PDA

Volledige versie bekijken : DVP & drugsgebruik



amigo70
16 februari 2013, 09:37
Hi Bad,

Hoewel ik deze dame niet ken komt me dit wel bekent voor van een vakantie in Barcelona. Had in een club een russische meid leren kennen en ze ging mee naar m'n hotel. Fantastische nacht gehad. De dag erop kreeg de dame last van enorme stemmingswisselingen. Het ene moment vrolijk en lief en 10 minuten later wou ze me bij wijze van spreken het ziekenhuis in slaan. Zeer heftig om mee te maken. Ben achteraf te weten gekomen wat de oorzaak was: COCAINE gebruik.

mvg
Amigo70

anali
16 februari 2013, 10:28
Ben achteraf te weten gekomen wat de oorzaak was: COCAINE gebruik.

...en er lijkt nogal wat te worden gebruikt door de dames... (willen ze in dit wereldje overleven)...

Dalton
16 februari 2013, 10:42
...en er lijkt nogal wat te worden gebruikt door de dames... (willen ze in dit wereldje overleven)...

Dat geloof ik niet ANALI waarom zouden die meisjes dat doen,omdat ze weten het zijn zaadcontainers en daar word je dik van en snuiven weer mager anders hebben ze geen perfekt lekker strak figuurtje en gaan de klanten niet met ze mee.
Het is onmogelijk dat ze het lekker vinden want die rommel stinkt een uur uit de wind daarom speurt iedere hond de cocaine op.
Het is heel prettig wanneer je met een dvp de kamer opgaat die al 4 dagen en nachten bezig is met snuiven dan krijg je echt een voorkeurs behandeling moet je eens proberen,vooral als ze vanalles hoort en ziet,dan wordt je kamer bezoek gewoon een lachfilmpje voor je.

anali
16 februari 2013, 11:12
Heb het zelf gezien, en hoor het vaker van nogal wat dames...

krukar
16 februari 2013, 11:29
Even offtopic :biggrin::

Zijn zeer veel dames die gebruiken hoor Dalton, als je weet waar je naar moet kijken kun je dames die cocaïne/heroïne gebruikt hebben zo spotten.
Overigens is het effect van cocaïne na 30 minuten weer voorbij, zeker als het in de vorm van crack wordt ingenomen (chinezen).

Meeste dames die onder invloed zijn zullen heroïne gebruikt hebben (heroïne kun je ook opsnuiven i.t.t. wat vele mensen denken), voor 3 tientjes heb je een gram goede heroïne, een gram zwaar versneden coke kost al snel 50 euro. Onbetaalbaar dus voor dvp's.
Heroïne houdt ook zo'n 5 uurtjes aan, vele malen langer dan coke en staat ook wel bekend om de moodswings die hierboven een aantal keer worden beschreven (ene moment happy, volgende moment zwaar angstig en in paniek.

Iemand die heroïne gebruikt heeft kun je herkennen aan trage ademhaling en vernauwde pupillen, en aan de genoemde moodswings.
Iemand die cocaïne gebruikt heeft kun je herkennen aan nervositeit, constant veel energieker, een snellere ademhaling dan normaal en soms ook agressiviteit.

Mijn tip is ga niet de kamer op met dames die gebruikt hebben, kunnen alleen maar problemen van komen.



Dan weer ontopic:

Niet alleen in suanaclubs merk je die neid tussen vrouwen als je met andere dames de kamer opgaat, ook in PT's maak ik het regelmatig mee dat ze je met blikken zowat willen doden of dat je later wat te horen krijgt. Ik trek mij er zelf niet zoveel van aan en op het moment dat een dame mij voor zichzelf gaat "claimen" is het voor mij snel afgelopen en ga ik met die dame niet meer naar de kamer toe, je moet toch ergens een grens trekken en in clubs kom ik persoonlijk juist omdat ik met meerdere vrouwen bezig wil. Als ik aan één vrouw gebonden wil zijn dan kan ik beter gaan trouwen..... ;)

Bluebear
16 februari 2013, 11:29
Anali, je zit er niet ver naast. Believe me, I know !!! :dance00[1]:

bad pritt
16 februari 2013, 11:37
Everyboy knows ( behalve Dalton)
Meeste meiden snuiven coke en zelden wat anders.
Te duur...veel klanten helpen ze wel met een lijntje...en er zijn zat dames die nog genoeg verdienen.

Bedankt Krukar ik heb nu echt zin in een lijntje heroine:smile2:
Mischien ook ff mdma promoten nog veel goedkoper in narcotica paradijs Nederland.
Of gewoon speed werkt allemaal veel langer en is veel heftiger..ook plenty available in de narcostaat Holland.

krukar
16 februari 2013, 11:51
Tja, je zult het eens niet beter weten BP ;)

Als ik in de clubs rondkijk zie ik toch echt meer dames met effecten van heroïne dan van coke. Denk ook echt dat er veel beren rond rijden met coke in hun auto ja, daar houden ze in Duitsland van......
Heroïne snuiven gebeurt overigens vrij veel op plekken waar je niet kunt chinezen (bijv. in een club omdat het teveel stinkt), geeft zelfs nog een veel intensere rush ook .

bad pritt
16 februari 2013, 11:58
Tja, je zult het eens niet beter weten BP ;)

Als ik in de clubs rondkijk zie ik toch echt meer dames met effecten van heroïne dan van coke. Denk ook echt dat er veel beren rond rijden met coke in hun auto ja, daar houden ze in Duitsland van......
Heroïne snuiven gebeurt overigens vrij veel op plekken waar je niet kunt chinezen (bijv. in een club omdat het teveel stinkt), geeft zelfs nog een veel intensere rush ook .

