PDA

Volledige versie bekijken : Heb je een favoriet geurtje?



Badslippers
8 maart 2013, 20:54
Zo ben ik al 25 jaar trouw gebruiker van "Arpège pour homme, van Lanvin - France". Helaas zal ik naar iets nieuws moeten gaan zoeken, want Lanvin is in 2010 met de productie hiervan gestopt. Ik heb nog slechts 2 x 50 ml. Snik.


By the way, praktisch alle dames zijn gek op eau de parfum van Jean Paul Gaultier , dat groene mannetje in een blik.

We kunnen dus een nieuw "Topic" aanmaken en wellicht een ranglijst er aan koppelen:

Welke "After-Shave" of "Eau de Toilette" wordt door de vrouwen zeer op prijs gesteld?

Ook ik krijg geregeld complimenten over mijn "Eau de toilette" terwijl ik toch een vrij doorsnee geurtje gebruik. Ik zweer bij:
"ck One". dat is een typisch lichtverteerbaar unisex geurtje. Niet opdringerig, fris, verfijnd.
3753

Wijze Grijze gaat voor:
"Arpège pour Homme, van Lanvin - France"
3754

En Bosbeer besprenkelt zich gaarne met
"Jean Paul Gaultier - Le Male"
3755

Big30
8 maart 2013, 21:15
We kunnen dus een nieuw "Topic" aanmaken en wellicht een ranglijst er aan koppelen:

Welke "After-Shave" of "Eau de Toilette" wordt door de vrouwen zeer op prijs gesteld?
Bij deze! Maar misschien eerst de vraag of echte mannen wel een geurtje dragen!

10 lekkerste geurtjes voor mannen, Onweerstaanbaar. (http://plazilla.com/10-lekkerste-geurtjes-voor-mannen---onweerstaanbaar)
De 10 lekkerste geurtjes voor vrouwen, verleidelijk en sensueel (http://plazilla.com/de-10-lekkerste-geurtjes-voor-vrouwen-verleidelijk-en-sensueel)

Jansen
8 maart 2013, 21:30
Bij deze! Maar misschien eerst de vraag of echte mannen wel een geurtje dragen!

Iedere echte man heeft zijn eigen geur, maar de dames houden ook van een parfum geur die bij deze man past.

Ik zelf gebruik al jaren dezelfde die ik hier niet ga beschrijven omdat dan de buitenwereld misschien mijn echte naam aan kan koppelen.

Maar een geur hoor je niet te gebruiken om zweet of andere onprettige lichaamsgeuren te bedekken.

Lekker een douche en dan een beetje geur zodat het niet overmatig is.

Ook bij de dames moet het alleen gebruikt worden na een douche en niet om een vieze zweet of kut geur te verdoezelen.

MichelJ
8 maart 2013, 21:33
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lupvdlT7qb1qiio6bo1_500.jpg

Bluebear
8 maart 2013, 21:51
3762

sofaking
8 maart 2013, 21:52
3763

Big30
8 maart 2013, 22:03
http://media.douglas-shop.com/medias/sys_master/8822299164702.jpg

Willi69
8 maart 2013, 22:05
Egon: :biggrin:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhUU0qYn_RKRF2FfAAxUNtiEvEBzyhe d-pOul9xqemGqr_KFRzOg

Nibor76
8 maart 2013, 22:42
Gewoon niet te sterk.

3764

Jack42
8 maart 2013, 23:56
Iedere echte man heeft zijn eigen geur, maar de dames houden ook van een parfum geur die bij deze man past.

Ik zelf gebruik al jaren dezelfde die ik hier niet ga beschrijven omdat dan de buitenwereld misschien mijn echte naam aan kan koppelen.



Jansen ik zal jouw geurtje verklappen: :biggrin:

3765

Ik hou het bij:

3766

The Joker
9 maart 2013, 00:31
3767

bergm550
9 maart 2013, 07:07
Ik gebruik al sinds 2000 het parfum "Acqua di Giò" van Giorgio Armani. Het is een frisse geur, maar niet opvallend en te sterk aanwezig. Gewoon een beschaafd luchtje, die de vrouw alleen maar kan ruiken, als ze haar hoofd in mijn nek legt. Maar als ze het dan eenmaal geroken hebben, dan worden ze helemaal gek. Ik krijg regelmatig de vraag in GT wat de naam van mijn parfum is. Dus het zal wel goed ruiken. Zelf ruik ik het niet meer, want ik gebruik het al te lang.

3768

Toulouse-Lautrec
9 maart 2013, 07:37
Kapucijnapen wassen hun lichaam vaak met urine in de hoop daarmee hun seksuele aantrekkingskracht te vergroten. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers ontdekt.

Als vrouwelijke kapucijnapen de urine van mannetjes ruiken, neemt hun hersenactiviteit toe. Die ontdekking suggereert dat mannetjes zich vaak insmeren met hun eigen urine om de aandacht van mogelijke seksuele partners te trekken. Dat melden onderzoekers van de Trinity Universiteit in San Antonio in het wetenschappelijk tijdschrift American Journal of Primatology.

Uitsmeren
Het is al langer bekend dat mannelijke kapucijnapen vaak over hun handen heen plassen en de urine vervolgens uitsmeren over hun lichaam. Tot nu toe konden wetenschappers geen verklaring vinden voor die opmerkelijke gewoonte. “Maar uit één studie bleek wel dat mannetjes zich vaker wasten met hun eigen urine als ze werden benaderd door een vrouwtje”, verklaart hoofdonderzoekster Kimberly Phillips op BBC News. “We vermoedden daarom al dat de urine een chemisch signaal zou bevatten waaruit een vrouwtje informatie kan afleiden over de seksuele status van het mannetje.”

Hersenscans
De Amerikaanse onderzoekers testten hun theorie door vrouwelijke kapucijnapen te laten ruiken aan de urine van jonge en volwassen mannetjes. Tegelijkertijd werden er hersenscans van de vrouwelijke dieren gemaakt. Uit het onderzoek bleek dat de hersenactiviteit van de vrouwtjes sterk toenam als ze roken aan de urine van seksueel volwassen mannetjes. De plas van jonge dieren had nauwelijks effect op het brein van de vrouwelijke apen. Mogelijk is dit verschil te verklaren aan de hand van de samenstelling van de urine. Volwassen mannetjes plassen hogere concentraties van het hormoon testosteron uit dan jongere dieren.

Status
De hoeveelheid testosteron die een kapucijnaap aanmaakt, houdt volgens de wetenschappers verband met zijn plaats in de seksuele en sociale pikorde van zijn groep. Mogelijk gebruiken de mannetjes hun plas daarom als een soort parfum. “De dieren wassen zich waarschijnlijk met hun urine om hun seksuele en sociale status te communiceren”, aldus hoofdonderzoekster Phillips.

Bron: http://www.nu.nl/wetenschap/2454365/mannelijke-kapucijnapen-gebruiken-urine-als-parfum-.html

------------------------------------------

Dus: STOPPEN MET DIE GEKOCHTE ROMMEL, een beetje urine onder de oksels en klaar is Kees!

bosbeer
9 maart 2013, 08:21
Ja, de Old Spice met dat zeilbootje was vroeger een topper. Mijn overgrootvader gebruikte het ook. Wordt het nog steeds verkocht?

RAUL7
9 maart 2013, 08:26
Ja, de Old Spice met dat zeilbootje was vroeger een topper. Mijn overgrootvader gebruikte het ook. Wordt het nog steeds verkocht?

Het schijnt van wel! :)

http://www.drogisterij.net/old_spice?partnercode=222&hfg=1&gclid=CN_Kkvea77UCFUnMtAodOhkA3g

Carlitos
9 maart 2013, 09:11
Mijn old time favoriet:

http://www.parfumania.nl/images/geuren/joop/joop.jpg

KevinK
9 maart 2013, 10:30
Ck One en Davidoff Cool Water gebruik ik graag. Af en toe probeer ik nog eens wat anders tussendoor.

krukar
9 maart 2013, 10:45
Standaard Azzaro Silver Black

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRsTMEJaZIi-3hYPTglQx9g4QGTemNQoA3_r6WbYaxpcMXogQ4c

Ben nog nooit een eau de toilette tegengekomen die beter ruikt.

SFL
9 maart 2013, 10:45
Wanneer ik de macho uithang en een ventengeur op me wil, dan kies ik voor Emporio Armani, Fareneheit, Joop, Kouros en Amen

Wanneer ik de versiertoer op ga en ik gebruik een wijvengeurtje in beperkte mate, dan kies ik vooral voor Angel en Diamonds.
Ook Maroussia is een goedkopere parfum die niet overal verkrijgbaar is, maar geloof me vrij dat hij het gewenste effect heeft. Mokkels geven niet af tot ze weten welk geurtje je op hebt!

krukar
9 maart 2013, 10:48
Je gaat serieus Maroussia op jezelf spuiten? Begrijp ik je nu goed? ;p
Denken al die vrouwen dan niet dat je homo bent? :biggrin:

SFL
9 maart 2013, 11:27
Je gaat serieus Maroussia op jezelf spuiten? Begrijp ik je nu goed? ;p
Denken al die vrouwen dan niet dat je homo bent? :biggrin:

Neen, want bij een kerel ruikt het anders dan bij en een man. Het heeft idd vrouwelijke flair, maar dat is dan ook voor de neus van vrouwen ontworpen. Zoniet, dan zouden alle vrouwen herenparfum moeten kopen. Vrouwengeur is ontworpen voor dames en mannengeur voor mannen. Niet om effect te hebben op het tegenovergestelde geslacht. Ik zeg dan ook duidelijk dat ik vrouwengeur gebruik op mij, maar ik spuit geen walm over mij. Vrouwen zullen het slecht ruiken wanneer ze kort of tegen me aan staan. Bij de hoeren in geval dat we op elkaar liggen. Ik krijg enkel complimenten over die geurtjes en ze weten soms niet eens dat ze net hetzelfde geurtje in hun eigen badkamerkast staan hebben.

Wanneer je uit gaat in de kroeg of disco en vrouwen houden van de geur, dan komen ze kort tegen je staan. Blijkbaar heeft het toch nog een ander effect op hen ook, maar dat kan ik niet zwart op wit bewijzen. Je kan er wel op inspelen en vragen of ze eens korter of dieper ruiken. Dan heb je aanraking en je kan moves beginnen maken. Met een herengeurtje herkennen ze meestal wel welke geur het is en ben je niet meer dan een meeloper met de rest. Want geen enkele vent prijkt er met iets boven uit. Probeer het gerust eens, mijn beste kerel: je zou versteld staan!


NB: laat ze maar denken dat ik homo ben. Homo's hebben het meeste succes bij vrouwen en daar ze zich dan veiliger in hun gezelschap voelen, kan je daar ook sneller misbruik van maken. Want geloof me: elke vrouw met een homo als boezemvriend heeft al minsten 1x geprobeerd om hem te bekeren en haar sensualiteit uit te spelen op hem!

Big30
9 maart 2013, 11:39
Geen idee wat een typisch mannengeurtje is en wat een typisch vrouwen geurtje. Ruik je dat en hoe karakteriseer je dat? Net als smaak is geur anyway lastig vast te leggen.

de duisburg spesjalist
9 maart 2013, 11:50
ja altijd als ik na de damens ga 1 million en gucci guilty en de damens waarderen het

bad pritt
9 maart 2013, 11:57
Met mijn favoriete aftershave ben ik dus kansloos op een van mijn geur gek wordende dvp?
Kost 3,49 e bij de action.
Mischien heb ik het lek boven.
3770

Willi69
9 maart 2013, 12:25
Ich benutze gerne Düfte von Bruno Banani, zum Beispiel:

http://cdn.idealo.com/folder/Product/599/5/599579/s1_produktbild_mittelgross/bruno-banani-about-men-eau-de-toilette-50-ml.png

SFL
9 maart 2013, 12:27
Geen idee wat een typisch mannengeurtje is en wat een typisch vrouwen geurtje. Ruik je dat en hoe karakteriseer je dat? Net als smaak is geur anyway lastig vast te leggen.

Nou Big, dat meen je toch niet??????? :eek:

Kerel, als er "pour homme" op staat, dan is het een herengeurtje... Als er "pour femme" opstaat, dan is het voor dames.
In de winkel staan dames en herenparfums ook apart, vraag het de lieftallige verkoopster.

Big30
9 maart 2013, 12:47
Nou Big, dat meen je toch niet??????? :eek:
Ja dat kan ik nog net begrijpen! De vraag is natuurlijk waarom het ene geurtje een vrouwen geurtje is en het andere geurtje klaarblijkelijk een mannen geurtje. Een mannen geurtje in een vrouwen flesje blijft lijkt me een mannen geurtje en de vraag is dus wat karakteriseert een mannen en wat een vrouwen geurtje.

Wel opgemerkt dat ik het kopen van een luchtje gelijk stel aan het kopen van gebakken lucht en vooral sponsoren van het marketing budget van een aantal dubieuze firma's. Aan dat soort geurtjes zit voor mij een luchtje :tongue:.

The Joker
9 maart 2013, 12:53
Al spuit je voor 10.000 euro parfum over jezelf, je blijft een vieze hoerenloper denk ik dan maar...
Wel een slimme tip van SFL, gays liggen idd altijd goed bij de dames.

de duisburg spesjalist
9 maart 2013, 13:53
Met mijn favoriete aftershave ben ik dus kansloos op een van mijn geur gek wordende dvp?
Kost 3,49 e bij de action.
Mischien heb ik het lek boven.
3770 mijn geurtje is inderdaad duurde ma ik doe met 50 ml toch wel een jaar bp je heb er ma een beetje van nodig

rmjhexe
9 maart 2013, 14:14
Ik gebruik inseminatie beren spray, 250ml a 10 euro

Bluebear
9 maart 2013, 14:32
3771

Ik mag graag evt. ook een paar reukvlaggen uitzetten in de club. Voorzichtigheid geboden, dat dan weer wel! Het wordt niet altijd gewaardeerd. :wand::roll3:

bad pritt
9 maart 2013, 15:05
http://www.123pfefferspray.de/images/product_images/info_images/53_0.jpg
Rmjhexe vrouwen van je afslaan is vermoeiend, probeer deze geur eens, naast je insemenatie spray.

rmjhexe
9 maart 2013, 15:07
Zal ik eens gebruiken als ze me proberen te claimen, naast mijn fav merk intiemspray

Nibor76
9 maart 2013, 15:12
Maar heren welk geurtje moet ik nu gebruiken voor een free ride.

bosbeer
9 maart 2013, 15:41
Maar heren welk geurtje moet ik nu gebruiken voor een free ride.

Airwick Strontspray, dan krijg je direkt een free ride via de uitgang naar je auto.

Nibor76
9 maart 2013, 17:55
Airwick Strontspray, dan krijg je direkt een free ride via de uitgang naar je auto.
Thanx, een cardate staat nog op mijn lijstje :biggrin: