Volledige versie bekijken : Waar zijn de beren uit de beginperiode van het IJBF gebleven ?
Jansen
31 maart 2013, 10:37
Om weer eens stil te staan waar onze oud collega's tegenwoordig uithangen of hun jas aan de wilgen hebben gehangen open ik met de vraag over onderstaande ijsberen.
Waar zijn deze beren en/of nog actief ?
Hollandmale
Koos 56
Royke 86
Anvers ( wandelt nog wel dacht ik in het SKW ? )
SuB ( wandelt nog in SKW ? )
Foots ( heel soms in Duitsland )
Alabama
Bokito
Extince ( heeft nog even hier gelezen rond 2009 vanuit Spanje daarna ? )
Toppie ( gestopt maar las nog wel ? )
Little Diablo ( nog heel even in 2009 iets laten horen daarna ? )
De Cock
Ariebier
Dit zijn toch beren waarvan enkele zelfs uit 2005 /2006
Goedemorgenallemaal
31 maart 2013, 10:41
Om weer eens stil te staan waar onze oud collega's tegenwoordig uithangen of hun jas aan de wilgen hebben gehangen open ik met de vraag over onderstaande ijsberen.
Toppie
Toppie was meen ik gestoppie, zelf aangekondigd. Neemt niet weg dat het leuk zou zijn ook wle eens wat het horen van Beren in ruste maar ik snap wel dat ze bang zijn hier te komen, met al de verlokkingen
Bluebear
31 maart 2013, 10:56
Ja, ik mis ook een heleboel oude ijsberen, zoals daar deze nostalgische voorgangers waren:
Kees Kut
Janus Lellebeffer
Piet Tepeltiet
Dorus Kontsporus
Wapper de Tepelhapper
Joris Clitoris
Jut Vlugopdekut
en last but not least
Tjeuke van het Neuke
Waar zijn deze "BROTHERS IN ARMS" gebleven? :biggrin: :baby2:
bad pritt
31 maart 2013, 11:16
Hollandmale
Koos 56
Royke 86
Anvers actief op relaxxboard, jaar geleden getroffen voor super avondje in Duisburg
SuB
Foots actief op relaxxboard en sporadisch hier
Alabama alive and kicking en op strooptocht in Rumania
Bokito actief als C.....hier op dit forum
Extince
Toppie
Little Diablo De Cock
Ariebier
Jansen
31 maart 2013, 11:17
Ja, ik mis ook een heleboel oude ijsberen, zoals daar deze nostalgische voorgangers waren:
Kees Kut
Janus Lellebeffer
Piet Tepeltiet
Dorus Kontsporus
Wapper de Tepelhapper
Joris Clitoris
Jut Vlugopdekut
en last but not least
Tjeuke van het Neuke
Waar zijn deze "BROTHERS IN ARMS" gebleven? :biggrin: :baby2:
Dit bericht gewoon weghalen heeft geen toegevoegde waarde deze onzin.
Jansen
31 maart 2013, 11:26
Tiga is gestopt met wandelen ( wel weinig werkzaam op de achtergrond als technisch forum beheerder )
Sonny gestopt met wandelen ( wel actief als DJ ) in L.R. )
Randy Zakkenleger overleden
Bluebear
31 maart 2013, 11:32
Goh, Jansen, is het nu al zo dat jij uitmaakt wat er zoal geschreven wordt. Als jij humor uithaalt, dan mag het dus wel !!!! Nou snap ik ook meteen waarom er sommige beren niet meer te vinden zijn. Die hadden er waarschijnlijk genoeg van. En dan je vriendjes verzoeken om te "swipen", erg stoer hoor. Waar zit je gevoel voor een beetje humor?
Jansen
31 maart 2013, 11:37
Goh, Jansen, is het nu al zo dat jij uitmaakt wat er zoal geschreven wordt. Als jij humor uithaalt, dan mag het dus wel !!!! Nou snap ik ook meteen waarom er sommige beren niet meer te vinden zijn. Die hadden er waarschijnlijk genoeg van. En dan je vriendjes verzoeken om te "swipen", erg stoer hoor. Waar zit je gevoel voor een beetje humor?
Humor genoeg !!
Schrijf dan gewoon welke beren hier niet meer schrijven en de reden daar hebben we wat aan.
MichelJ
31 maart 2013, 11:39
Wil je echt dat we jouw bericht weghalen? :biggrin:
Jansen
31 maart 2013, 11:43
Wil je echt dat we jouw bericht weghalen? :biggrin:
Maakt me niet uit je mag ook het hele forum weghalen, start maar een discussie forum weg of blijven.
Hollandmale
Koos 56
Royke 86
Anvers ( wandelt nog wel dacht ik in het SKW ? )
SuB ( wandelt nog in SKW ? )
Foots ( heel soms in Duitsland )
Alabama
Bokito
Extince ( heeft nog even hier gelezen rond 2009 vanuit Spanje daarna ? )
Toppie ( gestopt maar las nog wel ? )
Little Diablo ( nog heel even in 2009 iets laten horen daarna ? )
De Cock
Ariebier
Little Diablo heb ik vorig jaar zomer nog in GT gezien en Ariebier was het jaar daarvoor nog in YY. Beiden gaven aan dat hun gewandel flink was terug gebracht om verlerlei redenen, zoals geld en meisjes waar ze buiten de paysex mee afspraken.
Goedemorgenallemaal
31 maart 2013, 13:27
zoals geld en meisjes waar ze buiten de paysex mee afspraken. Dat is 1 pot nat, paysex is vaak nog altjd de goedkoopste sex.
Toulouse-Lautrec
31 maart 2013, 13:32
Ik lees niets meer van De Shyman. Waar is't ie?
Picasso 1
31 maart 2013, 16:35
En zo zijn er ook Timjava, Silvester (de leden telraam), janjanjan, jünther, jaccoone, kater....
Deze trend zal zich versterken, het aantal bekende leden is immers groter en de wereld staat niet stil.
Als heren overigens graag 'gevonden' willen worden dan laten ze heus wel wat contactinfo bij medeleden achter.
Het is natuurlijk jammer dat enkele sympathieke ijsberen van weleer verdwijnen, maar er komen ook weer sympathieke voor terug. Enkele die-hards blijven over en sterven in de club. Mocht dat laatste onverhoopt bij mij gebeuren, kunnen jullie dan tegen mijn vrouw zeggen dat ik spijkers kopen was bij de bouwmarkt.
Picasso 1
31 maart 2013, 16:54
Het is natuurlijk jammer dat enkele sympathieke ijsberen van weleer verdwijnen, maar er komen ook weer sympathieke voor terug. Enkele die-hards blijven over en sterven in de club. Mocht dat laatste onverhoopt bij mij gebeuren, kunnen jullie dan tegen mijn vrouw zeggen dat ik spijkers kopen was bij de bouwmarkt.
Wil ik best wel doen maar dan heb ik haar telefoonnummer nodig. :tongue:
rob45
31 maart 2013, 16:56
Dan hou ik het maar op een blikje verf en een kitspuit.
Tja,dat krijg je met al dat overwerk, dan moet je al gauw materiaal bijkopen. :rolleyes:
hp001
31 maart 2013, 17:16
Wil ik best wel doen maar dan heb ik haar telefoonnummer nodig. :tongue:Ik heb je al een privé bericht gestuurd.
Badslippers
31 maart 2013, 18:50
Misschien kunnen we het draadje aanpassen:
"Waar(om) zijn deze ijsberen gebleven" zoals daar zijn Willem2, Ace 2, Picasso 1, Willi69, Jack42, Horny_One, PelPinda, Bredero, Befke, Scobbert, Liefhebber, EagleDriver, Hara1d, Stiffmaster, Babbel, Knabbel, Uurtje, Jester, Stano, FeckMu, VJ, Bokito8, Gignnl, Caligula etc. etc. etc. Let wel, dit zijn een paar ijsberen van het eerste uur die nog steeds inloggen en af en toe een bericht hebben geschreven.
HM wandelt volgens mij nog gewoon. Schreef onlangs nog wat info. Vorig jaar In "YY" gezien in het bijzijn van R7.
BSesamstraat
31 maart 2013, 19:31
Dat is 1 pot nat, paysex is vaak nog altjd de goedkoopste sex.
Dit klopt helemaal;)... Rij .,(€)::€! 8 uur naar polen omdaar een vaste chick teneuken. 3 tanken diesel verder maar ach... Neuken is wel gratis ;). En ohja meestal betaal ik ook het hotel. Goedkoop gratis neuken? Nee maar wel lekker haha
Gondolas9
31 maart 2013, 20:24
Ik heb de indruk dat de vraag enigszins onduidelijk is. Gaat het om het verdwenen zijn van beren in een clubcontext, of van het forum. Of van beide?
Binnen een clubcontext, 'te velde' dus lijkt het me dat iemand niet onopgemerkt kan wandelen. Binnen het selecte kringetje van hardcore wandelaars zal iemands aan- of afwezigheid in de clubs altijd wel geduid kunnen worden door ergens iemand. Anonimiteit lijkt me erg moeilijk wanneer je gezicht gekend is. Een wandelaar die al jaren niet meer gesignaleerd is, is een ex-wandelaar. Het waarom kan best interessant zijn voor de ex-collega's, maar die info zal mijns inziens buiten het forum om, of hoogstens per intern bericht, kunnen/mogen achterhaald worden.
Forumaanwezigheid dan. Die kun je achterhalen door forum aan te klikken, en dan netwerk, en ledenlijst. Dan zie je wanneer iemand voor het laatst ingelogd was. Hollandmale bv. nog heel recent dus...
Soms opteren leden om te verdwijnen, bv. omdat hun identiteit bekend geraakte. Bij meiden, of in hun privéleven. Mijn dochter weet wie G9 is. Mijn liefste ook. Dat maakt in mijn situatie niks uit, maar als ik expliciete beschrijvingen van mijn seksuele avonturen zou posten, dan zou ik toch wel een andere nick kiezen... Want hier lezen hebben ze allebei al ooit gedaan.
Ik ken enkele leden in zo'n situatie (ook onder de hierboven genoemden). Misschien zijn die intussen terug onder een andere nick, of lezen ze zonder in te loggen?
Ik snap de vraagstelling wel, ik heb dat zelf ook, zeker naar enkele mensen toe die ik nog ken uit de beginjaren van hookers (maar ik heb daar geen nick meer, kan er dus ook niks posten). Van sommigen zou ik doodgraag weten wat er van hen geworden is. Het lijkt me een heel erg interessant topic, maar eventuele antwoorden zouden via interne berichten moeten lopen lijkt me...
Bluebear
31 maart 2013, 20:47
Ik ben een jonge ijsbeer al een tijdje uit het oog verloren, die een groot schrijverstalent bezat, nl. "Iamlonely". Dit notoire lid van GangBang Team Holland GMBH. Hij zal toch niet weer ten prooi gevallen zijn aan een verliefde DVP. Een "ongelukje" dat hem nooit meer zou overkomen. :biggrin:
Kwibus2
31 maart 2013, 21:42
Waarom?
