Volledige versie bekijken : 'Massage met happy end' voorbij
MichelJ
19 februari 2013, 23:03
AMSTERDAM - Voor een massage met een happy ending moeten klanten binnenkort niet meer in Amsterdam-West zijn. Het stadsdeel wil een verbod op salons die erotische massages aanbieden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21307917/___Massage_met_happy_end__voorbij__.html
Jansen
19 februari 2013, 23:35
Dan geen massage meer nemen maar gelijk beginnen met Happy end.
Dit kan met een PZC in deze Chineze of Thaise smoeltjes.
Trouwens waar maken we ons druk over wat er in 020 gebeurt HaHa.
Bluebear
20 februari 2013, 18:30
Ik snap het probleem niet helemaal. Als Bluebear een happy end massage wil, organiseerd hij dat zelf wel met zijn DVP. Gewoon bij de Happy Garden zonder extra bijbetaling. Wat is me dat nou? En al heeft de DVP geen zin daarin kan ik me nog altijd "terugtrekken" in hutje 30 om daar te genieten van de overheerlijke tantramassage van de lokale sterrenwichelaar. Advies is dan wel om bij deze martelgang je ogen dicht te houden. Want zoals "Bassie" altijd zegt: "Even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken". :fickdich:
de duisburg spesjalist
20 februari 2013, 18:34
O een lekkere tantra massage :tongue: daar heb ik wel zin in ma helaas weet ik daar geen gepaste dvp voor :redface:
rmjhexe
20 februari 2013, 19:43
Of even naar haus panthera en Anja vragen, succes verzekert
de duisburg spesjalist
20 februari 2013, 19:47
voor 3 jaar terug had je in Duisburg bella een nl dame die kon pas een tantra massage geven :tongue: