PDA

Volledige versie bekijken : Merve (Turkse)



MichelJ
18 maart 2013, 18:26
Naam: Merve

Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang

Lengte dame : 1,65m

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Nationaliteit/Taal : Turkse / Duits en Engels

Leeftijd : 25-28jr

Tatoeages/Piercings : Nee / Nee

Service: NMC, PZC, TZ

Extra:

Dolfie
11 mei 2013, 22:10
Deze Turkse hottie en de geweldige laat avond ambiance waren de redenen dat ik veel te laat huiswaarts ben vertrokken:hammer:
In de overdrukke bar met opzwepende muziek stelde ik Merve(n) voor om even rustig met een drankje in de kino te gaan zitten.
Na gezellig keuvelen en een korte blowjob stelde ze voor om een sleutel te gaan halen...
Op de kamer heerlijk TZ,geweldige pijpsessie en deze Turkse dame stelde zelf voor om op mij te komen in cow girl:betrunken:
In dit standje kon ik lekker spelen met haar natuur geile C cup,daarna in doggy echter ik voelde vrij snel dat ik aan het verzwakken was en vroeg haar een handmassage ( ze doet helaas geen FT ).
Dit was een goed idee,ze overgoot mijn beste vriend met durex glijmiddel en begon aan een lekkere handmassage waarbij ik mijn laatste druppels,enfin wat er nog overbleef;),op haar mega borsten dropte:tongue:
Prachtige afsluiter,nadien nog even met Merve een drankje aan de bar genuttigd waarbij ik met pijn in het hart huiswaarts keerde.

Grtz,Dolfie

Note aan moderator : volgens mij is ze +/- 1,65 en is ze +/- 26 Jaar

bettman
11 augustus 2013, 15:03
Gestern hatte ich auch zum ersten Mal das Vergnügen mit Merve. :wiegeil:
Ich war mit ein paar Kollegen zum Fußball-BL-Gucken dort verabredet. Danach saßen wir draußen auf der Baustelle und aßen nach dem BL-Abendspiel noch eine Kleinigkeit.
Dort wurde ich quasi von Merve gebucht, schnell saß sie auf meinem Schoß und genauso schnell hatte ich ihre Zunge im Hals; wohlgemerkt, wir kannten uns nicht, aber meine Bekannten gaben grünes Licht :smile2:
Also ab mit ihr nach vorne; welches Zimmer? 6 oder 8? Da ich beide Zimmer nicht kannte, ließ ich sie wählen. Nr. 8 sollte es sein.
Im Zimmer hat sie erst ihre NoGos erklärt und dann sagte sie: "Jetzt kannst Du mit mir machen, was Du willst"! ist mir so auch noch nicht passiert :s026[1]: !!
Selten habe ich eine so feuchte, nein nasse Frau erleben dürfen.:goodjob[1]: :trust_me[1]: