PDA

Volledige versie bekijken : Clowie / Chloe (Roemeense)

Bluebear
25 maart 2013, 18:13
Naam : Clowie / Chloe

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : Begin 20

Haarkleur/-lengte : kort tot halflang blond van de kapper, donkerblond van haar ouders

Lengte dame : 155-160 wanneer ze staat en 90 cm wanneer ze zit op haar knieën

Postuur/Cupmaat : Slank / Grote a kleine b

Tatoeages/Piercings : tatoo op haar rug en misschien volgende week de naam van prima op haar arm (-;

Service: Zeer Goed

Ik wilde eens informeren of iemand met de blonde Clowie gekamerd heeft. Zo ja, kan er dan een paspoortje aangemaakt worden. "Bluebear" trof deze dame zaterdag op de trappen bij de PHG. Ik kwam net van de kamer af en wilde me gaan douchen. Clowie versperde mij de weg waarna zich een leuk en spontaan gesprekje ontspon.
In de eerste blikken die ik met haar wisselde deed ze me meteen denken aan een betere versie van "Miss Montreal", zonder het stotteren. :biggrin:
Ze kwam bij mij over als een wakkere dame die gevatte antwoorden gaf in goed engels. Haar afkomst is me dan ook ontgaan.
Ze vertelde me dat ze sinds januari werkzaam is bij de PHG. Natuurlijk was er de kamervraag, maar het was half 2 s'nachts en de pijp was aardig leeg na een lange dag PHG-en. Maar dat ze mijn belangstelling heeft gewekt moge duidelijk zijn. Misschien dus dat er beren zijn die haar al kennen en meer info kunnen verschaffen omtrent deze leuke dame.
Thanks namens "Bluebear". ;)

Bosco
26 maart 2013, 18:10
Je wilt je "papusha" toch niet weer "pissed off" maken? :biggrin:

Bluebear
26 maart 2013, 18:30
Goed smeermiddel levert goede sex op. Ik laat de landverraders hun werk doen, zodat ik weer goede make-upsex kan hebben. Er is niks mooier dan een boos en jaloers schatje. :roll3:

Prima
29 maart 2013, 19:35
jawel ,clowie komt van bynight , en heeft vroeger in vv gewerkt met als bijnaam alina (dacht ik) heb haar een keer of 8 laten zweten , en ik was altijd blij als ik met haar naar de kamer liep, en nog blijer wanneer ik er uitging (-;
ze is zeer bereidwillig, wil graag dat je het naar de zin hebt , en houd er zelf ook van , (niet alleen van macdonalds) hihi
ik praat makkelijker dan ik schrijf,.

groetn.

Big30
30 maart 2013, 09:34
ik praat makkelijker dan ik schrijf,.

groetn.
Maar je schrijft wel mooi, ik bedoel in je berichten staat precies de relevante info die van belang is! Het hoeft hier geen schoon schrijverij te zijn en geloof me niemand schrijft hier zonder taalfouten of spelfouten.

Dus met een flauw woordgrapje zeg ik "prima gedaan jochie!"

nb Bluebear of prima zouden jullie ook nog dit paspoortje kunnen aanvullen, vul het maar aan dan plak ik het wel in het eerste bericht?

Willyw
30 maart 2013, 16:56
Zou die dame niet gewoon chloe heten?

Prima
30 maart 2013, 21:41
klowie,clowie,cloe , is volgens mij allemaal dezelfde uitspraak.
roemenie, ze spreekt roem. engels,en kan ook nog een paar woorden ned. oa neuken?, lekker ding ,en skatje
kort tot halflang blond van de kapper ,donkerblond van haar ouders
155-160 wanneer ze staat , en 90 cm wanner ze zit op haar knieen
slank , maatje 36 grote a kleine b
tatoo op haar rug , en missschien volgende week mijn naam op haar arm (-;
zeer goede zerfise, is niet bang om zichzelf in het zweet te rijden.

voldoende?

Big30
30 maart 2013, 22:02
zeer goede zerfise, is niet bang om zichzelf in het zweet te rijden.

voldoende?
Meer dan voldoende, prima prima! Meteen weer een leuk berichtje van jou er ook nog eens op de koop toe erbij!

Big30
3 april 2013, 22:53
Dame met een meer dan bovengemiddelde service, zoekt de beren op, laat er geen gras over groeien, niet in de bar, maar meer bepaald ook niet op de kamer :wink:.
Omdat pipokoeien nogal positief over deze dame was en hij een goede kijk heeft op (liefst blonde) Roemeentjes en SFL de kamer op was met de dame waarnaar ik op zoek was, liet ik me maar gewillig in haar armen vallen toen ze deze in de bar openvouwde. De positieve ervaring van pipo kan ik alleen maar beamen!

Blijft jammer van die tatoo op haar rug, maar die zie je niet als ze op haar rug ligt :biggrin:.

pipokoeien
3 april 2013, 22:54
Pipo was vanavond helemaal betoverd door dit skatje. Leuk, lekker, lief meisje en als er een Mamaloe zou zijn geweest, dan zou ze zich zorgen moeten maken vanwege de concurrentie!

50€
7 april 2013, 13:33
Naam: Chloe
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : moeilijk te schatten, 25 à 28 volgens mijn dunken
Haarkleur/-lengte : schouderlange blonde haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Strak lichaam / soepel kontje / B- of bescheiden C-cup
Tatoeages/Piercings : grote en geile tatoe op haar rug (engel) / piercings ???
Roken: ja
Voordelen: helaas heb ik de honneurs nog niet mogen waarnemen met haar
Nadelen: niet veel zin in uitgebreide presales. Nadat ik aangaf nog even op rust te zijn, liep ze al weer heen!
Prijs : de gangbare tariefjes van PHG
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10

Een atypische Roemeense. Met blonde haren, lichtelijk Germaanse lichaamsbouw en knalblauwe ogen, ziet ze er eerder Duits uit. Pools had misschien ook nog net gekund. Maar zeker niet compleet Slavisch of Oost-Europees.

Verder een heel energiek ogend mokkel, met steeds veel vriendinnen rond zich. Op de weinige momenten dat ik niet wippen was, heb ik haar wel geen enkele keer met een klant zien vertrekken. Dus waarschijnlijk niet de beste reputatie.

================================================== ===================
Geplaats in naam van, met de goedkeuring en volmacht van, en geschreven door SFL
================================================== ===================