Nee laten we maar stellen dat jij alles beter weet..
Niemand gebruikt heroine omdat je daarmee niet meer kunt werken en coke heel makkelijk te krijgen is..

Dalton
16 februari 2013, 11:59
Everyboy knows ( behalve Dalton)
Meeste meiden snuiven coke en zelden wat anders.
Te duur..hahaha..veel klanten helpen ze wel met een lijntje.

(Vraag me alleen soms af waarom iedereen nog serieus reageert op die clowneske en niet serieuse spampostings van Dalton ?)

Nu ik dit weer lees van mijn grote vriend BADDPRITT schieten de tranen me in de ogen en blijkt het weer eens wat een groentje je toch bent en de dames dus alleen maar verwend met een lijntje en een joint misschien om aan je trekken te komen in een club.
Nu begrijp ik ook waarom je ACA zo klootte vindt daar wordt nl niet zoveel gesnoven en geblowd als in HAPPY ,VILLA VERTIGO,LIVINGROOM en GT.
De dame die in LR voor de coke zorgt werkt daar al heel wat jaartjes en in HAPPY veranderd het regelmatig in de VILLA VERTIGO moet je bij de grote baas zijn die houdt op deze manier zijn dvp's ook nog eens in zijn club en verdiend zo nog wat erbij.
Ik heb mijn koffertje met de lust opwekkende middelen allang weggegooid en heb dat hier op dit forum ook verteld vraag maar aan WILLEM2.
Daarom ga ik liever naar een club waar ze dat spul niet gebruiken en wanneer je aan een paar tieten zit te lebberen je geen hallucinaties krijgt,puur een heerlijke lucht van de dame en niet de vieze coke ba wat smerig smaken die tieten dan.
Hetzelfde gebeurd wanneer ze te veel drank inslaan dan stinken de tieten ook naar een distileerderij.

krukar
16 februari 2013, 12:01
Blijf maar lekker naïef BP, ik ga er niet weer een zinloze discussie over houden ;)

bad pritt
16 februari 2013, 12:03
Nu ik dit weer lees van mijn grote vriend BADDPRITT schieten de tranen me in de ogen en blijkt het weer eens wat een groentje je toch bent en de dames dus alleen maar verwend met een lijntje en een joint misschien om aan je trekken te komen in een club.
Nu begrijp ik ook waarom je ACA zo klootte vindt daar wordt nl niet zoveel gesnoven en geblowd als in HAPPY ,VILLA VERTIGO,LIVINGROOM en GT.
De dame die in LR voor de coke zorgt werkt daar al heel wat jaartjes en in HAPPY veranderd het regelmatig in de VILLA VERTIGO moet je bij de grote baas zijn die houdt op deze manier zijn dvp's ook nog eens in zijn club en verdiend zo nog wat erbij.
Ik heb mijn koffertje met de lust opwekkende middelen allang weggegooid en heb dat hier op dit forum ook verteld vraag maar aan WILLEM2.
Daarom ga ik liever naar een club waar ze dat spul niet gebruiken en wanneer je aan een paar tieten zit te lebberen je geen hallucinaties krijgt,puur een heerlijke lucht van de dame en niet de vieze coke ba wat smerig smaken die tieten dan.
Hetzelfde gebeurd wanneer ze te veel drank inslaan dan stinken de tieten ook naar een distileerderij.

Wat een delirium post weer, niet zoveel drinken en je niet altijd voordoen als de expert,die elke club kent tot in elke uithoek.

bad pritt
16 februari 2013, 12:05
Blijf maar lekker naïef BP, ik ga er niet weer een zinloze discussie over houden ;)

Schriftgeleerde, van de praktijk weet je niks.

Wat bedoel je met "weer inhoudsloos", net zo laf en inhoudsloos als jouw discussie inbreng over de ziektekosten in Roemenie ?
Zelfde verhaal met jouw altijd Krukar: de schriftgeleerde googled wat en komt het trots en met veel aplomp presenteren als de laatste waarheid.:hammer:

krukar
16 februari 2013, 12:08
Schriftgeleerde, van de praktijk weet je niks.
Net zo inhoudsloos als jouw discussie inbreng over de ziektekosten in Roemenie ?
Zelfde verhaal , de schriftgeleerde googled wat en komt het trots en met veel aplomp presenteren als de laatste waarheid.:hammer:

Ja want jij weet natuurlijk alles van eerstehand, zucht..... iets met pot verwijt de ketel.

Zelf ben ik 4-5 jaar verslaafd geweest aan verschillende troep, daar ben ik niet trots op en daarom heb ik het er nooit over, maar het heeft mij genoeg praktijkervaring gegeven om over dit onderwerp wat nuttigs te kunnen zeggen, in tegenstelling tot jou.

Waar zie jij overigens het woord inhoudsloos in mijn post staan?

bad pritt
16 februari 2013, 12:12
Ja want jij weet natuurlijk alles van eerstehand, zucht..... iets met pot verwijt de ketel.

Zelf ben ik 4-5 jaar verslaafd geweest aan verschillende troep, daar ben ik niet trots op en daarom heb ik het er nooit over, maar het heeft mij genoeg praktijkervaring gegeven om over dit onderwerp wat nuttigs te kunnen zeggen, in tegenstelling tot jou.

En nu ben je weer verslaafd aan dvps jij leert het ook nooit !:smile2:
Ik ken het meeste ook uit eigen hand ik was geen heilige, nu wel.:annieengel:

Dalton
16 februari 2013, 12:12
Wat een delirium post weer, niet zoveel drinken en je niet altijd voordoen als de expert,die elke club kent tot in elke uithoek.

Dat heb je wanneer je al een tijdje in deze clubs komt en dan ook nog eens de dvp's goed kent met de korreltjes aan hun neus maar je schijnt toch hele lange tenen te hebben en een gevoelige neus.

krukar
16 februari 2013, 12:15
En nu ben je weer verslaafd aan dvps jij leert het ook nooit !:smile2:
Ik ken het meeste ook uit eigen hand ik was geen heilige, nu wel.:annieengel:

Tja, als je zelf ook die praktijkervaring heb dan weet je best dat ik een punt heb met mijn vorige posts. Het zal vast ook nog wel van club to club verschillen overigens.
Als je nu is gewoon op een wat minder provocerende manier post kun je best een normale discussie voeren over dit soort dingen, probeer niet gelijk op de man te spelen.

rob45
16 februari 2013, 12:27
Inderdaad poeieren sommige meiden hun neus en vertonen na verloop van tijd zeer onvoorspelbaar en agressief gedrag.Het is ook maar hoe een dame kwa karakter in elkaar zit, want de drug werkt als een vergrootglas.Als een bepaalde dame al wat negatieve eigenschappen had worden die door de drug versterkt met alle gevolgen van dien.Ook drank kan een hoop ellende geven.Voordat er geveegd gaat worden ik beschuldig Niemand ergens van maar het een en ander kan wel gevolgen hebben voor het gedrag van sommige meiden. Heren,bedankt voor jullie info over deze dame want was van plan om binnenkort H7 aan te doen en daar ik val op donkere dames kan ik ook met deze dame van doen krijgen.Met beschadegingen thuis komen is voor mij "een beter van niet optie" vanwege een thuisfront.

bad pritt
16 februari 2013, 12:31
Tja, als je zelf ook die praktijkervaring heb dan weet je best dat ik een punt heb met mijn vorige posts. Het zal vast ook nog wel van club to club verschillen overigens.
Als je nu is gewoon op een wat minder provocerende manier post kun je best een normale discussie voeren over dit soort dingen, probeer niet gelijk op de man te spelen.

Ik doe mijn best ik heb niks tegen jou, maar ik ben gewoon soms wat (te) scherp in de discussies.
Ik ken echt niemand die bruin gebruikt wel hordes en echt hordes dvp's en klanten die wit gebruiken.
Deze p6 wereld is leuk als je de misstanden van je af kunt zetten en kun je dat minder goed dan zie je veel zwarte kanten aan de p6 business.

Znipper
16 februari 2013, 12:37
Als je nu is gewoon op een wat minder provocerende manier post kun je best een normale discussie voeren over dit soort dingen, probeer niet gelijk op de man te spelen.

Op de man spelen, veralgemeniseren of juist 1 specifiek puntje eruit lichten en vergroten. Het zijn discussie techniekjes Krukar.

Gewoon zijn posts met een korreltje coke nemen 😉

Dalton
16 februari 2013, 12:42
Heren mods dit heeft niets te maken met welk vrienddinnetje dan ook,het beste dit te veranderen in de snuivende dvp''s met als aanvoeder onze eigen ijbeer uitvinder van al dat lekkers de weledel gestrenge heer .........

Picasso 1
16 februari 2013, 14:39
Volgens mij wordt erg veel gesnoven in de clubs door de dames. Heb het al zo vaak meegemaakt dat een dame een lijntje snuift alvorens er gesext wordt. Je merkt vaak dat ze aftasten of ze je kunnen vertrouwen en op het moment dat ze merken dat je relaxed reageert op het onderwerp wordt er gesnoven en wordt het je zelfs aangeboden. Heb het zelf echter nooit aangenomen omdat ik voor mijzelf geen behoeftes op drugsgebied wil creëren. Maar het is me helder dat massaal in clubs wordt gebruikt en dat zowel dames aan elkaar verkopen alsook veel klanten aan de dames verkopen. Ga er maar vanuit dat een aantal klanten niet alleen bij de dames populair zijn vanwege hun grote lul.

bad pritt
16 februari 2013, 14:54
Gewoon zijn posts met een korreltje coke nemen 

mag het bij jou een onsje meer zijn ?

Nibor76
16 februari 2013, 15:06
Zodadelijk zijn er nog beren die gaan toegeven of hebben gezien dat sommige dames betaald worden door beren met coke.

In de duistere P6 waar ik niets van wilt zien zal het mij niets verbazen.

Admin
16 februari 2013, 15:23
Zodadelijk zijn er nog beren die gaan toegeven of hebben gezien dat sommige dames betaald worden door beren met coke.


Ga er maar vanuit dat dit voor zal komen, evenals het redelijk is te veronderstellen dat een aantal dames wel eens wat gebruikt. Echter dit is geen info die op het forum thuishoort als we hier heel specifiek namen gaan noemen. In algemene zin kan de discussie gevoerd worden in meer specifieke zin waarbij slechts 1 dame hiermee in verband wordt gebracht staan we dat niet toe. Waarmee niet gezegd wil zijn dat "gebruik van pilletjes en poeders"" niet voorkomt want dat is (helaas) wel een feit.
Ga er maar vanuit dat dit fenomeen in alle clubs in meer of mindere mate voorkomt. Te denken dat er clubs zijn waar zo iets niet voor zal komen is een illusie.

