PDA

Volledige versie bekijken : Evelina (Roemeense) ex GD



jeegee
27 februari 2013, 15:50
Gisteren bezocht ik samen met een vriendje opnieuw GD. Na een ontspannen rit viel mij bij binnenkomst onmiddellijk een dame op die niet over het veel aanwezige kindvrouwtje-figuur beschikte maar er wat voller, in mijn optiek, veel volwassener uitzag. Na een aangenaam verblijf, met whirlpoop, sauna, beetje rusten, beetje eten, beetje drinken, kortom wat je zoal in een saunaclub doet, begaf ik mij, na een fantastisch uur met mijn favoriete Luiza te hebben doorgebracht en na een ontspannende douche even naar de kino om daar op mijn maatje te wachten die zich ergens met de verplichte figuren bezig hield en mij voor te bereiden op de terugreis.
Een kijk, daar bleken de uitgewisselde blikken, glimlachjes en hallo-tjes met de genoemde dame zich uit te betalen. Ik hoorde achter mij het heerlijke geluid van hoge hakken en daar was de dame, in volle heerlijkheid. Volslank, strak in het vel, donker haar, heldere blauwe ogen en een heel lieve glimlach. Of ik mij niet te veel alleen voelde daar in de kino. Enfin, we raakten wat aan de praat, hetgeen leidde tot een echt gesprek, en ondanks mijn voornemens om te vertrekken, nodigde ik haar even uit om bij me te komen zitten. Na het uitwisselen van onze gedachten kwamen we tot de conclusie dat we met z'n tweetjes wel eens een succesvol samenzijn zouden kunnen hebben. Nou, dat werd het! Wat een lieve, goed ontwikkelde jonge vrouw met een fantastisch figuur. Geen vetrollen of iets dergelijks, gewoon prachtig volslank. Ik dacht: dat moois allemaal voor mij. Evelina, zo is haar artistennaam. Ze was nog niet zo heel lang in Duisland. Ze spreekt voortreffelijk Engels en ze was er helemaal voor mij. en ik voor haar. Een bijzondere ontmoeting en een bijzondere ervaring. haar niet Mocht je haar ontmoeten, ga dan respectvol met haar om, dat verdient ze. (dat geldt trouwens voor alle dames, moet me even van het hart). Evelina, dank je wel, ik zal je niet gauw vergeten.

jeegee
19 maart 2013, 15:56
Tot mijn grote teleurstelling vind ik Evelina niet meer terug in de line-up. Is er iets bekend over een eventuele terugkeer? Is ze elders gespot? Ik zou haar graag weer ontmoeten, het liefst in GD, want dat is toch mijn favoriete club. Mijn thuisclub om het zo maar te noemen.
Kom me daar snel weer melden.

Golden Dreams
19 maart 2013, 16:59
Tot mijn grote teleurstelling vind ik Evelina niet meer terug in de line-up. Is er iets bekend over een eventuele terugkeer? Is ze elders gespot? Ik zou haar graag weer ontmoeten, het liefst in GD, want dat is toch mijn favoriete club. Mijn thuisclub om het zo maar te noemen.
Kom me daar snel weer melden.

Evelina en vriendin komen "als het goed is" aankomende week weer terug. Zal dinsdag of woensdag zijn.
Mochten ze zich melden, laten wij dit hier uiteraard ook weten.

jeegee
28 maart 2013, 15:42
Nog steeds niet in beeld? Jammer! Maar niettemin kom ik zaterdag naar jullie toe. Tot dan!