PDA

Volledige versie bekijken : Het beste ervan maken.



sofaking
29 maart 2013, 23:29
Haarkleur/-lengte : Blond /lang
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Slank /B-C (naturel)
Nationaliteit/Taal : Belgisch / Nederlands
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : Geen/geen
Service: Drukken op het lichaam, trekken aan de armen, diep ademen, bloeddrukopname
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 24 EUR (voor vergoeding door mutualiteit)
Extra’s bij het bezoek: Voorschrift voor pijnstillers.

Ik had een afspraak gepland met een DVP die ik sinds een aantal maanden verdwenen waande, maar toevallig weer op een advertentie had terug gevonden. Ja, ik zag er echt naar uit, maar een paar dagen geleden ben ik in het donker gestruikeld en gevallen op de rand van mijn bed. Gekneusde ribben en schouder en dus jodelen van de pijn bij elke bruuske beweging. Dus maar naar de dokter in plaats van de DVP.

Het toeval wil dat dat doktersbezoek plaats vond op het exacte tijdstip dat ik bij mijn DVP geweest zou zijn.
Ze vroeg mij te ontkleden, tenminste de torso dus, en plaats te nemen op haar kinky lederen doktersstoel. Daarna begon ze mij te betasten, en op mijn rug en borst te drukken, en vragen of het pijn deed. Ze rook erg lekker en dat brilletje stond haar buitengewoon sexy. Vervolgens greep ze mijn arm en ontspon er zich een ontzettend geil duw en trekspelletje. Ik was zo opgewonden dat ik heel diep moest ademen en zij luisterde dat liefdevol af.
Toen nam zij mijn bloeddruk. Die was veel te hoog, ze vroeg of daar een reden toe was, maar ik durfde het haar niet te zeggen.
Ik zal haar zeker nog terug zien.