Bluebear
15 maart 2013, 18:59
"BLUEBEAR" zit stevig in zijn velletje en moet toch wel een beetje wendbaar kunnen zijn op het kamertje. :roll3:
Een dame die geplet wordt tegen de muur is ook niet wat je wilt. Je gunt zo'n dame ook een pleziertje.
Nou kan ik wel lopen opscheppen dat de raam open moet als "BLUEBEAR" een stijve krijgt, maar onder de douche verraadt ik me toch! :eek:
"I'M A GROWER, NOT A SHOWER.":wink:
Nu was ik eens benieuwd hoe de ijsberenpopulatie dit ervaart. Een "hot item" op dit moment bij Golden time lees ik overal.
Bij de PHG ken ik ook 2 kleine "keeslokaaltjes", maar ik ondervind daar geen problemen. De DVP-tjes dikwijls wel. Geen favoriet bij hun.:mad:
Enkele voor en nadelen volgens mij:
Voordelen:
- Vlug fysiek contact.
- Geen verstoppertje spelen.
- Lekker warm.
Nadelen:
- Benauwd als je weg wilt. (Zie ervaring Jansen onlangs bij onwelriekendheid)
- De raam moet bij sommigen open als je een stijve krijgt. (Geen fun in de winter)
- Geen ontsnappingsmogelijkheden als de sessie tegenvalt.
LAAT EVEN HOREN WAT UW ERVARINGEN ZIJN. :freu:
Een dame die geplet wordt tegen de muur is ook niet wat je wilt. Je gunt zo'n dame ook een pleziertje.
Nou kan ik wel lopen opscheppen dat de raam open moet als "BLUEBEAR" een stijve krijgt, maar onder de douche verraadt ik me toch! :eek:
"I'M A GROWER, NOT A SHOWER.":wink:
Nu was ik eens benieuwd hoe de ijsberenpopulatie dit ervaart. Een "hot item" op dit moment bij Golden time lees ik overal.
Bij de PHG ken ik ook 2 kleine "keeslokaaltjes", maar ik ondervind daar geen problemen. De DVP-tjes dikwijls wel. Geen favoriet bij hun.:mad:
Enkele voor en nadelen volgens mij:
Voordelen:
- Vlug fysiek contact.
- Geen verstoppertje spelen.
- Lekker warm.
Nadelen:
- Benauwd als je weg wilt. (Zie ervaring Jansen onlangs bij onwelriekendheid)
- De raam moet bij sommigen open als je een stijve krijgt. (Geen fun in de winter)
- Geen ontsnappingsmogelijkheden als de sessie tegenvalt.
LAAT EVEN HOREN WAT UW ERVARINGEN ZIJN. :freu: