PDA

Volledige versie bekijken : Waar mannen aan denken om hun orgasme uit te stellen



RAUL7
27 februari 2013, 22:20
Het is geen geheim dat mannen wel eens te vroeg klaarkomen tijdens een vrijpartij. Toch doen ze hun best om dat te voorkomen, en daar hebben ze zo hun trucjes voor. Zo proberen ze hun gedachten af te leiden door in hun hoofd wiskundesommen te maken of door - nog erger - aan hun oma te denken! :eek:

Romantisch is dat niet...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1587088/2013/02/27/Waar-mannen-aan-denken-om-hun-orgasme-uit-te-stellen.dhtml

der lickmeister
28 februari 2013, 00:10
Ik ben niet zó,n rekenenheld met wiskunde
Aftrekken ken ik niet
Vermenigvuldiggen daar maak ik een kwartet van
Delen wordt dus een trio
Optellen daar ben ik nog mee aan het oefenen

Goedemorgenallemaal
28 februari 2013, 08:33
Ik kom liever te snel klaar dan dat ik mijn genot laat verpesten door akelige gedachten...
En ik vind het een belediging van de dame als ik niet met mijn gedachten bij de lekkere sex en dat leuke koppie ben. Tenzij ik het doggie doe, dan zie ik die mooie ogen niet.

Ik ga gewoon per definitie niet mee met dames die me als het ware toestaan aan iets anders te denken.

Dalton
28 februari 2013, 09:20
Het beste is gewoon een appel te pakken en voordat je klaarkomt een hap te nemen dan blijft de sperma steken tussen je eikel en balzak.
Maar dan moet je weer van voren af aan beginnen en door het volgende kwakje wordt het eerste kwakje dan naar buiten gespoten en dat gaat altijd met een schreeuw van pijn omdat het eerste kwakje namelijk al iets is opgedroogd en dus is gaan klonten waardoor de scherpe kantjes van deze klontjes je pisbuis aardig kunnen toetakelen wees voorzichtig met deze methode.

noglangnietuitgewandeld
28 februari 2013, 10:04
Als ik het nog wat wil rekken, dan stel ik mezelf even voor dat ik door Neelie Kroes wordt gepijpt, dat werkt altijd. Maar niet langer dan vijf seconden, anders val ik slap en komt ie die dag niet meer overeind.