Volledige versie bekijken : Over verschil in service per club, Typische Grensclub Service!
seksenfun
15 maart 2013, 21:05
Kan me voorstellen dat ze zich niet goed voelde in PSR. Het zal er te langzaam gaan voor haar :smoke:.
peterp095
15 maart 2013, 21:43
Kan ze geen ongelijk geven, om veel te verdienen moet je niet in PSR zijn als meid. Heb dit al van verschillende dames gehoord.
PSR is niet meer wat het was, mijns inziens sterk overroepen en moet je zeker zo ver niet voor rijden. Geef mij dan maar een grensclub als Babylon.
seksenfun
15 maart 2013, 22:49
Het is maar wat je ook als man wil natuurlijk. Ik heb het doorgaans écht niet zo begrepen op die graag-veel-verdiendames die elk halfuur 30' met een andere man op kamer gaan en waarvan de teller dagelijks de tien beurten makkelijk overschrijd :smoke:.
Hunziker
16 maart 2013, 15:27
(..) Ik heb het doorgaans écht niet zo begrepen op die graag-veel-verdiendames die elk halfuur 30' met een andere man op kamer gaan en waarvan de teller dagelijks de tien beurten makkelijk overschrijd :smoke:.
En hopen dat er voldoende tijd wordt besteed aan het wassen tussen "het drukke tien beurten programma" door :frown:
Ben overtuigd dat de beren over het algemeen meer het complete doucheprogramma zien dan de dames. Vraag een dame maar eens mee onder de douche voor :sex2: :fuck:(1-2 uur pannenkoeksessie) 1) Ze staan daar niet om te trappelen en 2) ze willen zelf niet nat worden..... :teuflisch: Voor een halfuur kan ik begrijpen dat ze dat niet doet, haartjes make-up. Daarom zeg ik heren zien meer de complete douche dan de dames over het algemeen :wink: Ik juig het altijd toe als ik een dame tussendoor echt zie douchen...gelijk een bonuspunt!
seksenfun
17 maart 2013, 14:17
Vergeet ook niet dat het risico om iets vies op te lopen groter ligt bij afwerkdames dan bij dames die 2/3 minder seksuele contacten onderhouden (al dan niet bewust om zichzelf nog wat mens te voelen).
Over dat douchen schreef ik bij Samya al eens wat. Kan je terugvinden. Ik weet waarom ik er op sta dat een dame samen met mij onder de douche gaat (of ieder apart). In Samya kan je het goed gadeslaan. Schijnbaar hebben de dames daar geen aparte douches. Ze gaan allemaal douchen beneden in de wellnessarea. De minderheid wast zich helemaal. De meeste snel even hun poesje, sommige ook snel even de tieten, anderen ontvangen het geld en schminken zelfs direct zonder wassen. Leuk, ik lebber de dame helemaal af, samen (lichtjes) bezweet en dan een andere man hetzelfde (nadat ze "fris" rook met een overvloed aan parfum). Bedenk dan ook nog dat de dames daar in Samya gezien worden en waarschijnlijk nog hun best doen qua wassen (of staan ze er al niet meer bij stil). Hoe zou de wasceremonie gebeuren als het achter gesloten deuren kan? Grote vraag?
Noot: met bovenstaande verwijs ik niet naar Milena.
LittleJoe
17 maart 2013, 17:27
Noot: met bovenstaande verwijs ik niet naar Milena.
Mijn dank is groot S&F, eigenlijk wel jammer dat dit hier allemaal onder het topic van Crissy (Milena) geschreven word. Hetgeen toch de indruk wekt dat die meid zo is :confused: Daarvoor is ze gewoon het toppertje niet en zal ze haar presales wel meer verzorgen dan die meiden.
Natuurlijk gaat men mij nu weer verwijten dat ze een favorietje van me is, maar ze is een meid "next door" met een goede service.
https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun https://www.ijsberenforum.com/forum/images/styles/Aesthetica/buttons/viewpost-right.png (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=306808#post306808)
(..) Ik heb het doorgaans écht niet zo begrepen op die graag-veel-verdiendames die elk halfuur 30' met een andere man op kamer gaan en waarvan de teller dagelijks de tien beurten makkelijk overschrijd :smoke:.
Daar zal ze dus ook niet aankomen, dan had ik als pannenkoeker die van GFE hou niet veel kans maken. Toen ze met de verjaardag van Dupke van GT naar LR kwam om daar uit te helpen, heeft ze mijn zijde niet verlaten, zonder ook maar enige vraag voor een sleutel.
Het is van toen ook geleden da ik ze nog gezien heb, hou niet zo van de GT-sfeer.
Zoals gezegt, vind het jammer dat het onder haar topic plaats vind of van een ander meid die er niks mee te maken heeft, geeft gewoon een verkeerde indruk.
Als iemand alleen de laatste 4 - 5 post leest in dit topic zal zijn indruk over haar totaal vertekend zijn.
cheers
Big30
17 maart 2013, 17:31
Berichten verplaatst uit dames topic.
seksenfun
17 maart 2013, 20:04
Klopt LJ, goed dat er nog mods zijn :smoke:.
Bovendien heb ik al lang begrepen dat ik, als ook maar gewoon een mens zijnde, een vergissing heb gemaakt de keer dat ze in PSR goedendag kwam zeggen. Ik had met haar moeten op sleeptouw gaan maar er zijn heel goede dames genoeg. Ik zal aan haar denken als ze nog eens op bezoek komt in PSR voor een dagje als ik er ook ben maar ik ga er zeker niet voor naar GT :smoke:.
Picasso 1
17 maart 2013, 20:24
In dicht bijzijnde clubs tref je soms dames met een matige service, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Feit is echter wel dat je in verre clubs ook dergelijke matige sessies meemaakt. Bijkomd nadeel van een verre club is dat je na zo'n matige sessie nog 4 uur moet terugrijden in plaats van 1.
Naar verre clubs kun je het best heen als je van variatie en avontuur houdt, ga je er puur voor de 'betere' service heen dan vrees ik dat velen bedrogen uit zullen komen.
Dalton
17 maart 2013, 20:55
Het is niet de club die met me naar de kamer gaat maar de dvp en die kan het goed of slecht doen.
seksenfun
17 maart 2013, 20:58
Toevallig voor mezelf nog maar eens de conclusie bevestigd. In Paradise zijn geen dames die niet erg goed tongzoenen, daar zijn ze allen bijna gebreveteerd in het pijpen, tenzij ik telkens de juiste er uit pik, wat me in de dichtbijclubs niet zo lukte. Ik ga er gemakkelijkheidshalve van uit dat het procentueel dan wel verkeerd ligt qua goede dames in de dichtbijclubs. Paradise heeft zijn naam niet gestolen, is mijn ondervinding en in Sakura is het, zo het nog kan, nog beter (ook qua optik) :smoke:.
(Als je in de dichtbijclubs de dames niet kent loop je meer dan 50 % kans een blauwtje te lopen qua bedprestaties van haar, zeker als je van GFE houdt. Ik weet nog goed toen ik wekelijks of meer in PHG kwam dat je met 2/3 van de dames geen flikker kon beginnen.)
Graag betaal ik dus € 100 voor een uur in de verwegclubs!
Picasso 1
17 maart 2013, 21:06
Het gaat niet om 'verwegclubs', het gaat om 'weinigklantenclubs'.
Bosco
17 maart 2013, 21:23
Allemaal onzin dat de verwegclubs betere servicedames in huis hebben dan de grensclubs. Ik kom 8 jaar in de grensclubs en de flops zijn op één hand te tellen. Je moet gewoon zelf het kaf van de koren kunnen scheiden! Verwegclubs kom ik niet, want de grensclubs zijn al verweg genoeg voor me. ;)
Picasso 1
17 maart 2013, 21:29
Ik kom 8 jaar in de grensclubs en de flops zijn op één hand te tellen.
In die 8 jaar heb je maar 3 verschillende dames gehad (gij pannenkoek :biggrin:). Waren ze alle drie zo slecht? :rofl:
Dalton
17 maart 2013, 21:34
Met mijn scootmobiel die niet harder dan 45 rijdt zonder aanhanger want met mijn caravan erachter gaat hij hooguit 20 km per uur,blijf ik altijd maar lekker dicht bij huis.
Bosco
17 maart 2013, 21:44
In die 8 jaar heb je maar 3 verschillende dames gehad (gij pannenkoek :biggrin:). Waren ze alle drie zo slecht? :rofl:
Hahaha die Pica :rofl:
Klopt heb vele dames herhaald, het pannenkoeken is pas met verschillende dames 2 jaar geleden begonnen, waarvan de laatste 4 maanden dat ook niet meer gedaan. ( in een club ) Echter zal ik toch, met name door de beginjaren rond de 300 dames zitten. ;)
De flops kan ik me ook nog goed herinneren; 2x in VV, 1x PHG, 1x GT en 1x in LR. In VV ligt het gemiddelde wel erg hoog omdat ik daar maar 6x ben geweest.
Big30
17 maart 2013, 22:22
Toch denk ik dat je gebaseerd op vele berichten hier wel degelijk kunt stellen dat er sprake van het fenomeen Grensclubs waar dames standaard minimale service verlenen (oa nooit TZ), waar bijna alle dames ook nog eens 100€/uur vragen (een trend die al lang geen trend meer is maar een feit.
Bovenstaande geldt voor bijna alle clubs in NRW (maar een paar uitzonderingen en dan ook nog eens de clubs ver van de grens waar weinig Nederlanders en Belgen komen).
In de clubs die wat verder weg liggen bv. de clubs in Hessen is van bovenstaande totaal geen sprake daar is de service gewoon veel beter, geldt ook voor de looks van de dames, het nakomen van afspraken en verder ondervind je daar een veel betere pre en after sales.
Dat niet alle beren bovenstaande onderschrijven bevreemdt mij dan ook buitengewoon. Ik pleit er dan ook het begrip Typische Grensclub Service (TGS) te gaan introduceren bij dames recensies zodat we exact weten wat we bedoelen.
Ik zelf ben geen voorstander van generaliseren laat staan van vooroordelen, maar in dit geval zijn het gewoon de nuchtere feiten die spreken en het heeft totaal geen zin die met een roze bril te gaan ontkennen.
sofaking
17 maart 2013, 22:45
Ik zelf ben geen voorstander van generaliseren laat staan van vooroordelen, maar in dit geval zijn het gewoon de nuchtere feiten die spreken en het heeft totaal geen zin die met een roze bril te gaan ontkennen.
Kan er op google maps geen kleurtje toegevoegd worden die de graad van TGS-igheid aanduidt ?
Jansen
17 maart 2013, 22:48
Ik maak toch regelmatig mee in de grensclubs dat ik een TZ zelfs voorgesteld krijg met een betaling van E.25,- extra dus totaal E.75,-
En dat de service daar goed is blijkt ook wel aan mijn vele uitspattingen daar met vele goede ervaringen.
Oase,Babilon.Dolce Vita en Magnum zijn voor mij zeker geen betere clubs als GT VV YY en LR ze hebben dezelfde dames omdat de dames steeds overlopen.
In PHG vind ik zelf optisch dat daar de dames knapper zijn en ook van figuur mooier maar dat is een persoonlijke voorkeur.
uurtje
17 maart 2013, 22:48
Een grensclub is voor mij een tent die zich op alle vlakken aan de grens van het toelaatbare beweegt...:)
Ik denk dat ik ook al wat jaren in het circuit mee draai. Ik heb in elke tent die ik bezocht weleens een flop gehad. In bijna alle tenten heb ik top ervaringen gehad. Er zijn een aantal indicatoren die je gewoon in acht moet nemen. Zeker als je geen PSE maar een GFE zoekt;
- bekijk de dames en observeer; de keiharde jagertjes zijn meestal (uitzonderingen daargelaten) de beste flops.
- knoop eens een gesprek aan en kijk of het klikt. Mocht het gesprek na 1,2 sec onderbroken worden met een sleutelvraag dan ga je of een ultiem goede sessie krijgen (0,001% kans) of je bent in handen gevallen van een professionele afwerkster.
- als je de tijd hebt (en een dame op het oog) kijk eens wanneer ze van de kamer terug komt
- wellicht heb je geluk en kunnen andere beren je wat vertellen
- tegenwoordig hebben ze overal internet. Je kunt dus gewoon de kamergang ff uitstellen en eventjes het forum (of een bevriend forum) raadplegen
Ik weet dat het allemaal theoretisch is en zeer zeker geen garantie. Ik realiseer mij ook dat als de geil-o-meter in het rood staat, het verstand niet meer 100% werkt. Maar het zijn wel allemaal kleine hulpjes. Sterker nog, dit heeft mij gisteren in LR (snelle sleutelvraag, observeren afwezigheid/kamertijd dames) behoedt voor een slechte beren behandeling...:)
Big30
17 maart 2013, 22:53
Kan er op google maps geen kleurtje toegevoegd worden die de graad van TGS-igheid aanduidt ?
Ik dacht zelf aan 2 waarschuwingen::
1. Pas op dit is een Grensclub! Als het gaat om de clubs.
2. Pas op: deze dame werkt of heeft in een grensclub gewerkt, TGS gevaar!
vrije jongen
17 maart 2013, 22:57
Toch denk ik dat je gebaseerd op vele berichten hier wel degelijk kunt stellen dat er sprake van het fenomeen Grensclubs waar dames standaard minimale service verlenen (oa nooit TZ), waar bijna alle dames ook nog eens 100€/uur vragen (een trend die al lang geen trend meer is maar een feit.
Bovenstaande geldt voor bijna alle clubs in NRW (maar een paar uitzonderingen en dan ook nog eens de clubs ver van de grens waar weinig Nederlanders en Belgen komen).
In de clubs die wat verder weg liggen bv. de clubs in Hessen is van bovenstaande totaal geen sprake daar is de service gewoon veel beter, geldt ook voor de looks van de dames, het nakomen van afspraken en verder ondervind je daar een veel betere pre en after sales.
Dat niet alle beren bovenstaande onderschrijven bevreemdt mij dan ook buitengewoon. Ik pleit er dan ook het begrip Typische Grensclub Service (TGS) te gaan introduceren bij dames recensies zodat we exact weten wat we bedoelen.
ik snap echt niet waarom je dit bericht geschreven hebt. Is het eens mogelijk om hier een discussie te hebben, of persoonlijke ervaringen te delen, tussen regelmatig clubbende ijsberen... zonder dat een reclamezuil haar sponsors probeert te paaien. Ik ga het niet eens hebben over de 'inhoud' van je 'grappige bijdrage'. Weggrappen en niveleren *check*. Nu het vegen nog en je hebt je dagtaak weer vervuld:rolleyes:.
LittleJoe
17 maart 2013, 23:01
Klopt LJ, goed dat er nog mods zijn :smoke:.
Bovendien heb ik al lang begrepen dat ik, als ook maar gewoon een mens zijnde, een vergissing heb gemaakt de keer dat ze in PSR goedendag kwam zeggen. Ik had met haar moeten op sleeptouw gaan maar er zijn heel goede dames genoeg. Ik zal aan haar denken als ze nog eens op bezoek komt in PSR voor een dagje als ik er ook ben maar ik ga er zeker niet voor naar GT :smoke:.
Was niet persoonlijk bedoeld tegen je S&F of tegen iemand anders op dit topic, vond het alleen de verkeerde kant op gaan in een topic van een meid waarvan ik persoonlijk weet, dat ze niet zo is. Ook al was het niet tegen haar gericht.
Gelukkig kunnen vergissingen recht gezet worden :wink: en smaken verschillen nu eenmaal van mens tot mens, gelukkig maar.
Leuk was ook dat ik met haar na de kamersessie lekker ben gaan douchen :tongue:
Big30
17 maart 2013, 23:04
ik snap echt niet waarom je dit bericht geschreven hebt.
Als je het niet snapt stel ik voor dat je nog eens rustig de tijd neemt het wel proberen te snappen en dan kun je vervolgens zou je dat willen inhoudelijk gaan reageren.
Dat kun je uiteraard ook in de betreffende club topics (Grensclub of niet Grensclub) en zoals je weet vegen we hier niets, modereren doen we wel dus worden soms wel eens wat berichten verplaatst!
Discussieer gerust mee als je het tenminste begrijpt ;) (oeps, dit is als grapje bedoeld, ik leg het maar uit mocht je dat ook niet begrijpen!)
vrije jongen
17 maart 2013, 23:09
Misschien had ik inderdaad moeten schrijven dat het wel duidelijk is waarom het bericht geschreven is: inhoud niet wenselijk, dus maar een paar grapjes tot de discussie doodbloedt. Helder.
ps ik kan me wel een paar berichten van mij herinneren die zijn gewist, danwel veranderd... niet dat ik me daar al te druk om ga maken.
Badslippers
17 maart 2013, 23:53
ik snap echt niet waarom je dit bericht geschreven hebt. Is het eens mogelijk om hier een discussie te hebben, of persoonlijke ervaringen te delen, tussen regelmatig clubbende ijsberen... zonder dat een reclamezuil haar sponsors probeert te paaien. Ik ga het niet eens hebben over de 'inhoud' van je 'grappige bijdrage'. Weggrappen en niveleren *check*. Nu het vegen nog en je hebt je dagtaak weer vervuld:rolleyes:.