Uiteraard staat het een ieder vrij te denken dat het in zijn eigen (favoriete) clubje niet voorkomt, maar dan heb je waarschijnlijk oogkleppen op.

bad pritt
16 februari 2013, 15:48
Zodadelijk zijn er nog beren die gaan toegeven of hebben gezien dat sommige dames betaald worden door beren met coke. In de duistere P6 waar ik niets van wilt zien zal het mij niets verbazen.

Ja dat gebeurd 100% zeker.
Waarom wil je niks zien van wat er om je heen gebeurd, beetje struisvogel gedrag.

Bluebear
16 februari 2013, 15:55
http://www.youtube.com/watch?v=yJy5IZeDBBs

Voor diegene die nog niet wisten hoe het spul het land in komt. :hammer:

KevinK
16 februari 2013, 17:30
In GT weet ik van een aantal meiden zeker dat ze coke gebruiken, en volgens hen zijn het er nog veel meer. Denk dat veel meiden het anders niet vol zouden houden. Alleen jammer dat het zo'n negatieve spiraal is, want behalve hun gezondheid wordt ook hun portemonnee flink aangetast.

phoenix
16 februari 2013, 17:43
laten we een fonds op richten red de cocaine dvp, maar eerst mijn zak leeg:smile2:

Nibor76
16 februari 2013, 17:51
Ja dat gebeurd 100% zeker.
Waarom wil je niks zien van wat er om je heen gebeurd, beetje struisvogel gedrag.
Ik ben bang dat wat ik hier allemaal lees of soms van de collegae beren hoor het mijn plezier in de P6 aantast.
Vaak zie ik dan ook wel na aanwijzing van de dingen, de rare brandmerken de vreemde streepjes tatoo's, raar gedrag, energie voor 10 en 13 uur lang.
De opzichtige auto met lopende motor waar mannen uitstappen hun ding doen uit het zicht en weer wegrijden.
In de illusie die op mij toch soms als echt aanvoelt met een klik wederzijds wil ik niet weten of zij ook gevangen zit in zo'n web van duisterheid.

Noem mij dan ook maar hypocriet en onverbeterlijk maar na een paar dagen een beetje down verlang ik er toch weer naar :redface:
Hoe minder ik ervaar in de club hoe langer de euforie duurt van een geslaagde dag en het is zoals Admin zegt "Uiteraard staat het een ieder vrij te denken dat het in zijn eigen (favoriete) clubje niet voorkomt"

Het wereldje is als een worstenfabriek. De worsten zijn lekker maar weten hoe ze tot stand komen wil je niet zien.

anali
16 februari 2013, 17:57
Zodadelijk zijn er nog beren die gaan toegeven of hebben gezien dat sommige dames betaald worden door beren met coke.

...zal het mij niets verbazen.

Mij ook niet...

Picasso 1
16 februari 2013, 18:02
Het wereldje is als een worstenfabriek. De worsten zijn lekker maar weten hoe ze tot stand komen wil je niet zien.
Het is juist van belang zoveel mogelijk te weten zodat je met inzicht weloverwogen keuzes kan maken.

MiniME
16 februari 2013, 19:53
Iedereen die wel eens in YY is geweest, weet dat drugsgebruik (en handel) helaas vrij gebruikelijk is in sommige clubs..............ook in GT komt het veel voor. Denk dat geen 1 club er helemaal van verschoond is, maar als je goed in de ogen van de dames kijkt, kun je al vrij snel zien of ze er aan zitten (dan sla ik even over en ga naar een andere dame).

Carlitos
16 februari 2013, 20:33
Nu begrijp ik ook waarom je ACA zo klootte vindt daar wordt nl niet zoveel gesnoven en geblowd als in HAPPY ,VILLA VERTIGO,LIVINGROOM en GT.


Hahaha, die vind ik echt goed. ACA was de eerste tent waar ik het eerst gevraagd werd of het een probleem was of de betreffende dame iets kon doen aan haar "mood".... Daarmee is ACA gelijk aan de rest.

Het is jammer dat nu nu weer ACA probeert te promoten als een super club, wat het helaas niet is.

Dolfie
16 februari 2013, 22:15
...en er lijkt nogal wat te worden gebruikt door de dames... (willen ze in dit wereldje overleven)...

Klopt als een bus! en by the way als je zelf op de kamer aan een dame vraagt of een lijntje mogelijk is gaan de meeste je daarin volgen;)

Sommige bieden het zelfs spontaan aan:betrunken:

Grtz,Dolfie

Dalton
16 februari 2013, 23:47
Hahaha, die vind ik echt goed. ACA was de eerste tent waar ik het eerst gevraagd werd of het een probleem was of de betreffende dame iets kon doen aan haar "mood".... Daarmee is ACA gelijk aan de rest.

Het is jammer dat nu nu weer ACA probeert te promoten als een super club, wat het helaas niet is.

Beter lezen GERT-JAN: IN ACA WORDT NIET ZOVEEL GESNOVEN EN GEBLOWD ALS IN DE ANDERE CLUBS.
Natuurlijk zijn in ACA dames die dat doen maar zogauw de baas het weet dan liggen ze eruit en dat gebeurd in de andere clubs niet.
En ja ACA is voor mij een super club omdat het met kop en schouders en qua poen ver boven de andere clubs uitsteekt.
Ik begrijp alleen niet waarom je dan nog zo vaak naar ACA gaat,tot ziens in onze SUPER-CLUB.

Big30
17 februari 2013, 00:29
Hahaha, die vind ik echt goed. ACA was de eerste tent waar ik het eerst gevraagd werd of het een probleem was of de betreffende dame iets kon doen aan haar "mood".... Daarmee is ACA gelijk aan de rest.

Het is jammer dat nu nu weer ACA probeert te promoten als een super club, wat het helaas niet is.
Ja dat klopt, d.i. zoals ik reeds eerder aangaf, mag je er vanuit gaan dat in alle Clubs dames te vinden zijn die wel eens iets gebruiken. Daar hoeven we hier niet de ogen voor te sluiten want dat is simpel weg een feit. Ook is een feit dat dames op de een of andere manier van het gevraagde goed voorzien worden.

Nogmaals dat simpele feit kan niet ontkend worden, maar wat we hier niet toestaan is dames hiermee in verband brengen dan wel dat we een vrij onzinnige discussie gaan voeren dat Club A hiervan minder dan wel meer last zou hebben dan Club B. Zo'n bewering mist elke feitelijke onderbouwing en is vaak ook niet meer dan een Fan Statement mbt de club die zogenaamd bijna immuun zou zijn voor dit probleem.

Laat ik verder opmerken dat de berichten mbt ACA van Dalton in deze op gespannen voet staan, met wat ik dan wel in dit bericht dan wel eerder reeds vermeldde.

MiniME
17 februari 2013, 09:52
Ja dat klopt, d.i. zoals ik reeds eerder aangaf, mag je er vanuit gaan dat in alle Clubs dames te vinden zijn die wel eens iets gebruiken.

Nogmaals dat simpele feit kan niet ontkend worden, maar wat we hier niet toestaan is dames hiermee in verband brengen dan wel dat we een vrij onzinnige discussie gaan voeren dat Club A hiervan minder dan wel meer last zou hebben dan Club B. Zo'n bewering mist elke feitelijke onderbouwing en is vaak ook niet meer dan een Fan Statement mbt de club die zogenaamd bijna immuun zou zijn voor dit probleem.

Helemaal mee eens hoor Big 30, ALLE clubs zijn gelijk aan elkaar als het om drugsgebruik gaat, net als dat het servicenivo van de dames in ALLE clubs gelijk is :biggrin:

Sorry B30, kon hier de cynische ondertoon ook niet laten richting onze mod die nog altijd denkt dat "nivelleren een feestje" is.

Keep on dreaming B30 en sluit vooral je ogen voor de grote verschillen die er toch echt zijn op zowel drugs als service vlak :cool: (zie ook Freude thread)

RAUL7
17 februari 2013, 13:15
Keep on dreaming B30 en sluit vooral je ogen voor de grote verschillen die er toch echt zijn op zowel drugs als service vlak :cool: (zie ook Freude thread)

Ja Biggie, dat weet toch iedereen ondertussen. De clubs waar MiniMe graag naartoe gaat zijn de topclubs en de rest zijn de flopclubs! :rofl:

Picasso 1
17 februari 2013, 14:20
Keep on dreaming B30 en sluit vooral je ogen voor de grote verschillen die er toch echt zijn op zowel drugs als service vlak :cool: (zie ook Freude thread)

Die verschillen zijn echter ook tijdgebonden. Zie inderdaad Freude draadje waar de service in het algemeen aan het dalen schijnt te zijn (door het ijs gezakt :smile2:) en hetzelfde geldt voor het PSR draadje (zie berichten vandaag). Ook Oase is al lang geleden niet meer wat het was en het is me dan ook een raadsel dat jij daar nog zoveel 9+ scoort terwijl dat door de vele andere bezoekers een stuk lager wordt ervaren met ook nog eens serieuze kansen op flops; en wat betreft de 'kritische' Duitsers, het zijn juist de kritische Duitsers die veel in Frankfurt komen die me melden dat voor goede sessies je naar World moet gaan en voor flops naar Oase (niet mijn eigen mening overigens want zelf verkies ik Oase). Wat drugs betreft is me trouwens in Oase een aantal keren naar gevraagd zodra ik aangaf uit Nederland te komen.

de duisburg spesjalist
17 februari 2013, 14:56
Wat drugs betreft mijn wordt het ook veel gevraag of ik er aan kan kommen er zijn zelfs dames die daar diensten voor doen . Ik weet dat de beveiliging ook vaak hun neus poederen .in dec was er een feestje op de vulkaan van de 2 beroemde huizen alcohol drugs en rocenrol :biggrin: als ik Julie meld dat meer als de helft van de beveiliging niet meer in staat was om hun werk uit te voeren het was op een donderdag na kerst

ik weet natuurlijk niet hoe dat in de clubs is zelf gebruik ik soms ook een beetje doop het is groen van kleur en je krijg er geen hoofdpijn van

Dalton
17 februari 2013, 15:08
Ja Biggie, dat weet toch iedereen ondertussen. De clubs waar MiniMe graag naartoe gaat zijn de topclubs en de rest zijn de flopclubs! :rofl:

MiniMe is een ijsbeer die door het leven en de bezoeken aan de dvp's helemaal vergeet in welke club hij op de kamer of bank ligt te spartelen wanneer hij een dvp in zijn armen houdt en daardoor altijd maar weer dezelfde clubs de hemel in prijst,wat zijn goed recht is want hij heeft een zeer goede mening en let op het wel en wee van iedere club.
Wat dat betreft kan het mijn jongste broer zijn die in FRANFFURT verdwaald is bij de laatste bankoverval die met groot succes is afgesloten en we nu het geroofde geld heerlijk kunnen uitgeven in de clubs van onze dromen en zo ook weer de mankementen van deze clubs aan het licht kunnen brengen.

SFL
17 februari 2013, 23:58
Even offtopic :biggrin::

Zijn zeer veel dames die gebruiken hoor Dalton, als je weet waar je naar moet kijken kun je dames die cocaïne/heroïne gebruikt hebben zo spotten.
Overigens is het effect van cocaïne na 30 minuten weer voorbij, zeker als het in de vorm van crack wordt ingenomen (chinezen).

Meeste dames die onder invloed zijn zullen heroïne gebruikt hebben (heroïne kun je ook opsnuiven i.t.t. wat vele mensen denken), voor 3 tientjes heb je een gram goede heroïne, een gram zwaar versneden coke kost al snel 50 euro. Onbetaalbaar dus voor dvp's.
Heroïne houdt ook zo'n 5 uurtjes aan, vele malen langer dan coke en staat ook wel bekend om de moodswings die hierboven een aantal keer worden beschreven (ene moment happy, volgende moment zwaar angstig en in paniek.

Iemand die heroïne gebruikt heeft kun je herkennen aan trage ademhaling en vernauwde pupillen, en aan de genoemde moodswings.
Iemand die cocaïne gebruikt heeft kun je herkennen aan nervositeit, constant veel energieker, een snellere ademhaling dan normaal en soms ook agressiviteit.

Mijn tip is ga niet de kamer op met dames die gebruikt hebben, kunnen alleen maar problemen van komen. ;)


Voor de echte goeie Colombiaanse sneeuw betaal je al snel 60E. Voor 50€ heb je niks fatsoenlijks meer...
In een ver verleden heb ik ook al eens wat gesnoven met dames op de kamer, maar neem van mij aan dat weinige goeie stuff bij zich hadden. Allemaal verkapte en vermengde zooi die ze van hun klaplopende pooier hebben of die stoere would-be dealer klanten bij zich hebben, maar het wasmiddel van hun wijf er bij doen omdat het anders te duur is.
Het is juist door dat soort rommel dat hun lichaam last ondervindt of dat hun hersenen worden aangetast... En daarvan gaan ze agressief gedrag vertonen.
Van kwalitatief goede coke ga je presteren en hou je jezelf juist onder controle... Alleen tijdens het neuken denk je soms dat je goed bezig bent, maar dan is het juist knudde. En als je het rookt ipv snuift dan rotten al je tanden weg of komen je vullingen eruit.
Als je echt door het lint gaat of volledig paranoia wordt van coke, dan is dat een teken van jaren dagelijks gebruik (met ook de gekende bloedneus als gevolg) In dat geval heeft de coke zoveel uit je reserves geplukt dat je lichaam en verstand niet meer meekunnen.

Maar goed, om terug te komen op K zijn bemerkingen: coke heeft slechts een werking van 20minuten hoogtepunt. Als het langer is, dan zitten er andere substanties bij. Speed bv. En geen enkele lijntje heeft hetzelfde effect als het eerste lijntje van de reeks. Mokkels in de club kunnen wel in de roes blijven door geregeld bij te tanken en om het halfuur op het toilet hun neus gaan te poederen. En wanneer ze combineren met drank, dan kan het helemaal naar de bliksem gaan.

Een dame in LR liep om het halfuur ook het schijthuis in. De kracht, lage zelfwaarde, de uitgebreide service, eerst goedgezind en verliefd, daarna haatdragend en agressief... om tenslotte doorgedraaid een harde rechtse tegen mijn bakkes te planten. Zoiets in zo'n vergevorderd stadium had ik nog nooit meegemaakt. Een combinatie van jaren coke- en drankmisbruik, zoveel is zeker. Ik ben ze nog een paar keer tegengekomen en als ze niet met clienteel bezig is, dan zie ik een gerboken en bedorven ziel zitten... Maar goed, sommige junks eindigen in de goot, somige in coma of op het kerkhof en andere eindigen in een bordeel!

Dalton
18 februari 2013, 09:36
Werkelijk zeer goed neergezet SFL maar je hebt nog vergeten te vertellen dat ze na 4 of 5 dagen en nachten aan een stuk snuiven psychoties worden en dan de gekste dingen uithalen door de waandenkbeelden die ze krijgen en ervaren als echt dan blijf je als niet gebruiker lachen omdat ze dan als het ware een hele eenmans act opvoeren waar ze zelf heilig van overtuigd zijn dat het gebeurd.
Je moet een dame ook nooit een snuif geven voor dat ze begint met je te verwennen want dan kan je het schudden.
Alleen wanneer je goed spul hebt is het oke anders gaat ze na 10 minuten weer naar de wc of ze lopen de hele club af voor een pakje.
Jammer voor de dames die de hele dag door lopen te snuiven maar ze zijn er en in diverse clubs kom je ze tegen.
vroeger nam ik wel eens iets mee maar ben daar mee gestopt want het brengt alleen maar ellende voor de dames en ik raad alle ijsberen aan om daar ook mee te stoppen.
Natuurlijk is het leuk wanneer je 3 of 4 dvp's bij je op de kamer hebt en heerlijk van ze kan genieten maar je helpt ze wel naar de kloten.
Doorgaans zie je ze na verloop van tijd ook niet meer terug in een club en moeten ze het langs de straat proberen om hun verslaving in stand te houden.

