PDA

Volledige versie bekijken : Geleuter over grensclubs en dames die daar werken.



kempie
9 maart 2013, 21:16
Nog iets over mijn sessie met Carla. de dame heeft me uiterst correct behandeld. Ze kwam zelfs later na de eerste kamergang nog een tijdje bij me zitten enige is dat ze zei toen ik hoeveel een uurtje was (75) en ik bevestigde ze zei "but you are gonna pay me good yes" ik heb gezegd dat ik haar wel een fooitje zou geven. De 2 keer vroeg ze hoelang we nu zouden blijven en toen ik een uurtje antwoorden herhaalde ze precies dezelfde zin als in het eerste uurtje. Uiteindelijk heb ik haar de eerste keer 120 gegeven (voor een uur + ft) en de 2 keer 90. Prima want als ze een dame was die 100 per uur vroeg had ik dat ook voor haar service overgehad bovendien was ze er wel dankbaar voor. Echter iemand vertelde me ooit dat hij nooit fooi geeft omdat de dames je net zo graag weer als klant en net zo goed behandelen. Veel dames laten ook geen enkele dank merken voor het extra geld. Sindsdien geef ik nog maar een enkele ker fooi, alleen als ik de dame erg aardig vind (maar ook niet elke keer) en ze het het verdient. Echter er is 1 dame die ongekend tz de eerste keer daarna nog steeds als de beste maar niet zo als de eerste keer. Bleef ik een keer 2 uur vroeg (niet verplichte) ze of ik dan wel 100 wilde betalen per uur (rare redenatie als je 2 uur blijft hoeft ze niet op een andere klant te wachten dat scheelt tijd waarin ze niets verdient maar dan wil je juist extra). Maar goed TZ was weer als de eerste keer ik vroeg vanwaar het verschil zei ze omdat ik 100 per uur had betaald en sindsdien geef ik haar altijd 100. Ik had haar ookzeker net zo vaak bezocht als ze de eerste keer 100 had gevraag en niet zo ongekend goed had gezoend als toen maar zoals tijdens haar 2e sessie met mij.

vrije jongen
10 maart 2013, 01:20
Kempie, bedankt voor je eerlijke bericht... maar inhoudelijk is het eigenlijk om van te janken. Dat deze dame haar service teruggeschroefd heeft, hoeft niet te verbazen; dat is bijna te verwachten als een meisje zich in 'de grensclubs' meldt. Tongzoenen dus niet meer, dat was nou net dat het met haar wel leuk maakte. Dan nog eens links en rechts een tip geven voor deze ingeperkte service... en dat voor een ijsbeer die al zeker 5 jaar in clubs komt.

Niks persoonlijks, maar typerend voor de standaarden van het YBF, het zal de clubschrijvers wel weer tegen de borst stuiten... maar dit soort verhalen zouden bijna komisch zijn, als het niet zo sterk tot janken zou aanzetten. Jammer ook dat nieuwe lezers via YBF waarschijnlijk het idee krijgen dat dit is wat je hoort te verwachten in clubs. Ga eens naar een wat kleinere club, of iets verder Duitsland in... of misschien ook beter van niet, een realistisch beeld van de 'kwaliteiten' van de dames in GT en LR heeft ook zo zijn nadelen.

Fijn positief voor mijn 1000e bericht, maar ook mede de reden dat ik verwacht dat de volgende 1000 een stuk langer gaan duren.

MiniME
10 maart 2013, 10:05
Kempie, bedankt voor je eerlijke bericht... maar inhoudelijk is het eigenlijk om van te janken. Dat deze dame haar service teruggeschroefd heeft, hoeft niet te verbazen; dat is bijna te verwachten als een meisje zich in 'de grensclubs' meldt. Tongzoenen dus niet meer, dat was nou net dat het met haar wel leuk maakte. Dan nog eens links en rechts een tip geven voor deze ingeperkte service... en dat voor een ijsbeer die al zeker 5 jaar in clubs komt.

Niks persoonlijks, maar typerend voor de standaarden van het YBF, het zal de clubschrijvers wel weer tegen de borst stuiten... maar dit soort verhalen zouden bijna komisch zijn, als het niet zo sterk tot janken zou aanzetten. Jammer ook dat nieuwe lezers via YBF waarschijnlijk het idee krijgen dat dit is wat je hoort te verwachten in clubs. Ga eens naar een wat kleinere club, of iets verder Duitsland in... of misschien ook beter van niet, een realistisch beeld van de 'kwaliteiten' van de dames in GT en LR heeft ook zo zijn nadelen.

Fijn positief voor mijn 1000e bericht, maar ook mede de reden dat ik verwacht dat de volgende 1000 een stuk langer gaan duren.

+1..............ben meerdere keren met deze Carla geweest, en de 1e keer was het nog ok, het werd daarna steeds minder............en de ijsberen uit de lage landen accepteren het zonder morren, vinden het "schattig".............typisch voorbeeld van martkwerking dus............

gefeliciteerd met je 1000e bericht! :cool:

kempie
10 maart 2013, 12:53
+1..............ben meerdere keren met deze Carla geweest, en de 1e keer was het nog ok, het werd daarna steeds minder............en de ijsberen uit de lage landen accepteren het zonder morren, vinden het "schattig".............typisch voorbeeld van martkwerking dus............

gefeliciteerd met je 1000e bericht! :cool:

Wel ik heb het ook graag met goed TZ maar inderdaad lang niet alle dames doen dat. Dat moet zo'n dame zelf weten maar als ze niet TZ dan ga ik meestal niet meer dan een half uur naar de kamer en is de kans op herhaling ook kleiner. De dvp's die het hoogst op mijn favoriete lijstje staan TZ uitstekend en geven verder ook een uitstekende service. Er zijn nu eenmaal veel verschillende dames met verschillende service. Er zijn denk ik twee dames waarbij ik bij herhaling wel een uurtje naar de kamer wil ondanks dat ze niet TZ en dat is omdat de rest van hun service wel van top niveau is.

Ik wil echter benadrukken dat de net ontmoete Carla dus 1 van deze twee dames is want haar service (zeker PZC) was echt top. Of de kwaliteit van haar service achteruit gaat als ik op herhaling ga (iets wat je ook regelmatig bij dames mee maakt ja) weet ik (nog) niet maar laten we hopen dat het niet zo is anders raakt ze vanzelf weer een klant kwijt. Ook zeg ik nogmaals ik heb haar niet gevraagd of ze tongzoent of erop aangedrongen misschien als je dat vooraf afspreekt dat ze het wel doet maar ik heb liever dat de dvp er spontaan in mee gaat als je het probeert zonder het te hebben gevraagd. Ik zou haar van harte aanbevelen als TZ geen must is.

Big30
10 maart 2013, 13:09
+1..............ben meerdere keren met deze Carla geweest, en de 1e keer was het nog ok, het werd daarna steeds minder............en de ijsberen uit de lage landen accepteren het zonder morren, vinden het "schattig".............typisch voorbeeld van martkwerking dus............
Jij bent toch ook een IJsbeer uit de lage landen ;)? Misschien wordt het weer tijd om de oude discussie over (vermeende) verschillen in service nivo van de dames afhankelijk van de club waar ze werken weer eens naar boven te halen :tongue:!
Die discussie hadden we al in 2008 toen voor jou GT de norm was als het ging om goede service en looks van de dames.

Om nu de zogenaamde "grensclubs" neer te gaan zetten als clubs met dames met een laag service nivo en IJsberen uit de lage landen sterk generaliserend als niet kritisch te omschrijven is dunkt me wat kort door de bocht. Dat is even kort door de bocht als de Oase neer te gaan zetten als een club met op geld beluste jagertjes met minimale afwerk service ;). Zo iets zou ik dus nooit durven te beweren!

MiniME
10 maart 2013, 15:15
Jij bent toch ook een IJsbeer uit de lage landen ;)?

Ik zei toch al eerder dat ik Carla schatting vind? :cool:

Voor de rest weet ik niet waar je het over hebt, hoort niet in LR thread thuis lijkt me :biggrin:
(was het alleen eens met constatering van VJ, een andere ijsbeer uit de lage landen die wel verder kijkt dan zijn neus lang is ;))

Jack42
10 maart 2013, 15:44
Ik zei toch al eerder dat ik Carla schatting vind? :cool:

Voor de rest weet ik niet waar je het over hebt, hoort niet in LR thread thuis lijkt me :biggrin:
(was het alleen eens met constatering van VJ, een andere ijsbeer uit de lage landen die wel verder kijkt dan zijn neus lang is ;))

Wat is beter? Niet verder kijken dan de neus lang is of een hele dikke plaat voor je kop hebben. :cool:
Weet je eigenlijk wel wie Carla is?

vrije jongen
10 maart 2013, 16:02
Wat is beter? Niet verder kijken dan de neus lang is of een hele dikke plaat voor je kop hebben. :cool:
Weet je eigenlijk wel wie Carla is?

Jack, ik vind je een vriendelijke kerel hoor maar ik zie je hier eigenlijk alleen maar ingaan tegen beren die wel verder kijken dan je vanuit Venlo kunt fietsen. Ik lees graag eens gedetailleerd over al die service toppers in de buurt; want zo maar op een meisje afstappen heeft vooralsnog niet tot de gewenste resultaten geleid.

