Volledige versie bekijken : 1.3 Verjaardag Jansen-Willi69
Big30
17 februari 2013, 17:48
Eerste weekend van Maart Party weekend!!!
Op vrijdag 1 Maart zullen ons aller Willi69 en de plintenneuker aka Jansen hun verjaardag vieren in Planet Happy Garden, met als thema "De ultieme verbroedering tussen het Rheinland en Nederland".
Vooraankondiging, meer program info (DJ + Tombola) volgt later, aanmelden op Meeting Point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7630-Meeting-Point)
Jansen
18 februari 2013, 21:23
Vrienden van Willy69 de telmachine & Jansen de plintenneuker.
Op 1 maart zal met een feestje de boel weer op klappen staan en kan een onderhoudsploeg zaterdag de boel weer opruimen.
Big30 en ik gaan deze week ( Woensdag )nog even flink handelen over een korting voor entree maar ook voor diverse sterke drank waaronder Wisky en Wodka met wat Redd Bull.
We hopen op een grote opkomst ook vanwege ook het feest een dag later bij MJ in LR zodat de beren dan een geil weekend met flink wat sterke drank en met de onzin van Jansen op de zondag weer kapot zijn van neuken en lachen.
Mooi zou zijn als er een pendel bus zou rijden in de nacht van 1 op 2 maart van PHG naar LR.
Donderdag meer nieuws over dit feest. van Willy de Teller en jansen de Plinter
Mensen die ook de zaterdag gaan kom vrijdag eerst naar PHG en schrijf je in dat we nog meer korting kunnen afdwingen in PHG
The Joker
18 februari 2013, 21:47
Gewoon dezelfde tarieven uitonderhandelen als bij Dupke's party in LR laatst, anders verplaats je het feest gewoon naar een Messe :)
Willi69
18 februari 2013, 22:03
Ich hoffe auch auf viele Gäste und würde mich sehr freuen, ein paar alte Hasen, äh Eisbären begrüßen zu dürfen, zum Beispiel: :tongue:
Babbel, Bredero, Calygula, Flipper, Horny_one, Jack42, Knabbel, Scoobert, Tiga, Willem2 :wink2:
Auch deutsche Eisbären dürfen sich gerne anmelden... :lostit:
Dalton
18 februari 2013, 22:09
Gewoon dezelfde tarieven uitonderhandelen als bij Dupke's party in LR laatst, anders verplaats je het feest gewoon naar een Messe :)
De kerk in OEDT is het beste alternatief dan kan PATER JANSEN een mis voor ons opdragen en WILL69 zal dan de engeltjes bij naam en uit welk land ze komen onder de aanwezige gelovigen verdelen om daarna met het blaasorkest van OEDT naar HAPPY terug te keren waar het feest dan in volle omvang kan beginnen.
Jansen
18 februari 2013, 22:32
Ich hoffe auch auf viele Gäste und würde mich sehr freuen, ein paar alte Hasen, äh Eisbären begrüßen zu dürfen, zum Beispiel: :tongue:
Babbel, Bredero, Calygula, Flipper, Horny_one, Jack42, Knabbel, Scoobert, Tiga, Willem2 :wink2:
Auch deutsche Eisbären dürfen sich gerne anmelden... :lostit:
Zet deze ijsberen ook op het lijstje van Meetingpoint zodat ik in PHG met een lange lijst kan komen a.s. woensdag.
The Joker
18 februari 2013, 22:50
ff copy pasten en je hebt wat om mee te onderhandelen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/memberlist.php
Flurkman
19 februari 2013, 18:19
Eigenlijk zou ik Willyu69 wel eens op kosten willen jagen.... verjaardag of niet!
lol
Big30
21 februari 2013, 16:15
Eerste weekend van Maart Party weekend!!!
Op vrijdag 1 Maart zullen ons aller Willi69 en de plintenneuker aka Jansen hun verjaardag vieren in Planet Happy Garden, met als thema "De ultieme verbroedering tussen het Rheinland en Nederland".
Vooraankondiging, meer program info (DJ + Tombola) volgt later, aanmelden op Meeting Point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7630-Meeting-Point)
Er zal door PHG een reductie van 20€ worden gegeven op de Entree Prijs mits je je aanmeldt op het Meeting Point!
In de Tombola zullen we o.a. Vrijkaarten gaan verloten.
Flipper
21 februari 2013, 19:00
Biggy meld me maar aan, kweet nie zeker of ik het op tijd haal maar misschien kom ik na 22:00 nog even
Big30
22 februari 2013, 22:07
Biggy meld me maar aan, kweet nie zeker of ik het op tijd haal maar misschien kom ik na 22:00 nog even
Bij deze aangemeld nb. tis niet meer zoals jaren geleden dat clubs in het weekend bijna allemaal om 01u dicht gingen, je kunt tot 03u blijven en wie weet is er dan nog een after party of voor sommigen een pre-party :wink:.
noglangnietuitgewandeld
22 februari 2013, 22:18
Ik kan nog niet overzien of ik tijd zal hebben, maar mocht het zo zijn, dan kom ik graag langs.
blueeyes
27 februari 2013, 17:21
Een bekende medeijsbeer is zo vriendelijk dat ik samen met hem naar PHG kan voor het verjaardagsfeestje.
Bij deze dus mijn aanmelding hiervoor.
Admin
27 februari 2013, 20:37
https://www.ijsberenforum.com/img/phg/bannerphgjansenwilli69.jpg (http://www.einfachhappy.de)
Jansen
27 februari 2013, 21:41
De poster is mooi maar bevat enkele fouten.
Jansen49 & Willi69 Taartdansen en Paalbuffet
Gastoptreden van :
Bananas : die in circus kleding laat zien dat jij een voetbal slapend onder zij badjas kan houden.