Je bericht had je beter niet kunnen schrijven dan was ons in ieder geval één nietszeggend bericht in dit nog minder tot de verbeelding sprekende "Topic" bespaard gebleven. Je retorische vraag of "het eens mogelijk is om hier een discussie te hebben, of persoonlijke ervaringen te delen" kan (na meerdere malen zorgvuldig nalezen van dit "Topic") met een volmondig "NEE" beantwoord worden. Het merendeel van de berichten bestaat immers uit loze kretologie waaraan geen enkele argumentatie ten grondslag ligt. Slechts twee frases van nuchterheid droegen iets bij:
In dicht bijzijnde clubs tref je soms dames met een matige service, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Feit is echter wel dat je in verre clubs ook dergelijke matige sessies meemaakt. Bijkomd nadeel van een verre club is dat je na zo'n matige sessie nog 4 uur moet terugrijden in plaats van 1.
Er zijn een aantal indicatoren die je gewoon in acht moet nemen. Zeker als je geen PSE maar een GFE zoekt;
- bekijk de dames en observeer; [ . . . ]
- knoop eens een gesprek aan en kijk of het klikt. [ . . . ]
- als je de tijd hebt (en een dame op het oog) kijk eens wanneer ze van de kamer terug komt
- wellicht heb je geluk en kunnen andere beren je wat vertellen
- tegenwoordig hebben ze overal internet. Je kunt dus gewoon de kamergang ff uitstellen en eventjes het forum (of een bevriend forum) raadplegen
Voor de rest moeten we het doen met psychologie van de koude grond:
- De "Ver-Weg-Clubs" zijn beter dan de "Grens-Clubs"
- De "Grens-Clubs" zijn beter dan de "Ver-Weg-Clubs"
- Vrouwen die promiscue gedrag vertonen dienen gemeden te worden als de pest
- Vrouwen die een hoge neukfrequentie hebben wassen zich minder of geheel niet
- Bij vrouwen die veelvuldig seks hebben loop je sneller iets op
- In "PSR" wordt weinig verdiend
- Behalve als Jansen komt want die betaald 25 euro extra voor "TZ"
- Uurtje had in elke club zijn hoogte en dieptepunten.
- In "Paradise" wordt belabberd getongzoend maar zijn ze gebreveteerd in het pijpen
- Het percentage om een blauwtje te lopen in een grensclub is > 50% als je onbekend bent in die club
- Er is geen cijfermateriaal voorhanden of dit percentage in de verwegclubs lager ligt.
- Vroeger lag dit percentage voor "PHG" zelfs om en nabij de 66%
- Bosco heeft in 8 jaar tijd hoogstens 5 flops gehad en die vonden allen plaats in "Grens-Clubs"
- "Grens-Clubs" zijn met een scootmobiel te bereiken.
- Er bestaat geen kwalitatief verschil tussen "Grens-Clubs" en "Ver-Weg-Clubs" want de dames pendelen tussen die clubs. Het verschil is zuiver illusoir
- Het gaat de verkeerde kant op met sommige "Topics"
- "Modereren" wordt vaak op gelijke hoogte gesteld met "Vegen". Dit is apert onjuist.
vrije jongen
18 maart 2013, 08:33
Ten eerste hoeft er voor het delen van ervaringen geen argumentatie plaatst te vinden; het gaat immers om ervaringen. De ervaringen van Picasso en uurtje deel ik niet, maar dat zijn ten minste nog ervaringen (al kun je in Hessen het internet checken wel vergeten). Het bericht van Big heeft echter niks met dit doodnormale topic te maken en heeft alleen als doel om standpunten om te gooien en de 'discussie'/'de conversatie' een bepaalde kant op te duwen.
Inhoudelijk wordt verder reizende ijsberen weer van alles in de mond gelegd, dus ik knip maar uit een draadje van eerder deze week:
Nog iets, 'grensclubs' wordt door dezelfde figuren kennelijk gelijk gesteld aan NRW en er bestaat het idee dat er wordt geclaimd dat Hessen zo veel beter is. SS heeft consequent aangehaald dat het daar ook geen Hosanna is; MM is alleen fan van Oase en heeft vaak genoeg aangegeven dat het in World voor hem ook niet klikt en als je mijn berichten leest kun je moeilijk concluderen dat het er altijd briljant is... om op eerder terug te komen, heb ik het toch meestal over de sfeer en de lekkere wijven die voor mij de meerwaarde zijn.
Uiteindelijk wordt van allerlei kanten (niet alleen degenen in dit draadje) aangegeven dat de meest 'service zekere' clubs gewoon in NRW liggen: Freude, PSR, Babylon, Bernds en inmiddels lijkt Panthera zich erbij te voegen... als je eens bij de Duitsers kijkt kom je nog wat namen tegen waar de meesten hier niet eens van gehoord hebben. Deze clubs behoren niet tot wat in de ijsberenmond de 'grensclubs' wordt genoemd. Samya en Aca zijn overigens verder weg, maar qua service etc. nogal hetzelfde... buiten de prijsdiscussies dan. Verder kijken dan je van Venlo kunt fietsen dus.
Een heel behoorlijk deel van het modereren bestaat uit vegen of verplaatsen naar forumruimte waar draadjes een snelle dood sterven... tenzij de poster een vriendje van de leiding is natuurlijk (meestal gekenschetst met: 'gerespecteerde ijsbeer uit het begin van het forum').
Carlitos
18 maart 2013, 10:45
Eigenlijk kan ik er kort in zijn over dit gesprek. GT is een typische Grens Club, alleen al door zijn ligging. Vroeger ging er er wel 5 keer in de week heen, maar ben er nu al maanden niet meer geweest. Dit heeft o.a. te maken met de vele 100 euro dames, en de slechte pre en after sales. Maar ik vind GT ook de enige club waar ik dit TGS gedrag kan bevestigen.
Kom er maar in Bosbeer....;)
Dalton
18 maart 2013, 11:39
Dat jullie de dames 100 euro geven in een club waar de prijs 75 is begrijp ik niet.
Heb het al diverse keren meegemaakt dat ze na het kameren 100 euro voor een uur vroegen maar gewoon 75 betaald.
Dat zijn de prijzen in de 60 euro clubs.
Wanneer ik met een dame de kamer opgaat en de sessie is super voor een uur en ze vraagt 75 euro dan geef ik altijd 100 euro,25 euro tip voor een goede sessie moet kunnen.
Maar ACAPULCO heeft die onzin niet en je loopt daar niet zo gauw een slechte beurt op de dames daar weten van wanten.
ACA is vanuit mijn standplaats net zo ver als de 60 euro clubs alleen GT ligt iets verder,dus prefereer ik ACA boven de andere clubs en daar komt de prijs-verhouding natuurlijk ook nog eens bij.
25 euro entree en 1/2 uur kameren kost 40 euro dus voor 65 euro ben je bij ACA goed het is gewoon de aldi onder de grensclubs plus daar zijn altijd genoeg leuke meiden.OP NAAR ACAPULCO.
satanic surfer
18 maart 2013, 12:40
Alvorens er weer een ondersneeuwgerelateerde ironische post komt met TGS etc., effe een bijdrage van ss die zich wederom te pletter verbaasd gezien sommige reacties. Het is potdorie nogal wiedes waarom het in GT zo gaat, daar komt geen rocketscience bij kijken hoor. We zullen het in een stappenplan smijten ter verduidelijking, dan maar effe een vergelijking met andere NRW-clubs en andere bezoekerspopulatie, en dan maar een blauwdrukje aangaande de Hessense grootclubs die redelijk vergelijkbaar zijn met GT, vandaar dat het daar ook al jarenlang géén vetpot is maar alla... De éénmansactie van Seksenfun aangaande Paradise&Sakura kan ik als sporadische bezoeker aldaar niet onderschrijven, dus dat komt ook gefaseerd aan bod... als dat maar goed komt qua lay-out etc...
stappenplan GT vanuit DVP-oogpunt:
* aankomst en ze schrikken zich het aperot van het groot aantal dames (incentive tot goede service verlenen zou je denken) en nog aperotter van het grote aantal beren die door de band genomen genoegen (dienen te) nemen met ultrakorte presales en aftersales (al zijn er sporadisch uitzonderingen). Tongzoenen in de bar is quasi onbestaand, publieke actie dito, dus in vergelijking met verderafgelegen NRW-clubs als Neby/Lulo/Panthera/PSR/Babylon en nog een rits een makkie...
* 75E/uur wordt gerespecteerd op enkele uitzonderingen na zoals bv Mischa die er van in het begin vanuitging dat 100E keurig was. Zeker mooie meisjes worden van kamergang naar kamergang gesleurd (noviteit-bonus), sommigen bieden ook prima service maar die begint na enkele onafgebroken weekjes doldriest kameren al wat in te zakken. Ze hebben al snel in het snuitje dat sommige stammberen hun stammi-bonus onderbenutten of compleet negeren door 100E te betalen, éénmaal toepassen en je ben gezien wat dat betreft, de dameskrant is faster dan de ijsberenkrant, al zijn sommigen doorgeefluik maar alla... Wat Liebeskaspers aan de haak geslagen die er elke week enkele keertjes komen en voor de rest niet al té veel notie hebben van wat er zich in kwalitatievere serviceclubs afspeelt, bingo natuurlijk.
* 100E/uur wordt stilaan gemeengoed, uiteraard al een boel heren die in dit tarief zaten, de nieuwe moeten maar mee opdraaien voor die ridicule overbetaling en voor je het weet moet iedereen het stellen met achteruitgaande serviceleistungen en opgewaardeerde prijzen. GT zelve grijpt niet of zelden in, weinigen tarten het schrijverslot der rechtgeaarden want dat wordt door lekkages boomeranggewijs in hun snuit gesmeten, dolletjes. Als ervaringsdeskundige kan ik u meededelen dat het hilarisch is somtijds...
* gek genoeg komen veel dames hiermee weg, en zo is er weer eentje toe te voegen aan de nimmer aflatend exponentieel groeiende rij van middelmatige servicedames die upsellen zonder dat daar initieel ook maar enige grondslag aan zou mogen ter basis liggen... hoe komt dat toch vraagt een mens zich af? Wel, effe een willekeurige resem opties die u vrij mag rangschikken naar importantie of waarheidsgehalte...
$: afwijken van standaardprijzen door stammberen die denken een imaginaire bonus te behalen hierdoor: conclusie: irreëel en dom...
$: zéér hoog aantal touristen en occasionele bezoekers die geen notie hebben, ter voorbeeld Aziatische en Italiaanse touristen die door "sharks" worden opgepeuzeld en weggesmeten mits boni-verloning: conclusie: internationaal bezoekersaandeel dat nadelige neveneffecten heeft voor de beren, voor de dames is dat kassakassa uiteraard. Met Messes ziet men die uitwassen iets exponentiêler, maar bottom line werken die ook door tijdens normale weken..
$: veel nieuwe (jonge) Nederlandstalige ijsbeertjes zetten hun eerste FKK-stapjes in GT, velen zullen zich hierin herkennen, eerste bezoek blijft hangen, helaas blijven velen hangen in de grensclubs en weten ze na jaaaren clubben somtijds nog steeds niet dat er qua servicedichtheid en performance er zat betere opties zijn binnen 100 km verderop, maar alla, dat moet ieder maar zelf bekijken... conclusie: anspruchslose bezoekers door de band genomen
$: importantie van sponsorbelangen, GT (en LR) staan algeheel gekend als gulle sponsor, niet enkel hier, ook in andere fora. Dus er wordt flink verplaatst etc. om die belangen te beschermen. Clubschrijvers en hardcore fans zijn gek genoeg niet te overreden van sommige evoluties (al zijn er gelukkig uitzonderingen). Door lekkages berichten ook weinigen recht voor de raap...
$: de beren staan toch in de rij van parking tot pizzabedeling, komt niet te nauw hoor, TZ voor velen niet doorslaggevend etc, tja.
$: enz....
Hoe komt het dan dat in kleinere NRW-clubs dit niet (zo) van toepassing is: wel om enkele nogal wiedese redenen zoals bijvoorbeeld:
%: relatief weinig bezoekers die doorgaans wat kritischer zijn en dus verwachten dat er naast goede all inclusive service ook op niveau wordt gepresaled etc... In vele van deze clubs in het common dat er al tijdens een "intake-gesprek" wordt getongzoend, gepijpt op de bank etc...
%: bijna enkel stammgasten die al snel elkaar op de hoogte houden van servicelevel van een dame/de dames: niet-performen of inzakkende service staat bijna gelijk aan "commerciële" zelfmoord. In GT niet van toepassing door de continue nieuwe stroom bezoekers, radiostilte qua forumschrijven qua dames die hun of aanbelangen en ze dat stil willen houden, of soffen niet beschrijven wegens weet ik veel welke redenen... laat staan over prijsafwijkingen op enkelingen na...
%: uitgebreide allroundpresales dus waardoor je je zelf al snel een beeld kunt vormen van de dame en haar manier van omgaan mét... ietwat lastiger gebaseerd op wie gehts schatzi, fickifikci, schlüssel? zoals dat al ns placht voor te komen in GT.
%: dames die dus op middellange termijn willen blijven goede zaken doen in zulke clubs dienen dus te presteren, no second option
%: in enkele van die clubs staan of eigenaar of manager achter de bar, dus ze hebben een prima beeld van wat er wordt uitgevreten in "hun" club, door "hun" dames die het uithangsbord zijn en tegelijkertijd de moneymakers aangezien beren voor goede dames terugkomen uiteraard. Familiale sfeer, dames die het entreegeld ontvangen etc. bij toevallige afwezigheid van de thekedame, dat zie ik in GT nog niet zo snel gebeuren maar alla...
%: doorgaans ook anspruchsvollere bezoekers die wat méér gewend zijn, en dus is er in vele van deze clubs een stijgende serviceprestatielijn vast te stellen aangezien er wordt "gestreden" om de centen, net als in GT, maarrrrrrrrrrrrr.... daar is helaas het tegengestelde soms een feit: overaanbod beren die met inzakkende service genoegen (lijken) te nemen: naja... downward spiral...
%: enz....
Hopla Hessen dan maar:
u zal mij niet horen beweren dat het in het Hessense beter is gesteld qua gemiddelde service. De grootclubs alla World/Oase zijn ietwat hetzelfde qua opzet en bezoekersgehalte: veel internaionale gasten, met Messes zeer dolletjes. Presales etc. zijn doorgaans van hetzelfde niveau als in GT. Wat is er dan beter door de band genomen: wel de clubinfrastructuur, de gemiddelde dameslooks en het feit dat het er op 1 dagje in de week na FKK-time is, en er dus alvast onder jurkjes geen eventuele tegenvallers verschuild zitten, maar ook de charme der anticipatie bij sporadische verborgen pracht valt weg, of dat zich uitvlakt voor een beertje moet ieder maar voor zichzelf bezien. Wat wel een onomstotelijk feit is dat er zich in het Hessense qua looks doorgaans wat méér stunners bevinden dan in GT, of dat iets met motorrijders-links te maken heeft kan ik u uiteraard niet pertinent meededelen, maar de bus uit Roemenië stopt doorgaans toch eerst in Frankfurt alvorens tot in Brüggen te kachelen...
aangaande Paradise&Sakura: voor zover mezelve bekend (uit enkele bezoekjes) en vooral uit tweede hand door frequente bezoekers aldaar: Paradise qua service geen algeheel festijn doorgaans. Eerder profi dames, maar ook daar zullen er best wel prima dames tussenzitten. Sakura groot aandeel "beginnelingen" dus voor een exploratieve beer als S&F kan het daar best prima toeven zijn. Tot nogtoe daar of andere clubs met ex-Sakura-dames bijna enkel positieve ervaringen, maar wederom geen club met een enorm potentieel qua servicedichtheid in vergelijking met de bovengeschetste clubs alla Freude/Babylon/LuLo/Panthera usw...
Dus concluderend zou ik stellen: ss voelt zich overal wel thuis, maar is vooralsnog blij zat dat in de meeste van m'n favo-cluppies van de laatste 6 maanden niet al té veel grensclubbezoekers rondhangen, in ééntje begint het de laatste tijd al fél toe te nemen, en de beginnende neveneffecten sijpelen al stilaan door... Dus bij deze een pleidooi... blijf gerust waar u zit... Peace out!
Picasso 1
18 maart 2013, 14:13
Helder en prima betoog van SS met de nodige relativeringen. Één zin sprong er echter in mijn ogen uit waar ik het totaal niet mee eens kan zijn.
Wat wel een onomstotelijk feit is dat er zich in het Hessense qua looks doorgaans wat méér stunners bevinden dan in GT, of dat iets met motorrijders-links te maken heeft kan ik u uiteraard niet pertinent meededelen, maar de bus uit Roemenië stopt doorgaans toch eerst in Frankfurt alvorens tot in Brüggen te kachelen...
Je zou maar een andere smaak hebben dan Roemeense dames, een bezoek aan vele Hessense clubs wordt dan al snel een drama.
Ook een discussie waard: Waarom zijn de Hessense clubs zo erg leeg gedurende de week? of Was het er vroeger zonder al die bussen uit Roemenië ook zo leeg?
satanic surfer
18 maart 2013, 15:09
Heldere repliek Picasso, en inderdaad, het aandeel Roemeentjes in Hessense grootclubs ligt percentueel nog behoorlijk hoger dan in GT, maar ook het stunnersgehalte van de Roemeentjes(ik pleit voor een fkk-tag in GT wat dat betreft ter lakmoestest) dus dat neem ik als nationaliteits-irrelevante kwibus qua dameskeuze niet mee initieel. Jij hebt er waarschijnlijk niet veel te zoeken dan, al stip ik gaarne aan dat tijdens m'n laatste 2 Oase-bezoekjes er louter met Russische of Duitse dames werd gekamerd door ondergetekende, dus het is perfect mogelijk hoor, maar dat weet jij donders goed als ervaringsdeskundige. En dat de importbus eerst stopt in Hessen, en dan naar NRW verderkachelt is gemeengoed lijkt me. Looks zijn uiteraard subjectief, maar ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat er met de regelmaat van de klok stunners rondlopen in het Hessense die de opticks in GT behoorlijk overstijgen, maar ik kan me uiteraard vergissen ditaangaande, maar dat lijkt me niet erg relevant...
Wat je aanzet tot discussie met 2 vraagjes betreft: waarom het er zo leeg is?: wel dat lijkt me duidelijk: teruglopend aantal tevreden klanten... Was het vroeger zonder bussen uit Roemenië ook zo leeg?: no fookin clue, dat was voor mijn tijd...
Badslippers
18 maart 2013, 18:00
Alvorens er weer een ondersneeuwgerelateerde ironische post komt met TGS etc., effe een bijdrage van ss die zich wederom te pletter verbaasd gezien sommige reacties. Het is potdorie nogal wiedes waarom het in GT zo gaat, daar komt geen rocketscience bij kijken hoor. We zullen het in een stappenplan smijten ter verduidelijking, dan maar effe een vergelijking met andere NRW-clubs en andere bezoekerspopulatie, en dan maar een blauwdrukje aangaande de Hessense grootclubs die redelijk vergelijkbaar zijn met GT
[knip-per-de-knip, en de rest van het verhaal]
Helder en prima betoog van SS met de nodige relativeringen.
Mwahhhh, ik heb ze sterker van de Surfdude gezien. Ik had eerder de indruk naar een hangende "LP" (een muziekdrager uit lang vervlogen tijden) te luisteren. Dat neemt niet weg dat ik SS's nimmer aflatende ijver, om aangeboden serviceniveau versus prijzen versus uiterlijk in samenhang te zien en waar nodig in balans te brengen, prijzenswaardig vind. Nog maar een keer. Zijn wij als ijsberenpopulatie in staat, in welke vorm dan ook, om een hoog serviceniveau tegen marktconforme prijzen af te dwingen? Of blijkt dat een ware Sisyphus taak omdat het aantal (te) vrijgevige en weinig eisende ijsberen te groot is geworden waardoor de markt verpest wordt met als gevolg een exponentiële stijging van schnabbelende dames met armetierige service tegen woekerprijzen waar nauwelijks plezier aan te beleven valt? Een aanname die daarbij gemaakt wordt is dat dit verschijnsel zich als een woekerend abces verspreidt door de zogenaamde grensclubs en dat kleinere grensclubs en "Hessense" clubs (of te wel clubs niet zijnde grensclubs) in veel mindere mate geïnfecteerd zijn.
Verwacht van mij geen antwoord of sluitend betoog met betrekking tot deze materie. Daarvoor ben ik te minimaal ingevoerd in de "Ver-weg-clubs". Ik behoor meer tot de categorie "Anspruchslose bezoeker". Hoewel niet helemaal, ik heb wel degelijk een eisenpakket zoals daar zijn een smakelijke kont die gelikt mag worden, (openbaar) tongzoenende en tot actie overgaande dames, "Socializen", friemelen en knuffelen op een bank, solide doch vooral verrassende kamerservice, zo links en rechts wat babbelen met zowel dames als heren. Ik ben niet op zoek naar de zogenaamde "Stunners, Lolita's" of ultra slanke modelletjes. Tevens ben ik zeer lui aangelegd en laat dat nou (waarschijnlijk) de belangrijkste reden zijn waarom ik doorgaans niet verder dan 75 km van Venlo kom. Dat vind ik trouwens al erg ver.
Het bovengenoemde eisenpakket kan ik moeiteloos vinden in de zogenaamde "Grensclubs". Zichzelf overvragende goudzoekers worden gemeden als ware zij een leprakolonie. Zelfs al zou in het "Hessense" mijn eisenpakket in kwalitatief en kwantitatief opzicht in veelvoud voor handen zijn dan nog zou ik er geen extra tank benzine tegenaan gooien om aldaar te geraken. Reden al genoemd. Bovendien zou het me handen vol geld gaan kosten! Mijn absolute bewondering gaat dan ook uit naar die ijsberen die weer en wind trotseren om zelfs afstanden van > 200 km (we praten hier slechts over de heenweg) te overbruggen om bij hun favo club te komen. Deze ijsbeer komt dus aan zijn trekken in het grensgebied.
De garantie om een gedegen service tegen een marktconforme prijs te krijgen is sneller te bewerkstelligen door een gezonde vorm van egoïsme ten toon te spreiden dan te hopen dat het collectief dat voor elkaar gaat krijgen. Ook al ben ik een linkse klootzak in een saunaclub ben ik zo rechts als maar zijn kan. Het collectief interesseert me daar geen zier, het individualisme viert daar hoogtij. Ik ga niet mijn poot stijf houden bij het afrekenen om zodoende de ijsbeer na mij minder kopzorgen bij het afrekenen te bezorgen. Rot op, ik hou mijn poot stijf voor mezelf en niet voor een of andere eikel die na mij komt. Betaal ik dan nooit 100 euro voor een uur? Natuurlijk niet. Voor uitzonderlijke sessies maak ik graag een uitzondering.
Dus . . . voor mij is het niet belangrijk of er aanwijsbaar clubs zijn waar de service gegarandeerd hoog is en de kans op een miskleun nihil en de prijs ook nog eens marktconform omdat ik redelijk in staat ben om dat zelf af te dwingen. Daarom interesseert het me ook vrij weinig of er ijsberen zijn die steevast te veel betalen. Elke poging, op dit forum of in de clubs, om een hoger servicenivo af te dwingen tegen een schappelijke prijs blijft desalniettemin lovenswaardig en heeft mijn sympathie. En als er tal van knappe "Stunners" rond huppelen in club X dan ga je daar lekker naar toe als dat je voorkeur heeft.
phoenix
18 maart 2013, 18:37
gewoon naar een echte club gaan bernds of sky in wuppertal krijg je meer geilheid en betaal je minder of betaal je naar kwaliteit
bad pritt
18 maart 2013, 20:27
gewoon naar een echte club gaan Bernds of Sky in Wuppertal krijg je meer geilheid en betaal je minder of betaal je naar kwaliteit
Maar daar zitten weer geen "stunners" volgens de experts dus dat is ook niet goed:)
Ik verbaas me over deze ayatollah discussies hier, waarbij een aantal lui die veel plezier hebben in GT-PHG-LR moeten gaan toegeven dat het eigenlijk maar kacke is en elders veel beter...hahahaha omdat een stel anderen dat vinden en de criteria daarvoor opsommen daarbij vergetende dat ze voor anderen bepalen wat hun favoriete vrouwen type moet zijn, wat een stunner is en wat niet, wat hun favoriete sfeer, welke service die mannen moeten willen en moeten waarderen is etc,....hahahaha wat een onzin.
Teiresas
19 maart 2013, 11:16
Toch denk ik dat je gebaseerd op vele berichten hier wel degelijk kunt stellen dat er sprake van het fenomeen Grensclubs waar dames standaard minimale service verlenen (oa nooit TZ), waar bijna alle dames ook nog eens 100€/uur vragen (een trend die al lang geen trend meer is maar een feit).
Bovenstaande geldt voor bijna alle clubs in NRW.
Los van het feit dat smaken verschillen (waar de bus met Roemeentjes het eerst stopt interesseert mij bijvoorbeeld geen fluit, want deze dames staan bij mij niet hoog op de lijst) wil ik toch even reageren op de stellingen in deze quote. Als redelijk frequent en long time bezoeker van GT kan ik me hier echt niet in herkennen, roze bril of niet. Vooropgesteld, ik kom niet vaak in een andere club dan GT, dus serviceniveaus vergelijken kan ik niet. Ik ben tevreden met het niveau in GT, dat dan weer wel, maar over andere clubs heb ik simpelweg geen mening, want nauwelijks ervaring.
Maar...
1) "grensclubs waar dames standaard minimale service verlenen (oa nooit TZ)".........Pertinent onjuist. Mogelijk ligt het aan mijn geweldige selectievaardigheden of mijn Clooney-achtige looks, maar het gebeurt mij echt zélden dat een dame niet TZ wil. Nog geen 10 procent zou ik zeggen op basis van ervaring. En als ze het al niet wil, kondigt ze het meestal nog van te voren aan, zodat je zelf vooraf je overwegingen kan maken. Pure QUATSCH dus, deze stelling!
2)"waar bijna alle dames ook nog eens 100€/uur vragen (een trend die al lang geen trend meer is maar een feit)". Nog meer pure fictie. Het is gewoonweg niét waar. Ik heb in GT (de club bij uitstek waar men qua servicelevel zo graag op afgeeft) ongeveer met tegen de 100 verschillende DVP's gekamerd. Nog nóóit - écht nog nóóit - heeft een dame mij meer dan 75 euro berekend voor een uur, tenzij er extra diensten in het spel waren. Echt nog nooit. Er zullen er mogelijk best bij zitten die dit wel berekenen, maar om een of andere reden benader ik die dan zeker nooit of ga ik nooit op hun avances in (terwijl de prijs dan nog ongewis is). Misschien een imaginair eurotekentje in de ogen dat ik van verre spot? Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat "het feit" dat er 100 euro per uur door bijna alle dames gevraagd wordt, pure NONSENS is.
Vreemd dat ervaringen op tamelijk harde criteria als TZ en prijs zo uiteen kunnen liggen....
bocariver
19 maart 2013, 12:23
Intesresting considerations about borders clubs and quality of service delivered by girls.
But, It's bullshitt.
The quality of service and the price of the girl depend mainly of the level of the punter himself.
If you have bad service, ask yourself why?
If girl ask you 100 € in NRW,put question to yourself.
There is no paradise but only well informed punter between other qualities who can find gems almost everywhere.
satanic surfer
19 maart 2013, 14:27
AnalVerkehr included off course dear Bocariver ... bullshit
kempie
19 maart 2013, 14:51
Los van het feit dat smaken verschillen (waar de bus met Roemeentjes het eerst stopt interesseert mij bijvoorbeeld geen fluit, want deze dames staan bij mij niet hoog op de lijst) wil ik toch even reageren op de stellingen in deze quote. Als redelijk frequent en long time bezoeker van GT kan ik me hier echt niet in herkennen, roze bril of niet. Vooropgesteld, ik kom niet vaak in een andere club dan GT, dus serviceniveaus vergelijken kan ik niet. Ik ben tevreden met het niveau in GT, dat dan weer wel, maar over andere clubs heb ik simpelweg geen mening, want nauwelijks ervaring.
Maar...
1) "grensclubs waar dames standaard minimale service verlenen (oa nooit TZ)".........Pertinent onjuist. Mogelijk ligt het aan mijn geweldige selectievaardigheden of mijn Clooney-achtige looks, maar het gebeurt mij echt zélden dat een dame niet TZ wil. Nog geen 10 procent zou ik zeggen op basis van ervaring. En als ze het al niet wil, kondigt ze het meestal nog van te voren aan, zodat je zelf vooraf je overwegingen kan maken. Pure QUATSCH dus, deze stelling!
2)"waar bijna alle dames ook nog eens 100€/uur vragen (een trend die al lang geen trend meer is maar een feit)". Nog meer pure fictie. Het is gewoonweg niét waar. Ik heb in GT (de club bij uitstek waar men qua servicelevel zo graag op afgeeft) ongeveer met tegen de 100 verschillende DVP's gekamerd. Nog nóóit - écht nog nóóit - heeft een dame mij meer dan 75 euro berekend voor een uur, tenzij er extra diensten in het spel waren. Echt nog nooit. Er zullen er mogelijk best bij zitten die dit wel berekenen, maar om een of andere reden benader ik die dan zeker nooit of ga ik nooit op hun avances in (terwijl de prijs dan nog ongewis is). Misschien een imaginair eurotekentje in de ogen dat ik van verre spot? Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat "het feit" dat er 100 euro per uur door bijna alle dames gevraagd wordt, pure NONSENS is.
Vreemd dat ervaringen op tamelijk harde criteria als TZ en prijs zo uiteen kunnen liggen....
Uit eigen ervaring (en ook recent sprak ik weer genoeg nieuwe dames) kan ik zeggen TZ in GT naar schatting zo'n 60% als je het ze vraagt en puntje 2. 100 per uur vragen maar zo'n 10 procent en dan vraag ik dat toch meestal aan de stunners. Dus het is inderdaad broodje aap. Ik heb er wel ervaringen mee dat sommige dames hun service niveau omlaag gaat, komt zelden voor dat ze services niet meer doen maar, de kwaliteit v/h TZ, PZC en NMC wil na een aantal sessies wel eens omlaag gaan. Ook lang niet altijd hoor minder dan 50% als dat meer dan 1 keer op rij gebeurt bij een dame zien ze me al snel niet meer terug. Dus het wordt ook nog afgestraft.
Badslippers
19 maart 2013, 17:03
ik snap echt niet waarom je dit bericht geschreven hebt. [ . . . ] Ik ga het niet eens hebben over de 'inhoud' van je 'grappige bijdrage'. Weggrappen en niveleren *check*. Nu het vegen nog en je hebt je dagtaak weer vervuld:rolleyes:.
Beste Teiresas, misschien is het je ontgaan maar de weergave van Big30 valt onder de stijlfiguur "Ironie". Wikipedia zegt daar over:
"Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt. Zodoende is ironie veelal alleen herkenbaar voor de geoefende of ingewijde verstaander. Om het verschil tussen het gezegde en het bedoelde uit te drukken, kan de ironie gebruik maken van verschillende andere stijlfiguren, zoals sarcasme en understatement. Met gezichtsuitdrukkingen en intonatie kan de gebruiker van ironie aan de verstaander extra hints geven dat zijn uitspraak niet letterlijk bedoeld is."
Zoals je verder kunt lezen slaat deze vorm van humor niet aan bij Vrije Jongen. Dat kan want ieder heeft een ander gevoel voor humor. Ik moet bijvoorbeeld niks hebben van de humor van Youp van het Hek. In ieder geval wel fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt in "Golden Time" en tevreden bent over de geleverde service door de dames waarmee jij veel plezier hebt. Bovendien rekenen zij daarvoor marktconforme prijzen en dat lijkt me mooi meegenomen. Vooral omdat we hier met een zogenaamde "Grensclub" te maken hebben. Gelukkig heb ik ook altijd goede ervaringen gehad in "Golden Time". Hoewel er veel knappe dames rondhuppelen vind ik het echter een wat oppervlakkige en vluchtige tent die bovendien vaak veel te vol is met bierzuipende ijsberen. Daarom kom ik er bijna nooit meer. Wat ik weer wel leuk vind van de drukte is dat je dan met de "Hummer" gehaald en gebracht wordt. Daar zit ik normaliter nooit in dus da's een buitenkansje. Tevens is het weerzien met bekende ijsberen ook altijd weer een feest.
Teiresas
19 maart 2013, 18:31
Beste Teiresas, misschien is het je ontgaan maar de weergave van Big30 valt onder de stijlfiguur "Ironie"
Ai...Pijnlijk. Heb dan inderdaad niet goed gelezen. Vond het al merkwaardig dat Big iets dergelijks postte... Schaamte is mijn deel.:huch:
On the upside: mijn standpunt is hoe dan ook maar weer eens duidelijk gemaakt :)
Dalton
19 maart 2013, 18:33
Uit eigen ervaring (en ook recent sprak ik weer genoeg nieuwe dames) kan ik zeggen TZ in GT naar schatting zo'n 60% als je het ze vraagt en puntje 2. 100 per uur vragen maar zo'n 10 procent en dan vraag ik dat toch meestal aan de stunners. Dus het is inderdaad broodje aap. Ik heb er wel ervaringen mee dat sommige dames hun service niveau omlaag gaat, komt zelden voor dat ze services niet meer doen maar, de kwaliteit v/h TZ, PZC en NMC wil na een aantal sessies wel eens omlaag gaan. Ook lang niet altijd hoor minder dan 50% als dat meer dan 1 keer op rij gebeurt bij een dame zien ze me al snel niet meer terug. Dus het wordt ook nog afgestraft.
Voor mij is GT een tent waar ik echt voor 1000% genoten heb heerlijk mezelf laten verwennen door een schat van een dvp lekker alles mee gedaan wat gedaan moest worden een heel uur lang en dat nog in een uniek iets wat je in geen enkele saunaclub tegenkomt in de tuin,het leek net een vakantiedag op een of andere camping.
De caravan die achter in de tuin stond omdat het toen bomvol was met ijsberen zelfs de tuin was helemaal vol de salitos was heerlijk heb er 2 flesjes van leeg gemaakt was eerst een beetje bang dat de caravan om zo vallen want het was een wilde dvp.
