Volledige versie bekijken : Sessie afgebroken : Wat betaal je ?
Badslippers
8 maart 2013, 11:38
Uit nieuwsgierigheid:
Hoe zit het met betalen aan de dame als de politie de sessie afbreekt?
RAUL7
8 maart 2013, 11:58
Uit nieuwsgierigheid:
Ik heb het eens in YY meegemaakt toen ik zo'n 15 minuten op kamer was.
Ze is me daarna komen opzoeken en we zijn terug van vooraf aan begonnen. :)
Ik heb haar daarna wel 75€ betaald ipv 50€, maar zij vroeg gewoon 50€! :cool:
Jack42
8 maart 2013, 12:36
Uit nieuwsgierigheid:
Gisteren was er een ijsbeer zo brutaal om weg te gaan zonder de dame te betalen!
Ik geloof niet dat der Polizei nog gelegenheid geeft om de dame te betalen aan de lockers en het dus op vertrouwen aan komt en voor de dame te hopen dat de klant nog in het pand aanwezig is na de controle.
bosbeer
8 maart 2013, 12:52
Gisteren was er een ijsbeer zo brutaal om weg te gaan zonder de dame te betalen!
Ik geloof niet dat der Polizei nog gelegenheid geeft om de dame te betalen aan de lockers en het dus op vertrouwen aan komt en voor de dame te hopen dat de klant nog in het pand aanwezig is na de controle.
Nou snap ik waarom Seqoya gisteren opeens zo snel weg moest.
Boy69
8 maart 2013, 12:59
Gisteren was er een ijsbeer zo brutaal om weg te gaan zonder de dame te betalen
Idd een klotestreek van deze gast.
Helaas voor de dame betrof het geen Stammgast, anders was het beslist alsnog goed gekomen.
Ze zal dus naar haar venten kunnen fluiten.
GT kon / wilde niets voor haar doen, " het was haar probleem"
seqoya
8 maart 2013, 13:22
hahahahah bosbeer nee hoor ik was al klaar voor de polizei kwam..ik zat lekker met Magic-G te eten toen we in eens al dat groen binnen zagen stormen en alle hutjes uitkamden... was wel een zooitje... maar goed dat ik direct gegaan ben... was toch eerste uren niets meer geworden
gignnl
8 maart 2013, 13:31
Al dat groen??De politie in NRW heeft nu ook donkerblauwe outfits
bad pritt
8 maart 2013, 15:02
In principe niks...overmacht..en wat jezelf redelijk vind kan daarvoor in de plaats komen.
felrops
8 maart 2013, 15:12
Ze zal dus naar haar venten kunnen fluiten.
Alvast een leuke typo in deze context.
On topic: als ik een sessie na pakweg 15 afbreek betaal ik netjes de 50 euro. Dergelijke occasionele schade behoort tot de risico's van het bordeelbezoek.
bad pritt
8 maart 2013, 15:14
Alvast een leuke typo in deze context.
On topic: als ik een sessie na pakweg 15 afbreek betaal ik netjes de 50 euro. Dergelijke occasionele schade behoort tot de risico's van het bordeelbezoek.
Ging niet over dat jij een sessie afbreekt maar dat door de politie inval de sessie vaak letterlijk wordt afgebroken.
Carlitos
8 maart 2013, 15:54
Als ik een keer niet mee moet met de politie, dan betaal ik gewoon. Ook een beetje afhankelijk hoever we zijn. Maar de dame mag geen schade daarvan hebben.
Wijze grijze
8 maart 2013, 16:24
Razzia: Één keer meegemaakt in McSex. Zie: Polizei en Ordnungsamt verstoren slaapfeestje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28980-Gesloten-McSex-I-Hamm-maar-McSexII-is-open-!!!!&p=286836#post286836)
Dit ging er wel beschaafd aan toe. Polizei en Ordnungsamt kwamen niet de kamer binnen, maar klopten op de deur en sommeerden naar buiten te komen.
Binnen een kwartiertje was de controle voorbij en men "wünschte uns noch viel Spass" (nog net niet met een knipoog)
Betaling? Geen centje pijn, want het was een Pauschalclub. Kon dus weer lekker opnieuw beginnen om m'n unfinished business af te maken.
Ik werd eens een keer in Planet Eden na twintig minuten door brandalarm verrast. Zie: Feuerwehreinsatz im Planet Eden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=292035#post292035)
Heb dit echter genegeerd (stom, stom, stom, nooit doen!) en heb het half uur volgemaakt. Het was dus wel een terecht brandalarm, want de brandweer kwam ter plekke en bluste een brand in de serviceruimte.
Heb dit naderhand aan de receptie besproken en gevraagd hoe ik had moeten afrekenen als ik unfinished (in dit geval door schuld van de club) de kamer had afgebroken.
Vlgs de receptioniste had ik dan niet hoeven betalen.
Maar dan lijdt de meid toch schade?
Dat zou de club dan wel met de desbetreffende dame regelen (zonder erop in te gaan op welke manier).
Goedemorgenallemaal
9 maart 2013, 09:43
Ik heb het een par keer meegemaakt in een NL club in een grote havenstad. 1 keer aan de bar dus nog geen schade. De dame van mijn keus moest alleen even mee naar de kleedkamer om papiere te laten zien. Zij sprak overduidelijk Limburgs en kwam er daardoor mee weg dat ze niet aan de bar haar ID in haar tasje had zitten, buitenlandse dames die het niet bij zich hadden maar in een locker werden meegenomen naar het bureau "je moet het te allen tijden kunnen tonen, niet even gaan halen". Andere keer (vrij recent) lagen we op de kamer, veel kabaal en gebons op de deur, wederom papierencontrole. Veel klantvriendelijker dit keer dankzij de technologsche vooruitgang. Ze moest haar ID laten zien, en haar gezichtzodat ze konden zien dat het klopte, ff gegevens intikken op een mobiele data terminal die ze hadden en een paar tellen later konden we weer doorgaan. Haha ik stond net op springen dus dat was een leuke bijkomstigheid, ik mocht weer vanvoor af aan beginnen :baeh: