PDA

Volledige versie bekijken : Anna (ex-FG) ex GD



Befgraag
30 maart 2013, 21:15
Gisteren, na enige tijd weer eens aangelegd in FG. Begroet werd ik door Mona, maar na haar uitgelegd te hebben, dat zij mijn afsluiter was, mijn blik gericht op het overige lekkers, want dat er lekkers aanwezig was had ik in één oogopslag gezien. Het eerste snoepje scheerde rakelings langs me heen op weg naar het eetkamertje. Lang, met eindeloze benen, mooie benen, een heerlijk toetje en een kontje om op te vreten, .........voor mij dus! Ik hou van dit type vrouw, slank, bijna mager, niet te grote borsten en wiebelend met een kontje waar je U tegen zegt. Enfin, zelf gauw eerst wat eetbaars naar binnen gewerkt en toen ik terug in de "salon" kwam, zat ze op een bankje bij de trap. Na me van een colaatje ter hebben voorzien, naast deze godin neergestreken. Ze spreekt redelijk engels en na wat chit chat de sleutel laten halen. Ze kust, pijpt niet onverdienstelijk en paste lekker om m'n lul, maar om nou te zeggen tjonge, jonge, jonge, nou nee. Een doodgewone huis, tuin en keuken fuck. Ze is aardig, deed alles wat ze beloofd had, er was best een klikje, maar het bleef gewoontjes. Heb haar na een half uurtje beneden mijn bijdrage gegeven en kreeg daar een kus voor, en dat was het dan. Gauw onder de douche gedoken en ook mijn mond een goede wasbeurt gegeven, want jullie weten het hé, ik
Befgraag