PDA

Volledige versie bekijken : Thailand Koh Samui 2013

Ties85
17 februari 2013, 15:39
Koh samui 2013

Na een aantal dagen in Phuket vertoefd te hebben deze plaats vaarwel gezegd en door naar Koh Samui.
Ik had een Bus en ferry ticket gekocht bij een lokale agency voor totaal geloof 700 bth ophaal was per mini van en hoopte dat deze in 1x zou door vegen naar surat thani.
Na een rit van bijna een uur of 3,5 stopten we bij een vaag gebouw waar meer mensen zaten te wachten de informatie stroom was niet bepaald optimaal.
Ik moest vervolgens naar een man zeggen waar de reis naar toe ging Koh samui of een van de overige eilanden de boot ging nog door tot Phangan.
daarna meer wachten tot een grote heeel oude vettige Thaise bus kwam waarmee we toch nog ruim een uurtje moesten karren.
De gordijnen waren half dicht en de bus stopte zonder duidelijke aanleiding onderweg 2X eenmaal bij de ferry moesten we daar weer tickets wisselen.
En vervolgens met je grote koffers een 20e eeuw loop plank op en maar hopen dat je als leed vermaak niet zelf of je baggage 8 meter het water in zouden flikkeren.
De boot was oud vertrok een uur te laat in de schemering en de koffers lagen boven open en bloot op dek niet favoriete manier van reizen was ik inmiddels naar bijna 10 uur achter.
Ik trof een groep Duitsers waarvan 1 zijn koffer met Paspoort kwijt was en die zeker wist deze in de bus geladen te hebben.
Ja zei ik nog het was ook wel raar dat die gordijnen half dicht waren en die bus 2x stopten om ogenschijnlijk niets.
Maar ik houd mijn kostbaarheden dan ook wel altijd bij zo een trip op het lichaam.
Ook klaagden ze over de mindere mate van thaise vriendelijkheid de bekende lach was vaak ver te zoeken iets wat ik eigenlijk wel kon onderschrijven.
En dit was een inmiddels vaker gehoord verhaal van Farang tot op het botte af, en dat voor land dat bekend staat om zijn glimlach en het van toeristen moet hebben.

Maar goed in het donker aangekomen op de pier de minivan voor 300 bth geboekt om in Chaweng te komen waar ik nog geen hotel had.
Kwam per toeval terecht in een appartmenten ding super leuk op de 1 minuut van de rosse buurt en 4 minuten van het Strand kosten 800 bth per nacht.
Koopje schoon leuke kamers gratis Wifi, nadeel veel nachtelijk kabaal door mindere isolatie en disco's in de buurt en in de ochtend bouw werkzaamheden.

Over de actie kan ik vrij kort zijn die is er niet veel op het Samui dat ik gezien heb lag op een steenworp van de bekendste buurt Green Mango waar het te doen zou moeten zijn.
maar Samui is vnl populair onder getrouwde stellen, oude van dagen die samen op vakantie gaan en oh ja ook hier hebben de Russen al bijna alles als grootste groep toeristen.
Wel veel minder Arabieren,Indiers,Chinezen maar ook die vind je er inmiddels maar goed dwaal weer af.

Mijn eerste avond in de rosse buurt je hebt er wel bijna alles maar van alles maar weinig 1 gogo geteld met 1 leuke meid die meteen wilden kameren boven de zaak voor ruim 2000 bth
een vluggertje
Ja een leuke meid maar houd als streven aan dat ik geen 11 vlieg voor een zelfde prijs te betalen als ik ook op de Wallen of Skw doe.

Na een drankje en een lady drink weer weg dus, verder voor alle jeugd en pas getrouwde stellen hippe bars en een grote Disco.
Maar van ons soort bars waren er maar 10 a 12 te vinden.
En de dames hadden niet heel veel interesse of het moest voor veel geld een ST zijn en vielen nog tegen ook.
Op een avond in een bar gezeten dat een groep dames maar zelf Corono bij de 7eleven ging halen omdat dit goedkoper was dan in hun eigen bar te bestellen dat moest ik eens
proberen.
Verder tot na 01.00 in de nacht nouwelijks klanten een stukje verder lag een ladyboy caberet meer op de grote straat.

En ook hier al ondanks de beperkte actie al een Russen strip tent waar ik uit verveling 2x wat tijd heb door gebracht tegen Russische Maffia prijzen.
De eerste avond met een Irina wel een leuk gesprekje gehad in ruil voor een thee drankje van 400 bth de ladydrink van meer als 1000 bth werd me te gortig.
Deze dame werkte hier nu een tijdje en kwam uit Kazan Rusland en zat onder een vrij mager contract een tijdje bij de club maar we vrijwillig als ik haar geloven mocht.
De meeste van deze Russen en zogenaamde European girl tenten in Thailand zijn trouwen niet eens van een Rus maar een kerel uit Estland of was het nou Letland nou ja baltische
staten in ieder geval.
En behalve in Thailand had hij ook zo een tenten in zijn thuis land eerlijk is eerlijk alles is tip top geregeld en een paar leuke danseressen die vervolgens om tip's vanaf 50 bth komen
vragen.
Nu geef ik zo een lekkertje die vervolgens lekker over je heen komt hangen graag 100 bth voor een erotische top show on stage.
Maar een lelijke dikke buik danseres die geeneens haar tieten laat zien hoeft bij dan ook niet te komen bedelen tot woede van haar.

De eerste avond op zoek naar een LT maar uiteindelijk niet gelukt ook geen gids gevonden nou ja de volgende dag beter.
In de ochtend eerst maar op Chaweng beach liggen bakken en zwemmen het strand kan niet tippen aan de meeste van Phuket maar is wel erg groot en er is goed te zwemmen.
Er ligt ook een top club beach bar met super eten tegen zeer goede tarieven wwar je zelfs op zeer goed zonne bedden met matras gratis kunt liggen.
Later zag ik dat er zelfs een gratis zwembad bij was zeer leuk zeker als je appartement deze faciliteiten niet heeft.
In de avond maar wat andere plekken als de grote hoofdweg opgezocht maar een goede bar is er moeilijk te vinden richting het lokale kickboks stadion liggen nog wat leuke bars voor
ons en massage studio's maar soapy's heb ik niet gevonden.

Van ellende op 2 road bij een ietwat ranzige salon een leuke jonge dame gezien die ook happy end deed voor 1000 bth en b2b massage.
Deed ze best aardig geen intiem maar na bijna 3 dagen geen sex kwam ik zalig in haar mondje, hierna maar een dame gezocht die me alleen het eiland de dag erna wilden laten zien op
een motorbike.
De dag erna belden ze keurig tijdens mijn ontbijd al was het inmiddels 11.30 red. voor een tour eerst een soort vieuwing point schijnbaar erg populair in de avonden aan de hoeveelheid
durex overal te zien maar geen echte topper.
Vervolgens de bekendere vader en moeder van het eiland bezocht 2 rotsen in de vorm van... je raad het wel leuk voor een paar foto's en door.
Daarna via een leuk aangelegd olifanten gebied met buffels naar een van de watervallen erg mooi en er is toch nog wel wat natuur op het eiland maar een zware loop en klim tocht als
je niet met een 4x4 gaat en ook het laatste stuk heeft veel gebroken lede maten gekost denk ik.
Daarna door voor de bekende foto met een tijger en zeeleeuwen show het typische Thaise dier vriendelijkheid maja je doet het dan toch weer.
Daarna de big boeddha bezocht en een stukje verder zijn lucky broer erg mooi allemaal alleen had het halve eiland en alle trekpleisters zo ongeveer op een halve dag gezien.
Laatste avond hier meteen ticket richting U-tapao geboekt en nog even bij de meid van vandaag in de bar gehangen.
Want er was de eerste weken op Phangan ook geen Full moon of Half full moon party jammer

Conclusie geen ideaal wandel gebied mogelijkheden maar voor mij vrij beperkt vnl poplulair bij stellen het eiland.
Ik zal er alleen niet snel meer komen vnl. goed voor mensen die rust zoeken en de kort bij gelegen eilande Phangan en Tao moeten nog relatief goedkoop zijn.
Het eiland heeft wel een vrij uniek vliegveld eigendom van Bangkok Airways met monopolie dus niet goedkoop om naar toe te vliegen.
Maar wel heel leuk om te zien hoe ze een vliegveld als rust gevend resort bouwen.
Met altijd gratis vip service bij de gates als je met Bangkok Airway vliegt

SFL
18 februari 2013, 01:01
Prachtig!

frogger
27 september 2013, 18:40
Frogger is ook weer thuis van zijn rondreis door Thailand.

Ik heb op Koh Samui de beste seks gehad. Er is niet echt een bar scene als op Hua hin /Cau-am. Maar als je een beetje rondkijkt is er veel tebeleven. De eerste keer heb ik me laten strikken tot een massage met happing eind, bij een grote massage club. 3 of 4 vestigingen in het dorpje. Niet echt geweldig.

Later op de avond, in een van de zijstraatjes word ik aangesproken door een hele mooie lieve meid. Of ik een biertje lust. Nou dat lust ik wel. Er word ook een natte tissue geregeld, want ik zie er veel te bezweet uit. Voordat ik het biertje ophad waren we het al eens. Ze wist niet zeker omdat het nog best vroeg was of ze de hele nacht kon blijven, maar zeker een paar uur. Ik moest 500 bath fee betalen en samen liepen we naar mijn hotel kamer. Plager vroeg ze wat ik wilde? Douchen. Maar goed dat de kraan op koud stond. Anders had ik meteen mijn patronen verschoten. Bijna 4 uur met elkaar bezig geweest, met alles erop en eraan. Toen helaas haar baas belde of ze terug naar de bar kon komen.

Ze verontschuldigde haar zo lief, dat ze het goed zou maken als ik haar nog eens opzocht. Toen ik liet merken dat ik nog niet gegeten had stond ze erop dat we eerst samen gingen eten voordat ze terug ging. Ik heb haar laten bestellen. Het was het lekkerste eten van heel de vakantie.

De volgende dag was het Singa bier te lekker bij het zwembad zodat er van het zoeken van een date niets meer kwam.

De laatste avond maar weer opstap. In kroegen waar meer vrouwelijke serveersters werken dan manlijke klanten. Sommige hadden ronduit grappige reclame borden. Sleep with me to nicht / free breakfast. Ik liep langs het barretje waar ik haar ontmoet had, maar zag haar niet zitten. Ik hoorde de bardamen iets roepen maar ik zag haar niet en liep dus door. En stukje verder vloog ze me in de armen. Of ik niet een paar spelletjes 4 op een rij mee wilde spelen. Nou vooruit dan. Het is een soort nationale sport daar, valt moeilijk van te winnen. Zeker toen de inzet was of ze mee zou gaan of niet. Gelukkig won ze. Bij mijn hotel aangekomen werden we tegen gehouden door de portier. Ik moest 1000 bath betalen en zij haar identiteit kaart af geven. De eerste keer konden we gewoon door lopen??. Ik sputterde even tegen, maar zij vertelde dat het best normaal is. Snel maar geregeld en naar de kamer gegaan. Daar zijn we met elkaar gebleven tot de volgende ochtend 10.00 uur. En nog omdat ik haar vroeg te vertrekken omdat ik mijn koffer wilde pakken. Ik betaalde haar, net zoals de eerste dag de afgesproken 2000 bath + 100 voor de taxi (koste eigenlijk maar 50, maar die had ik niet) Even vroeg ze om meer, maar begreep snel genoeg dat er niet meer kwam nam ze met een dikke tongzoen afscheid.

Toen ik de badkamer opruimde viel het me op dat het mandje met naaigarnituur en zo leeg was. Dat moet zij mee genomen hebben en even voelde ik me goedkoop, dat ik haar niet wat extra’s heb toe gestopt.

Kortom in heel Thailand kom je de dames tegen. Koh Samui is een leuk eiland. alleen stinkt het riool er heel erg bij tijden. En heb ik er in een achteraf kroegje de leukste meid van de vakantie ontmoet.