Er zitten een paar aardige pseudoniemen tussen.
Moest wel even lachen om een paar van die benamingen.
Of is lachen verboden op ijsberenforum?
Kwibus2
31 maart 2013, 21:48
Schrijf dan gewoon welke beren hier niet meer schrijven en de reden daar hebben we wat aan.
Leg eens uit wat we daar aan hebben.
Ben benieuwd wat dat oplevert.
Kort lontje zeker, Jansen?
foots
1 april 2013, 03:16
Tja, Jansen dat jij niet weet waar ik ben gebleven, dat kun je me niet serieus wijsmaken.
Kom wel al lang niet meer in PHG, dat klopt.
Bad Pritt vertelt het hier correct.
Ik vraag me ook wel eens af waar sommige zitten, het is een soort tussenstation voor een aantal, voor sommige anderen de eindhalte.
Voor mij is het weer een nieuw begin met opgedane ervaringen uit het verleden.
Was een leuke tijd, me goed vermaakt en soms ge-ergerd.
In ieder geval zullen we elkaar vast weer eens treffen, misschien zelfs nog een met een motorrit.
Blijft namelijk een leuke hobbie, ja beide hobbies.
Groet, Foots :wink2:
Big30
1 april 2013, 04:58
Misschien kunnen we het draadje aanpassen:
"Waar(om) zijn deze ijsberen gebleven" zoals daar zijn Willem2, Ace 2, Picasso 1, Willi69, Jack42, Horny_One, PelPinda, Bredero, Befke, Scobbert, Liefhebber, EagleDriver, Hara1d, Stiffmaster, Babbel, Knabbel, Uurtje, Jester, Stano, FeckMu, VJ, Bokito8, Gignnl, Caligula etc. etc. etc. Let wel, dit zijn een paar ijsberen van het eerste uur die nog steeds inloggen en af en toe een bericht hebben geschreven.
HM wandelt volgens mij nog gewoon. Schreef onlangs nog wat info. Vorig jaar In "YY" gezien in het bijzijn van R7.
Yep, daar heb je denk ik een heel valide en terecht punt. Zo af en toe klik ik bij de ledenlijst ook wel eens aan welke beren bij het begin van de oprichting van dit forum (Oktober 2005) zich hebben aangemeld en nog steeds hier actief zijn. Dat is zowel relatief als absoluut gezien een groot getal. Tuurlijk haken om verschillende redenen wel eens wat beren af maar dat zijn er eigenlijk relatief niet zo heel veel.
Dit forum is groot geworden en in zekere zin schatplichtig aan de leden van het eerste begin. Echter inmiddels zijn we doorgegroeid naar een forum met meer dan 25.000 leden, een forum die zijn kracht als het gaat om info, sfeer, onafhankelijkheid, maar ook aantrekkingskracht voor nieuwe leden meer dan heeft bewezen. Het is juist de combinatie van de leden van het eerste uur die ons trouw blijven en de vele nieuwe schrijvende leden die zich zonder schroom op dit forum manifesteren waar we trots op kunnen zijn!
Groot geworden door van onze eigen kracht en sterkte uit te gaan. Dienend en luisterend naar de leden, dankzij de leden is dit forum gegroeid tot wat we nu zijn. Daar hoort ook terechte kritiek bij, maar helaas soms ook onterechte kritiek bij die we maar over ons heen laten gaan want tegen vooroordelen en simplisme is het onmogelijk je te verweren. Het zij zo!
Tot slot van mijn betoog. Zoals een dame ons geen reden verschuldigd is waarom ze van club veranderd is dan wel uit het vak is gestapt, geldt ook voor de IJsberen die hier niet meer actief zijn dat ze ons geen text en uitleg verschuldigd zijn.
Ik ben ook niet meer dan een groentje hier, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?634-Big30
Maar ik heb me daar niets van aangetrokken! Hetzelfde wens ik alle leden hier ook toe d.i. schrijf gewoon in je eigen bewoordingen wat je kwijt wilt, egal of het in correct ABN, je eigen taal is of wat dan ook! Positief of negatief kritisch maakt ook niet uit!
Jansen
1 april 2013, 10:29
Leg eens uit wat we daar aan hebben.
Ben benieuwd wat dat oplevert.
Kort lontje zeker, Jansen?
Beste Kwibus2 ( misschien doe je deze naam eer aan ) Wij hebben de start van het ijsberenforum meegemaakt met de oprichting in 2005 waar het idee in PHG is ontstaan door Willem 2 die daar met enkele onder ons het plan is gaan uitwerken.
In deze periode tussen mei 2005 en dec. 2005 was er een hechte groep die met GT zeer groter werd, in 2006 we hebben toen ook vaak afspraken gemaakt om samen op een avond naar PHG of GT te gaan en later ook naar OASE en naar Relax in Belgie.
Diverse dames uit Rusland en Polen volgde ons zelfs naar Relax toe en daarna weer terug naar Duitsland.
Het was een grote familie van beren die elkaar ook een alibie bezorgden.
Weekenden naar Duitsland of weekend naar Spanje het leek wel een grote motorclub die van alles organiseerde om maar ergens wat dagen fun en neuk plezier te hebben.
Samen naar een Motorshow in Essen en daarna de club in.
Samen wandelen in SKW of naar de Vulkanstrasse en dit met 15 personen.
Samen naar de opening van een nieuwe sauna club.
Maar helaas zijn er een stel beren uit 2005 /2006 /2007 die niet meer in de clubs of op het forum te vinden zijn en elkaar bellen was in die tijd niet een optie of zijn ze nu van mobiel nummer verandert.
HaHa dat is ook een dames kwaal maar bij de beren was het vaak hun tweede toestel.
Omdat we vaak in de clubs zoals in GT LR PHG YY en VV elkaar tegen komen is het gesprek dan ook vaak "Heb je die of die nog eens gezien "
Ace2 en ik hebben nog enkele jaren terug geprobeert een Postzegelclub op te zetten met ruilbeurzen 1x per maand maar dit was toch niet zo'n goed idee.
Je kan thuis beter zeggen dat je naar de hoeren gaat dan dat je postzegels spaart dit is helemaal niet te geloven.
Omdat we het nu hebben over oude maten onder elkaar blijkt dat er een stel niet meer te traceren zijn wat jammer is.
Wat andere al aangeven, is er met de nieuwe groep niets mis mee ook hier zitten weer gezellige beren tussen die ook nog eens super schrijven.
Dus Kwibus2 als we weer contact hebben met enkele uit die tijd dan kan er een motorrit of een Barbeque georganiseerd worden waar hun dan ook weer eens bij kunnen zijn
Of te wat oplevert : ja ik heb al 2 I.M. gehad en 2 telefoontjes van beren die niet met hun vorige Nickname kunnen schrijven vanwege bekendheid wat uitgelekt is in hun kennissen en/of familie kring.
Kort Lontje : Nee maar er zijn altijd beren die alleen maar reageren met onzin en zelf nooit iets schrijven of presteren en daarom schrijven hier ook een aantal beren niet meer omdat ze niet afgezeken willen worden door dat soort figuren.
Onzin schrijven is natuurlijk altijd welkom en leuk, dat doen we allemaal maar het gaat om de reactie schrijvers oftewel de Frustieberen.
Dus oude beren we gaan weer een motorrit met Barbeque plannen in Juni in een van de tuinen en een oktober weekend Malaga in het najaar.
Ook de beurs van Essen staat weer voor zondag 1 dec. 2013 op het progamma
Toulouse-Lautrec
1 april 2013, 11:06
Is het mogelijk de titel van dit draadje aan te passen in: "Waar zijn de beren uit de beginperiode van het IJBF gebleven?" o.i.d.
Dan is het voor iedereen meteen duidelijk waar het over gaat. Nu kan de titel op meerdere manieren geïnterpreteerd worden en dat is verwarrend.
Jansen
1 april 2013, 21:30
Aanpassing is helaas gebeurd,maar wat is begin periode ? 2005 tm 2007
Het gaat ook om de beren die ook daarna weer plotseling zijn verdwenen uit 2008/2009 enz.
satanic surfer
1 april 2013, 21:52
Zonder het meerendeel van deze lieden te kennen lijkt me dat velen betreuren dat het hoogste goed binnen een hoerenlopersforum, namelijk relevante objectieve informerende damesinfo gok ik zomaar, alhier enorm is uitgevlakt en het doorgaans is verworden tot feelgoodberichtjesschrijverij met hintergrunden van de strekking veel geblaat en weinig wol ter validatie en consolidatie van de fanclubformatie... zomaar een gokje...
MiniME
1 april 2013, 22:01
Zonder het meerendeel van deze lieden te kennen lijkt me dat velen betreuren dat het hoogste goed binnen een hoerenlopersforum, namelijk relevante objectieve informerende damesinfo gok ik zomaar, alhier enorm is uitgevlakt en het doorgaans is verworden tot feelgoodberichtjesschrijverij met hintergrunden van de strekking veel geblaat en weinig wol ter validatie en consolidatie van de fanclubformatie... zomaar een gokje...
+1
Dat is iig ook de reden dat ik heel 2012 niets meer geschreven heb, en na 3 maanden in 2013, vraag ik me weer af of inhoudelijke recensies nog wel bij dit forum passen........... :cool:
lustman
2 april 2013, 00:01
* een groot deel is het beu meermaals per week hetzelfde ritueel uit te voeren *
* we hebben alles gezien en gedaan ondertussen *
* achter de club deuren schuilt geen geheim meer *
* de wauw-factor is al lang verdwenen *
* tijden zijn veranderd in de clubs *
* sommige zijn financieel ten onder gegaan *
* de hulp van psychiaters was noodzakelijk *
* enkele zijn betrapt op overspel *
* een deel heeft de vrouw van hun leven gevonden buiten de club *
* anderen hebben gekozen voor de moeilijke weg : een relatie met een DVP *
* ook op YBF is het komen en gaan...alleen de verslaafde ijsbeer blijft er bestaan *
* veel te veel afwijkend gelul op het forum *
Saruman
2 april 2013, 16:37
Als Lustman niet ergens aan het "douwen" is, dan schrijft hij heldere analyses
Toulouse-Lautrec
2 april 2013, 19:26
Aanpassing is helaas gebeurd,maar wat is begin periode ? 2005 tm 2007
Het gaat ook om de beren die ook daarna weer plotseling zijn verdwenen uit 2008/2009 enz.
Jansen, het is eigenlijk heel simpel. Plaats in de rubriek “Gezocht” een berichtje/oproep met onderstaande tekst:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zoek mensen uit de beginperiode c.q. het old-boys-network van het YBF die graag samen met mij gaan motorrijden, barbecueën en de beurs in Essen bezoeken, alsmede de Tuinen en Malaga.
Ook wandelen sluit ik niet uit.
Graag per I.M. reageren.
Met warme groet,
Jansen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Duidelijker kan niet. Dientengevolge is ook dit draadje overbodig en kan geheel vervallen.
Cuties
3 april 2013, 18:47
Ik heb zo de indruk dat de "super ervaren geile ijsbeer" zich wellicht te weinig realiseert, dat niet alleen de contacten met de club-dames maar zeker ook de contacten met mede-beren over het algemeen buiten de "scène" van weinig waarde zijn en dat de "warmheid" van de meermaals door hem ondervonden clubse contacten uit de "gouden periode" ('04-'09), niks anders waren (en in toekomstige gevallen zullen zijn) dan een opgeworpen interesse-tonende façade van diezelfde "bevriende"/ gezochte beren.
Je bent wellicht wat naïef v.w.b. de inschatting van oprechte genegenheid en goede intenties van de onderhavige beren (of toekomstig te ontmoeten beren of toekomstige beren-vrienden), maar ik denk toch wel dat het kwartje nu langzamerhand wel mag vallen gezien al je larmoyante berichten/topics dienaangaande. Dus wees niet verbaasd als er door beren als Bluebear "geëterd" wordt. Kennlijk zijn deze beren wat minder naïef aangaande de inschatting van de waarde van clubse contacten.
Laten we wel wezen: er wordt geen moeite genomen om afscheid te nemen (ook al heb je jaren met elkaar in de club geouwehoerd of op motortochtjes naar een club veel plezier gemaakt); er wordt geen moeite genomen om het nieuwe E-mail adres of telefoonnummer te verstrekken of te laten doen verstrekken, er wordt helemaal niks verstrekt en men vertrekt als een dief in de nacht! Sure, niemand zal ontkennen dat jullie veel hebben meegemaakt in de club, buiten de club -tijdens motortochtjes naar clubs-, op ybf jubileumfeestjes, maar laten we wel wezen: das toch alles in de kwintessens slechts oppervlakkig contact wat louter gefundeerd is op eens beers secundaire tweede leven (als club-beer). Ik snap niet dat jij dat niet lijkt te snappen.
Ik kan merken dat je een "warm" mens bent (all praise to ya), gezien alleen al de slechts enkele door mij aangehaalde en door jou (zeer recent) gestarte soortgelijke topicos, maar de gevoelde reciprociteit is bij de door jou gezochte beren natuurlijk ver te zoeken. Dat moge nu langzamerhand wel duidelijk zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30370-Oproep-aan-beren-uit-de-periode-van-2004-en-2009&highlight=
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27174-Oude-beren-avond&highlight=
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21921-De-mooie-tijden-quot-Al-weer-6-tot-8-jaar-geleden-in-PHG-quot-Jansen-blikt-terug.&highlight=
Bij 9/10 mensen is uit het oog, uit het hart. Denk dat weinig van die door jou genoemden op gelijke wijze om jou zo zitten te mijmeren. Let's be honest, de sterk geindividualiseerde samenleving is niet meer zoals vroeger. Niemand interesseert zich oprecht voor een ander, vooral niet in onze hoereer-kringen. Het beroemde "broodje met pindakaas verhaal", wie zou wie dat gunnen als het slecht met hem gaat? Men zegt weliswaar:
"Laugh and the whole world laughs with you, cry and the whole world crys with you." Fuck die shit. In de praktijk is het: "Laugh and the whole world laughs with you, cry and you cry alone." Als het er werkelijk om draait, dan interesseert geen hond je voor je. Even wat oprechte interesse tonen voor beren van het verleden.....tsja, het zal eerder in de praktijk zo zijn dat men puur zijn eigen nieuwschrierigheid wil bevredigen en/of dat men het effie "naar" zal vinden dat iemand iets is overkomen, maar: "fuck it, het kon @ the end altijd slechter….als het mij betrof". So, en nu back to business….met het neusje in het schaamhaar krioelen van de flavor of the month chick!!! Yeah, buddy.
Laten we wel wezen, aangaande de gewaardeerde forum/club "vrindjes" uit het verleden. Jij hebt vast niet kennisgemaakt met veel echtgenotes van beren, met kinderen van beren, kennis gemaakt met buitenclubse vrienden van beren, gezamelijk ge-bbq'ed, bij elkaar anderszins over de vloer gekomen, oprechte vriendschappen gesloten, die invulling hebben gekregen door gevoerde gesprekken die het hoereer-leven overstijgen, en wat dies meer zij. Wat wil je ook in een wereld waar niks is wat het lijkt en in welke zowel dames als beren vaak geinig artiesten namen gebruiken. Beren leven twee levens: het club leven en het echte leven. In elkanders echte leven heb je niks te zoeken.
Ik meen zelfs dat het populairste jongetje van heel het ijsberenforum Badslippert al meerdere keren op het forum heeft aangegeven, dat hij -correct me if I'm wrong- wat niet-clubse zaken betreft, buiten de club met niemand te maken heeft. Tsja, dat een Jansen steeds maar meer blijft zien achter de (goede) club contacten die heeft gehad in het verleden, das dan maar voor zijn rekening. Wat mij betreft oninteressant.
In dit kader zijn er zelfs vele posters met bepaalde teksten. Heck, zelfs de papiertjes in fortune cookies staan er vol mee.
http://s14.directupload.net/images/130403/xxat9j25.jpg
M.a.w. er is wel een reden waarom mensen jou of andere beren niet meer in hun leven willen.
****https://www.youtube.com/watch?v=u7lkz_1eGzw****
Tis voor de rest ook geen "afzeiken", maar gewoon een "broodnodige" (^^pun intended) reality check, dunkt me.
Jansen, this is not Hollywood, this is real life.
Picasso 1
3 april 2013, 19:10
Laten we wel wezen, aangaande de gewaardeerde forum/club "vrindjes" uit het verleden. Jij hebt vast niet kennisgemaakt met veel echtgenotes van beren, met kinderen van beren, kennis gemaakt met buitenclubse vrienden van beren, gezamelijk ge-bbq'ed, bij elkaar anderszins over de vloer gekomen, oprechte vriendschappen gesloten, die invulling hebben gekregen door gevoerde gesprekken die het hoereer-leven overstijgen, en wat dies meer zij. Wat wil je ook in een wereld waar niks is wat het lijkt en in welke zowel dames als beren vaak fucking artiesten namen gebruiken.
Beren leven twee levens: het club leven en het echte leven. In elkanders echte leven heb je niks te zoeken.
Volgens mij de logische consequentie van het feit dat clubbezoeken voor de meesten van ons een stiekeme aangelegenheid is die om verschillende redenen niet met de privé omgeving wordt gedeeld. Men betrekt aldus zijn privé omgevingspersonen er niet of nauwelijks in en omgekeerd vloeit logisch uit voort dat men nauwelijks zijn privé omgevingspersonen er mee aanvult.
Niettemin moet ik vaststellen dat ik verschillende beren heb ontmoet voor wie ik als persoon een hogere waardering heb gekregen dan voor verschillende mensen in mijn naaste omgeving.
Badslippers
3 april 2013, 22:34
Ik heb zo de indruk dat de "super ervaren geile ijsbeer" zich wellicht te weinig realiseert, dat niet alleen de contacten met de club-dames maar zeker ook de contacten met mede-beren over het algemeen buiten de "scène" van weinig waarde zijn en dat de "warmheid" van de meermaals door hem ondervonden clubse contacten uit de "gouden periode" ('04-'09), niks anders waren (en in toekomstige gevallen zullen zijn) dan een opgeworpen interesse-tonende façade van diezelfde "bevriende"/ gezochte beren.
Je bent wellicht wat naïef v.w.b. de inschatting van oprechte genegenheid en goede intenties van de onderhavige beren (of toekomstig te ontmoeten beren of toekomstige beren-vrienden), maar ik denk toch wel dat het kwartje nu langzamerhand wel mag vallen gezien al je larmoyante berichten/topics dienaangaande. Dus wees niet verbaasd als er door beren als Bluebear "geëterd" wordt. Kennlijk zijn deze beren wat minder naïef aangaande de inschatting van de waarde van clubse contacten.
Ik meen zelfs dat het populairste jongetje van heel het ijsberenforum Badslippert al meerdere keren op het forum heeft aangegeven, dat hij -correct me if I'm wrong- wat niet-clubse zaken betreft, buiten de club met niemand te maken heeft.
Check! 100% correct. Voor de rest strooi je met veel te veel eer richting mijn persoon. Mijn hoogtij dagen liggen alweer ver achter me en dateren zo om en nabij 2011 en zelfs toen werd mijn status gekwalificeerd als een kontdraaiende somtijds redelijk schrijvende zolenlikker die teveel vrijkaarten in zijn schoot geworpen kreeg. Verder "QUOTE" ik voor het gemak je eerste twee alinea's want daar staat alles in. Ik zou aan de lyrische (song)teksten het lucide: "Nobody Loves You When You're Down And Out" (http://www.youtube.com/watch?v=G82q8Yds0hA) willen toevoegen.
In mijn leven buiten de club heb ik met geen enkele ijsbeer contact en het kan me ook gestolen worden ook. Het forum is voor het grootste gedeelte "Vermaeck" en amusement en voor een heel klein gedeelte "Ter Lering". In mijn mobiel staat welgeteld één telefoonnummer gespijkerd van een dame uit de scene en, verdraaid, nu ik het even controleer maar liefst 3 ijsberennummers. Ik schrik er zelfs licht van. Namelijk Cupido, waarschijnlijk ooit vastgelegd om eventueel bereikbaar te zijn mocht hij met zijn bolide stranden in de modderige tuin van "Planet Eden" en ik hem te hulp kon snellen. Verder contact? Eén "What'sApp" bericht per kwartaal. Inhoud? "Wanneer kom je weer eens naar GT?". Het tweede nummer is van Tiga omdat we ooit samen naar "Dolce Vita" gingen en we elkaar op de hoogte wilden houden of we nu wél of niet zouden gaan. Contact? "Nope". Volgens mij heeft hij zelfs een ander nummer. Derde nummer is van SFL die mij zijn vriend noemt wat natuurlijk je reinste kolder is van deze beroepsheler van geroofde kunstwerken! Eigenlijk heb ik dat nummer zodat, mocht hij aan flarden geschoten worden door een verdwaalde kamelendrijver in de "Negev" woestijn, ik op de hoogte wordt gebracht en een mooie grafrede alhier kan schrijven. "That's it"
Vrienden op het forum? Alsjeblief zeg? Wil je me in een psychotische depressie storten? Mannen die hun vrouw en kinderen besodemieteren, mannen die relaties met hoeren aanknopen en denken dat het voor eeuwig is, mannen die honderden zo niet duizenden euro's per maand spenderen alleen om te kunnen neuken, mannen die op dit forum doordraven ronduit hinderlijk en zelfs rancuneus worden als ze een strobreed in de weg wordt gelegd. Brrrrr, nee daar wil ik geen vrienden mee zijn. Deze hele kliek is los zand. Voor de goede verstaander, ook ik hoor daar momenteel bij.
Zijn er dan geen aardige en amusante ijsberen? Natuurlijk wel. Het zijn niet alleen Narcisten, Patjepeeërs, Betweters en Ultra-Criticasters die je tegenkomt. Het gros zijn aardige kerels (gelukkig maar) en in de club is het zeker amicaal kletsen, lachen, opscheppen en een plezierige tijd hebben. Er zijn zelfs ijsberen die zo onbaatzuchtig zijn dat ze je een lift aanbieden mocht je onverhoeds van je vervoer zijn beroofd. Er zijn zelfs ijsberen die zoveel inzicht hebben (anderen zullen dat dom of naïef noemen) en niet elke hoer als een geldgraaiend, leugenachtig, onbetrouwbaar loeder kwalificeren. Dan heb je nog de vrijgevige ijsberen die hun kortingskaarten aan je schenken of je 50 euro lenen omdat net die stunner aanwezig is, die je altijd al zo graag wilde neuken, juist nu je platzak bent. Zou ik graag met ijsberen buiten de club afspreken? Nee, de club is de ontmoetingsplaats. Wat P1 memoreert is inderdaad een hypothese. Dit bestaan is voor velen onder ons een groot geheim dat in stand gehouden moet worden. Dan is het wellicht moeilijk om die bedriegende en leugenachtige ijsberen in je sociale leven te passen. Een mond is zo voorbij gepraat. Kortom, het zijn voor mij wat vluchtige contacten, "Ships that pass in the night". Is het dan onmogelijk om deel te nemen aan een BBQ, een motortocht, een autobeurs bezoeken of iets dergelijks? Nee hoor, gewoon doen waar je zin in hebt. En aangezien BS niet zo heel consequent is in de leer sluit ik niet uit dat ik over een jaar een heel ander verhaal zal schrijven over deze materie. Amen!
Jansen
3 april 2013, 23:16
Jansen, het is eigenlijk heel simpel. Plaats in de rubriek “Gezocht” een berichtje/oproep met onderstaande tekst:
Ik zoek mensen uit de beginperiode c.q. het old-boys-network van het YBF die graag samen met mij gaan motorrijden, barbecueën en de beurs in Essen bezoeken, alsmede de Tuinen en Malaga.
Ook wandelen sluit ik niet uit.
Graag per I.M. reageren.
Met warme groet,
Jansen.
Duidelijker kan niet. Dientengevolge is ook dit draadje overbodig en kan geheel vervallen.
Ik zoek niemand.
Het hele forum kan toch vervallen ( het gaat steeds nergens meer over en alles is al besproken of uitgekotst )
Iedere discussie is onzinnig en belachelijk dus totaal overbodig.
Dus doe snel dit draadje op slot voordat er weer 100 reacties bij komen die nergens overgaan.
bosbeer
4 april 2013, 00:37
Ik zoek niemand.
Het hele forum kan toch vervallen ( het gaat steeds nergens meer over en alles is al besproken of uitgekotst )
Iedere discussie is onzinnig en belachelijk dus totaal overbodig.
Dus doe snel dit draadje op slot voordat er weer 100 reacties bij komen die nergens overgaan.
Ja, je kunt blijkbaar niet veel goed doen Jansen, haha. Maar je draadje heeft wél een aantal leuke en interessante reakties opgeleverd, dat is toch ook de bedoeling van het forum?
ilovethaigirls
4 april 2013, 08:28
Jansen er zijn toch ook een aantal leuke en relevante reacties geweest.
Zo wist ik zelfs niet dat Tiga gestopt was met wandelen. Viel me natuurlijk wel op dat ik hem niet meer in GT tegenkwam.
En een van de eerste leden van het ijsberenforum die ik in GT leerde kennen, Timjava, die is zelfs al bijna een jaar niet meer op het forum geweest. Ben eigenlijk ook wel benieuw wat er van hem geworden is.
Ik ben er nog steeds en zal hier ook nog wel een tijdje blijven denk ik zo.
masseurke
4 april 2013, 09:57
Niettemin moet ik vaststellen dat ik verschillende beren heb ontmoet voor wie ik als persoon een hogere waardering heb gekregen dan voor verschillende mensen in mijn naaste omgeving.
Oooh hoe lief, ik vind jou ook helemaal te gek Picje... ;)
Jansen
4 april 2013, 22:58
Ja, je kunt blijkbaar niet veel goed doen Jansen, haha. Maar je draadje heeft wél een aantal leuke en interessante reakties opgeleverd, dat is toch ook de bedoeling van het forum?
Haha Bosbeer en andere die mij via I.M geschreven hebben :klopt het gaat ook om de interessante reacties en niet de reactie van de eikels die geen vrienden hebben of de frustieberen die meer rukken dan neuken.
Soms zie ik er een paar in de club en dan denk ik jonge jonge wat een eikel.
Ik verheug me dan ook altijd bij een feestje van het forum of verjaardag om weer van deze gedrochten tegen te komen die lopend uit het boek van Tolkien zijn gelopen haha.
Zo weer wat hout op het vuur gedaan!!
phoenix
4 april 2013, 23:36
ik vind pastoor janssen ok zo'n knappe man, zou die ok kontje neuken doen fur en schappelijk prijsje ik ben zo'n frustie neuker uit tolkien:wand:
Jansen
4 april 2013, 23:42
ik vind pastoor janssen ok zo'n knappe man, zou die ok kontje neuken doen fur en schappelijk prijsje ik ben zo'n frustie neuker uit tolkien:wand:
Haha ouwe rukker wanneer gaan we weer aan de wiskey ?
phoenix
4 april 2013, 23:50
volgende week vrijdag in living room dan ben ik er weer eens
lustman
5 april 2013, 00:26
En een van de eerste leden van het ijsberenforum die ik in GT leerde kennen, Timjava, die is zelfs al bijna een jaar niet meer op het forum geweest. Ben eigenlijk ook wel benieuw wat er van hem geworden is.
Hij was er helemaal klaar mee. Verder is hij gelukkig en mist hij niets uit het club wereldje. Verstandige beslissing in zijn geval en kan hem alleen maar het beste toewensen !
TIP : zie optie nr 9 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33946-Waar-zijn-de-beren-uit-de-beginperiode-van-het-IJBF-gebleven&p=309411#post309411)
Toppie
6 april 2013, 02:38
Ik leef nog steeds !!!! en zit nu braaf naast Truus 's avonds achter de buis. Rugje krabben, paardestront ruimen, kids naar school brengen, centjes verdienen, netjes de vaat doen..... Ja ik ben een brave borst geworden :)
Big30
6 april 2013, 02:47
Hey Toppie,
Dit soort reacties zien we graag! Long time no see.
Toppie kwam zag en zijn Truus overwon :biggrin:.
Denk je nog wel eens terug aan je eerste GT bezoekje met dat jasje met een bontkraag van je :wink:? Het ga je goed man!
Groet,
Big30
Toppie
6 april 2013, 02:52
Denk je nog wel eens terug aan je eerste GT bezoekje met dat jasje met een bontkraag van je :wink:? Het ga je goed man!
Groet,
Big30
Je bedoelt zeker die eerste keer dat ze me er niet in lieten :wand: Was mss beter geweest als ze me de tweede keer ook buiten hadden laten staan ;)
Picasso 1
6 april 2013, 03:00
Je bedoelt zeker die eerste keer dat ze me er niet in lieten :wand:
Of het reisje van GT naar LR waarbij jij en Extince jullie in je Ford Ka hadden gepropt en jij domweg weigerde het gaspedaal dieper in te drukken om me bij te houden. Jezussss, heb nog nooit zo langzaam moeten rijden aangezien jij de weg niet wist :rofl:.
Big30
6 april 2013, 03:02
Je bedoelt zeker die eerste keer dat ze me er niet in lieten :wand:
Ja :biggrin::smkiss::hah:.
Maar ja de tweede keer ging het wel goed he! Tsja en toen ... .
:e010[1]::noproblem[1]:
Toppie
6 april 2013, 03:04
haha ik rij er nog steeds in :)
Toppie
6 april 2013, 03:08
Ja :biggrin::smkiss::hah:.
Maar ja de tweede keer ging het wel goed he! Tsja en toen ... .
:e010[1]::noproblem[1]:
Ach t heeft me een hoop geld gekost dat jaartje, maar ook een aantal onvergetelijke herinneringen :) Vooral de dag waarop in het ziekenhuis belandde samen op één kamer met twee bejaarde stinkerds (letterlijke stinkerds)
Of het reisje van GT naar LR waarbij jij en Extince jullie in je Ford Ka hadden gepropt en jij domweg weigerde het gaspedaal dieper in te drukken om me bij te houden. Jezussss, heb nog nooit zo langzaam moeten rijden aangezien jij de weg niet wist :rofl:.
Hij zat toen continue met mij te smsen en had geen tijd om op de weg te letten.
Jansen
6 april 2013, 20:27
Ik leef nog steeds !!!! en zit nu braaf naast Truus 's avonds achter de buis. Rugje krabben, paardestront ruimen, kids naar school brengen, centjes verdienen, netjes de vaat doen..... Ja ik ben een brave borst geworden :)
Kijk toch weer een ijsbeer die de moeite nam om even zijn oud collega's te melden dat het goed met hem gaat.
Mijn herinnering was in GT met hem, toen ik met een super mooie meid naar de kamer was geweest (Kira of zoiets met zwart krullend haar ) en hem vertelde wat een lekker geil ding dat was waarop hij heel koel reageerde omdat het zijn lievelingsmeisje was wat ik niet door had.
En zijn rookgedrag in Vila Vertigo haha 2 trekjes en sigaret ging de asbak in maar na 2 minuten nam deed hij weer hetzelfde met een nieuwe sigaret.
Succes met je prive leven Toppie.
Toppie
6 april 2013, 21:54
Kijk toch weer een ijsbeer die de moeite nam om even zijn oud collega's te melden dat het goed met hem gaat.
Mijn herinnering was in GT met hem, toen ik met een super mooie meid naar de kamer was geweest (Kira of zoiets met zwart krullend haar ) en hem vertelde wat een lekker geil ding dat was waarop hij heel koel reageerde omdat het zijn lievelingsmeisje was wat ik niet door had.
En zijn rookgedrag in Vila Vertigo haha 2 trekjes en sigaret ging de asbak in maar na 2 minuten nam deed hij weer hetzelfde met een nieuwe sigaret.
Succes met je prive leven Toppie.
Haha ik rook nog wel maar net als het neuken is dat ook een stuk minder :) Het enige wat ik soms mis is de gezelligheid met de andere beren en de sterke verhalen :)
Jansen
6 april 2013, 22:00
Haha ik rook nog wel maar net als het neuken is dat ook een stuk minder :) Het enige wat ik soms mis is de gezelligheid met de andere beren en de sterke verhalen :)
Nou we kunnen wel een keer bij je op de verjaardag van Truus komen omdat jij ons niet meer kan opzoeken daar, komen wij wel naar jou toe voor de gezelligheid .:biggrin: