PDA

Volledige versie bekijken : XXX-rated quality "keurmerk"



Fritzzz
1 oktober 2006, 14:10
O.d.z. "Smaken verschillen" zou ik graag eens willen weten welke dames er naast het zog. TA-keurmerk een XXX-rated quality "keurmerk" zouden kunnen verdienen.

Wat ik hier mee bedoel is de dame die het spel op de voor mij (afentoe) juiste manier speelt....zijnde: Volledig taboeloos, alle hoeken van de kamer met vrijwel geen beperkingen..

Goede voorbeelden zijn waarschijnlijk: L*****, J*****, V*****(soms), A*****, M*****..

maarrrr wie nog meer, gezien de grote hoeveelheid nieuwe meisjes kan ik helaas ook niet meer alles bijhouden..maar ik weet dat ze er zijn...

Wie biedt?

Horny_one
1 oktober 2006, 15:28
Wat ik hier mee bedoel is de dame die het spel op de voor mij (afentoe) juiste manier speelt....zijnde: Volledig taboeloos, alle hoeken van de kamer met vrijwel geen beperkingen..



Hmmm. Volledig taboeloos??? Geen beperkingen???

Ik denk dat je nu een aantal dames onterecht een stempel aan het geven bent... Van enige dames weet ik zeker dat ze hier absoluut niet blij mee zijn...
:motz: :motz: :motz:

Big30
1 oktober 2006, 17:43
O.d.z. "Smaken verschillen" zou ik graag eens willen weten welke dames er naast het zog. TA-keurmerk een XXX-rated quality "keurmerk" zouden kunnen verdienen.

Wat ik hier mee bedoel is de dame die het spel op de voor mij (afentoe) juiste manier speelt....zijnde: Volledig taboeloos, alle hoeken van de kamer met vrijwel geen beperkingen..

Goede voorbeelden zijn waarschijnlijk: L*****, J*****, V*****(soms), A*****, M*****

maarrrr wie nog meer, gezien de grote hoeveelheid nieuwe meisjes kan ik helaas ook niet meer alles bijhouden..maar ik weet dat ze er zijn...

Wie biedt?

Lijkt me beter deze bieding te staken, :o :mad: :confused: !

1. Ik hoef en wil niet weten welke taboeloze spelletjes jij graag speelt laat staan dat ik wil weten wat je met taboeloos bedoelt.
2. Het expliciet op dit forum noemen van namen van dames als zijnde taboeloos (met vrijwel geen bepekerkingen volgens jou) lijkt me niet gewenst op dit forum.
3. De uitdrukking "wie biedt" en XXX-rated quality "keurmerk" getuigt ook van weinig respect jegens de dames.

Zie ook reactie H1 die ik volledig onderschrijf!.

Gr. B.

De Cock
1 oktober 2006, 18:11
Ik ben ook niet blij met deze berichtgeving, ook zet het geen zoden aan de dijk, eerder de verkeerde TOON wordt zo aangeslagen en dat kan toch niet de opzet zijn :ranting2: .

Geniet liever en :sleep: verder.

Groeten,

DC.

Befke
1 oktober 2006, 20:45
Draadje gaat op slot.