Volledige versie bekijken : Kristina (Roemeense) ex GD
stadswandelaar
1 maart 2013, 20:42
Naam : Kristina
Nationaliteit : Roemeens
Leeftijd : 22
taal : perfekt engels
Haarkleur/lengte : zwart/lang
Postuur/cupmaat : zoals het moet zijn/ cup C
tatoeages/piercing : ja schouder/ja navel
Services : TZ PMC PZC NMC vingeren,massage
Een dame met de juiste proporties niets te veel of te weinig gewoon perfekt.
GD was volgens eigen zeggen haar eerste sauna club waar ze werkzaam was, voorheen in gewone clubs gewerkt.
was voor haar even wennen. Dus of ze lang blijft????
Is gewoon een prettige dame om mee te kameren met een paar geweldige borsten .
herhalingsgevaar is 100%
funske
7 april 2013, 14:53
Een week geleden, 2e Paasdag, heb ik met deze dame, die eigenlijk Christina heet, èn samen met Carla, een hele leuke tijd gehad in de kino. Met beide mooie dames een GFE beleefd. De ene begon met mijn kleine jongen te spelen en de andere begon mij heerlijk te zoenen. Na een poosje lekker gepijpt te zijn, wisselden de dames van handelingen en even later zaten hun beide tongen aan mijn inmiddels grote jongen. Terwijl Carla mij iets later heerlijk zoende pakte Christina een condoom en even later veranderde ze in een echte cowgirl. Zoveel verwennerij kon ik natuurlijk niet lang weerstaan en vulde al gauw het rubbertje. Na de daad kwamen de dames nog even heerlijk tegen me aanliggen tot het half uur om was. Aan beide dames heb ik dan ook goede herinneringen. Ik hoop dat ze nog lang bij Golden Dreams blijven.
funske
8 april 2013, 12:19
Gisteren weer mijn wekelijkse ritje naar mijn favoriete club Golden Dreams gemaakt. Het duurde niet lang of Christina en Carla bij mij kwamen zitten. Vorige week had ik met hun een triootje en ze vroegen zich af of ik dit weer wilde doen. Mijn gevoel zei direct ja maar mijn verstand zei dat ik dat als iets bijzonders moest houden en niet wekelijks van zoveel lekkers moest gaan genieten. Na een gezellig samenzijn op de bank koos ik voor Christine, want zij vertrekt over 2 weken voor 2 of 3 weken naar Roemenië en komt dan hoogstwaarschijnlijk wel weer terug. Met haar ben ik weer in de kino geweest en heb nu een uur lang genoten van veel GFE. Wat een geweldige en mooie meid is dat toch met goede services (incl. pre- en aftersales) en een prachtig lichaam met mooie borsten.
funske
28 juli 2013, 21:24
Na zo'n drie maanden weg te zijn geweest was Kristina op 16 juli weer begonnen in Golden Dreams en had een vriendin genaamd Alice meegenomen. De fans van deze dames moeten nu wel snel zijn, want a.s. vrijdag vertrekken zij uit GD om te gaan werken in een saunaclub op Ibiza. :(
StrikerXMF
31 juli 2013, 11:51
Verdomme, hier baal ik van. Ik ga haar net mislopen. Bij mijn laatste bezoek merkte ik haar veel te laat op (Elena is de schuldige haha). Jammer dan. Ibiza is mij te ver voor nu.