Was trouwens gezellig een paar maanden terug in Babylon; waar MM met Lina (zoals Carla daar heette) herinneringen aan Oase zat op te halen en ze in de lach schoot toen ik aan kwam lopen... had een kleine week eerder met haar in LR gekamerd; dat MM en ik elkaar kenden ging haar pet helemaal te boven. In FKK komt ze trouwens beter tot haar recht dan in bikini;).

satanic surfer
10 maart 2013, 16:17
Nou, de radiostilte wordt effe onderbroken om de inderdaad erg vriendelijke Jack42 ook effe van repliek te dienen. Sorry hoor Jack, maar je pist tegen de wind in en zeikt in je eigen muil de laatste tijd, en niet alleen op dit forum zoals ik je in anderstalige fora ook al ns voorzichtig aangaf... Dat je graag de grote roerganger der dames bent voor uiteraard compleet onbaatzuchtige redenen siert je buitenmatig, maar geloof me, niemand gelooft dat die ook maar enige notie heeft van clubben? Het zou je sieren om hier net als op andere fora over bepaalde zaken waar je hoegenaamd geen notie van hebt de stilte te prefereren. Weinig zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken, maar de door jullie mij ook al toevertrouwde imaginaire biels of platen voor de kop, au mann, het is hilarisch én indicatief voor de oogkleppen en kortzichtigheid die welwetenden somtijds mateloos irriteert, maar ach, je doet maar hoor. Onzin uitkramen siert je niet Jack, je bent een aardige gast, en ik mag je graag, maar bewaar toch een beetje zelfrespect aub en probeer beren als MM die nou niet bepaald een onbekende van Carla is( stap ns uit je stammclubcocon en een wereld gaat open misschien) niet te compromitteren...

Jack42
10 maart 2013, 16:52
Jack, ik vind je een vriendelijke kerel hoor maar ik zie je hier eigenlijk alleen maar ingaan tegen beren die wel verder kijken dan je vanuit Venlo kunt fietsen. Ik lees graag eens gedetailleerd over al die service toppers in de buurt; want zo maar op een meisje afstappen heeft vooralsnog niet tot de gewenste resultaten geleid.

Was trouwens gezellig een paar maanden terug in Babylon; waar MM met Lina (zoals Carla daar heette) herinneringen aan Oase zat op te halen en ze in de lach schoot toen ik aan kwam lopen... had een kleine week eerder met haar in LR gekamerd; dat MM en ik elkaar kenden ging haar pet helemaal te boven. In FKK komt ze trouwens beter tot haar recht dan in bikini;)

Ja hij kent dus Carla alleen niet van LR. (hij verwisselt dus geen 2 Carla's) Duidelijk.
Is toch logisch dat ik tegen een beer die alleen maar hier (draadje LR) negatief is er tegenin ga omdat het helemaal niet zo slecht is als dat hij beweert.
Ik zit ook niet steeds te zeiken in de draadjes van de Hessense clubs (waar ik nooit kom en ook geen behoefte aan heb) dat het daar volgens veel beren bij lange na niet zo goed is als MiniMe altijd beweert.
En dan wat het dik gedrukte betreft. Jij ziet de dames blijkbaar graag naakt rondlopen en jij voelt je daarom wellicht beter en vooral geiler in een FKK club.

@ SS

Ik dacht dat jij hier de stilte had afgekondigd en nu moet ik me stil houden van jou? :confused:
Ow ja die andertalige fora waar jij een andere nickname gebruikt wat niet openbaar mag gemaakt worden terwijl je zelf over de dames alles openbaar maakt wat maar kan. Hoe kortzichtig kan iemand zijn.

satanic surfer
10 maart 2013, 17:16
Best Jack, je hoeft helemaal niks van mij, en geloof me, de stilte verbreken valt me zwaar, maar je postings de laatste tijd benaderen eerder de waanzin dan de realiteit, dus daarom deze interventie van mezelve hoor...
En wat m'n andere nicknames betreft, dat is redelijk common, en dat is wel m'n eigen keus en staat los van inhoud van de berichten neem ik aan. Makkelijk zat en lekker overzichtelijk dat jouw nickname dezelfde is, maar onzin en ridicule aantijgingen tegenover wél info leverende schrijvers vanuit jouw hoek die andere lezers eventueel aan het dwalen zou kunnen brengen wens ik gaarne te ontkrachten, en in deze topic ter uitbreiding omdat je wederom enkele objectieve schrijvers ontercht bejegend...Dat je een dameskontenlikker en stammclubkontenlikker bent mag best geveegd worden ... de rest staat als een huis, excusi
Over dames publiek maken, ja, hun uiterlijk en service, maar persoonlijke details, woonst etc. niet, ik lever damesinfo, dat lijkt me toch niet verkeerd, objectief en recht voor de raaps, favo's krijgen lof toegezwaaid, soffen krijgen kritiek, ten dienste van andere beren, excusi hoor...

Jack42
10 maart 2013, 19:40
Best Jack, je hoeft helemaal niks van mij, en geloof me, de stilte verbreken valt me zwaar, maar je postings de laatste tijd benaderen eerder de waanzin dan de realiteit, dus daarom deze interventie van mezelve hoor...
En wat m'n andere nicknames betreft, dat is redelijk common, en dat is wel m'n eigen keus en staat los van inhoud van de berichten neem ik aan. Makkelijk zat en lekker overzichtelijk dat jouw nickname dezelfde is, maar onzin en ridicule aantijgingen tegenover wél info leverende schrijvers vanuit jouw hoek die andere lezers eventueel aan het dwalen zou kunnen brengen wens ik gaarne te ontkrachten, en in deze topic ter uitbreiding omdat je wederom enkele objectieve schrijvers ontercht bejegend...Dat je een dameskontenlikker en stammclubkontenlikker bent mag best geveegd worden ... de rest staat als een huis, excusi
Over dames publiek maken, ja, hun uiterlijk en service, maar persoonlijke details, woonst etc. niet, ik lever damesinfo, dat lijkt me toch niet verkeerd, objectief en recht voor de raaps, favo's krijgen lof toegezwaaid, soffen krijgen kritiek, ten dienste van andere beren, excusi hoor...

Je mag in jouw ogen de dames nooit verdedigen!!!
Noem me gerust een dameskontenlikker heb ik geen moeite mee hoor daar blijkt wat respect uit en in het echt is het blijkbaar best lekker om te doen vraag maar aan Badslippers.
Wat is damesinfo, relevante damesinfo volgens jou? Dat je dames in moeilijkheden kan brengen door sommige berichten, is dat relevante damesinfo?
Waarom mag ik je andere nicknames dan niet vrijgeven? Dat is toch ook relevante info?
Objectieve schrijvers? Ik had het over 1 schrijver en je wil MiniMe toch niet objectief noemen met zijn gedram (plaat voor zijn kop) over oa de Hessense clubs, de grensclubs en hun bezoekers en alles waar hij heen gaat alleen goed is.

Jansen
10 maart 2013, 20:03
Zo dat gaat lekker hier tussen een slaapkop en een drammer,daarbuiten pissen tegen de wind en zeiken in je eigen muil, ja dat is wel Carla geleuter maar voegd het ook nog enige waarde toe aan een neutrale lezer of is het hier afzijken tot er geveegt gaat worden.
Nog even en dan worden hier niet meer de dubbele nicks vermeld maar ook de postcode van de schrijver.
Satanic Surfer en Jack42 laten jullie niet mee slepen in een goedkope woorden wisseling maar ga anders als volwassen mensen even de boel rechtzetten op I.M.
Wat Kempie en vrije jongen schreef is toch wat hun ervaring is en MiniMe gaf ook al aan dat dit eigenlijk niet in een speciaal topic thuis hoort.

Bosco
10 maart 2013, 20:24
Snap die hele heisa omdat mokkeltje niet hoor...... ze is wel leuk om te zien......maar daar heb je ook alles mee gehad ook. :confused:

MichelJ
10 maart 2013, 20:28
Discussie is uiteraard geen probleem, echter persoonlijke vetes cq. beledigingen worden weggehaald.

vrije jongen
10 maart 2013, 20:42
Snap die hele heisa omdat mokkeltje niet hoor...... ze is wel leuk om te zien......maar daar heb je ook alles mee gehad ook. :confused:

Klopt helemaal... dit hele 'draadje' heeft weinig met dit meisje te maken. Een bericht over haar was alleen de aanleiding voor een algemene discussie over de grensclubs, haar bezoekers en de beren die er hier over berichten. Een discussie die hier broodnodig is, maar waarschijnlijk weggegrapt, weggenivelleerd of weggeveegd wordt.

Big30
10 maart 2013, 20:48
Een discussie die hier broodnodig is, maar waarschijnlijk weggegrapt, weggenivelleerd of weggeveegd wordt.
Start die discussie dan die volgens jou broodnodig is zou ik zeggen, als je daar behoefte aan hebt en maak je punt als je vindt dat je een punt moet maken ipv met een beschuldiging cq insinuatie te komen ;).

Ik zou zeggen start de discussie die jij hier brood nodig acht en geef dan ook welke discussie je bedoelt en waarom deze hier brood nodig zou zijn. Dat maakt het allemaal wat concreter!

Bosco
10 maart 2013, 20:52
En nu is de topic ook veranderd!! :rofl:

vrije jongen
10 maart 2013, 21:18
Start die discussie dan die volgens jou broodnodig is zou ik zeggen, als je daar behoefte aan hebt en maak je punt als je vindt dat je een punt moet maken ipv met een beschuldiging cq insinuatie te komen ;).

OK, hieronder de poging tot weggrappen.


Jij bent toch ook een IJsbeer uit de lage landen ;)? Misschien wordt het weer tijd om de oude discussie over (vermeende) verschillen in service nivo van de dames afhankelijk van de club waar ze werken weer eens naar boven te halen :tongue:!
Die discussie hadden we al in 2008 toen voor jou GT de norm was als het ging om goede service en looks van de dames.

Om nu de zogenaamde "grensclubs" neer te gaan zetten als clubs met dames met een laag service nivo en IJsberen uit de lage landen sterk generaliserend als niet kritisch te omschrijven is dunkt me wat kort door de bocht. Dat is even kort door de bocht als de Oase neer te gaan zetten als een club met op geld beluste jagertjes met minimale afwerk service ;). Zo iets zou ik dus nooit durven te beweren!

Hier de mededeling dat bezem al uit de kast is gehaald. Ik zei overigens nergens dat het per definitie 'onterecht' vegen zou zijn; wil overigens bij nalezen best toegeven dat de manier waarop ik het formuleerde deze indruk kan wekken. Zodra de bezem erbij komt verdringt dat toch vaak de rest van de 'discussie'.


Discussie is uiteraard geen probleem, echter persoonlijke vetes cq. beledigingen worden weggehaald.

Nu alleen nog een nivellerende opmerking over dat je in elke club goeie en slechte vrouwen hebt en dat er voor de rest geen touw aan vast te knopen is en we zijn rond; kun je vast wel in een van je oude berichten terugvinden;).

Badslippers
10 maart 2013, 21:19
Noem me gerust een dameskontenlikker heb ik geen moeite mee hoor daar blijkt wat respect uit en in het echt is het blijkbaar best lekker om te doen vraag maar aan Badslippers.

Zo is dat. De bibs en het daarbij behorende kontgat dienen wel in onberispelijke staat te zijn.

Wat betreft de vete. Typisch forumgedrag dat van alle tijden is waarbij ik hier plechtig en zonder voorbehoud aanteken dat ik Jack42 tot de dood er desnoods op volgt zal blijven steunen want ik lik elke kont. Of J42 dat aangenaam zal vinden is een ander verhaal.
SS zorg dat de hel je niet te heet wordt, MM, zorg dat je niet uitdroogt in "Oase" en VJ mis de trein niet want anders mis je ook een boel plezier ! ! !

Big30
10 maart 2013, 21:23
Helder VJ! Of eigenlijk het ontgaat me volstrekt wat je punt nu eigenlijk is ... .

Het is me nog steeds niet duidelijk welke discussie hier broodnodig gevoerd moet worden en waarom.

Waar maken we ons hier eigenlijk druk om zeg :biggrin:! Oeps een relativerend grapje, dat kan natuurlijk niet, sorry!

satanic surfer
10 maart 2013, 22:06
Euhm, dames nooit verdedigen, er zijn voorbeelden zat van recensies van me waar ik dames verdedig (voorbeeldje Georgie Samya), tevens blijf ik desgevraagd woordenloos als een dame me dat vraagt, blijf ik woordenloos als een collega-ijsbeer me vraagt over een specifieke dame niet te schrijven, en voorts zijn er massa's topics te vinden waarbij ik lovenzangen en aanbevelingen in de rondte strooi aangaande dames. Dus nooit verdedigen, welintegendeel. Ik denk dat ik zonder enig voorbehoud kan stellen dat vele dames zich na bericht(en) van me bepaald méér klandisie over zich heen krijgen, ik vind dat ook hoegenaamd geen probleem, welintegendeel. Dat er zo op z'n tijd ook ns een uitzondering tussenzit die behoorlijk fors wordt bekritiseerd wegens algeheel ontbreken van enigerlei klantgerichte service, naja dat klopt. Moet ik dat verzwijgen ofzo, breng ik een dame in de problemen daarbij, kom op zeg, zo wichtig ben ik niet hoor. Als het knudde is is het knudde, als het simpelweg een ontbreken van skills is meld ik dat ook zo als aufbaufähig, maar als het simpelweg een pertinent weigeren van enigerlei goede intenties is, sorry hoor, daar bewijs ik iedereen behoudens mezelve een dienst mee... Dat er in een draadje al ns een verhuis van een dame werd gemeld dat een dame misschien niet zo goed uitkwam, naja excusi, dan had ze daar maar iets van moeten zeggen, ik doe dat ter info voor medeberen, niet om dames eventueel ongewenst én onwetend te troubleren, welintegendeel, dan weten klanten van haar tenminste waar ze is als ze niet via telefoon ofzo in contact staan. Relevante damesinfo is in mijn opinie zowat als volgt te omschrijven, naam, uiterlijke omschrijving, serviceverlening en weergave van de skills dataangaande, uitzonderlijk geef ik aan of zo FT of anaal ofzo tolereert, want zelf interesseert me dat geen biet aangezien ik beiden niet prefereer (respectvol hé), voorts eventueel clubverleden als indicatie of eventueel trackrecord ter info, en bij eventuele afwijkingen van standaardhuisprijzen geef ik dat ook aan ja, dat is relevant dunkt me; voorts nogmaals géén private info of foto-links ofzo, en nogmaals, bij eventuele vermelding van afkeer van schrijven ga ik daar steeds op in zoals bevraagdd, dus wat valt er me te verwijten dan??

Wat is er zo relevant aan het feit dat ik in een ander forum een andere nickname bezig, niks toch, heb je dat overigens via een IM meedegedeeld aldaar. Vorige vrijdag bedankte een meisje me dat ik lovend over haar had geschreven en daardoor al enkele klanten haar hadden geboekt (mede) daardoor, net als sommige beren me danken als ik via een objectieve als negatief in te schatten recensie hen een tegenvallende sessie had bespaard, en dat gebeurd herhaaldelijk, daar gaat forumschrijven toch grotendeels over of vergis ik me schromelijk. Elkéén van ons hoopt toch op zo succesvol mogelijke sessies met een dame zonder irritante neveneffecten en des mogelijks zo weinig mogelijk soffen per jaar, dat lijkt me nogal wiedes. Goede dames verdedig ik desbenodigd met hand en tand bij onrechtvaardige poneringen, gelukkig is dat in 99% van de gevallen niet nodig want hun service spreekt voor zich. Degenen die ik als zwaar onvoldoende ooit heb omschreven en die daar dus volgens jou eventueel door in de problemen zouden zijn kunnen komen (of door een tijdelijke verhuis) zullen niet erg talrijk zijn, én dan nog zal dat niet louter op mijn postje alleen gebaseerd zijn, en als ze worst case scenario voor hun dan een negatief neveneffect hiervan zouden hebben ondervonden is dat sneu voor hen, maar zijn ze daar wel in eigen persoontje de aanleiding van geweest, jammer maar daarvoor moet ik toch geen verhullend dopje op de pen schroeven mag ik hopen, laat staan me daarvoor te dienen te excuseren...

@ badslippers: in de hel is het lekker warm tot tevredenheid waarvan akte, het heilige vuur brandt en is niet versagend ter nader order, dus geen vrees wat dat betreft...
@ janssen: ik mag ervan uitgaan dat ik de drammer ben in uw repliek, wel tja, wat kan ik daarop replikeren: niks van importantie want gezien het onvermogen van uzelve om de gang van zaken in de door u veelgefrequenteerde club te kunnen plaatsen überhaupt bespaar ik me een zoveelste herhaling dataangaande, want dat zou weer drammen zijn...

aangaande MiniMe: wel, ik ken hem als objectief (oase-preferentie is ook mij iets te dolletjes, maar dat weet ie wel), voorts schrijft ie waar het op staat, dus wat dat betreft kan ik hem weinig aanwrijven. Ben het regelmatig met hem oneens, we hebben somtijds daarover wel ns een discussietje, maar hem in twijfel trekken aangaande een post, dat zal u me niet zien doen, vandaar ook m'n reactie in dit topic...

zo, dat was ie dan...

vrije jongen
10 maart 2013, 22:08
Tja, het niet willen lezen wat er staat is ook een terugkerend fenomeen. Goed waar zou er discussie over moeten zijn; in dit kader:

- Hoe zit het met de service en prijs ontwikkelingen in de grensclubs.
- Hoe kiezen de meeste Nederlanders en Belgen ermee om te gaan.
- Toch wel veel fanboys hier...
- Waarom worden de beren die wel af en toe wat verder kijken steevast op hun bevindingen aangevallen.
- Is het echt zo moeilijk te geloven dat er clubs zijn waar je niet met 80 aanwezige vrouwen van een stamgast te horen krijgt dat er eigenlijk niemand interessant is en dat je beter even kunt wachten?
- Beren die verder reizen liegen kennelijk stelselmatig?

En als we toch bezig zijn (om op iets dat Jack schreef in te haken):

-Wat is nu het doel van het forum?
-Kun je een relevante recensie schrijven zonder damesnaam.
- Is 'het was weer goed' een relevante bijdrage.
- Is het waarschijnlijk dat elke sessie 9 uit 10 krijgt.
- Waarom worden er zo weinig waarschuwingen over slechte service gegeven?
-Welke rol hebben de andere aanwezige forumleden idealiter in een bericht?

En dan misschien een leidende:

Welk uniek nut heb je eigenlijk aan het forum? Buiten de aanwezigheidslijstjes, hoe vaak komt het nog voor dat je op YBF iets leest waar je voor je eigen bezoeken iets aan hebt (en dat dus niet elders ook te zien is)?

Mijn standpunt in deze zaken zal voor degenen die me kennen duidelijk zijn; hier op het forum neerpennen... liever niet, gezien hoe daar het afgelopen jaar door de 'community' op gereageerd wordt.

Nou had ik me sowieso al voorgenomen niet meer te veel op dit soort borrelpraat in te gaan (kijk eens aan, misschien toch een verborgen standpunt;)) en vandaag alleen al 5 berichten... voldoet wel weer even.

Jansen
10 maart 2013, 23:23
@ janssen: ik mag ervan uitgaan dat ik de drammer ben in uw repliek, wel tja, wat kan ik daarop replikeren: niks van importantie want gezien het onvermogen van uzelve om de gang van zaken in de door u veelgefrequenteerde club te kunnen plaatsen überhaupt bespaar ik me een zoveelste herhaling dataangaande, want dat zou weer drammen zijn...
zo, dat was ie dan...

