Volledige versie bekijken : Nikky geleuter
RAUL7
3 maart 2013, 17:36
HP001 vond dat ik met Nikky moest gaan. “Ze is haatdragend” lichte hij toe “pas dus op”..
Dit heb ik onlangs zelf ondervonden. Als je haar één keer weigert, dan komt haar ware aard naar boven!
Dan zie je pas wat ze werkelijk is; een ECHTE BITCH!!! :rofl:
Op die manier zal ze nog veel klanten verliezen!
Picasso 1
3 maart 2013, 17:43
Dit ik heb ik onlangs zelf ondervonden. Als je haar één keer weigert, dan komt haar ware aard naar boven!
Dan zie je pas wat ze werkelijk is; een ECHTE BITCH! :rofl:
Ik spreek haar niet eens meer aan nadat ze een maand geleden bij een begroeting mijnerzijds bij binnenkomst raar deed omdat ik de keer daarvoor haar toenaderingen ontweken had. Sinds wanneer heeft die griet de indruk gekregen dat klanten haar voeten behoren te kussen en haar kont dienen uit te likken? Nicky is een mooie meid, maar ze kan mijn kloten kussen; ik ga niet naar een club om zure gezichten te dulden, daar is domweg teveel andere aangename keus voor. Gewoon elke keer waar ze bij staat Cora, haar vriendin (die wel normaal doet wanneer je er een tijdje niet mee kamert), aanspreken en die meenemen :biggrin:.
RAUL7
3 maart 2013, 17:52
Gewoon elke keer waar ze bij staat Cora, haar vriendin (die wel normaal doet wanneer je er een tijdje niet mee kamert), aanspreken en die meenemen :biggrin:.
Dat heb ik dan ook gedaan, en zal het volgende keer weer herhalen! :biggrin:
bosbeer
3 maart 2013, 17:56
Kom kom, heren, we gaan dat mooie schatje toch niet zwart maken, hè. En die kont van 'r is wel errug lekkerrrr......
RAUL7
3 maart 2013, 17:58
Kom kom, heren, we gaan dat mooie schatje toch niet zwart maken, hè. En die kont van 'r is wel errug lekkerrrr......
Ik zeg gewoon wat er gebeurd is!
Ik wist niet dat het forum er was om alleen de goede ervaringen te melden???
Picasso 1
3 maart 2013, 17:59
Klopt, en die mag jij verder doorlikken......
RAUL7
3 maart 2013, 18:00
Klopt, en die mag jij verder doorlikken......
:rofl: :rofl: :rofl:
bosbeer
3 maart 2013, 19:26
Ik zeg gewoon wat er gebeurd is!
Ik wist niet dat het forum er was om alleen de goede ervaringen te melden???
Ik weet wat er gebeurd is, want ik was er zelf bij, haha. Maar soms moet de boel toch even lekker opgenaaid worden ?
'k zal binnenkort een praatje met haar maken, misschien scheldt ze mij ook de tent uit....
Badslippers
3 maart 2013, 19:36
[ . . . ] dat klanten [ . . . ] haar kont dienen uit te likken?
En die kont van 'r is wel errug lekkerrrr......
Zo te horen heb ik weer een reden om naar "GT" te rijden . . .
ilovethaigirls
3 maart 2013, 19:47
Dit heb ik onlangs zelf ondervonden. Als je haar één keer weigert, dan komt haar ware aard naar boven!
Dan zie je pas wat ze werkelijk is; een ECHTE BITCH!!! :rofl:
Ze zei me vrijdag nog dat ze het nou ook niet meer weet. De ene keer hou je 3 uur haar handje vast en de volgende keer zie je ze niet meer staan
bosbeer
3 maart 2013, 19:49
Zo te horen heb ik weer een reden om naar "GT" te rijden . . .
Zeker, het kontje van Nicky is een absolute aanrader voor je. Maar afgelopen week waren er ook genoeg alternatieven. Het ene kontje leek nog perfekter dan het andere, als je aan de bar zat en ze kwamen om de beurt een drankje tappen wist je niet wat je zag. Waar ze al die meiden opeens vandaan halen?
RAUL7
3 maart 2013, 19:57
Ze zei me vrijdag nog dat ze het nou ook niet meer weet. De ene keer hou je 3 uur haar handje vast en de volgende keer zie je ze niet meer staan
3 uur handje vasthouden????? Wat voor leugens schrijft gij hier?
Ik ben nooit langer dan een half uur met haar op kamer geweest.
En afgelopen woensdag heb ik haar inderdaad genegeerd, nadat zij zondag boos wegliep omdat ik geen kamer met haar had gemaakt!
Ik ben geen verliefde dweil!
Picasso 1
3 maart 2013, 20:01
Zoveel onwetendheid nota bene van een profi dame. Volgende keer moet je haar maar adviseren een pannenkoek te nemen, bijkomend voordeel is één zuur gezicht minder aan de bar.
Alleen klote dat we daar een continu bezette kamer voor moeten opofferen :rofl:.
Picasso 1
3 maart 2013, 20:02
Humor, beste Raul. Jij 3 uur handjes vast houden, het moet niet gekker worden. 3 uur voor een meisje rijden dat doe je nou weer wel :biggrin: en ook drie uur terug :rofl:.
RAUL7
3 maart 2013, 20:16
3 uur voor een meisje rijden dat doe je nou weer wel :biggrin: en ook drie uur terug :rofl:.
:rofl::rofl::rofl:
Dat was een speciaal geval, zo'n meisje kom je in een club ook niet dikwijls tegen! :cool:
bosbeer
3 maart 2013, 20:25
Dat was een speciaal geval, zo'n meisje kom je in een club ook niet dikwijls tegen! :cool:
Was dat soms een meisje met een lul dan?
Picasso 1
3 maart 2013, 20:34
Was dat soms een meisje met een lul dan?
Hahaha, maar ik moet wel toegeven dat die meid echt bijzonder mooi was in combinatie met een heel erg lief karakter en ook nog eens superservice. Die 3 eigenschappen tegelijk bij een vrouw zijn zeldzaam.
ilovethaigirls
3 maart 2013, 21:54
Ik ben nooit langer dan een half uur met haar op kamer geweest.
En afgelopen woensdag heb ik haar inderdaad genegeerd, nadat zij zondag boos wegliep omdat ik geen kamer met haar had gemaakt!
Ik ben geen verliefde dweil!
Leugens ???????? Ik heb het met me eigen ogen gezien :eek: . Was niet op de kamer maar in een van de zetels.
Heb toen nog gezegd dat ik het van u niet gewoon ben dat je hand in hand zit met een dame.
Maar ja de verliefdheid is ondertussen blijkbaar over :biggrin: :biggrin: :biggrin:
RAUL7
3 maart 2013, 21:58
Leugens ???????? Ik heb het met me eigen ogen gezien :eek: . Was niet op de kamer maar in een van de zetels.
Gij hebt mij 10 minuten zien zitten toen we aan het wachten waren op een sleutel. Dat had ik u toen gezegd.
Dat noem ik geen 3 uren handje vasthouden. Dus ja, leugens!
Dat is trouwens ook de enige keer dat ik met haar in een zetel heb gezeten! :eek:
Denkt gij nu echt dat Nicky 3 uren langs iemand gaat zitten zonder geld te verdienen? Gij moet nog veel leren! :rofl:
masseurke
5 maart 2013, 13:50
Beste Raul, dit topic hoort volgende titel te dragen; Nikky wil je leuter...
:biggrin:
en wordt het dan weer wat gekker, dan hang je Cora aan je rekker!
Hunziker
6 maart 2013, 17:52
Ach Nikky of Cora.........ze hebben wel heel erg veel van elkaar.......... Vroeg mij laatst nog af.....was zij het nou die een sleutel ging halen of was het die andere ;-)
Cora gaat helaas nog meer aan zwaar schilderwerk op haar lichaam verrichten......... Zie toch veel meer in mooie borsten dan tatoo-werk, dat hadden ze bij de Maories en Inca's moeten laten ;-)
bosbeer
7 maart 2013, 16:32
Net een half uurtje binnen toevallig samen met de erstfrau en Sandra :D
Raul7 en de paus zijn er maar de paus is inmiddels alweer vertrokken. Segoya is er ook volgens r7 maar die is meteen naar de kamer vertrokken met Mischa die geilaard. Verder zijn er ook Jana, Poolse Karina, laura, valeria flo, lola, Michelle, barbie, monica, carmen, shiva, Heidi, Elisabeth, chriss, Andrea, Christina de Griekse, doro, isabella, Martha, Cassandra uit LR, Kim, bonny, helaas voor r7 nog geen cora en Nikki.
Helaas? Raoul mag wel blij zijn, als Nicky toevallig had meegelezen afgelopen week dan zou hij nog wel een paar oorvijgen van Nicky tegoed hebben als ze hem zou zien.
Cassandra uit LR kan niet, hé. Wij hebben onze eigen Cassandra.
Picasso 1
7 maart 2013, 16:59
Helaas? Raoul mag wel blij zijn, als Nicky toevallig had meegelezen afgelopen week dan zou hij nog wel een paar oorvijgen van Nicky tegoed hebben als ze hem zou zien.
Dat lukt haar alleen bij mannen die zich laten kleineren. Bij Raul zou ze aan het verkeerde adres zijn.
bosbeer
7 maart 2013, 17:32
Dat lukt haar alleen bij mannen die zich laten kleineren. Bij Raul zou ze aan het verkeerde adres zijn..
Volgens mij is jouw liefde voor haar ook behoorlijk bekoeld, hè. Ze gooit haar eigen glazen in, maar tegelijkertijd blijft ze een icoon op de kamer. Iemand die een supersessie wenst kan haar blind boeken.
RAUL7
7 maart 2013, 21:59
Ze mag altijd proberen, dan moet ge eens kijken waar die vliegt!
.
Volgens mij is jouw liefde voor haar ook behoorlijk bekoeld, hè. Ze gooit haar eigen glazen in, maar tegelijkertijd blijft ze een icoon op de kamer. Iemand die een supersessie wenst kan haar blind boeken.
Laatste 2 keer op kamer met haar waren verre van super. Afwerksessies waarbij ze zelfs niet wou zoenen met mij!
De voorlaatste keer was het trek -en pijpwerk om mij zo snel mogelijk klaar te krijgen! :redface:
Dit nadat ik haar nooit had overgeslagen iedere keer dat zij in GT was! :mad:
Ik denk dat zij het vanzelfsprekend vond dat ik met haar naar de kamer ging.
Normaal gezien schrijf ik zoiets niet, maar als iemand zegt dat zij een icoon is...:rolleyes:
2 weken geleden op woensdag heb ik 3 kamers gemaakt, met Nicky, Barbie en Kathy.
De sessie met Nicky was de enige slechte van de 3!
RAUL7
7 maart 2013, 22:04
Dat lukt haar alleen bij mannen die zich laten kleineren. Bij Raul zou ze aan het verkeerde adres zijn.
:bowlol::bowlol::bowlol:
bosbeer
7 maart 2013, 22:21
Tja, voor mij staat ze in de top 3 aller tijden. Maar ik zal binnenkort nog eens de proef op de som nemen. Ze kan het in elk geval, maar blijkbaar wil ze niet altijd.
RAUL7
7 maart 2013, 22:25
Tja, voor mij staat ze in de top 3 aller tijden. Maar ik zal binnenkort nog eens de proef op de som nemen. Ze kan het in elk geval, maar blijkbaar wil ze niet altijd.
Voor mij was ze ook top! Waarom denkt gij dat ik er iedere keer mee ging?
Misschien ben ik er gewoon teveel mee op kamer geweest!
2 slechte sessies en dan nog kwaad worden omdat ik haar een keer heb overgeslagen! :eek:
Dat is er helemaal over!
Hunziker
9 maart 2013, 22:27
Laatste 2 keer op kamer met haar waren verre van super. Afwerksessies waarbij ze zelfs niet wou zoenen met mij!
De voorlaatste keer was het trek -en pijpwerk om mij zo snel mogelijk klaar te krijgen! :redface:
Dit nadat ik haar nooit had overgeslagen iedere keer dat zij in GT was! :mad:
(..) De sessie met Nicky was de enige slechte van de 3!
Tja als er net "iemand" :biggrin: :teuflisch: daarvoor haar even flink heeft afgemat, ergens wel logisch. Ze moest vast even rusten en stilletjes nagenieten van het iedere topspel :annieengel:
bosbeer
9 maart 2013, 23:07
Tja als er net "iemand" :biggrin: :teuflisch: daarvoor haar even flink heeft afgemat, ergens wel logisch. Ze moest vast even rusten en stilletjes nagenieten van het iedere topspel :annieengel:
Nee, Nicky hoeft niet te rusten. Ze maakt heel veel halve uurtjes en je krijgt haar niet zomaar afgemat. En nagenieten zal ze zeker niet doen, daar is ze veel te profi voor. Het is bij haar meer het probleem hoe d'r pet staat.
RAUL7
10 maart 2013, 11:58
De laatste keer dat ik met haar op kamer was, vroeg zij aan mij of ik tijd had voor haar.
Ze ging wel eerst een sigaret roken en daarna ging ze samen met Cora eten.
Een dik half uur later gingen we dan de kamer op!
Hunziker
10 maart 2013, 15:04
Nee, Nicky hoeft niet te rusten. Ze maakt heel veel halve uurtjes en je krijgt haar niet zomaar afgemat. En nagenieten zal ze zeker niet doen, daar is ze veel te profi voor. Het is bij haar meer het probleem hoe d'r pet staat.
Das waar Bosbeer :smile:, Nicky 30 minutes lady. Ergens toch een beetje jammer....er valt een heerlijke pannenkoek van haar te bakken...en dat :annieengel: uitzicht....
De laatste keer dat ik met haar op kamer was, vroeg zij aan mij of ik tijd had voor haar.
Ze ging wel eerst een sigaret roken en daarna ging ze samen met Cora eten.
Een dik half uur later gingen we dan de kamer op!
:wink: Gezellige en relaxe dame(s) inderdaad. Ook hier weer een half uur op de kamer of zijn er nog beren die het wisten te rekken naar en pannenkoek van 1 uur of langer?
Overigens Cora eens genomen meteen als eerste dame van de dag, wat niet valt aan te raden.......dat voel je een uur later nog :tongue:.
Hunziker
4 juni 2013, 01:20
Oproep: Beren die Nikky oprecht mogen en haar missen in GT, willen die zo vriendelijk zijn mij z.s.m. een prive berichtje te sturen?
Ik (lees Nikky) heeft jullie hulp nodig.
Bij voorbaat dank.
Hunziker
gignnl
4 juni 2013, 01:25
Oh is ze weg,afgelopen woensdag was ze er nog.
Fritzzz
11 juni 2013, 10:25
Oh is ze weg,afgelopen woensdag was ze er nog.
Deze iet wat arrogante "geile schlampe" is vorige week de tent uitgeflikkert, geen idee wat het verhaal was maar ze zal wel over de schreef zijn gegaan...
ilovethaigirls
11 juni 2013, 11:46
Ik lees net op youppie dat ze in magnum gesignaleerd is.
superwescoast
11 juni 2013, 11:50
Yes i saw her in Magnum Thursday 30/03/2013...
bosbeer
11 juni 2013, 11:52
We zijn druk bezig geweest om te kijken of ze terug kan keren, vooral Hunziker heeft zich erg ingezet. Nu ligt de bal bij Nicky zelf en moet ze aktie ondernemen als ze terug zou willen komen. Tot nu toe heeft ze dat nog niet gedaan en zit dus in Magnum. Ik vermoed dat haar omzet daar niet zal kunnen tippen aan die in GT, dus ik hoop dat ze verstandig is. De insiders weten hoe goed ze is en dat ze op de kamer leuker is dan je op het eerste gezicht zou denken, dus door een aantal beren wordt ze echt gemist....
masseurke
11 juni 2013, 12:30
We zijn druk bezig geweest om te kijken of ze terug kan keren, vooral Hunziker heeft zich erg ingezet. Nu ligt de bal bij Nicky zelf en moet ze aktie ondernemen als ze terug zou willen komen. Tot nu toe heeft ze dat nog niet gedaan en zit dus in Magnum. Ik vermoed dat haar omzet daar niet zal kunnen tippen aan die in GT, dus ik hoop dat ze verstandig is. De insiders weten hoe goed ze is en dat ze op de kamer leuker is dan je op het eerste gezicht zou denken, dus door een aantal beren wordt ze echt gemist....
Ach Bossie; Nicky, Nika... What's in a name?! :biggrin:
bosbeer
11 juni 2013, 14:20
Ach Bossie; Nicky, Nika... What's in a name?! :biggrin:
Ja Massie, jij bent natuurlijk meer het type van " als er maar een gat in zit" , maar ik houd toch wel meer van een beetje onderscheid en exclusiviteit....
ketserr
11 juni 2013, 14:59
Wat een stelletje wokkels zitten hier toch op dat forum!
Zitten ze eerst te mauwe dat er blafhoeren zijn die 100 per uur vragen nu word er daar 1 van de club uit gepleurd en nou lopen die wokkels te janken en willen ze haar terug.
Ondertussen voert ze nu de prijs in Magnum op van 80 naar 100 per uur dus budget neukers hoeven daar binnenkort niet meer heen.
de duisburg spesjalist
11 juni 2013, 15:02
Zitten ze eerst te mauwe dat er blafhoeren zijn die 100 per uur vragen nu word er daar 1 van de club uit gepleurd en nou lopen die wokkels te janken en willen ze haar terug.
Ondertussen voert ze nu de prijs in Magnum op van 80 naar 100 per uur dus budget neukers hoeven daar binnenkort niet meer heen. budget neukers moeten gewoon na de vulkaan
bosbeer
11 juni 2013, 17:13
Ondertussen voert ze nu de prijs in Magnum op van 80 naar 100 per uur dus budget neukers hoeven daar binnenkort niet meer heen.
Ik heb het al veel vaker hier gezegd, wat Nicky in een half uur met een beer doet daar hebben andere meiden 1 of 1,5 uur voor nodig. Dus Nicky was er voor de rijke beren ( zeg maar de beren die bij de ingang al met een briefje van 100 staan te wapperen om hun favoriete meissie op te vangen zodat niet eerst een andere beer de eerste neukbeurt met haar kan opeisen), maar dus ook voor de budgetberen. Ze maakt zelden langere kamergangen dan een half uur en laat een beer 50 euro betalen, of het nu een rijke of een budgetbeer is....Eigenlijk geeft ze dus veel te veel waar voor het geld. Maarre, niet verder vertellen want stel dat ze terug komt, dan komen er allemaal budgetberen EN rijke beren die dit nog niet wisten op haar af. En dan moeten wij nog langer wachten om haar te kunnen boeken. Overigens stelt Nicky af en toe een fooitje wel op prijs, is mij bekend. En al rekent ze in Magnum 300 euro voor een uur dan zal dat mij aan mijn kont roesten, want daar kom ik nooit.
Gaat neem ik aan om deze dame die naar Magnum verplaatst kan worden:
Nicky/Nikki (Duitse) ex-Julie oa Artemis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16926-Nicky-Nikki-%28Duitse%29-ex-Julie-oa-Artemis/page2&highlight=nicky)
NB. Voor het forum is alleen relevant dat een dame van club A naar club B verplaatst kan worden.
ketserr
11 juni 2013, 17:43
Gaat neem ik aan om deze dame die naar Magnum verplaatst kan worden:
Nicky/Nikki (Duitse) ex-Julie oa Artemis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16926-Nicky-Nikki-%28Duitse%29-ex-Julie-oa-Artemis/page2&highlight=nicky)
Ja klopt, verplaatsen net als dit geleuter. Weg ermee, weg uit GT!
