PDA

Volledige versie bekijken : Kamer voor aanpakken hoerenloper



Red Devil
27 maart 2013, 11:17
Uit Nu.nl van 27 maart 2013:

Een meerderheid in de Tweede Kamer staat welwillend tegenover een plan van de ChristenUnie om ook de klanten van prostituees die duidelijk worden uitgebuit of mishandeld, af te straffen. Wel bestaan er nog veel vragen over de juridische haalbaarheid van het voorstel.

Dat blijkt uit een rondgang van NU.nl.

Momenteel ligt er in de Eerste Kamer al een wetsvoorstel waarbij hoerenlopers verplicht moeten checken of de prostituee die ze bezoeken, geregistreerd staat en dus legaal aan het werk is.
ChristenUnie-Kamerlid Gert-Jan Segers wil nu verder gaan door klanten ook af te straffen als ze zich met een prostituee inlaten die er duidelijk niet goed aan toe is, en het vervolgens nalaten die misstanden te melden bij justitie.

Niet onschuldig
Daartoe komt Segers waarschijnlijk nog voor de zomer met een wetsvoorstel, zo zal hij woensdag aankondigen tijdens een debat over mensenhandel.
"Je bent niet onschuldig als je weet of kunt weten dat de vrouw die je bezoekt wordt uitgebuit of mishandeld", aldus Segers. "Dan ben je medeverantwoordelijk aan zo'n situatie."
Segers benadrukt dat niet bij iedere blauwe plek alarm hoeft te worden geslagen, "maar als zo'n meisje bibberend, beschadigd en huilend zegt dat ze eigenlijk niet wil, kun je wel stellen dat je redelijkerwijs kunt weten dat er iets mis is".

Misstanden
Het ChristenUnie-Kamerlid legt uit dat het hem erom te doen is meer misstanden binnen de prostitutie aan te pakken.
"Bij zo'n registratieplicht gaat een prostituee één keer langs de GGD, terwijl de klanten de dagelijkse ogen en oren vormen als het gaat om hoe het die vrouwen werkelijk vergaat. Dan is het van groot belang dat zij misstanden melden."

Bewijstechnisch
In ieder geval de Kamerfracties van VVD, CDA, SP, GroenLinks en SGP kunnen zich vinden in de gedachte achter het voorstel van de ChristenUnie. Wel rijzen er nog vragen over de praktische invulling van de plannen.
"Bewijstechnisch zitten er allerlei haken en ogen aan", aldus VVD'er Ard van der Steur. "Op zichzelf is er iets voor te zeggen, maar op praktische bezwaren is een dergelijk initiatief al eens eerder afgeschoten."
Ook CDA'er Peter Oskam vindt dat als vrouwen "evident tegen hun zin" prostitueren, de klanten aangepakt moeten kunnen worden. "De uitvoering zullen we goed moeten bekijken", aldus Oskam.

Hoorzittingen
PvdA-Kamerlid Myrthe Hilkens houdt zich vooralsnog wat meer op de achtergrond. "Ik snap de denkrichting, maar ik wil eerst onder meer de hoorzittingen over prostitutiebeleid afwachten", aldus Hilkens.
"Het is een verschrikkelijk moeilijke juridische kwestie, waar we heel zorgvuldig over moeten praten."
Zelf pleit Hilkens voor de invoering van een nationale rapporteur prostitutie, die jaarlijks verslag uitbrengt over de stand van zaken binnen de prostitutie.

Heling
Segers begrijpt de vraagtekens van de andere partijen, maar trekt de vergelijking met de heling van fietsen, waarbij degene die een fiets koopt strafbaar is als kan worden aangenomen dat het ding is gejat.
Segers: "En ik zal me uiteraard nog uitgebreid juridisch laten adviseren, voordat we met het uiteindelijke voorstel naar de Kamer gaan."

Documentaire
Woensdagavond [27 maart 2013, RD] wordt ook een documentaire uitgezonden over prostitutiebeleid in Europa. Daarin vergelijken ChristenUnie-Kamerlid Gert-Jan Segers en Myrthe Hilkens van de PvdA het Nederlandse model met andere Europese landen.

Hierdoor worden wij - terecht - aangesproken op onze verantwoordelijkheid. Ik ben blij dat wij niet categorisch gezien worden als verkrachters en zondaars, maar als ogen en oren in het veld, die kunnen helpen (ernstige) misstanden te bestrijden.

Groeten,
:teuflisch:

P.S. Ik ben geen aanhanger van de ChristenUnie. ;)

GrandCru
27 maart 2013, 11:21
Blijft een heikel punt maar zeg nou zelf: niemand wil toch sex met een meisje dat dit tegen haar zin doet? En daar is het met dit verhaal om te doen.

Don Rudo
27 maart 2013, 11:42
Uit Nu.nl van 27 maart 2013:
[Zelf pleit Hilkens voor de invoering van een nationale rapporteur prostitutie, die jaarlijks verslag uitbrengt over de stand van zaken binnen de prostitutie.


droomjob!

Goedemorgenallemaal
27 maart 2013, 14:10
Uit Nu.nl van 27 maart 2013:
Hierdoor worden wij - terecht - aangesproken op onze verantwoordelijkheid. Ik ben blij dat wij niet categorisch gezien worden als verkrachters en zondaars, maar als ogen en oren in het veld, die kunnen helpen (ernstige) misstanden te bestrijden.

Groeten,
:teuflisch:

P.S. Ik ben geen aanhanger van de ChristenUnie. ;)

Maar daar is feitelijk geen wet voor nodig. Dat hoort gewoon bij onze burgerplicht..... Misdrijven van deze aard moet je gewoon melden als je het weet. Alleen, hoe maak je hard, als je bij een dvp geweest bent, het vermoeden dat er wat ernstigs aan de hand is hebt en dit bij "meld misdaad anoniem"hebt gemeld (m.i. de geeigende weg), dat jij, als ze je pakken wegens sex met een gedwongen DVP, diegene bent die gemeld heeft.

Picasso 1
27 maart 2013, 14:22
Hierdoor worden wij - terecht - aangesproken op onze verantwoordelijkheid. Ik ben blij dat wij niet categorisch gezien worden als verkrachters en zondaars, maar als ogen en oren in het veld, die kunnen helpen (ernstige) misstanden te bestrijden.

Allemaal leuk en aardig maar daar zijn de meeste hoerenlopers onvoldoende voor gekwalificeerd en dat weten degenen die voorstellen doen bij de hoerenloper de verantwoordelijkheid te leggen, maar al te goed.
Christen unie wil prostitutie uitbannen en dit is een indirect middel daartoe. Zie Zweden waar de klant strafbaar is en de dames niet.

Red Devil
27 maart 2013, 14:34
Maar daar is feitelijk geen wet voor nodig. Dat hoort gewoon bij onze burgerplicht..... Misdrijven van deze aard moet je gewoon melden als je het weet.
Toch is heling strafbaar gesteld. Volgens jou zou dat overbodig moeten zijn.


Alleen, hoe maak je hard, als je bij een dvp geweest bent, het vermoeden dat er wat ernstigs aan de hand is hebt en dit bij "meld misdaad anoniem"hebt gemeld (m.i. de geeigende weg), dat jij, als ze je pakken wegens sex met een gedwongen DVP, diegene bent die gemeld heeft.
Vandaar de vele slagen om de arm in het Nu.nl-artikel:


Bewijstechnisch
In ieder geval de Kamerfracties van VVD, CDA, SP, GroenLinks en SGP kunnen zich vinden in de gedachte achter het voorstel van de ChristenUnie. Wel rijzen er nog vragen over de praktische invulling van de plannen.
"Bewijstechnisch zitten er allerlei haken en ogen aan", aldus VVD'er Ard van der Steur. "Op zichzelf is er iets voor te zeggen, maar op praktische bezwaren is een dergelijk initiatief al eens eerder afgeschoten."
Ook CDA'er Peter Oskam vindt dat als vrouwen "evident tegen hun zin" prostitueren, de klanten aangepakt moeten kunnen worden. "De uitvoering zullen we goed moeten bekijken", aldus Oskam.
Groeten,
:teuflisch:

seqoya
27 maart 2013, 14:56
ach ja ga de gewone mannen maar weer aanpakken.. Terwijl de roemeentjes en bulgaartjes de grens overkomen en onze huizen leegrooven onze pinpassen jatten en leegplunderen.. En daar doet onze regering niets aan... nu moeten de hoerenlopers het bekopen omdat ze zelf niet goed kunnen checken of de dames uitgebuit worden..

Die echte criminelen die worden gepakt en lopen 2 uur later weer lachend op straat maar de hoerenlopers ooh die zullen we wel ff aanpakken..

pff blij dat ik toch bijna nooit in nederland naar de hoeren ga... Nederland wordt met de dag een groter kutland... bah...

Ze wisten het ook zo goed met de wietpas.. nu zit heel grensgebied met dealende mannetjes op straat.. Goed beleid... en dit beleid is ook weer helemaal fout.

Snap t niet dat die lui daar in de kamer zitten allemaal verstand van nix..:angryfire:

seqoya
27 maart 2013, 15:30
T gaat niet om diegene die bezoek brengen maar t gaat erom dat ze beter inzicht houden in de situatie van de dames. Ze moeten met passen gaan werken of iets. En die dames moeten zich daarvoor melden..

maar om nu een bezoeker te gaan aanpakken is van de zotte....wat je dan zo krijgt is dat de prostitutie in het underground circuit gaat en dan krijg je helemaal misstanden. Dit is niet uit te sluiten...je komt nooit van prostitutie af...dan kan je het beter maar open en bloot laten gebeuren en heb je ook meer kans dat je het binnen de perken houdt met uitbuiting etc..

T is een moeilijk vraagstuk maar ik denk niet dat de oplossing ligt bij klanten straffen..

Red Devil
27 maart 2013, 15:46
ach ja ga de gewone mannen maar weer aanpakken ... Snap t niet dat die lui daar in de kamer zitten allemaal verstand van nix..:angryfire:
Zo, de onderbuik weer lekker uitgebraakt over de borreltafel? Lucht lekker op, hé? :wand:

Groeten en sterkte,
:teuflisch:

Red Devil
27 maart 2013, 15:48
T is een moeilijk vraagstuk maar ik denk niet dat de oplossing ligt bij klanten straffen..
Wat vind je dan van de vergeljking met heling?

Groeten,
:teuflisch:

seqoya
27 maart 2013, 15:51
hahahahaha ja heerlijk ff me gal gespuit over die ellendige kamerleden en hele klere kabinet ...een grote teringzooi is het..

ja ik denk dat niemand het meld als we denken dat er een pooier achterzit die ze uitbuit... ik denk dat 80% als niet meer wel een pimp erachter heeft zitten..

Maar die mannetjes moeten ze aanpakken...als die dames opgehaald worden s avonds...aanhouden en pluk ze kaal beleid...hoppa

Red Devil
27 maart 2013, 16:06
Allemaal leuk en aardig maar daar zijn de meeste hoerenlopers onvoldoende voor gekwalificeerd en dat weten degenen die voorstellen doen bij de hoerenloper de verantwoordelijkheid te leggen, maar al te goed.
Politie en justitie blijven verantwoordlijk voor de bestrijding van misstanden. De klanten worden alleen medeverantwoordelijk gesteld. Dat is iets anders.


Christen unie wil prostitutie uitbannen en dit is een indirect middel daartoe. Zie Zweden waar de klant strafbaar is en de dames niet.

Het is niet alleen het standpunt van de CU, maar ook van VVD, CDA, SP, GroenLinks en SGP.
Het Zweedse model is overigens niet aan de orde. Zie bijvoorbeeld de website van stichting Geisha (http://www.stichting-geisha.nl/index.php/nieuws/8-pvda-niet-voor-zweeds-beleid-prostitutie).

Groeten,
:teuflisch:

Picasso 1
27 maart 2013, 16:14
Wat vind je dan van de vergeljking met heling?

Ik kan ook van alles gaan vergelijken. Bijvoorbeeld dat je als klant bij de slager strafbaar bent voor het feit dat je paardenvlees mee krijgt in plaats van rundervlees.
De klant is niet opgeleid om dit te controleren, daar zijn instanties voor. Lekker makkelijk om bij wanpresterende instanties de klanten maar verantwoordelijk en strafbaar maken.
Maar het doel is natuurlijk klanten afschrikken; en geen klanten betekent geen prostitutiebusiness.

seqoya
27 maart 2013, 16:19
ach geen prostitutie bestaat niet je verplaatst het probleem alleen... denk je dat in amerika geen hoeren zijn terwijl het mega illegaal is...

dit is niet uit te sluiten dit wordt alleen een under the radar verhaal en dan worden de wantoestanden alleen maar erger... Weer een domme zet van onze beleidsbepalers..
ipv zich met het kern van het probleem bezig te houden...en de echte criminelen te pakken

Picasso 1
27 maart 2013, 16:19
Politie en justitie blijven verantwoordlijk voor de bestrijding van misstanden. De klanten worden alleen medeverantwoordelijk gesteld. Dat is iets anders.

Politie en justitie worden niet gestraft wanneer ze hun verantwoordelijkheid ontlopen, de klant voor zijn in zijn schoenen geschoven 'medeverantwoordelijkheid' wel. Dat is dus anders.

Red Devil
27 maart 2013, 16:28
Politie en justitie worden niet gestraft wanneer ze hun verantwoordelijkheid ontlopen, de klant wel. Dat is dus anders.
Zij worden vaak politiek gestraft en soms zelfs strafrechtelijk, of met ontslag, e.d.

Groeten,
:teuflisch:

Picasso 1
27 maart 2013, 16:37
Zij worden vaak politiek gestraft en soms zelfs strafrechtelijk, of met ontslag, e.d.

Groeten,
:teuflisch:

Wanneer ze hun boetequota niet halen ja. Heb nog nooit iets vernomen van ontslagen vanwege onvoldoende pooiers te hebben gepakt of netwerken niet te hebben opgerold.
En wat de politiek betreft, die schuiven lekker de verantwoordelijkheid maar naar de klant. Als onvoldoende klanten worden beboet dan denk ik weer wel dat ontslagen gaan vallen.

Red Devil
27 maart 2013, 16:43
Ik kan ook van alles gaan vergelijken. Bijvoorbeeld dat je als klant bij de slager strafbaar bent voor het feit dat je paardenvlees mee krijgt in plaats van rundervlees.

"Segers begrijpt de vraagtekens van de andere partijen, maar trekt de vergelijking met de heling van fietsen, waarbij degene die een fiets koopt strafbaar is als kan worden aangenomen dat het ding is gejat."

Je vindt dit dus geen goede vergelijking?


De klant is niet opgeleid om dit te controleren, daar zijn instanties voor. Lekker makkelijk om bij wanpresterende instanties de klanten maar verantwoordelijk en strafbaar maken.
Maar het doel is natuurlijk klanten afschrikken; en geen klanten betekent geen prostitutiebusiness.

"Segers benadrukt dat niet bij iedere blauwe plek alarm hoeft te worden geslagen, 'maar als zo'n meisje bibberend, beschadigd en huilend zegt dat ze eigenlijk niet wil, kun je wel stellen dat je redelijkerwijs kunt weten dat er iets mis is'."

Ik denk dat wij deskundig genoeg zijn zoiets vast te stellen.

Groeten,
:teuflisch:

Picasso 1
27 maart 2013, 17:43
"Segers begrijpt de vraagtekens van de andere partijen, maar trekt de vergelijking met de heling van fietsen, waarbij degene die een fiets koopt strafbaar is als kan worden aangenomen dat het ding is gejat."

Je vindt dit dus geen goede vergelijking?

"Segers benadrukt dat niet bij iedere blauwe plek alarm hoeft te worden geslagen, 'maar als zo'n meisje bibberend, beschadigd en huilend zegt dat ze eigenlijk niet wil, kun je wel stellen dat je redelijkerwijs kunt weten dat er iets mis is'."

Ik denk dat wij deskundig genoeg zijn zoiets vast te stellen.


Theoretisch heb je helemaal gelijk. Praktisch heb je aan de ene kant de hoerenloper wiens bloed uit zijn hersens is gevloeid richting zijn geslachtsdeel en aan de andere kant een liegende DVP.
Als zelfs met dames meenemen naar het politiebureau en daar verhoren niet helpt om de waarheid te achterhalen hoe kan je verwachten dat uit het contact tussen een geile klant en een liegende dame wel een waarheidsgetrouwe vaststelling komt.

MichelJ
27 maart 2013, 17:52
Door Wicher Wedzinga

Vroeger ging je naar de hoeren toe, betaalde je en na de zaadlozing liep je voldaan weer naar huis. Naar moeder de vrouw. Dat waren nog tijden. Binnenkort moet je eerst controleren of de hoer geregistreerd staat en legaal aan het werk is. Tja, da's andere koek. Eerst een cursus volgen om een geldige registratie te leren herkennen. En dat is nog maar het begin. Daarna het echte werk.

Als de biologische vlag is gehesen, loop je met enige tegenzin richting hoerenbuurt. Moet je bij de deur staan te hengelen om een "legitimatiebewijs"? Ik zou het niet doen. Het is vaak al vrij donker en als het wat langer duurt, loop je een behoorlijke kans door de pooier in elkaar gemept te worden. Ik heb zelf -6 en tegen de tijd dat ik de vrijwel onleesbare registratie heb doorgelezen, kan ik het wel schudden.

Dan toch maar naar binnen gaan. Ook niet zonder risico. Onder een schemerlampje turen naar de legitimatie is geen pretje. Daar kwam je toch niet voor. Blijkt ze illegaal te zijn, dan als een haas er van door. Desnoods met de broek op de knieën. En maar hopen dat er geen pooier in de buurt is en het politiebureau vlakbij is gelegen.

Sokken en onderbroek

Als je geluk hebt, is de dame in kwestie deugdelijk geregistreerd. Maar dat geluk is betrekkelijk. Vooral zorgen dat je geen mot krijgt met de vrouw. Want dan wordt de patrouillerende politieagent direct door haar aangesproken, waarbij zij snikkend opbiecht dat zij wordt uitgebuit en dat jij daar medeverantwoordelijk voor bent. Een kolfje naar de hand van zo'n agent die eigenlijk alleen maar door de straat loopt om er op toe te zien dat de hoerenlopers hun werk goed doen. En daar ga je dan. Op sokken en in onderbroek naar het kot. Medeplichtig aan mensenhandel. Ben je mooi klaar mee.

Nee, ik zou er toch maar voor kiezen om buiten op de stoep de eerste controle uit te voeren. Maar dan wel "dalli, dalli" en vooral hopen dat je niet de dupe wordt van een opgenaaide pooier en dat de dame het niet koud begint te krijgen. Een beetje rillen, zielig kijken en je bent als het aan de Tweede Kamer ligt ook dan de klos. Gert-Jan Segers van het CU zal desnoods persoonlijk getuigen dat dit signalen waren dat je verantwoordelijk bent voor de uitbuiting van de vrouw.
Segers benadrukt dat niet bij iedere blauwe plek alarm hoeft te worden geslagen, 'maar als zo'n meisje bibberend, beschadigd en huilend zegt dat ze eigenlijk niet wil, kun je wel stellen dat je redelijkerwijs kunt weten dat er iets mis is'.

Snikkende hoer

De hoerenloper als onbezoldigd politieagent. Een beetje controleren en een bijdrage aan de opsporing. Een soort kroongetuige, eigenlijk. Eigenlijk een manusje van alles. Geilneef, controleambtenaar, opsporingsambtenaar en hulpverlener. Een snikkende hoer die onder de blauwe plekken zit en haar ziel en zaligheid aan de hoerenloper verkoopt, die vervolgens naar het politiebureau snelt en de (vermeende) misstand aan de kaak stelt.

De prostituee wordt vervolgens aan een paar extra blauwe plekken geholpen door haar oplettende pooier en als ze zegt dat er niks van waar is en de hoerenloper liegt, wordt de geilneef in de boeien geslagen omdat hij een valse aangifte heeft gedaan. Tenzij... tenzij..

Want in ons strafrecht is het bewijs inmiddels dermate uitgekleed dat we de falende hoerenloper te hulp kunnen schieten. De ontkennende verklaring van de prostituee toveren we dan om tot een "leugenachtige" verklaring en als dat wat lastig wordt is er steunbewijs omdat de inmiddels radeloze hoerenloper bij de vrouw aan de deur is geweest. Dat en zijn verklaring dat de vrouw stond te rillen en hem zei dat ze 'dit toch echt niet wilde' is voldoende voor een veroordeling. Al ontkent ze in alle toonaarden.

"Keihard" aangepakt

De prostituee wordt uitgezet, de hoerenloper mag hopen dat hij niet in een van de weinige gevangenissen in ons land een straf wegens mensenhandel moet uitzitten en de echter uitbuiter wordt vermoedelijk de enige vrijbuiter. Een veroordeling van de degenen die de prostituee hebben uitgebuit en haar onder valse vlag naar Nederland hebben gelokt is een zeldzaamheid. Want die zijn in geen velden of wegen te bekennen of dermate gevaarlijk dat de prostituee geen belastende verklaring durft af te leggen.

De Tweede Kamer is tevreden. Opstelten en Teeven nog het meest van allen. Mensenhandel wordt immers "keihard" aangepakt.

Wicher Wedzinga is voormalig raadsheer en universitair hoofddocent, strafrechtanalist, columnist/schrijver/blogger, law consultant.


http://www.crimesite.nl/column/wicher-wedzinga/25988-hoerenlopen.html

seqoya
27 maart 2013, 18:00
Blijft een heikel punt maar zeg nou zelf: niemand wil toch sex met een meisje dat dit tegen haar zin doet? En daar is het met dit verhaal om te doen.

Dan kan je beter helemaal niet meer gaan want 90% van de dames wordt uitgebuit. Dus hobby beëindigen denk ik. Je zou eens moeten weten wat er allemaal achter die mooie glimlachjes schuilgaat ...de ellende etc.. T is erg maar waar... t enige waar dit door kan stoppen is niet door ons ..maar door de overheid dit soort pooiers aan te pakken. Je kan ze er zo uit halen..je hoeft alleen maar te posten bij de ramen, clubs... je ziet ze brengen in dikke auto's en ze ook weer ophalen.. T is eigenlijk zo makkelijk maar ja nu maar weer de simpele man pakken.

De banken verneuken ook de economie maar wij moeten betalen...

Costana
27 maart 2013, 20:43
- Het is al zo moeilijik om te bewijzen dat een meisje uitgebuit wordt....

- Misschien bezorg je haar gewoon sigaretten, drank, condooms, schoenen,...

Niets om wakker van te liggen, tenzij het louter bezoeken van een dvp (ook de vrijwillige) strafbaar wordt.

Goedemorgenallemaal
27 maart 2013, 21:14
Toch is heling strafbaar gesteld. Volgens jou zou dat overbodig moeten zijn.


Heling is strafbaar omdat het OOK een misdrijf is... Ik zie het verband niet... Als gestolen waar jou wordt aangeboden kun je het kopen en dan ben je starfbaar. Je kunt ook niets doen... Ook dan ben je strafbaar... Als je iets te koop wordt aangeboden wat gestolen is of je hebt een sterk vermoeden ervan, dan dien je ook in dat geval de opsporingsinstanties in kennis te stellen.

De vergelijking met Heling gaat dus eigenlijk toch 100% op, alleen wil men het indit geval zwart op wit zetten. Voor de rechtshandhaving in het algemeen geen goede zaak want nu zou een argeloze burger zich kunnen verweren met "maar edelachtbare, er wordt toch niet met zoveel woorden gezegd dat ik een heler moet aangeven zoals dat bij bv gedwongen prostitutie wel zo is?" Nee de verdachte heeft geen poot om op te staan en toch zal het voor juridische haarkloverij leiden.

Sphinx
27 maart 2013, 22:04
De prostituee wordt uitgezet, de hoerenloper mag hopen dat hij niet in een van de weinige gevangenissen in ons land een straf wegens mensenhandel moet uitzitten en de echter uitbuiter wordt vermoedelijk de enige vrijbuiter. Een veroordeling van de degenen die de prostituee hebben uitgebuit en haar onder valse vlag naar Nederland hebben gelokt is een zeldzaamheid. Want die zijn in geen velden of wegen te bekennen of dermate gevaarlijk dat de prostituee geen belastende verklaring durft af te leggen.

Dit had zo uit het boek van Jorg Kästner kunnen komen dat deze racebeer nu aan het lezen is. Speelt in de tijd van de tulpenhandel (1637 geloof ik), maar hij licht er ook iets over hoerenlopen in die tijd uit, toen ook het "Zweedse model" werd gebruikt; loper strafbaar, dvp strafbaar (gedwongen of niet), uitbuiter kon zich meestal vrijkopen en doodleuk opnieuw beginnen. Driehonderd-zes-en-zeventig jaar later en we zijn weer terug bij af.

phoenix
27 maart 2013, 22:44
politiek in den haag is symboolpolitiek, ze moet iets doen, het levert 0,001 procent op , als ik zie dat een dame niet lekker in der vel zit, dan weet ik dat bij een raamhoer al bij de deur en vertrek ik accuut..wat de oorzaak is??? geen idee kan van alles zijn.......dat ik dan een lekkerewip kan vergeten is dan bijna 100% zeker... helaas mak ik dat zeker nog wel eens mee bij een fkk club, sommige hoeren zijn zo goed in het spel...gelukkig heb je daar bij bernds en sky gene last van daar weet je zeker dat het er geil aan toe zal gaan...raamhoeren in nedrland kan ik bijna missen als kiespijn...

Johnny Bravo
28 maart 2013, 11:24
Voor degene die het gisterenavond gemist hebben, er was een programma over de prostitutie in Zweden en Roemenië.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1333973

Misschien is het wel waar wat er gezegd wordt in deze docu!!!!
Misschien zijn wij, de klanten, wel het probleem!! Zou zomaar kunnen, toch!!!!
Zolang er veel vraag naar is blijft het lucratieve handel voor de criminele organisaties.
Wij als klanten mogen best wel eens meer verantwoordelijkheid nemen want wel dat wij als bezoekers regelmatig meisjes verkrachten!!!!
Als het probleem echt oplost door de klanten aan te pakken dan moeten ze maar gauw de wet invoeren dat de bezoekers van een prostituee strafbaar is.

Maar ja.......wij als bezoekers van prostituees steken toch gewoon onze kop in het zand. Wij willen dit niet zien en horen!!!!! Nee wij gaan gewoon door met bezoeken van die lieve, jonge meisjes (sommige meisjes zijn niet eens volgroeid) en wij denken alleen aan onszelf. Aantal ijsberen hebben zelf kinderen en hebben zelfs dochters. Ik hoop voor deze ijsberen dat hun dochters niet in de prostitutie raken door een fout vriendje want dan wordt papa wel boos. Maar papa mag zelf wel meisjes, die gedwongen worden, wel mee de kamer op om ze helemaal uit elkaar te trekken!!!

Groetjes van een struisvogel

Voor degene die zich aangevallen voelen door mij!!!! Ik ben zelf geen haar beter dan jullie!!!!!

Red Devil
28 maart 2013, 12:03
Wij als klanten mogen best wel eens meer verantwoordelijkheid nemen want wel dat wij als bezoekers regelmatig meisjes verkrachten!!!!
Als het probleem echt oplost door de klanten aan te pakken dan moeten ze maar gauw de wet invoeren dat de bezoekers van een prostituee strafbaar is.

Een dergelijke wet zou vergelijkbaar zijn met een wet tegen het laten bouwen van een huis om bouwfraude te bestrijden.

Groeten,
:teuflisch:

Badslippers
28 maart 2013, 13:04
Had dit draadje over het hoofd gezien.

Uitzonderlijk hypocriete benadering:

"terwijl de klanten de dagelijkse ogen en oren vormen als het gaat om hoe het die vrouwen werkelijk vergaat. Dan is het van groot belang dat zij misstanden melden."

De klant loven, prijzen en inschakelen omdat hij als geregelde bezoeker van het werkveld de beste kijk (expertise) zou hebben om hem vervolgens keihard af te straffen als zijn waarnemenend vermogen minder goed ontwikkeld is. Ha ha ha, wat een dubbelzinnigheid. Maar ja, Christenen hè, de hoeders van de dubbele moraal.

Ik ben overigens wel voorstander in navolging van dat fijne rookverbod om een algeheel en ver strekkend prostitutieverbod in te stellen en degenen die dat overtreden gruwelijk hard te straffen in de vorm van een verblijf aan de schandpaal juist op zon- en feestdagen op het kerkplein. Precies zoals JB het al oppert:



Als het probleem echt oplost door de klanten aan te pakken dan moeten ze maar gauw de wet invoeren dat de bezoekers van een prostituee strafbaar is.


Na 5 jaar gaan we onderzoeken en conclusies trekken of genoemde maatregelen het gewenste effect (uitbannen mishandeling, mensenhandel, verkrachting, een beter leven voor de vrouwen etc), hebben gesorteerd. Zo ja > > > maatregel handhaven, zo niet > > > een eeuwigdurend verbod om dit soort infantiele voorstellen in te dienen.
Andere misstanden die volgens dit model aangepakt kunnen worden:
- Te hard rijden > voertuig onmiddellijk vorderen en voor de ogen van de bestuurder verpulveren in de "Shredder" en vanzelfsprekend rijbewijs innemen.
- Witte boorden criminaliteit > volledig kaalplukken en voortaan alleen nog in Mao kostuum in het openbaar.
- Pedofilie > de doodstraf lijkt me wel wat. Of nee, wacht. Het is een ziekte dus chemisch castreren, therapie aanbieden en een mooie woning aanbieden in een vergrijsde omgeving.
- Diefstal > per vergrijp een vinger er af. Na 5 vingers de hand. Vervolgens continueren op andere hand.
- Algehele misstanden in het land > Wilders volledig carte blanche geven en het land 5 jaar laten regeren. En nogmaals, effectief? Door laten gaan. Zo niet, enkele reis rif-gebergte zonder terugkomgarantie.

sofaking
28 maart 2013, 18:52
"Je bent niet onschuldig als je weet of kunt weten dat de vrouw die je bezoekt wordt uitgebuit of mishandeld", aldus Segers. "Dan ben je medeverantwoordelijk aan zo'n situatie."
Segers benadrukt dat niet bij iedere blauwe plek alarm hoeft te worden geslagen, "maar als zo'n meisje bibberend, beschadigd en huilend zegt dat ze eigenlijk niet wil, kun je wel stellen dat je redelijkerwijs kunt weten dat er iets mis is".

Als een meisje bibberend, beschadigd en huilend je aanklampt en zegt dat ze gedwongen wordt tot prostitutie terwijl je door het park wandelt, heb je ook de plicht om de overheid te waarschuwen. Wat is dat voor argument om klanten de papieren van DVP's te laten controleren ?

Misschien moeten we ook aan de barman vragen om zijn licentie te tonen om sterke drank te schenken, als we op café gaan.
En als we nog eens een bedelaar tegenkomen zeggen we iets van, "ik heb hier een euro voor u meneer, maar toon eerst uw toestemming om hier te bedelen eens."
En als we op restaurant gaan, vragen we natuurlijk naar het laatste rapport van de arbeidsinspectie, om na te gaan of er geen zwartwerkers tussen het personeel zitten.

Big30
28 maart 2013, 19:23
Als het probleem echt oplost door de klanten aan te pakken dan moeten ze maar gauw de wet invoeren dat de bezoekers van een prostituee strafbaar is.

Voor degene die zich aangevallen voelen door mij!!!! Ik ben zelf geen haar beter dan jullie!!!!!
Als je elk bezoek aan en DVP strfabaar wil stellen staat dat formeel gelijk aan het verbieden van prostitutie. Of we zouden net als met soft drugs zo'n idioot gedoogbeleid moeten hebben, prostitutie mag maar een DVP bezoeken is strafbaar.

Het is een illusie vraag dan wel aanbod uit te bannen. Die blijft toch wel bestaan. Verder is opsporen van gedwongen dames primair de taak van de overheid, een taak waarin ze trouwens hopeloos faalt zie ook weer de recente invallen in Alkmaar waar men concrete signalen zou hebben van gedwongen werken. Daar bleek dus niets van. Waar de overheid faalt, zijn het dus nu de klanten die dit maar moeten regelen althans melding maken als er signalen zijn van gedwongen?

Jij bent inderdaad geen haar beter dan "wij", jij behoort ook gewoon tot "wij ijsberen" ;)! OK niet meer tot de categorie die-hards :cool:.

de duisburg spesjalist
28 maart 2013, 20:54
Als je elk bezoek aan en DVP strfabaar wil stellen staat dat formeel gelijk aan het verbieden van prostitutie. Of we zouden net als met soft drugs zo'n idioot gedoogbeleid moeten hebben, prostitutie mag maar een DVP bezoeken is strafbaar.

Het is een illusie vraag dan wel aanbod uit te bannen. Die blijft toch wel bestaan. Verder is opsporen van gedwongen dames primair de taak van de overheid, een taak waarin ze trouwens hopeloos faalt zie ook weer de recente invallen in Alkmaar waar men concrete signalen zou hebben van gedwongen werken. Daar bleek dus niets van. Waar de overheid faalt, zijn het dus nu de klanten die dit maar moeten regelen althans melding maken als er signalen zijn van gedwongen?

Jij bent inderdaad geen haar beter dan "wij", jij behoort ook gewoon tot "wij ijsberen" ;)! OK niet meer tot de categorie die-hards :cool:. hebben julie welles van de denhaagse aanpak gehoord die geven een advies aan de explotand of een dvp wel of niet gedwongen werk als deze dvp een negatief advies krijg dat wil zegen dat de zedendelicten denken dat deze dvp gedwongen werk en de exploitant verhuurd aan haar tog een peeskamer loop de exploitant de kans om de vergunning kwijt te raken als later blijk dat ze werkelijk gedwongen werk

daar ben ik voor :freu::freu: