PDA

Volledige versie bekijken : sexprofielen.nl

Hooligan
27 maart 2013, 12:19
Kent iemand deze site?
Is dat oplichterij of kom je daar in contact 'echte' personen?
Het kost daar namelijk geld om gewoon berichtjes naar elkaar te sturen!

Na één dag registratie kreeg ik al meer dan 10 berichten van verschillende dames of ik kennis wilde maken.
Op 2 heb ik gereageerd, en toen ik na enkele berichtjes antwoordde dat het wel nogal duur was om te betalen om gewoon berichtjes te sturen vonden zij dat geen problemen en zeiden ze toch graag te hebben dat ik bleef doorgaan ...

hasta la pasta
27 maart 2013, 12:47
Bezoek deze site eens: datingwebsites.nl/reviews/sexprofielen/

Typisch geval van pure geldklopperij.

Red Devil
27 maart 2013, 13:01
... en zeiden ze toch graag te hebben dat ik bleef doorgaan ...
Duideljk oplichterij. Het systeem lijkt erg op sommige dure SMS-diensten.

Groeten,
:teuflisch:

The Joker
27 maart 2013, 17:10
Al die datingsites waar je per bericht moet betalen zijn oplichting.
Die profielen zijn ook allemaal nep, je zit gewoon berichtjes te sturen naar een computer die ook zelf vage antwoorden terugstuurt...

KevinK
27 maart 2013, 17:53
Hier zitten wel echte vrouwen achter, maar die krijgen dus betaald om zoveel mogelijk berichten te ontvangen. Sexdating via internet werkt niet. Teveel fakes, en de mensen die wel echt zijn hebben vaak torenhoge eisen. Als je sociaal handig bent en geen bochel hebt heb je meer kans op een wip op de standaard datingsites.

Wijze grijze
27 maart 2013, 18:12
Als je ondanks alle adviezen nog twijfelt of het met commerciële bijbedoelingen is, dan vraag je toch gewoon om haar persoonlijk E-mail adres. Of een ander gratis chatmedium.
Gaat ze daar niet op in en houdt ze je aan het lijntje (op de paysite dus), dan lijkt het me duidelijk genoeg toch?

Succes ermee.
WG

Hooligan
27 maart 2013, 23:31
Inderdaad, heb 2x gevraagd naar hun persoonlijk emailadres, en kreeg het nooit...

The Joker
28 maart 2013, 09:45
Stop toch met al die onzin datingsites.
Rij gewoon lekker naar DE, je weet dat het daar wel echt is, je 100% scoringsgarantie hebt en je veel minder geld kwijt bent en nooit weken hoeft te wachten...

SFL
3 april 2013, 00:06
Secretflirt.nl

Daar heeft Bronko the Bull ook wel ervaringen mee. 100% echt, discreet en vertrouwelijk. Een aanrader voor wie echt wel eens wil scoren, maar je mag niet altijd té kieskeurig zijn!

erik005
4 april 2014, 08:55
ik ben wel te spreken over sexnederland.com is geloof ik initiatief van lexa, ik heb dr in ieder geval goede ervaringen mee. Krijgt eerste 3 berichten gratis dus dan kun je vrijblijvend uittesten was voor mij ondermeer reden om het eens uit te proberen