PDA

Volledige versie bekijken : Karolina (Roemeense ?)

salitos
18 maart 2013, 15:27
Naam : Karolina

Nationaliteit/Taal : denk Roemeens, duits , Engels

Leeftijd : 28

Haarkleur/-lengte : zwart, lang

Lengte dame : 160 cm, met schoenen 175

Postuur/Cupmaat : maatje 32, 75B getuned

Tatoeages: klein arschgeweih en beide armen binnenkant

Piercings : navel- en klitpiercing

Service: zie lijst op site DV, doet géén anaal en tongzoenen

Voordelen: leuk om mee te praten

Nadelen: niet echt

werktijden: dagelijks, tot 20:00 u

Tijdsduur : 30min

Prijs : € 50

Zegt dat ze uit Spanje komt, zal wel waar wezen, heb spaans niet kunnen controleren. Denk dat ze oorspronkelijk uit Roemenië komt en nu in Spanje woont en dan voor een aantal weken naar DV komt. In begin duits gesproken, later overgegaanop engels (had ze toch liever)

Kreeg net mijn eerste biertje aan de bar toen ik me omdraaide en recht in haar gezicht keek. Ze had een big smile en op de een of andere manier was het alsof we elkaar al lang kenden. Niet getalmt en dus gelijk naar haar toe. Uiteindelijk bleken we elkaar nu voor het eerst te spreken. Even later maar op een van de vele banken gaan zitten en over van alles zitten praten, was erg gezellig. Na een half uurtje leek het haar het verstandigste om een sleutel te halen en naar een kamer te gaan. Heb er maar direkt mee ingestemd. Ze heeft een pracht figuurtje, slanke taille en mooie borsten, die ondanks wat chirurgische hulp zacht aanvoelen. Lang zwart haar en mooie donkere ogen. Op de kamer aangekomen bleek dat haar condooms op waren, dus die moesten eerst gehaald worden. Ze gaf keurig aan toen het half uur bijna om was, heb er maar een uur van gemaakt want het beviel me uitstekend.
Ze vroeg of ik met of zonder gepijpt wilde worden en vervolgens of ik het goed vond dat ze mijn eikel even met een doekje schoonmaakte. Blijkt volgens haar toch bij veel beren nodig te zijn. Het pijpwerk was uitstekend heerijk hard en zacht en zonder de handjes. Ze heeft een mooi klein kutje en tijdens het beffen hield ik het bijna niet meer. Smaakte trouwens iets zoetigs. Uiteindelijk het rubbertje er om gedaan en in doggie style afgemaakt.
After sales was goed, ze kwam nog diverse malen met me praten. kom zeker voor haar terug

Badslippers
24 mei 2013, 22:23
Naam: Karolina
Haarkleur/-lengte : Zwart/ stijl lang
Lengte dame : 1.62
Postuur/Cupmaat : hardbody/ C-cups getuned
Nationaliteit/Taal : Spaans/Duits
Leeftijd : Jaar of 27
Tatoeages/Piercings : Ja/Ja
Service: -
Voordelen: Uitermate lekker wijf
Nadelen: -
Tijdsduur : -
Prijs : -
Extra’s bij het bezoek: -

Met deze dame heb ik een poos wat zitten zwetsen. Eerst trof ik haar spiernaakt in de kelder waar ze zojuist afrekende. Een "Hard Body" waar je een ijzeren pook op stuk zou slaan. En een foef . . . strakker heb ik ze zelden gezien. Aan de bar uitermate en vooral correct en aangenaam gezelschap met mooi uiterlijk, vrolijke glimlach en een lijf zo strak als een eendenreet. Eigenlijk had ik haar ook op mijn lijst gezet. De avond liep echter anders en daar had ik naderhand wel spijt van. En hoe kwam dat. Ergens zat een recensie in mijn kop van Salitos die deze beschaafde dame al eens met zijn stevige lijf had geplet en bezoedeld. Ik wist het niet meer zeker maar dacht dat ze niet tongzoende en ook qua seks redelijk beschaafd was. Niet direct iets voor mij.
Nogmaals, op uiterlijk, omgang en correctheid valt er niks op af te dingen. Misschien schatte ik haar te fatsoenlijk in waardoor de geiligheid ontbrak. Komt echter zeker op de welbekende "To Do" lijst.