Een uur lekker liggen sabbelen en daarna netjes betaald om GT zo snel mogelijk te verlaten wat een kut tent dat was de eerste keer maar tevens de laatste ondanks het mooie weer.
Hier zullen de wachttijden voor een kamer zeker lang duren en vooral zomers.
seksenfun
19 maart 2013, 19:56
Die Tesera toch. I love Polska, uitgerekend in de grensclubs vind je bijna geen Poolse dames meer. Tevreden met minder of enkelingen dus :smoke:.
Picasso 1
19 maart 2013, 20:43
Die Tesera toch. I love Polska, uitgerekend in de grensclubs vind je bijna geen Poolse dames meer. Tevreden met minder of enkelingen dus :smoke:.
Teiresas gaat zoals hij aangeeft naar GT, niet naar de Boekarest-clubs (PHG, LR, VV) aan de grens. In GT zijn er wel een redelijk aantal Poolse, Duitse en Russische dames en is er zelfs een maximum gesteld aan het aantal Roemeense dames.
MiniME
20 maart 2013, 21:11
Met stijgende verbazing deze thread gelezen...............waar ik normaliter verdacht zou kunnen worden de starter van een dergelijk subject te zijn, is dat deze keer niet zo, met name omdat (deel van) de stelling in de titel niet klopt (what's new, zoals vaker de "dichterlijke vrijheid" van de mod die "even een draadje aanmaakt", maar ondertussen met de titel wel enorm zijn stempel drukt op waar de discussie heen gaat (en in feite hierdoor zijn eigen vooroordelen mbt het onderwerp glashelder blootlegt!), om vervolgens een aantal keren in diezelfde thread de discussie te nivelleren, of van (mislukte) ironie te voorzien :cool:).
Natuulijk is de geografische lokatie van een club niet DE reden van hoe de service van de daar aanwezige dames is. Er is wel een indirect verband (dat noemen we dan een "spurious relation") maar dat is natuurlijk niet direct gerelateerd aan de plek van de club. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, er zijn maar een beperkt aantal factoren die de service kwalteit van een kamer sessie bepalen:
- de kwaliteit (attitude) van de dame in kwestie
- de kwaliteit (attitude) van de ijsbeer in kwestie (die verschilt natuurlijk per ijsbeer, maar is voor ieder ijsbeer an sich onafhankelijk van de club waar hij zich bevindt, en kan dus ook niet van invloed zijn op de eigen(!) clubervaring, en laten we hier dus verder buiten beschouwing)
Als het (voor 1 specifeke ijsbeer in kwestie) dus alleen nog maar om de kwaliteit (attitude) van de dames gaat, dan zou het dus niet uit moeten maken naar welke club je gaat, om die voor jou goede (of slechte) dames tegen te komen. Hier loopt de redenering echter spaak: dan zou je namelijk ook gewoon naar een willekeurige Nederlandse club kunnen gaan en daar dezelfde kans hebben een (voor jou) goede dame te treffen als in de Duitse clubs. Op dit forum zal iedereen het er toch wel mee eens zijn dat de kans dat je in NL een beauty van 25 tegenkomt, die ook nog eens een full service pakket (TZ, PZC, FT, MMT, etc) aanbiedt voor 50-100 euro kleiner is dan dat je de loterij wint! :cool:
Het gaat dus niet om het abolute begrip dat een dame wel of niet goed is, maar om de kans dat jij die ook tegenkomt en er een goede tijd mee hebt op de kamer.
Wat verhoogt (en verkleint) nu de kans(!) dat je in een club veel (of weinig) voor jou goede dames tegenkomt? Ook dat zijn maar een beperkt aantal aspecten:
- de kwaliteit van het club management, ofwel: in hoeverre worden duidelijke huisregels gehanteerd (over te bieden service door de dames) EN in hoeverre worden die vervolgens gehandhaaft?!
- de kwaliteit van de populatie aanwezige ijsberen, ofwel: niet wat jij vindt, maar hoe kritisch is het grootste deel van de ijsberen die een bepaalde club bezoeken (en welke eisen stellen deze klanten).
Het eerste aspect is het meest duidelijk. In clubs die stricte huis/service regels hebben (zoals Bernds, Freude, PSR, Babylon, Panthera, etc) is de kans dat je goede dames treft het grootst (let op, dus niet 100%!), en in de clubs die dat totaal niet belangrijk vinden (zoals GD, Amnesia, Aca, LR, GT, alle NL clubs, etc) is die kans het kleinst. Dat wil natuurljik niet zeggen dat je in GT, GD, LR, etc geen toppers kunt treffen (ik ken er voldoende aldaar) maar wel dat de kans er kleiner is. Ook zijn er minder goede dames in Bernds, Freude, etc, maar............die kans is daar dan weer kleiner, EN, de kans dat de matige dames het daar langer dan een week volhouden is minimaal (indien club management stricte handhaving hanteert).
Dan komt daarbij nog het tweede aspect: hoe kritisch is de ijsberenpopulatie in een bepaalde club? Vaak gaat dit samen (kritische ijsberen voelen zich meer thuis in clubs waar een duidelijk service beleid wordt gehanteerd) maar over het algemeen geldt ook dat Duitse ijsberen veel kritischer (verwend?) zijn dan NL ijsberen. Niet zo gek, als je het nivo van P6 in NL gewend bent, vindt je alle clubs in Duitsland (en YY :cool:) al snel beter! In de clubs met veel minder kritische ijsberen, zullen de dames zich dus al snel aanpassen met een minder service nivo, en als er dan ook weinig/geen handhaving is vanuit club management.............is het snel gedaan. In clubs waar veel NL-ers zitten, zie je steeds minder kritische (Duitse) ijsberen verschijnen, en de vicieuze cirkel is rond. Dit verklaart ook waarom op veel Duitse fora huiverig geschreven wordt als een goede club opeens veel NL ijsberen aantrekt. Vaak is dit nl het begin van de dalende kwaliteitsspiraal (zie Freiercafe, Rheinforum, Lustscout, etc).
Die relatie met geografie van een club is er slechts indirect: kogisch dat er in de grensclubs meer NL-ers komen dan in de clubs die verder weg liggen, maar de oorzaak ligt dieper. En uitzonderingen zijn er voldoende (FKK van Goch ligt net over de grens, maar kenmerkt zich doordat alle dames minimaal een goed service nivo bieden, gelukkig is het eten en faciliteiten matig, dus zijn de horde NL ijsberen tot nu toe uitgebleven!), en gelukkig liggen Freude, Panthera, Babylon, Bernds, PSR, etc net ver genoeg weg om het voor de minder kritische ijsberen aantrekkelijk te maken! :cool:
Het is verder ook zeker geen vast gegeven dat een bepaalde club een bepaalde kwaliteit altijd biedt (of zal bieden). Het kan in de tijd enorm verschuiven, ondanks dat verstokte ijsberen met blinde club liefde vaak anders menen. GT is het beste voorbeeld, ken het al sinds de opening (en kom er nog steeds, net als alle andere in dit bericht genoemde clubs) en zowel de handhaving, als de ijsberenpopultatie is in al die jaren flink achteruit gegaan, met dalende kwaliteit tot gevolg. Maar ook bij Oase gelden schuivende panelen: als het Messe is, zijn de ijsberen minder kritisch, en dat merk je direct aan de geboden service. Als baas (Mauro) dan weer de integrale DVP kwartaal meeting houdt (gewoon op peen drukke vrijdag rond 20:00) legt hij alle dames nog eens haarfijntjes de huisregels uit (TZ hoort bij voorspel, PZC is de norm, etc) en er is direct weer verbetering speurbaar. FKK van Goch heeft duidelijke regels, maar als de theke een dame niet corrigeert die de kantjes er vanaf loopt.............zien andere dames dit ook en is het leed geschied.
Dat de dames haarfijn aanvoelen hoe het er in een bepaalde club aan toe gaat (en zich aanpassen waar nodig) is elke keer weer overduidelijk. Bijvoorbeeld: ex-Oase dame die na weekje in GT meldt: "jeetje, wat is het hier in GT makkelijk geld verdienen zeg, ik hoef niet meer alles te doen wat in Oase wel de norm was" en vervolgens ook haar offering flink naar beneden aanpast. Nog een voorbeeld: ex-LR meisje, die in Freude de eerste week helemaal van slag was van wat er daar aan (openlijk) voorspel allemaal gebeurde, maar toen de knop om heeft gezet, haar service pakket flink heeft uitgebreid, en tot 1 van de toppers van Bochum uit is gegroeid. En: ex-LR meisje die in Babylon aan de slag probeert te gaan, maar na een weekje alweer weg is en service nivo aldaar niet aan kan. Nog meer: deze week 4(!) gelukzoekende ex-LR-dames (Tsjechisch en Duits) voor het eerst in Babylon aan de slag. Ze zitten ademloos toe te kijken hoe het er daar aan toegaat. Bieden zelf geen enkele vorm van voorspel/zoenen op de bank, en hebben dan ook geen kamersessies en zullen naar verwachting einde van deze week niet halen en weer naar andere club (met lagere eisen) vertrokken zijn.
De clubs krijgen dus de dames (en de ijsberen) die ze verdienen, en als ijsbeer krijg je de club, en hiermee ook de dame, die je verdient.
En ijsberen die ondanks alles heel blij zijn met hun stam cluppie: prima, ga je vooral niet verdiepen in bovenstaande, en laat je vooral niet verleiden je geluk elders te zoeken, het is goed zo. :biggrin:
:freu:
(nu zullen alle nivellerende en/of cyniche berichten wel weer volgen...................lees disclaimer, en je weet of/wanneer ik reageer :cool:)
Picasso 1
21 maart 2013, 02:45
Heldere uiteenzetting van Minime waarin hij twee factoren benadrukt die bepalend zijn voor verschillen in sex servicelevels tussen clubs:
1. Clubbeleid
2. Kritische ingesteldheid bezoekers
Wat Minime echter vergeet in de waardering van clubs is dat mensen zeer individuele wensen hebben. Bijvoorbeeld clubs zoals Bernds of Freude die uitmuntend scoren op bovengestelde twee factoren, antwoorden in onvoldoende mate aan mijn eigen behoeften. Zo is bijvoorbeeld 'optisch sexy en aantrekkelijke uitziende vrouwen' voor mij persoonlijk een belangrijke factor (zo heb ik nog wel meer factoren maar laten we het voor de discussie simpel houden) voor een clubbezoek. Aan deze factor wordt voor mij in Bernds, Freude, PSR of Babylon in veel lagere en soms zelfs onvoldoende mate aan beantwoord in tegenstelling tot bijvoorbeeld GT.
Dat de kans op slechte service als je blind een dame uitpikt groter is in GT dan in Bernds, Freude, PSR, Babylon geloof ik meteen en zal ik niet betwisten. Het punt is: ik ben niet blind. En met mijn ogen wijd open is de kans dat ik een erg appetijtelijke dame met uitstekende service tegenkom in GT veel groter dan met mijn ogen wijd open in Freude, PSR, Bernds of Babylon.
Verder zou ik vanuit mijn subjectieve waarneming kunnen stellen dat in deze clubs het clubbeleid onvoldoende scoort in het werven van aantrekkelijke dames en dat de klanten die deze clubs bezoeken niet kritisch genoeg zijn over de optische kwaliteit die zo'n club levert.
Dalton
21 maart 2013, 03:00
MiniMe Je maakt weer een foutje want in ACA zijn meer toppertjes dan dames in BERNDS zijn.
In ACA zijn nl diverse dvp's al jaren aan het werk met een groot aantal vaste klanten maar ondanks deze toppertjes komen er iedere week zeker 10 tot 20 nieuwe dvp's bij.
Hier zijn donder-,vrij- en zaterdagen dat er meer dan 100 dvp's rondlopen en ik weet zeker dat je die bij BERNS niet binnen kunt hebben al leg je ze in lagen van 3 op elkaar of ze moeten sinds kort de panden er naast hebben opgekocht en verbouwd.
Ga rustig eens kijken in ACA dan kan je zien wat op de bankjes gebeurd tussen de ijsberen en de dames.
Op de bankjes worden de dames altijd eerst getest door de doorgewinterde ijsberen die laten zich geen kat in de zak verkopen en wat dat in jou genoemde zaken zo goed is dat gebeurd in iedere saunaclub alleen de dames die dat niet doen het voorwerk die reizen van club naar club.
LIVINGROOM is zelfs een club waar alles ook nog eens op de bank kan gebeuren dat weet ik omdat ik het daar zelf heb beleefd.
In ACA kan het zo maar gebeuren dat je wakker wordt als je op een bed bij het zwembad ligt te slapen doordat er een dvp je aan het pijpen is.
Zomers in LIVINGROOM werd ik meestal tegen 3 uur buiten op een bed ook wakker gepijpt.
Ik weet niet wat jij in die tenten meegemaakt hebt maar voor mij was het altijd heerlijk in die tenten.
In HAREM in BADLIPPSPRINGE bij PADERBORN om maar van een mooie zaak te praten werd ook overal openlijk gepaard om het maar eens netjes uit te drukken alleen HAPPY-GARDEN daar was het altijd netjes,de dames mochten niet eens hun voeten op een tafel laten rusten dan kregen ze al een waarschuwing.
Niet iedere ijsbeer heeft jou smaak,jammer genoeg,dan zou het misschien een beetje minder druk in de andere clubs zijn en die waar jij komt kunnen dan behoorlijk uitpuilen.
Cuties
21 maart 2013, 04:53
Algemene observaties na mijn afwezigheid in een ietwat breder topic-overstijgend perspectief.
Tekentafelmodel, de maakbare mens, en Satanic surfer.
Natuulijk is de geografische lokatie van een club niet DE reden van hoe de service van de daar aanwezige dames is. Er is wel een indirect verband (dat noemen we dan een "spurious relation") maar dat is natuurlijk niet direct gerelateerd aan de plek van de club. Het is allemaal niet zo ingewikkeld, er zijn maar een beperkt aantal factoren die de service kwalteit van een kamer sessie bepalen:
- de kwaliteit (attitude) van de dame in kwestie
- de kwaliteit (attitude) van de ijsbeer in kwestie (die verschilt natuurlijk per ijsbeer, maar is voor ieder ijsbeer an sich onafhankelijk van de club waar hij zich bevindt, en kan dus ook niet van invloed zijn op de eigen(!) clubervaring, en laten we hier dus verder buiten beschouwing)
Heldere uiteenzetting van Minime waarin hij twee factoren benadrukt die bepalend zijn voor verschillen in sex servicelevels tussen clubs:
1. Clubbeleid
Wat Minime echter vergeet in de waardering van clubs is dat mensen zeer individuele wensen hebben. Bijvoorbeeld clubs zoals Bernds of Freude die uitmuntend scoren op bovengestelde twee factoren, antwoorden in onvoldoende mate aan mijn eigen behoeften. Zo is bijvoorbeeld 'optisch sexy en aantrekkelijke uitziende vrouwen' voor mij persoonlijk een belangrijke factor (zo heb ik nog wel meer factoren maar laten we het voor de discussie simpel houden) voor een clubbezoek. Aan deze factor wordt voor mij in Bernds, Freude, PSR of Babylon in veel lagere en soms zelfs onvoldoende mate aan beantwoord in tegenstelling tot bijvoorbeeld GT.
Yes, exactly, true dat alles, jij begrijpt het Picasso, een onderbelicht thema in deze discussie, en ook Minime's quote snijdt hout. Geeft mij ook weer mooi de gelegenheid allerlei bull-shit in een ietwat breder topicoverstijgend perspectief hiero op het forum te knallen, dus ik zeg: goedendag Boppers, effe maar weer vandaag inloggen na bijna twee maandjes o.i.d. Hm, eerst maar zo vluchtig scrollend en observatief-analyserend bekeken, lijkt er -los van de algemene forum-sereniteit- niet veel veranderd te zijn sinds ik de laatste keer hier heb ingelogd: enen Badslippert is nog immer in zijn sabbatsjaar, zo ook Noelcitroen (zou de laatste betrapt zijn door zijn vrouwtje?); BP laat -door het dikwijls doorspekt zijn van zijn berichten met "PP's" initialia in bijna elk zijner berichten, nog steeds zien dat ze kop bruin is van PP's poepgat waar ie zijn bakkes weer eens uittovert (wat een beta-geslijm en ophemeling jegens Pistol Pete de hele tijd); BP's beste vrind Ketserr, lijkt nog immer forumstilte te houden omdat hij -naar verluidt- te hard op zijn pikkie zou zijn getrapt door de enalaatste, welke enalaatste het immers "waagde" zijn "hoerenlopers/forum reputatie" (for what the fuck it's worth) -ter amusement van enkelen alhier- op enen ondeftige wijze onderuit te halen en te grabbel te gooien; Satanic Surfer kan het ondanks zijn sabbatical, nog immer niet laten om de zijns inziens bij zijn forum "vrinden" gerefouleerde gedachten, aangaande de door hem bij hen diep in hun hoerenlopershartje aanwezig geacht besef van non-existente NRW-TOPSERVICE, te ondermijnen; Seksenfun schrijft nog steeds -in Bosco's woorden- deftige "behangrollen" over clubs in Verweggistan, die door geen hond gelezen lijken te worden; Hunziker trekt zich (letterlijk?) de algehele forumstilte blijkbaar persoonlijk aan: My God, wat een chatbox-prietpraat allemaal--(= niet op zijn persoonlijke dek-ervaringen gestoeld irritant gelul over djie tie en haar meisjes: Heidi, Lisa etc. etc.)-. Misschien dat dat topic dat medeforumlid "Facial" zijn kop kostte maar weer eens ter herinnering naar boven gehaald kan worden? Hm, ik heb zo de indruk na mijn afwezigheid dat het forum - de niches-afdelingen overstijgend bezien- wel langzaam dood lijkt te bloeden (vooral de bijdragen van alg. verhalen in de alg. club topics van de vv/yy/gt/phg/bernds reeks, lijken -i.t.t. vroeger- op een hand te tellen; althans analyserend bekeken vanaf 1/1/13). Goede voornemens m.b.t. forumonthouding lijken dus met andere woorden sinds het begin van het nieuwe jaar niet in kracht te zijn afgenomen. Oh whoopie doo.
Wellicht dat SS door deze laatste constateringen hierin impliciet enen bevestiging van de meerderenziens alom bekende middelmatigheid des NRW-cluppies kan vinden, zonder zich -ondanks zijn zelfaangekondigde sabbatical- in het vervolg dus nog langer -ongevraagd- genoodzaakt te voelen, om de slipjes van bepaalde realiteitsontkennende deugnieten maar weer dwangmatig uit hun bil-krek te willen blijven trekken. Waarom het een en ander aangaande de kritiek op de geallegeerde middelmatige NRW-service in verschillende bewoordingen terug blijft komen -zonder dat men zichzelf kennelijk daarbij vergewist om in zijn contact met derden rekening te houden met het eeuwenoud wijs gedachtegoed van Epictetus:"It is impossible for a man to learn what he thinks he already knows."- is me een raadsel. Zelfbelang ter bescherming van de sc/fkk nichemarkt in NRW kan het m.i ook niet zijn (waarover later meer). Dus al die overtuigingspassie jegens mede puta-walkers, die waarschijnlijkerwijze buitenclubs sowieso geenszins voor enen uw toekomende boterham met pindakaas zullen zorgen, komt mij vreemd voor. The million dollar question, boppers: waarom al dat nodeloze en vruchteloze gechin-wagging? Immers, als het allemaal is om tegengewicht (proberen) te bieden aan het verpesten van de sc/fkk "nichemarkt" (in het algemeen of in NRW in het specifiek,) door diezelfde niet-enen-boterham-met-pindakaas-gunnende puta-walkers-, doordat deze laatsten, al dan niet consequent van objectief consistente slechte puta-service in de NRW contreien op een irritante wijze blijven afwijken van de "aloude" betalingsmoduliteiten, dan kan ik SS zeggen, dat dit enen verloren zaak is. Ofwel, enen geval van dweilen met de kraan open. Man, man, man, het lijkt, ff topic-ontstijgend, -en lezende de laatste berichten van ss in dit draadje en elders- wel de Bold & the fuggin' Beautiful in sc/fkk-land, als ik het een en ander zo vluchtig even lees, yeah buddy, the Bold & the Beautiful alwaar niet de biatches enen deftige bitchslap dienen te krijgen, maar de roddelende elkaars welzijnsmisgunnende dreibeinern, dewelken elkaar (en elkaars knick) persoonlijk uit da club kennen. My god. Waarom was het ook toch ook alweer dat ik, zoals Badslippert zei, "mr. Hyde" was in de door mij gefavoriseerde club: djie tie, alwaar ik toch nog immer tenminste eens per maand en in de zomermaanden eens per twee/drie weken kom? Juistem! Vuile spelletjes, roddel & achterklap, en malicieuze praktijken met een hoog boes boes gehalte (http://www.youtube.com/watch?v=9Qmnh0ryhzw); alles primair tot schitterende uitvoering gebracht door dames die niet als dames geboren zijn. Een beetje als lulletjes rozenwater elkaars forum-episteltjes ten gunste van een gekocht vrouwenshartje gaan zitten verdraaien en doorspelen. Bah. Man, man, man, wat kan ik me weer voorstellen dat een uroloog op een Churandy Martina achtige wijze blij zou worden, als hij naar een forum-meeting van Nederlandse beren zou gaan: "Allemaal lullen". Wat blijft dat toch lachwekkend, witte voetjes trachtten te halen bij gekochte publieke vrouwen, door ook nog eens dikwijls matig uitziende lieden die zichzelf -al dan niet qua looks- populair wanen bij de gekochte lichtekooien met hun pussies4rent. Het zou nog wat zijn geworden zeg, als ik de club-anonimiteit vaarwel had gezegd, en sommige van naar mijn persoon traceerbare consensuele "sex & violence" sessies - over met name sommige djie tie chickies- op dit forum zou gaan neerknallen. OMG, fuggin' pathetic. Het bevreemdt mij daarenboven dat er kennelijk ook nog eens individuen zijn, die de courtoisie te berde brengen om de door mede-mongers aan hen verzochte verzoeken -aangaande het niet op enen forum schrijven over door deze laatsten gefavoriseerde favorietjes (ofwel, de "flavors of the month")- te honoreren. Het moet niet gekker worden! Zou ik diegene zijn geweest die vorengenoemde verzoeken gevraagd zou hebben gekregen, dan had ik al meteen orde op zaken gesteld, en gedecideerd antwoorden dat: "alles in da club tussen ons mongers onderling weliswaar koek en ei zal zijn, doch dat er geenszins sprake zal (kunnen) zijn van het door anderen (zoals jij, meneer X) kunnen tornen aan mijn beslissingsbevoegdheid om bepaalde zaken -ondanks verzoek- niettemin naar eigen goeddunken op het forum neer te knallen. Kijkt die persoon of zijn vrindjes je dan een volgende keer -na het schrijven- niet meer aan in da club, jammer dan, opgeruimd staat netjes. Weg ermee, als een vuile snot zakdoek.
Naja, zoals Cuties ome Willem twee -waarschijnlijk ter zijn irritatie- al heeft gezegd, blijft ondergetekende mofo maar lekker op de achtergrond om zich op dit forum bei Zeit und Weile primair bezig te houden met het schrijven over die geinige trefs, die hij zo heerlijk zo ongeveer eens per enkele maanden frequenteert. Lekker anoniem dus, gezien mijn club-frequentie aldaar en/of gezien mijn tamelijk reguliere vergetenswaardige dienstverlening die ik aldaar in de kamers afneem. Keine problemos. Alstublieft! Ik raad alle mede-pervs aan de anonimiteit aldaar bei Zeit und Weile op te zoeken. Als men het gevoelen heeft dan u "vrinden" u op enen al dan niet mobbende wijze onheus in de sc/fkk bejegenen.
Wat die hele NRW/Sc- discussie ,door mij hier even toegespitst op GT als eerste vaandeldraagertje van alle nrw-kloeps, hier verder betreft is het voor mij persoonlijk van weinig interesse/belang. Wat ik voor de rest als hoerenloper/tamelijk anonieme"outsider" (as you will) met weinig bad-ass "forum-reputatie/hoerenlopers-reputatie" (as you will) van djie tie vind? Nou ja, das van geen interesse; alhoewel, de bewuste ontstentenis mijnerzijds van vele berichtgevingen dienaangaande, staat er van de andere kant toch eigenlijk ook niet aan in de weg om niettemin summier mijn mening middels een kort schrijven in dit topico te ventileren (for what the fugh it's worth).
Ik weet i.t.t. sommige anderen tenminste altijd drommels goed "waar" ik ben als ik in GT ben: in een "veredelde" hoerenkot alwaar - met een verkrachting van mijn esthetisch gevoel- de lichtkommen buiten nog immer dikwijls vol met beesten zitten, en alwaar mijn tweedehandse benzineslurpende verroeste koektrommel, de gemiddelde dagwaarde van de dikwijls op de parkeerplaats aanwezige bolides zwaar naar beneden haalt, doch alwaar tevens zulks geen reet uitmaakt, gezien het feit dat geld niet stinkt bij diegenen bij wie men aldaar een pussy kan huren. No shit, GT, een bordeel van velen, doch alwaar vele uren-reizende en benzinegeld verkwistende losers van heinde en ver blijven heenkomen omdat ze in real life op de een of andere manier -vergeleken met de jaloersmakende bazen in hun omgeving- het tot hun leedwezen minder goed doen bij de door hen voorgestane cuties, dewelken op hun beurt op een mindere wijze als de puta's "money on their minds" hebben. Al die stoere chit-chat (macho redenen waarom men voor pussy betaalt) die dikwijls te berde wordt gebracht en die dikwijls (ongevraagd) in da club de revue passeert, zijn dikwijls louter het eigen manbeeld-ideal opvijzelende prietpraat.
Ja, men apprecieert door onwetendheid de over het algemeen als middelmatig te achten sc/fkk service te NRW. So what. "Am I my brother's keeper?" Neen, ik zal me dan ook de laatste zijn die mij mezelf dienaagande een voogdende taak zou toeeigenen (zoals anderen dat voor zichzelf blijkbaar wel nodig achten te doen). Yessir, nogmaals ff het primair Roemeense oorsmeer wegblazen: GT is een bordeel, of te wel m.a.w. er vindt zoals in alle bordelen vleeshandel plaats, met de hoerenloper als (somtijds kritische) consument. Het verbaasd mij zijdelings gesproken dan ook altijd dat er zovelen door de NRW-cluppies schooien, denkende dat we hier met "gezond" menselijk boy/girl contact te maken hebben. Contact, hetwelk idealiter in generale termen op een monger-onafhankelijke wijze ten positieve gemodelleerd zou kunnen worden. Ja, de soms door de damens geboden ilussie is vaak prachtig, doch meestentijds is zij niets anders dan illusoir fata morgana-contact, waarvan de meesten helaas foutief denken dat genoemd contact op een gelijke wijze in gegeven gevallen gestalte had gekregen, als we deze eerder genoemde contacten zouden abstraheren en transponeren naar reguliere buitenclubse situaties en/of toko's.
Kunnen clubs clubsgewijs het een en ander en bloc naar een giechelend hoog superb service-niveau modelleren? Ik denk dat zij zulks slechts partieel kunnen. Ik denk dat er, gelijk aan wat MiniME te berde brengt, teveel afhangt van o.a. het kaaslucht niveau van de individuele bazookas; de in verschillende gradaties: schimmelende kadavar lucht uit de snavels, tenenkaas, leeftijd, charme en humor. Dus om nu die arme meisjes te verplichten (objectief matig uitziende) beren met een bedenkelijke hygiene en een crooked gebit, clubsgewijze of mongergewijze (ganged-up) in een bepaalde superb service positie te manouvreren (zoals bijv. in Sky); Nee, dank u (*zeg ik als nobele held met het (mentale en fysieke) welzijn van de hookas in het achterhoofd*). Wees eerder boos op uw ouders dat uw hun kut-DNA hebt gekregen, of als niet, zeur dan niet dat het zo slecht is in NRW....in my humble opinion. Beoordeel individuele dames op hun bagger service, niet de clubs of de regio. Ik zou enen SS dan ook met klem willen adviseren om voor zijn fanclub en voor het evidente plezier van hemzelve (getuige zijn "behangrollen" of da past) de "zitronen" te blijven aankaarten. Ik zou zeggen houdt u uw rug recht, heb schijt aan de in uw eigen topico vermelde lopende- of rollende forum "vrinden", en vergeet daarbij om uwzelve in de spiegel te blijven zien, zoals u dat goeddunkt: zo: http://s14.directupload.net/images/130321/4tsm9y4i.jpg of zo: http://s1.directupload.net/images/130321/r7vxu4im.jpg Ik kan me alsdan alras weer voorstellen dat een rentree of uw "comeback" (zoals u wilt), u vast wel weer topscoorder met het binnenharken van de sought-after vrijkaarten maakt. Welke kwalificatie hiermede gegeven dient te worden aan het door u wederom encanailleren met uw voormalige (achteraf door u als onjuist oprecht geachte) forum "vrinden/kwelgeestjes" --in ruil voor die toch wel kicken vrijkaartjes en relatief betekenisloze hoerenlopersforum-faam (in de vorm van nomies and thanks) (for what it's worth)--; dat is een vraag die alleen uwzelve kan en zal moeten beantwoorden. Het zijn de vele auwtjes die inherent gepaard gaan of kunnen gaan met het overigens niet-verwijtbaar kenbaar maken van eens eigen nickname; idealiter een mogelijkerwijze vrolijke bezigheid dat kenbaar maken, ja heur, maar in het kader van dikwijls niet-gunnende Nederlanders (vooral als het om de gunst van een vrouwtje, geld, of successen gaat) wellicht dwaas. Althans, dat is wat mij dikwijls ter ore komt in internationaal buitenclubs gezelschap, waarin, weliswaar in enen andere context, ook uwzelve, gezien uw berichten in "Globe" en "Andiamo", dikwijls verkeert. Het is altijd interessant om ervaringen en gedachten van buitenlanders te vernemen over de "Dutchies". Vaak leggen ze prima de vingers op de zere plekken en snijdt hetgeen wat gezegd wordt, hout. Het verhaal van het door Nederlands dikwijls ongeneerd vreten van harde snot-stukjes is ook al zo'n kicken verhaal (een golden oldie, zo men wil) dat internationaal de rondte gaat en waar geen speld tussen te knopen is omdat het gewoon waar is.
Aaaanyhow, het voorgaande laat natuurlijk onverlet dat ik mij nog steeds afvraag of er uberhaupt wel gesproken mag/mocht worden, dat er ooit sprake was, is, of kan zijn, van een upscale "nrw-markt". Volgens mij bestaat die nrw-markt niet en heeft die nooit bestaan. M.a.w. denk ook ik -gelijk aan een boven mij opgeschreven schrijfsel van MiniME- dat -tenzij je met objectieve psychos onder de lichtekooien te maken hebt- dat de interdependentie tussen de verkregen service en de looks- en attitude van de beer in kwestie hand in hand gaan of zullen gaan. Zulks is natuurlijk volstrekt wat anders dan het zeggen dat beren die een vrolijke attitude tentoonspreiden, die enen Alfred J. Dokus Kwak verlegen zouden doen maken, er dikwijls voor kan zorgen dat je onbetaald bij een prostituee (achterlangs in haar poepert) je stekker in het stopkontakt mag- en kan steken (ss) en heur eventueel desgewenst onbetaald haar heur keutels zou mogen voeren. Het kan betaald wel, maar uiteraard is prudentie bij het uitkiezen van de juiste dekmaatjes in deze kwestie alsdan wel geboden, althans, als men geen zijn-eigen-ruiten ingooiend slachtoffer wenst te worden van deze onzorgvuldig uitgezochte en achteraf in da woonkamer babbelende dekmaatjes. Ik moet bekennen dat ik dienaangande wel eens een beoordelingsfout heb gemaakt. In het verlengde van het voorgaande is het dan ook niet onbegrijpelijk dat ondergetekende anonieme beer dus soms wel eens "last" ondervindt --nimmer van roddelende beren-- maar van roddelende lichtekooien. Daarom prefereer ik ook vaak Duiste vrouwen, Latina's of ander niet Oost-Europees en niet samenklonterend gespuis: die lullen tenminste niet zo vaak in de rondte dat Cuties zo'n vuilde sadist is op de kamer, en dat er tot de laatste seconde van de geboekte kamersessie dikwijls hard voor de centjens gewerkt dient te worden bij die klootzak! Ik realiseer me, zoals gezegd, te alle tijde alwaar ik ben: een bordeel. Dus om een voor mijn sessiedoeleinden "zitrone" te vermijden, vraag ik ze gedurende de pre-sales altijd wat hun kut per tijdseenheid kost en wat ik van ze op de kamer qua sessieinvulling verwacht. Wordt het een en ander geaccodeerd, dan moet je naar mijn mening niet achter af gaan piepen of achteraf en later in het jachtgebied der mongers als "cockblocker" zo nodig willen fungeren en/of andere dames in de oren willen zitten fluisteren over die bad-ass van een Cuties. Voor mij zijn deze praktijken weer een voorbeeld van het naar beneden gaan van kwaliteit; doch daar kan men een (nrw-)club niet op afreken, doch enkel de wensen die de beer verlangt (attitude van de beren noemt MiniME dat; individeuele wensen noemt Picasso dat) en de, inderdaad MiniME, de attitude van de dame en hoe zij met door mongers voorgelgde situaties/handelingen om gaat en/of zal omgaan (na afloop van enen sessie).
Maar goed, ik vind de nrw-service zoals die in gt plaatsvindt over het algemeen prima. Tenzij er weer zo'n piepende kut gaat rondkletsen. Djie tie blijft de enige club in deze sc/fkk niche die ik, zoals gezegd, vaker bezoek. Maar mijn beleving is gezien mijn specifiek ingevulde sessies (Picasso's punt in de deze) gekleurd: ik vind djie tie niet zo zeer "kicken" omdat de kloep nu zo goed is vergeleken met de andere nrw-kloeps, maar meer vanwege het feit dat die andere kloeps vergeleken met gt geen substantiele meerwaarde hebben voor enen notoire (consensuele) keeldichtknijper als ikzelve. Nu zou het doutzen kroes-to-high-service percentage volgens velen in Hessen hoger liggen, maar gelijk aan Badslippert, intereseert mij dat persoonlijk geen biet. Soooory, hoor, ik zie ook uberhaupt niet in wat iemand in die contreien te zoeken heeft, als niet gezegd kan worden dat men aldaar zijn domicile heeft, althans dat men deze op enen afstand van < 1 uur van de Hessense clubs heeft. Hoe desperate moet je immers zijn als man, als men louter voor de betaalde sex zoveel geld (doch, belangrijker: tijd!) zit te verkwisten, vooral als men (zoals dikwijls het geval blijkt te zijn) bijvoorbeeld zakelijk of familiaal gezien in die Hessense contreien "eigenlijk" nix te zoeken zou "behoren te moeten hebben"?! En al dat gedonder enkel voor de ietwat "beter geachte service-standaard en looks" in het o' zo geweldige Roemeense bolwerk genaamd: Hessen? Hmmm, dat geeft te denken of men wellicht niet eens terug moet gaan naar de tekentafel des eigen levens om deze persoonlijke repeterende exodus naar het Hessense definitief te doen omkeren, al is het maar voor het eigen zelfbeeld als man. Het zgn. "tekentafelmodel" dus. Ja, zoals de beide gequote heren tevens aangeven: het zijt gij lezer, die te blamen is voor het door u geconstateerde abominabele grensclub-niveau! Zou zelfreflectie subsequently in deze een panacee kunnen zijn om het door velen geconstateerde diabolische nrw-tij te doen keren? Ik denk van wel. De mens als maakbare mens, enkel en alleen toegepast op hemzelve door hemzelve. Kiest men er toch voor om de kop in het zand te steken, dan moet die beer dat maar zelf weten. Fuck him. Zolang "ik" (= aangesproken lezer) het maar goed heb, interesseert mij (of zou mij) de ignorantie van andere beren geen reet (moeten roesten). Zij verpesten de markt voor henzelf, niet voor diegenen die hun ass (indien nodig) wel terug naar de tekentafel exporteren. Kwestie van het heft in eigen handen nemen in da sc/fkk-club en immer duidelijk laten blijken dat diegene die betaald, bepaalt! Haal die lelijke emotionele en in een fanntasiewereld levende kop van je uit de butt-crack van al je (potentiele) dekmaatjes, en laat immer blijken waar je naar op zoek bent en wat je ervoor wilt betalen. Ik garandeer u. Geen gezeik meer over slechte "zitronen" service. Heb je een penchant voor tongzoenen?, dan test je dat vooraf eerst uit met een lekkere kleffe Lassie-kus! Heb je specifieke wensen?, dan vraag je ernaar! Ze heeft de keus om neen te zeggen. Als je ze bijvoorbeeld op de kamer klungelig wil laten dansen op een of ander (smurfenhouse-ish) kutliedje, dan vraag je er vooraf naar! Als je ze als mijn maatje Megaboobs zwoel en teitenknedend wil zien dansen op een deuntje van Sade, dan vraag je ze ernaar! Als je ze daarnaast een slavenhalsbandje/hondenhalsbandje wil laten omdoen met de text ""whore" of bitch" erop terwijl je ze in hun scheur naait -dan kan ik je overigens deze bandjes adviseren te kopen: http://howcool.com/product/allure-leather-lingerie/AL-2028 http://www.flirtylingerie.com/slavecollars.html - dan vraag je er in de pre-sales naar of ze dat voor je om willen doen! Als je ze daarnaast een sm-achtige vuilniszak over hun kop wil trekken, ook dan vraag je dat vooraf en neem je geen risisco's, die je later zullen doen zeggen dat het slechts een hoofdstuk is die toegevoed wordt aan de slechte nrw-grensclub-service (als de dame achteraf "moeilijk" blijkt te gaan doen). Je zult nog versteld staan dat velen voor dit alles best wel te porren zijn (tegen regulier tarief) en vaak nog de modelletjes ook (zoals mijn poppetje **** en **** ). Naar mijn ervaring heeft het pre-sales gesprek aangaande verwachtingen en het kostenplaatje niet vaak geleid tot teleurstellende ervaringen op de kamer bij deze door mij zorgvuldig uitgezochte dekmaatjes. Vraag, vraag, vraag en maak uw "individuele wensen" (Picasso) kenbaar en u zult bij het accorderen van enen prostituee met uw wensenpakket, achteraf minder klagen over de verslechterde nrw-service die u hebt gekregen, indien uw niet datgene heeft gevraagd, wat een kritische hoerenloper had behoren te moeten vragen. Dat het -toegespitst op mijzelve- vaak allemaal net iets "te rough" voor ze is, dat soms een vervolgsessie wordt uitgesloten, dat er soms wordt gekletst door sommige gedekten en/of dat dezen soms (te ijverig) de taak tot zich nemen om soortgenoten te beschermen door als cockblocker te fungeren (zoals mij met die fuggin' Heidi is overkomen; die eerst wel, en toen opeens niet meer aan mijn kloplul wilde kluiven), das een andere kwestie. Maarja, daarvoor heb ik dan ook zoals gezegd -in een sc/fkk- een voorkeur voor non-oostblokkers of dames met weinig collega-vrienden. Een zorgvuldig goed-geoliede pre-salesproces voorkomt bijna altijd een flater. Dus vandaar dat ik mij -uitzonderingen daargelaten- niet kan vinden in de in dit topic vermelde naar benedengaande tendens van nrw-gerelateerde kutservice.
Hmmm, misschien dat ik online alweer teveel heb gezegd; maarja van de andere kant, eventuele namen en "officiele" recensies zouden dienaangaande toch wel weer louter een hoofdstuk aan de door Ss gehekelde nrw-soap betekenen. Gelukkig heb ik echter niet te maken met stoelpootzagende en anonimiteit-torependerende forumberen, die weer zonodig als tweede groep potentiele cockblockers in da club moeten scoren over de rug van geachte forum "vrinden". En dat wil ik mooi zo laten, sorry Badslippert. Ik heb nu gelukkig geen last van al dat lachwekkende boes boes gepeupel. Mooi zo. Tschüs. http://www.youtube.com/watch?v=aB2SCVvSCnU&feature=youtu.be&t=13s
https://www.youtube.com/watch?v=yUN7fxvVEKI
Take care, fellows and God bless,
Cuties
http://s14.directupload.net/images/130321/9skp37pe.jpg
Domination is the name of the game.
bad pritt
21 maart 2013, 06:55
Het eerste aspect is het meest duidelijk. In clubs die stricte huis/service regels hebben (zoals Bernds, Freude, PSR, Babylon, Panthera, etc) is de kans dat je goede dames treft het grootst (let op, dus niet 100%!), en in de clubs die dat totaal niet belangrijk vinden (zoals GD, Amnesia, Aca, LR, GT, alle NL clubs, etc) is die kans het kleinst. Dat wil natuurljik niet zeggen dat je in GT, GD, LR, etc geen toppers kunt treffen (ik ken er voldoende aldaar) maar wel dat de kans er kleiner is. Ook zijn er minder goede dames in Bernds, Freude, etc, maar............die kans is daar dan weer kleiner, EN, de kans dat de matige dames het daar langer dan een week volhouden is minimaal (indien club management stricte handhaving hanteert).
Daarmee sla je de spijker op zijn kop, eindelijk !
Overal kun je goede dames treffen, de kans daarop is in de duitse clubs die jij noemt grotendeels afhankelijk van de beer zelf.
Ervaren HL vinden in ELKE club de krenten in de pap, daarvoor hebben ze dit forum niet nodig en ook Minime's, VJ's en SS wijze en belerende lijstjes, lessen en cluboorlogjes.
Jullie mening is leuk maar een mening zoals iedereen een kontgat heeft. Die mag je hebben en ventileren maar veralgemeniseren en verabsoluteren en eisen dat anderen dit zien als standaard is nogal dom. Er is geen service te verabsoluteren, als je een FO en een MMT, TZ en PZC hebt gehad heb je dus een hoog service niveau bereikt ? Het gaat veel meer om overall klantfullfilment en daar letten sommige clubs wat beter op dan andere das waar, maar dat fullfillment kan in vele zaken zitten en wat goede service is is heel individueel bepaald en ook sterk afhankelijk van de hoogte van de illusie die de dame bij jou losmaakt.
Smaak (optiek) en service zijn geen absolute begrippen maar subjectieve begrippen die oplossen in de ambiguiteit van de individuele invulling, beleving en beschrijving hiervan en dat is een gegeven waarop een forum als dit leeft, iedereen wil wat anders en iedereen beleefd het anders en BESCHRIJFT het anders.
De Mimime die van zichzelf denkt dat alleen hij de beste clubs bezoekt en de beste service krijgt leeft alleen in Minime's eigen hoofd.Maar hij blijft proberen het als standaard aan iedereen op te leggen, man geef toch je ik moet anderen overtuigen don quichote gevechtjes op, geld ook voor VJ en SS.
Je laatste woorden waren de slimste MM: laat iedereen genieten waar en hoe hij wil, dan laat ik jouw de illusie dat alleen jij als de verlichte kritische beer die je bent, topservice krijgt in je selecte lijstje "topclubs"
MiniME
21 maart 2013, 08:39
1. Clubbeleid
Dat de kans op slechte service als je blind een dame uitpikt groter is in GT dan in Bernds, Freude, PSR, Babylon geloof ik meteen en zal ik niet betwisten. Het punt is: ik ben niet blind. En met mijn ogen wijd open is de kans dat ik een erg appetijtelijke dame met uitstekende service tegenkom in GT veel groter dan met mijn ogen wijd open in Freude, PSR, Bernds of Babylon.
Verder zou ik vanuit mijn subjectieve waarneming kunnen stellen dat in deze clubs het clubbeleid onvoldoende scoort in het werven van aantrekkelijke dames en dat de klanten die deze clubs bezoeken niet kritisch genoeg zijn over de optische kwaliteit die zo'n club levert.
Dank P1 voor de inhoudelijke reactie. Helemaal eens met je constatering dat het uiteraard afhankelijk is van elke individuele beer wat hij belangrijk vindt. Als hij optick belangrijk vindt, dan scoort GT zeker (veel) hoger dan PSR of Bernds. Dit draadje ging over aangeboden service van de dames (hoe mooi of lelijk ze ook zijn), vandaar mijn uiteenzetting, maar helemaal met je eens dat je een zelfde redenering kunt opzetten als je hoge prioriteit geeft aan optick. Ook dan zijn er 2 zaken belangrijk:
- clubbeleid mbt optick
- hoe kritisch zijn de aanwezige ijsberen mbt optick
En dan zie je dat er heel andere clubs komen bovendrijven: het beste scoren hier de Zwitserse top clubs (Globe heeft zelfs een ISO gecertificeerde beauty meter lijkt het), maar natuurlijk ook GT, Artemis (als je van siliconen houdt), Oase (als je van Roemeense lolita's houdt), etc. En dit is zeker voor groot deel te wijten aan clubbeleid (geen van de Bernds dames zou bv in Globe worden toegelaten)en de aanwezige ijsberen die blijkbaar deze hoge (optische) kwaliteit eisen.
Dus uiteraard zal elke ijsbeer prioriteit geven aan zijn eigen wensen en hiermee de voor hem beste club kiezen. Zie je ook terug in het (zeer subjectieve) club overzicht, die je op verschillende criteria kan sorteren. Op een hoger abstractienivo betekent dat dus ook dat "De clubs krijgen de dames (en de ijsberen) die ze verdienen, en als ijsbeer krijg je de club, en hiermee ook de dame, die je verdient." precies waar ik mijn betoog al eerder mee afsloot.
Leuk om te zien dat jij de enige beer lijkt te zijn die goed kan lezen, en een onderbouwde reactie geeft, en de rest zich gelijk weer aangevallen voelt en met de oogkleppen op zijn eigen clubbie gaat zitten verdedigen (terwijl ik niemand een club opdring, alleen response geef op een aantal onjuistheden als het gaat om om service van de dames (los van optick) in relatie tot de clubs.
Happy clubbing iedereen! :freu:
bad pritt
21 maart 2013, 08:58
En wat is goede optiek dan MM en goede service, die definieer jij dan maar ff voor anderen;) ...je snapt het echt niet...met je dominee prietpraat.
Net of jij alle dames in GT getest hebt of in Lr of...dus waar baseer je je op hoe vaak kom je daar, je hebt zoals iedereen je eigen oogklepjes op maar pretendeert als de moderne manager de helicopter view en eigent je het recht van het absolute oordeel toe.
De grensclubs hebben slechtere service gemiddeld dan ....hoe wil je dat aantonen als je geeneens service los van beleving bij de hoerenloper kan definieren en je maar heel steeksproefsgewijs wat clubjes en dames kent.
vrije jongen
21 maart 2013, 09:47
BP als je eens wat beter zou lezen, zou je zien dat er op allerlei momenten wordt gezegd dat iedere ijsbeer zelf moet bepalen wat ie belangrijk vindt bij een clubbezoek. Jij bent degene die anderen 'ayatollah' uitspraken in de mond legt.
Zo is het eten gemiddeld gezien in GT veel beter dan in Oase... best wel eens lekker gegeten in Oase en ook best wel eens ranzig in GT, toch kun je op een aantal observaties best dit soort uitspraken doen; ook als je niet elke dag de vreet komt testen. Als wordt gezegd dat de service qua bv tongzoenen in babylon beter is dan GT, is dat gemiddeld gezien... best makkelijk op te merken, daar je elk aanwezig mokkel in baby actief ziet tongen op de bank... en er bij gt op zijn minst een paar dames per bezoek zijn die vertellen dat het niet mogelijk is. Heldere directe vergelijking. Dat er dan ook een paar supersterren aanwezig zijn in GT, doet niks af aan opmerkingen over de 'gemiddelde service'. Uitspraken op basis van steekproeven zijn goed mogelijk.
bad pritt
21 maart 2013, 10:24
BP als je eens wat beter zou lezen, zou je zien dat er op allerlei momenten wordt gezegd dat iedere ijsbeer zelf moet bepalen wat ie belangrijk vindt bij een clubbezoek. Jij bent degene die anderen 'ayatollah' uitspraken in de mond legt.
Zo is het eten gemiddeld gezien in GT veel beter dan in Oase... best wel eens lekker gegeten in Oase en ook best wel eens ranzig in GT, toch kun je op een aantal observaties best dit soort uitspraken doen; ook als je niet elke dag de vreet komt testen. Als wordt gezegd dat de service qua bv tongzoenen in babylon beter is dan GT, is dat gemiddeld gezien... best makkelijk op te merken, daar je elk aanwezig mokkel in baby actief ziet tongen op de bank... en er bij gt op zijn minst een paar dames per bezoek zijn die vertellen dat het niet mogelijk is. Heldere directe vergelijking. Dat er dan ook een paar supersterren aanwezig zijn in GT, doet niks af aan opmerkingen over de 'gemiddelde service'. Uitspraken op basis van steekproeven zijn goed mogelijk.
Ben je weer met je "service", als ik het niet prettig vind om te tongen omdat....ik dat niet graag in het openbaar doe of omdat ik het te intiem vind omdat ik een vriendin thuis heb of.....dan is de service qua tongzoenen voor mij toch slecht of in ieder geval iets wat ik net als pluspunt ervaar ???...iets verder denken dan je neusje lang is en me bedanken dat ik je op een ander niveau leer denken.
Zwak voorbeeld trouwens maar dat ter zijde..Wat de meiden op de kamer doen inzake TZ weet jij ook niet, dat lees je niet af aan bankgedrag.
Uitspraken zijn goed mogelijk voor jezelf, als je jezelf maar niet te serieus neemt net zoals jij, MM en SS doen.
Koetser je in je eigen gelijk en geniet ervan dat jullie de juiste clubs te pakken hebben maar sta mij toe daar smakelijk om te lachen.
Ik maak mijn eigen keuzes en heb topdagen gehad in de grootste gribustenten omdat een uitgangspunt van mij jouw al vreemd is, ik wil een beetje out off the box en avontuur dus louche is dan vaak beter en leuker dan mainstream voorspelbaar gelikt en gesealed, om maar eens iets aan te geven waar je eens over zou kunnen denken.
Jack42
21 maart 2013, 10:42
"De clubs krijgen de dames (en de ijsberen) die ze verdienen, en als ijsbeer krijg je de club, en hiermee ook de dame, die je verdient."
Het moet niet gekker worden. :cool:
Big30
25 februari 2014, 00:22
Besluit: het is steeds een kwestie van de juiste keuzes maken en geen kwestie van club (hoewel er ook weer grote verschillen zijn tussen de clubs onderling). Ach... :smoke:.
Het zijn de dames in een club die de service verlenen, niet de clubs zelf ;).
De spreiding tussen het gemiddeld service nivo van de dames in de clubs onderling is veel kleiner dan de spreiding van het service nivo van de dames in een bepaalde club.
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 08:43
Afgelopen weekend 3 sessies gedaan.
Twee in Magnum: 9/10.
Eén in PSR: 6,5/10.
PSR het vroegere servicekanon onder de clubs.
Magnum, waarvan gezegd wordt dat vele dames een lamentabele service geven.
Belangrijke nuance toch: 1 sessie in Magnum met een PSR-kanjer (Sakura) en de sessie in PSR had ik niet mogen laten doorgaan maar ik dacht met mijn lul (dame kwam van Oostenrijk af en wil volgende week alweer terug). Ze was echter een fotomodel ten top. Ik kon ze niet laten schieten, gelukkig kon ik wel schieten.
Besluit: het is steeds een kwestie van de juiste keuzes maken en geen kwestie van club (hoewel er ook weer grote verschillen zijn tussen de clubs onderling). Ach... :smoke:. en niets is wat het lijkt ;)
vrije jongen
25 februari 2014, 08:54
Wat een domme post van SEF. Op een steekproef van 2 respectievelijk 1, kun je natuurlijk makkelijk afwijkende resultaten halen. Een ieder die blijft volhouden dat gemiddelde serviceniveaus niet verschillen per club, gaat kennelijk nooit of heeft zijn ogen niet open.
Picasso 1
25 februari 2014, 13:34
Een ieder die blijft volhouden dat gemiddelde serviceniveaus niet verschillen per club, gaat kennelijk nooit of heeft zijn ogen niet open.
Clubs met bovengemiddelde service blinken vaak niet bepaald uit in bovengemiddelde optiek. Wil je in deze clubs van de sex genieten dan is het doorgaans aan te raden de ogen dicht te houden.
vakantieganger24
25 februari 2014, 15:50
De service van de meiden heeft alles te maken met het gezag van een club leiding. Neem nu een klasje leerlingen op de middelbare school. Bij de ene leraar onhoudbaar en bij de andere leraar zo mak als een lammetje. De leiding die weet hoe ze met de dames moeten omgaan staan bekend om bovengemiddelde service. dvp's zijn net hondjes, je kunt ze van alles leren, maar je moet wel weten hoe ermee om te gaan. Bij bijvoorbeeld babylon, bernds panthera zie je leiding die het snapt. In de grote clubs die allerlei idioten aanstelt als manager zie je dat de vrouwen de kantjes er van af lopen.
Dalton
25 februari 2014, 16:01
Het heeft allemaal met de club te maken,ik merk het bij VILLA MARISOL waar voor de verbouwing je net geluk moest hebben met de keuze van je dvp om het goed te hebben.
Na de opening van het nieuwe gedeelte is het gewoon super met welke dvp dan ook.
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 16:12
Het heeft allemaal met de club te maken,ik merk het bij VILLA MARISOL waar voor de verbouwing je net geluk moest hebben met de keuze van je dvp om het goed te hebben.
Na de opening van het nieuwe gedeelte is het gewoon super met welke dvp dan ook. je klets dalton ik heb er een slechte sessie gehad afgelopen zaterdag het heeft dus allemaal niks met de club te maken ;)
Admin
25 februari 2014, 16:24
Clubs met bovengemiddelde service blinken vaak niet bepaald uit in bovengemiddelde optiek. Wil je in deze clubs van de sex genieten dan is het doorgaans aan te raden de ogen dicht te houden.
Generaliseer je nu niet iets teveel? In clubs met bovengemiddelde service lopen vrij zeker ook dames rond met een goede service en goede optiek. Evengoed zul je in clubs met gemiddeld wat mindere service ook een service kanon met goede optiek kunnen aantreffen. Over de kans zegt dit nog niet veel al zal een ervaren IJsbeer hier de kans kunnen maximaliseren.
De vraag is of alle beweringen hier meer op gevoel zijn gebaseerd of op harde feiten.
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 16:35
mijn bewering is een hardt feit ;) en een dvp van 20 kan niet zo ervaren zijn als een dvp van 35 overal heb je mindere sessies op de vulkaan en in een club de leiding en laat ik babylon nemen als voorbeeld weet niet gelijk wie de appels zijn met een rot plekje en edy zit er boven op ;) gasten zegen niet graag aan de teke dat ze een mindere ervaring achter de rug hebben . ik neem me zelf ma als voorbeeld bij het verlaten van maricol zaterdag wedt mijn nadrukelijk gevraag of ik het na me zin heb gehad en hoe de dames op de kamer waren ik heb gezeg dat er geen slechte bij was ma nt 1 dat 20 jarige roemetentje bakte er niks van . het kan over een maand wel de beste van villa marisol zijn . ;)
vrije jongen
25 februari 2014, 17:17
Generaliseer je nu niet iets teveel? In clubs met bovengemiddelde service lopen vrij zeker ook dames rond met een goede service en goede optiek. Evengoed zul je in clubs met gemiddeld wat mindere service ook een service kanon met goede optiek kunnen aantreffen. Over de kans zegt dit nog niet veel al zal een ervaren IJsbeer hier de kans kunnen maximaliseren.
De vraag is of alle beweringen hier meer op gevoel zijn gebaseerd of op harde feiten.
Ik ben het wel met Picasso eens: gemiddeld gezien is de optiek in de clubs met hogere servicestandaarden wat minder, of bij de niet-service vlubs wat beter (hoe je het maar wilt zien). Daarom is het de moeite waard om een beetje af te wisselen; service clubs waar je "altijd" goede service hebt en af een toe een model tegenkomt... en clubs vol "modelletjes" waar je af en toe verrast wordt door goede service.
seksenfun
25 februari 2014, 19:11
De grootte van de club heeft niets te maken met het serviceniveau van de dames. Het is de clubleiding die dat stuurt (of net niet stuurt). GT willen velen hier als grote club bestempelen maar in de periodes dat je binnen moet zitten (en da's hier negen maanden op een jaar) is het een kleine club volgestouwd met dames en mannen. Denk je dat je daarvan beter wordt als vrouw? In GT moet je de reden van het afwerkritme dus niet verder zoeken. Een werkelijk grote club is bijvoorbeeld Paradise of Sakura in Stuttgart. Daar heeft de leiding (vooral in Sakura) duidelijk begrepen dat het loont om de dames te informeren over hoe ze best hun werk uitoefenen. In Sakura nog nooit een dame getroffen die niet zoende. In Paradise een enkele keer.
Sommige clubs zijn zelfs heel erg duidelijk. In PSR staat in elk kastje van de mannen omschreven wat in de 50-euro prijs zit (strelen, knuffelen, zoenen, 69, PZC, NMC). Uiteraard ben je met een dame die dit allemaal doet maar niet goed doet, niet veel. Je moet ook altijd wat geluk hebben en een beetje mensenkennis helpt ook. Een andere club die vrij duidelijk is, is The Palace in Frankfurt. Voor 50 euro krijg je standaard (uitzonderingen dus daar gelaten) PZC en NMC. Voor € 100 (1 uur op kamer) krijg je PZC, NMC, knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, 69 :smoke:.
Hunziker
25 februari 2014, 20:02
Interessant topic. Ik las harde feiten, daar hou ik van. Een stapje verder dan de grens. Wil je echt een verschil zien, kijk dan eens verder.
Wat knetterhard feit is, is dat er in Duitsland nog steeds anno 2014 een min of meer tweedeling is. Een BRD en DDR deel m.b.t. de seksindustrie in Duitsland.
Je vindt in het voormalig BRD doorgaans juist de clubs terwijl in het voormalig DDR juist de seks bestaat hoofdzakelijk uit simpele bordelen in de woonkamer. Natuurlijk zijn er ook een aantal clubs, voorbeelden daargelaten. Maar de hoofdmoot bestaat uit woonkamers in tegenstelling tot wat je in het westen ziet. Twee totaal verschillende zakelijke modellen. In het voormalig DDR wordt seks aangeboden in woonkamers, gelegen in woongebieden. De dames trekken daar letterlijk van de ene woonkamer naar de andere woonkamer. Zie hier nog steeds het kapitalistische en communistische seks-model. Over grenzen, grensclubs in Duitsland dus gesproken.... ;)
6664
Ik ben het wel met Picasso eens: gemiddeld gezien is de optiek in de clubs met hogere servicestandaarden wat minder, of bij de niet-service vlubs wat beter (hoe je het maar wilt zien). Daarom is het de moeite waard om een beetje af te wisselen; service clubs waar je "altijd" goede service hebt en af een toe een model tegenkomt... en clubs vol "modelletjes" waar je af en toe verrast wordt door goede service.
Gemiddeld gezien, daar zit het hem in. Bijvoorbeeld Globe (CH) wat niet gemiddeld is, heeft beiden optische 8 en 9ens en op service niveau zijn deze cijfers ook van toepassing.
Ik heb al eens eerder aangehaald in een ander topic, dat de dames die bovengemiddeld presteren en doorgaans optisch (hangt vaak samen) er super uitzien, het 1 tot maximaal twee jaar uithouden in een club om dan weer door te reizen naar een volgende club. Voor een beer is het dus ook raadzaam dit "werk/nomaden-model'' van de dame deels te volgen.
Beren die stil zitten en te veel blijven focussen op 1 club ook al is het een goede club, zullen doorgaans veel minder ''pareltjes'' of zoals Picasso 1 onlangs zei ''diamantjes'' tegen komen in hun 'wipbestaan'.
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 20:06
vaak licht het aan je zelf hoe je gedraag na een dvp en of ze de tijd voor je neem presail wel te verstaan ik geloof niet in service clubs er moet simpel weg een klik zijn voor een goed potje seks overal waar ik geweest ben heb ik een mindere date gehad . foute keus van mijn zo simpel is het ;)
seksenfun
25 februari 2014, 20:09
En dé grote mooie fantastische uitzondering is... http://www.fkk-paradies.eu/index.php?article_id=2&clang=1 :smoke:.
Badslippers
25 februari 2014, 21:15
Zo zullen de dames er wellicht ook over denken! Met die kanttekening dat de dames én de ogen sluiten noch van de seks zullen genieten want het uiterlijk van de gemiddelde ijsbeer is niet om over naar huis te schrijven . . . Polar77 daar gelaten natuurlijk! (sorry Ace2).
Dalton
25 februari 2014, 22:31
vaak licht het aan je zelf hoe je gedraag na een dvp en of ze de tijd voor je neem presail wel te verstaan ik geloof niet in service clubs er moet simpel weg een klik zijn voor een goed potje seks overal waar ik geweest ben heb ik een mindere date gehad . foute keus van mijn zo simpel is het ;)
Daar hebben we het weer van je moet een klik hebben met een dvp,wordt toch eens wakker met dat geklikt allemaal onzin.
Je probeert jezelf gewoon iets wijs te maken wat nergens op slaat,de dvp doet alleen maar haar werk en probeert op een linke manier je eurootjes uit je knip te krijgen en ben je goed van betalen dan geeft ze je het gevoel dat er misschien iets meer aan de hand is zodat je bij het volgende bezoek aan de club haar weer neemt,om je schatje lekker te behagen met een volle knip zodat de eurootjes weer in haar knip komen.
Wanneer je een hoerenloper bent daar leven de dvp's van maar ze verafschuwen je voor de rest,kijk eens in de spiegel en wat zie je dan een jonge adonis van 22 jaar met een goed gebouwd figuur waar iedere vrouw verliefd op wordt of een man van middelbare leeftijd met een aftands lichaam waar geen vrouw naar omkijkt,omdat de koude rillingen van afkeer haar over de rug lopen.
Ik kan je alleen maar zeggen om eens wakker te worden en de wereld door de ogen van een dvp te bekijken,maar dan schrik je voor jezelf.
Het is gewoon zoals het liedje:EEN BEETJE GELD VOOR EEN BEETJE LIEFDE::wand::hammer::wand::exactly[1]::Grrr:
de duisburg spesjalist
26 februari 2014, 06:27
Daar hebben we het weer van je moet een klik hebben met een dvp,wordt toch eens wakker met dat geklikt allemaal onzin.
Je probeert jezelf gewoon iets wijs te maken wat nergens op slaat,de dvp doet alleen maar haar werk en probeert op een linke manier je eurootjes uit je knip te krijgen en ben je goed van betalen dan geeft ze je het gevoel dat er misschien iets meer aan de hand is zodat je bij het volgende bezoek aan de club haar weer neemt,om je schatje lekker te behagen met een volle knip zodat de eurootjes weer in haar knip komen.
Wanneer je een hoerenloper bent daar leven de dvp's van maar ze verafschuwen je voor de rest,kijk eens in de spiegel en wat zie je dan een jonge adonis van 22 jaar met een goed gebouwd figuur waar iedere vrouw verliefd op wordt of een man van middelbare leeftijd met een aftands lichaam waar geen vrouw naar omkijkt,omdat de koude rillingen van afkeer haar over de rug lopen.
Ik kan je alleen maar zeggen om eens wakker te worden en de wereld door de ogen van een dvp te bekijken,maar dan schrik je voor jezelf.
Het is gewoon zoals het liedje:EEN BEETJE GELD VOOR EEN BEETJE LIEFDE::wand::hammer::wand::exactly[1]::Grrr:
ja het woord klik ik weet ook donders goed dat het om de knaaken gaat ma als je een leuk contact hab met een dvp is de kamersessie vaak beter dsn je gaan contact heb er ma moeizaam mee kan communiceren omdat ze nauwlijks duits of engels spreek zoals me eerste dame in jou villa ;) sstom van me zelf ma ze zag er zo Leker uit :hammer: in villa marisol werken echt niet alleen top dvps
Dalton
26 februari 2014, 08:22
ja het woord klik ik weet ook donders goed dat het om de knaaken gaat ma als je een leuk contact hab met een dvp is de kamersessie vaak beter dsn je gaan contact heb er ma moeizaam mee kan communiceren omdat ze nauwlijks duits of engels spreek zoals me eerste dame in jou villa ;) sstom van me zelf ma ze zag er zo Leker uit :hammer: in villa marisol werken echt niet alleen top dvps
Mijn beste sessie ooit was in HAPPY met een hongaarse dvp die pas 2 dagen hier was en geen woord duits kon en alleen maar hongaars waar ik niets van begreep.
3 1/2 uur duurde dat met alleen maar neuken,likken en pijpen en af en toe wat kussen maar fabelhaft.
Een paar jaar later nog eens meegemaakt met bulgaarse ZOYE en weer in HAPPY die kon alleen maar bulgaars.
Deze 2 dvp's hebben me misschien een sprookje verteld maar ik wist niet wat ze bedoelde doordat ik geen hong- en bulgaars sprak.
Als kind geloofde ik ieder sprookje maar nu terwijl ik toch weer aan het verkindse ben geloof ik ze niet meer.
Daarom gewoon wakker worden en je ding doen waar je voor komt bij een dvp want thuis lacht de dvp zich krom om jou gevoelens samen met haar vriendje en misschien wel onder het neuken met hem waar ze wel een klik mee heeft en verliefd op is.
Je moet het zo zien je betaald voor een tijdje en dan mag je haar lichaam gebruiken waarbij ze haar gevoelens gewoon uitschakelt wanneer ze geen nymfo is en is ze dat wel dan ben je gewoon een soort dildo om haar orgasmes-sen op te wekken zodat ze lekker aan haar trekken komt met nog wat eurootjes erbij(handige dvp met een verslaving).
vakantieganger24
26 februari 2014, 09:33
Niet alleen bij de hoeren werkt het zo, maar overal. Het is niet voor niks dat je je echte vrienden pas leert kennen wanneer je aan de grond zit.
Badslippers
26 februari 2014, 10:39
Mijn beste sessie ooit was in HAPPY met een hongaarse dvp die pas 2 dagen hier was en geen woord duits kon en alleen maar hongaars waar ik niets van begreep.
3 1/2 uur duurde dat met alleen maar neuken,likken en pijpen en af en toe wat kussen maar fabelhaft.
Een paar jaar later nog eens meegemaakt met bulgaarse ZOYE en weer in HAPPY die kon alleen maar bulgaars.
Zonder dat jullie elkaars taal spraken was het dus een zeer aangenaam samenzijn. Er was blijkbaar chemie zonder woorden. Dat = de klik, slimmerik. Maar verder heb je helemaal gelijk.
Als ik ranja met Sophietje drink zegt ze altijd: "I Like you AND I like your Euro's". Korter kan ik het niet samenvatten. Misschien is het nog duidelijker als ze zou zeggen "I like your Euro's first and then I like you". Hoe je het ook wendt of keert: "That's the bottom-Line".
de duisburg spesjalist
26 februari 2014, 11:43
Deze 2 dvp's hebben me misschien een sprookje verteld maar ik wist niet wat ze bedoelde doordat ik geen hong- en bulgaars sprak.
Als kind geloofde ik ieder sprookje maar nu terwijl ik toch weer aan het verkindse ben geloof ik ze niet meer.
Daarom gewoon wakker worden en je ding doen waar je voor komt bij een dvp want thuis lacht de dvp zich krom om jou gevoelens samen met haar vriendje en misschien wel onder het neuken met hem waar ze wel een klik mee heeft en verliefd op is.
Je moet het zo zien je betaald voor een tijdje en dan mag je haar lichaam gebruiken waarbij ze haar gevoelens gewoon uitschakelt wanneer ze geen nymfo is en is ze dat wel dan ben je gewoon een soort dildo om haar orgasmes-sen op te wekken zodat ze lekker aan haar trekken komt met nog wat eurootjes erbij(handige dvp met een verslaving). snap je het nou ouwe wat het woordje klik inhouw ;) of moet badsliper het per pm uitleggen :biggrin:
Dalton
26 februari 2014, 14:43
snap je het nou ouwe wat het woordje klik inhouw ;) of moet badsliper het per pm uitleggen :biggrin:
Een klik bestaat alleen maar bij deuren of kastjes waar een magneet aan zit en dan hoor je de klik duidelijk.
Je kan iemand altijd aardig en vriendelijk vinden en misschien heb je soms makkelijker omgang met iemand,wanneer je een dvp regelmatig bespringt en ze wacht je op met open armen dan begint de fase van gewenning,netzo als in een huwelijk of partnerschap.
Sommige mensen zien dat als liefde voor elkaar maar dat is lulkoek.
Je raakt aan elkander gewend en daardoor komt het dat je elkaar aardiger gaat vinden en samen meer onderneemt wat een heel natuurlijk verloop is,daarbij komt nog eens het idee dat je weet wat er gaat gebeuren met steeds dezelfde dvp en je lul begint er aan te wennen.
Wij oudere ijsberen zijn van huis uit luie mensen en hoeven niet steeds weer opnieuw naar een andere dvp op zoek wanneer je al een lekker sappig kutje gevonden hebt,zoals de jongere generatie die zich op iedere manier probeert waar te maken en het ene kutje naar het andere afwerkt.
Daarbij kom je regelmatig slechte kamergangen tegen en is het gewoon water naar de zee brengen en daar heb ik weinig las van door steeds een aardige dvp uit te zoeken en deze gedurende een jaar of 3,4 lekker af te sabbelen.
Je moet naar verloop van tijd toch vernieuwen maar gooi nooit je oude schoenen weg en bewaard ze,altijd makkelijk want met de nieuwe schoenen kan van alles gebeuren.
Admin
27 februari 2014, 22:41
Ik heb al eens eerder aangehaald in een ander topic, dat de dames die bovengemiddeld presteren en doorgaans optisch (hangt vaak samen) er super uitzien, het 1 tot maximaal twee jaar uithouden in een club om dan weer door te reizen naar een volgende club. Voor een beer is het dus ook raadzaam dit "werk/nomaden-model'' van de dame deels te volgen.
Beren die stil zitten en te veel blijven focussen op 1 club ook al is het een goede club, zullen doorgaans veel minder ''pareltjes'' of zoals Picasso 1 onlangs zei ''diamantjes'' tegen komen in hun 'wipbestaan'.
Denk dat veel honkvaste beren gewoon afwachten tot de line-up in hun club zich weer vernieuwt :wink:. Elke club heeft anyway een natuurlijk verloop en soms worden dames ook om wat voor reden dan ook verzocht een andere club op te zoeken. Dames die een club verlaten willen wel eens afgeslepen diamanten zijn terwijl een Neuzugang vaak een ruwe diamant is.
Voor de meeste clubs zal gelden dat na een jaar zo'n 50-75% vd dames nieuw is. Dames die lang in dezelfde club blijven zie je niet zoveel.
Dalton
28 februari 2014, 00:06
Denk dat veel honkvaste beren gewoon afwachten tot de line-up in hun club zich weer vernieuwt :wink:. Elke club heeft anyway een natuurlijk verloop en soms worden dames ook om wat voor reden dan ook verzocht een andere club op te zoeken. Dames die een club verlaten willen wel eens afgeslepen diamanten zijn terwijl een Neuzugang vaak een ruwe diamant is.
Voor de meeste clubs zal gelden dat na een jaar zo'n 50-75% vd dames nieuw is. Dames die lang in dezelfde club blijven zie je niet zoveel.
Behalve dan in LR daar hangen heel wat dvp's rond die bij de inventaris horen.
Maar ja er zijn nu eenmaal ijsberen die komen voor de club en je hebt ijsberen die komen voor de dames en de laatste zijn volgens mij toch het verstandigst.
Voor mij is de club pas belangrijk wanneer er een dvp rondhuppelt die mij bevalt,waarmee ik lekker kan sabbelen,babbelen en knabbelen en ziet de club er goed uit is dat mooi meegenomen en dan kan je alsnog af en toe een nieuwe dvp uitproberen want je weet maar nooit ,iedere dag bloemkool is wel lekker maar soms wat andijvie is niet slecht
Carlitos
28 februari 2014, 07:10
Maar ja er zijn nu eenmaal ijsberen die komen voor de club en je hebt ijsberen die komen voor de dames en de laatste zijn volgens mij toch het verstandigst.
Dan snap ik toch echt niet wat je in Villa Marisol doet, want de dames daar voldoen maar weinig aan de eisen waaraan een normale DVP moet voldoen. Werken!
De club daarin tegen is prachtig.
Bluebear
28 februari 2014, 07:23
Behalve dan in LR daar hangen heel wat dvp's rond die bij de inventaris horen.
Voor mij is de club pas belangrijk wanneer er een dvp rondhuppelt die mij bevalt,waarmee ik lekker kan sabbelen,babbelen en knabbelen en ziet de club er goed uit is dat mooi meegenomen en dan kan je alsnog af en toe een nieuwe dvp uitproberen want je weet maar nooit ,iedere dag bloemkool is wel lekker maar soms wat andijvie is niet slecht
@Mister Dalton, Nou weten we onderhand wel dat je Happy Garden en Living Room geen warm hart toedraagt. Maar om deze clubs iedere keer lopen af te zeiken hier op het forum begint me nou toch wel zwaar de keel uit te hangen. De toegevoegde waarde is nul komma nul en je komt er zelfs nooit, zo wie ben jij om erover te oordelen!!
Het gevoel bekruipt mij dat je vrijkaartjes of een gratis drankje krijgt als je jou club Villa Marisol weer loopt te promoten. Een club waar vast ook niks mis mee is, net zoals de voorgaande. Hou je ouwe lullengemekker lekker voortaan voor bij de schapen in de wei en schrijf eens een recensie over je avonturen in Villa Marisol.
Dan vindt ik dat je ballen hebt en oh ja, blijf in deze recensie wel realistisch en dwaal niet af naar ranzige uitspattingen uwerzijds.
Zo, en nu gaat "Bluebear" naar zijn appartement aan de Belgische kust en uitwaaien van dit relaas waar ik allang zeer serieuze jeuk van hadt. De carnaval gaat aan mij voorbij en dinsdag keer ik pas weer terug in het Nederlandse. Hopelijk beter geluimd als nou.
Hunziker
28 februari 2014, 08:17
Mooi gezegd, deels mee eens. TE veel wachten af, aard van het beestje.
Van de 400.000 dvps werkzaam in DE daar moeten wel wat diamanten tussen zitten. Puur ter indicatie: in GT enkele voorbeelden van dames die er al vele JAREN rondhangen bv:
Sonja, Flo,Liza,Sandy,Lulu, Lin, Simona, Henriette, Jana, Tanya, Meggi, Joanna, Nicole, Lena, Sandra, Olga, Ricarda, Elisabeth en zo zijn er nog wel minimaal 20 te verzinnen. De "oude garde" is veel groter dan verwacht. En dat van de 150 dames totaal :) Vooral Duitse van een zekere leeftijd zijn honkvast. Over privileges gesproken, die bestaan er zeker en vast;)
Wijze beren wachten niet, die handelen;) en worden 'diamond hunters' ;) :respect:
de duisburg spesjalist
28 februari 2014, 09:17
Mooi gezegd, deels mee eens. TE veel wachten af, aard van het beestje.
Van de 400.000 dvps werkzaam in DE daar moeten wel wat diamanten tussen zitten. Puur ter indicatie: in GT enkele voorbeelden van dames die er al vele JAREN rondhangen bv:
Sonja, Flo,Liza,Sandy,Lulu, Lin, Simona, Henriette, Jana, Tanya, Meggi, Joanna, Nicole, Lena, Sandra, Olga, Ricarda, Elisabeth en zo zijn er nog wel minimaal 20 te verzinnen. De "oude garde" is veel groter dan verwacht. En dat van de 150 dames totaal :) Vooral Duitse van een zekere leeftijd zijn honkvast. Over privileges gesproken, die bestaan er zeker en vast;)
Wijze beren wachten niet, die handelen;) en worden 'diamond hunters' ;) :respect: wat is lang voor een dvp om in de zelfde club te werken . ik zal is een oorbeeld nemen liz6 jaar werkzaam geweest in gt . ma nu wil ze even wat anders . gabriela terug van weg geweest nu weer in gt denken julie egt dat een dvp nooit ergens anders gaat werken :hammer: geen een dvp is honk vast ma komen meestal wel weer terug waar ze goed verdient hebben ze denken dat het gras groene is ergens anders ;)
Dalton
28 februari 2014, 09:29
@Mister Dalton, Nou weten we onderhand wel dat je Happy Garden en Living Room geen warm hart toedraagt. Maar om deze clubs iedere keer lopen af te zeiken hier op het forum begint me nou toch wel zwaar de keel uit te hangen. De toegevoegde waarde is nul komma nul en je komt er zelfs nooit, zo wie ben jij om erover te oordelen!!
Het gevoel bekruipt mij dat je vrijkaartjes of een gratis drankje krijgt als je jou club Villa Marisol weer loopt te promoten. Een club waar vast ook niks mis mee is, net zoals de voorgaande. Hou je ouwe lullengemekker lekker voortaan voor bij de schapen in de wei en schrijf eens een recensie over je avonturen in Villa Marisol.
Dan vindt ik dat je ballen hebt en oh ja, blijf in deze recensie wel realistisch en dwaal niet af naar ranzige uitspattingen uwerzijds.
Zo, en nu gaat "Bluebear" naar zijn appartement aan de Belgische kust en uitwaaien van dit relaas waar ik allang zeer serieuze jeuk van hadt. De carnaval gaat aan mij voorbij en dinsdag keer ik pas weer terug in het Nederlandse. Hopelijk beter geluimd als nou.
Bij deze moet ik je werkelijk teleurstellen mijnheer de ijsbeer,ik heb op mijn 10de verjaardig geen schaap gekregen om me mee te vermaken omdat ik een echte nederlander ben,dus wat moet ik dan in de wei zoeken,ja helemaal niks.
In dit bericht heb ik de VILA MARISOL helemaal niet vermeld en dus doe ik dat hierbij,zodat je toch weer een beetje gelijk hebt en vrijkaarten krijg ik niet van de VILA MARISOL maar daarom ben ik een gewoon betalende klant van 50 euro entree en hoef geen 60 euro te betalen voor in een kraakpand te komen.
Hunziker
28 februari 2014, 13:12
wat is lang voor een dvp om in de zelfde club te werken .(...) liz6 jaar werkzaam geweest in gt. ma nu wil ze even wat anders (...)
Zojuist even in 'het grote IJSForum Boek der gekochte begoocheling' opgezocht. Het sjoechem heb je reeds zelf gegeven, 6 jaar is een vrij honkvaste periode. Genoeg dames die vanaf 2008/2009 in GT werken en dat of samen met LR als hoofdverblijf zien. Wat ze daarnaast doen, geen idee, maar genoeg lijkt mij. Maar als ze zelf aangeven waar ze hun homerun lopen of moet ik zeggen coïteren, wie ben ik om dit tegen te spreken? ;) Zoals Admin zei, https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33785-Over-verschil-in-service-per-club-Typische-Grensclub-Service!&p=358756#post358756 verversing/een betere doorstroming doet zowel een afgeslepen diamant goed als de beer die weer de mogelijkheid zo heeft een ruwe diamant te mogen bewonderen. Nogmaals ter vingerwijzing, de 150 plekken die GT ter beschikking heeft, blijven beperkt daar zit weinig toniciteit in. Ik begrijp best dat het voor heel wat dvp's moeilijker is, gezien hun gezin en de nodige planning daarom heen etc. Maar dit doet niet af dat zij deel uitmaken van de stagnatie ten aanzien voor de nodige verversing van een club. Iedere week staan er minimaal tien nieuwe al dan niet diamantjes voor de poort die in een club willen werken. Daar zitten op jaarbasis onvervalst vele interessante dames bij. Dames die terugkeren na x-jaar prima geen monade. De vernieuwing en terug keer naar x-jaar, dat maakt juist het clubben aantrekkelijk en enerverend. Daarentegen zorgt teveel ''DVP-meubilair" juist voor eentonigheid in een club. De basis van elke goede club is niet de club zelf maar de vernieuwing en de kwaliteit; de optiek EN service van elke dame. Iemand die dit buitengewoon goed door heeft is Jürgen Rudloff.
de duisburg spesjalist
28 februari 2014, 15:46
Zojuist even in 'het grote IJSForum Boek der gekochte begoocheling' opgezocht. Het sjoechem heb je reeds zelf gegeven, 6 jaar is een vrij honkvaste periode. Genoeg dames die vanaf 2008/2009 in GT werken en dat of samen met LR als hoofdverblijf zien. Wat ze daarnaast doen, geen idee, maar genoeg lijkt mij. Maar als ze zelf aangeven waar ze hun homerun lopen of moet ik zeggen coïteren, wie ben ik om dit tegen te spreken? ;) Zoals Admin zei, https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33785-Over-verschil-in-service-per-club-Typische-Grensclub-Service!&p=358756#post358756 verversing/een betere doorstroming doet zowel een afgeslepen diamant goed als de beer die weer de mogelijkheid zo heeft een ruwe diamant te mogen bewonderen. Nogmaals ter vingerwijzing, de 150 plekken die GT ter beschikking heeft, blijven beperkt daar zit weinig toniciteit in. Ik begrijp best dat het voor heel wat dvp's moeilijker is, gezien hun gezin en de nodige planning daarom heen etc. Maar dit doet niet af dat zij deel uitmaken van de stagnatie ten aanzien voor de nodige verversing van een club. Iedere week staan er minimaal tien nieuwe al dan niet diamantjes voor de poort die in een club willen werken. Daar zitten op jaarbasis onvervalst vele interessante dames bij. Dames die terugkeren na x-jaar prima geen monade. De vernieuwing en terug keer naar x-jaar, dat maakt juist het clubben aantrekkelijk en enerverend. Daarentegen zorgt teveel ''DVP-meubilair" juist voor eentonigheid in een club. De basis van elke goede club is niet de club zelf maar de vernieuwing en de kwaliteit; de optiek EN service van elke dame. Iemand die dit buitengewoon goed door heeft is Jürgen Rudloff.
startes kom je overal tegen kom ma is na de vulkaan ma goed denk je echt dat gaby al die tijd niks heeft gedaan voor dat ze weer in gt was . vellen dames gaan voor een paar weken na Zwitserland de tarieven liggen daar hoge :rolleyes: ma ze zijn weer blij als ze terug zijn op het oude honk . en dat geld voor ons beren ook . melli ik weet niet of ze nog in gt is ma ik weet 1 ding zeker zij kom dit jaar nog na de vulkaan . damens hebben over het algemeen een hekel om de zelfde mensen continu te zien ook een reden om zo nu en dan te veranderen van werk plek de reden dat wij niet veranderen van club of wandel gebied is we weten zo goed de weg en zijn bang om te verdwalen :biggrin:
vakantieganger24
1 maart 2014, 07:16
Een slechte hoer moet telkens verkassen omdat ze uitgescheten is
Dalton
1 maart 2014, 13:38
Dan snap ik toch echt niet wat je in Villa Marisol doet, want de dames daar voldoen maar weinig aan de eisen waaraan een normale DVP moet voldoen. Werken!
De club daarin tegen is prachtig.
Dan heb je ze nog niet uitgeprobeerd want de dames in VILA MARISOL weten wat werken is en ik weet het sinds de vebouwing ook dat ze gewoon top zijn vergeleken met de andere clubs daarom kom ik het liefste in deze prachtige VILA MARISOL met zijn fantastiese omgeving waar deze dames in werken.
Ik denk,maar zeker weten doe ik het niet,dat het komt doordat de baas van deze geweldige club VILA MARISOL de dames met heel veel respekt behandelt en het welzijn van zijn schatjes goed in het oog houdt,dat geeft toch een heel andere werksfeer dan ze als een hond te behandelen zoals dat in andere clubs gebeurd zoals jullie allemaal zelf weten.
Plus de voeding is hier van een zeer goede kwaliteit die je dan ook nog eens meer kracht geeft.
Bekijk je auto maar eens en al is hij nog zo mooi en prachtig maar zonder brandstof komt hij niet vooruit of je moet een heel leger bij je hebben om hem te duwen,nog een mogelijkheid parkeer hem boven op een berg dan gaat hij als een trein naar beneden maar waar zijn de bergen.
MichelJ
1 maart 2014, 13:41
....maar waar zijn de bergen.
Eén berg is bij de club die de mooiste line-up van NRW heeft ;)
Carlitos
1 maart 2014, 17:14
Met de BBQ party enkele weken geleden was ik samen met Fabian aanwezig, ik las dat er meerdere beren zijn die jou mening ABSOLUUT niet delen. Maar het heeft geen zin om hierover met jou in discussie te gaan, die roze bril van ACA heeft plaats gemaakt voor een nieuwe voor Marisol.
De dames willen daar gewoon niet werken, de meeste dames negeren je gewoon, lopen rond met handdoeken om en op teenslippers. Ik denk dat de baas hen te veel vrijheid geeft, maar het goede nieuws is waarschijnlijk dat de meeste van hen geen pooier hebben die ook achter hen aanzit...:freu: