PDA

Volledige versie bekijken : Te kleine afwerkplekken cq. kamertjes.



Bluebear
15 maart 2013, 17:59
"BLUEBEAR" zit stevig in zijn velletje en moet toch wel een beetje wendbaar kunnen zijn op het kamertje. :roll3:
Een dame die geplet wordt tegen de muur is ook niet wat je wilt. Je gunt zo'n dame ook een pleziertje.
Nou kan ik wel lopen opscheppen dat de raam open moet als "BLUEBEAR" een stijve krijgt, maar onder de douche verraadt ik me toch! :eek:
"I'M A GROWER, NOT A SHOWER.":wink:
Nu was ik eens benieuwd hoe de ijsberenpopulatie dit ervaart. Een "hot item" op dit moment bij Golden time lees ik overal.
Bij de PHG ken ik ook 2 kleine "keeslokaaltjes", maar ik ondervind daar geen problemen. De DVP-tjes dikwijls wel. Geen favoriet bij hun.:mad:
Enkele voor en nadelen volgens mij:

Voordelen:
- Vlug fysiek contact.
- Geen verstoppertje spelen.
- Lekker warm.

Nadelen:
- Benauwd als je weg wilt. (Zie ervaring Jansen onlangs bij onwelriekendheid)
- De raam moet bij sommigen open als je een stijve krijgt. (Geen fun in de winter)
- Geen ontsnappingsmogelijkheden als de sessie tegenvalt.

LAAT EVEN HOREN WAT UW ERVARINGEN ZIJN. :freu:

T&A Addict
15 maart 2013, 21:12
Als je je al veel te vaak je in en uit de kleren hebt gewurmd in een bezemkast op de Wallen, ben je in een kamer in GT, PHG of welk ijsberenonderkomen telkens bang dat je gezelschapsdame verstoppertje gaat spelen.

KevinK
15 maart 2013, 22:30
Ik had vanavond het genoegen om op kamer 61 te mogen vertoeven, en ondanks dat de dame het grootste deel van het werk deed was het meteen zweten. Hopelijk kan ik deze afwerkhokken in de toekomst vermijden.

LittleJoe
15 maart 2013, 22:44
Gewoon op voorhand zeggen da je niet op de kamers 6 ga, opgelost.

Bluebear
16 maart 2013, 16:02
3833Gespot in de club, het bed was opklapbaar. :biggrin: