PDA

Volledige versie bekijken : Vrouwen bepalen keuze van auto

Willem2
27 september 2006, 15:24
Bron : Het Nieuwsblad.be

Mannen mogen dan wel kicken op snelle wagens, Pininfarina designs en blitse spinners, als het erop aankomt een auto te kopen, draagt mevrouw de broek.

Uit een rondvraag bij autoverkopers blijkt dat vrouwen in 60% van de gevallen de beslissende stem heeft bij de aankoop van een nieuwe auto. In 85% van de gevallen zijn vrouwen bij de beslissing betrokken.

Vrouwen zijn wel degelijk geïnteresseerd in wagens, zij het enkel als ze er moeten kopen en op een andere manier dan mannen. Terwijl mannen pronken met kennis over nieuwe modellen en motorvermogen zijn vrouwen veeleer geïnteresseerd in het interieur en de veiligheid van een wagen.

Dat laatste concept zien beide geslachten ook volledig anders. Mannen willen goed rembekrachtiging en responsive steering, vrouwen voldoende airbags en versterkte zijpanelen.

De Cock
28 september 2006, 22:09
Wel bij mij gaat alles dan zeker anders :confused: want mijn keuze is ook de keuze van mijn vrouw en we dragen beide een broek :freu:, laatst een andere auto gekocht en mijn vrouw was het er voor 1000% mee eens.

Het is geen diablo of F50 maar een simpele S klasse.

Flurkman
28 september 2006, 23:17
... en mijn vrouw was het er voor 1000% mee eens....

1000% ? Wil dat zeggen dat je het 10 keer hebt moeten vragen, vooraleer zij haar akkoord gaf? Of maak ik een rekenfout, De Cock?

De Cock
29 september 2006, 19:40
1000% ? Wil dat zeggen dat je het 10 keer hebt moeten vragen, vooraleer zij haar akkoord gaf? Of maak ik een rekenfout, De Cock?

Ha Collega Flurkman,

Nee, wij hebben vrijwel dezelfde smaak voor auto's en vrouwen :wink: .

Groetjes,

De Cock.