SAS
14 maart 2013, 12:17
Feest op 30 april 2013:wink2:
Het gaat in Villa Marisol heel langzaam de richting op die wij als mannen willen.:freu:
Op 30 april zal er weer een groot feest zijn met veel verschillende verrassingen en genoeg uitdagingen voor de mannen (vrouwen).:smile2::lostit:
Er zal een gangbang zijn en volle op vrouwen rond 45:freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Ook zal er weer worden gedacht aan de inwendige mens. Er zal weer een overhelijk warm/koud buffet worden gemaak.
Gelukkig hebben ze door dat wij de mannen eten ook belangrijk vinden.
Dan even de verbouwing waar ik de laatste keer overschreef!
Er zijn nu werkelijk bijna elke dag bouwvakkers aan het werk om het af te krijgen.
De planning is dat het ergens in Mei open gaat maar dan heb je ook wat.
8 Extra kamers
extra douche ruimte voor de mannen
sauna
turks stoombad
12 persoons jaquzi
relex ruimte
kok die kok van het menu. dus net als een echt restaurant
wel jammer dat de dames een andere plek krijgen om te douche en om te kleden in het nieuwe stuk(niet stieken even kijken wat je gaat gebruiken op de kamer)
Dus op 30 april is het pas vees met veel leuke dames.
Ik zie jullie graag om er weer vante genieten en te feesten!:biggrin::biggrin::s026[1]:
Groet
SAS
Het gaat in Villa Marisol heel langzaam de richting op die wij als mannen willen.:freu:
Op 30 april zal er weer een groot feest zijn met veel verschillende verrassingen en genoeg uitdagingen voor de mannen (vrouwen).:smile2::lostit:
Er zal een gangbang zijn en volle op vrouwen rond 45:freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Ook zal er weer worden gedacht aan de inwendige mens. Er zal weer een overhelijk warm/koud buffet worden gemaak.
Gelukkig hebben ze door dat wij de mannen eten ook belangrijk vinden.
Dan even de verbouwing waar ik de laatste keer overschreef!
Er zijn nu werkelijk bijna elke dag bouwvakkers aan het werk om het af te krijgen.
De planning is dat het ergens in Mei open gaat maar dan heb je ook wat.
8 Extra kamers
extra douche ruimte voor de mannen
sauna
turks stoombad
12 persoons jaquzi
relex ruimte
kok die kok van het menu. dus net als een echt restaurant
wel jammer dat de dames een andere plek krijgen om te douche en om te kleden in het nieuwe stuk(niet stieken even kijken wat je gaat gebruiken op de kamer)
Dus op 30 april is het pas vees met veel leuke dames.
Ik zie jullie graag om er weer vante genieten en te feesten!:biggrin::biggrin::s026[1]:
Groet
SAS