Volledige versie bekijken : Ina (Letse) ex-Simona GT
Vrijdag kennis gemaakt met deze letse lolita.
24 jaar en werkzaam geweest in globe, zürich.
Mooi figuurtje, lekkere a cupjes, mooi rond kontje en prachtig gezichtje.
De kamer opgezocht en begonnen met heerlijk kussen met het kleine mondje en na een tijdje daalde simona af en begon een zachte sensuele blowjob met gevoel.
Echt heerlijk met veel afwisseling.
Haar zo een tijdje door laten gaan, daarna haar lekker ruikende kutje gelikt.
Over gegaan tot neuken wat ook lekker was en tijdens de standjes door nog wat tongzoenen.
Doggy is heerlijk met haar met dit lekkere ronde en smalle kontje.
Ft is niet mogelijk maar prijsstelling is 50-25-25-25-25
Prima GFE experience met veel gevoel
Iemand haar nog ergens gespot?
alweer een weekje aanwezig en blijft tot 27 juli.
Ik blijf het een geweldig hertje vinden.
Boy69
11 augustus 2013, 01:24
Nu werkzaam in FKK Oase, onder de Artiestennaam Ina.
Blijft naar eigen zeggen even in het Frankfurtse.
MiniME
14 september 2013, 15:20
Heeft deze dame blond kort haar? En verder zeer naturel, rond gezichtje? Dan kan het wel eens Letse Marianna zijn die nu in Sharks werkt (die is alleen bij lange na geen 24 jaar meer, maar ze kan er zeker wel voor doorgaan op het eerste oog).
vrije jongen
29 november 2015, 09:50
wieder da... en ik maar even een echt paspoortje aan.
vrije jongen
29 november 2015, 09:53
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/latvia.gif
Ina (Letse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:Wat timide, maar leuk meisje en ze komt op de kamer wel een beetje los. Goede sessie.
vrije jongen
29 november 2015, 17:04
Ina is een opvallend mooi blondje (met haast geen tieten), dat voornamelijk wat afwachtend op een kruk bij de wellness zit. Klein en strak, je gaat er al direct van uit dat het een Roemeentje is… maar een natural blonde dus. Even een kort praatje in wat haperend Engels. Ik meende wel wat goeie dingen over haar te hebben gehoord en vergat pardoes het in Oase verplichte rondje service bespreking.
Op de kamer direct een voorzichtige, maar natte tongzoen. Dit werd gedurende de sessie steeds beter, net als de afwachtende houding die steeds meer plaats maakte voor geintjes enzo. Tongzoenen dus prima, met af en toe wat droogneuken erbij (maar dan wel me haar buik en niet de kut), daarnaast oraal bijzonder vaardig. Veelal met een koddig slurpgeluidje, maar je wordt ook zonder problemen tot de rand van een FT-tje gebracht. Dit zo een keer of 5 afgewisseld en na driekwartier het rubbertje geinstalleerd. Cowgirl goed en close en ook op de zij en in missionaris veel ruimten voor zoenen enzo. Prima sessie met een sympathiek meisje. Zal niemand een buil aan vallen denk ik.