Picasso 1
11 juni 2013, 17:44
Ik lees net op youppie dat ze in magnum gesignaleerd is.
Zo krijg ik Raul niet meer mee naar Magnum! Aan de andere kant Raul, er zijn in Magnum voldoende plekjes waar je je kan verstoppen. :rofl:
Zo krijg ik Raul niet meer mee naar Magnum! Aan de andere kant Raul, er zijn in Magnum voldoende plekjes waar je je kan verstoppen. :rofl:
Ik was van plan om zaterdag naar Magnum te gaan, maar ik zal wachten tot ze terug in GT is!
satanic surfer
11 juni 2013, 20:08
Niet dat ik exact op de hoogte ben van, laat staan dat ik ter plaatse was tijdens een voorval dat voorts niet bepaald expliciet dient vermeld te worden... maar het lijkt me logisch dat het rookverbod door iemand ietwat fout werd geïnterpreteerd ten nadele van... en voorts zou het de club zelve sieren zulk een wangedrag niet te tolereren en haar de wacht aan te zetten
Hunziker
14 juni 2013, 20:20
Niet dat ik exact op de hoogte ben van, laat staan dat ik ter plaatse was tijdens een voorval dat voorts niet bepaald expliciet dient vermeld te worden... maar het lijkt me logisch dat het rookverbod door iemand ietwat fout werd geïnterpreteerd ten nadele van... en voorts zou het de club zelve sieren zulk een wangedrag niet te tolereren en haar de wacht aan te zetten
De waarheid zal ergens in het midden liggen. Het is niet zwart of wit, goed of slecht. Beide partijen hebben geen schone handen. Iets wat Nikky ook van haar kant netjes heeft toegegeven aan "hogere hand". Nicky is een dame met pit en toont karakter, van de goede service, een zakendame en neemt geen blad voor haar mond. Daar valt wat voor te zeggen. Maar wat vooraf ging "de andere kant van het spreekwoordelijke rubbertje"......enkele dames hebben met opzet een kuil voor haar gegraven. En een ander, groter deel van de dames daar werd (onder druk van oudere DVP's) tegen "gezegd" dat zij hierachter moesten staan. Als je als DVP tegoed bent (service), de looks hebt (jong/fris), goed bezig bent elke dag weer....kan dit en heeft dit bij een bepaald type DVP voor een behoorlijke afgunst gezorgd, dat men het uiteindelijk nodig vond haar maar "uit de weg te werken" bij GT. Zo is het helaas ook geschied. Er lopen enkele oudere DVP types ("vrouwelijke Bokito's", niet op huidskleur maar spreekwoordelijke gericht op lichaams/loophouding) bij GT rond, die zelf niet veel binnen halen op een dag en alle tijd hebben om zulke valse misselijke plannen te beramen. Het zijn stuiptrekkingen van deze oudere DVP's om zich nog binnen GT te meten/te profileren ten opzichten van de andere DVP's. Het is enkel een kwestie van tijd dat zij steeds meer overschaduwd zullen worden door jonge, frisse, knappe DVP's met uitstekende service en zelf ook uit GT zullen vertrekken. Hoe meer jonge, knappe, frisse DVP's met uitstekende service die door de beren worden opgemerkt des te beter. Gelukkig is het komen en gaan van dames binnen de FKK wereld. Niemand houdt dit tegen. Niet voor niets een van de belangrijkste gronden van het FKK bestaan. Het begint pas zorgelijk te worden als juist deze oudere valse DVP's de dienst uit blijven maken tussen wat goed en fout is en maar blijven zitten in hun zogenaamd FKK koninkrijkje. Nikky zal het bij welke FKK club goed blijven doen, een voorbeeld voor vele jonge en oudere DVP's en zullen de oudere valse DVP's het nooit leren.
Ma doare in pula
15 juni 2013, 17:29
Budgetneukers kunnen beter naar de GT gaan elke zaterdag. Op een bankje zitten te sippen de hele dag en zich vol proppen met grill voer en dan half uurtje mee een dame naar de kamer. 110 euro incl. entree en de hele dag van huis.
Hunziker
15 juni 2013, 18:31
Budgetneukers kunnen beter naar de GT gaan elke zaterdag. Op een bankje zitten te sippen de hele dag en zich vol proppen met grill voer en dan half uurtje mee een dame naar de kamer. 110 euro incl. entree en de hele dag van huis.
Niet iedereen over een kam scheren a.u.b.
istebe
17 juni 2013, 19:44
Hello
Coming from french forum, I understand that you have tried to arrange the situation which is nice for her
What is the status today, is she definitively excluded ? Or temporary ?
It's one of my favorite with Cora and I don't want to go to Magnum to see her .... Others colleagues are really disapointed too about this exclusion as she is appreciated by a lot of people
What could we do more ? Sending tweets to GT ? Strike (sorry, french joke) ?
Hunziker
18 juni 2013, 16:39
Het laatste puzzelstukje hoort hier ook nog thuis, hierbij de update:
Zondag 16 juni.
(…) Ik moet zeggen, dat ik het nog elke keer haar vertrek bijzonder jammer vind, met name wat haar is overkomen. Dat het een komen en ook weer eens gaan is van dames, dat is natuurlijk normaal in de FKK wereld. Alleen de manier waarop, dat valt niet goed te praten, ik heb daar een woord voor: vals. Sinds gisteren het laatste missende puzzelstukje gevonden bij DVP's en weet nu het complete verhaal, waarbij Nicky voor mij vrijuit gaat. Een valse DVP heeft expres tegen de sigaret van Nicky aangelopen en stennis gemaakt (afgunst over haar verdiensten is de aanleiding geweest). Nicky lachte (haar karakter), toen deze DVP (expres) tegen haar sigaret aan liep ze vond het immers bijzonder dom. Waarop die DVP tegen Nicky zei (als plan van haar uitlokking) “vind je het leuk?”. En ja Nicky kennende antwoordde daarop, “Ja, is toch stom wat je daar doet”. Het daarna is vrij bekend, hoe een en ander is gelopen. Dit schouwspel hebben bijzonder veel voor mij bekende DVP’s gezien. Ik heb er inmiddels genoeg gesproken die onafhankelijk van elkaar aangeven hoe het wel is gegaan en ook DVP’s die het bijzonder jammer en triest vinden dat ze weg is. Zo zie je maar. Nicky kan voor mij persoonlijk de boeken in als een zeldzame topper in de FKK wereld (klasse 9/10), een zeer goede service, een zakendame , een met een sterk karakter en een trots gevoel (zie ook mijn stukje bij Nicky geleuter). https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33567-Nikky-geleuter&p=319221#post319221
Nicky moet je liggen als beer, je moet er een klik mee hebben of vrij snel mee kunnen krijgen. Zo niet, dan kan je het schudden. Maar als ze je mag..sky is the limit…een Marc Dorcel, X-Art en Private Gold titeltje zou haar niet misstaan hebben. Ik heb aan haar bijzonder goede herinneringen overgehouden. What happens in the shower stays in the shower.
(…) Zo tegen het einde voordat ik weg wilde rijden vanuit de parking selecteerde ik nog even snel voor deze dag een toepasselijke mp3tje op de autoradio. En het klonk: “Nicky's in the corner……”
http://www.youtube.com/watch?v=z5Fsrv5z0UU
Hello
Coming from french forum, I understand that you have tried to arrange the situation which is nice for her What is the status today, is she definitively excluded ? Or temporary ?
It's one of my favorite with Cora and I don't want to go to Magnum to see her .... Others colleagues are really disapointed too about this exclusion as she is appreciated by a lot of people What could we do more ? Sending tweets to GT ? Strike (sorry, french joke) ?
For the non-Dutch guests who keep a warm heart for Nicky and to answer the questions of Istebe:
Nicky has become a victim of a trap of an older "colleague; lady of pleasure (LoP)". Jealousy has been absolutely the main motive. It was a quick small soap. This older colleague LoP deliberately walked into Nicky her cigarette.
Nicky was just waiting in the barroom and a bit surprised when this happened. She found it totally stupid of this LoP and just had a small laugh about it. This false "colleague LoP" directly complained and after that she complained by telling many lies to the management of GT about Nicky. Also this false LoP got some backup from two of her false LoP friends.
I and with a bit of help of Bosbeer have tried to settle it. For a week I was busy with it. Unfortunate without any good luck. There is still a change but Nicky her pride is too big after she was kicked out together with an other girlfriend of her (not Cora) who choose the side of Nicky after she was forced to take a side by the management of GT. The proud-hearted is also one strong characteristics of Nicky, which I like and totally respect. I believe there is still an opening, but is all up to Nicky now. Only time will tell. Of course it can help to tell the right person in the higher management of GT that you miss her very much. So you could say that one older colleague LoP, I call her here the feminine Bokito (her attitude and the way she walks, it has nothing to do with skin colour, she is just a white female, just google; Bokito), most Icebears (GT guests) know which person it is with this definition, this person has made the trap for Nicky, the cause and the effect. :heul:
The only thing I know is hoping that Nicky will think it over some day and put her pride aside. And this the older "colleague LoP"; feminine Bokito who made this trap for her, I have absolutely no good words for this lady (and I hope many agree with me). If you want to strike, French (joke) are good in it, put a strike on this Bokito feminine :joke:
Hoping to have answered the raising questions here and perhaps on other forums as well for the non-dutch speaking. I hope the men who liked and/or still like Nicky could also make a difference by doing the right thing as I have told in this message.
jacky pakutra
18 juni 2013, 16:54
Om te beginnen: Nicky is op de kamer een topper, met een service waar je u tegen zegt.
Daarnaast is ze adembenemend mooi.
Echter: dit draadje bekijkende: jongens, er is niemand overleden ofzo, ze zit gewoon in Magnum of een andere club, dus als je haar wil neuken kun je dat nog zo vaak als je wil, dont make too much of it...
Als ik de reacties van sommige beren bekijk moet ik Picasso1 wel gelijk geven en zie ik een mooie Duitse dame met zeer goede en uitgebreide service maar ook een dame met (zeer) vervelende en aan het gestoord zijn grenzende trekjes, die het vervolgens blijkbaar klaar lijkt te spelen om een lading beren te mobiliseren...die blijkbaar ook nog als gevangene leven, want als een dame nog gewoon beschikbaar is maar niet meer in GT beschikbaar is, dan staat dat voor hen gelijk aan dat ze er helemaal niet meer is. kom op zeg: als je Nicky zo geweldig vindt, is het dan zo erg om een uurtje extra te planken naar Magnum? Zit je zo gevangen in "jouw" GT, zonder het te beseffen?
wake up, GT draait gewoon door en is de baas (en dat is maar goed ook, stel je voor dat die wijven het voor het zeggen zouden hebben daar, wat een teringbende zou je dan echt krijgen) , en van die paar ijsberenforumberen die bij de theke gaan klagen zullen ze niet echt onder de indruk zijn.
tot slot: er zijn verschillende dames de deur gewezen die uiteindelijk weer terug gekomen zijn na bezoeken aan Magnum, VV enz dus wie weet kunnen jullie binnenkort weer gerust slapen...:smile2:
Hunziker
18 juni 2013, 17:12
(..) stel je voor dat die wijven het voor het zeggen zouden hebben daar, wat een teringbende zou je dan echt krijgen)
Dit is precies de kern. Er is een DVPer met behoorlijke valse trekken en macht om het zo te buigen dat het haar uitkomt. Was er maar oprechtheid, deze was bij Nicky compleet zoek.
(..) , en van die paar ijsberenforumberen die bij de theke gaan klagen zullen ze niet echt onder de indruk zijn.
Kort en bondig: Ik zeg overschat het niet maar onderschat het ook niet, time will tell :biggrin:
Heren aub. Nogmaals de reden waarom een dame een club heeft verlaten of misschien moeten verlaten is voor ons Forum volstrekt niet relevant. Daar over te speculeren dus ook niet. Feit is dat dames regelmatig verkassen om uiteenlopende redenen. Mooi toch zou ik zeggen?
Nicky is ook niet zoek ze werkt gewoon in Magnum en zo begreep ik heeft dat daar prima naar haar zin. Maar je weet het nooit en wie weet komt ze wel terug want als zou ze niet op eigen initiatief vertrokken zijn ook in die gevallen zie je regelmatig dat dames even vrolijk na een paar weken weer in een club opduiken.
jacky pakutra
18 juni 2013, 17:31
Hunziker: was jij niet die beer die hier laatst uitgebreid uiteenzette hoe een dame vanuit Roemenie (EU) die in Duitsland gaat werken in een saunaclub te maken heeft met visum-perikelen?
Toen geen enkele beer daar een kanttekening bij plaatste (en er dus blijkbaar de gedachte heerst dat dit inderdaad zo is), vroeg ik me wel af, of ik hier nog ooit een serieuze reactie zou plaatsen...maar inmiddels trap ik er toch weer in :smile2:
edit: ja dus: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33549-Veto-Bulgarije-en-Roemeni%EB-Schengen&
hoe het werkelijk zit: http://cibtvisas.nl/
"Geen visum benodigd voor een ongelimiteerd verblijf. De reiziger moet in het bezit zijn van:
Een bij aankomst geldig paspoort
of
Een geldige nationale identiteitskaart"
en om op je post te reageren: je bevestigt slechts mijn eerdere post, waarin ik aangaf dat beren blijkbaar blind varen op wat een dame hen vertelt, en het zelfs over oprechte vs onoprechte dvps gaan hebben, wat een drama voor het slachtoffer, de ethisch verheven en super oprechte Nicky, het moet niet gekker worden!
Picasso 1
18 juni 2013, 17:58
Ik wil er alleen maar het volgende over zeggen: een dame wordt heus niet weggestuurd wegens alleen een sigaretincidentje.
Vind het alleen jammer dat ze Magnum heeft uitgekozen, hoop dan ook dat GT haar terug neemt.
Vind het alleen jammer dat ze Magnum heeft uitgekozen...
Gij niet alleen! :redface:
Picasso 1
18 juni 2013, 18:09
Gij niet alleen! :redface:
Er is ook goed nieuws, Raul, het staat 3-1 :freu:
Correctie: 4-1 :freu:
bosbeer
18 juni 2013, 18:28
Ik wil er alleen maar het volgende over zeggen: een dame wordt heus niet weggestuurd wegens alleen een sigaretincidentje.
Vind het alleen jammer dat ze Magnum heeft uitgekozen, hoop dan ook dat GT haar terug neemt.
Als GT niet de kans krijgt haar terug te nemen zal het ook niet gebeuren. Er is aktie tot bemiddeling ondernomen en het initiatief is bij de dame neergelegd. Als deze dat niet neemt zal er ook niks gebeuren mbt terugkeer naar GT. De club zal niet op haar knieën gaan smeken of de dame terugkomt. De bemiddelingsaktie is dus ondernomen voor Jan met de korte achternaam en dan is het op dit moment voor mij klaar, hoezeer ik haar afwezigheid ook betreur.
Hunziker
18 juni 2013, 18:30
Hunziker: (...) :smile2:
Jammer dat er geen LOL knop bestaat :smile2: back
hoezeer ik haar afwezigheid ook betreur
Dit begrijp ik niet. Gij zijt toch maar 1 keer (misschien 2) op kamer geweest met haar, op 1,5 jaar tijd dat ze daar heeft rondgelopen.
Wat maakt het dan uit, of ze in GT, of in Magnum rondloopt?
Hunziker
18 juni 2013, 18:37
Dit begrijp ik niet. Gij zijt toch maar 1 keer (misschien 2) op kamer geweest met haar, op 1,5 jaar tijd dat ze daar heeft rondgelopen.
"Zoveel mensen, zoveel meningen." ;)
En bij deze, kreeg het zojuist door iedereen de groeten van Nicky.
bosbeer
18 juni 2013, 19:16
Ik ga liever met verschillende meisjes naar de kamer dan altijd met dezelfde. Maar, met Nicky was ik ca 4 maanden geleden op de kamer en vond haar super. Daarna is het er door allerlei uiteenlopende redenen niet meer van gekomen om met haar te gaan. Of ze was er niet toen ik er was, of ze was steeds bezet, etc. Wel ben ik pas toen ze al een aardige tijd in GT was met haar naar de kamer geweest. In eerste instantie trok ze me niet zo, maar doordat ze me min of meer inpakte in de Kino was ik verloren en kreeg ik van haar één van de beste kamergangen ever. Overigens zou het ook best zo hebben kunnen zijn dat ik haar afwezigheid betreur als ik er nog nooit mee op de kamer was geweest. Voor een club als GT is het simpelweg een verlies. En als ze in Magnum rondloopt zal ik er nooit meer mee op de kamer gaan omdat ik daar niet kom.
Ma doare in pula
18 juni 2013, 20:24
Ik ga liever met verschillende meisjes naar de kamer dan altijd met dezelfde. Maar, met Nicky was ik ca 4 maanden geleden op de kamer en vond haar super. Daarna is het er door allerlei uiteenlopende redenen niet meer van gekomen om met haar te gaan. Of ze was er niet toen ik er was, of ze was steeds bezet, etc. Wel ben ik pas toen ze al een aardige tijd in GT was met haar naar de kamer geweest. In eerste instantie trok ze me niet zo, maar doordat ze me min of meer inpakte in de Kino was ik verloren en kreeg ik van haar één van de beste kamergangen ever. Overigens zou het ook best zo hebben kunnen zijn dat ik haar afwezigheid betreur als ik er nog nooit mee op de kamer was geweest. Voor een club als GT is het simpelweg een verlies. En als ze in Magnum rondloopt zal ik er nooit meer mee op de kamer gaan omdat ik daar niet kom.
Dan zal ze ook wel niet de moeite zijn als je er niet wat extra voor wilt planken en de GT voor jou belangrijker is dan deze dame. Er vertrekken zoveel dames uit elke club en daar zitten heel wat dames bij die lekker zijn, goed kunnen naaien en goede service geven.
GT overleeft dit wel en Nikky en haar entourage overleven dit ook wel.
bosbeer
18 juni 2013, 21:05
Dan zal ze ook wel niet de moeite zijn als je er niet wat extra voor wilt planken en de GT voor jou belangrijker is dan deze dame. Er vertrekken zoveel dames uit elke club en daar zitten heel wat dames bij die lekker zijn, goed kunnen naaien en goede service geven.
GT overleeft dit wel en Nikky en haar entourage overleven dit ook wel.
Klopt precies wat je schrijft. Naar GT ben ik vv al 3 uur onderweg en dat vind ik genoeg. 1 vrouw die in een andere club zit waar ik nog eens 1,5 uur extra voor moet rijden zal voor mij nooit de moeite waard zijn, hoe mooi of goed ze ook is. Bovendien zijn er in GT nog genoeg andere leuke vrouwen. Maar dat neemt niet weg dat ik ook graag weer eens met Nicky naar de kamer was gegaan en het dus jammer vind dat ze weg is. Verder zijn er inderdaad in de loop der jaren zoveel dames verdwenen en hier wennen we ook wel weer aan.
Naar GT ben ik vv al 3 uur onderweg en dat vind ik genoeg. 1 vrouw die in een andere club zit waar ik nog eens 1,5 uur extra voor moet rijden zal voor mij nooit de moeite waard zijn, hoe mooi of goed ze ook is. .
Ook als ze in een club had gezeten die dichterbij zou zijn geweest zou je nog niet zonder GT hebben gekund :)! Magnum is trouwens VV amper 20 minuutjes verder dus dat is geen valide argument. Club liefde boven "dames liefde" dat is mijn analyse!
Verder accoord, dames komen en gaan, behalve Sonja die zal altijd in GT blijven staan!
Hunziker
18 juni 2013, 21:51
Tijd zal het leren of de clubliefde het zal overleven, zal wel. Ik spreek wel privé met Nicky af;) En Sonja...geen idee of zij bij het meubilair van GT hoort. Zij rijdt wel een leuke Duitse bak bedrijfsauto van GT dus wat dat aangaat.. :biggrin:
bosbeer
18 juni 2013, 21:55
Ook als ze in een club had gezeten die dichterbij zou zijn geweest zou je nog niet zonder GT hebben gekund :)! Magnum is trouwens VV amper 20 minuutjes verder dus dat is geen valide argument. Club liefde boven "dames liefde" dat is mijn analyse!
Verder accoord, dames komen en gaan, behalve Sonja die zal altijd in GT blijven staan!
Hé, Big is toch al wakker. En nog wel met een scherpe analyse, haha. Als Nicky in een club had gezeten die dichterbij is dan GT zou ik er op de heenweg naar GT vast wel eens langs zijn gegaan. Maar hangt ook van die club af. Voor jou is Magnum 20 minuutjes verder dan GT, vv nog wel, maar helaas beschik ik nog niet over een Porsche Panamera. Een administrator verdient immers ca 40 x zoveel als een simpel reportertje.
Hunziker
18 juni 2013, 22:00
(..) Club liefde boven "dames liefde" dat is mijn analyse! (..) Verder accoord, dames komen en gaan, behalve Sonja die zal altijd in GT blijven staan!
Tijd zal het leren m.b.t. de clubliefde, zal wel. Ik ga wel privé met Nicky ;) Het gaat haar goed. En of Sonja bij het Meubilair hoort, ze rijdt wel een leuke Duitse bak, zeker een bedrijfswagen van GT :biggrin:
(..) Magnum is trouwens VV amper 20 minuutjes verder dus dat is geen valide argument.(..)
69,3 km, 48 min. enkele reis. :cool: of vanaf het punt van de afslag A61...67 km en 42 min. Sorry :annieengel: Vanuit Arnhem/Apeldoorn dan idd +/- 20 min. meer reistijd A12(NL) en A3(Dui).. .en 40 km verder maar enkele reis.
Ik moet oppassen dat ik dit topic niet leuker ga vinden als Geile tijden of GT live So gemütlich :hammer:
4408 4409
de duisburg spesjalist
18 juni 2013, 22:01
Hé, Big is toch al wakker. En nog wel met een scherpe analyse, haha. Als Nicky in een club had gezeten die dichterbij is dan GT zou ik er op de heenweg naar GT vast wel eens langs zijn gegaan. Maar hangt ook van die club af. Voor jou is Magnum 20 minuutjes verder dan GT, vv nog wel, maar helaas beschik ik nog niet over een Porsche Panamera. Een moderator verdient immers ca 40 x zoveel als een simpel reportertje. bosbeer ik denk dat jij bang ben. dat je een andere club leuker gaat vinden. veel plezier morgen op de heidenweg 1 in brugge tegen die tijd dat ik er weer een keer ben zou deze maand wel om zijn .
Ma doare in pula
18 juni 2013, 22:12
20 minuten? Dat is het vanaf de LR al en LR - GT is ook wel 20 minuutjes.
20 minuten? Dat is het vanaf de LR al en LR - GT is ook wel 20 minuutjes.
Als je naar magnum rijdt doe je onderweg GT niet aan of je zou daar vlak in de buurt moeten wonen ... . Van A naar B is een uur en van B naar C is ook een uur, toch is van A naar C ook exact 1 uur. Dat kan dus :).
Mijn vertrekpunt was Arnhem wat natuurlijk niet voor iedereen geldt. In dat geval scheelt het volgens google maps zelfs VV maar 12 minuten en zelfs dat is volgens BB dus nog niet de moeite waard voor deze dame. Ik concludeer dat ze dus bepaald niet zo bijzonder zal zijn geweest :)!
Badslippers
18 juni 2013, 22:24
Alleen voor haar zou ik een kledingzak accepteren en een dansende zee van witte ijsberen trotseren. Of ze altijd in "GT" zal staan? Liggen gaat haar ook goed af vooral met dit weer in de tuin op het dek van de boot die in het groen verscholen ligt. Het leukste is om haar te temmen dan heb je pas een echt goede sessie. Maar goed, dit is Nikky geleuter en voor Sonja richten we ooit een standbeeld op.
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/koons_large/image039.jpg (http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/koons_large/image039.jpg)
Hunziker
18 juni 2013, 22:29
(..) Maar goed, dit is Nikky geleuter en voor Sonja richten we ooit een standbeeld op.(..)
Nee toch Sonja kan je niet vergelijken met een jong porno bloempje als Nicky, kom nou. Wakker worden. Wat is er gebeurd kerels? In het donker voel je het nog zelfs :tongue:
Badslippers
18 juni 2013, 22:45
Nee toch Sonja kan je niet vergelijken met een jong porno bloempje als Nicky, kom nou. Wakker worden. Wat is er gebeurd kerels? In het donker voel je het nog zelfs :tongue:
Gewoon combineren en een vunzige trio arrangeren. Altijd creatief zijn.
Gewoon combineren en een vunzige trio arrangeren. Altijd creatief zijn.
Zit Sonja dan ook in magnum :tongue:?
Hunziker
18 juni 2013, 23:18
Zit Sonja dan ook in magnum :tongue:?
Ik ga toch eens praten met Magnum of ze daar ook leuke Duitse bedrijfswagens hebben en interesse in Sonja :biggrin: Wordt aangewerkt Badslippers ;)
En zo ontstaat er weer meer ruimte voor de nichtjes van Aida of lookalikes van Nicky.
4412
ketserr
19 juni 2013, 00:26
@ hunzingker
Je zou dit draadje veel interessanter maken als je verteld welke meiden ervoor gezorgd hebben dat jouw Nicky GT uitgepleurd is.
Picasso 1
19 juni 2013, 05:21
@ hunzingker
Je zou dit draadje veel interessanter maken als je verteld welke meiden ervoor gezorgd hebben dat jouw Nicky GT uitgepleurd is.
Hoezo? Wil je daar een standbeeld voor oprichten? :rofl:
Picasso 1
19 juni 2013, 07:37
Dat Bosbeer graag naar GT gaat dat moge duidelijk zijn. Maar dat hij bewust een non-argument zoals de reistijd opvoerde is wel frappant. Hij weet immers heus wel beter. Hetzelfde geldt overigens voor Hunziker, maar misschien dat het voor hem 800 kilometer verder rijden is als hij via Parijs gaat. :rofl:
bosbeer
19 juni 2013, 07:53
Dat Bosbeer graag naar GT gaat dat moge duidelijk zijn. Maar dat hij bewust een non-argument zoals de reistijd opvoerde is wel frappant. Hij weet immers heus wel beter. Hetzelfde geldt overigens voor Hunziker, maar misschien dat het voor hem 800 kilometer verder rijden is als hij via Parijs gaat. :rofl:
Jajajajajablablablablabla.....
Ik vergat inderdaad ook al die extra kilometers er nog bij te vermelden. Mijn Panamera loopt helaas niet op kraanwater.
Ma doare in pula
19 juni 2013, 08:24
Als je naar magnum rijdt doe je onderweg GT niet aan of je zou daar vlak in de buurt moeten wonen ... . Van A naar B is een uur en van B naar C is ook een uur, toch is van A naar C ook exact 1 uur. Dat kan dus :).
Mijn vertrekpunt was Arnhem wat natuurlijk niet voor iedereen geldt. In dat geval scheelt het volgens google maps zelfs VV maar 12 minuten en zelfs dat is volgens BB dus nog niet de moeite waard voor deze dame. Ik concludeer dat ze dus bepaald niet zo bijzonder zal zijn geweest :)!
Voor mij is het verschil dik een half uur, maar goed... Punt is wel duidelijk. Hij heeft de afgelopen vier maanden niet met haar gekamerd en wil niet max een half uur extra rijden... Dus een beetje onnozele heisa.
Ma doare in pula
19 juni 2013, 08:27
Jajajajajablablablablabla.....
Ik vergat inderdaad ook al die extra kilometers er nog bij te vermelden. Mijn Panamera loopt helaas niet op kraanwater.
Wel 6,5/100 op rooie diesel... Als die paar km extra al zo onoverkomelijk zijn qua kosten, misschien je Panamera dan maar verpatsen aan iemand die het wel kan betalen?
bosbeer
19 juni 2013, 09:08
Voor mij is het verschil dik een half uur, maar goed... Punt is wel duidelijk. Hij heeft de afgelopen vier maanden niet met haar gekamerd en wil niet max een half uur extra rijden... Dus een beetje onnozele heisa.
Ben jij zelf ooit weleens in een club geweest? Aan al je domme gezwets op dit forum te lezen is mijn indruk van niet. Je weet blijkbaar alles beter. Misschien moet je eerst eens een half jaartje gewoon een beetje gaan lezen hier , en als je het allemaal een beetje snapt een keer een reaktie gaan plaatsen.
Ma doare in pula
19 juni 2013, 09:10
Ben jij zelf ooit weleens in een club geweest? Aan al je domme gezwets op dit forum te lezen is mijn indruk van niet. Je weet blijkbaar alles beter. Misschien moet je eerst eens een half jaartje gewoon een beetje gaan lezen hier , en als je het allemaal een beetje snapt een keer een reaktie gaan plaatsen.
Ja, ik kom regelmatig in clubs en niet alleen maar in dat afwerkfabriekje in Bruggen en ook hier lees en schrijf ik al geruime tijd. Misschien moet jij je eens wat meer in zaken verdiepen voor je poep begint te praten?
Hunziker
19 juni 2013, 09:15
Lol, zie toch wel enige discrepantie. Het over grote deel van de Hollanders rijdt toch echt in standaard auto's (nackter hund) zo te zien op de parking. Of rijdt iedereen in het autootje van vrouwlief naar GT :-) Het forum daar en tegen geeft het Duitse auto beeld weer ;)
Ma doare in pula
19 juni 2013, 09:16
Lol, zie toch wel enige discrepantie. Het over grote deel van de Hollanders rijdt toch echt in standaard auto's (nackter hund) zo te zien op de parking. Of rijdt iedereen in het autootje van vrouwlief naar GT :-) Het forum daar en tegen geeft het Duitse auto beeld weer ;)
Als dat nu de enige discrepantie zou zijn ....
Dames ....
Ik ben wel aanwezig...
Graag daar U behoefte doen waar ook een wc-bril aanwezig is :rolleyes:
Hunziker
19 juni 2013, 09:21
@ hunzingker
"Je vertelT"
-> Bokito
Picasso 1
19 juni 2013, 10:05
History repeats: Hunziker = Jansen, Nicky = Louana :smile2:
bad pritt
19 juni 2013, 10:10
Heren het komt allemaal goed, ik ga haar vanavond in Magnum ompraten.
Ze moet terug naar Gt omdat er forumleden aan onderdoor dreigen te gaan.
Tot wat voor transfersom mag ik gaan ?
En
Hoe herken ik haar ?
Ma doare in pula
19 juni 2013, 10:18
Transfersom... Ik zou die niet voorschieten als ik van jou was. Veel praatjes, maar als puntje bij paaltje komt zullen de heren amper de taxikosten terugbetalen. :)
jacky pakutra
19 juni 2013, 10:37
History repeats: Hunziker = Jansen, Nicky = Louana :smile2:
Jansen volgt wel trouw zijn Louana naar Gt ; Hunziker niet zijn
Nicky ... maar misschien is hij nog bezig met zijn visumaanvraag alvorens hij de grote reis mag gaan ondernemen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ketserr
19 juni 2013, 11:19
"Je vertelT"
-> Bokito
Vertel nou maar gewoon wie het waren of weet je dat deel van 'het verhaal' niet?
Hunziker
19 juni 2013, 11:27
Vertel nou maar gewoon wie het waren of weet je dat deel van 'het verhaal' niet?
En of ik dat weet. Dat draagt niets bij voor de eventuele terugkeer van Nicky. Let it be.
Ma doare in pula
19 juni 2013, 11:33
Misschien even lezen ? Er was al gezegd dat dat niet relevant is.
Picasso 1
19 juni 2013, 11:34
Die zijn te financieren met de lagere entreeprijs. Vandaag overigens gratis entree!
ketserr
19 juni 2013, 11:54
En of ik dat weet. Dat draagt niets bij voor de eventuele terugkeer van Nicky. Let it be.
Laat die terugkeer toch en hup plankgas voor Nukkie naar Magnum.
Teiresas
19 juni 2013, 12:08
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr
Misschien even lezen ? Er was al gezegd dat dat niet relevant is.
Gezien al het gedoe hier omtrent de verbanning van Nikky, denk ik dat veel lezers het wel degelijk interessant en relevant vinden. Wie bepaald of iets relevant is?? Ik zou i.i.g. graag man en paard genoemd zien worden!
Ma doare in pula
19 juni 2013, 12:15
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr
Gezien al het gedoe hier omtrent de verbanning van Nikky, denk ik dat veel lezers het wel degelijk interessant en relevant vinden. Wie bepaald of iets relevant is?? Ik zou i.i.g. graag man en paard genoemd zien worden!
De administrator van het forum misschien? Leer trouwens eerst even spellen voor je je bezig gaat houden met mannen en paarden.
jacky pakutra
19 juni 2013, 12:25
Het hele "Nicky-geleuter" is al gebaseerd op aannames en onvolledigheden. Picasso1 merkte al terecht op dat de reden die voor het vertrek van Nicky wordt aangegeven, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, niet de enige reden is.
Door het noemen van namen van dames die er zogenaamd voor hebben gezorgd dat Nicky GT moest verlaten, is er ook weer een gerede kans dat de info niet klopt. In dat geval worden er onterecht dames in diskrediet gebracht, anders gezegd:
als iemand nu zegt: "die en die dame heeft Nicky een oor aangenaaid", dan valt dit niet te controleren en de dame in kwestie wordt dan als "kutwijf" neergezet, mogelijk onterecht, gebaseerd op info twv een kwartje (main source de "betrouwbare" Nicky).
Wie bepaalT dat in dit geval? ik ben geen voorstander van vegen maar als er hier met damesnamen dingen worden geïnsinueerd die niet te verifiëren zijn waarbij andere dames zwart worden gemaakt en waarbij daarnaast een en ander geen enkel doel wordt gediend (slechts het bevredigen van een aantal ijsberen die blijkbaar graag als oude wijven geinteresseerd zijn in story/prive achtige gossip), dan hoop ik toch dat bv Big30 eens ingrijpt.
tot slot, zoals al gezegd: dame van club a naar club b, gebeurt 1000 keer per jaar, reden is voor dit forum niet relevant, daarnaast zijn aangedragen redenen niet te controleren en mogelijk onvolledig en het noemen van namen is al helemaal not done, dat soort dingen kun je beter via pm afhandelen, als je het toch zo graag wil weten...maar hier hoort het mijns inziens niet thuis
Teiresas
19 juni 2013, 12:30
Leer trouwens eerst even spellen voor je je bezig gaat houden met mannen en paarden.
Leuk hè, schoolmeestertje spelen ? Je bent je roeping blijkbaar misgelopen...
Teiresas
19 juni 2013, 12:34
Het hele "Nicky-geleuter" is al gebaseerd op aannames en onvolledigheden. Picasso1 merkte al terecht op dat de reden die voor het vertrek van Nicky wordt aangegeven, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, niet de enige reden is.
Door het noemen van namen van dames die er zogenaamd voor hebben gezorgd dat Nicky GT moest verlaten, is er ook weer een gerede kans dat de info niet klopt. In dat geval worden er onterecht dames in diskrediet gebracht, anders gezegd:
als iemand nu zegt: "die en die dame heeft Nicky een oor aangenaaid", dan valt dit niet te controleren en de dame in kwestie wordt dan als "kutwijf" neergezet, mogelijk onterecht, gebaseerd op info twv een kwartje (main source de "betrouwbare" Nicky).
Valide argumenten Jacky ! Je hebt gelijk.
jacky pakutra
19 juni 2013, 13:00
Valide argumenten Jacky ! Je hebt gelijk.
PM naar Hunziker en/of Bosbeer en dan ben je op de hoogte denk ik:smile2:
Hunziker
19 juni 2013, 13:07
"Zoveel mensen zoveel meningen, speaking words of wisdom let it be"
Porno Nicky blijft voorlopig weg van GT. Kunnen andere chickies ook weer eens iets meer verdienen ;)
4413
bosbeer
19 juni 2013, 13:13
Die zijn te financieren met de lagere entreeprijs. Vandaag overigens gratis entree!
Ja, na 20.00 uur. Dan is mijn dag hier in GT al 8 uur bezig. Nu kun je in Magnum een speld horen vallen. Tenzij Nikkie langs loopt natuurlijk.
Hunziker
19 juni 2013, 13:19
(...) Nu kun je in Magnum een speld horen vallen. Tenzij Nikkie langs loopt natuurlijk.
Al die stille verlangens P O R N O :Engelchen30a_blondi
4414
Ma doare in pula
19 juni 2013, 13:51
Leuk hè, schoolmeestertje spelen ? Je bent je roeping blijkbaar misgelopen...
Schoolmeester? Het is wel erg triest dat jij nu nog een schoolmeester nodig hebt voor basale zaken van de Nederlandse taal.
Hunziker
19 juni 2013, 13:57
Schoolmeester? Het is wel erg triest dat jij nu nog een schoolmeester nodig hebt voor basale zaken van de Nederlandse taal.
Ik zei toch dat examens al veel langer gestolen worden ;)
Maar ja, als je geil bent dat maakt de Nederlandse taal wel ondergeschikt :biggrin: Easy by Nicky.
Teiresas
19 juni 2013, 14:20
Oh, fijn, we hebben er weer een forumlid bij die zijn mening als de enige juiste ziet en er genoegen in schept mede-forumleden af te zeiken. Welkom !
Ma doare in pula
19 juni 2013, 14:23
Oh, fijn, we hebben er weer een forumlid bij die zijn mening als de enige juiste ziet en er genoegen in schept mede-forumleden af te zeiken. Welkom !
Als het gaat om of het 'bepaalt of 'bepaald' is in die zin van jou, bestaat inderdaad maar één waarheid. Dat heet grammatica en geen mening. :thefinger:
Hunziker
19 juni 2013, 14:28
Ach los het op heren ben je geil of wil je een woordenboekje.
Teiresas
19 juni 2013, 14:34
Als het gaat om of het 'bepaalt of 'bepaald' is in die zin van jou, bestaat inderdaad maar één waarheid. Dat heet grammatica en geen mening. :thefinger:
Ik refereerde eigenlijk meer aan al dat andere domme vooringenomen gelul van je, maar het is goed joh, jij hebt de langste! Van harte!
Ma doare in pula
Ach los het op heren ben je geil of wil je een woordenboekje.
Ik geloof niet dat hij met een woordenboekje opeens wel correct gaat schrijven...
Ma doare in pula
Ik refereerde eigenlijk meer aan al dat andere domme vooringenomen gelul van je, maar het is goed joh, jij hebt de langste! Van harte!
Je had je de hele discussie kunnen besparen door gewoon even navraag te doen bij je zusje.
bad pritt
19 juni 2013, 15:55
Forumleden die al heel snel denken dat ze afgezeken worden hebben we anders ook genoeg.
Teiresas
19 juni 2013, 16:16
Jullie zouden familie kunnen zijn...
I rest my case...
Willem2
19 juni 2013, 16:41
Waar gaat dit eigenlijk over ?
Wachten jullie nu werkelijk erop dat ik of 1 van de andere admins gaat ingrijpen ?
rmjhexe
19 juni 2013, 17:15
Ik stel voor ga vanavond allemaal naar Magnum toe en vraag haar wat je weten wil , ga er mee naar de kamer en vul ze af!! Namens de Mods van dit forum mogen jullie vanavond gratis binnen om het uit te praten. Veel plezier kakelkipjes..
Heren aub. Nogmaals de reden waarom een dame een club heeft verlaten of misschien moeten verlaten is voor ons Forum volstrekt niet relevant. Daar over te speculeren dus ook niet. Feit is dat dames regelmatig verkassen om uiteenlopende redenen. Mooi toch zou ik zeggen?
Nicky is ook niet zoek ze werkt gewoon in Magnum en zo begreep ik heeft dat daar prima naar haar zin. Maar je weet het nooit en wie weet komt ze wel terug want als zou ze niet op eigen initiatief vertrokken zijn ook in die gevallen zie je regelmatig dat dames even vrolijk na een paar weken weer in een club opduiken.
NB. Voor het forum is alleen relevant dat een dame van club A naar club B verplaatst kan worden.
Voor zover het al niet duidelijk was herhaal ik mezelf voor de duidelijkheid dan nog maar eens, zie de kwoots hierboven. Zie ook bericht van JP mbt deze.
Verder mannen ga lekker genieten van het (nu nog) mooie weer!
de duisburg spesjalist
19 juni 2013, 17:19
Waar gaat dit eigenlijk over ?
Wachten jullie nu werkelijk erop dat ik of 1 van de andere admins gaat ingrijpen ? het zijn gewoon een stelletje kinderen die thuis niks mogen. en mekaar niet in hun waarde laten. we laten trouwens met ze alle mekaar niet in onze waarde. ik kan er zelf ook wat van. ik zou een voorbeeld geven bij mijn was party tref xanten de laatste keer slecht bevallen kan gebeuren. gelijk komen er tegen reacties van vaste stam gasten en reacties van mensen die het ook minder vinden geworden. zelf geef ik ook tegen gas op een forum lid die zo hard te grazen is genomen door een dvp in dorsten dat ze voorhuid gescheurd was is ook fout en niet goed te praatten.
dit forum is bedoelt voor ervaringen uit te wisselen en soms moet een geintje kunnen ma helaas wordt het niet altijd zo opgevat bijvoorbeeld ik schreef dat bp geen jas nodig had dat hij tog al ziek is meneer sprong er gelijk boven op en wou me opzoeken op de vulkaan lijk mijn gezellig ik ben voor niemand bang ma het was een geintje en wed door de persoon verkeert opgevat hoe hij de damens neuk moet hij zelf weten dat doe ik ook
Schitterend onderwerp. Fascinerend om te lezen hoe de "whereabouts" van één dame in korte tijd vijf pagina's aan reactie's oplevert.
jacky pakutra
19 juni 2013, 19:20
Nog even en dan is "Nicky Geleuter" hier in een paar weken tijd het meest bekeken damesdraadje van Magnum :smile2:
vrije jongen
19 juni 2013, 19:59
Nog even en dan is "Nicky Geleuter" hier in een paar weken tijd het meest bekeken damesdraadje van Magnum :smile2:
Doet me denken aan de twee weken of fame van Marijke;).
jacky pakutra
19 juni 2013, 21:41
Doet me denken aan de twee weken of fame van Marijke;).
Die staat zelfs in het GT gedeelte nog op de eerste pagina van de meest bekeken draadjes sinds 2005, met inderdaad 2 weken in GT...
Ma doare in pula
19 juni 2013, 21:59
het zijn gewoon een stelletje kinderen die thuis niks mogen. en mekaar niet in hun waarde laten. we laten trouwens met ze alle mekaar niet in onze waarde. ik kan er zelf ook wat van. ik zou een voorbeeld geven bij mijn was party tref xanten de laatste keer slecht bevallen kan gebeuren. gelijk komen er tegen reacties van vaste stam gasten en reacties van mensen die het ook minder vinden geworden. zelf geef ik ook tegen gas op een forum lid die zo hard te grazen is genomen door een dvp in dorsten dat ze voorhuid gescheurd was is ook fout en niet goed te praatten.
dit forum is bedoelt voor ervaringen uit te wisselen en soms moet een geintje kunnen ma helaas wordt het niet altijd zo opgevat bijvoorbeeld ik schreef dat bp geen jas nodig had dat hij tog al ziek is meneer sprong er gelijk boven op en wou me opzoeken op de vulkaan lijk mijn gezellig ik ben voor niemand bang ma het was een geintje en wed door de persoon verkeert opgevat hoe hij de damens neuk moet hij zelf weten dat doe ik ook
Welles nieten en "ja maar jij begon" is kinderachtig, maar toch... Jij was degen die begon te blaten van kom maar zo en zo laat naar de Vulkan bij dat en dat café.
Ma doare in pula
19 juni 2013, 22:21
Maar nu even de hamvraag... wie heeft haar al vol geblaft / afgevuld / getankt? Je maakt me niet wijs dat er zoveel stennis wordt gemaakt omwille van een dame die "het" niet doet. :hammer:
Wijze grijze
20 juni 2013, 06:26
Tsja, tussen alle geleuter en gepruttel door, mis ik eigenlijk cruciale relevante info.
Ik ben net thuis van een avondje Magnum en was zeer benieuwd naar het Nikki fenomeen. Graag had ik me als proefkonijn opgeworpen en een test ondergaan.
Helaas kende niemand Nikki in Magnum. Diverse meiden wisten niet wie ik bedoelde en ook meerdere aanwezige medeberen konden me niet verder helpen.
Wat heb ik gemist en waar had ik haar aan kunnen herkennen?
KevinK
20 juni 2013, 10:42
Je had haar kunnen herkennen aan haar zure gezicht en arrogante attitude. Ze is wat betreft service prima te noemen, in Gt zelfs tot de toppers behorend maar in andere clubs hooguit doorsnee.
bosbeer
20 juni 2013, 10:59
Wat ik me altijd wel afvraag is, dat de winnaars van de BRVDM waarvan de winnende verslagen meestal uit andere clubs komen en deze beren zelden of nooit in GT te zien zijn, toch bijna altijd kiezen voor een vrijkaartje van GT. Ik snap wel dat ze vinden dat er in andere clubs meer toppers te vinden zijn en dat de service er beter is, maar waarom ze dan toch graag gratis naar GT willen ipv naar hun favoriete club is me een raadsel.
Misschien hebben ze gewoon dat ene excuus nodig. Iets als "Nu heb ik toch een vrijkaartje dan kan ik net zo goed gaan.... " :)
ketserr
20 juni 2013, 11:17
Wat ik me altijd wel afvraag is, dat de winnaars van de BRVDM waarvan de winnende verslagen meestal uit andere clubs komen en deze beren zelden of nooit in GT te zien zijn, toch bijna altijd kiezen voor een vrijkaartje van GT. Ik snap wel dat ze vinden dat er in andere clubs meer toppers te vinden zijn en dat de service er beter is, maar waarom ze dan toch graag gratis naar GT willen ipv naar hun favoriete club is me een raadsel.
Je zit een beetje in de verkeerde discussie wat te roepen BB. Hier ken je een nieuw draadje voor openen en je ideeën spuien, vragen stellen enz.
1e idee; als je een kaartje win dan zou je een vrijkaart moeten krijgen voor de club waarover je schreef en mee gewonnen heb.
bosbeer
20 juni 2013, 11:23
Je zit een beetje in de verkeerde discussie wat te roepen BB. Hier ken je een nieuw draadje voor openen en je ideeën spuien, vragen stellen enz.
1e idee; als je een kaartje win dan zou je een vrijkaart moeten krijgen voor de club waarover je schreef en mee gewonnen heb.
Ik haakte even in op wat KevinK schreef over toppers in en buiten GT. Zo te zien kunnen ze jou nog wel gebruiken als moderator.
Met het 1e idee ben ik het volledig eens. Die regel had allang van kracht moeten zijn.
ketserr
20 juni 2013, 11:46
Zo te zien kunnen ze jou nog wel gebruiken als moderator.
Uiteraard.
bad pritt
20 juni 2013, 12:04
Beste DSP Ik kom jou opzoeken maar dan om weer samen over Vulkaan te gaan, dat weet jij ook wel.
Maar ik vind als jij openlijk gaat zeggen dat iemand ziek is, terwijl dat niet zo is, dan is dat over de schreef en zoiets behoord direct geveegd te worden. Bij mij valt dat niet meer onder humor.
Iedereen maakt zich schuldig aan zijn club of mening promoten, dat is menselijk maar het houd het forum ook levendig.
Zolang het binnen grenzen blijft prima, want terecht concludeer je dat de andere bouwsteen van een forum respect is voor andere meningen en ervaringen.
De mods doen altijd te dramatisch over dit soort draadjes: heren/kinderen wordt verstandig en stop de discussie maar dit soort draadjes worden wel het meest gelezen...tel je zegeningen zou ik zeggen Ijsberenforum en wil het allemaal niet te braaf doen.
Dan mis je de jus op de aardappelen, de krenten in de pap, het condoom in het geslachtsverkeer.:gruebel:
istebe
20 juni 2013, 20:24
Tsja, tussen alle geleuter en gepruttel door, mis ik eigenlijk cruciale relevante info.
Ik ben net thuis van een avondje Magnum en was zeer benieuwd naar het Nikki fenomeen. Graag had ik me als proefkonijn opgeworpen en een test ondergaan.
Helaas kende niemand Nikki in Magnum. Diverse meiden wisten niet wie ik bedoelde en ook meerdere aanwezige medeberen konden me niet verder helpen.
Wat heb ik gemist en waar had ik haar aan kunnen herkennen?
Nikki blijft in club van 4 tot 6 weken (met week end) daarna ze gaat naar Hamburg thuis voor 2-3 weken
Picasso 1
21 juni 2013, 07:58
.De mods doen altijd te dramatisch over dit soort draadjes: heren/kinderen wordt verstandig en stop de discussie maar dit soort draadjes worden wel het meest gelezen...tel je zegeningen zou ik zeggen.
De zegeningen worden heus wel geteld en dit soort discussies regelmatig gestimuleerd. Anders zouden draadjes al gestopt worden na 4 a 5 berichtjes en niet nadat er 100 reacties zijn geplaatst. :wink:
de duisburg spesjalist
21 juni 2013, 10:16
Beste DSP Ik kom jou opzoeken maar dan om weer samen over Vulkaan te gaan, dat weet jij ook wel.
Maar ik vind als jij openlijk gaat zeggen dat iemand ziek is, terwijl dat niet zo is, dan is dat over de schreef en zoiets behoord direct geveegd te worden. Bij mij valt dat niet meer onder humor.
Iedereen maakt zich schuldig aan zijn club of mening promoten, dat is menselijk maar het houd het forum ook levendig.
Zolang het binnen grenzen blijft prima, want terecht concludeer je dat de andere bouwsteen van een forum respect is voor andere meningen en ervaringen.
De mods doen altijd te dramatisch over dit soort draadjes: heren/kinderen wordt verstandig en stop de discussie maar dit soort draadjes worden wel het meest gelezen...tel je zegeningen zou ik zeggen Ijsberenforum en wil het allemaal niet te braaf doen.
Dan mis je de jus op de aardappelen, de krenten in de pap, het condoom in het geslachtsverkeer.:gruebel: wandelen dat ben jij al lang verleerd bp. je hou mijn rondje vulkaan geen eens meer vol en lig er bij het eerste huis al uit .en moet bij een dame op de bovenste etage op de kamer tot rust kommen of ze nou lelijk is of knap gfe uitstraalt of niet ao voorstel of het o wel zo lekkere safe paket het maak jou dan niks meer uit als jij ma kan rusten op een matras :biggrin: . van wandelen blijf je slank en hou je je condietsie goed op peil kijk ma naar mijn . ik loop de vierdaagse zo uit pies of keek . ga eerst ma wat wandelen in den haag doublet straat om daar je condietsie op pijl te brengen of 100 baantjes treken in phg :moon: . meld je ma weer een keer ols je condietsie op pijl is .
Hunziker
21 juni 2013, 17:59
Oefffffffff net een verse foto van Nicky gezien....ik denk dat ik even pas. Ik val even keihard terug op: Try to be selectief, ladies do the same.
Zag ze er nog zo goed uit toen ze enige tijd geleden van haar vakantie terug kwam. Weinig van over nu. Die moet nodig bijkomen. Shocking! Die moet wel lang doortrekken (trekken ook ja) bij haar nieuwe club. Het werk laat duidelijk zijn sporen na en dan bedoel ik niet deze :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :sperm: :biggrin:
Het knappe uiterlijk, als ze er zo mee omgaat, kan wel hard achteruit gaan.
Toulouse-Lautrec
22 juni 2013, 08:23
Oefffffffff net een verse foto van Nicky gezien....ik denk dat ik even pas.
Zag ze er nog zo goed uit toen ze enige tijd geleden van haar vakantie terug kwam. Weinig van over nu. Shocking!
http://www.ejfelkapitany.hu/SH3_Art03_small.jpg
HELLUP !!!
Het gaat niet goed met Nikky. Ze moet snel gered worden !
Kan zijn dat het haar is, enige twijfel ze komt niet uit Hannover. Ze heeft een stad die alles voor haar is en dat is zeker niet Hannover.
Hoorde Nicky tegen een gelukkige ijsbeer vertellen dat ze in de middaguren nog in de mooiste stad van Duitsland zat en dat is voor haar Hamburg.
Voor mij persoonlijk heeft ze compleet afgedaan. Ik weet het is een behoorlijke 180 graden draai. Geen Nicky meer voor mij (< uiterlijk (slecht onderhoud) en > van haar vervelende stemmingswisselingen).
Zijt gij eindelijk wakker geworden? :lostit:
Hunziker
25 juni 2013, 17:50
Zijt gij eindelijk wakker geworden? :lostit:
Raul, alsjeblieft :wink: Voorheen deed ze tegen mij (en anderen) heel normaal, eerder uiterst aardig. Ik had geen ervaring die jij klaarblijkelijk allang had. Er wordt zoveel geschreven en als jezelf en ook andere beren dat anders ervaart, so be it. Ik prijsde mij gelukkig met die "ideale" situatie. En ben blij met die mooie tijd. Ergens is er een omslagpunt gekomen. Klaarblijkelijk neemt zij zaken tot zichzelf (er zijn meerdere dames die dat doen) en dat werkt op haar houding en nu ernstig ook op haar uiterlijk. De make-up moet het deels wegpoetsen, de houding blijft. Maar "Princes" Nicky daalt langzaam af. Ik ben overigens van mening dat ze allang 27 jaar is. Je wilt haar niet zonder make-up zien, zoals overigens vele dames. De natural beauties zijn schaars en deze herken je pas echt als ze kopje onder zijn geweest en uit het zwembad komen. Mooie gaan, mooie komen de basis van het bestaan van de prostitutie. :biggrin: Wel nieuwe woorden geleerd: "alle FKK Männer sind Dreckfreier & Sinnloser Freier" En dat wij hen tekort (75-100 e) betalen... :tongue: Toch aardig om eens eerlijk te horen hoe dames denken als ze de club hebben verlaten. Ze zal niet de enige dame zijn die zo denkt :roll3: Dus voor de heren het vooral goed, lang en hard ervan nemen bij de dames :fuck:
Verhaaltje Nicky... jammer PUNT
Je wilt haar niet zonder make-up zien, zoals overigens vele dames. De natural beauties zijn schaars en deze herken je pas echt als ze kopje onder zijn geweest en uit het zwembad komen.
Ik heb haar ongeveer 1,5 jaar geleden, toen ze net in GT begon, zonder make-up gezien. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien, want ze had in Frankfurt gewerkt toen ze LR verliet. Ze was onherkenbaar! Ik spitste mijn ogen, keek naar haar, en riep Nicky? Gij zijt toch Nicky? Ja, antwoordde ze! :eek:
Picasso 1
25 juni 2013, 18:28
Geen Nicky meer voor mij
Heeft ze jou ook als asbak gebruikt? :biggrin:
Hunziker
26 juni 2013, 20:37
Heeft ze jou ook als asbak gebruikt? :biggrin:
Ja deels Picasso, maar gelukkig niet zoals schijnbaar bij Miss Bokito ;) Ergens laten wij ons allemaal "gebruiken". :biggrin: Het is niet voor niets een dienst. Inmiddels weet ik wel beter hoe dames ons zien. Daar moet je normaliter natuurlijk niet al te veel bij stil staan. In dit geval is het wel eens goed om je dat extra te realiseren en dan doel ik even op mijn vorige bericht met name het Duitse gedeelte. Ach ik heb nog als herinnering een foto, mooi voor de doorzichtige onderkant van een asbak, nog iemand die rookt? :smile2:
Picasso 1
26 juni 2013, 20:46
Inmiddels weet ik wel beter hoe dames ons zien.
Een groot gedeelte van de dames zien ons inderdaad zo, dat is me al erg lang duidelijk. Zelfs met een oog blind valt het op bij de lichaamstaal en het gedrag van veel dames. Wanneer je daarnaast andere talen beheerst/begrijpt en hoort wat de dames tegen elkaar zeggen dan vraag ik me ernstig af wat vele GFE gerichte klanten bij deze dames te zoeken hebben.
Verwaarlozing van haar uiterlijk, stemmingswisselingen, 27 jaar ...... denk dat ze in de overgang zit! :rolleyes:
Bluebear
26 juni 2013, 22:18
Einmal nach den friseur und sie scheint wieder wie die sonne !!! 4463
Tja Nicky...........Ging er regelmatig mee als ze er was. Tot op een dag ze niet meer wilde. Wekenlang keek ze me niet meer aan en zei ze ook niks meer. Ik vond t goed....Tot op een dag ik op haar afliep en vroeg, wat er met haar aan de hand was.
Je betaald me altijd maar 50 euro zei ze, ik krijg nooit eens 100...........Kan ik er wat aan doen dat jij zo lekker bent op de kamer en dat ik na 15 minuten al klaar ben............Kijkt ze me aan met een blik van:motz: Krijg de pleuris dacht ik en ben weggelopen. Mooi dat ze weg is uit GT, heb ik er in ieder geval geen last meer van..........rare snuiter dat wijffie.....
Picasso 1
7 juli 2013, 11:47
Oefffffffff net een verse foto van Nicky gezien....ik denk dat ik even pas.
Ze ziet er gewoon hetzelfde uit als altijd, hoor. Gewoon een mooie verzorgd uitziende dame, net als in haar GT tijd.
Ze ziet er gewoon hetzelfde uit als altijd, hoor. Gewoon een mooie verzorgd uitziende dame, net als in haar GT tijd.
Kwam ze ook een babbeltje slaan met jou? :rofl:
Picasso 1
7 juli 2013, 12:24
Kwam ze ook een babbeltje slaan met jou? :rofl:
Nee hoor, ze maakte een paar rondjes om me heen om te zien of jij je achter mij verstopt had. :biggrin:
istebe
10 juli 2013, 22:23
Unfortunately, even Cora in GT have no news fron Nikki since the problem appears
Hunziker
5 oktober 2013, 16:18
Heren helaas is ze weggepest in GT (overigens net als Roxanne maandjes later) door enkele dames (een harde kern). Dat het ooit eens mag veranderen, een plek voor toppers.
Nicky is in de 'Berlin area' werkzaam.
vrije jongen
5 oktober 2013, 17:07
Heeft Tiga een paar weken gelede toch al gemeld;). Roxana overigens in Samya voor degenen die dat gemist hebben.
Big30
5 oktober 2013, 17:16
Heeft Tiga een paar weken gelede toch al gemeld;). Roxana overigens in Samya voor degenen die dat gemist hebben.
Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16926-Nicky-Nikki-%28Duitse%29-ex-Julie-oa-Artemis-GT-VV&p=332272&highlight=nikki#post332272