PDA

Volledige versie bekijken : Mijn relatie met een FKK-dame; de soap

Pagina's : 1 [2]

rplover
4 januari 2007, 11:11
Guys,

Jullie moeten toch zo langzamerhand wel doorhebben dat de menselijke psyche vreemde trucen met een ijsbeer kan uithalen!! :confused:

Hoe ONGELOOFLIJK ook voor JULLIE.... beschouw dit verhaal sowieso als ECHT (lezers moeten jullie recensies toch ook SERIEUS nemen?) je kunt er VEEL van leren.

Hou toch op met discussieren over hoe dom CUUP al dan niet is!!

Een diep verliefde ijsbeer doet nou eenmaal ERG onverantwoorde dingen (diep verliefde NIET ijsberen OOK!!)
je WILT, als ijsbeer in zo'n situatie,op DAT ogenblik de waarheid NIET zien en gaat TOTAAL voor "je meisje".
(Als ervaringsdeskundige zeg ik: Been there, done that, got the t-shirt........ NOT worth it!! :cool: )

Je hebt maar 2 soorten ijsberen:
1) IJsberen die al verliefd zijn geweest!!
2) IJsberen die nog verliefd gaan worden!!
De kwestie is alleen HOE GA JE HIERMEE OM??!!

Dus "little Grasshoppers": Listen and learn!!

GRTZ :wink: , Liefhebber... die denkt dat veel lezers die hier ERG lichtvoetig reageren ABSOLUUT NIET doorhebben dat hen DIT ook kan overkomen!!
Eindelijk nog eens iemand die durft tegen ziekelijke geesten in te gaan.
Zouden ze nog zo lachen moesten ZIJ ijsbeer soort 2 worden???
En geloof me vrij, aangezien ze zelf ijsberen zijn, overkomt verliefdheid hen ooit ook.
Wat zoeken ze anders als ijsbeer? Waarom bezoeken ze de clubs? Puur en alleen sex? Kan best zijn, maar ooit zullen ze ooit ook een gevoel van verliefdheid krijgen, en dan is het ook van datte.
Dan worden zij misschien wel de hoofdrolspelers in hun eigen B-film.
En dan, mannen, mogen jullie blij zijn dat iemand als CUUP dit verhaal hier open en eerlijk heeft neergepend. Dan zingen ze zelf wel een toontje lager.
Enkel mensen zonder gevoel en zeer domme mensen durven en kunnen beweren dat dit (en dan doel ik op verliefdheid en alle gevolgen vandien) hen nooit zal overkomen.

Liefhebber, ik sluit me dan ook voor 100 % aan bij je uitspraken, er uit leren moeten ze doen, onze CIA agentjes.

Randy
4 januari 2007, 11:27
...
Voor mij was de liefde over, over en uit.
Ik keek naar Beth en zag een meisje dat zich, om wat voor reden dan ook, aan mij vast klampte. Ooit had zij mij helemaal in haar macht, met name in mijn Club XXX – tijd was ik compleet in haar ban. En nu, nu was daar niets meer van over. Het had wel iets treurigs, voor haar althans. Ze had eindelijk haar hart aan een man verpand en ook die liet haar nu vallen.
...

Ja en dit is de andere kant. Niet alleen wij ijsbeertjes worden slachtoffer van onze verliefdheid, ook de dames. Geen wonder dat velen van hun naarmate ze langer in het vak zitten, steeds minder illusies hebben over ons beertjes. En ons ook amper nog serieus nemen, behalve als inkomstenbron. Geef ze eens ongelijk...

thesickboy
4 januari 2007, 13:10
Eindelijk nog eens iemand die durft tegen ziekelijke geesten in te gaan. Je noemt jezelf natuurlijk niet voor niets 'sickboy', nietwaar
Zouden ze nog zo lachen moesten ZIJ ijsbeer soort 2 worden???
En geloof me vrij, aangezien ze zelf ijsberen zijn, overkomt verliefdheid hen ooit ook.
Wat zoeken ze anders als ijsbeer? Waarom bezoeken ze de clubs? Puur en alleen sex? Raar maar waar, dit is weldegelijk de hoofsredenKan best zijn, maar ooit zullen ze ooit ook een gevoel van verliefdheid krijgen, en dan is het ook van datte.
Dan worden zij misschien wel de hoofdrolspelers in hun eigen B-film.
En dan, mannen, mogen jullie blij zijn dat iemand als CUUP dit verhaal hier open en eerlijk heeft neergepend. Dan zingen ze zelf wel een toontje lager.
Enkel mensen zonder gevoel en zeer domme mensen durven en kunnen beweren dat dit (en dan doel ik op verliefdheid en alle gevolgen vandien) hen nooit zal overkomen.

Liefhebber, ik sluit me dan ook voor 100 % aan bij je uitspraken, er uit leren moeten ze doen, onze CIA agentjes.Sick-007-Boy:cool:

Jongens, jongens, jongens,...

Voor alle duidelijkheid: Het was niet mijn bedoeling om iemand op de pik te trappen. Beetje humor moet toch kunnen, niet?
Nu om eerlijk te zijn had ik wel een dergelijke reactie verwacht en ook daarom heb ik het berichtje geschreven:teuflisch :teuflisch :teuflisch
ff kijken wie zich snel uit zijn tent laat lokken...

'k vind het wel een beetje jammer dat bij sommige beren de tenen langer zijn dan de pik, woehahahah......:rofl: :rofl: :rofl:

rplover
4 januari 2007, 13:17
Jongens, jongens, jongens,...

Voor alle duidelijkheid: Het was niet mijn bedoeling om iemand op de pik te trappen. Beetje humor moet toch kunnen, niet?
Nu om eerlijk te zijn had ik wel een dergelijke reactie verwacht en ook daarom heb ik het berichtje geschreven:teuflisch :teuflisch :teuflisch
ff kijken wie zich snel uit zijn tent laat lokken...

'k vind het wel een beetje jammer dat bij sommige beren de tenen langer zijn dan de pik, woehahahah......:rofl: :rofl: :rofl:
Grappigaard, je hebt de oscar gewonnen van de beste acteur, van een B-film , woeaaahahhhhhhhhhhhhhhh
Ik lig in een deuk van het lachen :plapper::plapper::plapper:

Flipper
4 januari 2007, 14:03
Wow...

Nu ben ik dus benieuwd hoe dit afloopt.

:eek:

i-tommy
4 januari 2007, 18:41
tja, ken het gevoel. heb net een punt gezt achter een 2 jaar durende relatie.
zeer pijnlijk, blind verliefd zijn

liefhebber
6 januari 2007, 17:58
Hier past maar 1 ding!!

Het lied wat ik steeds in mijn hoofd hoor wanneer ik deze thread lees....

De hit van meneer Robert Palmer:

ADDICTED TO LOVE

Your lights are on, but you're not home
Your mind is not your own
Your heart sweats, your body shakes
Another kiss is what it takes

You can't sleep, you can't eat
There's no doubt, you're in deep
Your throat is tight, you can't breathe
Another kiss is all you need

Whoa, you like to think that you're immune to the stuff, oh yeah

It's closer to the truth to say you can't get enough, you know you're

Gonna have to face it, you're addicted to love

You see the signs, but you can't read
You're runnin' at a different speed
You heart beats in double time
Another kiss and you'll be mine, a one track mind

You can't be saved
Oblivion is all you crave
If there's some left for you
You don't mind if you do

Might as well face it, you're addicted to love

GUITAR SOLO (ONCE AROUND)

Your lights are on, but you're not home
Your will is not your own
You're heart sweats and teeth grind
Another kiss and you'll be mine

GRTZ :wink:, Liefhebber

Jansen
7 januari 2007, 23:25
Het is net een film als het spannend wordt komt er reclame of het is afgelopen voor die week.
Ik zit te wachten op wat er na het einde komt.:rolleyes:
Bij iedere film staan de namen van de acteurs er achter en ook waar het opgenomen is.:freu:
En dit verhaal als boek of als film uitbrengen kan je hier mischien weer wat geld mee terug verdienen.
Schrijf me maar en ik zal je script door sturen naar Talpa.:teuflisch
John de Mol houdt wel van ranzige verhalen en dan kan Linda de Mol spelen voor Beth.
Doe ik wel een gast rol van de man uit de disco die haar ook een aantal goede beurten heeft gegeven.:fuck:

Voor de serieuze onder ons die meteen gaan happen ook dit is een geintje.
Maar wel mischien aantrekkelijk.:nee:

thesickboy
8 januari 2007, 07:57
Opgelet Jansen, pogingen tot humor kunnen zure reacties opleveren!:hah:

Indien er bij de verfilming nood is aan een acteur die de rol speelt van een CIA of KGB-agent (moet lukken met een aantal oostblok-personages). Wil ik graag deze rol op mij nemen...:rofl:

Sick-007-Boy
:cool: :cool: :cool:

Jorah Mormont
8 januari 2007, 12:22
Ik speel wel die "man met de kruiwagen"

BR, Sonny:wink:

Flipper
10 januari 2007, 08:18
Nou durf ik bijna niet om het vervolg te vragen......

Maar wanneer komt het?

:D

CUUP
10 januari 2007, 22:09
.................Ik schrok. Daar stond ik dan mijn voicemails af te luisteren. Dit ging goed fout. OK, toegegeven: mijn voornaamste reden om weg te gaan en Beth alleen te laten was om haar boze echtgenoot te ontlopen. Maar ik meende oprecht dat ik dacht dat dat ook voor haar het beste zou zijn. Nu had ik haar echter, laf, alleen in de steek gelaten. Van een ijsbeer mag je toch wel wat meer verwachten. Ik kon niet anders dan terug naar Beth gaan. Maar eerste belde ik haar. Ze nam de telefoon op en begon gelijk te praten:

Toen ze bij haar appartement was aangekomen, had haar echtgenoot haar opgewacht en was door het dolle heen. Beth was gevlucht en had een wildvreemde man om hulp gevraagd. Deze man had haar naar huis gebracht. Schijnbaar had haar echtgenoot zich toen rustig gehouden. Tijdens ons telefoongesprek sluipte de man in kwestie weg en stal nog even snel al het contante geld van Beth. Als het mis gaat, gaat het goed mis.
Beth huilde aan een stuk door. Aan de ene kant stond haar echtgenoot met een mes voor de deur en aan de andere kant was ze net van haar laatste (?) contante geld bestolen. "It means I fuck last week for nothing,........for free". Ondanks dat ik dit wel treurig vond had de aanwezigheid van haar echtgenoot nu meer mijn aandacht. Haar echtgenoot was nu wat meer rustig, daar zijn ouders ook waren komen opdraven. Die wilden graag, met hun zoon, een gesprek met Beth. Beth vertrouwde hen wel, maar was ook beschaamd dat ze moest opbiechten dat ik langs was gekomen. Ondertussen zat ik mij te bedenken wat ik het beste kon doen.

Ik had een idee en ik vroeg Beth om even geduld. Ik hing op en belde het voor mij onbekende Duitse nummer dat op mijn toestel stond, in de veronderstelling dat dit van haar echtgenoot was. Ik had goed gegokt. Hij had gelijk door wie ik was. Hij schold mij voor alles uit wat vuil en vies was en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Natuurlijk kreeg ik de nodige dreigementen te horen. "I fuck you in your ash when you come back and than I kill you like a pig" Even kreeg ik de neiging dit knulletje af te zeiken, maar daarmee zou ik alleen maar verder van mijn doel af raken. Na een tijdje was de echtgenoot klaar met zijn verwensingen en ik vroeg hem of hij interesse had om een deal te treffen. Hij was stil en zijn vader nam de telefoon over. De vader sprak zakelijk. Ik stelde voor als zij goed voor Beth zouden zorgen (lees: visa in stand houden) dat ik dan uit het leven van Beth zou verdwijnen. Ook mocht haar niets overkomen. Zouden zij zich niet aan hun afspraak houden dan zou ik weer in het leven van Beth opduiken met alle gevolgen voor het huwelijk van dien. Daarnaast probeerde ik dreigend over te komen door te stellen dat als zij zich niet aan de afspraken hielden, ik met vriendjes langs zou komen. Of dat indruk maakte weet ik niet, maar de vader ging met de zoon overleggen. De zoon nam de telefoon over en besprak nogmaals de deal met mij. Hij was akkoord, maar voegde er zelf nog wat dreigementen aan mijn adres aan toe. Ik liet het maar zo.

Vervolgens belde ik Beth dat zij hen binnen kon laten. Zij ging akkoord en zei dat wij later nog wel contact zouden hebben. Ondertussen ging ik in een wegrestaurant koffie zitten drinken om mijn gedachten op een rij te zetten. Daarna reed ik naar huis, waar ik anderhalf uur later aankwam. Ik was natuurlijk benieuwd wat er was besproken, dus ik belde Beth. Beth nam vrolijk de telefoon op en ik kon horen dat er meerdere mensen bij haar in de buurt waren. "Call me later" zei ze en verbrak de verbinding. Dat was het laatste wat ik van Beth vernam..........................

Wordt vervolgd (nog 1x).

Rex
10 januari 2007, 22:56
.................
Wordt vervolgd (nog 1x).

Ok Cuup het laatste deel van deze soap gaat komen,
maar is dit ook werkelijk het allerlaatste deel?

Ik heb zeker niet alles gelezen van jou story about / with Beth,
maar ik weet nu al wat er gaat komen..........................Daarvoor hoef je ook niet alles gelezen te hebben!!

In ieder geval chapeau voor jou dat je dit hebt willen delen met ons allen!!

CUUP
11 januari 2007, 06:24
.................maar ik weet nu al wat er gaat komen..........................Daarvoor hoef je ook niet alles gelezen te hebben!!

Geloof mij, je hebt geen flauw benul wat er gaat komen. Ik weet niet eens zeker of ik het ga opschrijven.

nita
11 januari 2007, 08:30
Geloof mij, je hebt geen flauw benul wat er gaat komen. Ik weet niet eens zeker of ik het ga opschrijven.

ja....laat ons lekker in spanning zitten:motz:

hoop toch wel het laatste nieuws van je te vernemen. ik heb de rest ook met interesse gevolgd. kan niet wachten.

groetjes, nita:wink:

Een IJsbeer
11 januari 2007, 13:53
Cuup schrijft een goede "ijsbeersoap". Een stukje (potentieel) geweld is daar vast onderdeel van. Als hij ook de balans tussen zijn (gefingeerde) priveleven thuis en wat hij "buiten" meemaakt verbetert is er misschien een uitgever (tvstation)te vinden.

Blijf schrijven!

Groet van een ijsbeer

rplover
11 januari 2007, 15:48

Met Dames als Beth weet je inderdaad nooit. Spannend, alhoewel het wel eens een heel bitter einde zou kunnen worden.
Maar ontneem ons nu die laatste episode niet, want dit zou wel een heel open einde zijn ;)

Azrael
16 januari 2007, 12:29
CUUP, waar ben je nu? We wachten.....