phoenix
18 februari 2013, 09:49
interessante topic, ik vrees dat vroeg of laat hier ook geveegd wordt...maar ben blij dat dat nog niet gedaan is, wordt ik naieveling van de ergste soort weer eens met de neus op de feiten gedrukt, tja nu snap ik ook waarom de hier zojuist genoemde dame zo geil als boter was...dat heb ik een keer met en dame bij fun garden mee gemaakt, die me eerlijk bekende coke te snuiven...tja daarna was ik niet echt in de mood om met een dergelijke mevrouw op de kamer te gaan , hoe leuk ons contact ook was op de kamer en er buiten......

Piet Plezier
18 februari 2013, 10:39
Kijk er word in alle clubs coke gebruikt niets mis mee.Maar als ik dan van beren hoor dat ze tegen die meiden zeggen ik ga alleen met jou mee kameren als je met me snuift,nou dat hoeft voor mij dus niet.Uit vrije wil of niet maar niet gaan zeggen je moet mee snuifen anders pak ik een ander meisje.Maar er zijn gelukkig ook dames die daar niet intrappen.

bad pritt
18 februari 2013, 11:02
Niks mis mee maar coke is wel smerige troep met veel chemische rommel erin.
Slecht en gevaarlijk voor je hart (bij 25% van alle hartinfarcten onder de 45j zou cocaine gebruikt zijn kort voorafgaand aan het infarct) en gevaarlijk icm drank ( coke en alcohol maken giftige verbindingen)

Hier een filmpje hoe t gemaakt wordt:

http://www.youtube.com/watch?v=l5z1yYbiKQo

trigootje
18 februari 2013, 11:21
Drugs are a bet with your mind.....

Heb vroeger heel veel gefeest op pure mdma (hadden zelf een tester).....heerlijk spul en je uithoudingsvermogen tijdens de daad schiet omhoog..maar gebruik het met verstand..
tevens veel andere rotzooi voorbij zien komen....afblijven van die troep, als je het kunt
Er gaat niks boven puur genieten...

Nibor76
18 februari 2013, 11:24
Niks mis mee maar coke is wel smerige troep met veel chemische rommel erin.
Slecht en gevaarlijk voor je hart (bij 25% van alle hartinfarcten onder de 45j zou cocaine gebruikt zijn kort voorafgaand aan het infarct) en gevaarlijk icm drank ( coke en alcohol maken giftige verbindingen)

Hier een filmpje hoe t gemaakt wordt:

Na het zien van de fabricage zweer ik dat soort drugs af.
Ik hou het nu alleen bij goede sterke doorzichtige sterke drank.

Dit was het eerste filmpje wat ik zag.

http://youtu.be/HD11KAYSoYc

Badslippers
18 februari 2013, 11:58
interessante topic, ik vrees dat vroeg of laat hier ook geveegd wordt...maar ben blij dat dat nog niet gedaan is, wordt ik naieveling van de ergste soort weer eens met de neus op de feiten gedrukt, tja nu snap ik ook waarom de hier zojuist genoemde dame zo geil als boter was

Wat mij betreft moet die naam in SFL zijn bericht maar geveegd (of vervangen worden door: "een dame") worden. Is puur speculatief. Blijkbaar zit die linkse directe hem nog steeds dwars!

Dalton
18 februari 2013, 16:07
Drugs are a bet with your mind.....

Heb vroeger heel veel gefeest op pure mdma (hadden zelf een tester).....heerlijk spul en je uithoudingsvermogen tijdens de daad schiet omhoog..maar gebruik het met verstand..
tevens veel andere rotzooi voorbij zien komen....afblijven van die troep, als je het kunt
Er gaat niks boven puur genieten...

TRIGOOTJE je hebt volkomen gelijk mdma is prachtig en het is zeer goed voor je uithoudingsvermogen.
Door een bekende van me die dat spul ook wel eens gebruikt en erbij vertelde dat je daar lekker op reageerde en heerlijk mee kon neuken heb ik dat op mijn oude leeftijd ook eens uitgeprobeerd.
Het was pure mdma ongeveer een 1/2 gram die na inname 15 minuten later al begon te werken.
Het gaf je een heerlijk gevoel alsof je de hele wereld aankon,nog lekkerder dan wanneer je aangeschoten bent.
Ja heren ijsberen en geil word je er ook van met een 1/2 kamagra op stond mijn leuter fris vooruit.
Maar toen begon de pret bij het neuken aangekomen dat was ongeveer tegen 10 uur 's avonds in ACA geweldig gewoon met die stijve leuter en maar neuken in alle standen alle hoeken van de kamer gezien dan weer onder en dan weer boven opzij vanachter,van links naar rechts en van voor naar achter en maar doorgaan met het zweet dat in straaltjes langs mijn lijf liep.
Mijn leuter werd niet eens slap maar bleef goed overeind en de dame was mijn zweet maar aan het wegvegen totdat er om kwart voor drie op de kamer werd geklopt dat we eruit moesten.
Niet te geloven meer dan 4 1/2 uur liggen neuken en niet klaarkomen,maar goed dat de dame het grandioos vond alleen het bed was natuurlijk aardig nat op diverse plekken.
Het was van mij het langste nummertje zonder klaar te komen en heb die rotzooi nooit meer gebruikt.
Het is spul wat goed te gebruiken is voor een dance-party maar niet voor te neuken want je komt gewoon niet klaar en blijft maar doorgaan en je blijft echt zo geil als boter.
Hoorde later nog dat het slecht is voor mensen met een zwak hart of die hartproblemen hebben,die kunnen zo maar dood op de kut blijven liggen of het zou ook kunnen dat ze erop zat en dan is het moeilijk voor de dame om van zo'n dode af te gaan omdat het zo lekker is als die leuter zo lekker hard is.

de duisburg spesjalist
18 februari 2013, 16:58
Je kan van kamagra viagra cialis ezv ook dood op de kut blijven liggen Dalton zeker als je hardt problemen heb en ik heb ooit iemand mee gemaakt die van de rus popers bij een dame niet goed geworden is .de dame raakte zelf ook in paniek het is overigens met een sisser afgelopen . we hebben de man in de buitenlucht gezet en veel water laten drinken .

Goedemorgenallemaal
18 februari 2013, 17:01
Ga er maar vanuit dat dit fenomeen in alle clubs in meer of mindere mate voorkomt. Te denken dat er clubs zijn waar zo iets niet voor zal komen is een illusie.

En ga er maar van uit dat de clubs zich hierin niet zullen onderscheiden van het normale nachtelijke uitgaansleven, althans in Nederland. Sterker, ik ken populaire uitgaangelegenheden waar de door ons zo geliefde clubs als een nonnenklooster bij afsteken... En dat zijn er meer dan er clubs zijn in NRW.

SFL
19 februari 2013, 08:50
Wat mij betreft moet die naam in SFL zijn bericht maar geveegd (of vervangen worden door: "een dame") worden. Is puur speculatief. Blijkbaar zit die linkse directe hem nog steeds dwars!

Jij moest verdomme Mod. geworden zijn, vadertje.... Niet komen janken als je zelf eens wat met haar aan de hand hebt.
Waarom zou ik haar verdomde naam niet mogen noemen... Ze moet haar poten sowieso thuis houden en bovendien zijn haar problemen harde waarheid.
Had ik het toen gewillen, dan was ze nu zelfs niet meer in LR, want men vroeg me of ze haar er dienden uit te flikkeren en dat heb ik dan weer niet laten gebeuren...

En ja, natuurlijk denk ik daar weer terug aan als ik hier over stemmingswisselingen lees en over druggebruik...
Ik heb al vaker gedurende de jaren met DVP's te maken gehad die zo beschimmelt waren dat ze de naam van hun parochie niet meer konden spellen, maar nog nooit heb ik zoiets meegemaakt als met haar. Je weet niet eens de helft welke toeren en woorden ze toen op de kamer uitgehaald heeft. Ik durf zelfs zeggen dat zij nog harder van de pot gerukt is en nog meer ziek in haar ouwe kop, dan die sloerie waar ik in de zomer van 2010 privé wat mee gehad heb... En ik denk wel dat jij als geen ander weet dat ik al redelijk wat gekheid gewend ben!

Badslippers
19 februari 2013, 13:06
Jij moest verdomme Mod. geworden zijn, vadertje....

Het aanbod lag er wel maar het aantal vrijkaarten dat dat zou schuiven was me te matig. Ha ha, nee, dat is flauwekul. Kerel, als ik "Mod" was zou ik beter jou kyunnen gaan inhuren om mijn rug te dekken zoveel aanslagen zou ik dan kunnen verwachten. Daar zou die schermutseling van jou met onze gezamenlijke en boomlange vriendin bij in het niet vallen.


Niet komen janken als je zelf eens wat met haar aan de hand hebt.

Beroepshalve maar ook intellectueel weet ik hoe dit soort feeksen te temmen. je zou nog wat van me kunnen leren. De rode draad die door je leven loopt met wispelturige wijven is langzamerhand zo lang als de Chinese muur.


Waarom zou ik haar verdomde naam niet mogen noemen... Ze moet haar poten sowieso thuis houden en bovendien zijn haar problemen harde waarheid.
Had ik het toen gewillen, dan was ze nu zelfs niet meer in LR, want men vroeg me of ze haar er dienden uit te flikkeren en dat heb ik dan weer niet laten gebeuren...

Kijk mijn vriend, hier laat je je in ieder geval van je goede kant zien. Dankzij jou kon ik haar derhalve zo'n dikke twee weken geleden in de huiskamer nog eens checken. Qua sex is er geen betere (en ook geen gekkere trouwens).

gignnl
19 februari 2013, 15:35
Het drugsgebruik in het uitgaansleven is behoorlijk groot.Zelfs in de kleinste dorpskroeg is wel een lijntje verkrijgbaar of men belt een waptaxi.
In de clubs is dit zeker niet anders,de dames zitten vaak in het uitgaanscircuit of gaan iets gebruiken om de dagelijkse druk wat te verlichten.
Toen bv YY open ging verhuisden diverse dames naar daar om dichter bij de coffeeshops te zitten.
Voor het gebruik in de clubs kun je je ogen niet sluiten en soms is het ook wel lachwekkend als een dame na een toiletbezoek plotseling een witte snor heeft en daar door mede dvp s op moet worden gewezen.