PDA

Volledige versie bekijken : Cecilia (Duitse)

Jansen
22 februari 2013, 22:53
Cecilia : Duitse dame met hele mooie ogen.

Lengte; 170 cm
Breedte ; lekker wat extra op de heupen
Haren; lang zeer lang en donker bruin /zwart
Borsten; cup Ā/B
Taal ; Duits
Leeftijd ; 22 jaren
Tattoo; net boven haar lies een sleutel

Service ; lekker diep tong zoenen en body massage PZC ,NMC diverse standjes,beffen tot hoogtepunt vingeren enz.enz

Nadat we wat hadden gegeten Big30 en ik zijn we naar de bar gegaan waar zei in haar eentje in de zitruimte zat.
Na een snel oogcontact was er iets waardoor ik haar wat beter wou leren kennen.
Ze stelde zich voor als Cecilia uit Köln en was 22 jaar oud.
Nadat we wat kennis gemaakt hadden wou ik sleutel 17 maar die was bezet,dus dan maar de kind in om wat op te warmen.
Ik was zo geil geworden van dit lekkere lichaam dat er snel en sleutel moest komen.het werd een hut buiten maar de sex was zo nodig dat ik akkoord ging met deze optie.
Nadat we flink de boel uitgewoond en uitgewoond hebben met PZC En NMC in diverse standen ben ik naar 40 minuten de douche gaan opzoeken.
Ze had al een kleine 3 maanden dit vak beoefend in een andere kleine club en was hier in PHG met mij als de eerste klant dus lekker geil en snel nat.
Ze wil tm zaterdag blijven om te kijken of er hier iets voor haar te verdienen valt.
Ik heb haar aangeboden om in ieder geval vrijdag 1Maart wel te komen zodat ze dan het Jansen feestje kan bij wonen waar ook Willy69 aan deel neemt.
Dan kan ze zaterdag daarna in LR het over gaan doen met de gasten van MichelJ .

Herhaling : ja geen Louana maar wel een lekkere mooie meid die op de kamer wel mee wil werken om een oplossing te vinden om Jansen aan meerdere hoogtepunten te laten komen.
Ook Big30 zag wel iets in haar hij dacht aan een super mooie Roemeense die voor Duitse speelt ,maar helaas voor hem dat het een Duitse rasecht geboren en getogen is dus viel ze voor hem af .

Bluebear
23 februari 2013, 13:14
Ze neemt haar vak wel heel letterlijk. Gemakkelijk dat ze altijd een sleutel bij heeft! :hammer: :roll3:

Jansen
25 februari 2013, 21:30
Ze neemt haar vak wel heel letterlijk. Gemakkelijk dat ze altijd een sleutel bij heeft! :hammer: :roll3:

Misschien is dat de sleutel van de bezem kast. haha

Jansen
8 maart 2013, 21:10
Ook zei was speciaal gekomen op verzoek van Jansen op zijn feestje,ze had twee dagen in GT gewerkt maar liet weten wat later op de avond dat ze toch liever in PHG is.
Of ze dit deze week ook vind is nog niet duidelijk omdat het overal slecht is wat beren betreft.