Inloggen

Volledige versie bekijken : Jasmin (Roemeense) (vette H-cup)

Big30
26 februari 2013, 22:29
Naam: Jasmin
Haarkleur/-lengte : zwart, half lang
Lengte dame : 1m58cm
Postuur/Cupmaat : slank, Vette H-cup :biggrin:
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels goed, Duits 0.
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : kleintje op de rug en onderbeen, ja lippiercing
Service: PZC, NMC

Klein opdondertje, eigenlijk niet zo mijn cup of thea, maar had wel iets om met zo'n typetje te gaan waarvan ik doorgaans zeg, neen das meer een dame voor de PP's of de MJ's onder ons.

Me toch laten overhalen en was een gemiddelde ervaring, niet goed, niet slecht, vrij standaard maar als gezegd ook weer niet zo veel mis mee. Dame spreekt goed Engels en dat heeft een reden en geen Duits althans vorige week nog niet :tongue:!

Volgens mij had ze een hele vette H-cup of schrijf ik dat om MB wat te pleasen :biggrin:! Ehm twas misschien een 70B gevalletje als ik er nu goed over nadenk, vals alarm dus ;).

bergm550
27 februari 2013, 08:12
Volgens mij had ze een hele vette H-cup of schrijf ik dat om MB wat te pleasen :biggrin:!

Mij please je er zeker mee. Ik ben ook gek op grote tieten. Ik moet ook maar eens met Katalina uit GT op de kamer.

Porsche997
27 februari 2013, 08:47
..blijkt dat ze verhuist is van VV naar PHG, deze Jasmin!!

Big30
27 februari 2013, 19:03
..blijkt dat ze verhuist is van VV naar PHG, deze Jasmin!!
Tegen mij vertelde ze dat PHG haar eerste club althans in Duitsland was, maar goed, tis een Roemeense dus zo'n uitspraak dienen we als vrij onbetrouwbaar te bestempelen :wink:.

Porsche997
27 februari 2013, 20:48
Tegen mij vertelde ze dat PHG haar eerste club althans in Duitsland was, maar goed, tis een Roemeense dus zo'n uitspraak dienen we als vrij onbetrouwbaar te bestempelen :wink:.

..zoals het weersvoorspelling voor de komende dagen..met de verwachting dat de zon schijnt..:smile:

Jansen
27 februari 2013, 21:24
Jasmin en Cris hebben met de H cup ook meer bewegingsvrijheid op de trap en in de wandelgangen dan in LR
Als ik die meiden zie dan heb ik het gevoel dat ze net zo rond zijn als ze lang zijn.

158 cm lang en 158 cm omvang.

Megaboob
4 maart 2013, 08:57
@Big30,

tja, een H cup zou wat zijn, dan was ik natuurlijk gelijk in de auto gesprongen om dat mee te maken. Helaas, helaas. Maar dat jij geen liefhebber bent van een paar lekkere grote tieten, een Big30 past daar natuurlijk heerlijk tussen, en voor de liefhebber is dat niet te versmaden! Als admin moet je alles toch eens hebben meegemaakt Big!

Megaboob

andy55
23 maart 2013, 11:16
Did she have really a H Cup? Does anybody know, when she´s there?
Thanks for answer

MichelJ
23 maart 2013, 12:04
Did she have really a H Cup? Does anybody know, when she´s there?
Thanks for answer

No, she just has a B.

andy55
23 maart 2013, 12:08
Thanks for your answer.
Not interested for me, just loving big boobs f-cup and more. I think there is no girl there???