Souza : spiel mit Warsteiner
Big30 : tombola
Flipper : krukzitten op een adem.
Willi69 : dames tellen met naam en cupmaat
Jansen : geblindeert poes likken
SFL : hoorspel na kamer uitspattingen
Badslippers : Sletten smeren
Pistol Pete : Verstoppertje in de ballenbak
Gatenvuller en Porsch speciaal uit de vila
Jansen probeert rond 17.00 u aanwezig te zijn.
Dalton
27 februari 2013, 22:21
Is het misschien mogelijk PATER JANSEN dat we ook nog even kunnen neuken,want met zo'n dagindeling komen we daar nooit aan toe.
Big30
27 februari 2013, 22:39
De poster is mooi maar bevat enkele fouten.
Jansen probeert rond 17.00 u aanwezig te zijn.
Ik ben er iets later, moet eerst nog bij de Lidl inkopen doen :tongue:.
Badslippers
27 februari 2013, 22:45
Ik ben er iets later, moet eerst nog bij de Lidl inkopen doen :tongue:.
Ik zal mijn sigaretten meenemen zodat je in ieder geval wat te roken hebt!
Big30
27 februari 2013, 22:54
Ik zal mijn sigaretten meenemen zodat je in ieder geval wat te roken hebt!
Bedankt BS, neem voor de zekerheid maar een extra pakje mee, doe maar een pakje Kent, kostte me hedenavond 7 Euro en dat voor maar liefst 22 sigaretten. Bij voorbaat dank, ik waardeer dat zeer. Punt is ben zeer vergeetachtig, zeker nu de sigaretten zo duur zijn zal ik ze wel weer vergeten ben ik bang, vandaar deze reminder voor morgen. Heb je nog een paar ski's misschien neem ook maar mee heb ik dit weekend ook nodig en kan ze niet vinden, ook hiervoor reeds dank vooraf.
Kan ik morgen nog wat voor je meenemen bij de Lidl, laat ff weten dan neem ik het mee, doe het wel per IM want anders vergeet ik het toch weer, IM kan ik dan op mijn handy makkelijk meenemen.
Dalton
28 februari 2013, 09:14
Ja mijne heren ijsberen nog maar 25 uur en dan begint het feestgedruis in OEDT.
De blaaskapel onder leiding van WILLY69 heeft zich al opgesteld op het tussenweggetje waar ik normaal altijd eerst even sta te pissen voordat ik bij het hek op de bel druk.
Meer nieuws over dit mega-spektakel hoort u maandag of indien PATER JANSEN zondag na het opdragen van de heilige mis nog tijd heeft op deze dag des heeren amen.
Big30
28 februari 2013, 20:42
- 18:30 Uhr: Tombola im Nachtcafe mit einer Glücksfee.
- anschließend Abendessen
- 20 Uhr: Ironman-Contest, Part I (nur für angemeldete Eisbären)
Wer hält es am längsten im Außenpool aus? Freikarte für den Sieger.
- 21 Uhr: Ironman-Contest, Part II (nur für angemeldete Eisbären)
Wer hält es am längsten in der Außensauna aus? Freikarte für den Sieger.
DJ: Marc
Jansen
28 februari 2013, 20:50
Bedankt BS, neem voor de zekerheid maar een extra pakje mee, doe maar een pakje Kent, kostte me hedenavond 7 Euro en dat voor maar liefst 22 sigaretten. Bij voorbaat dank, ik waardeer dat zeer. Punt is ben zeer vergeetachtig, zeker nu de sigaretten zo duur zijn zal ik ze wel weer vergeten ben ik bang, vandaar deze reminder voor morgen. Heb je nog een paar ski's misschien neem ook maar mee heb ik dit weekend ook nodig en kan ze niet vinden, ook hiervoor reeds dank vooraf.
Kan ik morgen nog wat voor je meenemen bij de Lidl, laat ff weten dan neem ik het mee, doe het wel per IM want anders vergeet ik het toch weer, IM kan ik dan op mijn handy makkelijk meenemen.
Big30 is zo vergeetachtig dat hij niet eens meer weet hoe hij zijn mobiel moet opnemen ( diverse malen gebeld maar geen gehoor.)
Jansen
28 februari 2013, 20:52
Is het misschien mogelijk PATER JANSEN dat we ook nog even kunnen neuken,want met zo'n dagindeling komen we daar nooit aan toe.
Hoezo we nog even kunnen neuken ? ben je Gay geworden ? :freu:
richardgaatstappen
28 februari 2013, 20:53
Komen er uitsluitend beren?
Of zullen er ook dames zijn .......? :)
Welke ........ ?
MichelJ
28 februari 2013, 20:54
Big30 is zo vergeetachtig dat hij niet eens meer weet hoe hij zijn mobiel moet opnemen ( diverse malen gebeld maar geen gehoor.)
Volgens mij zit hij in de kelder zonder bereik. Krijg 'm ook niet te pakken...
Jansen
28 februari 2013, 21:02
Volgens mij zit hij in de kelder zonder bereik. Krijg 'm ook niet te pakken...
Hij is wakker maar nu neem ik niet op.
Willi69
28 februari 2013, 21:15
Komen er uitsluitend beren?
Of zullen er ook dames zijn .......? :)
Welke ........ ?
Ja, siehe Liste vom letzten Samstag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=304883#post304883), + Soryna. :tongue:
Jansen
28 februari 2013, 21:33
Ja, siehe Liste vom letzten Samstag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=304883#post304883), + Soryna. :tongue:
Ik heb ook nog 3 dames een sms gestuurd : Franceska Secilia, Andrea.