Willem2
16 januari 2007, 12:38

Eff wachten ..............................(oeps had ik me bijna verraden ;) )

Zero
16 januari 2007, 14:10

De ijsbeer begint aan zijn winterslaap, zo ook cuup ... tot binnen een paar maanden! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4521)

rplover
18 januari 2007, 22:12
Geduld is een schone deugd, ik weet het wel, maar telkens als ik CUUP online zie, hoop ik dat hij ons het moment surpreme te voorschijn tovert.
CUUP, al enig idee wanneer we het laatste hoofdstuk hier te lezen krijgen?

rplover

CUUP
18 januari 2007, 22:29
Geduld is een schone deugd, ik weet het wel, maar telkens als ik CUUP online zie, hoop ik dat hij ons het moment surpreme te voorschijn tovert.
CUUP, al enig idee wanneer we het laatste hoofdstuk hier te lezen krijgen?

rplover

Ik heb afgelopen weekend het laatste hoofdstuk geschreven en het eindigt zo:

Epiloog: email van Modorator Ijsbeer2 op 10 mei 2005:
.......Ik vind trouwens dat jij wel erg vaak en erg lang met Beth op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet goed voor haar.

Ik las de email wederom en begreep heel goed wat Ijsbeer2 bedoelde. Mijn bezoekjes aan Club XXX waren indertijd aan het oplopen tot zeker 2 a 3 keer per week. Het geld vloog mijn broekzak uit en emotioneel zat ik in de knoop, net als nu. Maar waarom het voor haar niet goed was begreep ik toen, lang geleden, minder. Zij verdiende er immers goed aan. Nu begreep ik het wel. Ik had veel geleerd. Maar ten koste van wat?................

THE END :heul:

Silvester
18 januari 2007, 22:45
Ik ben zeeeer benieuwd, ik slaap er niet van....
http://www.smiliez.nl/smiliez/huis/countingsheep.gif

Willem2
19 januari 2007, 09:13
Ik heb afgelopen weekend het laatste hoofdstuk geschreven en het eindigt zo:

[I]Epiloog: email van Modorator Ijsbeer2 op 10 mei 2005:
.......Ik vind trouwens dat jij wel erg vaak en erg lang met Beth op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet goed voor haar.

U ziet 10 mei 2005 :eek:

Het is net zoals in de reclame; ik heb nog zo gezegd : Geen Bommetje !!! ;)

Maar ja, je kan nog zoveel waarschuwen : Liefde maakt blind en Sammy kan niet zien ;)

Genoeg spreekwoorden en gezegden verhaspelt. Misschien was het niet voor iedereen duidelijk maar blijft het geheel toch hangen.
Laat CUUP zijn verhaal maar afmaken en misschien zal ik dan nog eens reageren :wink:

Jansen
19 januari 2007, 12:32
Ja Cuup ik hoop dat het met mij nooit zo ver zal komen,terwijl ik al aardig op weg was.
Maar ook ik heb deze laatste week heel veel meegemaakt,en dan kan ik je vertellen dat je daar ook behoorlijk gestrest van rond kan lopen.
Dit gaat tenkoste van je werk en thuis.
Ook thuis hebben ze behoorlijk gauw in de gaten dat je anders bent,dat is niet te verbergen.
Ik zit nu ook echt te denken om waar ik momenteel mee bezig ben dit te stoppen of op een heeeeel laag pitje te zetten.
Het probleem is dat zij op dit moment een beetje afhankelijk is van mij,omdat ze tijdelijk bij mij in de omgeving woont.
Ik zou eigenlijk liever weer een maal per week naar de club gaan maar dat kan verlopig niet.
Omdat zij nu niet werkt maar met andere dingen bezig is,heb ik haar beloofd daar zoveel mogelijk mee te helpen,maar constant komen er sms binnen op de mob. + nummer dat zij van mij in gebruik heeft voor haar werkzaamheden hier om mij te kunnen bereiken. jaloers nee maar niet echt blij.
Ook verandert zij iedere keer afspraken omdat ze dan weer geen zin heeft terwijl ik daarvoor hele belangrijke afspraken voor heb verzet om bij haar te zijn en te helpen.
Zelfs de sex is op dit moment nihil.
Ik hoop dan ook dat ik hier snel over heen kom,en heb gelukkig een goede praatpaal die mij steunt en adviseerd.
Haar op dit moment laten zitten kan ik ook niet omdat ik haar zelf hier naar toe heb gehaald en ze heeft mij nodig,maar waardeert het te weinig ( leeftijd denk ik en het vele geld wat zij altijd hebben)
Maar beslissingen nemen moet ik toch zelf doen.
Nee dit is toch ook niet wat ik wil,en dat heeft uiteraard met leeftijd verschil en een beetje cultuur te maken.
Ik kan hier ook wel een lang verhaal van maken,maar dit doe ik niet omdat ik probeer er snel uit te komen,en dan nooit meer een relatie beginnenin een club.
Ja geef mij maar de tijd van een avondje weg en dan weer naar huis met een mooie ervaring rijker op zak,en volgende week weer iets anders.
Je te lief opstellen is dus ook niet goed omdat deze dames je dan gaan zien als een echte vriend met dan weer de gevolgen van dien.

Een vraag wanneer is het gestopt Cuup dit kan ik niet uit je verhaal halen.
Nu in december 2006 of meer als een jaar geleden ?
En als het al meer dan een jaar geleden is hoe is het dan nu met je ?

CUUP
20 januari 2007, 07:08
Een vraag wanneer is het gestopt Cuup dit kan ik niet uit je verhaal halen.
Nu in december 2006 of meer als een jaar geleden ?
En als het al meer dan een jaar geleden is hoe is het dan nu met je ?

Het laatste deel speelt zich in de week voor afgelopen kerst, oftewel een paar weken geleden.

Hoe het met mij is? In het laatste berichtje dat ik heb geschreven heb ik de laatste regels van de soap geschreven, waaruit ook blijkt hoe ik mij voel:

"..........emotioneel zat ik in de knoop, net als nu.........."

Het wordt je allemaal duidelijk in het laatste deel.

Zondagavond laat: THE END

Bart
20 januari 2007, 09:38
Ja, ja, zal wel THE END part 1 zijn.

CUUP
20 januari 2007, 11:15
Ja, ja, zal wel THE END part 1 zijn.

Ik vrees dat zodra je de woorden "THE END" van het laatste deel zult hebben gelezen, dat je dan niet meer denkt dat er ooit nog een vervolg op CUUP en Beth zal zijn.

Bart
20 januari 2007, 12:07
Beste CUUP, ik heb je verhalen vol aandacht gelezen en, misschien ook wel ingegeven door een aardige dosis positivisme, blijf ik geloven in een mooie afloop.

Maar aangezien de realiteit inmiddels je verhaal heeft ingehaald kan dat natuurlijk altijd nog in de toekomst. Ik sluit niks uit, dat is in ieder geval een les die ik uit je verhaal heb geleerd.

Bart

little diablo
20 januari 2007, 14:46
@cuup

jouw verhalen overtreffen echt alles:rolleyes: maar een van de tips van me medeberen en het beste medicijn was altijd nog het vrolijk verder:fuck: en er een wijze les uit trekken. En ik moet zeggen na al die wijze lessen en die paar:wand: gaat het een stuk beter. Door verschillende ervaringen in het verleden heb ik nu meer mensen kennis en weet ik nu wanneer ik aan de rem moet trekken,en hoe ver ik met een dame mee moet wandelen;) en dit maakt alles relexter.

Saluti L Diablo

Gewoon Frank
20 januari 2007, 19:27
Ik vrees dat zodra je de woorden "THE END" van het laatste deel zult hebben gelezen, dat je dan niet meer denkt dat er ooit nog een vervolg op CUUP en Beth zal zijn.

Ik hoop dat je niet hetzelfde hebt mee gemaakt, zoals ik. Ook ik was verliefd op een dame. En zij was dit ook op mij. Is nu ongeveer 10 jaar geleden. Ze was zelfs gestopt met het werk, om rustig een relatie op te bouwen...
Maar het lot heeft er jammer genoeg anders over beslist. Haar ex heeft haar een kogel door het hoofd gejaagd. En ik verzeker je, de pijn neem je heel je leven mee. Zij heeft me geleerd, wat eigenlijk een vrouw is. En niet op sexueel vlak. (want daar ben ik niets waard in) Maar om lief te hebben. Om te voelen, hoe gelukkig je als man kunt voelen om een vrouw te mogen beminnen. Soms begrijp ik sommige mannen niet. Die klagen over hun halve trouwboek. Een vrouw is het mooiste wat er op aarde bestaat. Ook al hebben er vele mij gekleineerd, de grond in geduwd...

rplover
20 januari 2007, 19:49
Ik word gewoon stil bij dit alles.
Ik vrees, maar hoop toch een beetje.
Ik word gewoon heel erg stil bij dit alles.

@CUUP: ik begrijp je al te best, maar ja, er is Beth natuurlijk ook nog (hoop ik dan toch)
@GewoonFrank: van uw verhaal word ik al helemaal niet goed, veel sterkte verder, en ooit lopen we samen nog wel eens lachend door de straten van ons skw ;)

En toch word ik gewoon heel erg stil bij het lezen van dit alles.

groet

rplover

MiniME
21 januari 2007, 08:31
zucht..............

Gustomass
21 januari 2007, 22:56
Sjonge CUUP, wat een planning, komt je laatste deel toich nog op de valreep dit week-end binnen vallen.
Zo nu ga ik snel lezen...

Gustomass,

rplover
21 januari 2007, 23:10
………….In de eerste dagen probeerde ik nog wel contact met Beth te leggen, maar haar telefoon werd niet meer opgenomen. Soms maakte ik mij een beetje zorgen waarom er geen contact meer was, maar het was aannemelijk dat ze nood gedwongen eieren voor haar geld had gekozen.

Er waren 2 maanden of meer voorbij zonder enig contact met Beth. Soms viel dat allemaal niet gemakkelijk, maar de tijd heelt alle wonden. Zo ook bij mij. Naar Duitsland ging ik niet meer. Natuurlijk dacht ik zo nu en dan wel eens aan haar. Soms mistte ik het meisje dat mijn hoofd op hol had gebracht. Als ik ooit echt van een vrouw had gehouden dan was het wel van haar, dat wist ik zeker. Grappig was dat ik vooral het sms-contact mistte. Langzaam maar zeker begon ik weer zin in sex met andere vrouwen te krijgen en dat beviel mij wel. Het had lang geduurd dat ik echt kon genieten van sex met een andere vrouw dan Beth. Eerlijk gezegd had ik daar ook moeite voor gedaan en het was gelukt. Een tijdje was sex werken voor mij geworden om maar de sex met Beth te vergeten. Maar ik was ook blij dat het was afgelopen. Zakelijk moest ik nogal wat herstelwerkzaamheden voor mijn werk uitvoeren omdat ik in het afgelopen jaar nogal wat had verzuimd. Dat zou mij nooit meer overkomen.

Ondertussen was de kersttijd aangebroken. 2 jaar nadat ik in Duitsland was gearriveerd.

Op een dag, niet zo lang geleden, ging mijn telefoon, zoals zo vaak. Niets vermoedend nam ik op. Een timide stem fluisterde iets. Eerst had ik het niet door, maar het was Beth. Ik was best blij haar weer te spreken en dacht dat ze op het punt stond weer eens naar huis te gaan, althans als ik haar verhaal goed begreep. Dat bleek ook wel een beetje te kloppen. Het is altijd leuk om de kerstsfeer thuis te beleven. Dat was een ietswat foute inschatting.

Het ging niet goed met haar. Zo klonk ze ook niet. Ze vroeg of ik zin had om op korte termijn iets af te spreken. Ik mocht kiezen, waar en wanneer. Ik besloot een afspraak te maken.

En zo reed ik weer eens naar Duitsland. Net als vroeger. Ik was van plan na mijn afspraak met Beth weer eens naar een club te gaan. De herinneringen zouden nu wel grotendeels zijn vervaagd. Na een lange rit kwam ik bij de afgesproken plek (een restaurant) aan. Ik liep naar binnen en zag Beth zitten. Ik schrok.

Ze zag er slecht uit. Bleek, mager en slecht verzorgd. Ze keek de hele tijd angstig om zich heen. Ik kwam bij haar zitten en ze fleurde iets wat op. “Thank you that you make time for me” , zei ze. Eerst werden wat koetjes en kalfjes besproken en eten besteld. Ze had honger, erge honger. Ik bekeek haar nog eens goed en zag dat haar kleren een beetje vuil waren. Dat was mij nog nooit eerder opgevallen. Vroeger ging ze nog liever naakt de straat op, dan onverzorgd.

Ze begon met haar verhaal. Tijdens het gesprek met de ouders en haar echtgenoot had ze afgesproken het huwelijk nog een kans te geven. Ze had ook beloofd geen contact meer met mij op te nemen. Ze had ook moeten vertellen wat voor werk ze werkelijk deed. Dat laatste was niet zo slim. Haar schoon familie had nu minder achting voor haar. De deal werd dat het huwelijk minimaal 3 jaar in stand zou blijven en waardoor haar visa permanent zou worden. In de tussentijd zou zij geld afstaan aan haar schoonfamilie/echtgenoot. Na 3 jaar zou ze vrij zijn. Het leek zo logisch en simpel.

Alleen de praktijk was wat moeilijker. Vijf tot zeven dagen per week werken is niet leuk. Als niet genoeg geld binnen bracht werd ze geslagen. Was ze een dag vrij dan kon ze worden gebruikt door haar lieftallige echtgenoot en zijn vrienden. Uiteraard zonder condoom en alles toelatend wat de heerschappen wensten. Ook werd ze gestuurd/gebruikt voor feestjes. Alleen was zij geen gast, maar een gebruiksmiddel of genotsmiddel. Ze ging eraan onderdoor. Ze ging dit niet redden en had haar familie gebeld om te vluchten. Haar familie zou haar helpen.

"I fuck 7 days every week. It is too much. I am a small girl. Some men are so big and strong. They hurt me, but I cannot stop. The doctor allready told me that I cannot have childern any more" (ondertussen begon ze te huilen). "But all the time I think of you. Every day I think of the only man who was good to me. I think of the man who really loved me. The only man who I love. I want you back, to give me power. But I know you cannot. Please help me. Please love me, please" (de tranen stroomden over haar wangen).

Het liefst was ik opgestaan en had ik haar in mijn armen genomen. Ik wilde haar zeggen dat ze zich geen zorgen moest maken en dat papa haar zou beschermen tegen de boze buitenwereld. In plaats daarvan bleef ik zitten en probeerde ik mijn eigen emoties onder controle te houden. Ik had net te horen gekregen dat mijn ex-vriendinnetje kapot was gemaakt. Maar klopte het verhaal wel? Het schoot zo maar door mijn hoofd. Ja het verhaal klopte. Ik voelde het aan alles in mijn lichaam. Maar wat moest ik doen? Ik was net weer in een rustig vaarwater gekomen en nu dit. Wat moest ik doen? Ik besloot haar wijze raad te geven.
Het was goed dat ze terug naar haar thuisland zou gaan en een beschermde omgeving zou opzoeken. Natuurlijk wilde ik ook contact houden. Misschien zou ik naar haar komen of zij een keer naar Nederland. Ze knikte teleurgesteld en veegde haar traantjes weg. "You do not love me any more. It is ok."

Wij besloten een stukje te gaan wandelen. Door de stad langs een drukke verkeersweg. Wij zeiden niet veel. Tot Beth weer begon te praten.

"My husband does not love me, but he does not want to loose. Now he can eat, sleep and fuck for free.
I know I was not always a good girlfriend for you. But you have to believe me. I really love you. Also you ly and hurt me, you were good to me. I never can love another man. We shared a baby for a few weeks, CUUP. It is also my job. Men wants to fuck me, not love me. You are different. You give me the feeling that I am Cinderalla and not a machine to fuck. You show me what love is. Nobody did before. Even not my family.
Last week I find out that I have HIV. You do not have to worry. I think it was from the black friend of my husband, who also likes to fuck boys. Now I am happy that we fucked with condom since you came back from holyday last time. So you are OK. But my husband have to worry more. I hope he dies slowly.
I did not call my family. Because I did not send money any more they do not want to have contact with me. You are the only one I have. I lose you because I make too much shit to you. But please believe me, you were every day in my hart. But I cannot live without you. I do not want to know that you go to other girls. Girls I know. That feeling is too strong for me. Please forgive me."

We stopten met lopen. Beth keek om en wij zagen net het verkeer weer op gang komen nadat het stoplicht op groen sprong. Het drong langzaam tot mij door dat ze net had gezegd dat ze toch niet terug ging naar haar familie. Maar wat was ze dan van plan? Ze zou toch vluchten? En wat zei ze nu precies over HIV? Ik kreeg echter niet de tijd om dat te vragen. Ze gaf mij een kus en haar tranen stroomden over haar wangen en ze zei nog eenmaal: “Please forgive me, I love you too much.”

Voor ik het wist sprong ze voor een voorbij rijdende bus. Ze was op slag dood. Daar stond ik dan. Ik zag voor mijn ogen hoe mijn lieve ex-vriendinnetje waar ik zoveel van had gehouden zelfmoord had gepleegd. Ik was een van de oorzaken geweest. Daar mag ik mee leren leven.

Wat ooit als een leuk reisje naar Duitsland was begonnen was geeindigd met de dood van het liefste meisje dat ik ooit had gekend. Als ik ooit al van iemand heb gehouden, dan was het wel van haar. En nu was het te laat…………….

Epiloog: : email van Moderator Ijsbeer2 op 10 mei 2005:
…… Ik vind trouwens dat je wel erg vaak en erg lang met Beth op de kamer bent. Dat is niet goed voor jou, maar ook niet voor haar. ……..

Ik las de email wederom en begreep heel goed wat Ijsbeer2 bedoelde. Mijn bezoekjes aan Club XXX waren indertijd aan het oplopen tot zeker 2 a 3 keer per week. Het geld vloog mijn broekzak uit en emotioneel zat ik in de knoop, net als nu. Maar waarom het voor haar niet goed was, begreep ik toen, lang geleden, minder. Zij verdiende er immers goed aan. Nu begreep ik het wel. Ik had veel geleerd. Maar ten koste van wat?…………

THE END

En nu word ik dus helemaal stil.
Veel sterkte CUUP, bij het verwerken van dit alles.
Ik ben niet christelijk opgevoed, maar dat Beth moge rusten in vrede.

Gustomass
21 januari 2007, 23:12
Hier word ik echt stil van.....

Azrael
21 januari 2007, 23:22
Man, Ik ben wel christelijk opgevoed en ik zal zeker voor haar ziel bidden, omdat zelfmoord onvergelijk zou zijn.. Ik geloof dit deel van het geloof niet. maar ik zal toch mijn hele hart en ziel voor haar bidden.
Cuup, respect dat je dit met ons hebt gedeeld en ik hoop dat vele beren dit met zich mee kunnen dragen. En wat betreft Beth, ik heb werkelijk medelijden met haar dat ze zo heeft moeten lijden en heeft moeten leven.

Ik weet dat je echt niet zit te wachte op mijn commentaar, maar Cuup, jij hebt haar leven dragelijk gemaakt in de tijd dat jullie samen waren. En zolang ze in jouw hart voorleeft zal ze altijd herinnerd worden. Door jou kennen we haar en zullen we altijd voor haar bidden. Cuup je bent absoluut geen slecht mens, en ik hoop dat je hier zelf ook goed doorheen komt.

Sterkte....

Randy
22 januari 2007, 00:05
………….Ze was op slag dood. Daar stond ik dan. Ik zag voor mijn ogen hoe mijn lieve ex-vriendinnetje waar ik zoveel van had gehouden zelfmoord had gepleegd. Ik was een van de oorzaken geweest. Daar mag ik mee leren leven......

Hier zijn geen woorden meer voor....

CUUP moet hier op de een of andere manier mee dealen, en ik hoop oprecht dat dat lukt.

Arme Beth...

CUUP, bedankt voor het delen van dit verhaal. Of het allemaal waar is? I don't really care... Of beter: ik hoop dat alles verzonnen is. Maar ik denk het niet... Te veel is herkenbaar.

Veel ellende is niet zo zichtbaar in de clubs die we bezoeken. Dit is wat er achter de schermen gebeurt...

Azrael
22 januari 2007, 00:26
Ok, ik spreek niet graag over dit onderwerp, maar ok... Ikzelf ben nu getrouwd met een voormalige DVP... En ik moet toegeven dat we inderdaad heel gelukkig zijn. Ik hou van haar en zij werkelijk ook van mij.. Nadat we elkaar hebben leren kennen heeft ze het werk opgegeven en heeft ze zichzelf helemaal aan mij gericht.. Dit heb ik tot op heden nog nooit op dit forum vermeld, maar we hebben nu ongeveer een jaar een relatie en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest en zij ook niet.. En nee, ze gebruikt me niet, want ik ben niet rijk. Ze heeft gewoon gekozen voor liefde en zekerheid in haar leven. Het kan dus wel, maar het is inderdaad niet voor iedereen weggelegd en de kans is natuurlijk aanwezig dat het mis zou gaan. Maar soms weet je ook dat het juist is en dat de dame met wie je samen bent de dame is met wie je oud wordt....

En veel zaken uit het verhaal van CUUP zijn herkenbaar maar niet allemaal. Ikzelf kan me heel gelukkig prijzen dat ik niet meer getrouwd was toen onze relatie begon en dat ze meteen gestopt is met haar werk.. IK weet waarom ze er werkte en daarom kan ik er ook goed mee leven. Ik zou er echter niet mee om kunnen gaan als ze haar leven in de clubs niet had opgegeven. Daarom heb ik ook resoluut besloten er niet meer te komen. We hebben beide voor elkaar gekozen en dat is voor mij het belangrijkste in mijn leven..

rplover
22 januari 2007, 01:25
Na van de eerste schok bekomen te zijn, wil ik toch nog een keertje reageren.
CUUP, je vraagt je waarschijnlijk constant af... wat indien ik ... wat indien.... wat als ik gezegd had dat ik wel van haar hield......
Sta me toe het volgende te zegen.
Niets, maar dan ook niets heb je jezelf te verwijten. Je bent een goed man, en Beth is kapotgemaakt door haar echtgenoot.
En heeft de eer aan zichzelf gehouden. De manier waarop, wanneer en hoe, dat zal nooit iemand begrijpen, maar ze heeft je duidelijk te kennen gegeven dat je voor haar veel betekende.
Over de vraag of Beth dit gepland heeft, dat ze haar einde zo zelf wilde, dat is voer voor psychologen.

Als ik je verhaal herlees, en herlees, krijg ik tranen in mijn ogen, en vooral bij de laatste episode de krop in de keel. Dit doet mij al zo vreselijk pijn, en ik heb Beth nooit echt gekend.
Wees blij dat je deze Meid toch wat liefde hebt kunnen geven in haar ellendige bestaan.
Wees blij, CUUP, dat ze deze vernederingen, verkrachtingen en sexpartijtjes nu niet meer moet ondergaan. Wees blij dat ze nu rust heeft, geen pijn meer moet voelen.
Wees bedroefd om het verlies van een vriendin en een geliefde. Ween, schreeuw het uit, maar laat jezelf niet verder kapot maken.
Hervat je leven, gedenk Beth, en ja hoor, je gaat nog zwaren dagen, weken, maanden, ja, zelfs jaren tegemoet.
Maar besef dat je verder moet, voor jezelf, en vooral voor Beth.
Er is hier al één dode gevallen, en dat is er eentje teveel.
Deze Meid verdiende beter, verdiende ook een beetje geluk.

Ik hoop dat er vele ijsbeertjesoogjes open gaan, en goed nadenken wat er zich kan afspelen achter de schermen. Dat een vriendelijke Meid, hoe goedlachels, lief en speels ze ook overkomt, wel eens het zoveelste slachtoffer van 'een echtgenoot' kan worden.

Laat voor ons allen CUUP en Beth een voorbeeld zijn.

En Beth, ik heb je niet echt gekend, maar rust maar lekker uit Meid, als er al een hemel is, vindt CUUP je daar ooit terug. Dan komt jullie tijd nog wel.
Rust in vrede, Beth.

Azrael
22 januari 2007, 08:26
En Beth, ik heb je niet echt gekend, maar rust maar lekker uit Meid, als er al een hemel is, vindt CUUP je daar ooit terug. Dan komt jullie tijd nog wel.
Rust in vrede, Beth.

Amen

Flipper
22 januari 2007, 08:58
Cuup, woorden schieten me te kort. Ik heb de tranen in mijn ogen staan....
Wat erg......

gr..

Bart
22 januari 2007, 09:04
ik krijg letterlijk kots neigingen. KUT

little diablo
22 januari 2007, 09:09
Ik had met veel rekening gehouden bij het einde van je verhaal:rolleyes: Maar dit slot had ik niet verwacht...............
Ik wens je veel sterkte,en hoop dat je het boek voor een deel of helemaal kan sluiten.

Saluti L diablo

Papi Chulo
22 januari 2007, 09:42
Woorden schieten tekort... mijn god... niet te geloven.

goldene.zunge
22 januari 2007, 09:56
Is er iemand van de leden die CUUP persoonlijk kent?

GZ

rplover
22 januari 2007, 10:13
Is er iemand van de leden die CUUP persoonlijk kent?

GZ

Hoeft dit echt?
CUUP gebruikt een schuilnaam, verandert namen, data en plaatsen, dus wil niet bekend worden.
Laat ons dat aub respecteren.

thesickboy
22 januari 2007, 10:18
Beste beren,
Hier een reactie met een iets andere teneur dan de voorgaande:

In de nasleep van de Dutroux-zaak in België werd er onderzoek verricht in de zogenaamde X-Dossiers. De gerechtelijke diensten werden overspoeld met meldingen van kindermisbruik en netwerkvorming. Het bekendste dossier was dat van Regina Louf (X1). De zaak zette België op zijn kop en zowat de gehele bevolking was verdeeld in twee kampen: ‘Believers’ en ‘non-believers’. Het hele verhaal werd uiteindelijk geklasseerd.

Ik zie toch een kleine parallel met dit verhaal.

Het verhaal van CUUP werd op dit forum vrij intens gevolgd en becommentarieerd (zowel op het forum als via IM). Indien er al eens vragen gesteld werden bij het verhaal (soms grappig bedoeld, soms wat cynisch) werden deze onmiddellijk gepareerd met vrij hevige reacties. De believer die de non-believers van weerwoord dienden (en vice-versa)

Ik kan de eerste reactie van medeleven wel plaatsen. Het lijkt ook intriest te zijn. Toch wil ik ook een nuchtere stem laten weerklinken. Het internet staat niet echt bekend als het meest aangewezen medium om betrouwbare informatie te vergaren. Het zou niet de eerste maal zijn dat een zgn ‘hoax’ de ronde doet, heel wat heisa veroorzaakt, maar uiteindelijk een slag in het water blijkt te zijn.

Dus beste beren, even het koppie erbij houden. Hopelijk vergeven jullie mij mijn sceptisisme...

Wat betreft de believers en non-believers: aan u om te oordelen tot welke categorie ik (en uzelf) behoor.

Een behoorlijk gezonde en nuchtere sickboy.

goldene.zunge
22 januari 2007, 10:20
Hoeft dit echt?
CUUP gebruikt een schuilnaam, verandert namen, data en plaatsen, dus wil niet bekend worden.
Laat ons dat aub respecteren.
Hoeft wat echt?
De vraag was of iemand CUUP kent, ja dus. :cool:
Voor het overige : RESPECT, niets dan RESPECT

GZ

Rob10
22 januari 2007, 10:54
Woorden schieten tekort bij zo´n einde.
R.i.p Beth

Sterkte Cuup.

TT Man
22 januari 2007, 13:01
Ik kan me deels wel vinden in de woorden van deziekejongen. Is het verhaal waar, niet waar of gedeeltelijk waar, wie zal het zeggen?

Ik kan er niets over zeggen. Alleen CUUP weet alles. Hij heeft het verhaal openbaar gemaakt zoals het hier aan ons is gepresenteerd.

Maar als de zelfmoord waar is dan is dat een in en in triest einde van het relaas van CUUP en wens ik hem heel veel sterkte met het verwerkingsproces. Ik zou geen stap meer in een club zetten (maar niet iedereen is hetzelfde).

Befke
22 januari 2007, 14:36
Allereerst, CUUP, sterkte met het verwerken van de gebeurtenissen die je beschrijft in dit hele verhaal - ik vermoed dat het hier te vertellen een belangrijke stap in dat proces is geweest.

... Is het verhaal waar, niet waar of gedeeltelijk waar, wie zal het zeggen? ... Ach, wat maakt dat eigenlijk uit? Mij in ieder geval niks: CUUP's verhaal is behoorlijk geloofwaardig.
Het is verteld vanuit CUUP's perspectief, en daarom noodzakelijk eenzijdig, her en der geromantiseerd maar desondanks op onderdelen zeer herkenbaar en over het geheel illustratief.

Flipper
22 januari 2007, 15:01
De enige manier, waarop men nog een positief iets aan deze tragedie kan verbinden, is door het wereldkundig te maken! CUUP, ik heb echt ontzettend veel ontzag ervoor, dat je de kracht hebt gehad om dit op deze manier te schrijven.

Naar mijn mening zou deze thread ook voor altijd gepinned moet worden.

Het moet dienen als een reminder aan ons allemaal, dat sommige dingen het gewoon niet waard zijn, om bepaalde risico`s te nemen!!

Misschien is het wel een goed idee om dit in het engels te vertalen. Zodat dames die meelezen zich realiseren wat de gevolgen zijn van hun beslissingen en dat wat geld en een stomme verblijfsvergunning het niet waard zijn om je leven weg te gooien!!

TT Man
22 januari 2007, 15:51
Waarom wordt de echte naam van het meisje niet prijsgegeven.

Omdat het dan duidelijk wordt wie CUUP is misschien?

rplover
22 januari 2007, 16:09
De identiteit prijsgeven van het meisje heeft niks te maken met privacy.Anders is het voor CUUP;een nickname is er juist voor anonyme te zijn.
Nope, Frans, oops Coco2 :D
Wij onze privacy, Beth ook. Zeker in dit geval.
CUUP heeft ons een verhaal verteld, en ook hij wist de tragische afloop niet, vooraleer hij begon te schrijven.
Ik zou nooit de laatste episode hebben kunnen neerpennen, in CUUP's plaats. Tonnen respect en heel veel bewondering heb ik voor hem, dat hij dit kan verwoorden, slechts enkele weken nadat zijn geliefde uit zijn leven is weggerukt.

Dan vind ik het niet meer dan normaal dat Beth voor altijd Beth blijft.
Hele slimme ijsbeertjes zullen al wel weten wie ze was, en als ze heel erg slim zijn, het dan ook voor zichzelf houden.

Beth verdient dit, laat ons haar altijd als Beth herinneren, en laat dit verloren mensenleven voor ons een ware les zijn.

Dat er dagelijks slechtoffers vallen, ja, akkoord, maar hoe dikwijls gebeurt het dat je je er zo nauw bij betrokken voelt, dit is niet de ver-van-mijn-bed show, en net omdat we allen ijsberen (het werkwoord), heel herkenbaar, aangrijpend, pakkend.

CUUP verdient een medaille, en BETH een standbeeld.
Laat BETH dus BETH blijven, en laten we er geen wilde zoektocht naar organiseren, ze verdient te rusten als BETH.

Ik krijg trouwens nog steeds koude rillingen nu ik dit neerpen.

rplover

Silvester
22 januari 2007, 16:20
Cuup,

Toen ik begon met het lezen van je laatste deel moest ik me inhouden om niet meteen het einde te gaan lezen, ik voelde dat er zoiets zou gaan komen...

Dit is een verschrikkelijk einde van Beth met voor jou een evenzeer verschrikkelijk einde en tevens het begin van een zeer moeilijke periode.
Ik hoop voor jou dat je er op een of andere manier zo goed als het kan overheen komt, hoewel het een mens onwaardige ervaring zal zijn...

De woorden van rplover zijn de mooiste en meest ware die er zijn:

Rust in vrede, Beth.

Willem2
22 januari 2007, 16:38
Zowel CUUP als Beth zijn bij mij bekend.
Grote delen van het verhaal kende ik wel en andere delen kon ik soms wel invullen.
Echter het laatste deel was vrij verrassend en onbekend bij mij.
Daarom ; CUUP sterkte.

Willem2

Gewoon Frank
22 januari 2007, 17:20
Cuup,

Ik wens je het beste toe. En vooral veel sterkte. Ik weet waarover ik praat.
Moord of zelfmoord, het heeft volgens mij hetzelfde effect bij de achter gebleven persoon.

Big30
22 januari 2007, 17:21
Sprakeloos ... .

@CUUP: veel sterkte.

Groet,
Big30

Clinic
22 januari 2007, 18:03
.......... slik ............

CUUP heel veel sterkte............

Rex
22 januari 2007, 19:18

Cuup,

met alle respect maar ik wist dondersgoed wat er ging komen.
Het spijt me oprecht dat er daadwerkelijk is gebeurd wat ik al had verwacht.

Ondanks deze trieste gang van zaken, moet je weten dat zelfmoord een proces is wat al lang van te voren wordt gepland
en dat dit niet op de een of andere dag gebeurd.

En bedenk hierbij dat zelfmoord pure egoïsme is, omdat hij / zij alleen aan zichzelf denkt en niet aan de nabestaanden,
waarvoor het allemaal heel erg moeilijk is / wordt gemaakt om zaken te verwerken en uiteindelijk te begrijpen.

Ik wens je veel sterkte toe bij het intense verdriet.

Befke
22 januari 2007, 20:25
...En bedenk hierbij dat zelfmoord pure egoïsme is...
Vergeet niet dat er geen aanleiding zo klein is, of er heeft zich wel iemand het leven om benomen, en geen reden zo groot of er is wel iemand voor blijven leven.

Be that as it may, al beschouwen sommigen zelfmoord als egoïstisch, het is niet een beslissing die men gemakkelijk neemt, er gaat altijd groot lijden aan vooraf.

rplover
22 januari 2007, 21:06
Ondanks deze trieste gang van zaken, moet je weten dat zelfmoord een proces is wat al lang van te voren wordt gepland
en dat dit niet op de een of andere dag gebeurd.
En bedenk hierbij dat zelfmoord pure egoïsme is

Rex, ik ben het grotendeels met je eens.
Alleen is hier volgens mij echt geen sprake van zelfmoord, buiten het feit dat Beth zelf gesprongen is. Alles wijst op moord.
Beth was al lang mentaal vermoord vooraleer ze CUUP de laatste keer ontmoette.Lichamelijk kapotgemaakt, geestelijk kapotgemaakt, dat blijkt uit de woorden van CUUP en BETH zelf.
Volgens mij is dat Meisje wel dertien keer gestorven de laatste maanden.
Waarom dan die sprong voor de bus? Misschien wou ze afscheid nemen van de enige man die ooit echt van haar heeft gehouden.
Volgens mij heel menselijk en begrijpelijk, zeker niet egoïstich.
HIV, kapotgeneukt, en we zwijgen nog maar over welke perversiteiten die bastaards met haar hebben uitgehaald.
Ik denk dat haar keuze al lang gemaakt was. Ze was dood, ze wou enkel nog afscheid nemen van CUUP.
Een mooi gebaar in mijn ogen. Dat dit zeer pijnlijk is voor CUUP, dat begrijp ik ook.
Pijnlijker kan niet, maar als ik mag kiezen dat mijn geliefde mag sterven bij me, of in de handen van die klootzakken, dan is de keuze vlug gemaakt.
Neen, het maakt het voor CUUP niet gemakkelijker, maar ik hoop dat hij ooit leert leven met het pijnlijke verlies. Dat hij ooit weer kan lachen als hij aan Beth terugdenkt. Tijd heelt alle wonden, daar ben ik steevast van overtuigd.

CUUP:
Het ging niet goed met haar.
Ze zag er slecht uit.
Bleek, mager en slecht verzorgd.
Ze keek de hele tijd angstig om zich heen.
Ze had honger, erge honger.
3 jaar zou zij geld afstaan aan haar schoonfamilie/echtgenoot..
Ze werd geslagen.
Ze werd gebruikt door haar lieftallige echtgenoot en zijn vrienden.
Zonder condoom.
Alles toelatend wat de heerschappen wensten.
Ze werd gebruikt voor feestjes.
Zij was geen gaste.
Zij was een gebruiksmiddel.
Zij was een genotsmiddel.
Ze ging eraan onderdoor.
Ze ging dit niet redden.
Ze had haar familie gebeld om te vluchten.
Haar familie zou haar helpen.
Ik had net te horen gekregen dat mijn ex-vriendinnetje kapot was gemaakt.

BETH:
I fuck 7 days every week.
It is too much.
I am a small girl.
Some men are so big and strong.
They hurt me.
I cannot have children anymore.
Please help me.
Please love me.
Please
I hav HIV.
My family does not want to have contact with me.

CUUP:
En nu was het te laat…………….

De woorden van CUUP en Beth zinderen nog steeds na. Voor mij is het duidelijk.
De enige manier om er menswaardig een einde aan te maken was deze manier.
Vluchten kon niet meer, en een toekomst had ze al helemaal niet meer.

De laatste woorden van CUUP, en NU was het te laat.
CUUP, het was al veel te laat, en daar kon geen mens nog iets aan veranderen.
Haar pijn is weg, herinner de mooie momenten, en probeer ooit terug te glimlachen.
Doe het stap per stap, leef, gedenk haar, en ooit komt de dag dat je haar kan zeggen.: Beth, ik hou zielsveel van je, bedankt voor al het mooie dat je me hebt gegeven.

Jorah Mormont
22 januari 2007, 21:27
Beste CUUP,

Dit is gewoon verschrikkelijk wat er is gebeurd. Terwijl wij reeds jouw verhaal mochten lezen, speelt dit drama zich af, misschien wel in de omgeving waar wij alle ijsberen veel plezier maken. Ik kreeg het er koud van toen ik het las. Vooral de zin "ze was opslag dood" In het zelfde lettertype en omgeving zoals wij vele ijsberen dit doen, maar in dit geval een geen recensie, maar een meisje dat zelfmoord pleegt.

Cuup, dit lijkt me allemaal zeer moeilijk voor jou, vooral dat dit zich heeft afgespeeld in je "andere" leven. Ik schrijf "andere" leven, want dat hebben wij ijsberen eigenlijk allemaal. Wij kunnen niet aan iedereen vertellen dat we deze "hobby" hebben. In jouw geval lijkt me dit allemaal nog ingewikkelder. Aan wie kan jij dit drama vertellen? Ik hoop dat jouw schrijven hierin wat geholpen heeft.

Ik wens je heel veel sterkte toe ...

Sonny

Jansen
22 januari 2007, 22:03
Beste CUUP

Ja ook jij moet gecondoleerd worden met het verlies van dit meisje.
Zoals je eerder schreef in een van je eerder delen dat je kinderen hebt.
En dan is het net of een van je kinderen is weggerukt.
Je hebt met Beth dan ook heel vaak een vader dochter relatie gehad zoals jij er mee omging,maar schrijf niet dat jij ook mede de oorzaak hier van bent.
Jij bent nu toevallig CUUP maar ik had het ook kunnen zijn of een ander van ons.
Het kan iedereen gebeuren dus loop a.u.b. niet met een schuldgevoel rond.
Veel mensen die zelfmoord plegen doen dit omdat ze niet meer volgens hun uit de problemen kunnen komen,en dan blijven er altijd mensen achter die zich zelf een schuld gevoel aanpraten.

Bijvoorbeeld ;iemand die zegt ""ze heeft mij nog geprobeerd te bellen maar ik was niet thuis"" dus anders was het misschien niet gebeurd.

Ik vind het wel erg dat ze het in jouw bij zijn heeft gedaan,hieruit concludeer ik dat ze niet aan de nabestaanden heeft gedacht en het dus niet met voorbedachte rade heeft gedaan.
Anders had ze daar wel rekening mee gehouden.
Ook lijkt het me dubbel zwaar voor je omdat je thuis dan ook nog je verdriet moet verbergen.
Mijn advies is probeer de draad op te nemen en ook weer naar de club te gaan omdat hoofdstuk af te sluiten en niet teveel je leven gaan veranderen voor je thuisfront.
Zij merken het snel dat er een andere CUUP is.
Ik zeg niet dat je de kamer meteen op moet gaan maar om daar weer rond te lopen ,eten ,drinken,sauna,massage en praten dat lucht zeker op.
Ook ik zit met een dip en praat er gelukkig met andere over en zie dat je dan toch veel vrienden hebt.
Zoals Sonny schreef over het ander leven ja hier kan je je verhaal kwijt en in je prive leven niet.
Dus adem lekker uit dat je het hier van de daken hebt geschreeuwd en sterkte van Jansen maar voor jouw L. uit de club.

kidman
23 januari 2007, 01:51
Hoe goed bedoelt ook van alle collega's, verwerken doe je het nooit!
Was 7 jaar in dienst, overal ter wereld, het nodige gezien. Dacht mn rust (geluk)
gevonden te hebben, werdt zeer wreed verbroken. Ben weer op pad gegaan, puur om te vergeten. Jaren later, weer geluk, weer kapot gegaan, dus maar weer gaan klussen. Als operator is de dood een deel van je leven, je leert er mee omgaan (denk je). Op zeer jonge leeftijd heb ik hetzelfde meegemaakt als zowel Frank en Cuup. Het enige verschil is dat de ex van mijn DROOM eerst nog hun kind afmaakte. Ik weet het, tis ongelooflijk ziek en weinig zullen het geloven. Die enkelling die mij hier persoonlijk kent, weet dat ik niet uit mn nek zit te lullen!
Kon/kan niet meer normaal functioneren, geen huuwlijk of relatie bleef/blijft heel.
Heb alles gedaan om het te verwerken, verdringen, praten met mn maten, therapie en trouwen aan toe. Soms lukt het, voor een tijdje maar dan gaat het weer compleet mis. Heb na het lezen van Frank en Cuup hun verhalen uren lopen janken. Alle ouwe shit komt weer omhoog.
Voor mij was de simpele gedachte, ga naar een club, geen emotionle band, niks, maar ook daar leer je een vrouw beter kennen. Daar komt trouwens ook een deel van mijn ellende vandaan. Soms kijk ik met afgunst naar van die gasten, zijn gelukkig getrouwd, hebben kinderen, een goede baan, lopen ze in zo'n kan...r club!
Ik ben nu 18 jaar operationeel, van Bosnie tot Cambodja, Latijns Amerika tot Afrika en nog een heleboel andere klote plekken.
Maar wat ik hier om de hoek heb gezien, zowel Nederland als Duitsland, doet voor mijn gevoel niet onder voor Liberia of Sierra Leone. (was in beide).
Heb er lang over nagedacht, maar ik ben gekapt met mn werk, ook het wandelen heb ik aan de wilgen gehangen.
Dit besloot ik al lang voor het einde van Cuup zn verhaal, maar hij gaf me wel het laatste definitieve zetje.
Voor de jongens die alleen zijn, geniet, maar hou je kop cool!!
De mannen die vrouw en kinderen hebben, denk goed na, ik wou dat ik in jullie schoenen stond.

kidman
23 januari 2007, 02:19
De enige manier, waarop men nog een positief iets aan deze tragedie kan verbinden, is door het wereldkundig te maken! CUUP, ik heb echt ontzettend veel ontzag ervoor, dat je de kracht hebt gehad om dit op deze manier te schrijven.

Naar mijn mening zou deze thread ook voor altijd gepinned moet worden.

Het moet dienen als een reminder aan ons allemaal, dat sommige dingen het gewoon niet waard zijn, om bepaalde risico`s te nemen!!

