PDA

Volledige versie bekijken : Andrea (Roemeense)

Cuties
20 maart 2013, 16:24
Naam:Andrea
Haarkleur/-lengte : Zwart/ Lang
Lengte dame : Anderhalve meter
Postuur/Cupmaat :Normaal/ 75 b
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Bulgaars?
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Nee/ nee / bruinkleurig verticaal litteken van navel tot pussy (weg gefotoshopped op de foto's).
Service: pzc/nmc
Voordelen: geen, nou ja, leuk lichaam voor tref-standaarden en een meer dan leuk lichaam voor pte standaarden.
Nadelen: Geen (zie mijn verslag in het algemene club topic van 20/03/2012). Wordt naar verluidt continu & stelselmatig na wat slijmen bij de baas uit de werkroulatie gehaald. D.w.z. kan op een dag ten alle tijden out of the blue naar huis gaan als ze weer ff gaat zitten meckern dat ze auwtjes heeft in der kut of in der buikkie. Schijnt een vaak terugkomend gelul bij haar te zijn: auwtjes & ziekjes. Behoorlijk lamelendig op de kamer. Eigenlijk wel waardeloos imo. Je kan net zo goed je pik in het gat van de stofzuigerslang stoppen, en je hebt waarschijnlijk nog meer satisfactie. Laat je niet foppen tijdens de pre-sales. Zonde van je balzakzaad.
Tijdsduur :
Extra’s bij het bezoek:

http://s14.directupload.net/images/130320/qk5cziwx.jpg

bad pritt
20 maart 2013, 16:49
Ze is roemeens.

hansdordt
20 maart 2013, 19:17
Gedurende de 4 uur dat ik in pte was zat ze bij 1 en dezelfde beer, leek wel een verliefd stel:-)

bad pritt
20 maart 2013, 19:39
Gedurende de 4 uur dat ik in pte was zat ze bij 1 en dezelfde beer, leek wel een verliefd stel:-)

Dat is schuilen en zo het werk minimaliseren, dat heb ik bij haar ook al gezien.

Piet Plezier
20 maart 2013, 20:19
Lekker meiske die wil ik ook wel een keer palen.

bad pritt
20 maart 2013, 20:28
Lekker meiske die wil ik ook wel een keer palen.

Dan moet je maar een keer meegaan schatje, de line up ziet er (erg) goed uit.

bad pritt
23 maart 2013, 08:04
Zoals wel vaker herken ik niet veel in Cuties verhaaltje boven.:wink:

Andrea is een leuk vrouwtje, mooi lichaampje en aardig maar deed alles een beetje plichtmatig en minder naturel.
Maar ik mag haar wel.

Haar service is heel standaard partytreff niveau met een beetje opzichtig geakteer.
Dat ze verbaasd is dat je na een paar minuten niet klaar bent heb ik ook ondervonden.
Maar hier is de optiek factor weer de reddende engel voor mij, ik kick optisch op dat lolitaatje.
Ik liet haar me lekker verwennen,mn bovenlichaam kussen, beetje aftrekken, lekker mn tepels kussen, want pijpen met dat klein mondje is meer raspen langs de tandjes.
Maar met een beetje ervaring en het verleggen van de wensen en verwachtingen en deze vervangen door andere geile wensen en verwachtingen kun je toch van dit meisje genieten.

Lekker geneukt in 2 standjes en me door een goede geile handjob vakkundig door haar laten entsaften.
Dan springt ze wel meteen op en kreeg ik een paar korrigerende tikjkes op mijn billen van haar waarschijnlijk omdat het haar te lang duurde nee das onzin maar voor haar is t werk gewoon werk en ze doet soms niet zoveel moeite om dat te verbloemen.

Maar ik ga haar zeker niet overslaan een volgende keer, ze doet goed haar best en een verwen programmaatje heeft ze goed in het repertoire zitten, ik vind het optisch een lekker ding, en buiten de kamer een stil maar lief vrouwtje ( wel enetypische roemeense met al hun trots en stugheid hehehe ) die een goede vibe verspreid...echt een vrouwtje vrouwtje, die goede service levert wel "haar service" Het geheel leverde geen maximum aan genot maar als 4de dame van de avond was ze zeker niet verkeerd.

hallodaarbenikweer
30 maart 2013, 16:02
Vandaag om 13u was Andrea zo assertief om spontaan naast mij te gaan zitten en na wat voorwerk van haar kant mij naar boven te noden. De overige dames waren nog aan het wakker worden na een zware vrijdagnacht tot 5u. Ik vind deze kleine lolita er geil uitzien, dus ook al ken ik haar beperkte repertoire, voor een eerste opwarmoefening voldoet ze prima. Uiteraard was het al na een paar minuten spritzen schatzi, maar daar trekt een Pte beer zich niets van aan. Ficken schatzi en een scala neukstandjes met haar doorgenomen waarin ze professioneel meeneukte. Later op de middag trad de baas nog wel tegen haar op. Kennelijk was de andere klant niet helemaal content met haar. Ze werd weggestuurd.

bad pritt
14 april 2013, 08:47
Tijdelijk even naar Roemenistan, jammer want lekkere eyecandy en op de kamer best oke.