PDA

Volledige versie bekijken : Alicia (Poolse)



JayC
5 maart 2013, 15:38
Naam: Alicia

Nationaliteit/Taal: Poolse - Duits/beetje Engels

Leeftijd: 21

Haarkleur/lengte: Blond - halflang tot haar schouders

Lengte: 1,67 m

Postuur: normaal

Tatoo/Piercing: Nee - buikpiercing

Service: PZC, NMC, Tongzoenen, Beffen


Na een gesprek over koetjes en kalfjes in de kamer beland met de leuke blonde Alicia. Nadat ze haar haren in een staartje had gebonden en mij een slokje listerine had aangeboden kon de pret beginnen. Ze zoent erg graag en erg lekker. Na een tijdje ben ik afgedaald naar beneden om haar van onder eens te proeven. Ze rook lekker fris van onder dus dat zat ook goed. Na een 10-tal minuutjes haar lekkere kreungeluidjes te hebben aangehoord, werden de rollen omgedraaid en begon ze mij oraal te verwennen wat ze ook erg verdienstelijk deed. Ze doet het lekker langzaam waarbij ze goed haar tong gebruikt en ook mij ondertussen diep in de ogen keek. Dit heb ik ook een minuutje of 10 volgehouden waarna een cd om werd gedaan en het echte werk kon beginnen. Ze vroeg mij bovenop plaats te nemen omdat dit haar favo standje zou zijn en tja wij zijn er ook om de dames te verwennen toch? Dit standje was erg lekker bij haar en we zijn uiteindelijk ook niet meer geswitched. Dus cd vol en zaken gedaan. Tot zover was alles goed en heb me zeker goed vermaakt met haar. Het enige minpuntje was bij het afrekenen dat ze betaald wilde worden voor een uur terwijl we precies na 34 minuten de kamer verlieten. Ach ja, had ik maar ietsjes sneller te werk moeten gaan dacht ik dus betaald en toch voldaan vertrokken :biggrin: