PDA

Volledige versie bekijken : Loredana (Hongaarse)



Cuties
20 maart 2013, 17:14
Naam: Loredana
Haarkleur/-lengte : donker/ lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat :normaal/ a
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ beetie engels/duits
Leeftijd : In de 30
Tatoeages/Piercings :
Service: PZC/NMC/Vingeren/fisten/cob
Voordelen: Ik sta bekend als een machine op de kamer, nou, zij kan super goed mee komen. Wat een energie. Doet -gezien haar lichaam ook- duidelijk aan fitness of conditietraining. Zeurt op de kamer niet. Heerlijke wederzijdse zweetpartij door het non-stop gebeuk wat meer dan half uur duurde.
Nadelen: Nou ja, je zou je kunnen storen aan haar litteken en theezakjes (mij intereseert het niet: we zijn toch immers in een tref?!); Gezicht is iets minder fraai. Haar gebit heb ik op de een of andere manier niet goed kunnen beoordelen: de kamer was te donker. De onbekende status aangaande haar gebit en haar minder fraai gezicht, hebben mij wel doen besluiten om een kuspartij te initiëren.
Tijdsduur :
Extra’s bij het bezoek: Maatjes met Ina. Ik geloof dat als de een er niet is, de andere er ook niet is.

Zou best wel eens "Karina" kunnen zijn als ik de beschrijving van die beer lees. Alles komt overeen, incl. litteken op haar rechter borst (wat, lijkt me, toch wel "uniek" is). Houdt haar BH trouwens aan op de kamer (hierom dus), maar het litteken viel me niettemin op toen ze naast me stond onder de douche. Leuk, gewoon meedouchen met de klanten (doet Paula en Ina ook).:smile: De meesten douchen boven (zoals Dahlia).

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4383-M%F6nchengladbach-Rheydt.-Pauschalclub-MG-Rheydt-Druckerstr.-6&p=267926#post267926

Heb deze vrouw ontmoet tijdens mijn inmiddels 8e bezoekje aan pte.
Ziet er aardig uit voor trefstandaarden. Ziet er leuk uit voor pte standaarden. Erg fraai lichaam, niet dun, maar normaal en licht afgetraind.
Die billen zijn net als die van Ina fenomenaal. Erg lekker snoepgoed, om te zien en om mee te spelen. In eerste instantie een beetje contactschuw/lichtelijk arrogant tijdens de pre-sales, maar dat blijkt een façade, ze is gewoon verlegen. Maar niet op de kamer, sodeju!

Service is -conceptoversteigend bezien- buitenaards. Een echte aanrader. Ik denk niet dat iemand aan haar kan tippen op dit moment.:wink2:
Het kan natuurlijk altijd beter....cim/facial/anaal etc. Maar je hoort mij niet klagen.