PDA

Volledige versie bekijken : Club La Vie Kranenburg,Algemene ervaringen



etjuh
1 april 2013, 10:43
Is er helemaal niemand geweest in dit prive-huis?
Zou toch wel eens wat willen lezen over de aanwezige dames, staan enkele knappe meiden op de site.
Het begint te kriebelen, misschien, binnenkort.....

Erru
18 juni 2013, 14:27
Als ik de ervaringen hier zie dan komen er geen medewandelaars.
Zijn er al die ervaring met deze tent hebben, zo ja laat ff weten
Het is nl lekker dichtbij.

phoenix
18 juni 2013, 15:12
ga zelluf effe Erru dan weten wij wellicht ook wat...

bad pritt
18 juni 2013, 17:27
44054406

Deze duitse vrouw is 21 jaar en heette in fkk Van Goch Yana,en was altijd een van mijn favo dames daar.
Als die er idd werkt ben ik er snel.

etjuh
18 juni 2013, 21:35
Dit is idd de vrouw die in van Goch gewerkt heeft. Bij mijn eerste bezoekje aldaar heeft zij mij rondgeleid. Een leuke meid, helaas nog niks mee gedaan.

bad pritt
19 juni 2013, 10:28
Dit is idd de vrouw die in van Goch gewerkt heeft. Bij mijn eerste bezoekje aldaar heeft zij mij rondgeleid. Een leuke meid, helaas nog niks mee gedaan.

Wanneer was je er dan Etjuh ?
Ik kom er regelmatig langs, maar de telefoon nemen ze niet op daar.

etjuh
20 juni 2013, 18:48
Je begrijpt me verkeerd. Mijn eerste keer bij van Goch leidde zij me daar rond. Volgende keer zal ik proberen duidelijker te zijn. Nu ik het zo terug lees snap ik dat het verkeerd begrepen kan worden BP.

Big spender
3 januari 2015, 11:39
De website van deze club is nog steeds ongewijzigd, maar inmiddels zit er op ditzelfde adres een club met Chinese dames. Bijna tienertjes nog, lijkt het wel.
Is natuurlijk wel bijzonder en onderscheidend tussen al die Roemeense en andere Oostblok dames.

zie bijvoorbeeld: http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Kranenburg-Hure-Hostesse-Xiao-Xue-6080674.html

Iemand ervaring met deze Chinese meisjes en hun mogelijkheden??

Big spender
3 januari 2015, 11:45
Of deze link: http://www.6profis.de/bordell/kranenburg/china-club-kranenburg/yin-yin-14737.html

Nogmaals, graag je ervaringen delen!!

Big spender
3 januari 2015, 11:47
De website van deze club is nog steeds ongewijzigd, maar inmiddels zit er op ditzelfde adres een club met Chinese dames. Bijna tienertjes nog, lijkt het wel.
Is natuurlijk wel bijzonder en onderscheidend tussen al die Roemeense en andere Oostblok dames.

zie bijvoorbeeld: http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Kranenburg-Hure-Hostesse-Xiao-Xue-6080674.html

Ik zie nu dat zij ook een eigen website hebben: http://china-club-kranenburg.6profis.de/#start

Iemand ervaring met deze Chinese meisjes en hun mogelijkheden??

fervent
16 januari 2015, 15:54
Al wat langer wilde ik het wel eens met een chinees meije doen. Dus toen ik bovenstaande berichtten las, dacht ik: ik rijd er eens heen. Groot was nog de twijfel: rechtsaf naar Goch of linksaf naar Kranenburg. Zoveel tijd had ik niet dus het werd privat 26. Het is een huis op een industrierrein, wel discreet aanrijden en parkeren.

Binnen 3 chinese meisjes, maar geen van de site. Ze waren ook minder jong. Maar wel slank en redelijk good looking. Ik had er een gekozen en 80 euro voor een half uur afgetikt. Dat vind ik eigenlijk best veel, maar goed: ik wilde met een chinees meisje neuken. Boven wel redelijk mooie kamers, niets op aan te merken. Wassen moest ik alleen doen en als ik het niet had gedaan was het denk ik ook wel goed geweest. Zelf ben ik nogal van schoon en hygiene. Na het wassen zat het meisje naakt op het bed. en zoals ik had verwacht: niet geschoren maar een bos schaamhaar. Beetje veel schaamhaar eigenlijk. Verder sprak ze geen woord duits of engels, zekerde maar één woord en dat is 'gummi?' Pijpen deed ze zacht, wel zonder condoom. ze werd er wel opgewonden van, ik denk dat ze er nog niet zo lang is. Neuken was echt haar ding: ze was lekker strak en vond het echt lekker of deed goed alsof. Mij maakt het niet uit. Al snel kwam ik klaar en toen was het feest ook wel gelijk afgelopen: ze ging naar de douche.
Ik vond het wel een aardige ervaring, zeker dat strakke kutje, maar een herhaling zit er niet echt in. Dan sla ik gewoon weer rechts af richting Goch, waar ik in van Goch betere sex heb voor minder geld.

lange plank
14 februari 2015, 08:48
iemand welles in prive haus 26 geweest nou ik wel

het is geen grote club maar wel lekker knus

in totaal maar 5 meiden van china afkomst en een Bulgaarse

je betaald hier geen entree

de prijzen zijn verdeelt

5 mooi slanke chinezen vrouwtjes

20 min 60 euro kussen tongzoenen pijpen zonder de rest met

30 min 80 euro

frisdrank gratis

alcohol niet gratis

kamers super mooi en je kan je wassen daar

binnen bar met 3 bankjes gokautomaat

het adres is privehaus26 hammerise nutterden/krannenburg

15 min van af de grens nijmegen

fervent
16 februari 2015, 06:50
Weet niet. Klinkt toch een beetje naar reclame.

Big spender
3 maart 2015, 18:25
Nee hoor, Lange P is juist meestal te vinden in FKK van Goch, en ik weet zeker dat hij GEEN binding of connecties heeft met deze club in Kranenburg. Is dus gewoon oblectief. Kijk maar naar zijn andere recensies en verhalen.

lange plank
4 maart 2015, 17:35
ik kwam er veel in deze club omdat ik hv had in van goch gelukkig is die nu op gegeven maar zou wel keer weer opbezoek gaan om kijk je te nemen

gr lange p

trouwens wie ben jij big spender geef me een hind

fervent
4 maart 2015, 21:49
Ik neem mijn opmerking over reclame terug. Is niet correct van mij.

Big spender
5 maart 2015, 12:32
Hallo LangeP Zie bij je priveberichten. Ik heb je een bericht gestuurd.

Big spender
8 oktober 2015, 22:53
Vandaag in de Gelderlander: Diverse China clubs is politie binnengevallen vanwege vrouwenhandel en corruptie. Ook Kranenburg werd specifiek vermeld. Ik ben bang dat het nu einde oefening is. .

KRANENBURG - De Duitse Bundespolizei heeft tijdens een grootscheepse actie invallen gedaan in 10 China Clubs (bordelen). Het zwaartepunt van de operatie lag in het Ruhrgebied, maar ook in Kranenburg - vlak over de grens bij Nijmegen - viel de politie een China Club binnen.
De vermoedelijke bedrijfsleidster werd hierbij aangehouden.Bij de actie waren ruim 300 politiemensen betrokken.

De invallen werden uitgevoerd in verband met vrouwenhandel en belastingontduiking.

Big spender
13 januari 2016, 10:29
Wellicht kan de Moderator deze link aanpassen, want op dit adres zit weer een nieuwe eigenaar, en een nieuwe naam.

Het heet nu: La Vie. en de website is www.lavie-kranenburg.de

Op de site staan nog niet de dames met afbeelding, maar op andere deutsche site's wel.
Zoals www.markt.de of www.nrwladies.de

Piet Plezier
16 maart 2016, 00:07
vorige week hier nog geweest met BP
Het is helemaal niets
Klein barretje .
En 3 vrouwen
1 fles bier gedronken en weer vertrokken.

hallodaarbenikweer
17 maart 2016, 23:31
Vermoede al zoiets. Heb afgelopen dagen met hen gemaild en kreeg geen concrete antwoorden over prijs en prestatie. Moest wel vooral langskomen, maar dat doe je natuurlijk niet bij slechte reactie.

Admin
17 maart 2016, 23:43
Er waren 6 vrouwen en het is een privéhuis waar je ook wat langer kunt verblijven.