met haar bent. En getuige het glas incident en FS verhaal is ze fysiek best gevaarlijk. Als iemand me met een glas aanvalt behandel ik dat als een serieuze aanval en ben ik niet mr nice guy en daar zit je niet opnte wachten in een puff? Reden van haar flippen, ze was jalours en zat me al weken te provoceren.Mischien beter dit eerlijk in haar thread zetten.

Ik hoorde dat ze weg was ben benieuwd of dit zo is?

bad pritt
16 februari 2013, 05:40
Rangordes bestaan net als irl maar ook vage codes van hij is mijn vaste klant of deze klant is voor mij want.....

Wentelt Eefje
16 februari 2013, 08:57
Mijn ervaringen zijn ook, als een meisje op basis van ervaring of persoonlijkheid zich een status heeft verworven in een club en je bent op meer dan 1 avond meer dan 1 keer met haar geweest, zullen de andere meisjes respecteren dat je haar klant bent. ​Dat ze dat hoofdschuddend doen, met medelijden voor zichzelf en hun portemonnee en misschien ook voor jou als zoveelste sukkel hoort er dan wel weer bij.

Dalton
16 februari 2013, 10:28
Het is toch heel normaal dat je de vriendinnen van je stamvrouwtje ook eens uit probeerd.
Hierbij kan ik je vertellen dat die heel goed hun best doen om jou het naar de zin te maken terwijl de volgende keer het stamvrouwtje zich nog beter uitslooft,dat is de concurentie onder de dames onderling,want het zijn vrije onderneemsters en proberen alles om zoveel mogelijk euro's te verdienen.
Natuurlijk zijn ook nog een aantal dvp's flink gestoord anders zouden ze dit beroep niet uitkiezen.
Om iedere keer weer met een maffe kerel de kamer op te gaan en hun eisen in te willegen dan moet men zeker helemaal mesjokke zijn.
Bekijk het eens van de andere kant en jij als jonge kerel moet met een oude dame de kamer op,of je bent gek of ze maakt je meteen miljonair.

MichelJ
16 februari 2013, 12:59
Berichten over drugsgebruik verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33391-DVP-amp-drugsgebruik

de duisburg spesjalist
16 februari 2013, 15:59
Het is toch heel normaal dat je de vriendinnen van je stamvrouwtje ook eens uit probeerd.
Hierbij kan ik je vertellen dat die heel goed hun best doen om jou het naar de zin te maken terwijl de volgende keer het stamvrouwtje zich nog beter uitslooft,dat is de concurentie onder de dames onderling,want het zijn vrije onderneemsters en proberen alles om zoveel mogelijk euro's te verdienen.
Natuurlijk zijn ook nog een aantal dvp's flink gestoord anders zouden ze dit beroep niet uitkiezen.
Om iedere keer weer met een maffe kerel de kamer op te gaan en hun eisen in te willegen dan moet men zeker helemaal mesjokke zijn.
Bekijk het eens van de andere kant en jij als jonge kerel moet met een oude dame de kamer op,of je bent gek of ze maakt je meteen miljonair. helemaal mee eens ze doen zeker meer hun best als ze zien dat je bij de buurvrouw geweest ben of het nou een vriendin is of niet je moet ze laten zien dat ze niet de enige is waar jij je geld aan uit geef

Piet Plezier
16 februari 2013, 16:15
Rmjhexe is daar ook goed in met een dvp vriendin vreemd gaan. Vraag maar is aan bp.

rmjhexe
16 februari 2013, 16:31
Rmjhexe is daar ook goed in met een dvp vriendin vreemd gaan. Vraag maar is aan bp.Ik ben in veel dingen goed

KevinK
16 februari 2013, 17:21
In zulk gedrag zie je toch vaak dat het vaak nog heel onvolwassen meiden zijn. Ik heb zo'n gevoel dat dit vooral bij Roemeense meiden voorkomt. Hun vriendinnen willen dan niet met je de kamer op of verlenen een slechte service.

Badslippers
16 februari 2013, 20:00
Het is toch heel normaal dat je de vriendinnen van je stamvrouwtje ook eens uit probeerd.
Hierbij kan ik je vertellen dat die heel goed hun best doen om jou het naar de zin te maken terwijl de volgende keer het stamvrouwtje zich nog beter uitslooft,dat is de concurentie onder de dames onderling,want het zijn vrije onderneemsters en proberen alles om zoveel mogelijk euro's te verdienen.

Kijk, die ouwe whisky-zuiper raakt de spijker weer op zijn kop. Hoeveel onzin hij ook verkoopt, er zit altijd wel een kern van waarheid in en daar kun je je voordeel mee doen. Want zoals hij het verwoordt zo maak ik het mee in de praktijk. Als ik in "LR" ben weten alle meiden dat ik de vaste ben van sofietje. Maar dat mokkel is zoooo professioneel dat zij het niet nodig heeft om andere dames de les te lezen. Ze zegt eenvoudigweg als dit thema bij de dames onderling ter sprake komt: "I'm on his list and so can you (be)". En dan ga ik soms met een vriendinnetje van haar. Wordt allemaal geaccepteerd omdat we allemaal weten waarom we in een club komen (zijn). Kijk, ik draai me in de kino ook om als ik zie dat zij een kerel gelukkig aan het maken is door zijn snikkel zo heerlijk "Handsfree" onder handen te nemen. Dat hoef ik dan even niet te zien. En inderdaad er zijn pikordes. Die zijn overal dus ook in een club. Net als dat er gestoorde ijsberen en gestoorde vrouwen zijn. Wat ben ik toch een mazzelkont om de aandacht te hebben van zo'n lekker wulps en verstandig engeltje en dat me dat soort ellende bespaard blijft.

Trouwens dat verhaal van Fijnschieter sta ik wel van te kijken. Poe, poe, da's niet niks. Knap om dat hier neer te pennen. Gelukkig ben ik dit soort psycho's nog niet tegengekomen en ik hoop ook dat me dat bespaard blijft.

P.S.,
Lisa hoog in de pikorde? Dat is toch die dame die elke beer vooraf waarschuwt: "Nicht lecken an meine Muschi, nicht küssen, nicht meine Titten lecken". Nooit geweten dat je met louter pijpen en neuken zo hoog in de rangorde kunt komen.

Carlitos
16 februari 2013, 20:15
P.S.,
Lisa hoog in de pikorde? Dat is toch die dame die elke beer vooraf waarschuwt: "Nicht lecken an meine Muschi, nicht küssen, nicht meine Titten lecken". Nooit geweten dat je met louter pijpen en neuken zo hoog in de rangorde kunt komen.

Potverdorie BS, ik had je hoger ingeschat. Bij ons als beren staat ze niet zo hoog aangeschreven. Maar ik weet van enkele DVP al 1,5 jaar geleden dat ze wel een beetje de dienst uitmaakt als er iets is. Mede door haar vriendje, lid van de motorclub H.E, als dat nu nog van toepassing is. Ik ben nog altijd bang voor die super pijpster!

Carlitos
16 februari 2013, 20:20
Een paar dagen geleden is een dame beginnen flippen op de kamer, en begon mij te slaan en met haar hielstilleto's uit te halen. Ik heb haar dan op het bed in een klem moeten leggen om te voorkomen dat ze mij verwondde. Toen heeft ze doorheen de badjas in mijn arm gebeten, waarvan de vel kapot was en bloedde. Ook op mijn nek stonden blauwrode striemen van haar nagels.
Toen we van de kamer gingen bedreigde ze mij nog.

Hier moet toch zeker een aanleiding voor zijn geweest? Maar dat ze dan zo uitflipt.... En de leiding heeft daar dus niets tegen gedaan? Dat is wel kras.

KevinK
16 februari 2013, 20:57
Wacht effe. Iemand die lid is van de hell's angels laat zijn vriendin in een bordeel werken? Dat terwijl deze bromnerclub volgens het om in nl miljoenen verdient met handel in drugs, wapens, afpersing enz. Zouden ze dan toch onschuldig zijn?

de duisburg spesjalist
17 februari 2013, 14:32
Wacht effe. Iemand die lid is van de hell's angels laat zijn vriendin in een bordeel werken? Dat terwijl deze bromnerclub volgens het om in nl miljoenen verdient met handel in drugs, wapens, afpersing enz. Zouden ze dan toch onschuldig zijn? ik durf gerust te melden dat er meer dvp.s een vriendje (pooier) hebben die bij een motor club aangesloten zijn en zelfs in de beveiliging van een club of bordeel zitten ma ik zou geen namen noemen

Picasso 1
17 februari 2013, 14:55
Dit onderwerp raakt een typische schaduwkant van het pannenkoeken.
Niet alleen pannenkoekers claimen dames (MIJN meissie) maar ook dames claimen pannenkoekers (MIJN geld). Ze zijn tot elkaar veroordeeld.

http://us.123rf.com/400wm/400/400/joebelanger/joebelanger0905/joebelanger090500086/4869503-een-stapel-van-valuta-elkaar-vastgeketend-en-padlocked--gebruikt-voor-eventuele-geld-gevolgtrekking-.jpg

KevinK
17 februari 2013, 16:09
ik durf gerust te melden dat er meer dvp.s een vriendje (pooier) hebben die bij een motor club aangesloten zijn en zelfs in de beveiliging van een club of bordeel zitten ma ik zou geen namen noemen

Een pooier staat voor mij niet gelijk aan een vriend met wie ze een relatie heeft. Het is natuurlijk algemeen bekend dat verschillene motorclubs een grote invloed hebben in de prostitutie. De locatie van het clubhuis van de Bandidos in Duisburg is niet geheel toevallig.

de duisburg spesjalist
17 februari 2013, 16:53
Zolang de vriend geen geld afperst van de dame is het geen pooier . in clubs zijn ook vaak beveiliging van de brommer clubs te vinden