Volledige versie bekijken : Den Haag, Casa Cherda, Luz
fletch
30 maart 2013, 20:06
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank B
Nationaliteit/Taal : Colombiaanse / Nederlands
Leeftijd : 26 - 29
Tatoeages/Piercings :ja
Service: standjes, beffen, fmc, fzc, zoenen
Tijdsduur : 1.00 uur
Prijs : € 150,00
Weer eens bij DS gaan kijken lekkere meiden daar
Met Luz gegaan mijn pik was snel stijf bij haar stevig geneukt haar mooie poesje gelikt daarna heerlijk door haar afgetrokken geil was het:smile2:
Lekker huis dat DS
Laatst nog een met Luz gegaan was weer een stevige neuk partij
lopen nog veel meer lekkere stukken daar bij DS lekker wippen daar:smile2:
laplagne
14 april 2015, 06:18
Luz is zoals vele andere toppers bij DS zoals Venus, Valerie en de rondborstige Mandy vertrokken. Luz is nu werkzaam in Den Haag bij Casa Cherda waar een 'unieke' open sexruimte is.
fletch
3 september 2016, 12:01
Staat niet meer bij casa cherda op de site jammer lekker wijf
hansdordt
3 september 2016, 20:03
Ze is naast Casa ook gangbangs gaan doen. Ik heb haar vorig jaar mei nog naar Den Haag gebracht om daar op een gangbang te gaan werken. Toen nog fijn met haar gerommeld. Maandje later haar opgezocht in Casa. Eind vorig jaar heeft ze besloten te stoppen met dit werk. Geloof dat ze de 'love of her live' gevonden had, ze was actief op zoek gegaan naar een man.
laplagne
3 september 2016, 21:29
Deze Luz zou in de gisteren geopende Villa Weizigt in Dordrecht zonder twijfel een topper zijn met de nodige overuren. Hoop dat ze komt
lekkersfan
3 september 2016, 21:44
Ze is uit het wereldje gestapt en met een lieve man naar een "wat warmer" land vertrokken. Ik mis haar echt, maar ben ook blij voor haar, wat een lieve vrouwelijke vrolijke, eerlijke, karaktervolle dame, echt een super lieve schat:):):)
explo
15 september 2016, 17:17
Helemaal eens ... Luz was een toppertje ... Mis haar ook!
fletch
4 januari 2020, 22:36
Mis haar nog steeds heerlijk wijf.
fletch
5 december 2022, 23:03
Heerlijk lekker wijf aantal malen stevig geneukt helaas is ze nergens meer