Misschien is het wel een goed idee om dit in het engels te vertalen. Zodat dames die meelezen zich realiseren wat de gevolgen zijn van hun beslissingen en dat wat geld en een stomme verblijfsvergunning het niet waard zijn om je leven weg te gooien!!

En in het Duits!
Ben het voor de rest 100% met je ens!!!

Je zal mij niet meer treffen in ons stekkie, maar hoop je toch nog eens tegen te komen, maatje!
De balle, Kidman;)

Bart
23 januari 2007, 10:10
Ik ben, een dag na het lezen van het verschrikkelijke slot van dit verhaal nog steeds sprakeloos. Ik krijg mijn gedachten niet op een rij. De "wat als...?" en de "waarom's ?" wisselen elkaar af. Iets waar CUUP natuurlijk veel erger mee zit. Hij had altijd iets anders kunnen handelen waardoor het leven van Beth misschien een andere wending had gekregen. Het lijk mij verschrikkelijk om met die onzekerheid te moeten leven. "Wat als ik,...?"
CUUP, natuurlijk had je het verhaal van Beth anders kunnen laten lopen. Had ze dan nog geleefd, waarschijnlijk wel.
Was het jouw verantwoording om meer te doen dan je hebt gedaan ? Wist je hoe zij zich in de nesten ging werken ? Had je op enig moment de zaak recht kunnen trekken ? Op al deze vragen moet je negatief antwoorden.
Je hoeft jezelf niks te verwijten.

Maar laten wij omwille van Beth dit tragisch verhaal ook gebruiken om ons ijsberen-gewetentje wakker te schudden.

Ik denk dat het ons aller plicht is om niet alleen van de heerlijke seks van een meid te genieten maar dat het voor ons innerlijke gevoel ook goed is om echt contact met een dame te maken. En ja, er kan dan heel veel bagger naar boven komen. Je kan in situaties verzeild raken waar je liever niet terecht komt en je kan verhalen te horen krijgen waar je niet van slaapt. Maar bedenk wel, jij krijgt het te horen terwijl je je kan terugtrekken in je eigen veilige omgeving. Meiden als Beth kunnen niet meer vluchten. Door de ellende zien ze de uitweg niet meer. Misschien kunnen wij ze de weg wijzen. Is dat niet veel bevredigender dan het lozen van weer een kwakkie ?

Denk daar eens over na!
Bart

Gewoon Frank
23 januari 2007, 10:20
Kidman, ik begrijp je zeer goed. En door dit verhaal van Cuup, is ook bij mij alles weer naar boven gekomen. Het achter volgt me eigenlijk heel de tijd al. Verdringen kun je zoiets niet. Vergeten helemaal niet. Je blijft achter, en probeert verder te leven. In zo verre het mogelijk is...
Deze songtekst vind ik zeer passent bij dit alles. Het is van Rob De Nijs. En de tittel is Open einde.

Verleden is verboden
Ik wou dat het verdween.
Maar ik zie ons samen lopen
en we wisten niet waarheen.
Nog raak ik je aan
maar de afstand wordt al groot
Nee, ik heb niet geleerd
te leven met jouw dood.

Want ik hou zo van jou.
Misschien is het niet waar.
Zwaait opeens die deur weer open
En natuurlijk sta jij daar.
Want ik hou zo van jou!

Afscheid nam ik niet
en het einde blijft nu open,
zoals jij het achterliet.

Ik droom je terug bij mij.
Ik hou je zo goed vast.
Heb ik je vaak genoeg gezegd dat
Dat er niet één zo bij mij past.
En ze zeggen dat het went
Maar niemand zegt wanneer.
Dus ik leef met de dag
en jij sterft telkens weer.

Want ik hou zo van jou
Misschien is het niet waar.
Zwaait opeens die deur weer open
en natuurlijk sta jij daar!
Want ik hou zo van jou!
Afscheid nam ik niet.
En het einde blijft nu open
zoals jij het achter liet.

Want ik hou zo van jou...

kidman
23 januari 2007, 16:23
Kidman, ik begrijp je zeer goed. En door dit verhaal van Cuup, is ook bij mij alles weer naar boven gekomen. Het achter volgt me eigenlijk heel de tijd al. Verdringen kun je zoiets niet. Vergeten helemaal niet. Je blijft achter, en probeert verder te leven. In zo verre het mogelijk is...

Frank, proberen verder te leven is inderdaad het enige wat we kunnen.
Goede raad kan ik je helaas niet geven, ben jaren van het pad af geweest.
Heb mn toevlucht gezocht in veel alcohol, overmatige sexuele uitspattingen en andere zaken die ik liever niet noem.
Op dit moment drink ik bijna niet meer, kap met wandelen en hoop op een dag rust te vinden. Ja, hele mooie voornemens, maar ik geloof dat het het waard is om op zn minst een hele harde poging te doen.

Cuup, probeer je vast te houden aan je gezin, doe alles wat in je vermogen ligt om dat niet kwijt te raken!!!! Meer kan ik je niet adviseren.
Veel sterkte.

lellebel
23 januari 2007, 18:34
Hoi Cuup,
Ik heb vol aandacht je verhaal gelezen en leef met je mee. Vreselijk wat er gebeurd is, heb er geen woorden voor, ik hoop dat je de kracht en sterkte kan vinden om hieruit te komen.
Kusjes Lellebel

Spermie
24 januari 2007, 12:36
Wat een verhaal.........

Sterkte CUUP

Gustomass
24 januari 2007, 22:28
Heren,
heb heel erg te doen met Cuup zijn verhaal , veel herkenbaar, heel veel, en daarbij prive nog enorme stormachtige, in dit geval gelukkig positieve ontwikkelingen.

en wat bedoel ik nou...????

Wat een fantastisch forum is dit forum toch waar ieder zijn zegje, zijn emoties, zijn eigen ervaringen, zijn...noem maar op zomaar kwijt kan...
en dat niet alleen, je krijgt respons, kan je wat mee doen...

Je kan kwijt wat je wilt en je krijgt er wat voor terug....

een geweldig medium........beseffen we dat wel heren?????? Maravilloso!!!!!

Heb op dit moment Bob Seeger and The Silver Bullet Band op staan met "No Man's Land" in de repeat-mode.

Probeer het gewoon eens.

Het heeft hetzelfde effect als een eerste bezoek aan Golden Time, of een eerste bezoek aan Xanten, of een eerste reis naar Ijsland, .... daar ga je óf maar één keer naar toe of je blijft er maar terugkeren...
Zoals in Gustomass zijn geval..... respectievelijk 91 keer... 8 keer....of 17 keer.....
Oei , nu ben ik bekend bij enkelen onder jullie die voor het eerst Ijsberenforum opzetten, en dat kan me lekker niks schelen.,..
Gustomass houdt van eerlijkheid!!!!!

Mucho Gusto Gustomass...

Dickydik
24 januari 2007, 23:08
Ik had het hele verhaal niet gevolgd, alleen de laatste paar delen. Maar na de ontknoping ben ik toch even terug gaan lezen....
Wat een ongeloofelijk triest verhaal..... CUUP, ik heb erg met je te doen...
Helaas zal dat beeld van die vrouw na de woorden "I love you too much" zich voor een voorbij rijdende bus werpt voor eeuwig op je netvlies gebrand zijn....
Zeker als het verwerkingsproces zich ook nog grotendeels buiten het gezinsleven moet afspelen zal zit nog heel zwaar worden.....
Heel veel sterkte....

ericramses
25 januari 2007, 05:26
Wat een triest verhaal met dramatisch einde : sterkte aan Cuup maar ook aan diegenen die het goed meenden met Beth ; ik heb erg met haar te doen en misschien kende ik haar !

Ter nagedachtenis aan Beth zou ik hier graag een oproep doen aan alle ijsberen om de meisjes zoals Beth met respect te behandelen en ze te te zien als een mens zoals u en mij en zeker niet als een gebruiksvoorwerp dat na gebruik weggesmeten wordt. Ik lees dikwijls verslagen over meisjes waaruit de minachting over het meisje blijkt en waar alle respect ontbreekt (Beth trouwde met zo'n iemand !) : iedereen wil toch ook gewaardeerd worden in zijn eigen job ? Het is niet omdat er betaald wordt dat er geen grenzen meer zijn. Bovendien krijg je dan zelf ook een pak respect van de meisjes terug.

Cuup, ik heb je tijdens het verhaal ervaren als een verstandig en moedig man : het gaat je goed.

Eric

Stiffmaster
25 januari 2007, 11:30
Beste CUUP, ik heb je verhaal met ontzetting zitten lezen en moet toegeven dat het me moeite kostte om mijn emoties onder controle te houden. Wens je heel veel sterkte toe en weet gelijk dat het allemaal niet zo mooi is als we met zijn allen soms denken. CUUP het ga je meer dan goed.

Randy
25 januari 2007, 12:44
Ik twijfel aan de waarheid van dit verhaal.Ben ik alleen??:heul:

Maakt 't uit of het helemaal niet, gedeeltelijk, of helemaal waar is?

bitchhunter
25 januari 2007, 12:50
Ich bin mit Dir.
Gruß
bitchhunter

rplover
25 januari 2007, 12:57
Origineel gepost door rplover
Dus CUUP, zweer op JE heilig(e) b(r)oek, dat dit niets en niets dan de waarheid is, zo helpe je Beth .... ... ;)

Zo waarlijk helpe mij Beth, dat zweer ik.

Het verhaal is waar, ook het binnenkort te schrijven einde.
Als CUUP zweert dat het waar is, dan kunnen we toch niet anders dan het geloven.
Spijtig voor Beth natuurlijk, ze is niet meer van deze wereld.

Willem2
25 januari 2007, 13:13
Ich bin mit Dir.
Gruß
bitchhunter

Aber hast du alles gelesen :rolleyes:
Fast 92 % stimmt. Und das ist doch viel mehr dann was man erwarten darf ;)

Flipper
25 januari 2007, 14:03
@Coco

In mijn beleving is het altijd zo dat de verhalen die erg bizar zijn meestal de waarheid vertellen. Ik zeg altijd "dat is te slecht om te verzinnen".
Ik denk dat grote delen van het verhaal waar zijn. Ik zie geen reden om aan de integiteit van CUUP te twijfelen.

...

kidman
25 januari 2007, 14:05

Helaas ben je niet alleen.

Veel mensen kunnen situaties, zoals die van Beth zich gewoon niet indenken, het bestaat niet in de wereld waarin zij leven ( gelukkig maar).
De meisjes die in zo'n situatie zitten, zullen het altijd verbergen.
Aan de buitenkant is ook vaak niets te merken aan ze. De ERVAREN HEREN slaan meisjes ook niet op zichtbare plekken, maar met een honkbal knuppel onder de voetzolen, daarna als ze weer aan het werk moeten, krijgen ze coke, zodat ze weer kunnen werken met een lach.
Ja, dit is te walgelijk voor woorden, maar de realiteit!

Mannen zoals Cuup houden dan ook meestal hun verhaal voor zich, uit angst voor ongeloof en reacties zoals deze.

Cuup, veel sterkte, hoop dat je wat meer begrip en respect zult krijgen.

kidman
25 januari 2007, 14:21
Het gaat hier niet om een gebrek aan begrip en respekt.Enkel ongeloof en niks meer.:wink:

Ik weet het, er zit geen kwaad achter. Ben ook zeer blij voor je dat dit soort zaken niet in jouw belevings wereld passen.
Met begrip en respect bedoel ik alleen dat diegene die het niet kan bevatten, hou dat a.u.b voor je, Cuup heeft genoeg aan zijn hoofd.:wink:

Azrael
25 januari 2007, 14:24

Ook al zou het hele verhaal van CUUP verzonnen zijn, dan nog zijn er een aantal lessen uit te leren voor ons allen. Ikzelf twijfel niet aan de oprechtheid van CUUP om dit verhaal met ons te delen. Mocht het toch niet waar zijn, waar we waarschijnlijk toch nooit achterkomen (en hoef ik eigenlijk ook niet te weten), dan nog is het verhaal een redelijk accuraat verslag van het leven van vele meiden die in het wereldje gevangen zitten. Ook ik heb met eigen ogen gezien hoe sommige dames mishandeld waren door hun "vriendjes" en daarna met een valse lach weer op hun 'werk' verschenen. Het leven van een dvp is niet alleen maar rozengeur en manenschijn, ook al zouden wij het als de bezoekers graag zo willen zien.

Spermie
25 januari 2007, 14:33
Heren,

Het leven is niet altijd een feest:heul:
Achter de prive-deuren gebeurt een hoop narigheid.

Bart
25 januari 2007, 19:42
Helaas ben je niet alleen.

Veel mensen kunnen situaties, zoals die van Beth zich gewoon niet indenken, het bestaat niet in de wereld waarin zij leven ( gelukkig maar).
De meisjes die in zo'n situatie zitten, zullen het altijd verbergen.
Aan de buitenkant is ook vaak niets te merken aan ze. De ERVAREN HEREN slaan meisjes ook niet op zichtbare plekken, maar met een honkbal knuppel onder de voetzolen, daarna als ze weer aan het werk moeten, krijgen ze coke, zodat ze weer kunnen werken met een lach.
Ja, dit is te walgelijk voor woorden, maar de realiteit!

Mannen zoals Cuup houden dan ook meestal hun verhaal voor zich, uit angst voor ongeloof en reacties zoals deze.

Cuup, veel sterkte, hoop dat je wat meer begrip en respect zult krijgen.

Voor velen, met name ijsberen een paradijs, voor anderen een hel. Helaas is de hel meestal voor deigenen die het 't minst verdienen.

* Aan de voeten gehangen buiten het balkon als er niet genoeg wordt verdient.

* Vanaf je 15de de hoer "mogen" spelen. En als je man (!!!) dan eindelijk in de bak zit neemt de schoonfamilie de taak van pooier rustig over.

* 7 dagen per week full time werken. En daarnaast ook nog het huishouden, niet goed: klappen.

* In coma gewurgd.

* Vader schiet moeder dood waar dochter bij is.

Ach. Het gebeurt allemaal, en wij vinden de dames princesjes.:heul:

Geniet, maar geniet met mate.

bitchhunter
25 januari 2007, 21:35
Aber hast du alles gelesen :rolleyes:
Fast 92 % stimmt. Und das ist doch viel mehr dann was man erwarten darf ;)
Nein habe ich nicht. Ich habe den Schluß gelesen. Mehrmals. Und ich glaube das Ende nicht.

Sollte es stimmen ist das von Cuup gegenüber der Frau hochgradig respektlos weil er sie nach ihrem Tod ihrem Freierpublikum öffentlich präsentiert. Und für so krank halte ich Cuup nicht.

Gruß
bitchhunter

Flipper
26 januari 2007, 10:21
Hi Bitchy,

Das ist deine ansicht. Aber ich muss sagen das ich das sehr anders sehe. Auf diesen weg, haben andere madchen vielleicht noch etwas davon. Vielleicht liest ein madchen jetzt uber die gefaren, oder hort sie diese geschichte von einem gast. Was oft ohnehin der einsige weg ist wo die madchen uberhaupt etwas horen in ihrem isolement. Weil ihr auch wist das die zuhalterdie madchen gern dumm halten!!

Ich denke das mit das publizieren von diese geschichte vielleicht andere madchen geholfen werden konnen. Und das gibt sinn an einer sonnst sehr sinlosen tat. Vielleicht kan so noch etwas gutes hinvor kommen von Beth ihr leben und ihr tot.

Ich kenne sie nicht, Aber jeder mensch mochte das sein leben eine bedeutung gehabt hat! Auf diesen weg hat ihr leben und selbst ihr tot von einer grosse bedeutung! Es fungiert als eine warnung fuhr al die frauen die in diesen beruf tatich sind. Und es last sehen das ware liebe etwas ist wo man fuhr kampfen sollte. Und das kein geld oder der gedanke das man etwas fuhr andere (lies familie) tut im weg stehen sollte von das personliche gluck!!

My 2 cents....

PS. Aber es ist eine nachlassenschaft, und als eisbaren haben wir die verantwortung um ihr tot sin zu geben. Das machen wir durch diese geschichte zu erzahlen an ein madchen die dies wissen muss.

bitchhunter
26 januari 2007, 14:05
Hi nkg, lange nicht mehr gesehen. Aber jetzt zum Thema mon cher ami.

@nkg
Ich schreibe grundsätzlich über Huren im Forum nur dass was ihre Arbeit betrifft. Mehr ist unfair und indiskret. In Bezug auf verstorbene Huren sogar pietätslos. Wie kannst Du es moralisch einwandfrei finden dass jemand eine Frau die er achtet, liebt, respektiert einfach ohne Not in einer Art Foronovela zur Hauptdarstellerin macht? Ich dachte unser Credo wäre „Spaß an der Hure“ aber „Respekt vor der Frau“. Das ist halt meine Meinung.

.....oder hort sie diese geschichte von einem gast. Was oft ohnehin der einsige weg ist wo die madchen uberhaupt etwas horen in ihrem isolement. Weil ihr auch wist das die zuhalterdie madchen gern dumm halten!!
Ich bin der Meinung dass die Mädchen Zuhälter grundsätzlich höher einschätzen als Freier.

....und als eisbaren haben wir die verantwortung um ihr tot sin zu geben.
Nein die Pflicht haben wir nicht. Wenn schon eine Pflicht dann die Pflicht nach ihrem Tod über sie im Forum zu schweigen.
Gruß
bitchhunter

Ace2
27 januari 2007, 22:23
Net als velen van ons heb ook ik wel eens "iets" gehad met een "dame uit het Vak". Hierdoor herken ik veel uit het verhaal van CUUP.

Ooit hadden wij ruzie. Het meisje besloot, om mij te overtuigen, om op de snelweg te gaan zitten. Ik haalde haar daar natuurlijk zo snel mogelijk weg en gaf alles toe, zodat onze ruzie voorbij was. Vaak heb ik gedacht dat het van haar pure bluf was. Hoe langer het geleden was en hoe langer de "relatie" voorbij was des te meer ik overtuigd was dat het bluf was.

Nu ik het einde van het verhaal van CUUP lees ben ik toch blij dat ik haar van de snelweg heb gehaald.

neukie
28 januari 2007, 14:50
Wenn schon eine Pflicht dann die Pflicht nach ihrem Tod über sie im Forum zu schweigen.
Gruß bitchhunter
Cuup's soap opera ist eine Mischung aus dem, was er selber erlebt hat, und Fiktion. Jedenfalls verdammt realitätsnah erzählt.
Ob Beth wirklich so geendet ist oder ob dies dichterische Freiheit war, das weiß nur cuup. Es ist eigentlich hier unwichtig.
Diese extrem real gestaltete soap-op hat uns allen ein wenig den Spiegel vorgehalten. Über Beziehungen mit Prostituierten und wie dreckig es hinter den Kulissen zu geht.

Wegen falsch verstandener Pietät schweigen wir hier bestimmt nicht und sind auch nicht respektlos. Sonst würden wir da schon eingreifen.

Sieh es so wie das schon oben Kollege Willem2 sagte: "Fast 92% stimmen....."

cu neukie :wink:

bitchhunter
28 januari 2007, 15:23
Cuup's soap opera ist eine Mischung aus dem, was er selber erlebt hat, und Fiktion.
Dann ist das ja geklärt. Ist also erfunden. Dann nehme ich meine Einwände zurück.
Gruß
bitchhunter

neukie
28 januari 2007, 18:19
Dann ist das ja geklärt. Ist also erfunden. Dann nehme ich meine Einwände zurück.
Gruß
bitchhunter
Erfunden ist es nicht. Das meiste ist wahr, aber nicht alles. Es kommt hier auch nicht auf 100%-igen Wahrheitsgehalt an. Wichtig ist, daß es realen Hintergrund hat und gut rübergebracht wurde.

@cuup: voor dijn story een harte bedankt van me. Als ik zelfder een zeer lange relatie met een ex-hoere heb, weet ik "een beetje" om de dingen.

cu neukie :wink:

bitchhunter
28 januari 2007, 22:07
Es kommt hier auch nicht auf 100%-igen Wahrheitsgehalt an.
Ich bin durchaus offen für gute spektakuläre Inszenierungen in Freierforen.

Es war also ein mit viel Prosa garniertes dokumentarisches Werk.
Auch wenn mir das Ende zu blutig war. Aber der Quote hat es gedient.

Vor Allem aber freut es mich dass die Frau nicht vom Bus überrollt wurde.

Ich wünsche allen real existierenden Protagonisten der Soap ein gutes Leben.
Gruß
bitchhunter

Jansen
28 januari 2007, 22:37
Toch wil ik ook even reageren.

Het verhaal heeft in ieder geval heel wat los gemaakt bij veel ijsberen,en daar wil ik dan bij vermelden dat het dus heel veel mensen aan het denken heeft gezet.
Je zou nu zelfs een draadje kunnen maken over is het verhaal wel/niet waar.

Maar we weten allemaal dat Cuup dingen geschreven heeft die je alleen kan schrijven als je het zelf hebt meegemaakt.
Vele voelen dan ook weer die angst die zij zelf ook hebben gehad.
Voor mij persoonlijk is het een goed verhaal met een trieste afloop.

Sphinx
29 januari 2007, 21:40
I. I'm a roamer in time,
I travel alone, throughout an endless journey
Home, where is my home?
Fragments of a love life,
I won't surrender.

When the spirits are calling my name,
then I will have passed all the sorrow and pain
And I'll go to heaven with you.
I'll lay down my head on your pillow and ask for...

Forgiveness... forgiveness... forgiveness..

ericramses
19 februari 2007, 17:08
Ik denk nog dagelijks aan het vreselijke verhaal van Cuup en heb tal van vragen, ook al omdat ik vandaag in een situatie zit die heel herkenbaar is (gelukkig slechts herkenbaar in het eerste deel van Cuup's verhaal) : ik hoop dat mijn verhaal niet dezelfde wending krijgt.
Hoe zou het nu met Cuup gaan ? Hoe overleef je zelf z'n gruwelijke ervaring ? Heeft Cuup nog iets gehoord van haar echtgenote ? Of van haar ouders ?

Gustomass
19 februari 2007, 22:55
Ik denk nog dagelijks aan het vreselijke verhaal van Cuup en heb tal van vragen, ook al omdat ik vandaag in een situatie zit die heel herkenbaar is (gelukkig slechts herkenbaar in het eerste deel van Cuup's verhaal) : ik hoop dat mijn verhaal niet dezelfde wending krijgt.
Hoe zou het nu met Cuup gaan ? Hoe overleef je zelf z'n gruwelijke ervaring ? Heeft Cuup nog iets gehoord van haar echtgenote ? Of van haar ouders ?

hallo Ericramses,
vroeg of laat maar vaak al heel vroeg lopen de meeste niets vermoedende beertjes in de "Verliefdheidsval" die in een club als GT, PHG, partytreffs etc onzichtbaar staat opgesteld. Heren weten dat, dames weten dat nog beter. Zij hebben er immers dagelijks mee te maken, wij komen maar af en toe in een club.....
Ga er maar vanuit dat de dames hiervan gebruik maken en een aantal heren op een onopvallende manier wat aan het lijntje houden. Je zal nu zeggen, ja maar in mijn geval is het heel anders, het is echt en zo voelt zij het ook....
Ook in dit gevoel zijn vele ijsberen je al voor gegaan en uiteindelijk valt het toch tegen. Je bent dan een hele berg emoties en een hele berg euri's verder, euri's waarvan jij mogelijk dacht dat ze ten goede kwamen aan dame en haar kind dat ze al 7 maanden niet meer heeft gezien en waar ze naar terug gaat zodra ze het geld bij een heeft.
Jouw geld, althans een deel komt ten goede aan dame en kind, maar niet voordat er een al dan niet flinke afdracht heeft plaatsgevonden aan een of ander vriendje die ervoor gezorgd heeft dat jou dame in dit welvarende land in korte tijd genoeg geld kan verdienen voor haar en haar kind....
Ik ga misschien een beetje kort en ingenuanceerd door de porceleinenkast van een Saunaclub, maar geloof me voor 8 van de 10 dames is die werkelijkheid net zo weinig genuanceerd als hierboven omschreven...

Je zit met het verhaal van CUUP en met iets wat je zelf meemaakt blijkbaar.
Een ding staat vast, probeer het niet in je eentje op te lossen. Dat is haast onmogelijk . Praat erover met collegaijsberen in de club die je bezoekt.
Veel kans dat je er eentje hebt die uit eigen of uit ervaring van vriend ijsbeer de nodige ervaring heeft en je kan helpen. Een luisterend oor is in deze een eerste fase in de hulp.
Daarna loopt het vanzelf, je zal zien hoe behulpzaam vele collega's zijn, simpel ...omdat de meesten maar al te goed weten waar je mee zit en doorheen moet..

De oorzaak van je probleem ligt in de club, de oplossing ligt óók in de club.

Misschien ben ik een beetje direct, maar geloof me , eenmaal op dit glad ijs , kan het ijsberenbestaan heel hard zijn.
Dan helpen geen zachte woordjes, nee dan moet je niet te lang wachten met hulp halen. Er met een of enkele collega's over praten is fase 1.
Paso por paso, stap voor stap en dan komt het uiteindelijk wel goed.

Ben graag bereid om er met je over te hebben, praten in GT of via PM of whatever....

He succes ermee, veel plezier en sterkte gewenst.

Gustomass...

CUUP
26 februari 2007, 21:31
... [B]Nadat we thuis werden gedropt werden we verplicht Tequila te drinken, coke te snuiven,ook kregen we injecties toegediend, tot we totaal van de kaart en van de wereld waren. Daarna werden we tot in de vroege uurtjes gebruikt, misbruikt, verkracht, vernederd en geslagen. Condooms, dat was niet nodig. De perverse heren die daar kwamen betaalden immers grof geld aan onze vriend. ...

...

Besluit: het feit dat de pooiers anders handelen, ja, inderdaad, heel anders, ze gaan over lijken, en strijken bovendien 1000 euro per week per dame op. De 'bezieler' van Anna heeft momenteel 200 dames van Rusland voor zich werken, verspreid in Duitsland, Nederland, België, Spanje, Griekenland, Israël, VAE, ....
Het is zeer duidelijk uit mijn verhaaltje dat het een win-win situatie is, niet?

Noot: geen enkel woord uit dit verhaal is verzonnen, gelogen, geen enkel feit is overdreven.
Anna is ook haar echte naam, maar niet degene waarmee ze door het leven gaat als hoertje.
Ik heb nu nog contact met Anna, en het gaat haar, rekening houdend met de gegeven omstandigheden, redelijk goed. Dit in tegenstelling tot 10 andere meisjes waarmee ze destijds in Spanje heeft samengewerkt, die kunnen hun verhaal niet meer navertellen.
Stof tot nadenken voor de mensen die denken dat deze dames niet misleid worden, en dat ze wel weten waarin ze terechtkomen.

rplover

Ja, hier valt niet meer aan toe te voegen.

Rex
26 februari 2007, 21:56
Nadat we thuis werden gedropt werden we verplicht Tequila te drinken, coke te snuiven,ook kregen we injecties toegediend, tot we totaal van de kaart en van de wereld waren. Daarna werden we tot in de vroege uurtjes gebruikt, misbruikt, verkracht, vernederd en geslagen. Condooms, dat was niet nodig. De perverse heren die daar kwamen betaalden immers grof geld aan onze vriend.
Ooit heb ik een meisje, een goede vriendin, de keel zien oversnijden, terwijl drie mannen sex met haar hadden, zij vanboven, eentje vanachter, de derde man moest ze pijpen, terwijl een gemaskerde man haar zonder verblozen keelde. Ze bloedde dood als een varken. En wij werden verplicht de rotzooi op te kuisen, en indien we niet deden wat ons gevraagd werd, hing ons hetzelfde lot boven ons hoofd...

RPLover,

ik heb met het schaamrood op mijn kaken deze walgelijke passage uit jou verhaal zitten lezen en ben diep bedroefd.
Ik weet dat er dames zijn die hele erge dingen meemaken en dat het helaas eerder regel is dan uitzondering.

Dit forum is o.a. bedoeld om recensies over onze ervaringen te delen met andere wandelaars op dit forum.
Ook kunnen er andere zaken aan het licht komen en onder onze aller aandacht worden gesteld.

Echter mijn persoonlijk mening is dat deze passage is iets waar ik in ieder geval niets over wil weten, hoe erg dit natuurlijk ook is en vind ook dat we dit soort zaken niet moeten posten op dit forum!

rplover
26 februari 2007, 22:20
Rex, dit is uw goed recht, maar waarom zou dit niet op het forum mogen geplaatst worden?
Moeten we onze ogen ervoor sluiten, lekker verder neuken en doen alsof er niets aan de hand is?
Het is schokkend, en ik heb al meerdere malen letterlijk moeten 'janken'.
Maar dat neemt niet weg dat ik mijn ogen er voor sluit, integendeel.
Ik wil weten wat er aan de hand is, of was, met een Dame waarmee ik de kamer deel.
Ik kan wel in de ramen vluchtige sex hebben, maar ik kan geen sex hebben met een Dame die ik leer kennen in een club, waarmee het klikt, en waarvan ik dit allemaal verneem. Dat kan ik niet, zonder over die dingen na te denken.
Als het niet mag op het forum geplaatst worden, dan moet Willem of neukie of wie dan ook die passage maar weghalen.
Maar dat is volgens mij gewoon onszelf voorliegen dat het allemaal zo erg niet is, waar we aan meewerken.
Eens goed slikken helpt soms, eens heel diep nadenken erover, en dan proberen een vriend te zijn voor de Dames, en vooral een mens, waar ze mee kunnen lachen, praten, plezier maken, en ja, ook wel die sex waar het uiteraard meestal om te doen is.
Dit is enkel mij mening hoor, Rex, maar ik wil mijn ogen niet sluiten voor hun ellende.
Nooit, en ik besef heel erg goed dat ik me soms daardoor in de problemen werk, maar dan zet ik mezelf graag aan de kant, en denk aan hen.
Want waren zij er niet, zouden wij ook onze pleziertjes op andere manieren moeten gaan zoeken. En dan, o, neen, daar mag ik zelfs niet aan denken wat dat zou teweeg brengen.
Na het verhaal van CUUP, want dit is zijn topic (gegroet CUUP ;)), ben ik drie dagen niet goed geweest, voelde ik me ellendig.
En toch ben ik blij dat dit hier, op dit forum staat. Het opent me de ogen, je ziet de ellende achter ons plezier, en vooral, je gaat bezinnen.
Bezinnen over wat er allemaal voor slechts gebeurt in deze wereld, waar we in zitten. Want voor mij wordt het pas echt een foute boel als we het helemaal niet willen horen, en lekker vrolijk fluitend door het leven gaan.
Dit is andere koek dan ze effe in het bekkie schieten, dat weet ik ook wel, maar dit is pure realiteit, en daarvoor sluit ik nooit de ogen.

Ik zal me verder onthouden gruwelijke taferelen te plaatsen, en die passages zal ik houden voor mijn boek ;)

groetjes,

rplover

Rex
26 februari 2007, 22:37
Natuurlijk is het goed om dingen onder de aandacht te brengen, maar ik vond deze passage persoonlijk iets te heftig.

Ik respecteer zeker dat er wandelaars zijn die proberen de dames te respecteren. Dit doe ik ook, maar ik zal niet te ver gaan.

Want nog steeds geld voor mij : Things need to know and things nice to know!
Dus gewoon lekker sex hebben met een DVP en af en toe wat zaken over de dingen des levens doornemen geen probleem.

Alleen ik denk er niet meer te veel bij na...............

Ik zal u een voorbeeld geven: Als ik bij de bonneterie in Den Haag een Polo Shirt koop van Ralph Lauren bijvoorbeeld, weet ik dondersgoed dat die gemaakt worden in China of Taiwan, waar arme straatkinderen dag in dag uit aan zitten te werken en waar ze moeten ploeteren voor ene meneer Ralph Lauren.
Maar ik denk hier niet te lang over na anders wordt je gek.

Als je bij de slager een biefstukje of een haaskarbonade gaat halen weet je ook wat er met de koe of met het varken is gebeurd. Denk ik er over na, nee niet meer......................Je moet niet teveel over zaken nadenken en stil blijven staan, het leven is vaak veel gecompliceerder dan we denken.

Gewoon genieten van je leven en doen wat je hart je ingeeft, dan kun je heel ver komen, dus geniet ervan!!

Big30
27 februari 2007, 02:14
@Rex,

De passages van rplover waren heftig dat klopt. Net als jou denk ik en wil ik ook niet te veel nadenken over wat we wel eens zien of horen of vermoeden.

Dat is een beetje hypocriet, fout en dom misschien ... . Ik kan niet zeggen dat ik niets zie, hoor of vermoed.

Het probleem is natuurlijk dat elk verhaal weer anders is en op zichzelf staat en dat het heel gemakkelijk is te generaliseren.

Elk verhaal of het nu dat van CUUP is van rplover of van wie dan ook is, is uniek hoewel er wel wat parallelen te ontdekken zijn.

Dit forum is er niet alleen voor de recensies, hoewel dat natuurlijk wel onze core-competence is!

Zo af en toe wat zelf-reflectie zoals CUUP dat heeft gedaan en rplover nu doet dat moet vind ik kunnen.

Ik zeg niet dat zij de norm beschrijven van wat we meemaken, het zijn gelukkig de uitzonderingen, maar ze bestaan wel en het is denk ik niet goed dat we op dit dit forum daar geen aandacht aan besteden.

Of het verhaal van rplover waar is zullen we nooit weten, maar dat het een plaats toebehoort op dit forum dat lijkt me onomstreden.

Hoe confronterend het ook moge zijn.

Groet,
Big30

Azrael
27 februari 2007, 08:23
Moeten we onze ogen ervoor sluiten, lekker verder neuken en doen alsof er niets aan de hand is?groetjes,

rplover

@rplover

Nee, dat kan ik ook niet. En dat kon ik ook niet. Dat heeft er oa voor gezorgd dat mijn wandelleven (samen met een nieuwe relatie) voortijdig is geeindigd. Ik kon mijzelf ook niet emotioneel loskoppelen van de zaken in de club met het leven van de dames buiten de club. Misschien is dit ook wel fout van mijzelf geweest, maar ik kan nu eenmaal niet anders. Ik behandelde de dames als normale mooie en lieve meiden, die allen ook hun eigen stukje baggage meedragen. Misschien doordat ik een luisterend oor aangaf kreeg ik ook al deze horrorverhalen te horen, maar ik ben er zelf dusdanig door aangegrepen dat ik deze niet kan en wil delen hier. Maar als ik dan zo de verhalen van rplover of CUUP lees, breekt er weer iets in mij en moet ik weer terugdenken aan deze verhalen. Ik heb nog steeds contact met een 2-tal dames die in de clubs werkzaam zijn en ik kan meedelen dat de verhalen er niet minder op zijn geworden. Ze zoeken gewoon een luisterend oor in mij en eventueel een schouder om op te kunnen uithuilen. Meer kan ik ze ook niet geven, maar ik denk dat het voor veel ijsberen belangrijk is om na te denken over deze verhalen en voortaan alle dames in dit wereldje met veel respect te benaderen. Ik lees soms recenties waar het disrespect voor de dames uitspringt. Ik denk dat je ook wel goede recenties kunt schrijven zonder vulgair of provocerend te schrijven. Echter lijkt dit voor sommige mensen niet te doen (ik noem geen namen, maar ik denk dat iedereen wel eens een dergelijke recentie heeft gelezen.).

Azrael
27 februari 2007, 08:34
Als je bij de slager een biefstukje of een haaskarbonade gaat halen weet je ook wat er met de koe of met het varken is gebeurd. Denk ik er over na, nee niet meer

Sorry Rex, maar ik vind dit toch werkelijk een vergelijking die nergens opslaat. Dit is nu precies de vorm van benadering van de dames waar ik problemen mee heb. Ik begrijp wel wat je ermee wilt zeggen, maar het is een onjuiste vergelijking met het leven van sommige dames uit het wereldje.

Women Lover
27 februari 2007, 09:46
De reden dat ik afgelopen jaar in 9 maanden tijd maar 3 keer een club van binnen gezien heb en dit jaar nog maar 1 keer, ondanks dat ik geen relatie heb. Als je de echte verhalen hoort vergaat het plezier voor 99%.

Ik heb, net zoals azrael, ook niet de behoefte om alles wat mij verteld wordt publiek te maken, ook al vind ik het wel een goede zaak dat het gebeurt. Elke keer als ik een club binnen loop wordt ik ermee geconfronteerd. Meiden die geestelijk totaal kapot gemaakt zijn/worden gemaakt en dat is nu net het grote verschil met de goedkope artikelenen die we hier kopen(ook al is dat ook niet goed te praten).

Azrael
27 februari 2007, 09:53
Ok, ik krijg nu net via de pm een aantal vragen binnen om toch mijn verhaal hier ook publiek te maken. Maar ik zal het nu meteen even ontkrachten, ik zal hier nooit en te nimmer mijn hele verhaal plaatsen. Dit is te prive en het doet me allemaal teveel pijn om alles opnieuw op te halen door het op te schrijven. Vergelijk een en ander maar met CUUP of rplover of wie dan ook.

Laten we het hier bij houden, er gebeuren veel wantoestanden in de prostitutie waar veel ijsberen niet van op de hoogte zijn en/of gewoonweg niet willen weten. Maar dat is ieders goed recht, als je ermee om kunt gaan heb je een geweldige tijd in de clubs. Maar voor mij hield een en ander op toen ik persoonlijker werd met de dames. Misschien had ik dat niet moeten doen en gewoon mijn ogen moeten sluiten, maar dat ik nu eenmaal niet mijn karakter...:ignore[1]

thesickboy
27 februari 2007, 19:01
Laten we het hier bij houden, er gebeuren veel wantoestanden in de prostitutie waar veel ijsberen niet van op de hoogte zijn en/of gewoonweg niet willen weten. Maar dat is ieders goed recht, als je ermee om kunt gaan heb je een geweldige tijd in de clubs. [1]

Azrael,

Bovenstaande reactie is het wat mij betreft het verstandigste wat iemand sinds lange tijd in deze rubriek heeft neergepend.

:freu: :freu: :freu:

Sickboy, die ook graag bewust onwetend zou willen blijven

Bart
27 februari 2007, 20:31
Alleen ik denk er niet meer te veel bij na...............

Zonder verdere reactie omdat die anders wordt weggesensureerd !

Newlife
23 april 2007, 13:49
Allereerst wil ik CUUP bedanken voor dit verhaal! Het is een verhaal waardoor je weer nuchter en scherp wordt, het kan je behoeden om in dezelfde situatie terecht te komen. [B]Jansen, wat bedoel je precies met het volgende:"sterkte van Jansen maar voor jouw L. uit de club".

sofaking
23 april 2007, 16:46

Ik heb het net doorgelezen, al heb ik wel de meeste reacties tussendoor geskipt.

Of het waar is of niet kan niemand die CUUP niet kent weten natuurlijk, maar er ontbreekt toch een belangrijk gedeelte en het zou de twijfelaars misschien van gedachte doen veranderen als CUUP hierop commentaar kan geven...

Als Beth zich voor een bus werpt komt daar uiteraard onmiddellijk de spoeddienst en politie op af. Ik neem aan dat CUUP niet zomaar weggevlucht is. Hij is dus kroongetuige en heeft zeker en vast een verklaring moeten afleggen bij de politie over de omstandigheden van deze zelfmoord. Het zou zelfs niet onredelijk zijn van de politie als die in eerste instantie een vermoeden zou gekoesterd hebben dat CUUP zelf mee aan de oorzaak lag van haar wanhoopsdaad, aangezien het tijdens hun gesprek is uitgevoerd.
Heeft CUUP bij de politie het misbruik van Beth in haar schoonfamilie gemeld ? Is er een onderzoek naar geweest ( of nog bezig ?) en zal die schoonfamilie haar gerechte straf krijgen ?

Dat zijn in elk geval vragen die onmiddellijk oprijzen na dit verhaal. (Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand daar een antwoord op verschuldigd is)

In elk geval mijn medeleven met het verdriet van al degenen die dit meisje kenden en het goed met haar voorhadden.

sofa

dreamy
4 juli 2007, 11:28
Ik heb het hele relaas van CUUP doorgelezen en ik was behoorlijk aangeslagen door dit ongelofelijk aangrijpende verhaal.

Verschrikkelijk om te lezen en tot je door te laten dringen wat mannen zo'n meisje kunnen aandoen. Wat mij betreft een rem om zulke clubs nog te bezoeken en in ieder geval een stimulans om nog beter te kijken met wat voor meisjes je daar van doen hebt. Slachtoffer of vrijwilliger? Heel moeilijk.

Ik ben ook benieuwd hoe die CUUP dit allemaal verwerkt heeft en hoe zijn gezin er nu voor staat. Zijn huwelijk had een knauw gekregen, maar dat zou wel eens een hele grote knauw kunnen zijn met alle emotionele toestanden die CUUP heeft doorgemaakt.

Anvers
4 juli 2007, 15:10
Wat mij eigenlijk een beetje verwondert, en dit is absoluut niet als kritiek bedoeld, is dat we sinds 26 februari ll. geen enkel bericht meer van CUUP op dit forum gelezen heb. :confused:

Anvers :wink:

rplover
4 juli 2007, 15:20
Wat mij eigenlijk een beetje verwondert, en dit is absoluut niet als kritiek bedoeld, is dat we sinds 26 februari ll. geen enkel bericht meer van CUUP op dit forum gelezen heb. :confused:

Denkt iedereen althans. CUUP heeft waarschijnlijk dat alias aangemaakt voor de story, en schrijft nu nog misschien. Rara, een pint voor degene die hem onmaskert? :D
Misschien krijgen we een vervolg: CUUP ontmaskerd, en zoals bij Dallas staat Beth misschien wel op uit het rijk der doden, wie weet :rolleyes:
Alles kan.........

rplover - koffiekan, melkkan, suikerkan, Bethkan :teuflisch

r0y
4 juli 2007, 17:41
wat een verhaal niet normaal...................sterkte CUUP

CUUP
5 juli 2007, 21:21

Citaat de dato 6 november 2006:

Maak je geen zorgen. Het verhaal (elke letter ervan) is echt gebeurd..........

.........Of de afloop jullie zal bevallen zal later blijken. Ik denk het niet......

.....Ik hoop dat jullie respecteren dat ik alles een beetje vaag hou. Ik wil Beth haar privacy graag waarborgen......

.....Maar HM heeft gelijk. Het is niet zo relevant of het verhaal echt is gebeurd of niet. Het is geen aanklacht tegen ijsberen, noch tegen de ons zo geliefde dames. Het is een verhaal dat ons allemaal kan gebeuren, maar ook een verhaal dat als waarschuwing kan dienen. Pas goed op, wil ik zeggen.
Het is een verhaal waar ijsberen en de meisjes fouten maken, net als echte mensen. Ieder moet uit het verhaal halen wat hij wilt. Ik wil mijn ei kwijt, een verhaal vertellen over de meisjes buiten de clubs. Na het verhaal verdwijn ik van het forum. :wink: ........

Natuurlijk heb ik wel eens de behoefte om te reageren. Maar heeft dat zin? wat maakt het uit?

Ik heb veel reacties gehad en vragen over wie ik ben, waar Club XXX is en vooral wie Beth is. Ik ben in mijn (email) reacties daar bewust vaag over geweest. Niemand, maar dan ook niemand zat in de buurt.

Dat zegt ook wat. De kans om Club XXX goed te raden is vrij groot, maar het blijft gokken. Beth en ik worden echter nooit goed geraden. Dat zegt toch ook wel wat. Beth was een populaire dame, maar ze wordt schijnbaar niet gemist. Ik kende redelijk wat ijsberen, al dan niet met een nickname, al dan niet schrijvend. Ook ik wordt schijnbaar niet gemist. Zo vergankelijk en oppervlakkig is de ijsberenwereld dan toch ook.

No hard feelings, by the way.

CUUP

gd2you
9 januari 2008, 11:05
Ongelofelijk en triest! Succes Cuup.

seqoya
10 januari 2008, 13:41
ik lees net het verhaal van CUUP .. echt een sad story en ik ben eigelijk wel benieuwd hoe CUUP de tijd na Beth heeft beleefd... zijn thuissituatie... en de nasleep, is cuup naar de begrafenis geweest etc etc..! Heb echt met hem te doen en vind het ook een zielig verhaal voor zo'n meisje dat gewoon niet het geluk heeft gehad om in een normale familie op te groeien. Je gaat onverhoopt ook anders naar de dames kijken in de clubs...

Vind het ook erg moedig van CUUP dat hij dit verhaal opschrijft....want hij geeft zichzelf toch bloot en laat zijn zwakheden zien.. waar menigeen het mooier afschilderd als het is.

Dit verhaal zou zo verfilmd kunnen worden !! CUUP heel veel sterkte jongen !!

Silvester
10 januari 2008, 16:23
...Ook ik wordt schijnbaar niet gemist. Zo vergankelijk en oppervlakkig is de ijsberenwereld dan toch ook.

No hard feelings, by the way.

CUUP

Da's niet alleen in de ijsberenwereld, da's helaas overal zo Cuup..!!

Ik heb een hele tijd terug ook flink diep in de shit gezeten, en dan blijft er van je "vriendenkluppie" maar een enkeling over...

:o

NikXXX
20 januari 2008, 18:59
Ik kwam terecht bij CUUP zijn verhaal, omdat ik een bericht wilde posten over iets wat ik heb meegemaakt. Of... iets waar ik nu momenteel in zit. Ik ga dit verhaal van CUUP afdrukken op papier. Het is een hartverscheurend verhaal wat mij kippevel gaf.

Sterkte met alles CUUP. Hou Beth in je hart!

En ik... ik zou het liefst hard wegrennen...

HotHHarry
24 januari 2008, 22:37
Ik ben toch al geruime tijd lid van dit mooie forum, maar had dit verhaal nog nooit gezien, tot afgelopen nacht, en het heeft me dus ook 3 uur van mijn nachtrust gekost :eek:.

Ik zag dit verhaal staan en moest het gewoon lezen, ik was nieuwsgierig omdat ik zelf ook een relatie heb gehad met een DVP , deze relatie heeft ongeveer 3 jaar geduurd.

Dus ik ben dan ook gewoon vanaf post 1 begonnen, en al lezender wijs kwam ik veel overeenkomsten tegen, dit zijn dan ook geen dingen die je niet zo met je vrienden deelt, dus is het heel verhelderend als je zoiets ook van een ander verneemt.

En aangezien Cuup zo pakkend kan schrijven heb ik het hele verhaal direct tot het einde uitgelezen, maar ik was dan ook zeer geschokt over het einde, dat begon al bij de bedreigingen met het mes tot en met het allerlaatste eind.

Ik heb er vandaag de gehele dag aan moeten denken, mijn ervaringen en problemen die ik heb gehad tijdens deze relatie zijn niets, ze verbleken gewoon bij dit relaas, mijn relatie is gestopt toen de DVP werd opgepakt tijdens een controle, ze was hier ook illegaal, dus dat werd een enkeltje terug naar de USSR.

Wat ik nog wil zeggen is heel simpel, ik heb respect voor je CUUP, zeer knap dat je dit zo heb kunnen schrijven hier, ik weet dat je niet meer actief ben hier op het forum, maar ik hoop dat je hier nog wel eens komt lezen.

RESPECT

Thwasteland
27 februari 2008, 00:26
Hallo collega ijsberen,
Net nieuw hier. De laatste paar uren dit topic door zitten lezen en veel wijzer geworden.
Geen toeval dat ik op dit topic terecht ben gekomen. Heb even hulp nodig.

Ga even een paar ber. maken zodat ik dir kan mailen.

Vr gr Thwasteland

Willem2
27 februari 2008, 00:29
hulp 4

Dat is allemaal nergens voor nodig :green_smi
Je kan gewoon met mij of één der Admins of Mods mailen maar ......

:welcome2:

Op deze site :freu:

Maar waarom niet een verhaaltje schrijven wie je bent of wat je wil of iets anders in Algemeen Ge-IJsbeer :o

Zo moeilijk is dat allemaal niet

Dus tot morgenochtend laat ik die berichten staan en daarna ga ik vegen :wink:

Azrael
27 februari 2008, 09:29
Hallo collega ijsberen,
Net nieuw hier. De laatste paar uren dit topic door zitten lezen en veel wijzer geworden.
Geen toeval dat ik op dit topic terecht ben gekomen. Heb even hulp nodig.

Ga even een paar ber. maken zodat ik dir kan mailen.

Vr gr Thwasteland

Als je hulp nodig hebt, moet je me maar even mailen... Of een andere ijsbeer natuurlijk.

dudeumberto
30 mei 2009, 20:41
CUUP, ik heb je nooit gekend en dat zal wellicht ook nooit gebeuren. Daarvoor ben ik te nieuw in deze ijsberenwereld. Jouw verhaal heeft mij heel diep geraakt en vanaf het begin tot het eind was het verhaal goed te volgen (zelfs denkbeeldig). Wat jij hebt meegemaakt is een zware last in de rugzak die je moet meeslepen en ik hoop dat je daar doorheen komt. Ik wen jou in ieder geval veel sterkte daarmee.
Maar nog meer wil ik jou bedanken voor het delen van jouw verhaal. Want het heeft veel vragen bij mij beantwoord. Sinds een paar weken bezoek ik ook regelmatig 1 club voor 1 dame. Na 3 mislukte relaties ben ik bewust vrijgezel gebleven met de focus op mijn cariere. Geen zin meer in vrouwen en voor mijn behoefte waren wel andere oplossingen, lees Partytreff (2x) en FFK clubs (1x). Dat ik dan vervolgens bij de eerste FKK club ook meteen getroffen wordt door Cupido, zat niet in mijn planning. Na 5 (dure) bezoekjes bij dezelfde dame en een wederzijdse verliefdheid sta ik voor een impasse.
Nu ik jouw verhaal heb gelezen is voor mij veel duidelijk geworden.
Wij passen niet in deze wereld en moeten ons dan ook aan de regels houden. Als je echte leven via de dames in aanraking komt met het milieu waar we normaliter een hekel aan hebben (die lijn is heel kort). Dan is het beter om daar vanaf te blijven.

Als de liefde echt is, dan moet zij eerst uit die wereld. De mogelijkheden zijn er genoeg, maar de belangrijkste is realiteitszin.

Ik vind het heel spijtig dat jij nu pas achteraf het besef hebt (althans zo lees ik het), dat dit de enige vrouw in je leven is waar je echt van hebt gehouden. Daarom geloof ik in vechten voor je idealen...............no matter what the cost.

Nogmaals, bedankt voor je verhaal (eye opener).

Alabama
28 augustus 2010, 18:31
Wat een verhaal! Waar ik benieuwd naar ben: hoe is het nu met Cuup en hoe heeft hij zo´n relatie verborgen kunnen houden voor zijn gezin?

MiniME
28 augustus 2010, 19:02
Wat een verhaal! Waar ik benieuwd naar ben: hoe is het nu met Cuup en hoe heeft hij zo´n relatie verborgen kunnen houden voor zijn gezin?

Ongelooflijk, 5 jaar na dato en meer dan 1 jaar na de laatste post is dit verhaal blijkbaar nog steeds "hot"........

Zou dit ook maar eens lezen dan:

SFL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22566&page=3)

en

JS (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14946&page=2)

:cool:

Picasso 1
28 augustus 2010, 19:36
De fransen snappen allang dat L'histoire se répète :capito[1]:

Jansen
28 augustus 2010, 21:39

Met Cuup gaat het goed en met haar is het ook goed afgelopen het is net als in een tekenfilm je staat gewoon weer op en de bus rijd weer door.

Kijk ook maar eens naar Yoshua weer een ijsbeer die te naief was door alleen maar te geven en te schenken.
Liefde is samen delen maar dat bestaat niet bij de dames van plezier.:gruebel:

Alabama
29 augustus 2010, 10:49
Ongelooflijk, 5 jaar na dato en meer dan 1 jaar na de laatste post is dit verhaal blijkbaar nog steeds "hot"........

Zou dit ook maar eens lezen dan:

SFL (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=22566&page=3)

en

JS (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14946&page=2)

:cool:

Dat eerste verhaal zojuist gelezen en ook de moeite waard inderdaad. Het tweede verhaal vind ik een stuk lastiger leesbaar. SFL en CUUP hebben een voor mij wat prettigere schrijfstijl.

Alabama
29 augustus 2010, 10:52
Met Cuup gaat het goed en met haar is het ook goed afgelopen het is net als in een tekenfilm je staat gewoon weer op en de bus rijd weer door.

Kijk ook maar eens naar Yoshua weer een ijsbeer die te naief was door alleen maar te geven en te schenken.
Liefde is samen delen maar dat bestaat niet bij de dames van plezier.:gruebel:

Knap van hem. Dit moet hem niet in de koude kleren zijn gaan zetten. Ik verbaas me er echter wel over dat zijn gezin niets heeft gemerkt: hele dagen en nachten in Duitsland, de hele dag sms-en, af en toe 's avonds bellen, appartementje voor haar geregeld en de kosten die met al deze activiteiten samen hangen. Er zijn maanden bij geweest dat het hele geintje hem zeker een dag of 10 heeft gekost en minimaal 2.500 euro. Dat merk je toch wel?

Het verhaal van Yoshua heb ik ook gelezen, maar vind ik wel anders dan het verhaal van CUUP. Beth was er niet constant alleen op uit om hem geld af te troggelen, maar heeft echt iets voor hem gevoeld. Of dit liefde was of 'n houvast in haar leven weet ik niet, maar CUUP was waarschijnlijk de enige stabiele factor in haar leven. Da's bij het verhaal van Yoshua anders. Daar gaat het om dure cadeaus binnenhalen en door de naiviteit van Yoshua is dat vrij aardig gelukt.

Jan_Wandelaar
29 augustus 2010, 16:19
(...)
Ik verbaas me er echter wel over dat zijn gezin niets heeft gemerkt
(...)Daar zit hem de kneep:
Vrijwel geen enkele ijsbeer/wandelaar heeft een dermate open huwelijk/relatie dat hij met toestemming van z'n wederhelft buiten de deur ligt te wippen. IJsberen/wandelaars lopen dus jarenlang hun vrouw/vriendin te bedriegen. Het is uitermate hypocriet om dan te gaan lopen janken wanneer je zelf een keer gebruikt/bedrogen wordt. Jan kan daar hooguit minachting voor voelen, absoluut geen medelijden. Karma is nu eenmaal een bitch.........

J.W.

CLUBSPORT
29 augustus 2010, 16:52
een behoorlijke zwart wit kort door de bocht oordeel waar niemand wat mee kan :gruebel:

Jan_Wandelaar
29 augustus 2010, 17:02
een behoorlijke zwart wit kort door de bocht oordeel (...)Dit is ambtelijk taalgebruik voor: Daar is niets tegen in te brengen....

(...) waar niemand wat mee kan
Je kan een keer bij jezelf nagaan: wanneer ik zelf mensen loop te bedonderen, heb ik dan recht van spreken/janken wanneer ik zelf een keer bedonderd word.

Het kan inderdaad niet gebruikt worden om een onterecht gevoel van zelfmedelijden in stand te houden, dat is waar...... :rolleyes:

J.W.

rmjhexe
29 augustus 2010, 19:56
beter naar de club dan de buurvrouw eraan reigen, normaalgesproken geeft dat geen problemen maar men moet wel realistisch blijven ,het is zeer verslavend en gaat vaak ten kostte van wat anders

Alabama
30 augustus 2010, 12:44
Daar zit hem de kneep:
Vrijwel geen enkele ijsbeer/wandelaar heeft een dermate open huwelijk/relatie dat hij met toestemming van z'n wederhelft buiten de deur ligt te wippen. IJsberen/wandelaars lopen dus jarenlang hun vrouw/vriendin te bedriegen. Het is uitermate hypocriet om dan te gaan lopen janken wanneer je zelf een keer gebruikt/bedrogen wordt. Jan kan daar hooguit minachting voor voelen, absoluut geen medelijden. Karma is nu eenmaal een bitch.........

J.W.

Daar is weinig tegen in te brengen natuurlijk. Naast dat hij z'n eigen vrouw bedroog, heeft hij Beth ook voortdurend voorgelogen en "bedrogen". Zij deed dit ook bij hem, maar het is ook nooit zijn insteek geweest om open en eerlijk te zijn tegen haar. Zoals de waard is....

Maar dat bedoelde ik niet. Het gaat er mij om dat het raar is dat zijn gezin hier niets van gemerkt heeft. Natuurlijk gaan vele getrouwde mannen wippen buiten de deur en tegen betaling, maar deze doen dat over het algemeen in een club of raamgebied waar ze na ´n uurtje weer buiten staan en wat ze een paar tientjes kost.

Cuup bracht echter dagen en nachten door in Duitsland, telkens een paar uur rijden, telkens een paar honderd euro, dan ook nog haar appartement, haar cadeautjes, ze belde hem voortdurend, ze smste hem voortdurend, er waren voortdurend problemen... Merkwaardig dat zijn gezin nooit wat heeft gemerkt: nooit opgevallen dat Cuup wat anders is dan anders, nooit opgevallen dat er wel erg veel gepind werd, nooit opgevallen dat Cuup wel erg vaak in Duitsland zat/aan het overwerken was, nooit opgevallen dat Cuup steeds 's avonds wordt gebeld en gesmst, etc....

rmjhexe
30 augustus 2010, 22:26
nederlandse les deel 5 een leugentje om eigen bestwil

CLUBSPORT
1 september 2010, 01:44
Dit is ambtelijk taalgebruik voor: Daar is niets tegen in te brengen....

Je kan een keer bij jezelf nagaan: wanneer ik zelf mensen loop te bedonderen, heb ik dan recht van spreken/janken wanneer ik zelf een keer bedonderd word.

Het kan inderdaad niet gebruikt worden om een onterecht gevoel van zelfmedelijden in stand te houden, dat is waar...... :rolleyes:

J.W.

of hun recht van spreken hebben gehad in hun situatie ??? ik weet het niet , ik kan daar niet over oordelen en jij ook niet , dat kunnen zij het beste omdat zij de meeste inside informatie hadden .
jouw oordeel is een veroordeling , subjectief, gekleurd en zonder enige voorkennis en daardoor nutteloos .