Dit is nu weer een duidelijk voorbeeld van doordrammen vooral bij mensen die zelf een stilte hebben afgeroepen en onder meerdere namen post.

Even herhalen wat Satanic Surfer in Vlaams of in een andere taal dan Nederlands ( zuid Afrikaans eventueel ) neer heeft gezet, een taaldeskundige zal hier ook wel achter zijn oren krabben om hier wat duidelijkheid in te krijgen.:biggrin:


Niks van Importantie want gezien het onvermogen van uzelve om de gang van zaken in de door u veelgefrequenteerde club te kunnen plaatsen uberhaubt bespaar ik me een zoveelste herhaling dataangaande:gruebel:

Is dit een taaltest waar je op tv een dikke onvoldoende mee zou halen ? :wand:

Het blijft jammer dat dit forum niet meer gezien en gebruikt wordt om hier ervaringen te posten maar meer om elkaar af te vallen.

Badslippers
10 maart 2013, 23:25
Welk uniek nut heb je eigenlijk aan het forum?

Nou had ik me sowieso al voorgenomen niet meer te veel op dit soort borrelpraat in te gaan

Heerlijk dit soort borrelpraat. Daarmee beantwoord ik eigenlijk tegelijk de eerste vraag. Voor mij is het forum amusement met hier en daar een serieuze noot. Hoeveel moeite ijsberen ook doen om ons (mij) van informatie te voorzien, ik gebruik die informatie bijna nooit om een mokkel te ontwijken dan wel het hof te maken met als uiteindelijk resultaat een kamergang. De som der delen telt. De recensie. Het directe contact (in de meest ruime zin) met een vrouw. De info ter plekke van collegae. Het gedrag en de presentatie van een p.n.o. Observaties vanuit comfortabele bank etc. etc.

De inhoud van een recensie interesseert me minder dan de wijze waarop die recensie geschreven is. Dat geldt ook voor eventuele vetes die uitgevochten worden. Ik mag graag dit soort schermutselingen lezen mits de pennen en de woorden scherp zijn. Zelfs als de kroontjespennen in azijn zijn gedoopt kan dat een vermakelijk verhaal opleveren. Kunnen minder goed formulerende ijsberen dan niet op mijn sympathie rekenen. Niets is minder waar. Minder taalvaardige ijsberen kunnen nog altijd van nut zijn door informatie te verstrekken. Dan verschuift bij mij de focus gewoon en wordt die info in een keer wel belangrijk. Kunt u mij nog volgen in alle wispelturigheid?

Welke rol hebben de andere forumleden idealiter in een bericht? Ik zou zeggen, verstrooing, stroopsmeren, zolenlikken en egoversterkend voor de opgevoerde ijsberen mits vet weergegeven. Daarover heeft meesterverteller Ace2 al eens een heel essay aan gewijd. Dat sommige ijsberen middels hun recensies het kaf van het koren willen scheiden is mij duidelijk. Voor mij echter van weinig waarde om de eenvoudige reden dat die recensies veelal dames betreffen waar ik nooit mee op de kamer zou belanden. Ik bedoel, SS zal niet snel met een BS mormel op de kamer belanden "(correct me if I'm wrong)". En andersom ook niet. Wij vissen in andere vijvers. BS met een PP meisje? 99% ondenkbaar. PP met Sophietje? 100% ondenkbaar.

En maar goed ook al die verschillende smaken. Bovendien onderscheiden de ijsberen zich door hun gedrag op de kamer zoals we daar hebben de konijnen (als het maar razendsnel is), de pannekoeken (als het maar zo lang mogelijk duurt), de oliebollen (als ze maar niks hoeven doen), de optick-fuckers(alleen als ze bloedmooi zijn), de wurgseksisten (als er maar een touw voorhanden is), de Quasimodisten (ze kan me niet lelijk genoeg zijn), de fetisjisten (als het maar gek is), de massochisten (rammel me eens lekker af), de sadisten (nee hoor, dat doe ik niet), de klussisten ( valt hier nog wat te renoveren of te sausen), de frotteuristen en voyeuristen (als het maar gratis is), de pedo's (des te dichter bij de nul des te strakker om de lul), de gerontofielen (als ze maar bejaard zijn), de necrofielen (als ze maar over de houdbaarheidsdatum zijn), de urofielen (als de zeik maar warm is), de coprofielen (als het maar vies en lekker is) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Net als met dit onzin verhaaltje. B.T.W, Ijsberennamen kunnen naar believen ingevuld worden en wellicht stel ik bij juiste rubricering een vrijkaart beschikbaar.

Moraal: een forum maken met louter droge, objectieve damesinfo is net zo zinloos als Sisyphus die er maar niet in slaagde om die verdomde steen tegen de berg te rollen maar nooit de top bereikte. Zo, wederom voor wat vulling gezorgd.

Big30
10 maart 2013, 23:46
Het blijft jammer dat dit forum niet meer gezien en gebruikt wordt om hier ervaringen te posten maar meer om elkaar af te vallen.
Dit valt me inderdaad een beetje tegen van Sat.surf om na jouw oproep om als volwassenen op elkaar te reageren jou aan te gaan vallen en te gaan beschuldigen van onvermogen en vooringenomenheid.

Op andere Fora (onder inderdaad een andere nick) neemt sat.surf het juist op voor gerespecteerde forumkollegen en roept op deze juist niet af te vallen cq. in diskrediet te brengen, tsja ... .

Kritiek geen probleem maar verwoord het dan zo dat je elkaar niet aan gaat vallen dan wel gaat beschuldigen. Nergens voor nodig lijkt me en leidt ook tot niets.

Maar goed wees blij dat je niet zoals J42 wordt uitgemaakt als een "dameskontenlikker en stammclubkontenlikker" door sat.surf en ook nog eens het spreek en schrijfrecht wordt ontzegd :tongue:.

Is het nu echt te veel gevraagd wat minder op de man te spelen en een normale toon aan te slaan???

vrije jongen
10 maart 2013, 23:56
Toch nog een paar smilies:joke::smile2::hah::gruebel:, na een bericht dat SS ervan beschuldigt geen informatie en ervaringen te posten.

rob45
10 maart 2013, 23:57
Een forum zonder vulling is als een kip zonder kop.Maar inderdaad,ik beschouw het ook als amusement maar ook als een soort van bibliotheek en archief want je kan een hoop info teruglezen (ook van jezelf) die je anders snel vergeten bent.Is dat nuttig ? Soms wel ,soms is dat niet het geval maar dan is het weer amusement.Eigenlijk moet je het omdraaien.Het forum verwacht niks van jou behalve dat je je eigen aan de forumregels houd, maar wat verwacht jij van het forum ?
Die invulling maakt iedere beer voor zichzelf en dat is prima. Behalve als hij zijn mening aan andere beren gaat opdringen, dan krijg je eindeloze discussies wat dan wel weer amusement oplevert en zo is het kringetje weer rond.
Even een borrel nemen...Proost !

satanic surfer
11 maart 2013, 11:52
goh, ditmaal in dan niet omfloerste versie aangezien Jansen er in post 24 uitdrukkelijk zelf om vraagt, sorry hoor maar als het zoals toen vermelde onvermogen om een met veel boomschors ingepakte omschrijving u niet bevalt zal ik het dan maar recht voor de raaps en expliciet verwoorden ter verduidelijking via een zéér recent voorbeeld betreffende uzelve dan maar, doch met de nodige omzichtigheid etc...

effe terug schreef Joker een recensie over phg, nuttig en zinvol met accurate weergave wat een willekeurige geïnteresseerde voor een eventueel bezoek aan UW stamclub zou kunnen te wachten staan, laat ik dat relevant noemen. U reageert daarop in de gebruikelijke realiteitsontziende zal ik het maar omfloerst uitdrukken manier dat er door UW feest de week ervoor wel minder te beleven zou zijn geweest dan normaal, tja. Hiermee geeft u een recensent onrechtstreeks een sneertje, en doet u vooral aan realiteitsbeeldvervorming die buiten uzelve niemand ten goede komt. Terwijl de realiteit er al maanden is zoals Joker het aangeeft, tja, wat moet ik, Joker of andere lezers daarmee...Het is een desinformerend realiteitsontkennende bijdrage die u om gelijk welke reden goed zal uitkomen, snoeverig en weetikveelwatnogallemaal, maar ik zal het uit beleefdheid en respect voor u massale bijdragen hierbij houden. Daarna reageren nog enkele schrijvers op die initieel zéér inhoudelijk interessante en relevante post, jamemerlijk genoeg al gespeend van weinig directe damesinfo wat ik Joker niet eens kan kwalijk nemen hoor, waarvan akte...Dus dit als eerste voorzichtige indicatie van wat ik bedoel met onvermogen en vooringenomenheid... Met de mantel de liefde omhulde groeten, ss

kempie
11 maart 2013, 20:18
Ik had eigenlijk na mijn oorspronkelijke post wel een beetje gehoopt op een paar reacties. Helaas is het een beetje een discussie over het verschil in service niveau in grensclubs en clubs uit frankfurt e.o. Ik kan me niet voorstellen dat er daar geen dames zijn die hun service niveau niet naar beneden bijstellen.

Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de ervaring met vragen om fooi, dankbaarheid als dames een fooitje krijgen of jullie het ook ervaren dat de service vaak niet minder is als je geen fooi geeft ook een volgende keer.

Big30
11 maart 2013, 20:21
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de ervaring met vragen om fooi, dankbaarheid als dames een fooitje krijgen of jullie het ook ervaren dat de service vaak niet minder is als je geen fooi geeft ook een volgende keer.
Zie:
Trinkgeld geven aan de Dames? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24554-Trinkgeld-geven-aan-de-Dames&highlight=fooi)

bad pritt
11 maart 2013, 20:23
Ik had eigenlijk na mijn oorspronkelijke post wel een beetje gehoopt op een paar reacties. Helaas is het een beetje een discussie over het verschil in service niveau in grensclubs en clubs uit frankfurt e.o. Ik kan me niet voorstellen dat er daar geen dames zijn die hun service niveau niet naar beneden bijstellen.

Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de ervaring met vragen om fooi, dankbaarheid als dames een fooitje krijgen of jullie het ook ervaren dat de service vaak niet minder is als je geen fooi geeft ook een volgende keer.

Mijn ervaring is dat goede service meer op basis van klik te verkrijgen is en meer geld of een fooi zelden helpt.
Geef je eenmaal meer geld dan moet je blijven geven.
Een attentie, aandacht of een massage helpt vaak veel meer.

de duisburg spesjalist
11 maart 2013, 21:34
Een dvp als mens behandel en niet als een stuk vuil dat help veel meer bp gisteren nog mee gemaak ik kwam een dame tegen in de gokhal naast de banditos een praatje mee gemaakt en ik ben er blijven slapen vanochtend nog wat verse broodjes gehaald samen ontbeeten geweldige sex gehad voor en na het slapen en wat me dit gekost heb 30 euro en geen fooi :wink:

vrije jongen
11 maart 2013, 23:46
Tweede sessie van de dag werd met Alexa,de ex thekefrau,welke vele malen de deur voor mij heeft geopend.Wilde deze keer dat ze iets anders voor me zou openen en door de vrieskou naar een vakantiehuisje vertrokken.
Dame is in het bezit van een killer body bleek al snel bij het uitkleden.Wat ook bleek was dat tz niet in het pakket zat,tz is voor mij een essentieel onderdeel van een geslaagde stoeipartij.
Na de prima pzc werd er berubberdvoor een amazonerit maar kleine gign gaf,ivm het ontbreken van tz,al snel de hoop op.Alexa gelukkig niet want ze begon direct met een penis olie massage.
En dit beheerste ze prima het leek wel een tantra massage,hoogtepunt werd zelfs nog een keer uitgesteld waarna een spetterend hoogtepunt volgde.Voor de sex in elk geval niet op herhaling.
Uitrustend in de bar al snel oogcontact met een roodharige.Alhoewel het bij deze dame wel uit een potje kwam heb ik toch een zwak voor meisjes met rode haren.
Het bleek Roemeense Irina te zijn en met haar naar de andere kamer op 6 getogen.Haar service bleek meer als goed,het pzc was van een oralsky academsky niveau waarna ik werd bestegen voor
een prima cowgirl rit.Leuke dame met prima service.
I l be back soon!

Ik snap echt helemaal niks meer van jullie grensclubberen:confused::cool::rofl:

bosbeer
12 maart 2013, 00:06
Ik snap echt helemaal niks meer van jullie grensclubberen:confused::cool::rofl:

Nou, af en toe zie ik jouw fiets er toch ook staan....

MichelJ
12 maart 2013, 10:38
Ik snap echt helemaal niks meer van jullie grensclubberen:confused::cool::rofl:

Ik van jou ook niet. Een uur met een meisje op de kamer dan dan niet weten of ze kan pijpen en neuken :rolleyes: :confused: :biggrin:


Of ze kan pijpen en neuken… ik zou het je niet kunnen zeggen.

NikXXX
12 maart 2013, 16:31
Sommige beren zouden eens wat meer kritsche zijn op de geleverde service en niet tevreden zijn met een paar aaitjes over de bol :hammer:
Maar dan gooi ik weer de knuppel in het hoenderhok... Gewoon 100 Euro per uur blijven betalen he, en maar klagen en klagen over de minieme service. Zo lang 'jullie' (lees: de beren) niet vasthouden aan de 75 p/u en een full service pakket (TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen) komt er geen beweging in dit. Laat mij dan maar lekker kritisch zijn en goede servicekanonnen vinden die ik dan ook waardeer met een hoge score (+ 80 points).

NikXXX
12 maart 2013, 17:20
... Hopen voor 'jullie' dan dat jullie ook mogen tongzoenen met de dame in kwestie. En nog wat: niets is van jullie in een saunaclub. De dames zijn van iedereen. Verliefde dweilen die denken gevoelens te hebben voor een clubdame. Het is er niet! Laten we wel wezen... Op een dinsdagavond was ik ook in GT, en toen was er een geliefde dame van een 'zaterdag-beer' net zo close met een 'dinsdag-beer'. Mensen moeten eens nadenken. Reality-check boyz!

vrije jongen
12 maart 2013, 18:20
Ik van jou ook niet. Een uur met een meisje op de kamer dan dan niet weten of ze kan pijpen en neuken :rolleyes: :confused: :biggrin:

Dat had ik donderdag inderdaad ook een beetje :confused:;).

MiniME
12 maart 2013, 18:29
Sommige beren zouden eens wat meer kritsche zijn op de geleverde service en niet tevreden zijn met een paar aaitjes over de bol :hammer:
Maar dan gooi ik weer de knuppel in het hoenderhok... Gewoon 100 Euro per uur blijven betalen he, en maar klagen en klagen over de MinieMe service. Zo lang 'jullie' (lees: de beren) niet vasthouden aan de 75 p/u en een full service pakket (TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen) komt er geen beweging in dit. Laat mij dan maar lekker kritisch zijn en goede servicekanonnen vinden die ik dan ook waardeer met een hoge score (+ 80 points).

ssstttttttt NikXXX, maak geen slapende honden, uh, ijsberen wakker! Er zijn echt beren die denken dat 100 per euro de norm is en dat je dan ook moet bedelen (en/of bijbetalen) om TZ, PZC, FT, etc aangeboden te krijgen. Dat er (veel) andere en betere plekken zijn is niet bekend, ik bedoel, wordt heftig ontkend, laat dat ajb zo, dan blijft de markt precies zo verdeelt als die bedoelt is! (vraag en aanbod vinden elkaar prima in GT) :biggrin:

BTW, zodra dames gaan klagen over de MinieMe service, dan moet je wegwezen! :biggrin:

masseurke
12 maart 2013, 19:10
... Hopen voor 'jullie' dan dat jullie ook mogen tongzoenen met de dame in kwestie. En nog wat: niets is van jullie in een saunaclub. De dames zijn van iedereen. Verliefde dweilen die denken gevoelens te hebben voor een clubdame. Het is er niet! Laten we wel wezen... Op een dinsdagavond was ik ook in GT, en toen was er een geliefde dame van een 'zaterdag-beer' net zo close met een 'dinsdag-beer'. Mensen moeten eens nadenken. Reality-check boyz!

Scherpe citaten Nikxxx, maar je hep wel gelijk!

Laatst met Paula de hele winkel afgehandeld en keurig 75 euries betaald! Na ja, heb ze 5 euries extra gegeven voor de uitmuntende service! Je moet ze eens doen met dat andere wondertje dat we delen, aanradeRRRR!

RAUL7
12 maart 2013, 19:24
Er zijn echt beren die denken dat 100 per euro de norm is en dat je dan ook moet bedelen (en/of bijbetalen) om TZ, PZC, FT, etc aangeboden te krijgen. Dat er (veel) andere en betere plekken zijn is niet bekend, ik bedoel, wordt heftig ontkend, laat dat ajb zo, dan blijft de markt precies zo verdeelt als die bedoelt is! (vraag en aanbod vinden elkaar prima in GT) :biggrin:


Ik heb in Frankfurt 100€ voor een uur betaald en nog eens extra 50€ voor een FT, en heb daar ook sessies gehad zonder tongzoenen!
Misschien moet ik eens met u meegaan dan krijg ik alles voor 75€ ipv 150€! :freu:

MiniME
12 maart 2013, 19:33
Ik heb in Frankfurt 100€ voor een uur betaald en nog eens extra 50€ voor een FT, en heb daar ook sessies gehad zonder tongzoenen!
Misschien moet ik eens met u meegaan dan krijg ik alles voor 75€ ipv 150€! :freu:

Klopt, de prjizen in Hessen zijn een stuk hoger dan in NRW. Kwestie van vraag en aanbod, daar is meer vraag (financiele hart van Duitsland, EU) en dus hogere prijzen. In NRW gelden nu eenmaal de lagere prijzen, niet handig om daar vanaf te wijken (los van trinkgeld, dat je natuurlijk altijd doet als het je goed bevalt!). Betaal met alle plezier altijd 100-150 euro per sessie in Frankfurt (plus eventueel trinkgeld), omdat het vrijwel altijd ook zeer hoge kwaliteit is (niet altijd, en dan baal je daar dus dubbel :eek:).

Leuk als je een keer meegaat, zie je ook eens wat anders van de wereld, en misschien komt er dan (eindelijk) een keer een echt bezoek verslag van uw hand (ipv alleen maar one-liners en holle defensieve berichten). :freu:

amigo70
12 maart 2013, 19:44
Hi Minime,

Vlug uitgerekend moet je dan tussen de EUR 100.000 en EUR 150.000 aan de hoeren uitgegeven hebben. Praten we nog niet eens over vervoer en entree.

Wow, da's meer dan m'n hypotheek!

Hoop dat je veel fun hebt gehad voor dat geld.

btw: ga zelf ook ongeveer 1x per maand naar een club, LR of GT, en dat al 4 jaar lang. Zal ongetwijfeld ook in de papieren lopen maar zie het nog steeds als een betaalbare hobby.

mvg
Amig070

RAUL7
12 maart 2013, 19:44
Leuk als je een keer meegaat, zie je ook eens wat anders van de wereld, en misschien komt er dan (eindelijk) een keer een echt bezoek verslag van uw hand (ipv alleen maar defensieve berichten). :freu:

Ik ben regelmatig in Frankfurt geweest, en ik heb wat anders van de wereld gezien!
Ik kan alleen maar kopieren en plakken, verwacht geen berichten van mij, dat moest gij toch al lang weten! :biggrin:
Defensief? Ik hou van catenaccio! :cool:
Wat verwacht gij dan dat ik ga schrijven? In YY of GT is het top, alweer een topsessie in YY of GT! :biggrin:
Twee weken geleden was ik in GT een uur op de kamer, heb ik gewoon 75€ + trinkgeld betaald.
Dat was ook een topper, een 9+ zoals jij zegt! :cool: Ik ga normaal gezien gewoon 30 minuten op kamer!
Ik kom graag in GT, Magnum, YY... Ik heb het er naar mijn zin. Velen vinden YY bvb slecht, ik kom er graag!

RAUL7
12 maart 2013, 19:51
(ipv alleen maar one-liners en holle defensieve berichten). :freu:

Nu maakt gij het een beetje erger!
Sorry dat ik niet aan uw standaard voldoe! :rolleyes:

MiniME
12 maart 2013, 20:22
In YY of GT is het top, alweer een topsessie in YY of GT! :biggrin:
Twee weken geleden was ik in GT een uur op de kamer, heb ik gewoon 75€ + trinkgeld betaald.
Dat was ook een topper, een 9+ zoals jij zegt! :cool: Ik ga normaal gezien gewoon 30 minuten op kamer!
Ik kom graag in GT, Magnum, YY... Ik heb het er naar mijn zin. Velen vinden YY bvb slecht, ik kom er graag!

Dank voor je uitgebreide recensie :biggrin:

Ben blij dat je het naar de zin hebt, daar gaat het om :)

RAUL7
12 maart 2013, 20:24
Dank voor je uitgebreide recensie :biggrin:


Graag gedaan! :cool:

Mijn volgende uitgebreide recensie zal ik schrijven als we samen in Oase zijn geweest! :biggrin:

Big30
12 maart 2013, 21:51
Mijn volgende uitgebreide recensie zal ik schrijven als we samen in Oase zijn geweest! :biggrin:
Waar is die Oase eigenlijk en is dat wel een club die zich kan meten met bv. GT of YY?

Heel misschien dat ik, als het mooi weer is, die club toch eens een kans geef, ben wel benieuwd geworden wat voor club dat is en of die zich wel kan meten met de clubs net achter Venlo as het gaat om het service nivo van de dames daar en de line-up.
Wat ik zo lees is het toch meer een touristenclub voor de wat minder kritische beren die geen probleem hebben met snelle afwerkservice en voor wie hygiëne geen rol speelt.

Die weinig kritische nogal zelf ingenomen Oase berichten lees ik toch altijd met een korreltje zout hoor, wordt dus hoog tijd om nu eens wat meer kritische en objectieve berichtgeving over deze club te gaan schrijven ipv al die zeer voorspelbare fanberichten vind ik.

Lijkt me ook wel leuk om MM daar eens te ontmoeten en met hem dan eens in discussie te gaan over een aantal zaken :baeh::smkiss::teuflisch:!

JacoGillongo
12 maart 2013, 22:05
Ik heb hier al heel wat info weggehaald. Wat ik niet snap is dat jullie zo tegen elkaar opbieden. Waarom zeg je niet gewoon wat je beviel en waarom. Als je zo nodig moet winnen dan lijk je zo macho. En dat is niet zo leuk om te lezen.

RAUL7
12 maart 2013, 22:05
Waar is die Oase eigenlijk en is dat wel een club die zich kan meten met bv. GT of YY?


Geef mij maar GT, YY, PHG, LR, Samya en Magnum! :cool:
Oase is meer voor de beren die denken dat verder beter is! :biggrin: Rij dan maar direct naar Berlijn! :rofl:

Big30
12 maart 2013, 22:11
Ik heb hier al heel wat info weggehaald. Wat ik niet snap is dat jullie zo tegen elkaar opbieden. Waarom zeg je niet gewoon wat je beviel en waarom. Als je zo nodig moet winnen dan lijk je zo macho. En dat is niet zo leuk om te lezen.
Het is meer een spel dat wordt gespeeld en in een geleuter topic als dit is staan we dat toe. Daarom dat we ook soms berichten uit club topics verplaatsen naar een algemeen topic en daar mag best een discussie over gevoerd worden zelfs (bekende) stokpaardjes bereden worden.


Oase is meer voor de beren die denken dat verder beter is! :biggrin: Rij dan maar direct naar Berlijn! :rofl:
Verder is verder en beter is beter. Wat is in Berlijn dan te beleven? Hebben ze daar ook clubs?

Trouwens dat Magnum lijkt me ook wel wat, lees ik veel goede en objectieve berichten over, ook het eten schijnt daar errug goed te zijn. Ook nog eens onbeperkt en gratis bier, tis echt waar!

Kotakelinci
12 maart 2013, 22:21
Trouwens dat Magnum lijkt me ook wel wat, lees ik veel goede en objectieve berichten over, ook het eten schijnt daar errug goed te zijn. Ook nog eens onbeperkt en gratis bier, tis echt waar!
Gratis bier? Wastmaarwaar.
2 euries per pijpske.
En 'teten is ook niet onbeperkt.
Maar volgens mij moet je dit toch al weten.
Verder een prima club, ja.

Jansen
12 maart 2013, 22:26
goh, ditmaal in dan niet omfloerste versie aangezien Jansen er in post 24 uitdrukkelijk zelf om vraagt, sorry hoor maar als het zoals toen vermelde onvermogen om een met veel boomschors ingepakte omschrijving u niet bevalt zal ik het dan maar recht voor de raaps en expliciet verwoorden ter verduidelijking via een zéér recent voorbeeld betreffende uzelve dan maar, doch met de nodige omzichtigheid etc... Wat een gebraak van woorden

effe terug schreef Joker een recensie over phg, nuttig en zinvol met accurate weergave wat een willekeurige geïnteresseerde voor een eventueel bezoek aan UW stamclub zou kunnen te wachten staan, laat ik dat relevant noemen. U reageert daarop in de gebruikelijke realiteitsontziende zal ik het maar omfloerst uitdrukken manier dat er door UW feest de week ervoor wel minder te beleven zou zijn geweest dan normaal, tja. Goed lezen maat de week erna vanwege de 2 feesten van ijsberen waar iedereen al geweest was.Hiermee geeft u een recensent onrechtstreeks een sneertje, en doet u vooral aan realiteitsbeeldvervorming die buiten uzelve niemand ten goede komt. Ik kom niets te kort Terwijl de realiteit er al maanden is zoals Joker het aangeeft, tja, De Joker en ook jij kan dit niet aangeven omdat er beren zijn die er meerdere malen per week komen en een ander beeld geven zie de recenties ook van Willie69 die de dames per week aangeven maar ook RicardoBanana,Big30,Egon, en ikzelf wat moet ik, Joker of andere lezers daarmee...Het is een desinformerend realiteitsontkennende bijdrage die u om gelijk welke reden goed zal uitkomen, snoeverig en weetikveelwatnogallemaal, maar ik zal het uit beleefdheid en respect voor u massale bijdragen hierbij houden. Ook hier weer een op eenhoping van braaksel wat uit je opgesplitste hersenen spat Daarna reageren nog enkele schrijvers op die initieel zéér inhoudelijk interessante en relevante post, jamemerlijk genoeg al gespeend van weinig directe damesinfo wat ik Joker niet eens kan kwalijk nemen hoor, waarvan akte.. De Joker heeft zijn laptop op zijn schoot liggen en kan dan alle dames info meteen controleren wat ruim voorhande is.Dus dit als eerste voorzichtige indicatie van wat ik bedoel met onvermogen en vooringenomenheid... Met de mantel de liefde omhulde groeten, ss

Ik hoop nogmaals dat je begrijpt dat wat je hier geschreven hebt voor het forum dan ook wartaal is wat niet eens relevant is met het gebeuren in PHG
De Joker heeft gewoon een week na mijn bezoek niet de dames gevonden voor zijn rollenspel wat voor ons wel duidelijk is

Verder wens ik je wel een fijne avond toe en hoop dat je niet zo neukt als je schrijft anders zal je niet snel klaarkomen !!

Badslippers
12 maart 2013, 22:53
Zo lang 'jullie' (lees: de beren) niet vasthouden aan de 75 p/u en een full service pakket (TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen) komt er geen beweging in dit.

Beweging zal er nooit komen Nikkie of we moeten met 100 ijsberen GT overvallen en consequent de juiste prijs betalen. dat zal die mokkels leren ons uit te zuigen.

Je hebt inderdaad een punt. Dat is duidelijk. Hoewel, ik ben bang dat ik "de markt" ook kapot maak. Waarom? In "Living Room" betaal ik steevast 75 Euro per uur. Dus voor het volgende uur ook 75! Terwijl dat eigenlijk maar 50 euro hoeft te zijn. Immers de prijsstelling is daar 50-25-25-25 en mijn prijsstelling is 50-25-50-25 omdat ik dat een faire prijs vind. Tevens teken ik aan dat ik niet langer dan 2 uur kamer. Meestal een uur en alles zit in het pakket.

Wat ik vreemd vind is de waardering van het meer betalen. Als een uur 75 euro kost en je betaalt 100 ben je een flapdrol. Maar als je die 25 euro betiteld als "Trinkgeld" ben je een nobele, verstandige gentleman want dat hoort!

Ik kan niet oordelen over het verschil in service tussen de Hessense clubs en de grensclubs omdat ik nog nooit in een Hessense club ben geweest. Wat ik wel weet is dat ik in de grensclubs eigenlijk nooit teleurgesteld wordt qua service en de daarbij behorende betaling. 100 euro per uur + 50 euro voor FT vind ik behoorlijk hoog, tel daarbij op de benzinekosten en je mag me gerust een vrek noemen maar voor dat totale bedrag krijg ik in de grensclubs meer waar voor mijn geld. Het is immers wel crisis hoor!

BSesamstraat
13 maart 2013, 02:21
Wat een gezeik!!!! Zal ook wat onzin neerpennen. Die Carla is een lekkerding maar wel met een kut service!!! En ja kontlikken is erg geil op zn tijd vraag maar aan badslippers wat tie tedaan hebt met Mel ;)... En JA jack42 je ben aardig kerel ;)!!!

Zo weer even mee gelult ;)

Satanic Surfer: hou je rustig en ga effe knuffelen met Roxanne dan vegeet je misschien deze onzin

satanic surfer
13 maart 2013, 09:09
@ Jansen: wartaal, oké: ietwat duidelijker dan aangaande de situatie in PHG de laatste 4 maanden ongeveer dan tijdens de bezoekjes die mijn braaksel uitstotend persoontje mochten ondervinden. De desbetreffende club wordt s'namiddags amper bezocht, s'avonds komen er een boel halfbezopen of geïntoxiceerde beren binnen die meer waarde hechten aan eigendunken en brallen dan enigerlei respect te tonen voor het gros van de dames die zich dat wegens algehele apathie en compleet verveelde gemoedsstemming laten welgevallen. In Jansentaal: er valt geen moer te beleven en de line-up is quasi bedroevend somtijds, moet dat verhuld worden? Het lijkt erop van wel. Uiteraard niet op uw feestje, maar waar blijven al die lovende recensies van andere dagen zou een weldenkende zich kunnen afvragen. Maar u mag gerust van me blijven dwalen hoor, enkel handig om een forumcommunity niet met gekleurde waanideeën optezadelen. The Joker geeft een correcte analyse, maar dat moet maar meteen worden ontkend door een véélbezoeker als jezelve, dat je niets tekort komt: wel excusi, een realitycheck lijkt me niet geheel overbodig maar alla. Voorts kan ik andere veelbezoekers volgens u zoals Egon:Big30/willy69 bezwaarlijk als objectief inschatten ditaangaande, ik meen dat iedere weldenkende het daarmee eens zal zijn behoudens dat cluppie...

@Nikxxx: correcte opmerkingen die me geenszins verbazen, leuk dat je neerpent waar het eigenlijk op zou moeten neerkomen, maar ach, da's een bij voorbaat verloren opgave heb ik zelf mogen onderkennen...Zolang de harde kern het prima vindt en niet beseft dat ze mee aan de grondslag liggen van sommige evoluties schiet het niet op, doch een eerbiedwaardige poging waarvan akte...

@bbert: tja, wat moet ik daarmee... ik ben rustig en zou best wel wat willen knuffelen met allerhande mokkels (laten we zeggen een 5-tal opties), helaas is me dat door allerhande achterklap en amechtig opeisgedrag van blindeberen nogal bemoeilijkt, en wat een fruitautomaatverblinde beer daar voorts over denkt zal me bepaald worst wezen. Onzin? Ach, lees ns wat anders dan de fanclubnonsens in andere fora zou ik u aanraden, wie weet zal u dan beginnen begrijpen waar het schoentje knelt. Maar los daarvan ben ik verheugd voor u dat u de topsessies aan mekaar knoopt in GT, those were the days...

Dalton
13 maart 2013, 09:42
GT wordt weer een normale saunaclub wanneer daar een alcohol verbod komt nu is het gewoon een grenscafeetje waar je 60 euro betaald en je vol kan laten lopen proost.
HAPPY van hetzelfde laken alleen hier is het een stuk rustiger geworden wanneer er geen feestje was geweest op vrijdag 1 maart van PATER JANSEN en WILLY69 dan was het een stuk rustiger geweest en HAPPY ligt weer een eindje verder in duitsland.
LIVINGROOM de gezelligste huiskamer van NRW moet het tegenwoordig ook alleen maar van de feestjes van dit forum hebben anders komen er bijna geen ijsberen en wanneer er zo'n feestje is dan heb je de eeuwig durende wachttijden en vergaat je de lust om te neuken.
VILLA VERTIGO is gewoon al een nachtcafe geworden waar de dames op zoek zijn naar andere dingen dan te neuken.
Speelt de verhoging van de entree ook mee het had beter een verlaging kunnen zijn maar iedere club heeft zijn eigen goede bestuurder.

de duisburg spesjalist
13 maart 2013, 11:25
Dat gelul over die grens clubs en het gratis bier .een saunaclub is na mijn mening gewoon een club om te neuken. en als ze nou is in iedere sauna club ma 4 biertjes bij de prijs inbegrepen doen en de rest betalen dan denk ik dat je van die zatte ijsberen af kom . voor mijn is dit de reden om nooit een sauna club te bezoeken drank maak meer kapot als je lief is. en vandaar dat ik alleen ma op de vulkaan kom en soms party tref dorsten daar is al een auf prijs voor beren die zig graag na de klootten zuipen. en voor die beren wil ik niet betalen drink zelf nooit wanneer ik op pad ben voor betaalde sex hou me hoofd er bij :thefinger:

bad pritt
13 maart 2013, 12:31
Service en hoe iemand dat ervaart en een club bezoek en hoe iemand dat ervaart, ligt voor iedereen anders.
Er is dus niet 1 objektieve meetlat, dus vergelijken is zinloos.
Paspoortjes zijn vrij zinloos, clubrecensies, het is eigenlijk grotendeels onzin, het is entertainment niks anders, met een heel klein beetje info. De king of entertainment op dit forum, de heer BS heeft dat goed door, in zijn sterk aangedikte verhalen vol met prachtige metaforen verhaalt hij van heldendaden van hem en zijn stieren kolonie. Zonder daarbij veel te preken of info te willen geven.Maar laat iedereen vooral schrijven hoe hij wil, de diversiteit maakt het entertainment.

Iedereen beoordeelt een club bezoek of de service van een dame anders:
Een voorbeeldje..Babylon is een leuke club, den Eddie zit erbovenop (figuurlijk, ik wil hier nadrukkelijk niks insinueren, je moet je woorden soms zorgvuldig kiezen op een fickforum:smile:), de service van de dames is technisch gesproken gemiddeld goed, denk ik??? Maar als de sfeer van de club je niet aanstaat of het toch wel wat geforceede karakter van de pre sales ( in mijn ogen) of de beperkte wellness, of de grote van de club,of je voelt je er niet helemaal senang,of je eerste en enige date was te professioneel terwijl je net van natuurlijk gedrag houdt, of de dames zijn er te oud gemiddeld, of er is weinig sfeer de dames zitten teveel op hun kont voor zich uit te staren, of dat iedereen dronken is den ed incluis op het eind van een gemiddelde avond of......dan zijn er al een paar zaken benoemd van de ontelbaar velen, die iemand zijn club bezoek aan Babylon en zijn beleving van de sex met de dames aldaar wellicht als heel anders dan naar het gemiddelde technische service niveau doen inschatten.

Dit gegeven geld voor alle clubs.
Vele zaken spelen mee in de beleving van een clubganger, en vele wensen lopen uiteen bij de diverse clubgangers.
Steeds blijkt weer op deze fick fora dat men toch voornamelijk op zoek is naar een grote gemene deler maar die is er niet.
Iedereen beoordeelt iets anders, iedereen zoekt iets anders, iedereen beschrijft het anders.

Daarom hebben stam oorlogen rond clubs, het vergelijken van clubs tussen diverse beren of zelfs stamoorlogen rond ervaringen met dames geen enkele zin en zijn ze allemaal erg lachwekkend eigenlijk of borrelpraat op zijn best.
Net als Minime's "objectieve" ranglijstjes, die op zijn best de door hem ingeschatte gemiddelde technische service weergeven op steekproefbasis.

Net als het verwachten van de GT gangers die daar oprecht een goede tijd hebben dat ze zeggen ja we weten het wel in Oase is het allemaal beter..maar we moeten wat.:smile2: Of dat ze BP voor een keer geloven en ook eens in het budgetsegment van de prostitutie gaan rondroeren of in mijn persoonlijke ontdekking van 2013 geloven, de rtc zoals fkk Alina:smoke:

Veel plezier in welke club dan ook, stap eens over je schaduw of niet, maar wees tolerant en houd wat mij betreft op met dat ayatollah gedrag, waarin er maar 1 waarheid is en we elke andere mening moeten verketteren en alle neuzen dezelfde richting moeten op wijzen. Die diversiteit, in haar overweldigende mate, binnen de paid sex is toch geweldig in deze hobby ?
Leven en laten leven is mijn eigen uitgangspunt geworden.( ja ik was af en toe wat te fel en ayatollah achtig maar ik ben gewassen door de ervaringen in vele clubs:annieengel:)

Een andere aanhangende discussie is waarom er zoveel persoonlijke aanvallen worden getolereerd hier op dit forum.
Ik vind GT ook een van de matigere sexclubs die ik ken, wat niet wil zeggen dat je er geen leuke dag kunt spenderen,maar vrouwentechnisch gesproken: voor mij is de pre sales matig, de vrouwen te onnatuurlijk, de sfeer lamlendig,het is te grootschalig..dat mag ik schijven toch daar gaat niemand dood van. Voor een ander kan het heel anders zijn. Daar zou dit forum wat strakker op moeten modereren!

Iedereen moet zijn mening kunnen geven zonder persoonlijke aanvallen die als enkel doel hebben -door diskrediteren van de schrijver- het geschrevene belachelijk maken. Dat zijn ook prive oorlogjes die hier te vaak gevoerd worden.
Ik weet het wie zonder zonde is..maar verstand komt met de clubjaren..hoop ik:wink: :)

Znipper
13 maart 2013, 13:22
Mooi verwoord BP.

Ook voor mij is het entertainment.

Leuk om recensies in verschillende stijlvormen te lezen of je ouderwets te ergeren aan een (voor mij) te scherpe stelling in het algemene deel van het forum.

Voor die beren die via het forum stichtend werk verrichten (hoe nobel ook): ik vermoed dat maar heel weinig saunagangers de fora lezen, dit relativeert toch de impact op gedragingen van de gemiddelde saunabezoeker (bijv mbt fooi) enigszins.

masseurke
13 maart 2013, 13:27
Ik heb hier al heel wat info weggehaald. Wat ik niet snap is dat jullie zo tegen elkaar opbieden. Waarom zeg je niet gewoon wat je beviel en waarom. Als je zo nodig moet winnen dan lijk je zo macho. En dat is niet zo leuk om te lezen.

Zo is het maar net! Als ik tijdens mijn Duitsland bezoekjes een keer of drie lekker klaarkom (vier op een éch goeie dag) en dat met strakke twintigers waarvan de genealogie voornamelijk in het oostelijk deel van Europa is terug te vinden (een occasionele Duitserin niet te na gesproken), ik bovendien nog wat kan ouwehoeren met een stelletje ongeregeld als "de Souza", Bosbeer, Ace2, Tiensléts en consoorten; dan hep ik een prima daggie gehad. Of dat dan halve uurtjes, hele uurtjes, of uren pannenkoeksessies waren, en wat die respectievelijke feestjes moesten kosten, maakt me dan verder nikxxx uit! NRW rules! ;)

En Raul7, jij moet dringend nog een keer met Nicky op kamer! :biggrin:

M

RAUL7
13 maart 2013, 13:27
En Raul7, jij moet dringend nog een keer met Nicky op kamer! :biggrin:


Ik zal haar deze week nog eens van mij laten genieten! :rofl:

bad pritt
13 maart 2013, 13:35
Ik zal haar deze week nog eens van mij laten genieten! :rofl:

Vraag dan wel 100 euro per uur aan haar !
Beffen kost extra en wil ze perse een FT kost haar dat 50 euro extra zonder smaakgarantie, niet de prijzen bederven in GT!

BSesamstraat
13 maart 2013, 13:40
HAP HAP haha wat een onzin om hier op door tegaan. Maar idd ik hou van fruitmachines goed voor mn vitamienes om daarna hard teknallen op de kamer;).. En ik kom in meer clubs dan GT ;).

RAUL7
13 maart 2013, 15:17
HAP HAP haha wat een onzin om hier op door tegaan. Maar idd ik hou van fruitmachines goed voor mn vitamienes om daarna hard teknallen op de kamer;).. En ik kom in meer clubs dan GT ;).

Maar goed dat de anderen onzin schrijven! :cool:

vrije jongen
13 maart 2013, 19:05
Wat een BS BP;). Wat je zegt kan helemaal waar zijn wat betreft de belevenis van een ijsbeer, maar dat betekent niet dat je daarmee meteen moet gaan Big30 nivelleren. Zo kun je rustig concluderen dat je je de flikker verveelt in Freude, maar dat meiden wel weten hoe ze moeten neuken... ook kun je daarmee concluderen dat goed neuken niet genoeg is voor je.

Zo kun je oog ondervinden dat de meiden in Panthera minder mooi zijn dan in LR, maar dat iedereen al los gaat op de bank (en de gevallen die ik geprobeerd heb op de kamer). Als het gebrek aan 'stunners' problematisch voor je is, soi... maar dan kun je best constateren dat het met de sfeer/presales goed zit.

Dat iedere beer eigen preferenties heeft, wil niet zeggen dat je niet kunt zien wat de sterke en zwakke punten van een club zijn. Iedereen mag zijn voorkeuren hebben (aardig van me he;)), maar waar bepaalde clubs goed en slecht in zijn staat als een paal boven water. En dat laatste is waar je hier constant tegen forumbullys en sponsorfanbclubs oploopt. Enige verschil lijkt te zijn dat de beren die verder kijken ook wel eens in de grensclubs komen, terwijl ik van de blaaskaken die hun achtertuin verdedigen nog nooit iets over de alternatieven heb gelezen.

Nog iets, 'grensclubs' wordt door dezelfde figuren kennelijk gelijk gesteld aan NRW en er bestaat het idee dat er wordt geclaimd dat Hessen zo veel beter is. SS heeft consequent aangehaald dat het daar ook geen Hosanna is; MM is alleen fan van Oase en heeft vaak genoeg aangegeven dat het in World voor hem ook niet klikt en als je mijn berichten leest kun je moeilijk concluderen dat het er altijd briljant is... om op eerder terug te komen, heb ik het toch meestal over de sfeer en de lekkere wijven die voor mij de meerwaarde zijn.

Uiteindelijk wordt van allerlei kanten (niet alleen degenen in dit draadje) aangegeven dat de meest 'service zekere' clubs gewoon in NRW liggen: Freude, PSR, Babylon, Bernds en inmiddels lijkt Panthera zich erbij te voegen... als je eens bij de Duitsers kijkt kom je nog wat namen tegen waar de meesten hier niet eens van gehoord hebben. Deze clubs behoren niet tot wat in de ijsberenmond de 'grensclubs' wordt genoemd. Samya en Aca zijn overigens verder weg, maar qua service etc. nogal hetzelfde... buiten de prijsdiscussies dan:tongue:. Verder kijken dan je van Venlo kunt fietsen dus.

ketserr
27 maart 2013, 12:33
Overigens verwacht ik in zeer korte tijd hier de melding dat ze...
een 100/uur chick is geworden, dalende service, ao, aandoeningen enz.

broodpoot
27 maart 2013, 12:47
Ik zal eens kijken of Louana aan de ketsnorm voldoet.
De smaak van Broodpoot kennende....

Haha, dat zal ik maar als een compliment beschouwen...of niet :redface:.

Nou ja, waar ik wel achter ben gekomen is dat de norm bij mij vrij hoog ligt maar desondanks nog 85% van de dames die ik vrijdag rond zag lopen nog is met een bezoekje wil vereren. En dan heb ik het nog geeneens over de vrouwen die er niet waren.


Overigens verwacht ik in zeer korte tijd hier de melding dat ze...een 100/uur chick is geworden, dalende service, ao, aandoeningen enz.

Met de hoeveelheid vraag die ze genereert kan ik me daar wel iets bij indenken, hoewel ik me voor kan stellen dat dat weer klandizie kost. Zo goed ben ik nog niet thuis in de suanawereld. Ik ben achteraf wel blij dat ik haar vroeg in de middag mee heb gemaakt, ik kan me zo indenken dat het hoge serviceniveau aan het eind van de avond na 16 kerels een stukje lager komt te liggen maar goed, dat geldt natuurlijk voor 99% van de dames denk ik zo.

ao?

Cupido
27 maart 2013, 13:45
Overigens verwacht ik in zeer korte tijd hier de melding dat ze...
een 100/uur chick is geworden, dalende service, ao, aandoeningen enz.

vooral als de andere dames hun omzet zien dalen en sommige heren geweigerd worden zullen de geruchten snel sterker worden!

Cupido
27 maart 2013, 13:46
ao?

Ja, oftewel op zijn hollands AZ!!

satanic surfer
27 maart 2013, 13:59
Haha, die Ketserr en Cupido: voor de goeie orde... ze was al een 100E-meisje en zal dat lijkt me wel blijven, perfecte toko daarvoor overigens zoals overal steeds meer en meer wordt aangegeven... en aangaande andere opmerkingen alla prijsvariabelen/ingekakte service/ao ea... ik zou zeggen: wees maar lekker blind en vooral niet vermelden dat je zelf al jaren 100E standaard betaalt als er een semi-Française met een sleutel stond te wapperen, of met je huidige favo Ketserr, dus je probeert hier of grappig of belerend te zijn terwijl je zelf al jarenlang doet wat je hier als larie weglacht, treurig... maar ach, leuke post die aangeeft welke dubbele moraal er heerst bij je. En aangaande Cupido over wiens betaalgedrag ik niets weet, maar die hier meent te moeten aanhalen dat een bepaalde dame bepaalde klanten waaronder mezelve weigert,want dat vergeet je expliciet te vermelden gok ik maar... voor de goede orde: na voorafgaandelijke gezondheidsissues en publieke ao-issues en ook persoonlijke ervaring dataangaande met een specifieke dame plaats ik uw post qua "geruchten" onder de noemer larie en apekool...en voorts meen ik te mogen stellen dat betreffende dame hoegenaamd niet meer in aanmerking komt ter kamergang, en bij een boel anderen ook als ze bezemvrije fora bezoeken... veeganticiperende groeten, ss

ketserr
26 mei 2013, 13:17
Lees je mee anti GT lobby?
Dit is wat ik net lees;

Op een gegeven moment maar eens kennis gaan maken met .... Een heerlijke Poolse meid met een prima pre- en aftersales. Sales op de kamer was uitstekend. Als dit typische grensclubservice is wil ik nooit meer verder dan 15 km Duitsland in ;-) .

de duisburg spesjalist
26 mei 2013, 15:27
op een vrijdag en zaterdag moet je gt gewoon vermijden. 9 van de 10 keer te druk en je moet er te lang wachten op een kamer .en als ze met de kleding zakken aan kommen ben ik al rechts om gekeerd . ik vin dat gt te veel gasten binnen laat en er daar ma is een limiet aan moet stellen . voor de dvps valt er middels ook minder te verdienen als de wacht reien van meer als 1.5 uur zijn gt denk alleen ma aan zijn eigen beurs misschien is het een idee om in de tuin grote schaft units neer te zetten er zijn er door de bouw krieses genoeg vrij :rolleyes: