Volledige versie bekijken : BP haalt de kaap van 3.000 berichten!
Wijze grijze
25 februari 2013, 17:55
T zal nog wel ff doorgaan,
Dit was natuurlijk een bijdrage van niks.
Ik had toch op zijn minst iets wereldschokkends verwacht.
Een stelling waarmee het Ijsberenforum uit zijn voegen zou kraken.
Bijv. Er mogen geen Roemeense of Bulgaarse DVP's meer in clubs werken.
In elk geval wil ik Bad Pritt hier even op het podium plaatsen voor zijn 3.000e bericht
Keep on writing en thanks voor je bijdragen.
Admin: gooi er maar een vrijkaartje voor deze mijlpaal tegenaan!
Big30
25 februari 2013, 20:25
Ere wie ere toekomt en dus bovenstaand bericht een eigen topic gegund. Proficiat BP met #3000!
Smouse
25 februari 2013, 21:12
Mooie verdienste Bad :freu:
Ik dacht dat "T zal nog wel ff doorgaan," stond voor de volgende x000 berichten. :cool:
see ya soon Smouse
uurtje
25 februari 2013, 22:17
fucking hell.....goed bezig gozer!!!!
Hendrikdeleuter
25 februari 2013, 23:30
Ha Bad,
Ik blijf je bijdragen graag lezen, wellicht nog weer eens tot ziens!!!!!!!!!
Badslippers
26 februari 2013, 00:56
Je bent de grootste Major League Asshole op dit forum, A real pain in the ass. Maar in de club ben je best te pruimen. Je weet hoe ik over je denk [denk aan de im die ik je ooit stuurde] maar je stukken en recensies zijn van waarde en die zal ik altijd lezen en zelfs nomineren als ze heeeeeel goed zijn.
Kerel van harte met je 3000 berichten. Het zijn er natuurlijk meer [Karel C R]. Ga zo door en provoceer zo af en toe wat minder, want provoceren is niet zo moeilijk [en er in trappen nog makkelijker].
CHEERZZZZZ
BS, die lekker met alle winden mee waait [als hem dat zo uitkomt]
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
Bezitos
26 februari 2013, 01:02
BP, gefeliciteerd met jouw mijlpaal :freu:
Megaboob
26 februari 2013, 01:11
Ook ik lees de bijdragen van Bad Pritt altijd graag, en zie er af en toe echte pareltjes bij met informatieve verhalen over clubs die ik niet ken, of die nieuw zijn. Dat is echt een meerwaarde voor het forum wat mij betreft, dus ga zo door!
Megaboob
SFL
26 februari 2013, 09:39
Prachtig 3000... Dat zal bij mij nog anderhalf jaar duren! Proficiat man
wervelwind
26 februari 2013, 10:21
Goed bezig BP. Je soms zeer kruidige en vaak informatieve stukjes zijn een meerwaarde voor dit forum. Ik heb je nooit ontmoet maar ik denk dat je bent van het type "What you see is what you get" en dat vind ik altijd een pluspunt.
Carlitos
26 februari 2013, 10:48
Dan zal ik mijn 1000ste bericht maar aan Bad Pritt zijn 3000ste besteden door hem te feliciteren. Een tijd geleden was die inderdaad zoals BS hem redelijk omschreef. Tegenwoordig doet hij het rustig aan en lees ik zijn bijdragen met veel plezier.
Van Harte Gefeliciteerd BP! :freu:
Wentelt Eefje
26 februari 2013, 18:00
Gefeliciteerd en dankjewel voor de bijna zonder uitzondering zeer lezenswaardige bijdragen hier!
rmjhexe
26 februari 2013, 18:06
Ik feliciteer pas als je 3000 ste club bezoek gedaan hebt, dus niet meer zo vaak nee zeggen als ik vraag waar gaan we heen , anders kom je er niet aan
de duisburg spesjalist
26 februari 2013, 18:10
van harte bp het wordt tijd om ma eens een boek ze schrijven met de titel van wandelaar tot ijsbeer :biggrin:
dbd67
26 februari 2013, 18:12
Gefeliciteerd BP! mogen er nog vele volgen
Piet Plezier
26 februari 2013, 18:15
Proficiat jonge en die 3000 clubbezoeken waar rmj over zevert die komen er ook wel, dat weet ik zeker.
trigootje
26 februari 2013, 18:35
Weet niet waarom ik iemand moet feliciteren met het bereiken van een aantal posts...
Dat gaat deze zuurpruim dus ook niet doen...(straks moet ik iemand nog een schouderklopje gaan geven die voor de 50ste maal de bruine ster van een dvp heeft gelikt)
Ik wil je wel bedanken voor de soms nuttige informatie mbt tot mijn interesses..
Dus bij deze..bedankt kerel..
quitje
26 februari 2013, 19:27
Dank u wel Bp jij bedankt ook nog ijsberen die niet zoveel de duitse grens kunnen oversteken :smoke:
bad pritt
28 februari 2013, 11:53
Heren bedankt en forum bedankt voor de vrijkaart van LR, die kan ik mooi a.s. zaterdag inleveren bij MJ's feestje.
Mooi dat ik af en toe iets schrijf dat gelezen wordt en ik ga gewoon verder met ontdekken, beschrijven en genieten.
Op naar de 3000 club bezoeken.:smile2: